|
Што се случува со нашето образование? |
Внеси реплика | страница <1 1718192021 28> |
Автор | |
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се согласувам за тоа дека дел професори и наставници не ја вршат совесно својата работа .... еднаш кажав мислам, дека за тоа имам своја филозоија а тоа иде вака ... Некои се залутани во образовната струка, некои не се за професори или наставници ама "сакаат" да се тоа а може немаат капацитет. Но сепак тоа е тоа ... Децата треба да имаат некогаш разбирање за возраста на наставникот, впрочем нели и ние бевме такви. Ако беа некои постари наставници строги или вулгарни, наоќавме разбирање т.е. ќе ги разберевме. Денес не е баш така. ....
|
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Цццц
Иако зборуваме очигледно за различни степени на образование, сепак уште по очигледно е дека проблемите се исти или слични. Точно дека има родители кои воопшто не го почитуваат образованието како институција.За жал училиштата се немоќни тоа да го сопрат бидејки конечниот збор го има родителот со своето оправдување на отсуството. Но за жал има и обратни ситуации. Децата губат часови бидејки “професор/ката“ е на семинар или болна, а по некое време се открива дека родители (и деца) ја/го виделе во Верона и сега ? Зарем даскалите немаат право на една поевтина тура на шетање низ учебната година кога во сезона цените се изгор?? Исто случаи на многу отсуства на наставнциц/професори ангажирани на разноразни проекти. Родителите реагираат заради изгубениот број часови низ годината? И факт е дека тоа е за личен интерес и надградба (па и дополнителна заработка- од која децата имаат многу зијан) И чим бидуваат опоменувани родителите веднаш се фаќаат за тоа- како може, зошто наставникот смее а детето не да има долги отсуства ??? Се одбива ли од плата??? Тоа е тоа што јас го зборувам- немање стратегии/вистински правила (кодекс) на однесување и за едните и за другите (пак ке речам-децата ги имитираат возрасните-учат од нив). |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Неееееееееее ... децата прават муабет за тоа дали денес да дојдат на прв час а после да бегаат или воопшро да не дојдат. Имам еден пријател деновиве кој ми зборуваше дека детето го замолило пред одредено време на класната да и каже дека не му било добро и ако се јавела да кажел дека тоа немало да иде цела недела. Како-што го решил примерот не е важно ... важно е дека децата се осудуваат веќе и на тие средства да ги користат. Е сега ... друго е прашањето за совеста на родителите каква ќе им биде ... 1. може да застанат позади нив и да се вклучат во лажгата и 2. да застанат против таквата девијација и да ги образуваат малку своите деца (значи да ја исполнат должноста т.е. функцијата на образовниот процес)
Бидејки се работи за совесен родител ... детето било казнето на 1 недела неизлегување (не добило пари од родителите ... плус рестрикции на мобилка) ... детето покажало подобра одговорност ... |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Градоначалниците можат да се видат само на патронати или на отворање некоја саличка, некое кабинетче со 10тина нови столчиња. Одговорните на подрачните одделенија се почести посетители (тие се по запослувањето и заплашувањето) и барем 50тина пати барање број на ученици, нацонален состав на ученици... Подрачните (општинските инспектори) ловат грешки по дневниците и недај бое да се повтори некоја буква оти прекиналопенкалото-веднаш се пишува записник Директорите- Колеги, ѕвонеше ( а колку до вчера седеа и чекаа да им каже нивниот претходник дека ѕвонеше) Колеги, да ви кажам дека извештајот од инспекорот...подрачниот е лош. Кај бре ке ви најдам часови...ке ви родам ли деца?? Децата галам по ходници, дежурните ги нема ( Аман директоре, па школо е ова , убаво е да има џагор, тишина има во црква) “Стручните“- Колеги дајте список за бр.на деца бараат од општина! Колеги, ај не ме чепкајте, го пишувам годишниот , тромесечниот, полугодишниот извештај! Колеги, нема да бидам тука, на обука сум! Колеги...колеги А “колегите“.... вријат и чекаат промена (на директор) за да можат на нос да му качат се што им правел додека директорувал А децата, децата лутаат меѓу реформите .. и растат..заминуваат и се молат на бога да не ги фати уште некоја реформа |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Горазд ... токму тоа јас го говорев. Градоначалниците и нивните сектори за образование се тие НАД НАСТАВНИЦИТЕ, КОИ ГИ КОНТРОЛИРААТ ... тоа несмее да постои но за жал така е. Директорите треба да се над наставниците, впрочем тие и се претпоставени на нивните вработени (наставниците)
|
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
... Кали не поправи ... стручната служба ... нема врска .....
Значи. Да надополнам и уште нешто. Кај нас премногу аспект се фрла на ХАРТИЕНАТА РАБОТА. За се треба листови, листови и само листови документација. Така образование не се унапредува. Треба трибини,работилници (некој напомена), некои семинари, округли маси ... каде ке се споделуваат размислувања теории за што подобро образование. Листовите,хартиите оставете ги за закони и сл. МОРА ЗНАЧИ ДА СЕ ПРИМЕНУВА ГОВОРОТ, ОРАТОРСТВОТО, ВЕШТИНАТА НА УСТАТА (позитивно гледано, не за пцуење) ... џабе хартијата ако мудра глава и уста не поседуваш. Родителите се клучната алка. Ако таа е лабава џабе целата процедура. Другите земји токму на овој аспект доста внимание посветуваат. Во Германија ако родител не го упати добро детето за образование, образовните служби го казнуваат семејството поради несовесно воспитување на децата. |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Jas kako da razbrav deka so novite dogovori e sosema sprotivno? Ili pogresno sum razbrala? Uchilisteto go gledam kako eden sistem: strucna sluzba-nastavnik-dete-roditel. Site elementi vo ovaa strucna sluzba, moraat da imaat vzaemni relacii i da sorabotuvaat. Spored mene, evaluacija na rabotata na daskalite mora da postoi, i toa vo nasoka na podobruvanje i poddrska na nivnata dejnost, otkolku kako kritikuvanje/popuvanje. Slucajno znam deka strucnite sluzbi vo evropskite zemji funkcioniraat na ovoj nacin: - vo relacija so SITE deca, so mnogu mnogu metodi na rabota ( i ne samo so onie so naruseno odnesuvanje, toa e mnogu mnogu golema greska, i ne samo so metodi na "korekcija", t.e. psiholozite i pedagozite od koga pamtam od shkolo imaat imidz na onie koi treba da gi iskaraat losite deca). - vo relacija so nastavnicite, vo smisla na strucna pomos i poddrska - vo relacija so roditelite. Vsusnost, za se toa e potrebno strucno usovrsuvanje i veshtini. I ova strasno mi se dopagja, i mislam deka e sosema ok. [/QUOTE] Во тој контекс се нашите дискусии, бидејки најчеста појава е ова што ние го спомнавме- ги нема, повеке се како помошници директори. Работата со децата со нарушено однесување се днесува на тоа дека наставникот не сме да го напушти часот, да ги остави учениците, значи таа функција на разговор со детето, со родителот е токму на стручните служби. Соработници да, заеднички правење работилници според потребите на актуелните дејствија, ама не оценувачи на наставнците, не над. Евалуација, самоевалуација, плус екстерното тестирање се елементите на кои ке се вреднува работата на наставниците (така беше и до сега -само ги немаше овие модерни имиња) Изменето од mamamd - 08.Јуни.2010 во 12:47 |
|
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Многу хубаво за тоа околу наставниците и професорите,но еве еден пример како се примаат кадрите од поблизок аспекат,.
Не градоначалникот секогаш,туку координаторот на владеачката партија,во овој случај дпмне-вмро,ги избира кадрите со неговиот секретар,па кога некој ќе го отпуштат,насамарат или слично се јавува директорот кај нив и тие му праќаат човек. Е сега уште појако,ако координаторот има егзархиско училиште (бугарско)тој си бира такви кадри,па се вработуваат и кадри прво завршени во егзархијата - бугарија,а потоа други,за да биде поткрепено јас ова го зборувам од сопствено искуство,после неколку годишна работа ме бркаат од работа ,а на моето место ставаат даскал завршен во бугарија,па кога малце и прочепкав видов дека скоро сите нововработени даскалчиња тибиле завршени во бугарија . Коментар на ова за да завршиш во б,лгарија мораш да имаш бугарско државјанство ,што значи тие се бугари или даскали на егзархијата (времето кога дејствувало вмро-то,сите после завршувањто на тие школи молеле до егзархијата да ги стави даскали на ова подрачје,а некои и за инспектори), е сега проанализирајте што ќе се случува понатаму со образованието и идните генерации Случајот е за Прилеп и прилепско. |
|
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|
Kali
Сениор Storyteller Регистриран: 30.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4947 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Jas kako da razbrav deka so novite dogovori e sosema sprotivno? Ili pogresno sum razbrala? Uchilisteto go gledam kako eden sistem: strucna sluzba-nastavnik-dete-roditel. Site elementi vo ovaa strucna sluzba, moraat da imaat vzaemni relacii i da sorabotuvaat. Spored mene, evaluacija na rabotata na daskalite mora da postoi, i toa vo nasoka na podobruvanje i poddrska na nivnata dejnost, otkolku kako kritikuvanje/popuvanje. Slucajno znam deka strucnite sluzbi vo evropskite zemji funkcioniraat na ovoj nacin: - vo relacija so SITE deca, so mnogu mnogu metodi na rabota ( i ne samo so onie so naruseno odnesuvanje, toa e mnogu mnogu golema greska, i ne samo so metodi na "korekcija", t.e. psiholozite i pedagozite od koga pamtam od shkolo imaat imidz na onie koi treba da gi iskaraat losite deca). - vo relacija so nastavnicite, vo smisla na strucna pomos i poddrska - vo relacija so roditelite. Vsusnost, za se toa e potrebno strucno usovrsuvanje i veshtini. I ova strasno mi se dopagja, i mislam deka e sosema ok. |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
И додека ние полемизираме за една реална слика на нашето образование, отсуството на родителите од животот на своите деца, отсуството на работата на педагошко/психолошките служби од образованието во доменот за кој се платени од први на први, ке ни се случува
Полицијата ќе ги помирува основците |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
е тоа е тоа .... тоа го говориме истото целата дискусија ... апсолутно се слагам дека наставникот треба да си ја брка работата со професијата за која е назначен. Добро и понекогаш ако некое дете му се довери за совет, во ред, но тие не се координатори на семејството пак ке напоменам. За тие прашања има други одговорни лица.
... Неблагодарна работа е ова образованието ... |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ај сега како постара да направам малку корекција-ова во педагошките науки се именува како ТРИАГОЛНИК (оти кругот немал темиња па ке се бркале во круг и никојпат немало да се стасаат) и затоа јас реков дека јас би го направила многуаголник-сите чинители со иста одговорност, секој во војот домен. Министерот ( не ова младово момче=аџамија кое од петни жили се труди ) е крив за законитоста-ако во законот стои дека детето не смее да повторува, зошто родителот би се мачел да учи со детето кога во описната оценка до 3 одд. ке стои опис на знаењата ама не и на незнаењето на детето. Според укажувањата за описно оценување НЕ МОЖЕ да стои ученикот покажува слаби резултати нити смее да стои не научи туку МОРА да стои САМО она кое го научило, другото никако. А и со ова целодневнава настава- родителите силни веднаш рипаат дека -ЈАС ПЛАЌАМ ( а си ја плаќа храната-чувањето и учењето му е бесплатно-гратис) А УЧИТЕЛКИТЕ НЕ ГО НАУЧИЛЕ Наставникот не решава домашни проблеми, ги решава проблемите на тоа невино детенце кое му е дадено да го научи и кое во него гледа господ. Ако наставникот не го научи, не му помогне барем 5-6 саати да е раат од домашната мака и негрижа отиде детето јабана ( наставникот може да се избори доколку може да собере помош од оние кои можат во облека, храна, пари за ужинка, екск*рзија, театарски престави за да детето не биде барем од тоа лишено). Наставникот ТРЕБА да му помогне кога оние богатине багабонти му се смеат оти е лошо облечено, сиромашки а не во марка, кога му се смеат дека не знае каде се Малдивите, Пелопонез и други географски одредници каде богатите одмараат... Учителката или класниот , па и предметниот наставник/професор помагаат на детето затоа што јас за моето работење со деца научив едно-нема лоши деца, тие се срцушки, само кога другите ке кренат раце од нив (или преку агресијата сакаат да привлечат внимание односно д аодвлечат од сиромаштијата) тие стануваат тоа што стануваат (освен ако нема некое генетско нарушување каде ни господ не помага. |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
За успешен час е битен кругот наставник-ученик-родител ..... а не стручна служба, министер итн. Ако ученикот од дома родителите не му кажале како треба да се однесува како ученик тогаш министерот не е крив ! семејството е. Наставникот не е родител па да решава домашни проблеми. Наставникот е тука да укаже каде ти е проблемот со материјата која се работи. Тоа е наставник, за проблеми во семејството има служба за Семејни односи, еден вид психолози и педагози. Не мешајте ги другите кругови. За наставата по еден предмет говориме. Затоа кругот во тој случај е ТРИО ...
|
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Улогата на семејството е неминовна ама за неа во пофорумот Семејство (ова јас ко оние..конферансиејата на семинари, форуми) иако неизбежен е образовниот триаголник-наставник-ученик -родител и јас уште би го нарекла многуаголник- биро, министерство, локална, “стручни служби“
Тука на тапет се стихијните реформи, имплементирање амблок се и сешто од било каде само заради пари...пари и само пари. и најголемиот револт е за мавањето со дрва и камења САМо на даскалите (го обожавам терминов, исто како и терминот учител/учителчка), а останатите кои у**аа перат раце и излегуваат попоштени и од девиците. И да се разбереме, не е крив само младиов министер , тој кутриот е само една неполна година. Поагајки од Емилија Симоска, Софија Тодоровска, Положани и не ги памтам сите затоа што по арно нема ни што да се запамтат, сите со зинати г***ви само за странски донации, чинело нечинело.сите до еден наоѓаа плодна почва во една шака ѓоамити , ентузијасти, квази иноватори, глуви на сите забелешки и конструктивни предлози. |
|
Внеси реплика | страница <1 1718192021 28> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |