IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ЗОШТО ДА ПРИФАТИМЕ  ИСЛАМ?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ЗОШТО ДА ПРИФАТИМЕ ИСЛАМ?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 891011>
Автор
Порака Обратен редослед
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Август.2006 во 17:17
Миралем започна да пишуваш разочарувачки текстови. Сосема ја напушти здравата аргументација и само се користиш со сугестибилност, како да веруваш дека сугестивно искажаните зборови независно што не се поткрепени со ништо како да имаат поголема сила. Повторно пишуваш тенденциозно, како некогаш и како некогаш се повторно влегуваш во кардинални грешки. Пример пишуваш Давид па потоа се родил Мојсеј и тогаш Мојсеј го дал законот. Ова покажува колку знаеш за што зборуваш. Мојсеј живеел многу векови пред Давид.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Август.2006 во 00:24
Originally posted by brza brza напиша:

A,BE STO GI TROsh*tE BAJTITE ZA DJABE,A?,...........ako ima nekoj se ova da vi go chita,.........bogami ne ste normalni,.....mozebi i jas,..... shto voopshto vi obrnuvam vnimanie!
 
Neznam zosto voopsto vleguvas i pisuvas ako ne citas. Neznam zosto voopsto zborovi trosis. Ako imas nesto da kazes pametno bujrum ako nemas nemoj voopsto da pisuvas.Napusti.Nikoj ne te tera da citas,nitu da pisuvas.
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Август.2006 во 16:52

Vo tolku golemi postovi,nikade odgovor Sard na prasanjata. Povtorno Istoto... da svatime kako Bog se pretvoril vo Bogocovek i vo slovo a bog ostanal na neboto povtorno ??? oti s.duh ne mu doagjal.....  Da veruvame i svatime kako bog dosol tuka za nasite grevovi,se izmacil samiot kako bi go platil grevot a grevot toj ne go pravi tuku nie..... a od druga strana treba da svatime,i pokraj toa sto Bog za storeniot grev LICNO SE IZMACIL ??? Povtorno c ovestvoto e prokolnato i ke srada i nesrekno...............  Nema navistina nitu edna troska smisla. Ti imas fabrika i sea rabotnicite vo nea se podembelija i so pravis,za da im oprostis go zemas sin ti i go kolis i krvta negova ja prolevas............... Ili si ja seces nogata za nivnite grevovi.  Veruvanje vo edna rabota za koja objasnuvanje nema,za koja nema definicija,nitu racionalen nitu bilo kakov dokaz,e cisto domasno i roditelsko ubeduvanje... te. nasledstvo od roditeli. Vie nitu znaete vo sto veruvate,nitu dokaz bilo kakov imate,nitu imate definicija nitu nisto. A mene sakas da me ubedis. Da veruvam deka Bog slegol vo covecki lik na zemjava a povtorno vo isto vreme bog bil na neboto,ustvari bog bil s.duh,i toj na zemjata i toj bog samo sto ete,ne sme go videle. So siot um mislis deka vo toa ke ubedis na nekogo ? Pogotovo na nekoj Musliman ????

Цитирај Зошто толку потреба да се тврди дека на Бог никој не е рамен. Зарем има некој поинтелегентен човек кој ќе помисли дека има некој или нешто кое може да се рамни со Бога. Ако со нешто или некој се рамни со Бог, тогаш јасно е дека Тој не е ни Бог. Дали претставата за Бога во исламот е ограничена, што има потреба декларативно да укаже на неограниченоста на моќите на Бога кои опишувајќи Го всушност Го ограничуваат.

Sekako deka ima potreba... Vie pridruznik na Boga mu pripisavte,sin,majka,zena.... majkamu negova vo isto vreme e i negova sopruga (NEUZUBILLAH !) Kako da ne ja spomneme Negovata MOK bezgranicna i negovata MILOST bezgranicna.... koga vie naj malku na Boga se molite ??????? Se molite na Isus (sinot) se molite na marija se molite na s.petara s.pavleta,s.ivana,s.stojceta.... i na kogo uste ne,samo ne na STVORITELOT. Se molite na marija da go zamoli svojot sin,voedno i maz (???????) za toj da go zamoli svojot tatko,voedno i samiot sebesi (???????) za da ti go oprosti grevot !!!!! Kako nemalo potreba da kazeme DEKA SAMO BOG E ONOJ KOJ E DOSTOEN DA SE MOLI I ONOJ OD KOGO EDINSTVENO POMOS SE BARA. Nie za edna uvreda upatena do Muhammed s.a.w.s bunt krevame,,, zamisli kolku go postuvame,sakame... poveke od samite sebesi.... no nikogas za nisto ne sme go zamolile !!! POVTORNO VIKAME NE E NI TOJ ONOJ KOJ GREV PISUVA NITU ONOJ KOJ GREV OPROSTUVA... IAKO UBEDENI SME DEKA ZBOROT NEGOV VAZI KAJ BOGA.
 
Цитирај
Многу погрешно. Ако повикува на сите поранешни Божји пратеници и книги тогаш значи пренесеното од Мухамед и од к*р'анот не е само за се*е комплетно.Ако ги прифаќа тогаш треба да го прифати и она кое во нив е различно од к*р'анот и од пренесеното од Мухамед. Уште полошо ги прифаќа селективно односно отфрлајќи делови од тие книги или прифаќајќи ги поранешните пратеници во друго својство од она во кое се примени во другите вери тогаш значи го губи сопствениот авторитет и не знае се. Вистината не може да биде дадена во микс со лага. Вистината е секогаш сосема чиста без примеси. Ако нешто има во се*е микс на лага, тогаш тоа треба да се отфрли целосно а не селективно. Затоа и христијанското учење не прифаќа никакви книги надвор од Библијата или кои не произлегуваат од Библијата. Ниту пак прифаќа други пророци надвор од христијанското учење.
 
Nisto pogresno ne e i se' e tolku SOVRSENO.  Nie voglavnom ne go odbivame Musa a.s kako sto vie ne go prifakjate. Stariot zavet za vam e isto taka star. Niti go odbivame Isa a.s kako sto evreite go odbile i za niv noviot zavet voopsto ne vazi. Znaci... vo sekoj slucaj,Islamot e naj realen. 
Nekolku pati kazav. BOG E SAMO EDEN I NEGOVATA VERA,OBJAVA,ZAKON E SAMO EDEN. So toa sto postepeno e objavuvan.
45. Zar ne vidiš kako oni kojima je dat dio Knjige pravi put zamjenjuju za zabludu i žele da i vi s pravog puta skrenete?


46. Allah najbolje zna neprijatelje vaše, i Allah je dovoljan zaštitinik i Allah je dovoljan pomagač!

 Del od Qur'anot objaven e na Davud a.s (Zebur)....  Kako sto Allah na sekoj narod im prakjal negov pratenik taka i im ostaval i objava.... Allah znael deka objavata ke bide menuvana i odbivana i neprifakjana,pa zatoa ja spustal po delovi.Inaku na Davud bi mozel celata da mu ja dade. Potoa objava dobil Musa a.s (Mojsie) a toa bese Tevrat (Tora) Zakonite bile isti,sto i vo Zeburot toa i vo Tevratot,samo sto bile nadopolneti. Istata objava stoese i vo Indzilot (evangelieto) koe mu bese dadeno na Isa a.s (Isus) bez nikakva razlika,znaci,zapisano i ona sto i vo Torata,samo nadopolneto.Isus reko: Ne sum dojden da gi promenam zakonite,tuku da gi nadopolnam. No,sepak se izmenija. Ima ogromni razliki kaj Evreite i Hristijanite a ima i nekoi isti raboti.Znaci,prifatile sto pasiralo ne prifatile sto ne im pasiralo (i ednite i drugite). Evreite svinsko ne jadat i zabraneto im e,spored s.zavet dodeka Hristijanite go jadat a nikade ne gledame kade im e povtorno dozvoleno.Isto e i so obredot sunetisuvanje..... Kaj Muslimanite ke najdes i od ednite (kako na primer obredot i svinskoto) pa ke najdes i od drugite,kako na primer priznanieto deka Isus e Praten od Allah i deka ne bil Isus inspiriran od gjavolot,deka se; sto pravel pravel so Allahova dozvola. Isto se ezime koga ke slusneme ili procitame nekade od nekogo deka marija e k*rva (talmud na primer),,, veruvame deka bila devica.......  Taka Allah ja pratil i poslednata Objava,vo koja ne e promeneta nitu zapirka,vo koja nitu se moze da se promeni nesto,oti e zastitena na sekakov mozen nacin. Objava vo koja nema nitu edna edinstvena greska. Objava vo koja edinstveno postojat dokazi za Bozjoto postoenje. I Objava koja takva ke ostane do posledniot den.
Drugo.Nie ne veruvame vo Biblijata,veruvame vo Qur'anot.Taka da,ako vo Qur'anot pisuva deka Marija bila devica,nie veruvame samo vo toa,ne obrakjame vnimanie dali toa e taka vo biblijata ili ne. Dalje... Biblijata e prepisuvana. Od vistinata,od vistinskoto evangelie,dodavani se raboti i odzemani,kako ete gledame deka nesto i vo naseto se sovpagja,megjutoa nie ne go odbirame toa.  I delovite koi gi zemame,kako za prorostva za Muhammed s.a.w.s tocno mozes da vidis deka se ubavo sokrieni i deka se metaforicki napisani. Sepak,covek bil toj koj ja prepisuval,ta ne obratil bas na se' vnimanie.
Цитирај
Исламот е преполн со закони и казни на неисполнување на однесувањето кое се бара, вклучувајќи и смртна казна доколку некој го напушти. Како може да се рече дека нема присила кога за напуштање на исламот следи казна со смрт.
Naj kratko sto se moze da se kaze e: "NE E VISTINA"
Pred povtorno da zemate za primer nekoi mesta,nekoi licnosti,zemete procitajte za serijatot,KAKOV E I KOI SE ZAKONITE pred da donesete zaklucok vrz osnova na nekoja licnost.
A za zakonite Vo Islamot,ednas zboruvav. Se' sto od nas bara Allah dz.s e toa da si ja zacuvame dusata i teloto te. ona sto Allah ni go dal na "zaem" Nisto poveke. Na Allah ne mu treba nasiot namaz,nikoj nisto za Allah ne moze da napravi.Se sto pravime za sebe pravime. Allah ne e gord koga nekoj sedzde ke mu napravi,kolku sto sedzdeo moze da mu ja izleci dusata. Allah toa za nase dobro ni go bara. Kazav eden primer. Ako jas denes napravam Brod,togas na Musterijata ke mu dadam i prospekt kako da raboti so nego. Kolku da go natovaruva,kolku moze da podnese tovar.... ako saka da go sluzi toj brod. Taka,Allah ni sozdal nas,pa Allah znae sto e za nas ubavo. Nie ne postime za Allah,tuku za nas. Nitu klanjame za Allah,tuku klanjame za nas i za nasata dusa. Se sto se pokvaruva ima mesto.Ako kola ti se pokvari,mestoto i e na mehanicar.Za se si ima mesto,pa i za dusata. Ako se pokvatri dusata,kako ke ja lecis ??? So namza,ucenje na Qur'an.
Цитирај
Од една страна Бог никогаш не му се обраќа на човекот. Бог не е можно да слегол и непосредно да му зборувал на човекот, од друга страна муслиманот имал директна врска и однос со Бога.
Ne si razbral kako sto treba. Koga nie namaz obavuvame,togas svesni sme i znaeme deka pred Boga sedime,zatoa treba da mislime sekogas da ni bide namazot iskren. Nie koga se molime na Boga,sekako,od Boga direktno barame,na takov kontakt se misli. A ne da barame Bog da se pretvori vo dedo i da dojde doma muabet da si poprajme. Allah dz.s ima slugi MELEKI koi BESPREKORNO gi izvrsuvaat site naredbi. DOKAZITE ZA POSTOENJETO NA BOGA SE SEKADE NA OKOLU MENE I SE' STO GLEDAM MI PRESTAVUVA DOKAZ,NE TREBA BOG DA SLEZE I DA MI KAZE. Edna rabota ne mi e jasna. Vo biblijata citame mnogu citati vo koi Isus jasno veli: "Jas nesum Bog,Bog e posilen od mene,Zosto me narekuvate dobar,nikoj ne e dobar odven EDEN BOG,Jas nisto ne mozam da napravam ako ne mi dozvoli otecot,,,,,,,,,,,, a nikade ne gledame deka Isus rekol :"Jas sum Bog,ili,Molite mi se mene" vie povtorno vo drugoto veruvate.
 
Цитирај
Да и формира заедница која отфрла се што е надвор од неа. Па нели Бог е Бог на сите луѓе и на оние кои веруваат и на оние кои не веруваат.
Tocno,TOJ E BOG ZA SITE. No ne se Isti pred Boga onie koi mu veruvaat i go sledat i onie koi ne mu veruvaat i protiv nego rabotaat.
 
Цитирај Можи да повика на мир она учење кое учи луѓето да си ги простуваат меѓусебните гревови. Додека она кое учи на одмазда не може да донесе мир.
Apsolutno taka.
 
Цитирај
Ако е хумана вера, нека ги остави намира оние кои не сакаат да веруваат во неа. А ако Мухамед бил испратен како милост до целото човештво требало да покаже милост кон човештвото, а не да војува и да ги покорува сите наоколу.
Za da tvrdis za edna rabota,treba da imas dokazi i da stavis primeri,neli ? Jasno vo Qur'anot stoi zapisano: Vo verata nema prisilba,pravata vistina jasno se razlikuva od zabludata.
 
A za Mislosta na Muhammed a.s navistina nisto ne znaes. Povtorno zboruvas bez dokazi. Muhammed s.a.w.s nikogas ne vojuval,sekogas se branel. ZNACI SEKOGAS SE BRANEL. Od onie olosi na koi ne im odgovarala Objavata Allahova. TUKA IMA OGROMNA RAZLIKA. A toa go dokazuvaat bezbroj PAMETNI I POZNATI LICNOSTI,DOKTORI,FILOZOFI,ASTROLOZI,,,,, Koi denes go prifakjaat nego kako posleden Bozji pratenik i Milenik. Allah dz.s vo Qur'anot veli: "Borite se protiv niv (nevernicite),no nikogas vie ne zapocnuvajte,Allah gi saka pravednite".
Muhammed a.s bil sam koga objavata ja dobil.Kako vojuval samo ne mi e jasno sam protiv site i gi prisilil da veruvaat.
Sard... Muhammed s.a.w.s ne bese od Bitola. Duri od Saudiska arabija bese.... a vo makedonija znaes kolku negovi sledbenici ima. Koj gi prisilil ???
Цитирај Можеби, но тоа не значи дека е добар законик. Второ ниеден законик досега не го победил гревот само го зголемил. Законикот наметнува сила за да победи сила. Но кога и да е попушта. Тогаш веројатно грешката ќе ја најде во примената на уште поголема строгост и сила за да се победи гревот и пак ќе изгуби.
Љубовта кон се и сите, љубовта до самозаборав го победува гревот. Љубовта поминува низ секоја сила бидејќи таа (сила) за неа не постои.
Sto mozebi ? Sto znaci ili neznaci ??? Zemi citaj go ke vidis dali e PRAVEDEN EDINSTVENO PRAVEDEN ZAKON ILI NE E.
 
I za kraj. So potpolno pravo ti velam,Sard... Sram da ti e sto sekogas namerno i bez nikakov dokaz nastojuvas Vistinata vo Laga da ja prefrlis i Lagata vo Vistina. Sram da ti e za ona sto go pisuvas pogore bez da dokazes i za ona sto go pisuvase vo temata za Holandskite Pedofili. Misli deka eden den ke umres i deka ne izbezen e denot koga pred EDINSTVENIOT PRAVEDEN SUDIJA KE ZASTANES. Misli deka ke dojde denot koga i taa tastatura duri ke zboruva. Ke se kaze se na videlina. I ona sto vo srceto si go kriel. Kako samo ne se sramis da kazes deka so Vojna Muhammed a.s osvojuval.Imas li ti malce barem mozok da razmislis ?
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Август.2006 во 13:48
Originally posted by Islam-HAK Islam-HAK напиша:

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ


Мнозина од оние кои го прифатиле исламот претходно биле христијани кои поради многу нејасни доктрини во него на кои не можеле да им најдат одговор ги принудило да преминат во ислам. Како најчести причини за преминување во ислам се следниве:
 

1. Нејасноста на верувањето во светото тројство и неможноста за негово рационално сваќање.

 



Во врска со првото прашање кое се однесува на Богопознанието еве еден текст на македонски монах кој го обработува ова прашање.

1.1.     Познанието – однос меѓу човекот и Бог

Теоретски извор, основа на философските гледишта на Григориј Палама, претставуваат принципите на апофатичкото богословие, кое одбегнува да го дефинира Бог. Но, неможноста да се дефинира и да се познае Бог, не е завршна теза на Палама, туку тој подвлекува дека сепак на човекот му е оставена можноста да го познае Бог, но сега веќе не на рационален туку на мистичен начин. Многу често се прави забуна во врска со ставовите на Палама за божјото познание. Значајно е да се подвлече, дека сепак, свети Григориј Палама надинтелектуалното боговидение не го поистоветува со апофатичкото богословие, кое е спротивно на катафатичното. За него, ваквото познание – апофатичкото, кое се темели врз одрекувањето, и катафатичкото устроено врз потврдувањата, се подеднакво недоволни за да доведат до соединување со Бог. Ниту во едното ни во другото нема ништо специфично христијанско, бидејќи и едното и другото им се достапни и на оние, кои не се христијани. Проблемот на богопознанието, кој припаѓал во рамките на интересот кај свети Григориј Палама бил предмет на интересирање и во делото на псевдо Дионисиј Ареопагит , кој го поставува на еден мошне радикален начин, во една расправа која носи наслов „За мистичната теологија” - Овој значаен спис претставува дело на непознат автор кој се претставил под името на еден ученик на апостол Павле, Дионисиј Ареопагит. Меѓутоа Цорпус Ареопагитицум, не се цитира и воопшто не се споменува пред почетокот на ВИ век. За прв пат ареопагитските творби ги споменуваат монофизитите кога сакаат да се потпрат на нивниот авторитет, меѓутоа свети Максим Исповедник го одзема ова оружје од рацете на еретиците и во своите коментари или схолии ги покажува во православна смисла. Псевдо Дионисиј во расправата „За мистичната теологија” ги изложил своите фундаментални философскотеолош ки идеи. На патот на апофатичката теологија, тој направил синтеза на христијанската и на елинската философија. Апофатизмот на Псевдо Дионисиј, се совпаѓа со доктрината на новоплатонизмот за неспознатливиот Бог и за неговата несоодветност на било какви потврдни дефиниции. Кај новоплатинизмот, Божјата трансцедентност е релативизирана со неспознатливоста поради паднатата природа на човекот, а не поради природата на божеството. Според Дионисиј човекот не може да го познае Бога и покрај возможното очистување и благодатно обожување на човечката природа.   За Плотин, надминувањето на трансцедентноста на Бога се извршува по пат на еманирање на божествената природа со што Бог „се смалува” за онолку, колку што еманирал од својата суштина. Спротивно на него, Псевдо Дионисиј значењето на еманацијата го претставува како носител на сета полнота на божеството, со што ја заобиколува опасноста која се јавува со Плотиновото сфаќање на еманациите од редукција на божествената суштина Дионисиј разликува два можни пата кон познанието на Бога: едниот се служи со афирмации, потврдно (катафатички или позитивен), а другиот со негации, одречно (апофатички). Првиот пат – според Динисиј, води кон извесно познание на Бога – тоа е несовршен пат; вториот завршува со целосно незнаење – тоа е совршениот пат – единствениот што приличи во однос на Бога, кој е неспознатлив по природа. Лоски истакнува дека во суштина сите познанија за цел го имаат она што постои; меѓутоа Бог е над сe што постои. За да се доближиме до Него, би требало да негираме сe што е пониско од Бога, односно сe што постои. Ако, гледајќи го Бога, го познаваме она што го гледаме, тогаш не сме го виделе Бога во самиот него, туку нешто сфатливо, нешто што е пониско од него. Токму преку незнаењето се спознава оној што е над сите предмети на можните сознанија. Служејќи се со негации, човекот од пониските степени на битието, се издигнува до неговите врвови, едно по друго отстранувајќи го сето она што може да биде познаено, со цел да се доближи до Непознатиот во мракот на апсолутното незнаење. Оти – како што светлината – особено изобилната светлина – го прави мракот невидлив – така и познавањето на созданијата, а особено потполното познавање – го отклонува незнаењето, кое е единствениот пат да се дојде до Самиот Бог. Засега е јасно дека апофатичкиот пат за предмет го има Бога како апсолутно неспознатлив. Според свети Григориј Палама: „Надсуштинската природа на Бога не може да биде ниту искажана, ни замислена, ни видена – бидејќи таа е оддалечена од секое нешто и е повеќе одколку несознатлива, зашто е носена од несфатливите сили на не*есните духови – несознатливи и неискажливи за сите и за секогаш. Не постои име, ни во овој ни во идниот век, за да ја именува, ниту збор најден во душата и изговорен од јазикот, ниту чувствен или разбирлив допир, ниту слика, за да даде некакво сознание за нејзиниот предмет, освен совршената неспознатливост што ја признаваме јавно, негираќи сe што е и што може да биде именувано. Никој не може да ја нарече суштина или природа на сопствен начин, ако навистина ја бара вистината, која е над секоја вистина, „Ако Бог е природа, тогаш она што останува не е природа; ако она што не е Бог е природа, тогаш Бог не е природа и дури Он не е, што другите нешта се (постојат).” „Созерцанието”, истакнува Палама, „претставува нешто друго во однос на богословието, бидејќи не е исто да се говори за Бог, и да се здобие, или да се види Бог. Над апофатичкото богословие кое е збор, постои созерцание и тоа го надминува зборот. Созерцателите на она кое е над зборовите, излегуваат од границите на умот – но не излегуваат со зборови, туку со дела, вистина и благодат од Бог и семоќниот Дух, кој ни дава да го видиме тоа, што око не видело и уво не чуло (1.Кор.2;9)”   Палама прави разлика меѓу интелектуалното „разоткривање” на апофатичкото богословие и откровението на божествената благодат во човекот, која го опфаќа целиот човек – телото, душата и духот – и во него создава нови, духовни сетила.   Таа благодат во човекот се пројавува како неискажлива светлина, која го преобразува целото суштество, при што не ги потиснува човековите природни способности, туку напротив, како да ги пренесува на друго ниво. Тоа е божествената промена во човекот.   „Знакот на таа светлина”, пишува свети Григориј Палама, „е смирување од лошите наслади и страсти, мир и склад во помислите, спокој и радост духовна... љубов кон не*есните твари, поточно, љубов кон едниот не*есен Бог”.   „Тогаш кога во душата ќе ја чувствуваш божествената состојба, тогаш навистина ќе го имаш и Бог во се*е. Божествената состојба, всушност е љубов кон Бог. Таа се појавува само после свештеното творење на божествените заповеди... бидејќи Бог е љубов, и само при таквото вршење на заповедите, го ветил Своето сопствено доаѓање, престојување и јавување”. За разлика од ваквото учење на Палама, Варлаам тврдел дека Таворската светлина, односно, онаа светлина што ја гледале учениците на Тавор, била привид и надворешен симбол, нешто што е слично на молња, час постои, а час не постои, и после тоа таа била интелектуална енергија на размислувањето. Врз основа на таквото размислување, Варлаам тврдел дека, философите, кои спекулираат со поими и со разумот, се повозвишени од пророците кои го гледале тој симбол и тоа привидение, кое во еден миг постоело, а во другиот не, односно кое било тварно (создадено). Сега може природно да се постави прашањето, дали е можно дијалектички да го побараме решението помеѓу овие две спротивставени гледишта по однос на богопознанието? Префрлајќи го овој проблем на планот на дијалектиката, Тома Аквински се обидел да направи една синтеза од двете гледишта, “правејќи од одречната теологија една исправка на потврдната теологија”- како што забележува Лоски . Припишувајќи му ги на Бога совршенствата што ги наоѓаме во создадените суштества, според Тома, треба да го негираме модусот според кој ги разбираме овие крајни совршенства, но ние можеме да ги потврдуваме во однос на Бога, според еден повозвишен начин, модус сублиомиори. Така, негациите би се однесувале на модус сигнифицанди, на секогаш непогодното сретство за израз, а афирмациите на рес сигнифицата, на совршенството кое сакаме да го изразиме, кое во Бога постои на поинаков начин одошто кај созданијата.   Овде би можело да се постави прашањето колку ваквиот став е во согласност со мислата на византиската философија. Покрај Дионисиј Ареопагит и Григориј Палама, во делата на сите претставници на византиската философија недвосмислено е подвлечена огромната разлика помеѓу катафатичкото и апофатичкото познание на Бог. Апофатизмот кој е својствен на византиската философија, не би можел да се поистовети со некаква безлична мистика, со некакво искуство на божественото – апсолутна нирвана (ништожност), каде што човековата личност би се губела истовремено со Бога – личност. Местото каде „завршува” апофатичната философија, претставува издигнување кон бескрајното, кое не е некаква природа или суштина, не е ни некоја личност, тоа е нешто кое истовремено надминува секаков поим за природа и личност – тоа е Света Троица. Свети Григориј Палама го дал последното објаснение на патристичката традиција односно на богопознанието. Тој не оспорува дека природниот ум може да го познае Бог, но таквото познание Палама го нарекува познание преку природните закони.   Тој не ја негира важноста на природната контемплација, мудроста и убавината Божја , навистина може да биде согледана во созданијата; но, директно познание на трансцедентниот Бог мора да се бара на друг, повисок начин на познание. Познанието на Бог преку созданијата било оставено за човекот пред доаѓањето на Синот Божји во тело , таквото познание небило совршено, туку претставувало сенка на идното. Гледањето на Бога во светлината не е само над умното познание, туку и над она кое се добива преку вера. Обраќајќи му се на Варлаам, кој говорел дека највисоко богопознание е она преку рационалната негација, свети Григориј вели: „Друго е гледањето (контемплацијата, созерцанието), а друго теологијата, бидејќи не е исто да се говори нешто за Бога и да се гледа Бог. Бидејќи и негативната (апофатичката) теологија е збор. Бидејќи созерцанието е над зборовите.   „Светлината на апофатичката теологија е само еден вид на познание и умствена расправа, додека светлината видена во созерцанието е објективна реалност; таа дејствува умствено и зборува духовно и неискажливо со оној кој е обоготворен… …Така умот ги прекинува сите односи со нештата, дури и со оние што се поголеми од него, за да биде целосно одвоен од сe преку чистата молитва. Оваа екстаза е неспоредливо повисока од апофатичкото богословие, зашто им припаѓа само на оние што достигнале бестрасност. Но, тоа сеуште не е единство, сe додека Утешителот не го просветли од висините оној кој во молитвата го достигнал степенот кој е повисок од највисоките природни можности и кој го очекува ветеното од Отецот; и преку Своето откровение го вознесува, овозможувајќи му да ја набљудува светлината.   Непосредното соединување на човекот со Бог постанало можно благодарение на Воплотувањето, бидејќи тоа, како што вели Палама, ја нарушило ангелската хиерархија, која на некој начин се наоѓала меѓу Бога и луѓето. Овде Палама забележливо се разликува од Псевдо Дионисиј, и во одбрана на чисто библиската претстава за Бога и човекот, во потполност ги елиминира неоплатоничарските елементи на Псевдо Дионисиевото богословие. „Господ на силата и Царот на Славата…”, говори Палама, „не е потчинет на законите на тварта… Тој може сe… кога ќе посака, може да направи последните да бидат први… после откривањето на благодатта нема повеќе потреба сe да се извршува преку посредник.” Тврдењето на Палама за можноста од непосредно видение на Бога и општење со него, претставува средишна точка на нападите од Варлаам, кој бил заговорник на псевдодионисиовиот хиерархизам.   Ова Паламино гледиште е во корелација со неговата антропологија, каде личноста на човекот ја поима како суштество со творечки способности и поставено со власт над светот, па со самото тоа во поголема мера создадено по образ Божји од ангелите.   
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Август.2006 во 09:56
Originally posted by Miralem Miralem напиша:

Sard.... nema vrska postavenoto prasanje so odgovorot koj go dade.

Цитирај Дали пресреќниот Елвис Присли бил среќен кога се самоубил, или Мерилин Монро или Марлон Брандо кој умира сосема осамен.

Poglednija temata za Dzinovite. Nema vrska covecanstvoto so nenasitni luge. Fakt e deka zivotot ovosvetski ne treba da se gleda taka,zatoa sto e prolazen a ne Prokolnat ili Nesrekjen ili sto znam sto. No nema da go zarabotis drugiot svet ako ne go napravis ovoj zivot zadovolen i ako ne si blagodaren na ona sto Bog ti go dal,pa makar i siromastija.

Jas sum srekjen sto sum Musliman i ne krivam na nikogo zaradi nasiot prestoj i zivot na zemjava,oti i toa bilo Allahova Volja i odredba.

SARD... Ne e srekjata vo parite nitu vo bilo kakvo ovosvetsko "uzivanje".

NE E SREKJEN ONOJ STO IMA MNOGU... SREKEN E ONOJ NA KOGO MU E POTREBNO MALKU.

Istorijata pogresno vi ja protumacile Sard dragi. Covekot e naj ceneto stvorenie na Allah dz.s.

 

Za drugoto prasanje. Tuka ima Sard tolku besmislici,sto ni sam ne si svesen... a i ne e cudo... vlezen si vo taa pajacina veke.

Bog vikas se izmacil samiot sebe te. go izmacil svojot sin ednoroden te. go izmacil s.duh......... za toa stolugeto ne go razbrale i sto ne mu veruvale te. zatoa sto gresele.  Lugeto gledas deka i denes gresat. Dali ke se izmaci bog uste ednas ???? Dali ima troska smisla i dali ima potreba bog da dojde i da se maci zatoa sto gresime ???? Zamisli,ni gleda bog sega kako gresime i si veli "pufff pak gresat ovie,koj li ke se maci pak"

Inaku denes i Budizmot privlekol mnogu luge.... no se nadevam deka i ti ovde se slozuvas so mene deka ne e ispravno toa veruvanje. Vistinata ja gledaat mnogu luge,,, pa ja prifakjaat ili ednostavno se odreknuvaat od bilo koja religija... zboruvam za Hristijani. Licnosta Isus... bila skroz ista kako i sekoj covek. Razlika ima vo toa sto imal,kako sto i samiot veli,mok,DADENA OD STVORITELOT. Mojsije Isceluval neli ?? Mojsie pravel cuda,neli ??? STO BIL MOJSIE ???? Mojsie pravel vo odredeni momenti i pogolemi cuda od Isusovite !!!!!!! Za raspnuvanjeto. Ako povtorno citame biblija,ke vidime deka za toj plan Isus nemal blage veze. Isus na krstot se molel "Boze moj,Boze moj,Zosto si me ostavil" Zosto isus se molel za spas ???? Neli trebase da se raduva na toj moment,znael deka rajot go ceka na drugiot svet. Dali znaci deka Isus nemal pojma za toj plan i deka Bog go izlazal ??? Isus nemal pojma za toa... citajki ja biblijata,isus se molel za spas.

 

PS: Ne mi kaza nisto vo temata za pedofilite.

 

Со примерот за Елвис Присли, Мерилин Монро сакав да укажам дека оние кои би требало да се среќни кои изгледаат толку среќни всушност дознаваме дека живееле во голема несреќа. Со тоа го поткрепував ставот за општоприсутната несреќа чија причина е постоењето на гревот.
Понатаму она што го пишуваш го пишуваш како да не се согласувам, а всушности истото го тврдам и јас.

No nema da go zarabotis drugiot svet ako ne go napravis ovoj zivot zadovolen i ako ne si blagodaren na ona sto Bog ti go dal,pa makar i siromastija.

Jas sum srekjen sto sum Musliman i ne krivam na nikogo zaradi nasiot prestoj i zivot na zemjava,oti i toa bilo Allahova Volja i odredba.

SARD... Ne e srekjata vo parite nitu vo bilo kakvo ovosvetsko "uzivanje".

NE E SREKJEN ONOJ STO IMA MNOGU... SREKEN E ONOJ NA KOGO MU E POTREBNO MALKU.

Covekot e naj ceneto stvorenie na Allah dz.s

Единствено не се согласувам дека овој свет е само пролазен. Дека во овој свет владее гревот, дека овој свет се храни со гревот пишував претходно, но ти не тука како и на другите нешта кои ги пишував не најде аргументи против она што го пишував туку едноставно со памфлети го отфрлаш.
Тоа што Бог се отелотворил во Богочовек вродило плод во тоа што многумина поверувале, го смениле својот живот и се спасиле. Мнозинството не поверувале и сеуште не веруваат, но на она малцинство кое ја бара вистината Бог со својата жртва му го дарил патот на спасението, така што нема потреба повторно да слегува. А тогаш кога нема да остане христијанин кој верува во Него или ќе ги има но ќе бидат толку малку и кои ќе веруваат во Него на погрешен начин тогаш навистина пак ќе слезе. Но не да дава жртва бидејќи жртва еднаш дал, туку ќе дојде во сила да го осуди тој свет кој ја отфрлил Вистината. Се дотогаш има шанса за оние кои сакаат да ја спасат својата душа.
Јас се сложувам дека има погрешни учења, погрешни пророци и бројот на оние кои ги следат не зборува за вистинитоста на нивната проповед. Јас самиот ти велев дека тоа што исламот го прифатиле милијарда луѓе не е аргумент дека ја носи вистината бидејќи исто така милијарди други луѓе веруваат во други нешта. Всушност будистите се најбројната вероисповед во светот, а се сложуваме дека не ја носи вистината. Затоа и пишав на крајот „исто така не е учење кое се интересира за да собере што повеќе следбеници туку се интересира да ги привлече оние со добро срце.“
Мојсије не прикажал власт над сите елементи кои значат тотална власт над се. Бог преку пророкот Мојсије пред се ја покажал власта над природата и материјата кое исто така Христос го покажал, но нема ниту едно чудо кое го сторил да покаже дека Мојсије имал власт над гревот т.е. простување на гревовите што Христос го правел, изгонување на демоните што Христос го правел или власт над животот и смртта што Христос го правел.
Како еднаш што ти одговори Ортодокс така започнува една од Давидовите псалми кои се однесуваат на страдањето на Месијата. Христос ги повторил зборовите на тој псалм „Боже мој, боже мој зошто си ме оставил“. Првите зборови гласно додека другите во се*е, за на крај да каже „готово е, се сврши“.

Изменето од sard - 05.Август.2006 во 10:01
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 22:20

Sard.... nema vrska postavenoto prasanje so odgovorot koj go dade.

Цитирај Дали пресреќниот Елвис Присли бил среќен кога се самоубил, или Мерилин Монро или Марлон Брандо кој умира сосема осамен.
Poglednija temata za Dzinovite. Nema vrska covecanstvoto so nenasitni luge. Fakt e deka zivotot ovosvetski ne treba da se gleda taka,zatoa sto e prolazen a ne Prokolnat ili Nesrekjen ili sto znam sto. No nema da go zarabotis drugiot svet ako ne go napravis ovoj zivot zadovolen i ako ne si blagodaren na ona sto Bog ti go dal,pa makar i siromastija.
Jas sum srekjen sto sum Musliman i ne krivam na nikogo zaradi nasiot prestoj i zivot na zemjava,oti i toa bilo Allahova Volja i odredba.
SARD... Ne e srekjata vo parite nitu vo bilo kakvo ovosvetsko "uzivanje".
NE E SREKJEN ONOJ STO IMA MNOGU... SREKEN E ONOJ NA KOGO MU E POTREBNO MALKU.
Istorijata pogresno vi ja protumacile Sard dragi. Covekot e naj ceneto stvorenie na Allah dz.s.
 
Za drugoto prasanje. Tuka ima Sard tolku besmislici,sto ni sam ne si svesen... a i ne e cudo... vlezen si vo taa pajacina veke.
Bog vikas se izmacil samiot sebe te. go izmacil svojot sin ednoroden te. go izmacil s.duh......... za toa stolugeto ne go razbrale i sto ne mu veruvale te. zatoa sto gresele.  Lugeto gledas deka i denes gresat. Dali ke se izmaci bog uste ednas ???? Dali ima troska smisla i dali ima potreba bog da dojde i da se maci zatoa sto gresime ???? Zamisli,ni gleda bog sega kako gresime i si veli "pufff pak gresat ovie,koj li ke se maci pak"
Inaku denes i Budizmot privlekol mnogu luge.... no se nadevam deka i ti ovde se slozuvas so mene deka ne e ispravno toa veruvanje. Vistinata ja gledaat mnogu luge,,, pa ja prifakjaat ili ednostavno se odreknuvaat od bilo koja religija... zboruvam za Hristijani. Licnosta Isus... bila skroz ista kako i sekoj covek. Razlika ima vo toa sto imal,kako sto i samiot veli,mok,DADENA OD STVORITELOT. Mojsije Isceluval neli ?? Mojsie pravel cuda,neli ??? STO BIL MOJSIE ???? Mojsie pravel vo odredeni momenti i pogolemi cuda od Isusovite !!!!!!! Za raspnuvanjeto. Ako povtorno citame biblija,ke vidime deka za toj plan Isus nemal blage veze. Isus na krstot se molel "Boze moj,Boze moj,Zosto si me ostavil" Zosto isus se molel za spas ???? Neli trebase da se raduva na toj moment,znael deka rajot go ceka na drugiot svet. Dali znaci deka Isus nemal pojma za toj plan i deka Bog go izlazal ??? Isus nemal pojma za toa... citajki ja biblijata,isus se molel za spas.
 
PS: Ne mi kaza nisto vo temata za pedofilite.
 
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 22:09

ПОЗИТИВНИ ПОСТАВКИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ


Видовме неколку одбивни работи кои ги натерале овие луѓе да ја сменат својата вероисповед. Од друга страна, природно е, е дека тие во ислам нашле некои поставки кои ги задоволиле да преминат во ислам, а и самите го раскажуваат тоа. Еве неколку од нив:
 

1. Верувањето во чистиот монотеизам (Тевхид), дека единствена власт и обожување му припаѓа на Еден единствен Бог-Аллах џ.ш кому ништо не му е рамно и слично.

 

[/QUOTE]
Зошто толку потреба да се тврди дека на Бог никој не е рамен. Зарем има некој поинтелегентен човек кој ќе помисли дека има некој или нешто кое може да се рамни со Бога. Ако со нешто или некој се рамни со Бог, тогаш јасно е дека Тој не е ни Бог. Дали претставата за Бога во исламот е ограничена, што има потреба декларативно да укаже на неограниченоста на моќите на Бога кои опишувајќи Го всушност Го ограничуваат.

Цитирај 2. Ставот на исламот во врска кон сите поранешни божји објави, каде што исламот повикува верување во сите поранешни божји пратеници и книги.
 


Многу погрешно. Ако повикува на сите поранешни Божји пратеници и книги тогаш значи пренесеното од Мухамед и од к*р'анот не е само за се*е комплетно.Ако ги прифаќа тогаш треба да го прифати и она кое во нив е различно од к*р'анот и од пренесеното од Мухамед. Уште полошо ги прифаќа селективно односно отфрлајќи делови од тие книги или прифаќајќи ги поранешните пратеници во друго својство од она во кое се примени во другите вери тогаш значи го губи сопствениот авторитет и не знае се. Вистината не може да биде дадена во микс со лага. Вистината е секогаш сосема чиста без примеси. Ако нешто има во се*е микс на лага, тогаш тоа треба да се отфрли целосно а не селективно. Затоа и христијанското учење не прифаќа никакви книги надвор од Библијата или кои не произлегуваат од Библијата. Ниту пак прифаќа други пророци надвор од христијанското учење.

Цитирај 3. Нагласување на слобода во верувањето (Нема присила во вера, објаснет е патоказот од заблудата).
 


Исламот е преполн со закони и казни на неисполнување на однесувањето кое се бара, вклучувајќи и смртна казна доколку некој го напушти. Како може да се рече дека нема присила кога за напуштање на исламот следи казна со смрт.


Цитирај 4. Давање почесно место на разумот како средство за размислување и расудување (Ви ги објаснивме нашите знаменија за да размислувате).
 

Разумот ги влечи своите сознанија од Духот. Ние сите она што го зборуваме го зборуваме од духот во кој ние престојуваме. Нашиот дух произлегува од она на кое сме посветени. Секој учи нон стоп непрекинато. Не може да се каже дека било кој не учи. Сите учат, постојано и тогаш кога само стојат и гледаат бидејќи во секој момент човекот престојува во одреден дух од каде ги црпи своите сознанија и искуства. Ако се смета дека учењето на појавното е поважно од другите знаења тогаш греши бидејќи знаењата за непојавните работи си имаат влијание на исходот во своите сфери. Ако се верува во нешто повеќе од физичкиот свет, дури и ако на тој невидлив свет му се дава поголемо значење отколку на видливиот тогаш учењето на мудростите од невидливиот свет имаат поголемо значење и носат попозитивен исход во физичкиот свет. Токму затоа и рационализмот и ренесансата на успеа да постават свој корен на Православниот исток. Западот ги прифати и намалувајќи го значењето на сознанијата од духовниот свет, давајќи им примат на сознанијата на материјалниот свет навистина се приближи на физичкиот свет со што постигна физички достигнувања, но изгуби позначителни духовни сознанија и како што се гледа со тоа отиде во декаденција. Проба од дрвото на познанието пред да дојде времето, а и останатите ги повлече да пробаат.


Важно е да се знае на што човекот да се посвети, а учењето ќе произлезе само од се*е од самата посветеност. Единствен чист и совршен извор за учењето е учењето и осознавањето кое произлегува од насоченоста на духот и мислите кон Бога. Сознанијата за појавниот свет ќе си следат спонатно и нормално.

„Барајте го пред се Царството Не*есно и се друго ќе ви се придаде“

Цитирај 5. Силниот повик на исламот кон стекнување на наука и користење со научните олеснувања (Речи: Господару мој, зголеми го моето знаење).
 


„Барајте го пред се Царството Не*есно и се друго ќе ви се придаде“

Цитирај 6. Отфрлање на исламот на секаква форма на посредување меѓу човекот и Бога, така што муслиманот има директна врска и однос со Бога.
 


Од една страна Бог никогаш не му се обраќа на човекот. Бог не е можно да слегол и непосредно да му зборувал на човекот, од друга страна муслиманот имал директна врска и однос со Бога.

Цитирај 7. Потврда на исламот на поединечните и општите права и повикување на неговите следбеници за братство и љубов.
 


Да и формира заедница која отфрла се што е надвор од неа. Па нели Бог е Бог на сите луѓе и на оние кои веруваат и на оние кои не веруваат.


Цитирај 8. Повикот на исламот кон праведен мир, всушност, самиот израз ислам во буквален превод значи "МИР" и преданост на Бога.
 


Можи да повика на мир она учење кое учи луѓето да си ги простуваат меѓусебните гревови. Додека она кое учи на одмазда не може да донесе мир.

Цитирај 9. Исламот е универзална и хумана вера, и дека Мухаммед а.с. е испратен како милост до целото човештво.
 


Ако е хумана вера, нека ги остави намира оние кои не сакаат да веруваат во неа. А ако Мухамед бил испратен како милост до целото човештво требало да покаже милост кон човештвото, а не да војува и да ги покорува сите наоколу.


Цитирај 10. Исламот претставува форма на верување, ритуали, меѓусебна соработка и морал.
 


Се согласувам исламот е религија. Религијата е „верување, ритуали, меѓусебна колективна соработка, колективна свест и морал. Човекот е религиозно суштество и сака религии. Во религијата си ги задоволува своите религиозни чувства. Така си оформува своја љуштура во која плашејќи се си обезбедува лажна безбедност за својата личност. Но Христијанството не е религија, христијанството е жива вера во живиот Бог.

Цитирај 11. Постоење на рамнотежа меѓу духот и материјата, меѓу овој и оној свет.
 


Материјата не е ниту добра ниту лоша. Вообичаено е човекот да сака да прави компромис меѓу овој и оној свет меѓу духот и материјата бидејќи како физички се плаши да верува во приматот на духот, така ќе се обидува решенијата да ги решава со зголемување на физичката сила наместо со развивање на духот. Како последица пак на оној свет ќе му даде физички примеси.


Цитирај Qur`anot - кој е исламски законик кој останал сочуван и непроменет до ден-денес
 

(Ние го објавивме и ние ќе го чуваме)

Можеби, но тоа не значи дека е добар законик. Второ ниеден законик досега не го победил гревот само го зголемил. Законикот наметнува сила за да победи сила. Но кога и да е попушта. Тогаш веројатно грешката ќе ја најде во примената на уште поголема строгост и сила за да се победи гревот и пак ќе изгуби.
Љубовта кон се и сите, љубовта до самозаборав го победува гревот. Љубовта поминува низ секоја сила бидејќи таа (сила) за неа не постои.

Изменето од sard - 07.Август.2006 во 01:08
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 20:39
Цитирај

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ

6. Придавање општа власт на верските лица дека тие се посредници меѓу луѓето и Бога, дека тие имаат право на простување на гревовите и дека папата има света власт и тој е безгрешен.


Да, прашањата се аргументи на некој верник муслиман кон католиците. Не знам како е кај католиците но знам дека кај нас не се простуваат гревовите со исповедта. А за тоа дека папата има света власт и дека е безгрешен е една од причините поради кои Римокатоличката институција беше отфрлена од Православното верување.

Цитирај 7. Неприкосновено верување во одлуките на црквата па дури и да се противат на разумот ....


Доколку се случи одреден свештеник учи на учење погрешно или барем го смета за погрешно било кој верник има право да реагира в црква. Има право да го поднесе својот приговор и во одредена канонска постапка да се докаже дали свештеникот забегал од учењето или верникот погрешно ги разбрал работите. Токму затоа во Православната вера нема некои забегувања во учењето па потоа времето да покаже дека биле погрешни. Борбата на исправните и погрешните учења постоела, но исправните со Божја помош надвладувале.

Изменето од sard - 04.Август.2006 во 20:39
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 20:31
Цитирај

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ

5. Верувањето во "Обединетост" по пат на светиот леб кој го претставува телото на Месих каде се вели дека парчето леб кој католиците го јадат од раката на свештеникот во текот на молитвата на обединетост се претвора во крвта на Месих.



Очигледно е дека овие точки си ги ископирал од некој кој ги припремал против католикото верување. Не знам дали да одговорам бидејќи очигледно Ислам-Хак не знаеш на што се однесува прашањето кое го превземаш од некаде, па камоли уште да го разбереш одговорот.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 20:27
Цитирај

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ

4. Верувањето во распнување врз основа дека Месих Исус самиот прифатил да биде распнат на крст за да им се избришат гревовите на луѓето.



Ќе се обидам да пишувам како јас да не сум христијанин и од страна да гледам на тој акт и така да проценам дали тоа личи на гест на Бог или личи на гест од човек. Факт е дека милиони луѓе се привлечени да веруваат (некои суштински, а некои формално) во тоа дека Оној кој дозволил да пострада на крстот е отелотворен Бог кој како Татко кој ги сака своите деца платил за она што не го можеле самите да го платат. Тоа значи дека учењето за страдањето и распнувањето било она кое многу луѓе ги привлекло и го засакале, а учењето на другите водачи кои не се жртвувале и наместо со гест на љубов, туку со гест на сила и моќ сакале да создадат одредена идеологија и свои следбеници најчесто траело кратко и не водело обзир какви следбеници прибира. Така постои очигледна разлика меѓу пристапот на привлекување на Христос од пристапот на останатите водачи, идеолози, пророци, учители. Никој не се жртвувал самиот се*е, туку барале жртва од оние кои ги следеле. Очигледна е „лудоста“ и неразбирливоста на таквиот гест. Но ете токму таквиот единствен гест во човечката историја привлекол милиони. И наместо во нив да го повика чувството на сила и моќ овој водач во нив го повикал чувството на љубов. И понатаму сите Негови следбеници онолку колку што успевале да го поддржуваат во жртвата и љубовта кон другите толку повеќе успевале да привлечат следбеници, а ако применеле сила во ширењето во верата, таму пак верата губела и се намалувал бројот на верници.
Сето ова зборува дека оваа личност е поинаква од сите други бидејќи тоа учење не е човечко и за луѓето е неразумно но Бог кој знае повеќе од луѓето знае дека љубовта е најголемата сила и исто така не е учење кое се интересира за да собере што повеќе следбеници туку се интересира да ги привлече оние со добро срце.

Изменето од sard - 04.Август.2006 во 20:27
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 19:44
Цитирај

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ

3. Верување во вечната пакост и несреќа на човештвото поради наследеноста на првиот грев направен од Адем а.с. и Ава а.с., и незадоволството дека сите луѓе го имаат наследено гревот на првите родители од самиот почеток на животот.



Зарем човештвото било или е среќно. Зарем има навестување дека ќе биде некогаш среќно. Онаму каде што ни изгледа дека се среќни всушност се многу многу несреќни. Дали пресреќниот Елвис Присли бил среќен кога се самоубил, или Мерилин Монро или Марлон Брандо кој умира сосема осамен. Или можеби се среќни богатите Холанѓани кои изгледаат толку среќно што сакаат да избегаат од овој свет и само да се дрогираат. Или здравата смисла за живот ја имаат што врие порнографијата, педофилијата и секакви форми на бесови. Отвори ги очите и види дека на овој свет моментите на среќа се кратки и огреничени на мал простор како ретки исклучоци, а несреќата причинета од нашиот грев е правило.

Како може некој да тврди дека во светот гревот не е влезен. Ако некој малку ја знае историјата тогаш ќе сфател дека целокупната човечка историја е историја на грев. Непрекинато убивање, војни и зло. Ако го нема гревот во човекот тогаш дали човекот би живеел во толку крвава историја. И не само историјата туку и секојдневието на секој одделен човек е исполнет со постојано чинење на гревови и тоа на тешки гревови. Зарем има некој добар на овој свет. Зарем Александар Македонски или Тито или Ајнштајн или било кој го сметале за добар бил навистина добар. За секој од нив ќе ти кажам тешки гревови кои ги сториле во својот живот. Ако го нема гревот во човекот тогаш излегува дека ние не сме виновни за ништо.
Ако исламот смета дека го нема гревот во човекот зошто тогаш учи жените да се покриваат, зошто налага разни закони за да се спречи чинењето на грев. Ако нема човекот грев во се*е, гледањето на голото тело нема да го наведува на грешни мисли, зошто тогаш покривање. Ако човекот не носи грев во се*е нема да има ни потреба од закони за да го спречат од правењето грев. Ем од една страна се тврди дека нема грев од друга страна се носат закони за да се спречи она кое не се признава и тоа со трета грешка со закони кои всушност и не можат да го спречат постоењето на гревот туку само уште повеќе го поттикнуваат. Гревот е дело и на ѓаволот но и на нашата внатрешна желба кон гревот. Нас не влечи доброто но и гревот не влечи. Ако ѓаволот нема сојузник внатре во нас како ќе успее да го наведи човекот на грев. Нема да успее. А ако се тврди дека може да наведе на грев оној кој нема грев во се*е тогаш ништо не може да му се спротивставува на ѓаволот кога сака некого да натера да згреши. Но и тогаш зошто би му се судело на човекот кога тој ако нема грев во се*е не е и самиот виновен за стореното. Нема никогаш виновници се*е да се гледаме секогаш виновникот ќе биде надвор од нас.


И сето ова го гледаме како последица во однесувањето на човекот муслиман. За се што ќе стори не се смета за виновен. Стално нешто надворешно му е виновно, никогаш не ја најдува вината во својата страна. Секогаш другата страна е онаа шејтанската не согледувајќи дека главниот непријател во нашиот живот е во нас. Никој нам ништо не ни можи, сето зло што ни се случува не е виновен никој, ние самите учествуваме, а да не учествуваме ништо лошо немаше да ни се случи. Христос навистина иако не сторил грев беше распнат, но се вели дека Христос го прими гревот на човекот, така тој не беше распнат за сопствениот грев, туку земајќи го човечкото тело стана грешен за нас и пострада не поради сопствената туку за поради вината на човекот.


Изменето од sard - 04.Август.2006 во 22:25
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 19:13
Цитирај
2. Тврдењето за божествена природа на Месих Исус (Иса а.с) и дека Марија (Мерјем) е мајка на Отецот.


Ако веруваме во Бога би требало досега да сфатиме дека се она што можеме да го видиме човекот има добиено почесно место. Односно од Бога на човекот му е дадена власт над целиот животински свет. Ако веруваме во Бога и се стремиме кон Него свесно и несвесно тогаш разбираме дека нашата душа се стреми кон Творецот. Ако се согласуваме дека човекот има лик и душа со квалитети поблиски до ликот и Духот на Бога од квалитетите кои ги имаат останатите суштества кои ги среќаваме во видливиот свет сфаќаме дека Бог на човекот му дал посебно значење. Ако Бог не е заинтересиран за човекот, како човекот ќе му се приближи на Бога. А ако Бог е заинтересиран за човекот тогаш дали би поставил граница во своето приближување до суштеството на кое му вдахнал од Својот Божји дух и го направил исто така бог. Истиот Бог како Бог на љубовта би му се приближил на човекот бидејќи човекот не може да го досегне на Бога. А како најблиску ќе му се доближи освен ако не стане како човекот и со тоа навистина повторно му потврди дека е пред се Бог на љубова, Кој преферира над своите створенија да им ја покаже својата љубов, а не да им покаже колку е силен. Бог можел да му се открива на човекот и преку ангелите, но тогаш Бог би држел некаква граница меѓу се*е и човекот, што се вели би држел дистанца. Човекот не може да му пристапи на Бога но Бог целосно му пристапил на човекот. Затоа Бог кој е љубов уште кога го создал човекот, знаел дека ќе згреши, и уште тогаш Бог знаел дека ќе се отелотвори во човек бидејќи и тоа го сакал и уште повеќе сите створенија да ја видат Божјата љубов кон створенијата. А како Бог ќе се отелотвори. Може едноставно од ништо да се претвори во човек, но тогаш Бог не го поминува сетоа она што човекот го поминува и не му се приближува на човекот. Човекот ќе му рече на Бога дека ти едноставно се створи и не се роди како јас што се раѓам, и затоа така како што ми покажа дека треба да живеам немој да очекуваш дека и јас ќе треба или ќе мора да живеам. Како што човекот се раѓа од жена и Бог се отелотворил внатре во телото на девица. Раѓањето не е грешно. Зачнувањето на човекот е грешно. Христос е безгрешно зачнат што го тврди и исламот. Едноставно мора да го тврди тоа од друга причина, веќе сум пишувал за тоа. Навистина Дева Марија ја нарекуваме Богородица, а поретко и мајката Божја но тоа се само изрази, всушност учењето е дека Бог не се родил туку СЕ ОТЕЛОТВОРИЛ во Дева Марија преку Светиот Дух, и преку Дева Марија попримил човечка природа.
Бог не се родил, Бог постои од секогаш но БОГОЧОВЕКОТ како спој на човекот и Господ се родил спојувајќи го Духот Божји и плотта човечка преку Дева Марија.
Погрешноста на логиката на исламот може да се види и од таму што сакал нејќел се наоѓа во принудена ситуација да се согласи и исто така да тврди дека пророкот Иса е безгрешно зачнат. Ако е тоа можно зошто да не е можно Бог да се отелотвори во Богочовек на истиот начин. А за причините за таквото отелотворување пишував погоре.
Исто така ако пророкот Иса не е зачнат како човек и од човек како може и понатаму тој да се смета за човек. Ако исламот се согласува дека дева Марија била осенета од Светиот Дух тогаш Оној кој се родил не може да биде човек пророк бидејќи нема човечки татко, туку е роден од Бога - Бог + и од жена - човек = Богочовек, што христијаните го тврдат.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 17:44
Цитирај

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ



Мнозина од оние кои го прифатиле исламот претходно биле христијани кои поради многу нејасни доктрини во него на кои не можеле да им најдат одговор ги принудило да преминат во ислам. Како најчести причини за преминување во ислам се следниве:


1. Нејасноста на верувањето во светото тројство и неможноста за негово рационално сваќање.


Сите оние кои содаваат конкретизирана претстава за Бога изумувајќи дека Бог е трансцедентен всушност не веруваат во недофатливиот Бог всушност веруваат во ПРЕТСТАВАТА ВО НИВНИТЕ ГЛАВИ за Бог, а не во она што Бог е.

Терминот трансцедентен

што ги минува границите на можното искуство
што ги минува границите на стварноста
што е надвор од можноста на сетилното забележување,    
натсетилен, натприроден, несфатлив, неразбирлив,    
нејасен, темен, фантастичен
мат. неалгебарски, што е изразен или определен со неалгебарски равенки.

Самата реченица „неможноста за негово рационално сваќање“ зборува за погрешниот пристап кон Бога. Зарем Оној кој ги надминува границите на стварноста. Кој ги надминува границите на можното искуство, Кој е надвор од можноста за сетилно забележување, натприроден, несфатлив, математички или било како физички неизразлив треба или може рационално да биде сфатен за да се верува во Него. Ако во таков верува некој тогаш таквиот верник создава претстава за Бог кој е непретставлив и недофатлив. Затоа и муслиманите ги сметаме за иноверци (не веруваат во Бог) бидејќи она во што муслиманот верува не е Бог онаков каков што е туку човечка замисла за Него. Како тогаш може да верува еден човек кога Бог е недофатлив. Човек не може никако да му се приближи на Бога. Ниту рационално, ниту чувствено, ниту било како. Туку Бог го може тоа. Бог е Тој кој ни пристапува и Тој како семоќен надсетилно, трансцендентно ни се открива. Онака како што расне нашата вера во него, во нас, расне неговата Царство, неговиот Дух кој другите не го разбираат и несфаќајќи го го отфрлаат, а ние знаеме за Него бидејќи во се*е знаеме за Него бидејќи Тој нам ни се открива. Се што требаше ние да сториме е да Му побараме искрено да ни се открие.
Во Православното Христијанство има доста пишувано за тоа дали и како се „дофаќа“ Бог, за жал тоа го надминува мојот интелект за да можам квалитетно да го пренесам. Накратко. Бог не може да биде било што, така Бог не може да биде рационален. Во тој случај Бог е ирационален. Но знаеме дека Бог не е ирационален бидејќи е и рационален. Па се вели дека Бог е надрационален. Но Бог е и повеќе од било кое афирмативно опишување. Затоа подобро е да се пристапи велејќи што Бог не е. Така пример „Бог не е зол“. Тогаш се дава точен опис, реченицата е точна. Но ниту тој опис ни приближно не е точен, ограничен и повторно погрешен. Зошто е така ќе морате да читате, јас го сфатив но не можам да го пренесам. Се што е афирмативно пример „Бог е добар“ или „Бог е љубов“ е погрешно иако Бог е и добар и е љубов. Бидејќи целината на Божјата „материја“ што е Бог ги надминува било која одделна селективна особина на Целината Бог. Тие сите особини се дел од Неговата целина кои не зборуваат за квалитетите на целината на Бога која ги надминува одделните елементи кои НИЕ ГИ ИЗВЛЕКУВАМЕ КАКО ДЕЛОВИ ОД НЕДОФАТЛИВАТА ЦЕЛИНА НА БОГА. ТАА ЦЕЛИНА СИ ИМА СВОИ НЕШТА КОИ ГИ НАРЕКУВАМЕ БОГ и кои не се дофатилив. Затоа и Бог во своето почетно опишување на Мојсеј се*е се претставува како „Оној кој што е“. Не вели „Јас сум Оној кој е семоќен“ иако е. Ниту „Јас сум Животот“ иако е, „Јас сум вистината“ иако е, туку вели дека е уште повеќе од сето тоа, Тој е Бог, „ТОЈ Е ОНОЈ КОЈ Е“.
Секој човек, па и христијанинот создава претстава за Бога и верува во неа. Со тоа не верува во Бога туку верува во својата слика за Бога. Тоа е мртва вера бидејќи не се верува во Оној кој е Живот, туку верува во неживата слика за Него која е погрешна. Меѓутоа Христијанинот сфаќајќи ја својата претстава ја отфрла. Отфрлајќи ја нема да се ослободи повторно од некоја нова претстава за непретставливиот, но новата претстава ќе биде поблиска. Отфрлајќи ги претставите се приближува до Бога. Во моментот на отфрлање и срушување на својата слика Самиот Бог се изразува. Понатаму човекот пак погрешно ќе оформи слика за неоформливиот и недофатлив одраз кој Бог му ја испратил, но барем таа е поблиска и помалку мртва. Што поцелосното отфрлање на своите претстави тоа значи дека Бог онаков каков што Е ќе живее внатре во човекот. Значи борбата за приближување кон Бога е постојана. Ако човекот се бори да се приближи до Бога, ако ревнува за Бога, Бог може нему целосно да му се открие. Тогаш човекот не влегува во Бога, туку Божјите енергии иманентно го поврзуваат таквиот човек и Бог. Таквото доживување е трансцендентно. Не може да се каже дека човекот влегол во суштината на Бога, ниту пак дека тоа било надворешно формално. Едноставно кога се работи за Бог нештата не се еднострани, ниту повеќестрани туку најдобро е да се каже сестрани иако се повеќе и од тоа.
Така барањето за човечко рационално сфаќање на Бога, кое е секогаш еднострано или повеќестрано е сосема мал дел кој е и погрешен. Само Бог може да му се открие на човекот, човекот не може да го дофати Бога. Значи нема што ние да сакаме рационално да го разбереме па да веруваме туку треба да сакаме да го разбереме, а Тој ќе ни овозможи да го разбереме и од таму да веруваме.
Луѓето го барале Бог, откривале толку за нив длабоки нешта, пример источните азиски верувања, а всушност не успевале да го најдат она што го бараат. Нас Бог не научил да го бараме не во она или во ова туку од Него да бараме да ни се открие. Кон Него да се насочиме и да го бараме кон Него и кон ништо друго. Оној кој е Жив и се знае, ќе знае и тогаш кога ја бараме вистината за овој свет, а Вистината е Тој самиот.

„ќе Ме побарате и ќе Ме најдете, ако Ме побарате од сесрце“.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
aaaaaaaaaaaaaa Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 31.Март.2006
Статус: Офлајн
Поени: 97
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај aaaaaaaaaaaaaa Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Август.2006 во 21:13
Ако Исус Христос  го признавате за пророк тогаш Тој во Евангелие по Јован вели Јас дојдов да ги вратам сите овци во Моето стадо и ни една нема да загубам.НО ИМАМ И ОВЦИ КОИ  НЕ СЕ ОД ОВА СТАДО И  НИВ КЕ ГИ ЗАПАЗАМ.Небото и земјата ке преминат но мојот збор нема да премине.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 891011>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.