|
Канал Морава - Вардар - Егеј |
Внеси реплика | страница <1234 5> |
Автор | |
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
..ништо не бива од ова бе. И јас сакам да гледам швеѓанки со шешири како се возат(пловат по Вардар) ..ама нема. Судбина е тоа. ..а да ги зезнеме кинезите да ни направат пруга кон БГ?. |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ако постои тој канал железницата ќе ни служи само за украс, а камионџиите ќе можат слободно да си ги продадат камионите!!! 90 % од транспортот на стоки би се преориентирал на речниот транспорт, зашто е многу поевтин. железницата ни е во ужасна состојба, нити ние имаме пари да ја средиме, нити па на некој од надвор му е потребна. патниот транспорт е безобразно скап. можам да замислам колку би живнала економијата со самата изградба на каналот, буквално цела градежна оператива од Балканот би имала работа едно десетина години. ниедна од балканските држави нема средства сами да го градат каналот, само кинезот ако реши да буши, ако има сметка, тоа ќе го направи. |
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
еве ме и мене... ...погоре напишав зошто Морава тече "угоре" а не "удоле"..Кога тоа ќе се совлада и таа ќе сврти наопаку,каналот може да почне да се копа. ..читам и тунели ќе има низ кои ќе поминува каналот.Атракција нема што.Дури и кањони се можни..поголеми од оние на Колорадо во САД. И по се..пристаниште ќе изградам на мојот имот,уште утре почнува околчувањето. ...еден мост пред Гевгелија што го урна Вардар пред две-три години,не е уште направен а не пак да се направат нови и тоа за половина Дунав или два Вардара.НемогуЌе!.Не е тоа мовче,туку огромен мост и во висина и должина и ширина.Колку сите заедно што денес постојат на Вардар во Скопје. ...ќе граделе хидроцентрали,брани ...корита ...легени....а бродовите ќе шибале по каналот.Немогуѓе е се заедно ова. ......А пристаниште во Велес и Куманово?.Овој последниов град највеќе искористува кога е во прашање постранзицијска Македонија.Гевгелија и натуму ќе биде последна... солза. ...замислете ги грчките рибари..наместо морска ќе ловат речна риба.Има очи да ни извадат. ....а да,за поплавите.Можете да си замислите,пошто во реалност ретко кој видел од нас што значи Дунав да се излие..Па пола Македонија мочвара ќе стане.Комарци ќе не доизедат. ...уште не сме се израдувале како што треба на плажите на Вардар,кога она... треба и на КаналотДМВ да се прават.Иубавици нормално ќе се избираат. ...и каде ќе ја сместат земјата ако почнат да копаат?.Па знаете ли колкави купишта ќе има од толкав канал?. ..и за крај,ќе мора да се напише барем една музичка композиција,евровизиска на пример...песна хит која надалеку ќе го претстави каналот ДМВ...преку Пчиња. А до тогаш...Немој Сања да се мењаш.http://www.youtube.com/watch?v=vnyPULYi1Wo&feature=player_detailpage |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
gonzo
Сениор Мачкозил Регистриран: 04.Декември.2008 Локација: У дневну Статус: Офлајн Поени: 3137 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Поентата е дека транспортот на роба по каналот треба да биде поефтин и од железничкиот, а за камионскиот ич муабет да не се прави.
|
|
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата??? и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море??? реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај) реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал??? |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ако се работи за пресметки колкава е стоковната размена меѓу Србија, Македонија и Грција, нема никаков рачун за постоењето на ваков канал, друга е замислата. кинезите веќе увелико ги користат пристаништата во Солун и Атина, мислам и дека ги имаат и закупено на неколку децении. според тоа што имам прочитано по медиуми замислата е да се направи директен пловен пат низ средината на Европа. Најголемиот дел од стоката која би се транспортирала на овој начин би била кинеската кој се мери во милијарди и милијарди евра и се повеќе се зголемува. нема место за дискусија дали на МК би и одговарал ваков пловен пат, и повеќе од сигурно би било дека би ни одговарал. како за пример да наведам дека кинезите веќе потпишале некакви договори за изградба на конкуренција на панамскиот канал. Односно нема да има конкуренција, го планираат да поминуваат бродови од 250 илјади БРТ односно најголемите, додека низ панамскиот можеле да поминуваат највише до 65 илјади. Со еден збор му тураат онаквото на панамскиот канал ( читај америчкиот ), и ќе го направат скоро безвреден. Мислата ми беше доколку кинезите видат дека имаат сметка од прокопувањето на пловен пат низ балканот, тие тоа ќе го направат, ни Св. Петар нема да ги спречи. кинез буши где бургија нече, со еден збор Изменето од Zeksi71 - 11.Февруари.2013 во 22:19 |
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
gonzo
Сениор Мачкозил Регистриран: 04.Декември.2008 Локација: У дневну Статус: Офлајн Поени: 3137 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...samo,...da mi prostish ama,.. ovie drugive,...mi izgledaat mnogu struchni ...koga eden panamski i suecki kanali gi sporeduvaat so ovoj...najverojatno nesuden kanal. ...kanali koishto imaat neprocenliva vrednost deneska vo morskiot i preku okeanskiot soobrakjaj vo svetot. ...pa i od razglabanjeto okolu tehnichkata izvedba ,ekonomskata korist i ekoloshkite posledici. |
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Треба да се почека, да направат кинезите пресметки, бидејќи се главните заинтересирани за изградба на каналот. Од нив зависи се. а бе од конструктивниот ли очекуваш корисни информации... |
|
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не споредувај ги овие канали со каналот Морава-Вардар. Да почнеме по ред: 1) Панамскиот Канал има висинска разлика од педесетина метри. Преку него се поминуваат педесетина километри, наместо да се обиколуваат илјадници километри околу Јужна Америка. 2) Суецкиот камал нема висинска разлика. И со него се заштедуваат илјадници километри. 3) Каналот Дунав-Тиса-Дунав е рамничарски. Еднаш е вложено во него, а потоа бара само мало одржување. Ајде сега за каналот Морава-Вардар-Егеј. Што се добива со него? Колку средства се потребни за да може да функционира? Зарем мислиш дека Русија Кина и Германија немаат попаметна работа отколку да прават канал кој може да служи за Гинисовата книга на рекорди? Би требало малку да се информираш за географската положба на трасата каде ќе поминува каналот. Пчиња во летниот период кај Војник скоро е сува. Горниот тек на Јужна Морава скоро исто. Згора на се треба да се совлада висинска разлика преку 300 метри. Ако прават канал за мали бродчиња, можеби и ќе го биде. Но да биде економски оправдан, треба да поминуваат големи бродови. А за нив нема вода. |
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
Alekxandar
Сениор Регистриран: 10.Јули.2012 Статус: Офлајн Поени: 1029 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Каналот ке се направи веднаш по завршувањето на станицата за интергалактички летови во Ресен.
Проект,Ресенски космички јаболка - 2138. |
|
Vlad Tepesh
Сениор Регистриран: 07.Април.2008 Локација: Romania Статус: Офлајн Поени: 540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ne mi e jasno zoshto malku ne se informirate kakva e sostojbata si Panamskiot kanal, so Suetskiot ili ne tolku daleku razgledajte malku kakva e sostojbata so kanalot Dunav-Tisa-Dunav
Ekonomskata opravdanos na Makedonija e nebitna vo sluchajot i nikoj ne ja prashuva za nishto ako reshat Rusija,Kina i Germanija da go sprovedat proektot |
|
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
|
Vlad Tepesh
Сениор Регистриран: 07.Април.2008 Локација: Romania Статус: Офлајн Поени: 540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ne be ekonomski e isplatliva bronzata od spomenicite od proektot Skpje 2014
|
|
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не велам дека не е можно да се направи овој пловен пат. Но која ќе биде неговата економска оправданост?
Белград е на 100 метри надморска височина. Пчиња влегува во Републиика Македонија на 400 метри надморска височина. На кој начин ќе се анулира оваа висинска разлика, дури и да ја занемариме висинската разлика на горниот тек на Пчиња? Сепак едно е добро. Водите од Дунав не ќе можат да дојдат во Вардар. ПС Кога прашувам за економската оправданост, не ја земам во предвид изградбата. Таа нека биде подарок од некоја моќна држава(надевај се к...). Откако ќе биде изграден, економски нема да биде исплативо неговото користење. Изменето од Паланчански - 10.Февруари.2013 во 20:10 |
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
Внеси реплика | страница <1234 5> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |