IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
Автор
Порака Обратен редослед
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 18:03
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Сепак се разиденуваме околу терминот "рани христијани". За тебе раните христијани се од 3 век, а за мене се тие од 1 век. За тебе "рани христијани" се некои папируси во Египет, а за мене тоа се докажаните Христови апостоли.
Кога би знаел какви се не папируси со какви не содржини се најдени во 2от и 3от век, ќе се почешаш два пати пред да ги земаш нив како аргумент за раното христијаснтво. Ересите во христијанството започнуваат дури од времето на апостолите, значи од 1ви век и тие експлозивно се шират во 2от и 3от век. Така што овие векови не можеме да ги земеме како репер на раното изворно христијанство.

Затоа јас се повикувам на учењето на Хрстос и апостолите ина нивната пракса, затоа што знам дека тие "рани христијани" се избрани лично од Христос и го имале Неговото одобрение, Неговата благонаконост. Ако тие не биле вистинските Христови следбеници, тогаш кој? Знам и дека тие биле боговдахновени кога ги пишувале своите посланија. Затоа ним може да им се верува, а секогаш треба да бидеме со резерва за некој "папурис" најден во Египет, Месопотамија или не знам каде. Па што ако во Египет некои ја обожавале блажената Марија? Тоа треба да ни е репер за нашта вера? Зарем не треба да се водат Христијаните по Божјиот Збор, по Библијата?


Раното Христијанство не е ОД трети век туку до трети век некаде и не според мене туку според историјата. Јас не сум подобен да поставувам хронолошки граници за Христијанството.

Evangelos еве што велеле Христијаните за Пресвета Богородица


Прво послание на Св. Игнатиј Богоносец до Св. Јован Богослов

Второ послание на Св. Игнатиј Богоносец до Свети Јован Богослов

Еве што мислеле и други Христијани за Пресвета Богородица

Св.Дионисиј Ареопагит (+96)
кој беше покрстен од св.ап.Павле ја посетил Богородица во Ерусалим, а потоа му го пишал на св.ап.Павле следново:

Невозможно е за човечкиот ум да го поими тоа што го видов, не само со очите на мојата душа, туку и со моите телесни очи. Со своите очи ја видов најпрекрасната и света Мајка на нашиот Господ Исус Христос .... Тоа време за мене беше време на неопислива радост, благодарејќи на највозвишениот и најславниот Бог, и божествената Дева, големиот Апостол Јован, и тебе (св.Павле), за вашето милосрдие што ме дарувавте со толку голем благослов.



Св.Игнатиј Богоносец (30-106)
на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:

Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.



Св.Иринај Лионски (115-202) -
(ученик на св.Поликарп, кој бил ученик на св.Јован Богослов)
Како што Ева беше заведена од зборот на ангел за да отстапи од Бог, бунтувајќи се против Неговото Слово, така Марија од ангелскиот збор ја прими радосната вест дека таа ќе Го прими Бог почитувајќи го Неговото слово. Претходничката беше заведена да не го почитува Бог, за Дева Марија да стане застапница на девицата Ева. Бидејќи смрта дојде во човештвото преку девица, исто така беше спасен од Дева.
(Против Ересите V:19,1)


Протоевангелие според Јован, 6:2 (150)
Тие ја благословија велејќи: Боже на нашите отци, благослови го ова дете, и дај и вечно име за да ја ублажуваат сите родови. И сите луѓе рекоа: Така нека биде, така нека биде. Амин. И тој ја однесе до кај првосвештеникот и тие ја благословија велејќи: Највозвишени Боже, погледај на ова дете и благословии ја со преголем багослов кој ќе биде вечен


Мелито Сардски, Велигденска проповед (177)
Тој беше роден од Марија - неосквернатото сокровиште.


Св. Иполит Римски (170 - 235)–
ученик на св.Иринеј Лионски
Бог Словото Кој не беше во тело, зеде на себе свето тело од света Дева, и подготви облекло кое Тој го зеде за Себе, како младоженец, во страдањата на крстот, за да ги обедини Својата сила со нашето трулежно тело, и да ги соедини нетрулежноста и трулежноста, и силното со слабото, Тој го спаси пропадливиот човек.
(Трактат за Христос и антихристот, 4)


Св.Григориј Неокесариски чудотворец (213 – 270)
Дево Марије, ти си кораб и Скинија која ги содржи сите тајни. Ти го знаеш она што Патријарсите никогаш не го дознаа, ти го доживеа тоа што на ангелите никогаш не им беше откриено, ти го чу она што пророците никогаш не го чуја. Со еден збор, сето она што беше сокриено од претходните поколенија ти се откри тебе; дури и повеќе, повеќето од овие чуда се однесуваат на тебе.


Св.Атанасиј Александриски (295-373)
О величествена Дево, навистина ти си повозвишена од било која возвишеност. Кој ти е рамен во твоето величие, о сместилиште на Бог Словото? Со кого од сите суштества да те споредам, Дево? Ти си поголема од сите нив, Завету, облечена во чистота наместо во злато! Ти си Арка во која е најден златен Кораб на вистинската мана кое е плот на Божеството живеалиште.
(Беседа на Папирус од Турин 71:216)


Св.Амвросиј Милански (338 – 397)
Да, навистина благословена што го надмина свештеникот (Захарија). Додека свештеникот противречеше, Дева ја исправи грешката. Без сомневање Господ, сакајќи да го спаси светот, тоа го започна со Дева Марија. Така што таа, преку која беше спасението подговтвено за сите луѓе, е првата која го доби ветениот плод на спасението.


Св. Епифаниј Кипарски (310 – 403)
Ева беше наречена мајка на живите....по падот, оваа титула и беше дадена. Вистина е...целото човештво на земјата беше родено од Ева, но во суштина од Дева Марија е Живото кој беше навистина роден за светот. Така што, раѓајќи го Живиот, Таа стана мајка на сите живи.
(Против осумте ереси 78, 9)
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 17:09
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Каде отишла душата на праведникот од Исусовата парабола? Во прегратките на Авраам, така?
Значи Авраам не е покојник, исто како што и средбата на Тавор не била средба со покојници, нели?
Значи, неможеме баш се да знаеме за душите на светиите и праведниците, бар не додека сме сеуште овде.
 
Исусовата парабола е измислена Христова приказна/илустрација со цел Христос да објасни нешто сосема друго, надвор од она за што зборуваме тука. Душата на Авраам и на сите праведници пред Христовата смрт оделе во Шеолот (Подземјеото) и ја чекале Христовата жртва да го отвори патот до Небото.
 
никој не отишол на небо, освен Оној, Кој слезе од небото, Човечкиот Син Кој е во небото."
(Исус Христос во Ев. Јован 3:13)
 
Значи сепак знаеме нешто за душите на светите, знаеме дека никој од нив не се искачил на Небото додека Христос не го заверил Новиот Завет со Својата крв. Но тоа што не го знаеме за душите на светите, тоа е дека тие ги слушаат нашите молитви. Впрочем, ако се земе предвид дека никој, апсолутно никој, ниту во стариот, ниту во новиот завет не им се помолил/обратил на душите на покојните свети, тогаш речиси е сигурно дека тие немаат такви ингиренции да ги слушаат нашите молитви.
 
п.с. На која средба на Тавор мислиш погоре?
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Мајка не треба да моли-доволно е да констатира. Велам “Немам брашно а ја замесив питата“. Синот скока и само вели “Дај пари“. Треба ли да го замолам?
 
Ок, ајде еве да ја земеме таа констатација како молитва. Но што докажува таа? Каков ексклузивитет и дава на блажената Марија тоа? Овој пример го земаат православните со цел да докажат дека, ете, бидејќи тука блажената Марија го моли Исус, тоа е доказ дека таа сега седи рамо до рамо со Него на Небото и се застапува за нас.
Но зарем е таа единствената што го помолила Исус? Во Новиот Завет имаме еден куп луѓе кои го молеле Исус (во предходниот коментар наведов неколку примери, да не се повторувам). Во Новиот Завет имаме пример каде дури и демони Го замолуваат Исус за нешто и Исус им ја исполнува нивната молба. Според горната православна логика излегува дека и демоните, бидејќи го замолиле Исус, дека и тие седат на Небото и се застапуваат за нас среќа
Повеќе од очигледно е дека во горниот случај се работи за предходно утврдена догма (блажената Марија е наша застапничка на Небото), а потоа со лупа се бараат несоодветни библиски стихови како поткрепа за таа догма. Но затоа тука е EvAngelos, да го подигне Божјиот Збор над догмите намигнување
 
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Марија и е блажена-зар не го пишува тоа во Библијата?
 
Да, тоа го пишува во Библијата и никој не и ја ускратува таа титула на блажената Марија. Јас неколку пати потенцирав дека "блажена" и "благословена меу жените" се библиските почесни титули кои Бог и ги дал на Марија. Ние тука спориме за титулите од типот: Царица Небесна, Владетелка на ангелите, Господарка на мирот, Спасение на светот, Најславно чудо во вселената, Проповед и слово на сите пророци, Застапничка наша на Судниот Ден, Онаа која на владетелите слава им дава, Владетелка на светот, Господарка на сите итн. А зошто ги оспорувам овие титули, објаснив во предходниот коментар на 2та страна.
Но тебе не ти треба објаснување за овие богохулни титули. Ти добро знаеш КОЈ е Цар на Небото, КОЈ е нашиот Застапник на Судниот Ден, КОЈ им дава слава на владетелите, КОЈ е Владетел на светот, на ангелите, Господар на сите итн.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Исус навистина рекол “Поблажени се оние кои го служаат моето слово“ и “Мои браќа и сестри се оние кои го слушаат моето слово“ но дали со тоа ја отфрлил својата мајка?
 
Воопшто не ја отфрлил својата мајка, но воопшто не и дал никаков ексклузивитет над оние кои го слушаат Неговото слово и го исполнуваат.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Затоа, треба да се почитува нејзиното место во хиерархијата која ја одредил Бог.
 
Но кое е тоа место? Од каде знаеме ние кој каде поставил Бог на Небото? Исус во една прилика, уркорувајќи ги Јаков и Јован, им рече:
 
"да се седи од Мојата десна или лева страна, тоа не го давам Јас, туку ќе им припадне на оние, за кои Мојот Татко го приготвил"
(Исус Христос во Ев. Матеј 20:23)
 
Во титулирање на блажената Марија од страна на православните како Најголемата, како Царица на Небото, како Господарка на сите, како Владетелка на ангелите итн. ние имаме еден класичен пример како православните го узурпираат местото на Небесниот Татко и се дрзнуваат да доделуваат почесни места на Небото на личности кои според нивната логика го заслужуваат тоа.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Кој друг е “блажен“ во Библијата? И што точно значи тоа?
 
Блажени се бедните во дух, кротките, милостивите, миротворците, чистите по срце, оние кои плачат и тагуваат, оние кои гладнуваат и жеднуваат за правда, оние кои се прогонувани заради Исус, оние кои ги слушаат Божјите заповеди и ги пазат итн.
 


Изменето од EvAngelos - 28.Април.2009 во 18:05
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 16:07
Mnogu dobra analiza maria magdalena.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 15:48
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by aladin aladin напиша:

koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
  
Апостол Јован остана под крстот, а исто така и некои други жени како на пример: Марија Магдалена, мајката на Јаков и Јосиф, мајката на Јован и Јаков.
Апостолите се разбегале затоа што, како следбеници на Исус, можеле лесно да се најдат и тие на крстот распнати до Него. Додека пак Марија таму била во улога на мајка и никој не би ја распнал неа и затоа не можеме да ја споредуваме храброста на Марија да седи до крстот и храброста на апостолите, особено онаа на Јован кој иако можел да пострада, сепак останал таму. Но и покрај тоа, вие на Јован не му давате толку божествени титули како на Марија, значи и овој аргумент паѓа во вода.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja....
 
А од каде ја знаете вие нејзината слободна воља? Каде таа кажала дека сака да ве застапува пред Христа? И ако тоа е можно, покојна човечка душа да се стави во улога на застапник пред Бог и луѓето, тогаш зошто никој во Библијата не го сторил тоа? Зошто никој во Библијата не упатил молитва до покојна човечка душа да го застапува пред Бог??? Каде отишла душата на праведникот од Исусовата парабола? Во прегратките на Авраам, така?
Значи Авраам не е покојник, исто како што и средбата на Тавор не била средба со покојници, нели?
Значи, неможеме баш се да знаеме за душите на светиите и праведниците, бар не додека сме сеуште овде.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
Марија таму не го моли Христос, туку само му кажува (констатира) дека виното се истрошило. Таа не само што не Го моли, туку и воопшто не ни упатува барање до него да направи вино. Мајка не треба да моли-доволно е да констатира. Велам “Немам брашно а ја замесив питата“. Синот скока и само вели “Дај пари“. Треба ли да го замолам?
Но дирекни и јасни молитви до Исус има еден куп во Светото Писмо.
Такви молби имаме на пример од римскиот офицер (да го излекува неговиот болен слуга), од апостолите (еден куп), од самарјанката (дај ми од таа жива вода), од Самарјанците кои го замолија да остане во нивниот крај, од болница кои го молеле да ги исцели, па дури и од демоните кои го замолија да ги прати кај свињите итн,
Но овие молители не добиле никаква почесна титула на Небото само затоа што го замолиле Исус. И денес христијаните го молат Исус за разно разни потреби, но тоа не ги прави никакви Цареви или Царици на Небото како што вие ја воздигате блажената Марија. Марија и е блажена-зар не го пишува тоа во Библијата? Мислам, неможеме така да го отфрламе значењето и улогата на Марија. Исус навистина рекол “Поблажени се оние кои го служаат моето слово“ и “Мои браќа и сестри се оние кои го слушаат моето слово“ но дали со тоа ја отфрлил својата мајка? Дали и одзема нешто од блаженството? Никако. До крај се грижи за неа. Е сега-еднаш блажен-засекогаш блажен-а. Бог си ги знае работите најдобро. И ангелите па имаат хиерархија и титули, па кои смке ние да ја потценуваме блаженоста на Марија која Бог лично и ја доделил?
Значи неможело тоа да биде баш било која девојка-Марија била екстра, т.е. поседувала особини и чистота кои можеби ги немала ниедна друга девојка дотогаш. Не може да се довери таква мисија на секоја-да биде мајка на Спасителот.
Затоа, треба да се почитува нејзиното место во хиерархијата која ја одредил Бог.
Кој друг е “блажен“ во Библијата? И што точно значи тоа?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2009 во 21:59
Сепак се разиденуваме околу терминот "рани христијани". За тебе раните христијани се од 3 век, а за мене се тие од 1 век. За тебе "рани христијани" се некои папируси во Египет, а за мене тоа се докажаните Христови апостоли.
Кога би знаел какви се не папируси со какви не содржини се најдени во 2от и 3от век, ќе се почешаш два пати пред да ги земаш нив како аргумент за раното христијаснтво. Ересите во христијанството започнуваат дури од времето на апостолите, значи од 1ви век и тие експлозивно се шират во 2от и 3от век. Така што овие векови не можеме да ги земеме како репер на раното изворно христијанство.
Затоа јас се повикувам на учењето на Хрстос и апостолите ина нивната пракса, затоа што знам дека тие "рани христијани" се избрани лично од Христос и го имале Неговото одобрение, Неговата благонаконост. Ако тие не биле вистинските Христови следбеници, тогаш кој? Знам и дека тие биле боговдахновени кога ги пишувале своите посланија. Затоа ним може да им се верува, а секогаш треба да бидеме со резерва за некој "папурис" најден во Египет, Месопотамија или не знам каде. Па што ако во Египет некои ја обожавале блажената Марија? Тоа треба да ни е репер за нашта вера? Зарем не треба да се водат Христијаните по Божјиот Збор, по Библијата?
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2009 во 21:10
[QUOTE=EvAngelos]

Евангелос, раните Христијани ја почитувале Марија Дева. Тоа го имаш и во разни енциклопедии ( побарај на нет ). Познати се разни молитви до Дева Марија.

За титулата Мајка Божја нема што да говорам, во Библијата е наречена Мајка на нашиот Господ. А нашиот Господ е Бог, така да јасно е од каде доаѓа тоа. Tаа титула постои и пред Соборот во Ефес, односно најден е тој збор во грчки папирус кој датира од 250 година од новата ера.

Уште порано е најдена една молитва упатена кон Дева Марија која потекнува од вториот век од новата ера во Египет, а е наречена Sub tuum praesidium.
Истотака најдени се многу слики на Дева Марија во катакомбитево Рим. Сите овие докази се факт дека раните Христијани ја почитувале Дева Марија, и тоа во разни делови од светот.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2009 во 20:44
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

И луѓето кои ја повикуваат Мајката Божја на помош ја повикуваат за да се моли за сите нас.
 
А од каде гаранција дека ве слуша кога ја повикувате да се моли за вас?
Ако тоа било можно, да се повикуваат душите на Небото за застапнички молитви, тогаш зошто никој во Библијата не ја искористил оваа златна привилегија?
Ако никој од апостолите не ја повикал блажената Марија да се застапува за нив додека била жива во тело и блиску до нив, тогаш која е логиката да ја повикуваме сега кога не е помеѓу нас, кога е далеку на Небото?
 
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


меѓутоа никогаш никој не ја воздигнува повисоко од Бога. Сепак Бог е Бог, а Пресвета Богородица е Човек.

Во познатата православна молитва "МОЛИТВА КОН ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА - РАДУВАЈ СЕ БЛАГОДАТНА, ГОСПОД Е СО ТЕБЕ! ", меѓу другите и се накалемени и следниве титули на блажената Марија:
 
Владетелка на ангелите (Господ владее со ангелите, а не Марија)
Господарка на мирот (Самиот Исус е наречен Кнез на Мирот, а православните ја нарекуваат неа Господарка.)
Лекарка на болните (???)
Спасение на светот (небаре Господ)
Најславно чудо во вселената (небаре поголемо и од Христовото воскресение),
Проповед и слово на сите пророци (повеќе пророштва има за предавникот Јуда (две), отколку за блажената Марија! (само едно))
Застапничке моја во денот на Судот (Исус е нашиот застапник на Судниот Ден, а не Марија)
Ти што на владетелите слава им даваш (Господ им дава слава на владетелите, а не Марија)
Владетелке на светот и Господарке на сите (тука паѓа во вода аргументот дека Марија не е величана како Бог во православието)
 
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


Инаку истото го правеле и раните Христијани. И тие ја почитувале Мајката Божја.
 
Ајде цитирај ми каде некој од апостолите каде што ја нарекол блажената Марија со некоја од титулите погоре?
Ајде цитирај ми во кое послание (од вкупно 11) апостол Павле ја опева и велича блажената Марија?
Поточно, покажи ми каде апостол Павле го спомнува воопшто името Марија во своите посланија?
Покажи ми каде е таа спомната во посланијата на другите апостоли?
Ќе се изненадиш како таа воопшто не е спомната во нивните посланија. Кога денес православните би ги пишувале одново посланијата, тие во секоја втора реченица би ја величали и обожавале Марија. Значи сепак раните христијани не ја почитувале Марија на начин на кој што таа е "почитувана" од денешните правослани.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2009 во 20:02
Originally posted by dejanpp dejanpp напиша:

EVE EDNO MISLEJNE ZA KOE SUM SIGUREN DEKA DVIZEJNETO NARECENO KAKO ZENSKO LOBI KE SE PROTIVI a toa e deka na majkata bozja i si pridava pogolema vrednost otkolku na gospod za majkata bozja se peat povejke psalmi odkolku za gospod mnogu lujdze pocnuvaat da i se molat na majkata bozja namesto na gospoda sevisen.PA TIE VSUSNOST NAPRAVILE GOLEMA GRESKA NAMESTO DA MU SE POKLONUVAAT NA GOSPODA TIE I SE POKLONUVAAT NA ZENA    a isus   nikogas vo svoite propovedajna ne rekol posle voskresnuvajneto moe da i se poklonuvate na majkami.


На Мајката Божја никој не и дава поголема вредност отколку на нашиот Господ. И луѓето кои ја повикуваат Мајката Божја на помош ја повикуваат за да се моли за сите нас.
Ние ја почитуваме Мајката Божја многу, поради тоа што е Мајка на нашиот Господ, меѓутоа никогаш никој не ја воздигнува повисоко од Бога. Сепак Бог е Бог, а Пресвета Богородица е Човек.

Инаку истото го правеле и раните Христијани. И тие ја почитувале Мајката Божја.
Кон врв
dejanpp Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 893
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај dejanpp Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2009 во 19:37
EVE EDNO MISLEJNE ZA KOE SUM SIGUREN DEKA DVIZEJNETO NARECENO KAKO ZENSKO LOBI KE SE PROTIVI a toa e deka na majkata bozja i si pridava pogolema vrednost otkolku na gospod za majkata bozja se peat povejke psalmi odkolku za gospod mnogu lujdze pocnuvaat da i se molat na majkata bozja namesto na gospoda sevisen.PA TIE VSUSNOST NAPRAVILE GOLEMA GRESKA NAMESTO DA MU SE POKLONUVAAT NA GOSPODA TIE I SE POKLONUVAAT NA ZENA    a isus   nikogas vo svoite propovedajna ne rekol posle voskresnuvajneto moe da i se poklonuvate na majkami.
Кон врв
aladin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2043
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај aladin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2009 во 16:21
mozat li protestantite da mi objasnat sto zaci terminot blazena koi i tie go upotrebuvaat, odnosno sto tie podrazbiraat so toa?
 
zosto ne go prifakjaat terminot -Bogorodica, koga i tie veruvaat vo Bogo-coveckata priroda na Isus?
Кон врв
aladin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2043
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај aladin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Април.2009 во 16:08
tuka ima eden ubav tekst od eden episkop za bogorodica(na srpski e no koj saka moze da go procita),mene mi e interesen bidejki se dopira do edna doblest na majkata Hristova-smirenieto:
 
 
i uste ednavoopstena kolumna na episkop...
 
Кон врв
aladin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2043
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај aladin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2009 во 20:49
EVE JA MOLITVATA I PESNATA KOJA NAJPOVEKE MENE MI SE DOPAGJA
 
Dostojno e navistina da te blazime Bogorodice, prisno blazena I Seneporocna I Majka na nasiot Bog.Pocesna od Heruvimite, I nesporedlivo poslavna od Serafimite, netleno Boga-Slovoto sto go rodi, vistinska Bogorodice,(Tebe) nie Te velicame.
Кон врв
aladin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2043
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај aladin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2009 во 20:25
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by aladin aladin напиша:

koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
  
Апостол Јован остана под крстот, а исто така и некои други жени како на пример: Марија Магдалена, мајката на Јаков и Јосиф, мајката на Јован и Јаков.
Апостолите се разбегале затоа што, како следбеници на Исус, можеле лесно да се најдат и тие на крстот распнати до Него. Додека пак Марија таму била во улога на мајка и никој не би ја распнал неа и затоа не можеме да ја споредуваме храброста на Марија да седи до крстот и храброста на апостолите, особено онаа на Јован кој иако можел да пострада, сепак останал таму. Но и покрај тоа, вие на Јован не му давате толку божествени титули како на Марија, значи и овој аргумент паѓа во вода.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja....
 
А од каде ја знаете вие нејзината слободна воља? Каде таа кажала дека сака да ве застапува пред Христа? И ако тоа е можно, покојна човечка душа да се стави во улога на застапник пред Бог и луѓето, тогаш зошто никој во Библијата не го сторил тоа? Зошто никој во Библијата не упатил молитва до покојна човечка душа да го застапува пред Бог???
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
Марија таму не го моли Христос, туку само му кажува (констатира) дека виното се истрошило. Таа не само што не Го моли, туку и воопшто не ни упатува барање до него да направи вино.
Но дирекни и јасни молитви до Исус има еден куп во Светото Писмо.
Такви молби имаме на пример од римскиот офицер (да го излекува неговиот болен слуга), од апостолите (еден куп), од самарјанката (дај ми од таа жива вода), од Самарјанците кои го замолија да остане во нивниот крај, од болница кои го молеле да ги исцели, па дури и од демоните кои го замолија да ги прати кај свињите итн,
Но овие молители не добиле никаква почесна титула на Небото само затоа што го замолиле Исус. И денес христијаните го молат Исус за разно разни потреби, но тоа не ги прави никакви Цареви или Царици на Небото како што вие ја воздигате блажената Марија.
 
jas ne bi se soglasil deka deka bilo bezbedno tamu za majkata na ,,najomrazeniot evrein vo erusalim ,vo toj period,,.......voopsto.....
mozes li da zamislis kako fariseite ja gledale bogorodica......
sto se odnesuva za apostol jovan-vozljubeniot ucenik ......hristos od krstot im veli da bidat kako majka i  sin........
presanje zosto hristos go veli toa ....raspnat na krstot????
jas mislam bidejki se grizi kako ...sin za svojata majka.....iako e Bog...
 
za voljata na Bogorodica...smesno e da se diskutira......taa e novata Eva kako sto ja narekuva pravoslavnata crkva....sto znaci preku nea padnatiot adam se vrati onamu kade sto bese.....covekot vo zaednica so Boga....Bogocovek.............znaci sto moze edna licnost koja igra bitna uloga vo spasenieto na svetot da saka ....osven da se spasi celiot svet?
sto moze da saka nekoj kogo Bog go odbral da prebiva vo nego.....kako nikogas do togas?Sto moze da saka nekoj koj ima najbliska mozna vrska kako covek, so Isus?
a za toa so mrtvite ...i nivnite dusi...prevoslavnata crkva ima iskustvo....vo smisla deka svetite bozji ugodnici (vklucuvajki ja bBogorodica)koi se molele najcesto mnogu za site lugje,prodoluzuvaat i koga se poblisku do Boga (bez telo) da se molat.....bidejki prebivaat vo svetost i ljubov i milost....taka da predanieto kazuva deka uste dodeka bila ziva Bogorodica se zastapuvala i barala od Hrista sekakva pomos ,za drugi lugje....
 
a za biblijata kazano e sto pati.....taa ne kazuva mnogu raboti.....vprocem kako pisan Bozji zbor na predanieto e ok.  problem imaat tie sto ne go prifakjaat i onoj drugiot ,,nepisaniot,,......koj sto pravoslvnata crkva go ima vo izobilie.....predanieto ne uci deka svetite bozji lugje ,se javuvale,se zastapuvale....nivnata pomos (po Bozja promisla)mnogupati se manifestirala.......
 
za vinoto togas .....komu isus i zosto mu veli ...uste ne dosol mojot cas?
 
Hristos ne e sporen ,ni negovite cuda......a za molitelite  znaes vo stariot zavet....kolku gi pocituvale i kako zaradi nivnata Bliskost so Boga...a i apostolite isto, sem koga ke preterale so pociitta i pocnuvale da gi obozuvaat.....togas bilo ukazuvano deka obozuvanje e dozvoleno samo na Bog,no toa ovdeka ne e slucaj::::....
 
za epitetite...pak ke kazam ni Bogorodica ne gi dobila poradi molenjeto..tie sto ti gi navede............
presveta....zatoa sto go rodica...najsvetiot koj postoi
carica....zosto go rodila carot nad carevite.....
seto toa e od pocit kon Hrista.....zosto taa e negova majka......i edno da e jasno nea Bog toa i go daril , so toa sto ja izbral...ne nie....
 
PRAVOSLAVNITE PORADI HRISTA JA POCITUVAAT NEGOVATA MAJKA:
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2009 во 19:39
Правоверен, има објаснување зошто се избришани темите.
Do what is right, come what may...
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.