|
ПРАВОСЛАВНИ,КАТОЛИЦИ,ИЗВОРНИ ХРИСТИЈАНИ |
Внеси реплика | страница <1 1011121314 41> |
Автор | |||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Мараната, јас не те прашав дали вам православните ви е важна суштината или формата. Целата ваша вера се состои од форма, ритуали, фетиши, реликвии, икони, резбарии и тоа мене добро ми е јасно. Да ти беше тебе важна суштината, тогаш ти немаше да пишеш дека сакаш да одиш во Русија да му се поклониш на Бог (небаре Бог живее во Москва )
Јас не те прашав ни какви поклони се носат за роденден, ни каква треба да биде нашата реакција кога добиваме поклони, не те прашав ни за мислење на Теофилакт Охридски, не те прашав ни што работиш, но кога веќе кажа дека работиш како "преведувачка", тогаш срамота е вака политички да заобиколуваш толку едноставно прашање:
А што велиш ти, како таа фраза била запишана во оригиналот: Маран Ата, Марана Та? или Мараната?
Сериозниот одговорот на едно вакво прашање треба да биде од обликот:
1. Не знам.
2. Маран Ата.
3. Марана Та.
4. Мараната.
Што велиш ти? 1, 2, 3 или 4?
п.с. Одговори само со бројка.
|
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
А знаеш дека ова ти е повторно нова клевета???? ishsnika го познавам одлично, а Asya немам врска која е... Светите отци велат дека во другите го гледаме оној грев кој го носиме во себе. Значи вие постапувате онака како што не клеветите нас, па затоа и гледате наопаку. Нема потреба некој да се пререгестрира за ПРАВОславието да ја растури било која филозофија што не е проповедана од Бога. Христос с нами + п.с. и не е оваа, туку овој Изменето од Maran Ata - 20.Септември.2008 во 08:42 |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
И ѓаволот поради суета и гордост паднал од Небесата, во темнината во вечни маки! |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
А ти го исполнуваш ли ова, па да ти веруваме???? |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Еве ти го одговорот на Маран Ата... не изкажувај лаги дека не сум ти го дала. И немој да се ваѓаш дека не сум ти дала одговор како се пишува во оригиналот, оти веќе доволно добро ти објаснив дека на нас, ПРАВОславните, не ни е битна формата, буквата, туку суштината, духот, зашто буквата убива, а Духот оживотворува |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Батка, кај си????? Чекам....... |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
"Зашто ќе дојде време, кога луѓето не ќе ја трпат здравата наука, туку според своите страсти ќе си насоберат учители, за да им ги скокоткаат ушите, и ќе ги одвратат ушите од вистината, а ќе се свртат кон бајки."
(2 Тимотеј 4:3-4)
"А ти избегнувај нечисти и бабешки приказни! Туку обучувај се во побожност!"
(1 Тимотеј 4:7)
|
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
Karamazov
Сениор Регистриран: 20.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 144 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
I pravoslavnite (normalno!) gi pogrebuvaat mrtvite, samo sto posle nekolku decenii ili vekovi, otkrivaat deka na nekoi telata voopsto ne im se raspadnati. Za nekoi vakvi licnosti ja znaat nivnata istorija, a za nekoi i ne znaat kako se vikale, pa taka ima mnogu nepoznati svetiteli koi Bog gi proslavil. Primer vo Romanija, postoi edno telo na nepoznat svetitel, koe samoto se pokazalo, otkako prethodno se raspukala zemjata... |
|||||||
tre, tri, tra
|
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
zidarski, зарем не е очигледно дека оваа icxcnika е банираната Asya само во ново руво Ама ако, мене не ми смета, сега ќе и шкртнам нешто. icxcnika, за кажувањата на православието, за одлуките на седмиот вселенски собор, за кажувањата на Јован Дамаскин, Св. Амвросиј Милански итн нема да ти реплицирам. Тоа се темелите на вашата вера и тука јас не ви се мешам.
Но нема да дозволам да ги заблудуваш членовите дека во Светото Писмо, во Божјиот Збор имало некакво почитување на мошти, поклонување на мошти, обожавање на мошти итн. Одиме по ред...
Јован Крстител според Христос е најголемиот меѓу луѓето. Христос за него кажа дека меѓу родените од жена, никој не се издигнал повеќе од него (Матеј 11:11). Сепак кога Јован беше убиен, учениците не ги зачувале неговите мошти (посмртни останки), туку веднаш го погребале.
"...па го обезглавија Јован во затворот. И неговата глава беше донесена на послужавник и дадена на девојката, а таа ја однесе на мајка си. И неговите ученици дојдоа, го зедоа телото и го погребаа"
(Матеј 14:10-12) За Јован исто така е кажано дека уште од утробата се наполнил со Светиот Дух. Христос пак вели дека е најголемиот меѓу луѓето. А сепак, неговите ученици не ги сакраменирале неговите посмртни останки (мошти), туку го погребале како и секој друг човек.
Интересно зарем не?
Исто така и за маченикот Стефан, за кого исто така е кажано дека бил полн со Свет Дух (Дела 6:5), кој бил полн со Свет Дух, полн со благодат и сила, кој правел големи чуда меѓу народот (Дела 6:8) откако бил убиен со каменување, христијаните не го сакраментирале неговото тело (моштите), туку го погребале како и секој друг мртовец.
"А побожни луѓе го погребаа Стефана и направија голем плач над него."
(Дела 8:2) Интересно зарем не, каква била праксата на првите христијани во однос на посмртните останки на истакнатите верници како најголемиот меѓу луѓето - Јован Крстител и маченикот Стефан.
Светиот Дух борави во телата на верните додека тие тела се живи, а откако ќе умрат, тој си оди од нив.
"и се врати правот во земјата како што дојде од неа; а духот се врати при Бога, Кој го даде."
(Проповедник 12:7) Светиот Дух Христос ни го испрати со цел да биде наш Утешител, наш Придружник и да не воведува во Вистината. Тоа е функцијата на Светиот Дух во нас. Но кога ние ќе си заминеме од нашиве земни тела, тогаш зошто Тој би останувал? Телото и онака ќе се распадне, зар во таков "храм" да почива Светиот Дух?
Телото е храм на Светиот Дух додека сме живи. А откако ќе го напуштиме овоземното тело и Светиот Дух си заминува кај Бог.
Каде тоа Христос ни ги дарувал моштите? АЈде цититај ни го Христос каде што вели: "Ви ги дарувам моштите...." Да не дозна за оваа информација и ти преку пророчицата Габриеле од Германија. Според верувањето на прахристијаните "Универзален Живот" таа комуницира со Христос и Тој сеуште ни дава заповеди преку неа.
Елисеј побарал двојна мера од Божјиот Дух кој бил во Илија.
"Илија му рече на Елисеј: „Барај што да сторам уште за тебе пред да бидам земен од пред тебе?” А Елисеј одговори: „Духот што го имаш ти нека биде двоен во мене! А тој рече: "Бараш нешто многу тешко; ако видиш, како ќе бидам земен од тебе, така ќе ти биде; ако, пак, не видиш, нема да ти биде."
(2 Цареви 2:9) Елисеј го видел Илија како бил земен на небо и затоа Бог му дозволил да има двојна мера од Духот во Илија.
Бог преку Илија направил 7 чуда. Додека пак, додека Елисеј бил жив, Бог направил 13 чуда. За да го исполни одобрувањето за "двојна мера" од Илиевиот Дух во Елисеј, Бог направил уште едно дополнително чудо по неговата смрт. И така станале 14 чуда. 14 = 2*7
Ете затоа се случило тоа чудо, а не како потврда на моштите.
Од друга страна, веќе наредниот стих воопшто не се зборува за "моштите" на Елисеј. Нема да најдеш ниту еден стих каде што некој ги прибрал посмртните останки на Елисеј и ги чевствувал, ги бакнувал, им се поклонувал, точел миро од нив итн. Значи не станува збор за некакви "свети мошти", туку само за уште едно дополнително чудо на Бог заради исполнувањето на ветувањето за двојна мера на Илиевиот Дух во Елисеј.
Каква врска има ова со дискусијава за моштите?
Павле бил сеуште жив и воопшто не бил "мошти", ниту тој, ниту неговата облека.
Христос ги благословил апостолите и им дал овласување при нивното проповедање да лекуваат болни и да изгонуваат бесови од нив, а тоа нема врска со некакви си мошти.
"И одејќи, проповедајќи и кажубвајќи дека се приближи царството небесно; болни лекувајте, лепрозни очистувајте, мртви вознесувајте, бесови изгонувајте! Бесплатно добивте, бесплатно давајте! "
(Исус во евангелие по Матеј 10:7-8) Етееее... толку од твојот обид да накалемиш обожавање на мошти во Божјиот Збор
Туку, како што јас ти одговорив на сите цитати, така и ти сега одговори ми на еден интересен цитат од Светото Писмо. Немој да ми го избегнуваш ова, затоа што ќе ти го постирам се додека не го одговориш
"А кога Петар влегуваше, Корнелиј го пречека, падна пред неговите нозе и се поклони. Петар го подигна, велејќи: “Стани! И јас сум само човек!"
(Дела 10:25-26) Од овде гледаме дека Петар КАТЕГОРИЧНО ОДБИЛ да му се поклонуваат. Епа ако Петар одбивал да му се поклонуваат, тогаш зошто вие се поклонувате пред Неговата икона? Зошто се поклонувате пред моштите? Ако еден жив апостол на Исус Христос одбил поклонување, тогаш колку ли повеќе не треба да им се поклонуваме на другите мртви верници!
А не само тој, дури и ангел од Небото одбил поклонување...
"И паднав пред неговите нозе, да му се поклонам; и ми рече: „Не прави го тоа! Јас сум сослужител твој и на твоите браќа, кои го имаат Исусовото сведоштво. Поклони Му се на Бога"
(Откровение 19:10) Ете, имате два примери од Божјиот Збор каде што апостол Петар и ангелот одбиле поклонување и заповедале на Бог да му се поклонуваме, а вие православните и понатаму клањајте се пред икони, светци, пред посмртни останки од верници итн. Но да не речете дека не ви било кажано на Судниот Ден. Мое беше да ви укажам и да ве соочам со Светото Писмо, а ваше е дале ќе се покорите на Божјата заповед.
МАРАНАТА! Господ доаѓа! Како Спасител, но и како Судија! Алилујах! Изменето од EvAngelos - 19.Септември.2008 во 01:51 |
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Тоа е во ред, но не е препорачливо да се базираат сите постови на копи-пејст методот, и пожелно е да не се пишуваат повеќе од два едно по друго, освен ако не одговараш на конкретни постови.
|
|||||||
Do what is right, come what may...
|
|||||||
icxcnika
Нов член Регистриран: 18.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 23 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
зидарски јас не сакам да влагам во дуел со некого и да се докажуваме кој е поголем верник а кој не, туку преку тоа што го пастирам нека читаат и нека размислат што е вистината а што не е вистината. А сето тоа што го имам пастирано има врска со сето тоа што се дискутира на темава.
"Кој има очи нека види, кој има уши нека чуе." Изменето од icxcnika - 18.Септември.2008 во 20:40 |
|||||||
icxcnika
Нов член Регистриран: 18.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 23 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
ПОЧИТУВАЊЕ НА
СВЕТИТЕ МОШТИ Христијаните од древноста ги чувале и благо- честиво ги почитувале сите остатоци од све- тите; во вид на коски, прашина или пепел, а ги нарекувале свети мошти. Воздаваќи им почитување на Божјите угодници, кои со своите души се на Небесата, светата Црква исто така, ги чествува и моштите или телата на упокоените Божји угодници. Црквата ги почитува моштите на светите како храмови на Светиот Дух, во кои Бог живее со својата благодат и по телесниот крај на светиот. Според учењето на Црквата, моштите не можат да творат чуда самите по себе и не заради заслугите на упокоените. Седмиот Вселенски Собор во своите акти, вака утврдил по ова прашање: „Нашиот Спасител Христос ни ги дарувал како спасителни извори, остатоците од светите, кои на различни начини изливаат добротворства за достојните. И тоа е преку Христа, Кој во нив престојува.” Чувањето на моштите на мачениците се разбира како нивно продолжително присуство во црковната општина, како манифестација на победата над смртта, што била извршена од Христа, а е повторена во маченичкиот подвиг. Тоа разбирање придонело да се празнува споменот на маченикот и да се извршува света Евхаристија над неговиот гроб. Чувањето и почитувањето на моштите, исто така, е тесно поврзано со верувањето во воскресението со тело. Во Стариот Завет немало почитување на телата на праведниците, бидејќи и самите праведници сè уште го очекувале своето избавување. Во Новиот Завет, по воплотувањето на Спа- сителот, возвишен е не само поимот за човекот во Христа, туку и значењето на телото, кое станува живеалиште на Светиот Дух. Самиот Господ, Божјото Слово, се воплотил и примил човечко тело. Затоа и христијаните се повикани; не само со нивните души, туку и со телата кои се осветени со светото крштение и примањето на Пречистите Тело и Крв Христови, да станат вистински храмови на Св. Дух. Св. ап. Павле пишува: „Зарем не знаете, дека вашите тела се храм на Светиот Дух кој живее во вас” (1.Кор. 6:19). И затоа, телата на христијаните кои живееле праведен живот или станале свети преку нивната маченичка смрт, достојни се за особено уважување и чествување. „Христос ни ги дарувал моштите на светите како спасителни извори, кои точат најразлични добротворства и изливаат благомирисно миро. И никој да не се сомнева!… Според Законот секој што ќе се допре до мртов, се сметал за нечист; но светите не се мртви. Зашто, откако Оној Кој самиот е живот и Причинител на живот, бил сместен меѓу мртвите, ние веќе не ги нарекуваме мртви тие што починале во надеж на воскресение и со вера во Него” - вели св. Јован Дамаскин. Светата Црква во сите времиња, раководејќи се со светото Предание, ги чествувала светите тела на упокоените. Тоа се изразувало во • побожно собирање и чување на телата на Божјите угодници, како што е познато од записите од II век и од наредните векови, • свечени откривања и пренесувања на светите мошти, • градење на храмови врз светите мошти, • установувањето на празници во нивен спомен, • поклонички патувања до светите гробници, • правилото на Црквата - во основите на олтарот да ставаат мошти од свети маченици или да се ставаат свети мошти во антиминси, врз кои се извршува Божествената Литургија. Чествувањето на телата на упокоените Божји угодници има цврста основа во тоа, дека Самиот Бог благоволил да ги прослави со многу знаци и чуда, посведочени во текот на целата историја на Црквата. Уште во Стариот Завет, кога светите сè уште не биле почитувани со посебно прославување, постоеле знаци и чуда од телата на упокоени праведници. Така, во Светото Писмо е забележан случајот, кога по допирањето до коските на пророк Елисеј во неговиот гроб, телото на некој умрен човек веднаш оживеало и мртвиот воскреснал (4.Цар. 13:21). Светиот пророк Илија бил вознесен на небо со своето тело, уште додека бил жив. Неговата наметката пак, што му припаднала на Елисеј, со својот допир ја разделила водата на реката Јордан, кога преку неа сакал да премине Елисеј (4Цар. 13:21). Во Новиот Завет, во книгата Дела апостолски, читаме дека врз болни луѓе поставувале делови од облеката на св. ап. Павле и болните оздравувале, а демоните излегувале од нив (Дела. 19:12). Богословското осмислување на почитувањето на моштите се засновува на разбирањето на созданието како добро Божјо дело, во кое начелно се содржи добрата волја на Творецот, (Божјата замисла за спасението на светот) и неговото преобразување во идното Небесно Царство. Моштите на светите се честица од таа преобразена материја, исполнета со Божествената благодат. Небесното Царство видливо присуствува во нив уште во сегашниот век. Св. Амвросиј Милански ги нарекува светите мошти „семиња на вечноста.” Светите Отци и црковните учители сведочат за чуда од остатоците од светите, а нивните современици ја потврдувале вистиноста на тие соопштенија. На пример, св. Амвросиј кажува дека при откривањето на моштите на св. Гервасиј и Протасиј; „вие дознавте и дури сами видовте многумина што се ослободија од демони, или такви кои со самиот допир до облеките на светите беа исцелени од своите болести. Се возобновија чудесата од древно време, откако на земјата се изли најизобилна благодат заради доаѓањето на Господ Исус на земјата.” Слични сведоштва може да се прочитаат кај светите Григориј Богослов, Ефрем Сириски, Јован Златоуст, блажени Августин и др. Веќе од почетокот на II век постојат записи за чествувањето на христијански остатоци од светите. По маченичкиот крај на св. Поликарп, епископ на градот Смирна, откако неговото тело било запалено, христијаните ги „собрале коските на св. Поликарп, како ризница подрагоцена од дијаманти и почиста од злато и ги положиле… за да биде празнуван денот на неговото мченичко раѓање и за поука и утврдување на идните христијани.” Црковните собори повеќе пати забранувале (на пр., Московскиот собор 1667 г.) да се прогласу- ваат за свети некои упокоени луѓе, само затоа што се покажале како негнилежни. Но секако, негни- лежноста на телата на праведниците е еден од Божјите знаци за светоста на тие упокоени. Остатоците од светите се почитуваат, незави- сно дали се гнилежни или негнилежни, туку заради светиот живот или маченичката смрт на светиот, а уште повеќе, кога се очигледни знаци за исце- лување добиено преку молитвите кон светите, а заради нивното застапништво пред Бога. |
|||||||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Icxcnika - почнуваш да спамираш... текстот не е во врска со темата, а веќе е трет пост едно по друго, без да одговараш на ничиј текст... те молам малку повнимателно во тој поглед.
|
|||||||
Do what is right, come what may...
|
|||||||
icxcnika
Нов член Регистриран: 18.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 23 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
1. *Исполнет со Дух Свети, Исус се врати од Јордан, и беше одведен
од Духот во пустина. *Мат.4,1; *Марко 1,12; 2. Четириесет дена Го искушуваше ѓаволот, и ништо не јаде во тие дни; а кога изминаа тие, најпосле огладне. 3. И Му рече ѓаволот: <Ако си Син Божји, кажи му на овој камен да стане леб.” 4. А Исус му одговори и рече: <*Напишано е дека не само со леб ќе живее човекот, туку и со секој збор Божји.” *5.Мој.8,3; 5. И кога Го одведе на една висока планина, ѓаволот Му ги покажа наеднаш сите царства во светот. 6. И Му рече ѓаволот: <Тебе ќе Ти ја дадам сета оваа власт, и нивната слава, зашто мене ми е предадена, и ја давам кому што сакам. 7. Ако ми се поклониш, сето тоа ќе биде Твое.” 8. Но Исус му одговори и рече: <Бегај од Мене, сатано, оти е *напишано: »На Господа, Твојот Бог, клањај Му се и само Нему служи Му!«“ *3.Мој.6,13; 9. И Го одведе во Ерусалим, и Го постави на храмовиот покрив, па Му рече: <Ако си Син Божји, фрли се одовде долу! 10. Зашто е *напишано: »На ангелите Свои ќе им заповеда за Тебе, да Те запазат; *Псал.90,11-12; 11. и на раце ќе Те земат, да не би некако да ја сопнеш ногата Своја на камен«.” 12. И Исус му одговори и рече: <Кажано е: »Не искушувај Го Господа, својот Бог!«“ 13. Па како заврши ѓаволот со сите искушенија, отиде од Него *за некое време. *Евр.4,15; . . . 42. Кога се раздени, Он излезе и отиде на осамено место, а луѓето Го бараа па, кога дојдоа при Него, Го задржуваа да не си оди од нив. |
|||||||
Внеси реплика | страница <1 1011121314 41> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |