|
БИБЛИЈАТА И НАУКАТА |
Внеси реплика | страница <1 5859606162 63> |
Автор | |
goor
Сениор Регистриран: 08.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 844 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ke navedam uste uste eden primer kade sto vo biblijata se primenuva incestot....pa vie uporno pravete se deka ne gledate....
posle potopot...noevitesinovi po potopot imaa pak sinovi i tie stanaa tatkovci na site pleminja na zemjata.... znaci noe imal tri sina tie imale po edna zena i se naselile na razlicni strani od zemjata......kako se razmnozuvale???? isto ponatamu vo biblijata pisuva deka adam pak ja pozna zenata i mu se rodi sin i mu stavija ime sit zosto taa rece bog mi dade druga rozba na mestoto n avela(sto znaci otpaga varijantata da imale kerki) sto znaci adam i eva.....kain i eva.....enoh i eva..... i eden interesen podatok od biblijata sto se kosi so naukata naucno e dokazano deka nasite predci ziveele vo pocetokot vo pesteri.... (dokaz mnogubrojni fosilni ostatoci i crtezi na zidovite od pesterite koi ukazuvaat na toa)po biblijata..... otkako kain bil proteran od bog zaminal od "rajot" i (kako taka) mu se rodil sin Enoh...Kain sodzidal grad i go narekol po svojot sin Enoh..... sto znaci uste od pocetokot lugeto gradele gradovi sega koga ziveele vo pesterite????? |
|
end off days 15...14...13....
|
|
Gideon
Сениор Регистриран: 29.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 302 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Goor primeri za incest ima nasekade vo stariot zavet..kao najpoznat e onoj pomegju Agara sluginakta na Avraam i nejziniot sin so nego, Ismail so kogo imala okolu 70 deca... od koi nastanale site pogani narodi na svetov..Turcite,Arapite,Tatarite Ermenite i site onie se nareceni Izmailiti deneska...Pa zatoa i se vodat vojni pomegju Izraelcite i PAlestincite vo Gaza t,e IZrael.Ete site tie se deca od nivniot pratatko Avraam za kogo sporat do den denesen ednite tvrdat e deka se negovi drugite obratno i taka...Ama zapamti toa se poganite narodi!No ne samo tie normalno zatoa i celiot svet e gresen...
|
|
In God we Trust!
God Bless our Land! |
|
goor
Сениор Регистриран: 08.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 844 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
gideon.....
pa zemale primer od prvite luge nemozeme da gi obvinime neli????? ili kako vo politikata izgovor...pa taka pravat i oni....mislam nema smisla |
|
end off days 15...14...13....
|
|
anakin
Сениор Unidentified Flying Object Регистриран: 08.Август.2005 Локација: Machku Pichku Статус: Офлајн Поени: 18535 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
goor do kaj stigna so naukata?
|
|
SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.
|
|
goor
Сениор Регистриран: 08.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 844 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
pa tuka sum zaglaviv malku vo biblijata
ama uste malku ke pocnam so istorija i biologija ti kako stois so verata??? |
|
end off days 15...14...13....
|
|
vd
Сениор Регистриран: 13.Јануари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1539 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ПРОСВЕТИТЕЛОТ, непотребно е да се коментира на 2 ИСТИ Теми, секој одделно а никој да не се замеша во ИСТАТА тема отворена од другиот. За која иста тема ти зборувам? Хм, за "Библијата и Науката - сојузници или соперници" (ако не го згрешив насловот.). значи, што сакам да кажам? Хм, или ЕвАнгелос нека коментира тука, или ти оди на неговата тема и тамо коментирај со тоа што неговата или твојата тема ќе бидат затворени од непотребни ДУПЛИКАТИ! што вели, АЦЕЛЕРА?
|
|
Gideon
Сениор Регистриран: 29.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 302 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ej decki moze i biologija i istorija geografija pa i medicina i veterina ako treba...Pa Ko voli nek' izvoli...
Изменето од Gideon - 11.Јули.2007 во 22:29 |
|
In God we Trust!
God Bless our Land! |
|
DAIJA
Сениор Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Bidete ozbilni!
Ili pak ne vi odgovara, pa menuvate muabeti?
Videte, gi obvinuvanjata (gledistata) na prosvetitelot, i vednas kje se otkazete od risjanstvoto! Pa normalno, 21 vek sme. Koj e glup da veruva uste u grobovi imrtovci!
|
|
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|
Gideon
Сениор Регистриран: 29.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 302 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
I vo Sejtani i Dervisi i FAkiri i Dzinovi i sto se uste ne....
|
|
In God we Trust!
God Bless our Land! |
|
ПРОСВЕТИТЕЛОТ
Група Регистриран: 09.Февруари.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 61 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Евангелие според Марко
Тоа е најкусо од сите четири евангелија. Тоа воедно е и најстарото, но поради тоа не е книга на еден апостол: во најдобар случај, тоа е книга која ја редигирал ученик на еден апостол. О. Кулман напишал дека не го смета Марко за ученик на Исус. Но, на оние, на кои авторството на ова Евангелие на еден апостол, на Марко, би можело да им биде сомнително, тој им го привлекува вниманието со зборовите: „Матеј и Лука не би го користеле ова Евангелие, како што тоа веќе го сториле, ако тоа навистина не било базирано на еден апостол“. Но, ова овде не е решавачки аргумент. О. Кулман како потврда за своето оградување, исто така, наведува дека во Новиот Завет често се спомнува некојси ,Јован, наречен Марко‘, но овие наведувања не содржат спомени за авторот на Евангелието, а самиот текст на Марко не го наведува авторот.“ Сиромаштвото на инфромации во врска со ова прашање ги навело коментаторите да земат детали кои изгледаат неверојатно, како што е овој: под изговорот дека Матеј е единствениот евангелист кој во својата приказна за Маката проповеда епизода за еден млад човек кој како облека имал само еден чаршаф и кој, кога сакале да го фатат, го остава чаршафот и бега (Марко, 14, 51-52), некои го извлекле заклучокот дека младиот човек можеби бил Марко, „верниот ученик кој настојува да го следи учителот“ (екуменски превод); според другите, пак, овде може да се види „во ова лично сеќавање знак на автентичност, еден анонимен потпис“, „кој докажува дека тој бил очевидец“ (О. Кулман). Според овој автор, „бројните реченични пресврти ја поткрепуваат хипотезата според која авторот би имал еврејско потекло“, но присуството на латинизмите може да сугерира дека тој своето евангелие го пишувал во Рим. „Тој им се обраќал на христијаните кои не живеат во Палестина и се грижи да им ги објасни арамејските изрази кои ги употребува“. Навистина, традицијата сакала во Марко да го види пратеникот на Петар во Рим, базирајќи го ова на првото послание на Петар (ако тој воопшто е авторот). Петар им пишувал на оние, на кои им било наменето посланието: „Заедницата на избраниците во Вавилон ве поздравува, како и Марко, мојот син“. „Вавилон е веројатно Рим“, читаме во коментарите на екуменскот превод, оттаму се смета дека е допуштено да се изведе заклучок дека Марко кој бил со Петар во Рим, е евангелист... Дали резонирањето од овој вид го навело Папиј, бискупот во Хиерополис, околу 150-та година да му го припише Евангелието за кое станува збор, на некојси Марко, за кого велат дека бил „преведувач на Петар“, а исто така и соработник на Павле? Од оваа перспектива, Евангелието според Марко се датира по смртта на Петар, значи најрано меѓу 65 и 70-та година според екуменскиот превод, а околу 70-та година според О. Кулман. Самиот текст неспорно го манифестира првиот голем недостаток: тој е редигиран без никаква грижа за хронологијата. Така, на почетокот од својата приказна (1, 16-20), Марко ја става епизодата за четирите рибари кои Исус ги придобива за следбеници, едноставно кажувајќи им: „Врвете по Мене и Јас ќе ве направам ловци на луѓе“, иако воопшто не ги познавал. Евангелистот, освен тоа, пројавува целосно отсуство на уверливост. Како што тоа го кажал Р. П. Роге, Марко е невешт „писател“, „најбедниот евангелист“, тој воопшто не знае да компонира расказ; коментаторот ја поткрепува својата забелешка со цитирање на еден дел, кој зборува за воспоставувањето на дванаесетте апостоли чиј доследен превод е следниот: „Потоа се искачи на гората и ги повика при Себе оние, кои Сам ги одбра, и тие дојдоа при него. Избра дванаесетмина да бидат со Него, и да ги праќа да проповедаат; и да имаат власт да лекуват болести и да изгонуваат бесови: првиот Симон кого го нарече Петар“ (Марко 3, 13-16). Во некои епизоди, тој е во противречност со Матеј и Лука, како што тоа го спомнавме погоре во врска со знакот на пророкот Јона. Дури и повеќе, во врска со знаците кои Исус им ги дава на луѓето во текот на својата мисија, Марко проповеда (8, 11-12) една епизода на која не може да и се верува: „И излегоа Фарисеите и почнаа да се препираат со Него, па искушувајќи Го, Му бараа чудо од небото. А Тој воздивна длабоко и рече: ,Зошто овој род бара чудо? Вистина ви велам: нема да се даде чудо на овој род.‘ И кога ги остави, пак влезе во коработ и премина на другата страна.“ Ова, без сомнение, е тврдење што доаѓа од Исус, за неговата намера да не изврши никакво дело кое би можело да изгледа натприродно. Така, коментаторите на екуменскиот превод на Библијата, чудејќи се што Лука изјавува дека ќе даде само еден знак – оној на пророкот Јона (види: Евангелие според Матеј), сметаат дека е „парадоксално“ тоа што Марко вели дека „нема да му се даде чудо на овој род“, потоа, забележуваат тие, „чуда кои самиот Исус ги претставува како знаци“ (Лука 7, 22 и 11, 20). Целината на Евангелието според Марко службено е призната како канонска. Но, сепак на крајот од неговото Евангелие (16, 9-20), според модерните автори, е подоцна додадено дело. Екуменскиот превод тоа многу експлицитно го сигнализира. Овој завршеток не е содржан во двата најстари комплетни ракописи на евангелијата, Codex Vaticanicus и Codex Sinaiticus, кои датираат од VI век. О. Кулман, во врска со тоа, пишува: „Поновите грчки ракописи и некои верзии на ова место додале еден заклучок за укажувањата кој не е на Марко, туку е извлечен од другите евангелија“. Навистина, верзиите на овој додаден завршеток се бројни. Во текстовите постои дури и друга верзија, понекогаш кратка (и двете се репродуцирани во екуменскиот превод), понекогаш долга верзија со еден додаток, а понекогаш и двете верзии. Р. П. Каненгисер вака го коментира овој завршеток: „Последните стихови веројатно биле отфрлени за време на службениот прием (или на изданието наменето за широката јавност) на неговото дело во заедницата која за тоа гарантирала. Ниту Матеј, ниту Лука, ниту пак a fortiori Јован не го познавале делот кој недостигал. Но, сепак празнината била недопустлива. Многу подоцна, кога сличните списи по Матеј, Лука и Јован веќе биле достапни за сите, компилиран е достоен завршеток за Евангелието според Марко, со земање елементи лево и десно од другите евангелисти. Лесно би можеле да се откријат деловите на оваа збирка, со распарчување на Евангелието според Марко (16, 9-20). Би се добила поконкретна претстава за слободата со која се третира литературниот вид на евангелиското раскажување, сè до прагот на II век“. Толку отворено признание за постоењето на човечката манипулација во текстовите на Светите Писма ни даваат овие одрази на еден голем теолог!
Продолжува
|
|
Не биди како оној кој го собира знаењето на учените и мудроста на мудрите, а кон Вистината се однесува како еден од глупавите.
|
|
postariot brat
Сениор Регистриран: 20.Мај.2007 Статус: Офлајн Поени: 491 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Dobro neka posledniot del od evangelieto po Marko e dodaden iako smetam deka e dovolno vdahnoveno sepak i neka ne e , ama sepak sekoj koj saka da stane vernik treba da gi procita sobornite poslanija na sv. Petar, vrz kogo i rece Isus Hristos prorokot i mesijata i sinot bozji i patot, i vistinata a so toa i edno so boga koga rece deka vrz petar ke ja izgradi svojata crkva zosto kaj nego ne se pisuva tolku objektivno za nastanite ami toj e subjektiven kako sto e i vsusnost vistinskata vera Iskreno i subjektivno cuvstvo vo sekoj koj poveruva.
Изменето од postariot brat - 05.Септември.2007 во 12:32 |
|
Od iskona, do denes, a i vo vecnosta sekogas so nas e postariot brat Hristos, zosto se smiluva na nas i ni dade sansa da poveruvame, i da se nareceme ceda bozji.
|
|
DAIJA
Сениор Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ТОА ТИ Е ЗАПЛЕТКАНО ПОВЕЌЕ ОД ШПАНСКА СЕРИЈА!!!!
|
|
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|
transcript
Група Регистриран: 24.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 78 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
vo Biblijata ima nekolku stihovi koi moze da se protolkuvaat kako "naucni" i od niv moze da se izvleci do nekade nekoja naucna vistina. Poveketo Bibliski stihovi se protiv sovremenite naucni dokazuvanja. |
|
DAIJA
Сениор Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Tocen odgovor, 5 poeni!
|
|
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|
Внеси реплика | страница <1 5859606162 63> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |