IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Олдтајмери (автомобили некогаш и денес)
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Олдтајмери (автомобили некогаш и денес)

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 13>
Автор
Порака
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 23:34
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

Гледам правите муабет стално за тоа кои коли сте ги поседувале, па еве и јас нешто да постирам, што имало во моја фамилијаZastava 1300 ваква поседувал дедо ми и била една од првите кои се возеле во Скопје, се додека на крај не направи сообраќајка и повеќе не беше во возна состојба колатаAustin Morris 1100 (мислам дека беше 1100, не сум сигурен) е првата кола која ја поседувале моите родители, штета што ја заменија со Југо


Да и јас имав еден таков ко на сликата ама беше слонова коска боја.Фантастично ауто.Сликата што ја постираше мислам е од спски форум.Фиатот е со мотор од Фиат 132 со трансмисија.У принцип како што го прашав немал големи преправки околу каросеријата,така да сега вози класика со солидни карактеристики.Моторот што го има е 2000цм3 и 115кс што сигурно го тера Фиатчето до 200км...
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 23:40
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 00:26
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13921
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 08:30
., koga sme veke kaj malku exkluziva ., ama ovoa neshto narodno
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 19:59


Знам некој праша на форумот за Дачија1310 или Рено12 по лиценца изработувано во Романија.Доста беа застапени кај нас,гледам сеуште се возат моделите од 90-те бидејки тоа возило доста време се произведуваше во Романија.Потполно исто како и неговиот брат,но со мнооооогу лош квалитет и завршна обработка.Моторите беа оригинал на Рено и тоа познатиот 1.3 мислам беше кој се вградуваше во Рено5.Како нови знаеа веднаш да се расипат поради лошиот материјал кој се вградуваше,но ако прогледувавте низ прсти беше доста издржлив автомобил.Не беше отпорен на корозија,но механиката служеше горе-долу добро.Сега во истиот погон се произведуваат моделите на Рено за Источниот пазар...
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:05
Да... јас спомнав за колава. Многу ги имаше низ градов , а сега гледам само некој поодржан примерок на колава како стои по дворовите, обично кај постари луѓе. Баш ми е фина некако. Зам еден фраер што имаше ваква, ама кутрата си имаше мака од корозија и прописно се распадна, па ја смени со (не знам од кај најде ) Фиат 128 спорт. 
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:10


Е сега за најлошото Источно возило кое е продавано на нашиот пазар.ОЛЦИТ или Романската верзија на Цитроен Виса,модел кој беше доста популарен на почетокот на 80-те и склопуван во погонот на Цитроен во Копер Словенија.Романската верзија,патем беа ОЛЦИТ и ОЛТЕНА беа ама тотална катастрофа од автомобили.Катастрофална завршна обработка,лоши делови,итн......долг е списокот .Тоа беше тотална катастрофа,лугето имаа од самиот почеток проблеми со нив,не палеа,а трагично беше што немаа сервис за сервисирање па мораа да се снаогаат самите.Нудеа за тој период копија на познатата ВИСА ама далеку беше од оригиналот.Беа доста ефтини во тој период,некаде во денешна вредност 5000евра комплет.Се секавам автопазарот беше преплавен од тие модели,лугето ги менуваа за постари модели само да се раатисаат од беља.Скоро ги нема,и не сум видел некој да ги вози уште.Во нивниот погон сега се произведуваат моделите на Даеву чинам беше.....
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:16
[IMG]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Fiat128Coup%C3%A9SL1%5EserieLuc106.jpg

Мислиш на овој модел на Фиат???????????????Популарен доста во 80-те,но и ги немаше бидејки се продаваа во продажната мрежа на Фиат.Популарен по својот изглед,а и доста баран зошто пасуваа делови од 101 ама до штрафче,па дури и вратите беа идентични.Во старо маало на вујко ми другар негов имаше вакво исто ама бордо боја,го памтам.1298цм 75кс со дупли Вебер карб...и 4-2-1 издув со спринт филтер и шпиц брегаста од Фиат 128 абарт правеше чуда по маалото .Во секој случај еден од поубавите олдтајмери за мене
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:17
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:21
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:25

Ееееееееееееееееееее,стрико ми имаше ваква иста.Ја чуваше до скоро време,ама му сметаше кога градеа па отиде јабана на отпад за арматури и цемент .Неверојатен мотор и најубавата амортизација која е досега измислена...
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:30
Има во прилеп вакви колку сакаш....   А, и ми нудеа еден ваков за замена за аудиот, 91ва или 95тта година, ич не памтам. Кога му спомнав на стариот ми вика : немој ни нагрешка таква кола да си зел... бетар од она водвор што ти е ќе биди. И си се откажав....   Комшијава мој има Виза 2 супер Е.... 1.1 мислам беше...  страда ненормално многу од корозија оваа, ама пак затоа до сега друго ништо нема откажано

Истиот блок на мотор што го има пежо 206 1.1. намигнување
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:31


Најдиректорската кола во сите државни претпријатија кои постоеа во социајлизмот .Комфор,брзина,удобност......Се влечкаа приколки за на одмор,се одеше со нив по невеста се возеа секретарките со нив Најомилено возило на директорите.Со своите 2000цм3 и 115кс имаше солидни перформанси и покрај големата тежина од скоро 1300кг.Велур седишта,обртомер,притисок за масло,.......Тамам како што треба.Скоро видов еден добар примерок кај мене на паркинг.....нормално на плин хехеххехехехех
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2011 во 20:36


Најомилено возило на таксистите.......јак,доверлив,не знае да застане......Ке скапе каросериски ама моторот 500000км без ремонт.На нет најдов тип од Германија таксист има направено 650000км без ремонт.Е Мечка си е мечка....
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.