IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - ЦАР САМОИЛ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ЦАР САМОИЛ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 50>
Автор
Порака
ГОЦЕ МАКЕДОНСКИ Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 19.Јуни.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 3
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ГОЦЕ МАКЕДОНСКИ Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: ЦАР САМОИЛ
    Испратена: 19.Јуни.2006 во 22:38

НЕМАМЕ ТЕМА ЗА НЕГО,ДА НАПИШЕМЕ

КЕ БИДЕ
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Јуни.2006 во 23:44
Ајде да напишеме.Цар Самоил наследникот на Македонската царска круна признаена од Папата лично.Како и се друго Македонско така и него Бугарите го сакаат за се*е но не им е јасно дека никогаш ниеден татарин(ХАН) не бил цар а и неможе да биде бидејки има погрешна вера а царот е носител на Христијанството и главен проповедник над својот народ. 
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Јуни.2006 во 00:32
Тоа е извадок од Душановиот царски зборник - прв балкански законик и на таа страна може да се прочита за Душановата благодарност на Македонскиот Цар Самуил што ја обединил и воздигнал праведноста над православното владение.
Не е се така лошо или добро како што некои тоа го тврдат има уште еден документ за Самоил кој имал голем проблем со Бугарските кнезови кои ги покорил па морал да се пише и како Бугарски,Српски,Грчки.Епирски,Горски и Македонски Цар за да сите бидат задоволни но се надевам дека ја знаеш политичката заднина на таа изјава бидејки само така сите тие народи можеле да бидат мирни и обединети.
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2006 во 12:47
Значи Самоил бил многу успешен владетел имал голема подршка од сите нации да се случило тоа во 19 век ке била ослободителна револуција на многу народи но паметниот Самоил ги обединил сите тогашни народи во едно царство значи не Бугарско бидејки Бугарите имале кнежевство или можеби Самоил сакал да има ново Византиско царство.
Ние у Македонија викаме СТАНАЛ САМОИЛ ОД ОХРИД,ГИ ПОРОБИЛ СИТЕ И СТВОРИЛ ЦАРСТВО
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2006 во 13:30
Е тоа сакав да го прочитам а каква круна добил Самоил и како бил прогласен за цар.Значи во тоа време за да бидеш цар,рицар,господин или др. племство мора да има историја позади те*е затоа и Бугарите неможеле да добијат Царство туку само кнежевство додека не ја докажат својата лојалност кон црквата.Цар Самоил ја добил круната на Македонското Царство кое било поделено од самата Римска Империја а обединето од самиот Самоил.Не заџабе ги добил истите територии по декретот со папата и веднаш бил крунисан.Но сепак Самоил само работел за Католицизмот кој сакал да го доведе до крај поделеното царство и да застане на чело на Христијанството.Треба да се земе во обзир дека во времето на Самоил Православието била најбројна вера и најака страна на Христијанството што Рим пробувал да го оспори

Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Јули.2006 во 23:08
Самоил никаде не се кажува ни како Македонски Цар ни како Бугарски Цар но неспорно е дека тој ја добил Македонската круна од самиот папа а тоа може да се види на линкот на Римската-Католичка црква.Побарај па ке најдеш но сигурно таков податок не одговара па ајде да не постои.Бегството од историјата не е факт
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јули.2006 во 00:24
Цар Самоил дете на Ерменски администратор во Византиска служба застанал на Македонскиот престол добивајки ја круната од Римскиот Папа и ги поробил Бугарите,Србите,Грците и ја обединил Македонската држава повторно.
Sozus Menekolus sec.11.24.3 Roman Library and the Christianity
Неможеш Бугарче да наметнуваш нешто што не е точно барем не за Македонија
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јули.2006 во 00:46

Crkvata Sv.Ahil na istoimeniot ostrov  vo Maloto Prespansko ezero izgradena  od Car Samoil     

"Smrtta na Car Samoil"Minjatura od Manasievata hronika(XII-XIVvek).Po pre~ekot na 14000 oslepeni vojnici Car Samoil umira vo Prespa na 6 -ti oktomvri 1014 god.

Nadgrobnata plo~a na roditelite i bratot David    od 993 god Klikni ovde za istorijatot na istata

Freska od crkvata "Sv. \orgi" vo s.k*rbinovo

Fasadna ikona od crkvata Sv Petar

(14 vek) na ostrovot Golem Grad

Zgradata na "Sarajot" 1925 g.

Spomenikot vo s.Kru{je,posveten na borbata na prviot den na Ilinden so turskiot ba{ibozuk,izraboten vo mozaik od Lazar Li~enovski 

 

Resen 1923 god,

 

Spomenikot na narodniot heroj Mite Bogoevski,sega e pred zgradata na

 Op{tina Resen

Spomenikot na Prespanskoto 

sovetuvawe vo Ote{evo

Resen 2001 god.

 

        Kotlinata Prespa e podelena na Gorna i Dolna Prespa. Gorna Prespa so pogolemiot del od Prespanskoto ezero i del od Dolna Prespa pripa|a na Republika Makedonija (op{tina Resen).Dolna Prespa so pomal del od Golemoto Prespansko ezero i Maloto Prespansko ezero vleguvaat vo sostav na Grcija i del vo Albanija nare~en "Mala Prespa".

        Ova e rezultat na podelbata na Makedonija po Dvete balkanski i I ta svetska vojna.

        Samata Prespa ima va`na geostrate{ka polo`ba. U{te za vreme na Rimskoto vladeewe niz Prespa pominuval poznatiot  starorimski pat "Via Ignacia"(1) .Pokraj nego bile izgradeni pove}e naselbi i popatni stranici.Edna od poznatite stanici bila Skiritanija, na ~ie mesto podocna izrasnala slovenskata naselba Resen.

        Niz Prespa,pokraj samoto Prespansko ezero pominuvale u{te i   patot "Via Epirica"- epirskiot pat i Kosturskiot pat.

        Vo VI  i VII vek vo Prespa se naseluvaat slovenski plemiwa od plemenskiot sojuz Bereziti - Brsjaci.

        Vo X i XI vek, za vreme na vladeeweto na Samuil,Gavril Radomir i Jovan Vladislav se spomnuva pokraj Prespanskoto ezero gradot Prespa, prestolnina na prvata srednovekovna makedonska dr`avaOvoj grad istovremeno bil sedi{te i na arhiepiskopot na Aftokefalnata makedonska crkva,~ie sedi{te podocna e preneseno vo Ohrid.Ovde e osnovana i prvata dr`ava na makedonskite Sloveni pod vodstvo na sinovite na knezot Nikola,~etvoricata komitopuli: David,Aron,Mojsej i Samuil. Najmladiot Samuil bil proglasen za car. Uspe{no vladeel so prvata makedonska dr`ava. .Samoilovoto carstvo se protegalo od Makedonija i cela Bugarija na istok, Tesalija, Epir i Albanija na zapad ,do Dukqa, Ra{ka,Srem i Bosna na sever.. Vladeel od 976 god do 1014 god .Taa godina bil porazen od vizantiskiot car Vasilij II vo bitkata na Belasica.Na 14000 zarobeni vojnici im bile izvbadeni o~ite,sekoj stoti imal po edno oko,Caror Samoil gi pre~ekal  vo Prespa i skr{en od bolka umira na 6 oktomvri 1014 god. .Dr`avata opstojuvala se do 1018 god.Vo toj period Carot Vasilij II  ja izgradil tvrdinata Vasilida na Petrinska planina nad s.Evla i Konstantion pokraj zapadniot del od Prespanskoto ezero pokraj naselbata Sirhan.

        Vo 1888 god vo seloto German,Dolna Prespa sega vo Republika Grcija pronajdena e nadgrobnata plo~a  na Samuilovite roditeli, negoviot tatko Nikola-brsja~ki knez,majka mu Ripsimija i bratot David,a datira od 993 godina.Toa e eden od prvite pi{uvani spomenici na slovenski jazik. Momentalno se nao|a Vo Sofiskiot muzej, najverovatno prenesen vo viorot na vojnite.Od toj period na ostrovot Ahil vo maloto Prespansko ezero seu{te postoja ostatoci od Katedralnata crkva podignata od Samoil vo ~est na Sv.Ahil.

Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Јули.2006 во 12:05
Цар Самуил Македонски

Бугарска лага: Цар Самоил бил бугарски цар!

Сeверна и централна Македонија била окупирана од бугарскиот Цар Крум. Не можејќи да го истрпат ропството под туркобугарскиот окупатор, синовите на брсјачкиот кнез Никола во 969 г. креваат бунт против Бугарија. Бугарија е тогаш исцрпена од борбите со Византија, умира бугарскиот цар Петар, а неговите синови Роман и Борис Втори се заробени од Византијците, па македонските благородници ја искористуваат оваа лоша ситуација на Бугарија, за да се оттргнат од бугарскиот јарем. Македонските принцови, Давид, Арон, Мојсеј и Самоил ја ослободуваат Македонија и ја прошируваат слободната македонска територија и на тло на Византија. Од ваквите успеси на македонските господа, Византија е исплашена и во 970 г. ги ослободува бугарските принцеви Роман и Борис Втори, за да ја обноват Бугарија, а воедно ги наоружува во борбата против Македонците (Skylitzes.255.73-80). Скилица, најголемиот самоилов историограф вели дека Македонците и Бугарите биле две најголеми спротиставени сили (Skyl.328f).

 Но, бугарската историографија вели дека македонските принцови- четворицата комитопули се Бугари и директни продолжувачи на лозата на бугарскиот цар Борис, поради тоа што по византиските книги од 11 век и понатаму, Цар Самоил и неговата фамилија се терминирани како Бугари, а Македонија како Бугарија. Но, тоа не е точно. Византија, поради нејзината големина не ги знаела народите кои живееле на нејзина територија, па за полесно да ги разликува, луѓето ги нарекува по територијалното име, а не по етничкото. Од 972 г. бугарската држава не постои и територијата на Бугарија е поделена на повеќе административни единици тнр. Теми. Но, за да ги асимилира различните етникуми во својата држава, Византија ги менува имињата на окупираните територии; така, територијата на Тракија станува тема Македонија, територијата на Македонија, Црна Гора, Албанија, сегашна Србија и некогашна Панонија до Срем, стануваат тема Бугарија (Воулгариа), а територијата на права Бугарија станува тема Парастрион (Ibidem, p. 43-49./Vezi P. Diaconu, Les Petchénegues..., p. 112-115, N. Iorga, Les premieres cristallisations d'État des Roumains, “Bulletin de la Section Historique”, 5-8, 1920, 1, p. 33-46; N. Bănescu, Les premiers témoignages byzantins sur les Roumains de Bas-Danube, “Byzantinisch-Neugriechische Jahrbücher”, 3, 1922, p. 287-310 / N. Bănescu, Les duchés byzantins de Paristrion (Paradounavon) et de Bulgarie, Bucarest, 1946, p. 101; P. Diaconu, Les Petchénegues..., p. 101). Така, тракијците во византиските извори  ги нарекуваат македонци, македонците, србите, албанците, власите кои живееја во темата Воулгарија ги нарекуваат бугари, бугарите ги нарекуваа мизи или парастрионци итн.  

Како туркобугарите биле мнозинство во права Бугарија, земјата меѓу Стара Планина и Дунав, византијците ја одделуваат во посебна воедноадминистративна тема Парастрион или Парадоунавис (The 'Second Bulgarian Empire.' Its Origin and History to 1204 , R. Wolff), со цел Бугарите- несловенски народ да ги од оддели словенските народи, кои пак Византија ги сместува во тема Бугарија.

 Кедринос вели: Охрид е метрополис на цела тема Бугарија, но не на права Бугарија (Kedrinos II 462,468.1,652); многу јасно ни е укажано дека византијците кога мислат на Бугарија, мислат на нивната тема Бугарија, не на држава Бугарија. Георги Кедрин, соопштувајќи за навлегувањето од север на Печенезите (кои биле сродни со Турко-Бугарите) во 1032 година, исто така го користи политичкото (а не етничкото) име на остатоците од Аспаруховите Бугари, кои останале во нивната земја. Тој пишува: "... Печенезите го преминале Истар (Дунав) и ја опустошиле Мизија" (ГИБИ, том 6., стр.  299). За повторните напади на Печенезите, Кедрин повторно го користи политичкото име на оваа земја, па вели: "Печенезите повторно ги нападнаа Мизија, Тракија и Македонија" (ГИБИ, том 6., стр. 200). 

Правите Бугари, од 972 г. почнуваат да бидат нарекуваани од византијците Мизи, а нивната земја Мизија или пак Парастриноци од тема Парастрион. Византискиот писател Лав Ѓакон од 11 век бугарите ги нарекува Мизи, а Бугарија ја нарекува Мизија (ГИБИ, 5. том, стр. 247). Царот Петар е наречен водач на Мизите (ГИБИ, 5. том, стр.248-249). Особено важно да се истакне е, дека тематската поделба во Византија не е етничка и нема никаква врска со етничноста. Ако се земе за пример темата Македонија, во неа живееле Ерменци, словенизирани Траки, Ромеи (Грци и останато гркофонско населени), православни Турци тнр. Карамани, Евреи, итн. Сите тие во Византија биле наречени со едно име- Македонци, иако немале ништо македонско во нив. Впрочем, тоа било и целта на Византија, да ги премавне етничките разлики меѓу различните народи кои ја населуваа Византија и создавање еден Византиски, Ромеjски народ.

Скилица - Кедрин (11 век) исто така пишуваaт за Мизи и за Мизија, а не за Бугари и за Бугарија (ГИБИ, том 6., стр. 293-294). Да потсетам, дека бугарската пропаганда најчесто ги користат Склица-Кедрин за пропагирање на бугарштина на Цар Самоил, а овие средновековни автори јасно кажуваат дека кога пишуваат за Цар Самоил како Цар на Бугарите (Воулгарои), мислат на жителите на темата Бугарија, а правите Бугари ги нарекуваат Мизи. Византија никогаш не ја признала средновековната македонска држава на Самоил, Константинополскиот Патријарх не сакал никако Самоил да го признае за Цар, па како сите знаеме Самоил добил царско признавање од Ватикан, па поради сево ова, за Византијците, секогаш сме биле дел од нивната Византија и Бугари- жители на византиската тема Бугарија.Така, Македонците од 972 г. станаат Бугари за Византија, а Бугарите станаа Мизи. Ако пак Македонците некој византиски писател ги наречел Мизи, веднаш додавал дека тоа не е нивно име и дека само им е ставено тоа име и името Бугари (ГИБИ, т. VI, стр. 160). 

Од овие цитати гледаме дека уште пред уништувањето на бугарската држава, на Бугарите им било дадено ново, политичко, име, па нивниот последен реален цар кој 42 години владеел со Бугарите од "цар на Бугарите" наеднаш се престорил во "цар на Мизите" (Цитати по Сарита Параос од „Македонско Сонце“, македонски историчар од Бугарија). 

x 

Мапа на Темите во Византија 1025 г., Македонија со Србија се тема Бугарија, па затоа Византијците од 10 век ги нарекуваат Македонците (и Србите) Бугари, односно жители на темата Бугарија. Денешна Бугарија е тема Паристрион, а јужна Бугарија - Тракија е тема Македонија, па сите жители од географска Тракија, а тема Македонија, се наречени Македонци, а оние од Паристрион- Мизи, Паристрионци. Ако Македонците во 10 век биле Бугари,  следува дека денешниве Бугари не се Бугари оти не се наречени Бугари после 972 г., туку Византијците ги нарекуваат Македонци и Паристрионци- Мизијци, според темите на кои припаѓаат.

 

 

Најважно е да се истакне дека византијците, секогаш,  Бугарите и нас Македонците не разликуваат и ни даваат две различни имиња! Бугарската пропаганда иде дотаму, па вели дека античките Македонци се иселиле во Тракија, со цел жителите од темата Бугарија да ги направи Бугари. Тоа тврдење е абсурдно, нема ниту еден историски извор за такво нешто; Македонската Династија е етнички ерменска, но поради нивното место на живеење во темата Македонија, наречени се Македонци, како и сите останати етникуми таму: Ромеи, Евреи, славотраки итн.. Притоа, „забораваат“ бугарските пропагатори да спомнат дека правата Бугарија е византиска тема „Паристрион“, што следствено на бугарската пропаганда, во денешна Бугарија живеел народ Паристрионци, а не Бугари и не би требало да се нарекуваат Бугари, ами Паристрионци.

 За византиските историчари и писатели, Македонци се жителите на темата Македонија, а тоа е територија на источна Тракија со метрополис Адријанопол, денешно Едрене (Leonis Grammatici Chronographia, ed. Bonn, 1842, pp.208, 231-233; cf. GSBH, V, pp.155-156;) . Во темата Македонија, околу Едрене, живееле главно словенизирани Тракијци, Ромеи и Ерменци, но според византиската номенклатура, тие биле Македонци. По логиката на денешниве Бугари, требаше и ние Македонците да полагаме право на југоисточна Тракија со Едрене, бидејќи по византиските книги, Македонци живеат до Босфор!  

Печат на темата Воулгариа, со седиште во Скопје. За Византијците Бугарија била само област, а не етногеографска област, со цел асимилација на нејзините многубројни етнички групи.  Византија намерно ги менува етногеографските имиња на териториите со нови, туѓи, па така тема Македонија станува географска област Тракија, а тема Паристрион-Мизија станува права Бугарија.

Како што истакнав погоре, не само Македонците, туку и сите жители на темата Бугарија од страна на византиските хроничари се наречени Бугари (Воулгарос). Михаил Псел, цела денешна Србија ја окарактеризира како земја на Бугари. Трибалите (име за средновековни срби, а инаку тоа е предсрпски народ кој живеел на тлото на денешна Србија ) т.е. србите, истите византиски автори ги нарекуваат Бугари, бидејќи и тие се жители на темата Бугарија.  Византискиот историчар Лаоник Халкондил вели “Трибалите (средновековно архаично име за Cрби т.е. рашкани) сега (средниот век) се нарекуваат Булгари” (Laonicus Chalcondyles, P.G., т. 159, Op. cit., кол. 26). Дали и Србите се Бугари, бидејќи и Србите во истите историски извори кои Македонците ги  нарекуваат Бугари, се наречени Бугари?

Кедрин, најголемиот хроничар на средновековната македонска држава и Црногорците ги нарекува Бугари, а црногорскиот принц Константин Бодин, син на црногорскиот кнез Владимир и Самоиловата ќерка Косара го нарекува „Цар на Бугарите“, а целата негова војска составена од црногорци, која потоа собирала и косовари, е, окарактеризирана како војска на „Бугари“ (Georgius Cedrenus loannis Scylitzae ope ab L Bekkero suppletus et emendatus 11, Bonnae, 1839, pp 714-719) т.е. војска составена од жители на темата Бугарија. Според бугарската историја, ова би значело дека и Црногорците се Бугари. Не само Бодин, туку и неговиот татко Јован Владимир, кнез црногорски, византиските хроничари го нарекуваат секогаш Бугарин (жител на тема Бугарија), па затоа и бугарската црква побрза да го прогласи црногорецот за бугарски светец и денеска неговото име се слави од БПЦ на 22 мај (Види православен календар на Бугарската Православна Црква).

 И самите “бугари” од второто бугарско царство, Самоил не го сметаат за бугарски цар. Околу 1344-1345 г. по порачка на бугарскиот цар Иван Александар (1331-1371) преведенена е Манасиевата хроника на невпактскиот митрополит Константинос Манасес (р. ? - у. ок. 1187 ), каде по византиската традиција, Цар Самоил е деклариран како бугарски цар, а жителите на Македонија како „бугари“. Но, бугарскиот преведувач на Манасиевата хроника не сака да направи забуна дека се работи за етнички Бугари во Македонија и појаснува што значи „бугарите„ од Македонија, за кои вели дека тоа се словените, србите и власите т.е. дека се работи за територијални „бугари“ од темата Бугарија  (Извор: втора забелешка на преведувачот на Манасиевата хроника од грчки на словенски, 1344-1345 г.). 

На една минијатура на Манасиевиета хроника глостарот од XV век „го ставил - покрај кирилскиот текст - изаразот „De Cruma rege Macedonie“ [Се однесува бугарскиот кан Крум (802-814).] и „Cruma rex Macedonie“. На една друга страна, пак, на минијатурата, под ликот на бугарскиот цар Иван Александар (1331-1165) напишал дури: Sanctus Johannes Alexander Macedo (Македонец - С.А.), односно Иван Александар Македонец! Да не заборавиме дека преводот на Манасиевата хроника е направен по нарачка на бугарскиот цар Иван Александар (1331-1371), кој ете самиот си се декларирал како Македонец.

 Нема што повеќе да се спори, Византијците ги декларирале луѓето по нивната географска припадност, а не по националноста во 11 век. Скилица сосема јасно вели дека Скопје  е главниот град на Бугарија, а луѓето од Бугарија се Бугари (ЗА ВОСТАНИЕТО НА ЦАР ПЕТАР ДЕЛЈАН ВО „ХРОНИКА" ОД СКИЛИЦА). Скопје бил главен град на ТЕМАТА БУГАРИЈА, не на држвата Бугарија и Јоан Силица самиот кажува дека под Бугари подразбира жители на темата Бугарија! Доколку државата на Самоил била и се нарекувала навистина Бугарија, тогаш Скилица би говорел за Охрид како главен град на Бугарија.

Случај Василиј Втори Македонецот- Бугароубиецот

Најубаво ќе ја разбереме византиската терминологија на луѓето по теми, ако го разгледаме случајот со византискиот император Василиј Втори Македонецот, Бугароубиецот. Василиј Втори Македонецот припаѓа на лозата на Македонците, чиј родоначенлик е Василиј Први, по потекло Ерменец, од ерменска фамилија или мешано словеноерменска, која стотина години живеела во Адријанопол-Едрене, и, поради тоа што е роден (811 г.) во тема Македонија,  во сите византиски извори е наречен Македонец, а неговата династија Македонци - „Македонос“ (Извори: 1. Ibidem, p. 228; cf. GSBH, V, p. 155 / 2. "Basil I." Encyclopædia Britannica. 2005. / 3. Abstracts from the International Conference ARMENIAN CONSTANTINOPLE organized by R.G. Hovannisian, UCLA, May 19-20, 2001, UNIVERSITY OF CALIFORNIA, LOS ANGELES, DICKSON AUDITORIUM). Така, Ерменците и сите останати националности што живееја во темата Македонија (историски Тракија) станаа по византиските книги Македонци, а Македонците оти живееја во тема Бугарија станаа Бугари. Василиј Втори Македонецот е најлутиот непријател на Самоил. Во 1014 г. кај Беласица, Василиј Втори Македонецот ја победува македонската армија на Самоил, каде убива неколку илјади македонски војници. По оваа битка,  Василиј Втори Македонецот од страна на византиските хроничари е наречен Бугароубиецот т.е. убиец на жители од темата Бугарија, а не етнички Бугари. Како што Ерменецот Василиј II стана Македонец за Византијците, така и Македонецот Самоил стана Бугар за Византијците.

 

Ѓорѓи Војтех, внук на царот ни Самоил, во 972 г. од Унгарија доаѓа во Македонија, каде крева востание против Византија, со цел обнова на средновековната македонска држава.  Главен византиски војсоводец во задушувањето на македонското востанието е Управникот на Драч,  Никифор Вриениј, кој Македонија ја нарекува Бугарија (како тема), но сите жители на Македонија по народност ги нарекува „племето на Словените“ (ГИБИ, том 7, стр. 115, цитат по  Сарита Параос од „Македонско Сонце“, македонски историчар од Бугарија). По востанието на Ѓорѓи Војтех, Никифор Вриениј бил назначен за управник на цела Македонија. Целта на ова назначување била, како што признава самиот Вриениј, "...преку него да се смири засилениот словенски народ" (ГИБИ, том 7, стр. 116, цитат по  Сарита Параос од „Македонско Сонце“, македонски историчар од Бугарија).

 
Државното име на Самоиловата држава, најверојатно e Славинија.

Венецијанскиот дипломат Јован Ѓакон, во најстарата Венецијанска хроника (која го опфаќала времето од 980 - 1008 год., т.е. од времето на цар Арон и на брат му Самуил), во описот за решението на венецијанскиот дож Петар Урс (980-1009) да го испрати на заточение својот син во Византија, го соопштува следното:"По извесно време Јован, кој бил на заточение во Зара (Стара Загора, з.м.) избегал најпрво во Славинија, а потоа отишол во Италија." (ЛИБИ, 7. 2. стр. 348). И одовде се гледа дека Јован Ѓакон ја нарекол новата македонска држава, т.е. Самуиловото царство, со името Славинија!

И археолошките извори целосно докажуваат дека Цар Самоил немал врска со Бугарите, ниту со царевите од првото бугарско царство. Во 1965 г. грчкиот археолог, проф. Николос Муцопоулос во црквата Св. Ахил на островот Голем Град  го отворил гробот на Цар Самоил. Грчкиот археолог во интервјуто за бугарскиот весник Стандард Њувс од Софија вели дека нашиот Цар бил завиткан во скапоцена пурпурна облека  (Standard News, Sofia, 03.09.2001, наслов: Счупена ръка доказва, че гробът е на българския монарх); во ваква пурпурна облека погребувани се само античките македонски цареви, додека ниеден бугарски цар од првото бугарско царство не е погребан по антички обичаи, во пурпурна облека. Воедно, во царската катедрала Св. Ахил се најдени записи на старословенски, најверојатно од 998 г., со содржина „тоа се троновите на Патријархот Герман, на Митрополите на Скопје, Велбужд, Сердика, Бер итн., но никаде не пишува нешто за Бугари или Бугарија  (Standard News, Sofia, 03.09.2001, наслов: „В църквата има списък на епископствата“). Во Св. Ахил мора да постои и запис на која држава и на кој народ Цар Самоил бил Император, но дефинитивно не се работи за Бугарија и бугарски народ, туку за нешто што не им одговара на нашите соседи, оти грците и бугарите по однос на ова прашање мудро молчат! По обичај, македонската историографија воопшто за ништо не се интересира, а целата историја нашите „историчари“ ни ја препишуваат од Бугарите или Србите, па затоа имаме доста контрадикторности.

 
Заклучок:
 

1. Македонците (заедно со Србите, Црногорците, Власите и Албанците) после 972 г. од страна на Византија се крстени со политичко име Бугари, по византиската традиција, како жители на византиската тема Бугарија, додека правите Бугари се наречени Мизи, а нивната земја, правата Бугарија- Мизија. Македонци се наречени жителите на темата Македонија, која била околу Адрианопол, денешно Едрене. Во Византија, луѓето ги декларирале по административната тема од која што потекнувале, а не по народноста.

 

2. Затоа, Василиј Втори Македонецот, поради што потекнувал од Едрене, византиската тема Македонија, е наречен Македонец, а по ослепувањето на неколку илјадна самоилова војска е наречен Бугароубиец т.е. убиец на жители од темата Бугарија.

 

3. Најверојатно името на средновековната македонска држава е Славинија.

 

На бугарските историчари специјализирани за средновековна бугарска и византиска историја, сево ова многу добро им е познато. Самоил и бугарската држава биле непријатели, кој подоцна создал самостојна македонска држава. Но, големобугарските апетити на буржујската бугарска држава за македонската територија, од крајот на 19 век и почетокот на 20 век, мораа нешто да сторат за Бугарија да полога право на Македонија; тоа што мораа да го сторат е фалсификација на македонската историја и представување на се’ македонско како бугарско, бугаризација на Македонците итн. Затоа, во тој мрачен период за Македонија, бугарите се најактивни во фалсификација на македонската историја: фабрикуваат божемни натписи од Цaр Самоил и членови на неговото семејство во кои тие се декларираат како Бугари; тие плочи бугарските пропагандисти ги закопувале низ македонската земја. Така, до сега се пронајдени неколку такви фалсификат плочи, во Битола, Воден, Петрич, Благоевград. Сите од нив се напишани со доцна аглеста кирилица, која не е користена во 11 век, кога е користена валчестатат кирилица. Во Бугарија, испитана е воденската фалсификат плоча во Бугарскиот Национален Музеј од Софија, чиј директор г-н Божидар Димитров јавно кажа дека е фалсификат, по што се најде на тапет од бугарските шовинисти, па сега и тој сиромашкиот со сите сили сака да „докаже“ бугарштина на Македонците. Интересна е битолската плоча, каде може да се види дека бугарин е напишано како „Блъгарїнь“ или бугари како „Блъгаромь„  (Р.У. - Скаловска, Записи и летописи. Скопје 1975. 43-44.), запис во бугарска словенска редакција од 13/14 век; поимот бугар во 11 век се пишувал „болгар“. Се мисли дека битолската плоча е поставена во јули 1916 г. во Чауш Џамијата во Битола, од страна на  Стефан Л. Костов, „етнограф при Първа българска армия“, кој ја харал Македонија за време на бугарската окупација на Македонија.

Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јули.2006 во 03:54
Како може Македонец да убие Македонец тоа не е возможно и нормално е да се нарекува Бугаро убиец затоа зошто ги ништел Бугарите и пред и после Самоил
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јули.2006 во 04:00

За времето на Самуил сто мостови на Дрим

Виктор Цветаноски

Струга некогаш        Струга е словенски град, сместен на двете страни на Црн Дрим, опкружен со питоми ливади и градини.
        Се претпоставува дека античкиот град Енхалон се наоѓал во самата близина на рекичката климетица. Стариот историчар Полибие дава податоци за тоа дека Енхалон во 334 г. П.н.е. Во борбите меѓу древните Македонци и Илирите кои живееле во воие краишта, бил освоен од страна на Филип II. Во 148 година п.н.е. Градот потпаднал под власта на Римјаните, кои го изградиле прочуениот пат Виа Егнација, кој поминувал низ Енхалон.
        Со навлегувањето на Јужните Словени во Македонија, на брегот на Охридското Езеро стигнале припадницитеСтруга некогаш на племето Берзити (Брсјаци). Се претпоставува дека Берзите, кон крајот на VI век и во почетокот на VII век ја основале денешна Струга. Во тоа време околу устието на црн Дрим се протегало мочуриште, кое вероватно го опфаќало целото денешно Струшко Поле, и кое било богато со растителен свет и со диви животни. Околината на овој град, со Охридското Езеро, со реката Црн Дрим и мочуриштето, Берзитите ги потсеќала на нивната татковина и им давала можност за развојот на ловот и риболовот, а за што биле големи ловци и риболовци.
        Струга вистински влегува во историјата за времето на Климент Охридски, чија што просветна мисионерска дејСтруга некогашност постепено ги опфаќала Струга и Струшко. И во овие краеви, како и во другите делови на Македонија, Климент имал свои ученички групи, и помага да се оформуваат училишта во црквите и манастирите. За време на Климент, во Струга се вршени плански оплеменувања на дивите дрвца со калеми од Грција. За присуството на Климент Охридски во Струга зборуваат, покрај другото, и следниве топонимски имиња: реката Климетица и Клемент Маало.
        За време на своето владеење цар Самуил пројавил големо интересирање за Струга. Тој наредил да се исуши мочуриштето околу Црн Дрим, за да се користи за земјоделство и за отстранување на маларичните комарци. Работите биле бесплатно завршени и биле ископани многубројни кСтруга некогашанали. Самуил, исто така, наредил да се изградат сто мостови, кои се изградиле, и на градот му дале многу поубав изглед.
        Со пропаста на Самуиловото царство, и со доаѓањето на Византинците. Струга била изложена на сурова експлоатација. Подоцна потпаѓа под бугарска власт.
        Со ширењето на српската власт, цар Душан ја вклучил и Струга во неговата држава. Во тоа време, за Струга и охрид за управител бил именуван таткото на Вук Бранковиќ, Бранко Младеновиќ. И тогаш Струга била позната како рибарско ловиште. Цар Душан во една повелба, градот Струга го споменува како рибарско ловиште подарено на храмот Света Богородица Перивлепта, во Охрид.
        Со цепкањето на Српското царство Струга едно одредено време била под власта на крал Волкашин и Крале Марко, кои со неа владееле еден мал временски период.
Струга некогаш        За време на турското владеење, Струга ја доивува речиси истата судбина како и другите македонски градови. За тоа време градот станал верско средиште. Црквата Свети Ѓорѓија во тоа време станала центар на препишувачка, а веројатно и на оригинална книжевна дејност. Градот имал повеќе свештеници. Во тој период, Струга се развива во друг правец. Положбата на патот Битола-Охрид-Елбасан, условува градот да стане големо распаќе, трговски центар и богат житен пазар. Во тоа време се споменува и Струшкиот панаѓур, кој привлекувал голем број трговци од Македонија и Албанија и од другите краишта на Османлиското царство. Струга сè повеќе се развивала така што при крајот на XIX век имала повеќе од 4.500 жители.
Кон врв
elemag Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ТАТАРИН

Регистриран: 02.Јули.2006
Статус: Офлајн
Поени: 0
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај elemag Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Јули.2006 во 16:26
    First Bulgar Kingdom
DULO-Asparukh
Asparukh...........................................681-702
Tervel.............................................702-718
Tovirem............................................718-725
Sevar..............................................725-740
VOKIL
Kormisos...........................................740-756
OUKIL
Vinech.............................................756-762
OUGAIN
Telech.............................................762-765
OUKIL
Sabin..................................................765 d. 767
OUGAIN
Magan (or Pagan )......................................765 d. 772
OUKIL
Sabin (restored)...................................765-767
Romar (or Umar)........................................767
OUGAIN
Toktu..............................................767-772 with...
Tavkhan Bayan......................................767- ?
Magan (or Pagan) (restored)............................772
Telerig............................................772-777
Kardam.............................................777-803
DULO-Kuber
Krum...............................................803-814
Dukum..................................................814
Chok (or Tsok).....................................814-816 with...
Ditsen.............................................814-816
Omortag............................................816-831
Malamir............................................831-836
Presijan...........................................836-852
Boris I............................................852-889
Vladimir Pakate....................................889-893
Simeon I the Great.................................893-927
Peter I............................................927-969
Boris II...........................................969-971
To Byzantine Empire................................971-976
KOMITOPUL
David..............................................976-987 with...
Moses..............................................976-987 and...
Aaron..............................................976-987 and...
Samuel.............................................976-1014
Gabriel Rodomir...................................1014-1015
John Vladislav....................................1015-1018
To Byzantine Empire...............................1018-1185
The following individuals led revolts against Byzantine authority, some of them using the title of Tsar.
Ivats
Tihomir
John Vladimir
Peter II Delyan (son of Gabriel Rodomir).....1040-1041 with...
Alusian (son of John Vladislav)..............1040-1041
Peter III (Constantine Bodin).....................1072
George Voitech...............................1072-1073
Second Bulgarian Kingdom
ASEN
Peter IV..........................................1185-1187 d. 1197
Asen I the Strong.................................1187-1196
Peter IV (restored)...............................1196-1197
John Kalojan......................................1197-1207
Boril.............................................1207-1218
John Asen II......................................1218-1241
Under Mongol vassalage............................1241-1299
Koloman I....................................1241-1246
Michael II...................................1246-1256
Koloman II........................................1256
RURIKOVICH
Michael of Galitzia..........................1256-1257 d. 1269
ASEN
Constantine..................................1258-1277
Unknown
Ivajlo.......................................1277-1279
ASEN
John Asen III................................1279-1280
TERTER
George I.....................................1280-1292
Smilech......................................1292-1298
NOGAI
Chaka the Usurper.................................1299
TERTER
Theodore Svyatoslav...............................1300-1321
George II.........................................1321-1323
SISHMAN
Michael III.......................................1323-1330
John Stephen......................................1330-1331
John Alexander....................................1331-1371 with...
John Stracimir (at Vidin).........................1360-1396 with...
To the Ottoman Empire.............................1371-1908
Voislav
Michael Svyatoslav
John (at Tyrnovo)............................1371-1393
Ottoman Walis (Governors) of Vidin
Unknown number of Ottoman Pashas
Vidin district to Austria.........................1683-1690
Unknown number of Ottoman Pashas
Topal Osman Pasha............................. ? -1730
Mehmet Pasha.................................1730-mid 1730's
Muhsinzade Abdullah Çelebi....................mid-late 1730's
Mehmet Hüsrev Pasha...................late 1730's-1739 ?
vacant ?
Melek Pasha...................................fl. c. 1780
Pasvanoghlu Osman Pasha...........................1794-1807
Osman Pasha is one of the best-known leaders of the k*rdzhali, wandering bands of armed men treading the grey area between bandit and rebel, who infested the eastern Balkans at the beginning of the 19th century. Osman seized Vidin, and thereafter governed northeastern Bulgaria and the Danube estuary in contemptuous defiance of Ottoman authority.
Mullah Idris Aga.............................1807-1813 ?
vacant ?
Ibrahim Pasha
Aga Hussein Pasha............................1833-1844 d. 1849
Mustafa Pasha.....................................1844
Reza Pasha........................................1845
Hayreddin Pasha...................................1846
Aga Hussein Pasha (restored).................1846-1849
Ziya Pasha...................................1849-1851
Ali Reza Pasha...............................1851-1852
Sami Pasha...................................1852-1854
vacant
Mu'amer Pasha................................1856-1858
Ismet Pasha..................................1858-1860
Mirza Said Pasha.............................1860-1861
Suleyman Pasha...............................1861-1864
Reshid Pasha (Wilhelm Strecker)..............1864-1865
Walis of Tuna
Ali Haidar Midhat Pasha......................1864-1868 d. 1884
Sabri Pasha..................................1868-1869
Akif Pasha...................................1869-1871
Hamdi Pasha..................................1872-1873
Azim Pasha...................................1874-1875
Refa'at Pasha.....................................1876
Walis of Sofia
Oman Mazhar Ahmed Pasha......................1876-1877
Kaiserli Ahmed Pasha.........................1877-1878
BATTENBERG
Alexander (as Prince of Bulgaria)............1879-1886 d. 1893
Third Bulgarian Kingdom
WETTIN (Saxe-Coburg-Gotha)
Ferdinand (Prince, then (1908) King)..............1887-1918 d. 1948
Boris III.........................................1918-1943
Simeon II (Prime Minister of Bulgaria 2001- ).....1943-1946 d.
First Republic (Communist)........................1946-1989
Second Republic...................................1989-
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Јули.2006 во 22:26
Originally posted by srboman srboman напиша:

Originally posted by Boogie Boogie напиша:

Како може Македонец да убие Македонец тоа не е возможно и нормално е да се нарекува Бугаро убиец затоа зошто ги ништел Бугарите и пред и после Самоил
 
Tongue Василий е наречен "българоубиец" след като е разбил армията на Самуил. Тогава е ослепил всички войници, като на всеки 100 е оставил по един с 1 око да ги води. Ето откъде е прозвището "българоубиец". Василий не е македонец, а гаден отвратителен грък!
 
Поздрав!


Па не се срди бе татарче него кажи ми кои Бугари убивал пред и после Самоил.Него друго ова Бугарски цар е а?
Peter II Delyan (son of Gabriel Rodomir).....1040-1041 with...
Кои се Дељани како така сите владетели се Бугарски.Англиската кралица има ли Бугарска жичка а?
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јули.2006 во 11:51
А види го ова

St Sophia - Ohrid

A large church with compound foundations and a complex history, St Sophia is one of the most impressive medieval buildings in Ohrid. The church was the center of the Ohrid archiepiscopacy, which once had jurisdiction over the regions of the Danube, Thessalonica, and Albania.

Believed to have been built or rebuilt on the grounds of an early Christian basilica between the years 1035-1056, the church is one of the best representatives of Macedonian religious architecture.

 
During the time when Macedonia was part of the Ottoman Empire, the church was turned into a mosque and the frescoes were covered with plaster – thus luckily preserving them for future generations.


After World War II, the church was restored and the frescoes that date from the Byzantine period (11th -14th centuries) were revealed and cleaned.

Since its builders blessed it with wonderful acoustics, the church of St Sophia and its front yard are a main site for the annual Ohrid Summer Festival.


Plaosnik - Ohrid


Located in Ohrid’s old town, Plaosnik is an utterly unique phenomenon: it was recently reconstructed, with loving attention to detail, precisely in the style of a Byzantine church, right down to the red bricks and mortar.



An early Christian sacral building dating from the 5th century was discovered here, built over the remains of an older antique building whose cistern was found in the atrium of the newly built temple.



Today, Plaosnik is one of the most exhilarating Byzantine-style churches in Macedonia. Its floor is covered with mosaics of twenty wave-shaped tassel interspersed with the figures of flowers, birds and animals. The very fact of its reconstruction is evidence of the strong affection Macedonians still feel for their Byzantine heritage.


St Naum- Ohrid

The monastery of St Naum, set amidst lush verdure where the River Crn Drim tumbles into the lake, is a refuge of tranquility at the very corner of the Macedonian Republic. Situated 29 km (18 m) from the town of Ohrid, and only 1 kilometer (0.6 m) from the Albanian border, the monastery brings the Macedonian experience to a dramatic culmination.


As with most Byzantine churches, St. Naum was chosen primarily for its location – on a high, rocky outcropping over the lake, above deep forests and the life-giving springs of the Crn Drim. The monastic complex and church of St. Naum were built originally at the turn of the tenth century by the monk of the same name; Macedonians believe you can hear the saint’s heartbeat by pressing an ear to his stone coffin inside the church.

The monastery has been renewed and enlarged several times over the centuries. While most of its iconostases and frescoes date from the 16th and 17th centuries, earlier etchings in the Byzantine Greek vernacular also remain. But numerous orthographical mistakes indicate that they were written by Slavic-speaking local monks. Other inscriptions in the church make up some of the oldest epigraphic evidence of Slavic literacy.

The icons of St. Naum are among the best achievements of religious painting in the Balkans. They date from the first half of the 18th century. The wood-carved iconostasis itself was made in 1711 by an unknown artisan.

A final unusual element of St. Naum is located not on the inside of the church but on the outside: the preponderance of multi-colored peacocks strutting around and luxuriating in the grass.

Види го ова леле па тогаш татарите незнаече да пишуваат и читаат ПраБугарскиLOLLOLLOLLOL


Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 50>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.