IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Што се случува со нашето образование?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Што се случува со нашето образование?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 28>
Автор
Порака Обратен редослед
KastuS Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Јуни.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 70
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KastuS Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Јуни.2010 во 08:04
Се согласувам за тоа дека дел професори и наставници не ја вршат совесно својата работа .... еднаш кажав мислам, дека за тоа имам своја филозоија а тоа иде вака ... Некои се залутани во образовната струка, некои не се за професори или наставници ама "сакаат" да се тоа а може немаат капацитет. Но сепак тоа е тоа ... Децата треба да имаат некогаш разбирање за возраста на наставникот, впрочем нели и ние бевме такви. Ако беа некои постари наставници строги или вулгарни, наоќавме разбирање т.е. ќе ги разберевме. Денес не е баш така. ....
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Јуни.2010 во 06:56
Ццццголема%20насмевка
Иако зборуваме очигледно за различни степени на образование, сепак уште по очигледно е дека проблемите се исти или слични.
Точно дека има родители кои воопшто не го почитуваат образованието како институција.За жал училиштата се немоќни тоа да го сопрат бидејки конечниот збор го има родителот со своето оправдување на отсуството.
Но за жал има и обратни ситуации. Децата губат часови бидејки “професор/ката“ е на семинар или болна, а по некое време се открива дека родители (и деца) ја/го виделе во Вероназбунетост и сега ? Зарем даскалите немаат право на една поевтина тура на шетање низ учебната година кога во сезона цените се изгор??
Исто случаи на многу отсуства на наставнциц/професори ангажирани на разноразни проекти. Родителите реагираат заради изгубениот број часови низ годината? И факт е дека тоа е за личен интерес и надградба (па и дополнителна заработка- од која децата имаат многу зијан) И чим бидуваат опоменувани родителите веднаш се фаќаат за тоа- како може, зошто наставникот смее а детето не да има долги отсуства ??? Се одбива ли од плата???
Тоа е тоа што јас го зборувам- немање стратегии/вистински правила (кодекс) на однесување и за едните и за другите (пак ке речам-децата ги имитираат возрасните-учат од нив).тага
Кон врв
KastuS Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Јуни.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 70
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KastuS Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јуни.2010 во 23:30
Неееееееееее ... децата прават муабет за тоа дали денес да дојдат на прв час а после да бегаат или воопшро да не дојдат. Имам еден пријател деновиве кој ми зборуваше дека детето го замолило пред одредено време на класната да и каже дека не му било добро и ако се јавела да кажел дека тоа немало да иде цела недела. Како-што го решил примерот не е важно ... важно е дека децата се осудуваат веќе и на тие средства да ги користат. Е сега ... друго е прашањето за совеста на родителите каква ќе им биде ... 1. може да застанат позади нив и да се вклучат во лажгата и 2. да застанат против таквата девијација и да ги образуваат малку своите деца (значи да ја исполнат должноста т.е. функцијата на образовниот процес)

Бидејки се работи за совесен родител ... детето било казнето на 1 недела неизлегување (не добило пари од родителите ... плус рестрикции на мобилка)
... детето покажало подобра одговорност ...
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 23:51
Originally posted by KastuS KastuS напиша:

Горазд ... токму тоа јас го говорев. Градоначалниците и нивните сектори за образование се тие НАД НАСТАВНИЦИТЕ, КОИ ГИ КОНТРОЛИРААТ ... тоа несмее да постои но за жал така е. Директорите треба да се над наставниците, впрочем тие и се претпоставени на нивните вработени (наставниците)

Градоначалниците можат да се видат само на патронати или на отворање некоја саличка, некое кабинетче со 10тина нови столчиња.
Одговорните на подрачните одделенија се почести посетители (тие се по запослувањето и заплашувањето) и барем 50тина пати барање број на ученици, нацонален состав на ученици...голема%20насмевка
Подрачните (општинските инспектори) ловат грешки по дневниците и недај бое да се повтори некоја буква оти прекиналопенкалото-веднаш се пишува записникизненадување
Директорите- Колеги, ѕвонеше ( а колку до вчера седеа и чекаа да им каже нивниот претходник дека ѕвонешесршено%20срце) Колеги, да ви кажам дека извештајот од инспекорот...подрачниот е лош. Кај бре ке ви најдам часови...ке ви родам ли деца?? Децата галам по ходници, дежурните ги нема ( Аман директоре, па школо е ова , убаво е да има џагор, тишина има во цркваголема%20насмевка)
“Стручните“- Колеги дајте список за бр.на деца бараат од општина! Колеги, ај не ме чепкајте, го пишувам годишниот , тромесечниот, полугодишниот извештај! Колеги, нема да бидам тука, на обука сум! Колеги...колеги
 А “колегите“....чекање вријат и чекаат промена (на директор) за да можат на нос да му качат се што им правел додека директорувалголема%20насмевка
А децата, децата лутаат меѓу реформите .. и растат..заминуваат и се молат на бога да не ги фати уште некоја реформа тага


Кон врв
KastuS Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Јуни.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 70
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KastuS Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 21:47
Горазд ... токму тоа јас го говорев. Градоначалниците и нивните сектори за образование се тие НАД НАСТАВНИЦИТЕ, КОИ ГИ КОНТРОЛИРААТ ... тоа несмее да постои но за жал така е. Директорите треба да се над наставниците, впрочем тие и се претпоставени на нивните вработени (наставниците)
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
Кон врв
KastuS Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Јуни.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 70
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KastuS Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 21:45
... Кали не поправи ... стручната служба ... нема врска .....


Значи. Да надополнам и уште нешто. Кај нас премногу аспект се фрла на ХАРТИЕНАТА РАБОТА. За се треба листови, листови и само листови документација. Така образование не се унапредува. Треба трибини,работилници (некој напомена), некои семинари, округли маси ... каде ке се споделуваат размислувања теории за што подобро образование. Листовите,хартиите оставете ги за закони и сл. МОРА ЗНАЧИ ДА СЕ ПРИМЕНУВА ГОВОРОТ, ОРАТОРСТВОТО, ВЕШТИНАТА НА УСТАТА (позитивно гледано, не за пцуење) ... џабе хартијата ако мудра глава и уста не поседуваш. Родителите се клучната алка. Ако таа е лабава џабе целата процедура. Другите земји токму на овој аспект доста внимание посветуваат. Во Германија ако родител не го упати добро детето за образование, образовните служби го казнуваат семејството поради несовесно воспитување на децата.
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 12:46
Originally posted by Kali Kali напиша:




Jas kako da razbrav deka so novite dogovori e sosema sprotivno? Ili pogresno sum razbrala?

Uchilisteto go gledam kako eden sistem: strucna sluzba-nastavnik-dete-roditel.
Site elementi vo ovaa strucna sluzba, moraat da imaat vzaemni relacii i da sorabotuvaat.
Spored mene, evaluacija na rabotata na daskalite mora da postoi, i toa vo nasoka na podobruvanje i poddrska na nivnata dejnost, otkolku kako kritikuvanje/popuvanje.
Slucajno znam deka strucnite sluzbi vo evropskite zemji funkcioniraat na ovoj nacin:
- vo relacija so SITE deca, so mnogu mnogu metodi na rabota ( i ne samo so onie so naruseno odnesuvanje, toa e mnogu mnogu golema greska, i ne samo so metodi na "korekcija", t.e. psiholozite i pedagozite od koga pamtam od shkolo imaat imidz na onie koi treba da gi iskaraat losite deca).
- vo relacija so nastavnicite, vo smisla na strucna pomos i poddrska
- vo relacija so roditelite.
Vsusnost, za se toa e potrebno strucno usovrsuvanje i veshtini.

I ova strasno mi se dopagja, i mislam deka e sosema ok.

[/QUOTE]
Во тој контекс се нашите дискусии, бидејки најчеста појава е ова што ние го спомнавме- ги нема, повеке се како помошници директори. Работата со децата со нарушено однесување се днесува на тоа дека наставникот не сме да го напушти часот, да ги остави учениците, значи таа функција на разговор со детето, со родителот е токму на стручните служби.
Соработници да, заеднички правење работилници според потребите на актуелните дејствија, ама не оценувачи на наставнците, не над.
Евалуација, самоевалуација, плус екстерното тестирање се елементите на кои ке се вреднува работата на наставниците (така беше и до сега -само ги немаше овие модерни имињанамигнување)


Изменето од mamamd - 08.Јуни.2010 во 12:47
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 11:59
Многу хубаво за тоа околу наставниците и професорите,но еве еден пример како се примаат кадрите од поблизок аспекат,.
Не градоначалникот секогаш,туку координаторот на владеачката партија,во овој случај дпмне-вмро,ги избира кадрите со неговиот секретар,па кога некој ќе го отпуштат,насамарат или слично се јавува директорот кај нив и тие му праќаат човек. Е сега уште појако,ако координаторот има егзархиско училиште (бугарско)тој си бира такви кадри,па се вработуваат и кадри прво завршени во егзархијата - бугарија,а потоа други,за да биде поткрепено јас ова го зборувам од сопствено искуство,после неколку годишна работа ме бркаат од работа ,а на моето место ставаат даскал завршен во бугарија,па кога малце и прочепкав видов дека скоро сите нововработени даскалчиња тибиле завршени во бугарија .
Коментар на ова за да завршиш во б,лгарија мораш да имаш бугарско државјанство ,што значи тие се бугари или даскали на егзархијата (времето кога дејствувало вмро-то,сите после завршувањто на тие школи молеле до егзархијата да ги стави даскали на ова подрачје,а некои и за инспектори), е сега проанализирајте што ќе се случува понатаму со образованието и идните генерации
Случајот е за Прилеп и прилепско.
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Kali Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Storyteller

Регистриран: 30.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4947
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kali Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 09:42
Originally posted by mamamd mamamd напиша:


За ова во Политика има теманамигнување
Јас вината ја наоѓам во наставниот кадар што дозволува неко да се стави над нив и да им попува, а не си ја врши својата работа.
Кој ке бидат реперкусиите од тоа ставање над, многу зборува и законот за основно -дополнувањата (ги ставив во подфорумот Право0.
Посебно боде очи околу оценувањето на наставниците- задолжителен член на комисијата е училишниот педагог или психолог?????
Зошто?
Кажав- педагог теоретичар??? Психолог без положена иедна методика???
Јасна е нивната работа- и најважна РАБОТА СО ДЕЦАТА СО НАРШЕНО ОДНЕСУВАЊЕ, останатото е работа на дирекот, педагог, социолог.
Демантирај ме дека лај нас психолозите (а и педагозите) станаа Катица за све!!тага


Jas kako da razbrav deka so novite dogovori e sosema sprotivno? Ili pogresno sum razbrala?

Uchilisteto go gledam kako eden sistem: strucna sluzba-nastavnik-dete-roditel.
Site elementi vo ovaa strucna sluzba, moraat da imaat vzaemni relacii i da sorabotuvaat.
Spored mene, evaluacija na rabotata na daskalite mora da postoi, i toa vo nasoka na podobruvanje i poddrska na nivnata dejnost, otkolku kako kritikuvanje/popuvanje.
Slucajno znam deka strucnite sluzbi vo evropskite zemji funkcioniraat na ovoj nacin:
- vo relacija so SITE deca, so mnogu mnogu metodi na rabota ( i ne samo so onie so naruseno odnesuvanje, toa e mnogu mnogu golema greska, i ne samo so metodi na "korekcija", t.e. psiholozite i pedagozite od koga pamtam od shkolo imaat imidz na onie koi treba da gi iskaraat losite deca).
- vo relacija so nastavnicite, vo smisla na strucna pomos i poddrska
- vo relacija so roditelite.
Vsusnost, za se toa e potrebno strucno usovrsuvanje i veshtini.

I ova strasno mi se dopagja, i mislam deka e sosema ok.

Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2010 во 06:48
И додека ние полемизираме за една реална слика на нашето образование, отсуството на родителите од животот на своите деца, отсуството на работата на педагошко/психолошките служби од образованието во доменот за кој се платени од  први на први, ке ни се случува
Полицијата ќе ги помирува основците
Кон врв
KastuS Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Јуни.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 70
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KastuS Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јуни.2010 во 16:30
е тоа е тоа .... тоа го говориме истото целата дискусија ... апсолутно се слагам дека наставникот треба да си ја брка работата со професијата за која е назначен. Добро и понекогаш ако некое дете му се довери за совет, во ред, но тие не се координатори на семејството пак ке напоменам. За тие прашања има други одговорни лица.

... Неблагодарна работа е ова образованието ...
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јуни.2010 во 14:43
Originally posted by KastuS KastuS напиша:

За успешен час е битен кругот наставник-ученик-родител ..... а не стручна служба, министер итн. Ако ученикот од дома родителите не му кажале како треба да се однесува како ученик тогаш министерот не е крив ! семејството е. Наставникот не е родител па да решава домашни проблеми. Наставникот е тука да укаже каде ти е проблемот со материјата која се работи. Тоа е наставник, за проблеми во семејството има служба за Семејни односи, еден вид психолози и педагози. Не мешајте ги другите кругови. За наставата по еден предмет говориме. Затоа кругот во тој случај е ТРИО ...

Ај сега како постара да направам малку корекција-ова во педагошките науки се именува како ТРИАГОЛНИК (оти кругот немал темиња па ке се бркале во круг и никојпат немало да се стасаатголема%20насмевка) и затоа јас реков дека јас би го направила многуаголник-сите чинители со иста одговорност, секој во војот домен.
Министерот ( не ова младово момче=аџамија кое од петни жили се труди ) е крив за законитоста-ако во законот стои дека детето не смее да повторува, зошто родителот би се мачел да учи со детето кога во описната оценка до 3 одд. ке стои опис на знаењата ама не и на незнаењето на детето.
Според укажувањата за описно оценување НЕ МОЖЕ да стои ученикот покажува слаби резултати нити смее да стои не научи туку МОРА да стои  САМО она кое го научило, другото никако. А и со ова целодневнава настава- родителите силни веднаш рипаат дека -ЈАС ПЛАЌАМ ( а си ја плаќа храната-чувањето и учењето му е бесплатно-гратис) А УЧИТЕЛКИТЕ НЕ ГО НАУЧИЛЕзбунетост
Наставникот не решава домашни проблеми, ги решава проблемите на тоа невино детенце кое му е дадено да го научи и кое во него гледа господ.
Ако наставникот не го научи, не му помогне барем 5-6 саати да е раат од домашната мака и негрижа отиде детето јабана ( наставникот може да се избори доколку може да собере помош од оние кои можат во облека, храна, пари за ужинка, екск*рзија, театарски престави за да детето не биде барем од тоа лишено). Наставникот ТРЕБА да му помогне кога оние богатине багабонти му се смеат оти е лошо облечено, сиромашки а не во марка, кога му се смеат дека не знае каде се Малдивите, Пелопонез и други географски одредници каде богатите одмараат...тага
 Учителката или  класниот , па и предметниот наставник/професор помагаат на детето затоа што јас за моето работење со деца научив едно-нема лоши деца, тие се срцушки, само кога другите ке кренат раце од нив (или преку  агресијата сакаат да привлечат внимание односно д аодвлечат од сиромаштијата) тие стануваат тоа што стануваат (освен ако нема некое генетско нарушување каде ни господ не помага.

збунетост
Кон врв
KastuS Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Јуни.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 70
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KastuS Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2010 во 16:58
За успешен час е битен кругот наставник-ученик-родител ..... а не стручна служба, министер итн. Ако ученикот од дома родителите не му кажале како треба да се однесува како ученик тогаш министерот не е крив ! семејството е. Наставникот не е родител па да решава домашни проблеми. Наставникот е тука да укаже каде ти е проблемот со материјата која се работи. Тоа е наставник, за проблеми во семејството има служба за Семејни односи, еден вид психолози и педагози. Не мешајте ги другите кругови. За наставата по еден предмет говориме. Затоа кругот во тој случај е ТРИО ...
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2010 во 15:01
Улогата на семејството е неминовна ама за неа во пофорумот Семејство (ова јас ко оние..конферансиејата на семинари, форуми) иако неизбежен е образовниот триаголник-наставник-ученик -родител и јас уште би го нарекла многуаголник- биро, министерство, локална, “стручни служби“
Тука на тапет се стихијните реформи, имплементирање амблок се и сешто од било каде само заради пари...пари и само пари.
и најголемиот револт е за мавањето со дрва и камења САМо на даскалите (го обожавам терминов, исто како и терминот учител/учителчка), а останатите кои у**аа перат раце и излегуваат попоштени и од девиците.
И да се разбереме, не е крив само младиов министер , тој кутриот е само една неполна година. Поагајки од Емилија Симоска, Софија Тодоровска, Положани и не ги памтам сите затоа што по арно нема ни што да се запамтат, сите со зинати г***ви само за странски донации, чинело нечинело.сите до еден наоѓаа плодна почва во една шака  ѓоамити , ентузијасти, квази иноватори, глуви на сите забелешки и конструктивни предлози.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 28>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.