IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Биди член на ЦРКВАТА ХРИСТОВА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Биди член на ЦРКВАТА ХРИСТОВА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 22>
Автор
Порака Обратен редослед
Miki_P Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 985
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miki_P Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2009 во 11:22



Originally posted by izvoren izvoren напиша:


Било каква молитва која ја упатуваш до Бог неможе да ја препишуваш од некого и да рецитираш некакви волшебни зборови од некоја истотака волшебна книга.


Еве, една молитва од „Православен Молитвеник“ по случаен избор (тука ми се отвори „Молитвеникот“):


МОЛИТВА ЗА ДАР ЗА ПРОСТУВАЊЕ

Спасителу! Научи ме да им простувам од душа на сите, коишто со нешто ме повредиле. Знам дека не можам да застанам пред Тебе со чувството на омразата, која се крие во мојата душа. Огрубено е, Боже, моето срце! Во мене нема љубов. Ти се молам, научи ме да им простувам на оние коишто ме повредиле, огорчиле и нажалостиле, како што Ти Сам, Спасителу, им прости на Твоите непријатели, на Крстот. Амин.

Изменето од Miki_P - 03.Февруари.2009 во 11:24
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2009 во 04:49
Originally posted by makarios makarios напиша:



Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Asya, chitajkji go postov, a ne samo ovoj, tuku i na drugite pr.forumdzhii, ispagja deka Pravoslavieto ima epten konkretni ( da ne recham strogi) normi, i ( bi rekol) bajagi protokoli na praktikuvanje na verata, ( ajde kje smenam zbor ) zhiveenje vo Pravoslavnata Crkava !
Na prv pogled, izgleda deka ne e bash taka lesno da se stane chlen na Hristovata Crkva ?
Iako sum pravoslaven necrkoven ama ova izvorno - bibliskive hr. kako da imaat ponekogash pravo koga stavaat zabeleshki za ovie mnogubrojni proceduri....
Ispagja deka pravoslavievo ima taka precizni upatstva ( za molitvi, stepeni na duhovnost, strogi posti i t.n.) kako da e nekoja slozhena hemiska reakcija pa treba tochno tolku miligrami od komponentite, pa tochno na taa temperatura, na strogo definiran pritisok, vlaznost na vozduh, za da bidne procesot....mozhebi sum greshka, ama taka izgleda ?
Марко, забелешката ти е на место. Асја има малце чуден пристап кон православието. Да не го познава човек православието, од коментарите на Асја, би си помислил дека во православието владее Deus tyranus.Но, во Црквата совршенството се достигнува со потполна слобода на човековата личност, и живеејќи го оној синовски однос со Бога. Најбитна е љубовта, и тоа го реков и претходно: љубов до самозаборав. Како што вели владиката Наум:Затоа што секогаш кога во Црква одиме заради нешто, а не заради Него; и секогаш кога во Црква бараме нешто (па макар и спасение), а не Него – ние всушност градиме со Бога наемнички, а не слободен, љубовен и синовски (личносен) однос.Значи, во љубовните односи ништо не е тиранско, ништо не е наемничко, ништо не е робовско. Во љубовта се остварува потполна слобода. Се разбира, тоа не подразбира нарушување на догмите, а од друга страна пак, догмите не значат постапки и правила, туку тие се апсолутна вистина за Бог, нам откриени во Светото Писмо, и во опитот на Црквата.На почетокот се` се прифаќа со проста вера, без многу рационални размислувања. Зборот на духовниот отец е амин за духовното чедо. Имајќи ја таа доверба кон својот духовен отец, и градејќи силен љубовен однос, човекот може да се здобие со такво големо богопознание, што ги остава запрепастени и најголемите филоЗофи и научници во светов. Како пример ќе го наведам старец Клеопа, кој немал завршено и основно образование, а се здобил со таква мудрост, што можел да разговара и со високо образовани луѓе.



Se razbira deka ljubovta e najbitna. No, koj ovde zboruva za ljubovta? Se raboti za chlenstvo (zhivot i trud) vo Pravoslavnata Crkva. A nekoj nalik na sektantite, kako da e odnapred programiran, koga treba i ne treba, govori za ljubov i molitva, na koi, vsushnost, ne im se potrebni izlishni zborovi, zatoa shto se poznavaat po svoite realni svojstva i dejstva.

Shto se odnesuva na prashanjeto na Marko i temata, vistina e deka pravoslavnata vera e sloboden izbor, no ne e lesen i udoben zhivot vo Crkvata, bidejki chovekot treba da se bori protiv sopstvenoto ego, da se sprotivstavi na svojata volja, za dobrovolno, vo ljubovta da se potchini na voljata Bozhja, shto iziskuva ogromen trud: duhoven, dusheven i telesen, t.e. seto svoe bitie da mu go predade i potchini na Boga. A toa ne e ni malku lesno! No, ako sam ja smetash svojata volja za Bozhja, toa e neshto drugo. Zboruvash za ljubovta kako da e krusha, pa mozhesh da ja skinesh koga kje posakash. A koj znae, ako "isihazam" se usovrshuva vo edna godina, i toa igrajki fudbal, mozhebi i "ljubov" raste na drvo?!

Изменето од Asya - 03.Февруари.2009 во 09:26
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2009 во 03:57
Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Asya, chitajkji go postov, a ne samo ovoj, tuku i na drugite pr.forumdzhii, ispagja deka Pravoslavieto ima epten konkretni ( da ne recham strogi) normi, i ( bi rekol) bajagi protokoli na praktikuvanje na verata, ( ajde kje smenam zbor ) zhiveenje vo Pravoslavnata Crkava !
Na prv pogled, izgleda deka ne e bash taka lesno da se stane chlen na Hristovata Crkva ?
Iako sum pravoslaven necrkoven ama ova izvorno - bibliskive hr. kako da imaat ponekogash pravo koga stavaat zabeleshki za ovie mnogubrojni proceduri....
Ispagja deka pravoslavievo ima taka precizni upatstva ( za molitvi, stepeni na duhovnost, strogi posti i t.n.) kako da e nekoja slozhena hemiska reakcija pa treba tochno tolku miligrami od komponentite, pa tochno na taa temperatura, na strogo definiran pritisok, vlaznost na vozduh, za da bidne procesot....mozhebi sum greshka, ama taka izgleda ?


Марко, забелешката ти е на место.

Асја има малце чуден пристап кон православието. Да не го познава човек православието, од коментарите на Асја, би си помислил дека во православието владее Deus tyranus.

Но, во Црквата совршенството се достигнува со потполна слобода на човековата личност, и живеејќи го оној синовски однос со Бога.

Најбитна е љубовта, и тоа го реков и претходно: љубов до самозаборав. Како што вели владиката Наум:
Затоа што секогаш кога во Црква одиме заради нешто, а не заради Него; и секогаш кога во Црква бараме нешто (па макар и спасение), а не Него – ние всушност градиме со Бога наемнички, а не слободен, љубовен и синовски (личносен) однос.

Значи, во љубовните односи ништо не е тиранско, ништо не е наемничко, ништо не е робовско. Во љубовта се остварува потполна слобода.

Се разбира, тоа не подразбира нарушување на догмите, а од друга страна пак, догмите не значат постапки и правила, туку тие се апсолутна вистина за Бог, нам откриени во Светото Писмо, и во опитот на Црквата.

На почетокот се` се прифаќа со проста вера, без многу рационални размислувања. Зборот на духовниот отец е амин за духовното чедо. Имајќи ја таа доверба кон својот духовен отец, и градејќи силен љубовен однос, човекот може да се здобие со такво големо богопознание, што ги остава запрепастени и најголемите филоЗофи и научници во светов.

Како пример ќе го наведам старец Клеопа, кој немал завршено и основно образование, а се здобил со таква мудрост, што можел да разговара и со високо образовани луѓе.


Изменето од makarios - 03.Февруари.2009 во 04:02
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2009 во 02:23
Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Asya, chitajkji go postov, a ne samo ovoj, tuku i na drugite pr.forumdzhii, ispagja deka Pravoslavieto ima epten konkretni ( da ne recham strogi) normi, i ( bi rekol) bajagi protokoli na praktikuvanje na verata, ( ajde kje smenam zbor ) zhiveenje vo Pravoslavnata Crkava !
Na prv pogled, izgleda deka ne e bash taka lesno da se stane chlen na Hristovata Crkva ?
Iako sum pravoslaven necrkoven ama ova izvorno - bibliskive hr. kako da imaat ponekogash pravo koga stavaat zabeleshki za ovie mnogubrojni proceduri....
Ispagja deka pravoslavievo ima taka precizni upatstva ( za molitvi, stepeni na duhovnost, strogi posti i t.n.) kako da e nekoja slozhena hemiska reakcija pa treba tochno tolku miligrami od komponentite, pa tochno na taa temperatura, na strogo definiran pritisok, vlaznost na vozduh, za da bidne procesot....mozhebi sum greshka, ama taka izgleda ?


A shto e lesno vo zhivotot? Zarem samiot zhivot e lesen? Chovekot e sloboden i sam svojot izbor go pravi, no ako ja izbere Crkvata, treba da gi prifati Zakonot Bozhji i nejzinite pravila. Hristijanskiot zhivot se sostoi od dozhivotna borba protiv svoite strasti i nechistata sila, postojano samoodrekuvanje i podvig kon Gospoda, a nikoj ne veli deka e lesno da se zhivee vo Crkvata, nitu pak Gospod ni vetil lesen zhivot. No, shto mislish ti, dali im e lesno na pokojnicite, chii dushi prebuvaat vo pekolot (mesto daleku od Boga, vo otsustvo na Boga) na onoj svet?

Изменето од Asya - 03.Февруари.2009 во 03:42
Кон врв
Marko sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 887
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marko sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Февруари.2009 во 00:30
Asya, chitajkji go postov, a ne samo ovoj, tuku i na drugite pr.forumdzhii, ispagja deka Pravoslavieto ima epten konkretni ( da ne recham strogi) normi, i ( bi rekol) bajagi protokoli na praktikuvanje na verata, ( ajde kje smenam zbor ) zhiveenje vo Pravoslavnata Crkava !
Na prv pogled, izgleda deka ne e bash taka lesno da se stane chlen na Hristovata Crkva ?
Iako sum pravoslaven necrkoven ama ova izvorno - bibliskive hr. kako da imaat ponekogash pravo koga stavaat zabeleshki za ovie mnogubrojni proceduri....
Ispagja deka pravoslavievo ima taka precizni upatstva ( za molitvi, stepeni na duhovnost, strogi posti i t.n.) kako da e nekoja slozhena hemiska reakcija pa treba tochno tolku miligrami od komponentite, pa tochno na taa temperatura, na strogo definiran pritisok, vlaznost na vozduh, za da bidne procesot....mozhebi sum greshka, ama taka izgleda ?

Изменето од Marko sk - 03.Февруари.2009 во 01:14
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 23:48
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

(Ne)pravoslaven, ne iskrivuvaj gi tugjite zborovi i ne tolkuvaj bez potreba! Nikoj ne reche deka za pravoslavnite hristijani se zabraneti proizvolni molitvi (da se molat so sopstveni zborovi). A govoram za molitvenata duhovna disciplina. No, kako ti bi mozhel da go razberesh toa?



Asya poleka be malce, koj ti ima kazano deka tvoeto veruvanje e tocno i deka tvoite interpretacii se na mesto ???

Ostavi gi ludjeto, sekoj ima pravo na svoja privatna vrska so Boga i ti ne mozes toa da go smenis???

Bitno e da se veruva vo Boga da se bide Pravoslaven Makedonec iako nekoi i toa sakaat da ni go osporat...


A shto e so pravoslavnite (ne)makedonci? Zoshto Pravoslavnata Crkva izdala Molitvoslov (Molitvenik), koj e ist za site pravoslavni hristijani: Makedonci, Srbi, Bugari, Grci, Rusi, Japonci, Egiptjani i dr., ako ne e potreben? Da, sekoj ima pravo na svoja privatna vrska so Boga, no za da se ostari toa pravo, chovekot treba da gi primi i svoite hristijanski dolzhnosti, a prva i osnovna dolzhnost na sekoj hristijanin e da bide aktiven chlen na Crkvata Hristova. Kako chovekot bi mozhel da ostvari "vrska" so Boga von evharistiskata zaednica na Hrista? Ili mislish, ako Crkvata e "stado Bozhje", deka mora da pase treva, ta pishuva svoj molitvenik?! Pravoslaviot hristijanin vo nishto ne se protivi na Pravoslavnata Crkva, a so blagodarnost prima se shto taa mu dava, vo toj kontekst, i molitvenikot. Kako chovekot kje pristapi na Liturgija kon prichesta, ako ne se podgotvuval vo tekot na nedelata, t.e. svesno i namerno ne go pochituva molitvenoto pravilo? Nepochitanieto na molitvenoto pravilo, t.e. mrzelivosta vo molitvata pretstavuva grev protiv prvata Bozhja zapoved. Crkvata propishala molitvi, kakvi shto se na Boga ugodni.

Изменето од Asya - 03.Февруари.2009 во 00:03
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 23:38
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:


Originally posted by Asya Asya напиша:

Pa, "Oche nash" ne znachi "tatence", a Aba (Ava, mak.), na aramejski e "otec". Da se ima odnos kon Boga kako nebesen Otec, ne znachi deka treba da mu se obrakjame so "tatence". Kakva e taa vera bez strav Bozhji? Odnosot kon Boga treba da e pravilen, kako kon Bog.

Shto se odnesuva na molitvata "Oche nash", prethodno objasniv deka e upatena kon Otecot - prvo Lice na Presveta Troica, Koj nikoj go videl, nitu nekoj ima mozhnost da stigne do Nego vo otsustvo na Hrista (Hristos - Sinot Bozhji e edinstven pat kon Otecot).

Chitaj: "Oche nash", a ne lichen (sopstven) "moj tatence"! Zborovite treba da se chitaat i izgovaraat kako shto se napishani (kakvi shto se), i nikako ne smee da ne se iskrivuva nivnoto sushtinsko znachenje.
Никаде не реков дека на Бог треба да му се обраќаме со татенце, и кон родителот имаме стравопочит а не пак кон Бог.Но преку Исус ние се здобивме со право на личен однос со Бог, како Бог-татко на кого можеме да Му ги довериме нашите потреби (кои што Он и без тоа ги знае). Тоа е конотацијата на “абба“-да му се обратиме на Бога како на свој Небесен Татко.Давид секако не читал од молитвеник кога се молел на Бога, Псалмите се преполни со воздишки, барање за закрила, славење, да не речам лични чувства кои Давид. Можел ли Давид да Му се обраќа со такви барања на некој далечен и туѓ Бог?Зар Исус со молитвите упатени до Својот Отец не ни покажа како треба да се молиме?Што е правилен однос во обраќањето кон Бог? Да се чита по секоја цена од молитвеник? Да Му се обраќам со туѓи солзи, барања и воздишки?


Da mu se obrakjame na Boga kako na svoj nebesen Otec, ni najmalku ne znachi da go imenuvame kako shto nam kje ni tekne (dedo, tatence i sl.).

Nikoj ne te prisiluva da chitash molitvi od molitvenik, no da se negira i otfrli pravoslavniot molitvenik, osobeno ako chovekot e pismen, ne e dobro ni polezno. Na primer: Ako jas propushtam da go ispochituvam molitvenoto pravilo (ne gi chitam utrenite, dnevnite i vechernite molitvi), ne znachi deka molitvenikot ne chini ili ne e potreben, tuku sama sum slaba vo duhovnata (molitvena) disciplina.
Кон врв
polzavce Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 14.Октомври.2008
Локација: Angola
Статус: Офлајн
Поени: 1325
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај polzavce Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 22:37

Е Пента...и јас го викав Дедо Боже........ама Асја ми рече не ми бил дедо и сега го викам само Господи.......
Кон врв
Pentakostalec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 583
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pentakostalec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 21:09
Mislam deka veruvajetp na Clenot e {Pravoslaven}e ona vistinsko pravoslavno ucenje

Bog e nas Tatko i kolku po ubavo bi zvuceno Tate ili Tatence jas nekoas taka go vikam mislam bas e vo red toa.
Одете мегу сите народи и создавајте од нив мој ученици крштевајки ги во името на Таткото, Синот и Светиот Дух
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 18:35
Originally posted by Asya Asya напиша:

(Ne)pravoslaven, ne iskrivuvaj gi tugjite zborovi i ne tolkuvaj bez potreba! Nikoj ne reche deka za pravoslavnite hristijani se zabraneti proizvolni molitvi (da se molat so sopstveni zborovi). A govoram za molitvenata duhovna disciplina. No, kako ti bi mozhel da go razberesh toa?



Asya poleka be malce, koj ti ima kazano deka tvoeto veruvanje e tocno i deka tvoite interpretacii se na mesto ???

Ostavi gi ludjeto, sekoj ima pravo na svoja privatna vrska so Boga i ti ne mozes toa da go smenis???

Bitno e da se veruva vo Boga da se bide Pravoslaven Makedonec iako nekoi i toa sakaat da ni go osporat...
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 14:08

Ако некој човек Му се обраќа на Бог со "Татенце" тоа не значи дека човекот нема страхопочит спрема Бог, туку едноставно го чувствува Бог близок, мил, полн со љубов и сл.

Деминутивот во македонскиот јазик не се користи само за ословување на мали нешта, туку и во случаи кога се обраќаме кон личности или предмети кои ги сакаме, љубиме.
Како што на таткото му е мило кога неговото дете ќе му се обрати со татенце, така и на Бог Му е мило кога луѓето му се обраќаат така. Вистинската страхопочит кон Бог се изразува преку послушност кон Неговите заповеди.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 10:02
Originally posted by Asya Asya напиша:

Pa, "Oche nash" ne znachi "tatence", a Aba (Ava, mak.), na aramejski e "otec". Da se ima odnos kon Boga kako nebesen Otec, ne znachi deka treba da mu se obrakjame so "tatence". Kakva e taa vera bez strav Bozhji? Odnosot kon Boga treba da e pravilen, kako kon Bog.

Shto se odnesuva na molitvata "Oche nash", prethodno objasniv deka e upatena kon Otecot - prvo Lice na Presveta Troica, Koj nikoj go videl, nitu nekoj ima mozhnost da stigne do Nego vo otsustvo na Hrista (Hristos - Sinot Bozhji e edinstven pat kon Otecot).

Chitaj: "Oche nash", a ne lichen (sopstven) "moj tatence"! Zborovite treba da se chitaat i izgovaraat kako shto se napishani (kakvi shto se), i nikako ne smee da ne se iskrivuva nivnoto sushtinsko znachenje.


Никаде не реков дека на Бог треба да му се обраќаме со татенце, и кон родителот имаме стравопочит а не пак кон Бог.
Но преку Исус ние се здобивме со право на личен однос со Бог, како Бог-татко на кого можеме да Му ги довериме нашите потреби (кои што Он и без тоа ги знае). Тоа е конотацијата на “абба“-да му се обратиме на Бога како на свој Небесен Татко.

Давид секако не читал од молитвеник кога се молел на Бога, Псалмите се преполни со воздишки, барање за закрила, славење, да не речам лични чувства кои Давид. Можел ли Давид да Му се обраќа со такви барања на некој далечен и туѓ Бог?
Зар Исус со молитвите упатени до Својот Отец не ни покажа како треба да се молиме?

Што е правилен однос во обраќањето кон Бог? Да се чита по секоја цена од молитвеник? Да Му се обраќам со туѓи солзи, барања и воздишки?

МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 01:38
Asya te zamoluvam da se vozdrzhish od menuvanje na nikovite na chlenovite ( Pravoslaven = (Ne)Pravoslaven ). Takvoto odnesuvanje ne e korektno.

Patem, ova vazhi za site chlenovi, a ne samo za tebe.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Февруари.2009 во 23:52
(Ne)pravoslaven, ne iskrivuvaj gi tugjite zborovi i ne tolkuvaj bez potreba! Nikoj ne reche deka za pravoslavnite hristijani se zabraneti proizvolni molitvi (da se molat so sopstveni zborovi). A govoram za molitvenata duhovna disciplina. No, kako ti bi mozhel da go razberesh toa?

Изменето од Asya - 01.Февруари.2009 во 23:53
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 22>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.