IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 72>
Автор
Порака Обратен редослед
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 15:42
Цитирај
До кога ќе се вадите со тоа "да не се повторуваме"? Колку и да се повторувате сите ваши аргументи тонат како лагери во вода.
Пробавте да не убедите дека ако едно бебе почине некрстено ќе гори во вечниот оган - Бибилјата не беше на ваша страна.
Пробавте да не убедите дека некакво си вон-библиско крштевање (без предходни вера и покајание) чисти од прародителскиот грев, а не успеавте да докажете ни дека библиското крштевање само по себе дирекно го чисти тој грев.
Пробавте да не убедите дека водата (во Јован 3) се однесува за крштевањето - прочитај ја мојата реплика погоре и се ќе ти биде јасно.
Пробавте со аргументи на молк (таинственото бебе на Лидија) - ни тоа не ви успеа.

Виновниците на суд секогаш велат „не успеавте да докажете“.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 12:45
Цитирај  
Второт владе, Библијата не е толку експлицитна затоа што кога би била експлицитна, не би имале време да ја прочитаме до крајот на нашиот живот

Значи треба толкување по пат на извлекување на ставот од пишаното кое ако не е експлицитно пишано треба да се бара на повеќе места и индиректно да се открива!


Цитирај Но Бог сметал и на нашиот разум и здрава логика и затоа од целата Своја мудрост во Неговиот пишан Збор ни го канонизирал она што е најважното за да при нашите толкувања за библиските доктрини ние не би морале да додаваме, претпоставуваме, измислуваме, филозофираме итн ТУКУ слично на Христос да се браниме од еретичките учења со помош на слоганот "НАПИШАНО Е", како што и Самиот Христос - нашиот Учител се бранеше од еретичките напади на Искушувачот во пустината.

Ако се користиш со разум и логика за да извлечеш став од Библијата веќе толкуваш што е и природна работа (иако толкуваш погрешно), која го негира тотално неприродното правило дека Библијата сама се толкува.
Од друга страна Бог не сметал на нашиот разум и здрава логика бидејќи ако сме имале разум и здрава логика Бог не морал ниту да доаѓа на земјата туку ние самите со здрав разум и логика ќе се одржувавме настрана од гревовите и ќе живеевме по Божја волја. Бог сметал на нашата вера која е нашиот залог за Бог да ни го испрати Својот Разум и Логика пренесени преку Господ Светиот Дух за разбирање на Библијата и се што е потребно за да не
води по патот на спасението.


Изменето од sard - 04.Јули.2007 во 15:43
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 12:35
Цитирај Јасно е овде дека Господ прави разлика меѓу обичната вода од која се ожеднува со водата која Бог ја дава. Онаа вода која Бог ја дава е Светиот Дух.
 
Добро утро сарде! Smile Па што зборам јас цело време, сакав само да ти потенцирам дека зборот "вода" спомнат во Библијата не нужно се поистоветува со "крштевањето" како што гледаме тука, а и ќе видиме подоле. "водата" може да го симболизира и Светиот Дух, но и Божјото Слово.

Изгледа логиката не ти посилната страна. Ако Господ разликува обична вода од жива вода (Свет Дух) тогаш кога тие се ставени едно покрај друго (вода и Свет Дух) тогаш водата не може да значи Свет Дух туку значи вода, а не двапати Свет Дух. Ќе го употребел или само вода или само Свет Дух. Ако пак вода бил Божјиот збор како што првпат читам и слушам, тогаш излегува дуплирање на Божјиот Збор и Зборот на Светиот Дух што е едно исто. За Божјиот Збор е вообичаен израз Словото. Така што кога зборуваме за обновување со раѓање преку Божјиот збор, тогаш се вели се роди со Словото, а не со вода. Кога се пишува жива вода се мисли на Светиот Дух кој оној кој се напил почнува од него да истекува. Се исполнува и самиот со Свет Дух и од него верникот проговорува. Истиот Свет Дух Кого го омаловажувате дека му служи на Синот и дека главна улога му била да се канонизира Божјиот збор без да продолжи да ги отвора тајните на Божјиот збор - Словото.

Цитирај Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него

Самиот текст го дава одговорот дека под вода се зборува за Духот.

Браво! Значи не е ни тука крштевање.

Тука не е зборувано за крштевањето, ниту тврдев дека е. Господ зборува за крштевањето кога зборува со Никодим каде разликува вода и Свет Дух.

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.


Цитирај Меѓутоа во стихот во разговорот со Никодим Бог ги споменува и двете

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

употребени се двете. Значи водата не може да биде Духот во овој случај бидејќи и двете се споменати. Доколку било само вода ќе можевме да помислиме дека Бог зборува за Св. Дух, меѓутоа ги кажува и двете „вода и Дух“. Доколку велиш дека под вода се подразбира Божјиот збор. Тоа значи тавтологија, бидејќи Св. Дух е Божјиот збор,

Каква тавтологија бе LOL Божјиот Збор си е Божјиот Збор, Светиот Дух си е Светиот Дух.
Зборот "вода" во овој стих се однесува на Божјиот Збор - Словото, еве ти уште еден доказ:
 
"Тој не роди преку Словото на вистината" Јаков 1:18
 
Од овој стих јасно се гледа дека и Словото имало удел во нашето нановораѓање.
Зарем ова беа аргументите кои погоре ги навестуваше. Каде Словото е наречено со вода? Ти велиш дека не ја толкуваш Библијата туку земаш само она што е напишано. За Светиот дух потврдува самата БиблијаТоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него“. Каде во Библијата за вода е укажано дека се мисли за Божјиот збор? Иако всушност е повторување, бидејќи нема разлика меѓу Христовото слово кое е дадено од Господ Христос и словото, живата вода која се дава од Светиот Дух, но првото никогаш не е означено со жива вода.
 
Цитирај Зошто крштевањето го поврзуваме со вода. Зошто не е отфрлено како непотребно. Зошто Бог, крштевањето со вода не го отфрлил ако сметал дека е непотребено?
Крштевањето е потребно сард и никој овде не го отфрла и повторно те предупредувам, немој да шириш невистини и ереси, и немој лажно да сведочиш за другите. Никој овде не рекол дека го отфрла крштевањето, ниту пак дека тоа е непотребно. Барем тоа не го велат христијаните, во нивно име зборам.
Ти досега ни велеше дека не е непотребно и се повикуваше на примерот со разбојникот. Велеше дека разбојникот не бил крстен, но ете се спасил. Ние ти објаснивме дека си грешка бидејќи заповедта за крштевањето е дадена после Воскресението, непосредно пред Христовото Вознесение.
 
Цитирај Зошто го сметате крстењето за симболично кога овде пишува дека Он ќе ве крсти со Дух Свети. А ако крстењето е со самото поверување тогаш зошто воопшто крштевате? И зошто крштевате со вода?
 Повторно истата дискусија од погоре, никој не го смета крстењето само симболично (обредуално) и никој, барем не од христијаните (оние без наводници), не тврди дека крштевањето е по верување.
Извини ама протестантското учење вели дека тоа е само симбол, чин на спомен и слично. А сосема друго е што ти ги менуваш ставовите онака како што ќе се најдеш притиснат.
 
Цитирај Крштеваме затоа што Христос нашиот Господ така ни заповеда (Матеј 28:19), а крштеваме со вода затоа што така правеле Христос и Апостолите - изворите на нашето учење, вера и пракса.
Прочитај 1 Петрово 3:20,21 и ќе видиш зошто ние христијаните не попрскуваме со водата, туку крштеваме со целосно потопување во вода.

Мило ми е што ја виде заповедта на вистинското место и ќе видиш дека тоа е претпоследниот стих пред крајот на Евангелието по Матеј. Што значи заповед дадена пред Вознесението, после Воскресението.
Како извлече заклучок од 1 Петрово послание 3:20-21 за целосното потопување при крштевањето?


20 кои некогаш беа непокорни, кога Божјото трпение ги чекаше во Ноевото време, додека се градеше ковчегот, во кој само неколкумина, односно осум души, се спасија преку водата.

21 Во согласност со овој приказ, сега крштавањето ве спасува, кое не е отстранување на телесната нечистотија, туку е покажување на добра совест спрема Бог, преку воскресението на Исус Христос,

Ако го извлекуваш со целосното потопување на земјата со потопот тогаш Оние кои преживеале не биле потопени, туку попрскани со водата која сите ги потопила.

Иако

Евреите: 10:22 да пристапуваме со искрено срце во полна увереност на верата, со срца кои преку попрскување се очистени од зла совест и со тело измиено во чиста вода.

Што се согласувам не мора да значи попрскување со вода иако тука водата е спомната, бидејќи често апостолите кога го употребуваат зборот попрскување мислат на попрскување со крвта Христова. Значи повторно немаме експлицитен библиски став, за што ни е потребно толкување од Светиот Дух и Свето предание сочувано и пренесено од Светиот Дух кој ќе ни помогне за да го разбереме напишаното.

Цитирај И не знам зошто не обвинуваш нас христијаните дека "симболично" крштеваме, кога ние сме тие кои чекаат детето да го спознае евангелието (да го прими Словото), да го разбере, да се покае, да поверува во Христос, па потоа СУШТИНСКИ да се крсти.
 
А не како некои, кои од болница директива во црква го бањаат бевето и потоа тој чин го поистоветуваат со библиското крштевање. Е тоа СИМБОЛИЧНО крштевање мил мој сарде, а не она што погоре го наведов.

Симболично крштева оној кој самиот учи дека крштевањето е симбол. Протестантската „црква“ така учи. Православната учи дека не е симбол, туку реално симнување на Светиот Дух и измивање од нечистотијата на првородниот грев, неопходен услов за спасение на оној кому му било проповедано Евангелието. Оној кој слушнал за Христовата проповед и не ја прифатил или ја прифатил но не ја изразил волјата со крштевањето и осенување со Светиот Дух НЕМА ДА СЕ СПАСИ и тоа е само почетен услов за спасението. Додека ти го застапуваше протестантскит став дека кршевањето не е нужно. Да те потсетам за примерот со разбојникот кој погрешно го прикажуваше"

Изменето од sard - 04.Јули.2007 во 16:17
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Реакт Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Мај.2007
Локација: Burundi
Статус: Офлајн
Поени: 373
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Реакт Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 10:21
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by Реакт Реакт напиша:

Разликата помеѓу симболичното и суштинското крштевање не е во тоа кога некој се крстил, туку како т.е. дали правилно сме ја разбрале суштината и потребата за крштевање. Претходно го образложив православниот став за значењето на крштевањето (а тоа го направија и други), па да не се повторуваме. Оттаму се гледа дека нема ништо спорно ако се крштеваат деца.
 
Реакт, спорното во крштевањето на бебињата лежи токму во тоа "како" ние сме го извршиле тоа крштевање. Ти го објасни православниот став, но јас го објаснив христијанскиот библиски став кој вели дека "се крстија оние кои го примија словото", кој вели "покајте се и секој да се крсти", кој вели "ако веруваш од се срце, тогаш можеш да се крстиш", а на сите добро ни е јасно дека едно бебенце ниту може да го прими словото, ниту може искрено да се покае, ниту пак може да поверува во некој за Кого не знае ни колку букви му содржи Името.

Нема да дебатирам околу терминологијата православен-христијански. Барем јас кажувам дека сум Православен, а Православието името го добило едноставо само да се разликува од големиот број на секти и цркви кои се појавија. Овј термин, во оваа смисла, го немало пред појавата на поделбата и реформацијата. А не знам зошто некои би ги криеле имињата на своите цркви (мислам на официјалните имиња - без да си играме со имиња како изворно, вистинско или не знам какво христијанство).
А за ставот - напишав и кажав дека крштевањето е примање на Светиот Дух. Прашањето е зошто дете не би можело да го прими Светиот Дух? А останаа и други неодговорени прашања, но не смеам да спамирам, оти ќе има казна. Инаку, во Православието не е догма дека САМО деца треба да се крштеваат, туку дека МОЖЕ да се крштеваат. Библијата дава примери на крштевање на возрасни, но дава примери и за цели домови. Дали имало или немало деца во нив - тоа не е запишано. А тоа значи дека не е се запишано експлицитно, како што вели и свети Јован на крајот од своето Евангелие.

 
До кога ќе се вадите со тоа "да не се повторуваме"? Колку и да се повторувате сите ваши аргументи тонат како лагери во вода.

Ако сакаш - пак ќе го постирам текстот, ама ќе ме избришат. За разлика од вашиот клуб на обожаватели, кои единствено нешто што го прават е тоа што ги копираат вашите текстови а на крај ќе напишат само браво, јас тоа не го правам. Има и библиски, и историски и секакви аргументи. Предложив до модераторите да бришат се што не е во врска со темава - ама ништо. Еве, пак предлагам, да се најде начин, она што е суштински кажано некако да се одвои од празните муабети (кои, да бидам искрен, сите понекогаш ги правиме).

Пробавте да не убедите дека ако едно бебе почине некрстено ќе гори во вечниот оган - Бибилјата не беше на ваша страна.

Не знам кој пробал такво нешто да ве убеди - ама кој каде и како ќе гори, знае само Бог. Наше е да веруваме, и да се надеваме дека нас ќе не одмине таа чаша.

Пробавте да не убедите дека некакво си вон-библиско крштевање (без предходни вера и покајание) чисти од прародителскиот грев, а не успеавте да докажете ни дека библиското крштевање само по себе дирекно го чисти тој грев.

Вон-библиското крштевање, или како што претходно е наечено вонредно бањање на детето нема да го коментирам, оти веќе е кажан Православниот став за ова прашање! А за прародителскиот грев, може, исто така, да отвориме посебна дискусија.

Пробавте да не убедите дека водата (во Јован 3) се однесува за крштевањето - прочитај ја мојата реплика погоре и се ќе ти биде јасно.

Clap LOL! Навистина, не би коментирал. Нема основа за коментар - туку само празни поврзувања и толкувања!
LOL
Пробавте со аргументи на молк (таинственото бебе на Лидија) - ни тоа не ви успеа.

Кај кого не успеа??? Кај оние што сакаат или кај оние што не сакаат да успее????
 
Мене ми беше важно да ви соопштам што вели Библијата, а како вие ќе одговорите на тоа е ваша работа. Христос рече: "Да не дојдев и да не им зборував немаше да имаат грев, но сега немаат изговор за својот грев."

Ти благодариме, Божји гласнику! Ти благодариме!

Примете ги сите мои совети најдобронамерно и не заборавајте дека доста време потрошив за да ги напишам истите и немајќи никаква поинаква причина, корист или мотив, бидете сигурни дека ги напишав со братска љубов кон вас.
Поздрав.


Па зарем ние имаме некаков друг мотив?????
Без коментар
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 09:30
Прво забележав една грешка во мојот текст погоре (на кој ми реплицираш). Мојот текст како да кажува дека во Библијата има наведено 10-20 семејства што се крстиле, а всушност има наведено само 4 семејства, а 10-20 примери на возрасни индивидуи кои се крстиле.
 
Второт владе, Библијата не е толку експлицитна затоа што кога би била експлицитна, не би имале време да ја прочитаме до крајот на нашиот живот Big%20smile
Но Бог сметал и на нашиот разум и здрава логика и затоа од целата Своја мудрост во Неговиот пишан Збор ни го канонизирал она што е најважното за да при нашите толкувања за библиските доктрини ние не би морале да додаваме, претпоставуваме, измислуваме, филозофираме итн ТУКУ слично на Христос да се браниме од еретичките учења со помош на слоганот "НАПИШАНО Е", како што и Самиот Христос - нашиот Учител се бранеше од еретичките напади на Искушувачот во пустината.
Поздрав!
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Vlade Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 193
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Vlade Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 08:59
 
Во Библијата пишува дека на крштевањето му предходи примање на Словото (Евангелската порака), покајание и вера во Исус Христос - работи што едно бебе не може и нема капацитет и доволна зрелост да ги направи!
 
Апостолите крштевале семејства, но во сите 10-20 примери не е наведен ни еден единствен пример на крстено бебе.
Ако јас речам дека целото мое семејство се добри возачи дали тоа значи дека и бебето е возач или треба експлицитно да кажам , целото семејство освен бебињата (па секој да ми се смее на мојата непотребна експлицитност)
 
[/QUOTE]

Sto mislis zosto Biblijata ne e tolku eksplicitna?
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 08:54
Originally posted by Реакт Реакт напиша:

Разликата помеѓу симболичното и суштинското крштевање не е во тоа кога некој се крстил, туку како т.е. дали правилно сме ја разбрале суштината и потребата за крштевање. Претходно го образложив православниот став за значењето на крштевањето (а тоа го направија и други), па да не се повторуваме. Оттаму се гледа дека нема ништо спорно ако се крштеваат деца.
 
Реакт, спорното во крштевањето на бебињата лежи токму во тоа "како" ние сме го извршиле тоа крштевање. Ти го објасни православниот став, но јас го објаснив христијанскиот библиски став кој вели дека "се крстија оние кои го примија словото", кој вели "покајте се и секој да се крсти", кој вели "ако веруваш од се срце, тогаш можеш да се крстиш", а на сите добро ни е јасно дека едно бебенце ниту може да го прими словото, ниту може искрено да се покае, ниту пак може да поверува во некој за Кого не знае ни колку букви му содржи Името.
 
До кога ќе се вадите со тоа "да не се повторуваме"? Колку и да се повторувате сите ваши аргументи тонат како лагери во вода.
Пробавте да не убедите дека ако едно бебе почине некрстено ќе гори во вечниот оган - Бибилјата не беше на ваша страна.
Пробавте да не убедите дека некакво си вон-библиско крштевање (без предходни вера и покајание) чисти од прародителскиот грев, а не успеавте да докажете ни дека библиското крштевање само по себе дирекно го чисти тој грев.
Пробавте да не убедите дека водата (во Јован 3) се однесува за крштевањето - прочитај ја мојата реплика погоре и се ќе ти биде јасно.
Пробавте со аргументи на молк (таинственото бебе на Лидија) - ни тоа не ви успеа.
 
Мене ми беше важно да ви соопштам што вели Библијата, а како вие ќе одговорите на тоа е ваша работа. Христос рече: "Да не дојдев и да не им зборував немаше да имаат грев, но сега немаат изговор за својот грев."
Примете ги сите мои совети најдобронамерно и не заборавајте дека доста време потрошив за да ги напишам истите и немајќи никаква поинаква причина, корист или мотив, бидете сигурни дека ги напишав со братска љубов кон вас.
Поздрав.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Реакт Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Мај.2007
Локација: Burundi
Статус: Офлајн
Поени: 373
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Реакт Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 08:27
Разликата помеѓу симболичното и суштинското крштевање не е во тоа кога некој се крстил, туку како т.е. дали правилно сме ја разбрале суштината и потребата за крштевање. Претходно го образложив православниот став за значењето на крштевањето (а тоа го направија и други), па да не се повторуваме. Оттаму се гледа дека нема ништо спорно ако се крштеваат деца.
Без коментар
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 00:21
Зошто си толку непотребно упорен?
Како е можно само на тебе да ти се нејасни некои работи кои скоро на сите секогаш од прва им се станувале светли како ден?
Ајде, бидејќи си добар дискусант, ќе ти дообјаснам таму каде што ти е нејасно... со црвено ќе пишувам...
 
Originally posted by sard sard напиша:

Originally posted by sard sard напиша:

Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?”

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

Роденото од тело, тело е; а роденото од Дух, дух е.


Стихови кои зборуваат за задолжителноста од крштевање за спасение на својата душа. Нешто што оние кои наводно само од Библијата се водат го отфрлаат и така водат многумина во пропаст.

[quote=EvAngelos]Дали зборот "вода" спомнат неколкупати во Библијата секогаш се однесува само на крштевањето?
 
Стихот што ти ни го наведе е од евангелието по Јован 3-то поглавје.
Ако свртиме само една страна и погледнеме во 4-то поглавје ќе видиме дека Христос, зборувајќи со Самарјанката, и вели:
 
"Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14
 
Дали тука Христос зборува за крштевање? Tongue
 
Ако свртиме уште некоја страна во истото евангелие, во 7-то поглавје, читаме:
 
"Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него" Јован 7:37-38
 
Дали тука Христос зборува за крштевање? Tongue
 
Дали работите добиваат друга слика кај тебе кога ги читаме во контекст?
Повеќе од јасно е дека Христос таму не зборува за крштевањето, туку за нановораѓањето на верникот (прочитај Јован 3:4-9) кое се остварува со помош на Божјото Слово и Светиот Дух, така што најверојатно "водата" што таму Христос ја спомнува се однесува на Божјото Слово - Евангелието.
Земи предвид исто така дека таму темата воопшто не е крштевањето, чин кој е поврзан со Христовата смрт, а Христос е далеку од смртниот ден.
Исто така земи предвид дека Христос зборува со фарисејот Никодим, кој бил еврејски старешина, учител на законот.
 
Друг доказ дека таа вода не се однесува на крштевањето е изјавата на Исус дека без тоа водено раѓање човек не може да влезе во Божјото Царство, а ние добро знаеме дека разбојникот на крстот, иако немал можност да се крсти, сепак влегол.
Така да ако ние таа вода ја наречеме крштевање, тогаш излегува дека Христос лаже и дека сепак човек може да влезе во Божјото Царство и без да се роди од вода.
 
Значи од се произлегува дека "водата" спомната во Јован 3-то поглавје не се однесува на крштевање, туку некој со сила сака тоа така да си го толкува за да си најде изговор за да ги крсти бебињата.
 
Ама како што гледаш Библијата успешно се штити од такви изговори и не остава простор за такви наивни еретички учења!
Добар обид Wink


Да ги разгледаме сите стихови:

"Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14


Јасно е овде дека Господ прави разлика меѓу обичната вода од која се ожеднува со водата која Бог ја дава. Онаа вода која Бог ја дава е Светиот Дух.
 
Добро утро сарде! Smile Па што зборам јас цело време, сакав само да ти потенцирам дека зборот "вода" спомнат во Библијата не нужно се поистоветува со "крштевањето" како што гледаме тука, а и ќе видиме подоле. "водата" може да го симболизира и Светиот Дух, но и Божјото Слово.

Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него

Самиот текст го дава одговорот дека под вода се зборува за Духот.

Браво! Значи не е ни тука крштевање. Wink


Меѓутоа во стихот во разговорот со Никодим Бог ги споменува и двете

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

употребени се двете. Значи водата не може да биде Духот во овој случај бидејќи и двете се споменати. Доколку било само вода ќе можевме да помислиме дека Бог зборува за Св. Дух, меѓутоа ги кажува и двете „вода и Дух“. Доколку велиш дека под вода се подразбира Божјиот збор. Тоа значи тавтологија, бидејќи Св. Дух е Божјиот збор,

Каква тавтологија бе LOL Божјиот Збор си е Божјиот Збор, Светиот Дух си е Светиот Дух.
Зборот "вода" во овој стих се однесува на Божјиот Збор - Словото, еве ти уште еден доказ:
 
"Тој не роди преку Словото на вистината" Јаков 1:18
 
Од овој стих јасно се гледа дека и Словото имало удел во нашето нановораѓање.

 

Зошто крштевањето го поврзуваме со вода. Зошто не е отфрлено како непотребно. Зошто Бог, крштевањето со вода не го отфрлил ако сметал дека е непотребено?

Крштевањето е потребно сард и никој овде не го отфрла и повторно те предупредувам, немој да шириш невистини и ереси, и немој лажно да сведочиш за другите. Никој овде не рекол дека го отфрла крштевањето, ниту пак дека тоа е непотребно. Барем тоа не го велат христијаните, во нивно име зборам.
 
Зошто го сметате крстењето за симболично кога овде пишува дека Он ќе ве крсти со Дух Свети. А ако крстењето е со самото поверување тогаш зошто воопшто крштевате? И зошто крштевате со вода?

 
Повторно истата дискусија од погоре, никој не го смета крстењето само симболично (обредуално) и никој, барем не од христијаните (оние без наводници), не тврди дека крштевањето е по верување.
 
Крштеваме затоа што Христос нашиот Господ така ни заповеда (Матеј 28:19), а крштеваме со вода затоа што така правеле Христос и Апостолите - изворите на нашето учење, вера и пракса.
Прочитај 1 Петрово 3:20,21 и ќе видиш зошто ние христијаните не попрскуваме со водата, туку крштеваме со целосно потопување во вода.
 
И не знам зошто не обвинуваш нас христијаните дека "симболично" крштеваме, кога ние сме тие кои чекаат детето да го спознае евангелието (да го прими Словото), да го разбере, да се покае, да поверува во Христос, па потоа СУШТИНСКИ да се крсти.
 
А не како некои, кои од болница директива во црква го бањаат бевето и потоа тој чин го поистоветуваат со библиското крштевање. Е тоа СИМБОЛИЧНО крштевање мил мој сарде, а не она што погоре го наведов.
Поздрав!
 


Изменето од EvAngelos - 04.Јули.2007 во 00:23
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 23:17
Не ми одговори можеш ли да објасниш од каде доаѓаат вродените недостатоци кај луѓето?
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 23:16
Цитирај sard:Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?”

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

Роденото од тело, тело е; а роденото од Дух, дух е.


Стихови кои зборуваат за задолжителноста од крштевање за спасение на својата душа. Нешто што оние кои наводно само од Библијата се водат го отфрлаат и така водат многумина во пропаст.

 Евангелос: Дали зборот "вода" спомнат неколкупати во Библијата секогаш се однесува само на крштевањето?
 
Стихот што ти ни го наведе е од евангелието по Јован 3-то поглавје.
Ако свртиме само една страна и погледнеме во 4-то поглавје ќе видиме дека Христос, зборувајќи со Самарјанката, и вели:
 
"Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14
 
Дали тука Христос зборува за крштевање? Tongue
 
Ако свртиме уште некоја страна во истото евангелие, во 7-то поглавје, читаме:
 
"Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него" Јован 7:37-38
 
Дали тука Христос зборува за крштевање? Tongue
 
Дали работите добиваат друга слика кај тебе кога ги читаме во контекст?
Повеќе од јасно е дека Христос таму не зборува за крштевањето, туку за нановораѓањето на верникот (прочитај Јован 3:4-9) кое се остварува со помош на Божјото Слово и Светиот Дух, така што најверојатно "водата" што таму Христос ја спомнува се однесува на Божјото Слово - Евангелието.
Земи предвид исто така дека таму темата воопшто не е крштевањето, чин кој е поврзан со Христовата смрт, а Христос е далеку од смртниот ден.
Исто така земи предвид дека Христос зборува со фарисејот Никодим, кој бил еврејски старешина, учител на законот.
 
Друг доказ дека таа вода не се однесува на крштевањето е изјавата на Исус дека без тоа водено раѓање човек не може да влезе во Божјото Царство, а ние добро знаеме дека разбојникот на крстот, иако немал можност да се крсти, сепак влегол.
Така да ако ние таа вода ја наречеме крштевање, тогаш излегува дека Христос лаже и дека сепак човек може да влезе во Божјото Царство и без да се роди од вода.
 
Значи од се произлегува дека "водата" спомната во Јован 3-то поглавје не се однесува на крштевање, туку некој со сила сака тоа така да си го толкува за да си најде изговор за да ги крсти бебињата.
 
Ама како што гледаш Библијата успешно се штити од такви изговори и не остава простор за такви наивни еретички учења!
Добар обид Wink


Да ги разгледаме сите стихови:

"Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14


Јасно е овде дека Господ прави разлика меѓу обичната вода од која се ожеднува со водата која Бог ја дава. Онаа вода која Бог ја дава е Светиот Дух.

Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него

Самиот текст го дава одговорот дека под вода се зборува за Духот.

Меѓутоа во стихот во разговорот со Никодим Бог ги споменува и двете

Исус му одговори и рече: „Вистина, вистина, ти велам, ако некој не се роди одозгора, тој не може да го види Божјото Царство.”

Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?”

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

употребени се двете. Значи водата не може да биде Духот во овој случај бидејќи и двете се споменати. Доколку било само вода ќе можевме да помислиме дека Бог зборува за Св. Дух, меѓутоа ги кажува и двете „вода и Дух“. Доколку велиш дека под вода се подразбира Божјиот збор. Тоа значи тавтологија, бидејќи Св. Дух е Божјиот збор, па сега дуплирано и вода е Божјиот збор. Какви се шпекулации не ќе измислите кога ќе се најдете во лага.

Зошто крштевањето го поврзуваме со вода. Зошто не е отфрлено како непотребно. Зошто Бог, крштевањето со вода не го отфрлил ако сметал дека е непотребено? Св. Јован Крстител вели дека Оној кој доаѓа ќе ги крсти, не со вода како него туку со Свет Дух, а еве останале и двете.

Јас ве крштавам за покајание со вода, но Оној што иде е посилен од мене; јас не сум достоен да Му ги понесам ни обувките; Он ќе ве крсти со Дух Свети и со оган.

Ако крсти некого Он тогаш „Он ќе ве крсти со Дух Свети и со оган“ Зошто го сметате крстењето за симболично кога овде пишува дека Он ќе ве крсти со Дух Свети. А ако крстењето е со самото поверување тогаш зошто воопшто крштевате? И зошто крштевате со вода?

1 Послание Јован
7. а Духот е Оној Кој сведочи, зашто Духот е вистината.

8. Зашто тројца се кои сведочат: Духот и водата и крвта, и овие три се во согласност.

Значи водата не може да биде Духот во овој случај бидејќи и двете се споменати.

Послание до Евреите глава 10
22 тогаш да пристапиме со чисто срце, во полна вера, откако ги очистиме срцата од лукава совест со попрскување и откако го измивме телото со чиста вода;

Зарем за капење зборува Апостол Павле или зборува измивање на телото со крштевање?


Изменето од sard - 03.Јули.2007 во 23:19
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 16:28
Originally posted by sard sard напиша:

Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?”

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

Роденото од тело, тело е; а роденото од Дух, дух е.


Стихови кои зборуваат за задолжителноста од крштевање за спасение на својата душа. Нешто што оние кои наводно само од Библијата се водат го отфрлаат и така водат многумина во пропаст.
 
sard,
Дали зборот "вода" спомнат неколкупати во Библијата секогаш се однесува само на крштевањето?
 
Стихот што ти ни го наведе е од евангелието по Јован 3-то поглавје.
Ако свртиме само една страна и погледнеме во 4-то поглавје ќе видиме дека Христос, зборувајќи со Самарјанката, и вели:
 
"Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14
 
Дали тука Христос зборува за крштевање? Tongue
 
Ако свртиме уште некоја страна во истото евангелие, во 7-то поглавје, читаме:
 
"Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него" Јован 7:37-38
 
Дали тука Христос зборува за крштевање? Tongue
 
Дали работите добиваат друга слика кај тебе кога ги читаме во контекст?
Повеќе од јасно е дека Христос таму не зборува за крштевањето, туку за нановораѓањето на верникот (прочитај Јован 3:4-9) кое се остварува со помош на Божјото Слово и Светиот Дух, така што најверојатно "водата" што таму Христос ја спомнува се однесува на Божјото Слово - Евангелието.
Земи предвид исто така дека таму темата воопшто не е крштевањето, чин кој е поврзан со Христовата смрт, а Христос е далеку од смртниот ден.
Исто така земи предвид дека Христос зборува со фарисејот Никодим, кој бил еврејски старешина, учител на законот.
 
Друг доказ дека таа вода не се однесува на крштевањето е изјавата на Исус дека без тоа водено раѓање човек не може да влезе во Божјото Царство, а ние добро знаеме дека разбојникот на крстот, иако немал можност да се крсти, сепак влегол.
Така да ако ние таа вода ја наречеме крштевање, тогаш излегува дека Христос лаже и дека сепак човек може да влезе во Божјото Царство и без да се роди од вода.
 
Значи од се произлегува дека "водата" спомната во Јован 3-то поглавје не се однесува на крштевање, туку некој со сила сака тоа така да си го толкува за да си најде изговор за да ги крсти бебињата.
 
Ама како што гледаш Библијата успешно се штити од такви изговори и не остава простор за такви наивни еретички учења!
Добар обид Wink
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 16:04
Цитирај sardАко Бог го запечатил од измени тогаш зошто со Христовото Вознесение Бог Отец го испратил Господ Светиот Дух Кој “ќе ве упати на секоја вистина“?
 
За да го заврши канонот на Светото Писмо. Ако не се сеќаваш Светиот Дух пристигнал на Пентакост, 50 дена по Христовата смрт, а пишувањето на Новиот Завет е завршено некаде 90-100 год.
 
Светиот Дух и бил потребен на евангелисите за да ги потсети на Христовите зборови за подоцна да ги пренесат (канонизираат) зачудувачки прецизно во Новиот Завет. Се разбира Тоа не била единствената Негова мисија, ама една од најважните.
 
Но да не почнуваме нова тема за канонизацијата на Светото Писмо,


Така не вели Библијата:

А кога ќе дојде Тој, Духот на Вистината, ќе ве упати во сета вистина, зашто нема да зборува Сам од Себе, а ќе зборува она што слуша, и ќе ви навести за нештата што ќе дојдат.

Цитирај кажи ми ти мене еден пример каде во Библијата е крстено бебе или пак некој од апостолите или Христос подучувал дека бебињата можат и требаат да се крстат без предходно приање на Словото, без предходно покајание и без предходна вера во Исус Христос?

Тоа го извлекуваме индиректно со помош на толкувањето од Светиот Дух. Нема ни спротивен текст во кој се забранува крштевање на деца затоа што децата не можат да веруваат со ум кога и самиот текст за верувањето е:

А Филип рече: „Ако веруваш од се срце - можеш.” Тој одговори и рече: „Верувам дека Исус Христос е Божји Син.

Со срце, а не со ум.

Така имаме текстови во кои еден апостол учи дека верата се состои од вера и дела. Друг апосотол учи само со вера се спасуваме. Ако одиш буквално и не толкуваш на кого ќе му веруваш? Дали некој од нив греши или Библијата е контрадикторна. Ниту едно од нив, правилниот став не учи Господ Светиот Дух и и го толкува на Црквата.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 15:51
Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?”

Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.

Роденото од тело, тело е; а роденото од Дух, дух е.


Стихови кои зборуваат за задолжителноста од крштевање за спасение на својата душа. Нешто што оние кои наводно само од Библијата се водат го отфрлаат и така водат многумина во пропаст.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 72>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,344 секунди.