IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Исусова молитва - исцелител
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Исусова молитва - исцелител

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1920212223 29>
Автор
Порака
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 17:04
Безмолвиникот (молитвеникот)е ангелски образ ослободен од мрзеливост и немарност, а исполнет со ревност, копнеж и љубов. Кoј постојано го бара Бога гледајќи Го секогаш од кај својата десна страна и отворено објавува: “Готово е моето срце Боже (Пс.56,8), “И иако спијам моето среце е будно” (Песна.5,2). Безмолвникот се труди да го држи нерасејан својот ум во срцето”.

Почетокот на безмолвието (молитвеното практикување)се состои во внимавање над срцето и одбивање на сите лоши помосли, како што правел Авва Јован Колов, кога седел во ќелијата и ги набљудувал помислите што му се приближувале и кога (некои од нив) не можел да ги победи, прибегнувал со молитва кон Бога и така се спасувал.
А совршенството е да не се плаши од никакви возмутувања, однесувајќи се незаинтересирано кон нив и кон надворешните појави. Слично на тоа кога Авва Исаак слушнал глас на птицата и го прашал Авва Пимен: “Зар и тука ги има Авво”. А Aвва Пимен му одговорил: “Исаак, зошто ме принудуваш да зборувам, и таквите како тебе ги слушате, меѓутоа тој што бдее (нерасеано се моли) не се грижи за нив”.66

Има различни причини за безмолвие, но главни се две, односно: добри и оправдани и лоши и неоправдани. Во првите спаѓаат: кога се оди заради поднесување на поголеми маки како отплата за своите гревови (ропски), поголема ревност кон подвизите, стекнување на добродетели и дарови (наемнички) и, едноставно, од љубов (синовски). А, пак, неоправдани се: заради лоши телесни навики, особено празнословието, заради гордоста, за да се избегне потчинетоста под Игуменот, и стекнување на човечката слава.
   
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 17:16
 
Исусова молитва:
 
Татко, сакам оние, кои си Ми ги дал, да бидат со Мене таму каде што Сум Јас, за да ја гледаат Мојата слава, што Ми ја даде, зашто Ме љубеше пред создавањето на светот.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 21:14
Великиот игумен на Синајската обител, и самиот атлета во мистичното искуство на молитвата, надоврзувајќи се на аскетско-исахистичкото предание на Аввите од египетската пустина, најподробно нé упатува во нејзините танји, откривајќи ни дека има три степени на молитва.

На првиот степен одговара усната молитва, својствена за оние што го чистат срцето од страстите и гревовите. На овој степен е потребно откажување од грижата за тленото и отфрлање на трите главни страсти: славољубието, сластољубието и среброљубието. На овој степен умот се поставува во улога на чувар на срцето и ја одбива секоја лоша помисла, собирајќи се скрушено и со плач во значењето на зборовите од молитвата, која треба да е кратка и едноставна, а не многусложена и со премудри зборови, зашто таквата молитва го расејува умот, а пак кратката го собира. Затоа е најпогодна кратката т.н. Исусова молитва: “Господи Исусе Христе, Сине Божији, мопилуј ме грешниот (грешната)” или пократката нејзина верзија: “Господи Исусе Христе, помилуј ме”. А кога умот ќе се расее, треба повторно да се врати назад. И така повторно сé додека заради усрдноста Бог не го утвди (умот), зашто квантитетот го повлекува квалитетот. Исто така, за оние кои сé уште не го очистиле срцето, потребно е на молитвата да ѝ предходат милосрдие, послушание и сите добродетели.

Тогаш Бог ја излева својата благодат и го очистува срцето, во него слегува умот и започнува вториот степен на молитвата, умносрдечната молитва која и во сонот не престанува. Умот бива просветлен и постанува епископ (надзорник) над срцето одбивајќи ја секоја помисла. А на овој степен е пторебен напор и усрдност. Аввите од пустината во таква состојба на чиста непрекината умносрдечна молитва поминувале и по неколку часови. На пример, Авва Арсениј ги подигнал рацете свои кон небото оставајќи го сонцето зад себе а, ја савршувал молитвата кога, тоа ќе го огреало во лице.

И на третиот степен, на непрестајната благодатна умносрдечна молитва, молитвата тече постојано во чистото срце, а умот тежнее кон созрецанија и небесни виденија. И од Бога бива грабнуван вознесен до третото небо каде го гледа оно што око на световен човек не може да го види, го слуша она што уво на световен човек не може да го чуе, и му се открива она што на умот на световниот човек никогаш нема да му е познато, а во неговот срце Светиот Дух бескрајно повикува “Ава, Оче”. Овој степен се нарекува обожување. До тој степен на молитва стигнале и Свети Јован Лествичник, но и многумина од Аввите. Кога Авва Захариј дошол при Авва Силуан го нашол во занес со рацете издигнати кон небото. Во таква положба го нашол и во третиот и шестиот час, а во деветтиот го нашол како тихува па го запрашал: Сто ти е денес, Оче? А тој му одговорил: -Денес сум слаб, дете мое. И заради настојувањето на Авва Захариј му кажал. – Бев вознесен на небото и таму ја видов славата Божја, и таму стоев до пред малку, и сега сум отпуштен 68.   
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 21:36
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Великиот игумен на Синајската обител, и самиот атлета во мистичното искуство на молитвата, надоврзувајќи се на аскетско-исахистичкото предание на Аввите од египетската пустина, најподробно нé упатува во нејзините танји, откривајќи ни дека има три степени на молитва.

На првиот степен одговара усната молитва, својствена за оние што го чистат срцето од страстите и гревовите. На овој степен е потребно откажување од грижата за тленото и отфрлање на трите главни страсти: славољубието, сластољубието и среброљубието. На овој степен умот се поставува во улога на чувар на срцето и ја одбива секоја лоша помисла, собирајќи се скрушено и со плач во значењето на зборовите од молитвата, која треба да е кратка и едноставна, а не многусложена и со премудри зборови, зашто таквата молитва го расејува умот, а пак кратката го собира. Затоа е најпогодна кратката т.н. Исусова молитва: “Господи Исусе Христе, Сине Божији, мопилуј ме грешниот (грешната)” или пократката нејзина верзија: “Господи Исусе Христе, помилуј ме”. А кога умот ќе се расее, треба повторно да се врати назад. И така повторно сé додека заради усрдноста Бог не го утвди (умот), зашто квантитетот го повлекува квалитетот. Исто така, за оние кои сé уште не го очистиле срцето, потребно е на молитвата да ѝ предходат милосрдие, послушание и сите добродетели.

Тогаш Бог ја излева својата благодат и го очистува срцето, во него слегува умот и започнува вториот степен на молитвата, умносрдечната молитва која и во сонот не престанува. Умот бива просветлен и постанува епископ (надзорник) над срцето одбивајќи ја секоја помисла. А на овој степен е пторебен напор и усрдност. Аввите од пустината во таква состојба на чиста непрекината умносрдечна молитва поминувале и по неколку часови. На пример, Авва Арсениј ги подигнал рацете свои кон небото оставајќи го сонцето зад себе а, ја савршувал молитвата кога, тоа ќе го огреало во лице.

И на третиот степен, на непрестајната благодатна умносрдечна молитва, молитвата тече постојано во чистото срце, а умот тежнее кон созрецанија и небесни виденија. И од Бога бива грабнуван вознесен до третото небо каде го гледа оно што око на световен човек не може да го види, го слуша она што уво на световен човек не може да го чуе, и му се открива она што на умот на световниот човек никогаш нема да му е познато, а во неговот срце Светиот Дух бескрајно повикува “Ава, Оче”. Овој степен се нарекува обожување. До тој степен на молитва стигнале и Свети Јован Лествичник, но и многумина од Аввите. Кога Авва Захариј дошол при Авва Силуан го нашол во занес со рацете издигнати кон небото. Во таква положба го нашол и во третиот и шестиот час, а во деветтиот го нашол како тихува па го запрашал: Сто ти е денес, Оче? А тој му одговорил: -Денес сум слаб, дете мое. И заради настојувањето на Авва Захариј му кажал. – Бев вознесен на небото и таму ја видов славата Божја, и таму стоев до пред малку, и сега сум отпуштен 68.   


Некој неупатен во христијанството кога ке го прочита ова напишаното ( и дали ке го дочита) Па кога ке прсне да бега, ниту за молитва ке му текне ниту другпат ке се осуди да прочита некоја религиозна литература.

Многу на опасно висок стил пишувате бе брака, степени, полустепени,умносрдечни, вакви, такви.Страшно ги заплеткувате работите.




Изменето од izvoren - 29.Јануари.2009 во 21:36
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 21:40
духовниот живот не е плитка вода, туку бескраен океан по кој се плове само со коработ кој се нарекува Црква и секој кој е во Црквата, односно преку смирено послушание на искусен кормилалар (читај,духовен отец) безбедно ке стигне на пристаништето, а тоа е царството небесно коешто Христос Бог ни го дава уште сега и овде

ако е многу за читање, ке го поделиме на по помалку

Изменето од Опитен - 29.Јануари.2009 во 21:47
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 21:43
еве вака

Великиот игумен на Синајската обител, и самиот атлета во мистичното искуство на молитвата, надоврзувајќи се на аскетско-исахистичкото предание на Аввите од египетската пустина, најподробно нé упатува во нејзините танји, откривајќи ни дека има три степени на молитва.

На првиот степен одговара усната молитва, својствена за оние што го чистат срцето од страстите и гревовите. На овој степен е потребно откажување од грижата за тленото и отфрлање на трите главни страсти: славољубието, сластољубието и среброљубието. На овој степен умот се поставува во улога на чувар на срцето и ја одбива секоја лоша помисла, собирајќи се скрушено и со плач во значењето на зборовите од молитвата, која треба да е кратка и едноставна, а не многусложена и со премудри зборови, зашто таквата молитва го расејува умот, а пак кратката го собира. Затоа е најпогодна кратката т.н. Исусова молитва: “Господи Исусе Христе, Сине Божији, мопилуј ме грешниот (грешната)” или пократката нејзина верзија: “Господи Исусе Христе, помилуј ме”. А кога умот ќе се расее, треба повторно да се врати назад. И така повторно сé додека заради усрдноста Бог не го утвди (умот), зашто квантитетот го повлекува квалитетот. Исто така, за оние кои сé уште не го очистиле срцето, потребно е на молитвата да ѝ предходат милосрдие, послушание и сите добродетели.

Тогаш Бог ја излева својата благодат и го очистува срцето, во него слегува умот и започнува вториот степен на молитвата,

Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 22:03
Oва му доага многу слично на јога.
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2009 во 22:06
не е јога. ова е Православнен аскетско-исихастички духовен опит на отците
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2009 во 02:44
Не преоѓајте во навреди...
Do what is right, come what may...
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2009 во 08:13
The Hesychast usually experiences the contemplation of God as light, the Uncreated Light of the theology of St Gregory Palamas. The Hesychast, when he has by the mercy of God been granted such an experience, does not remain in that experience for a very long time (there are exceptions, but he returns "to earth" and continues to practise the guard of the mind.


Orthodox Tradition warns against seeking ecstasy as an end in itself. Hesychasm is a traditional complex of ascetical practices intended to purify the member of the Orthodox Church and to make him ready for an encounter with God that comes to him when and if God wants, through God's Grace. The goal is to acquire, through purification and Grace, the Holy Spirit and salvation. Any ecstatic states or other unusual phenomena that may occur in the course of Hesychast practice are considered secondary and unimportant, even quite dangerous. Moreover, seeking after unusual 'spiritual' experiences can itself cause great harm, ruining the soul and the mind of the seeker. Such a seeking after 'spiritual' experiences can lead to spiritual delusion (R.u prelest, Gr. plani)—the antonym of sobriety—in which a person believes himself or herself to be a saint, has hallucinations in which he or she "sees" angels, Christ, etc. This state of spiritual delusion is in a superficial, egotistical way pleasurable, but can lead to madness and suicide, and, according to the Hesychast fathers, makes salvation impossible.

http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Hesychasm
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2009 во 08:19
Мислам дека тука е клучно:
Any ecstatic states or other unusual phenomena that may occur in the course of Hesychast.
Тоа значи - ако не се појави такво чувство, тогаш нема проблем ниту причина да не се практикува ова.
Do what is right, come what may...
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2009 во 08:22
Our ordinary condition, the condition of all mankind, is one of fallenness, of spiritual deception, of perdition. Apprehending—and to the degree that we apprehend, experiencing—that condition, let us cry out from it in prayer, let us cry in spiritual humility, let us cry with wails and sighs, let us cry for clemency! Let us turn away from all spiritual gratifications, let us renounce all lofty states of prayer of which we are unworthy and incapable ! It is impossible "to sing the Lord's song in a strange land" (Ps. 136:5), in a heart held captive by passions. Should we hear an invitation to sing, we can know surely that it emanates "from them that have taken us captive" (Ps. 136:3). "By the waters of Babylon" tears alone are possible and necessary (Ps. 136:1).

This is the general rule for practicing the Jesus Prayer, derived from the Sacred Scriptures and the works of the Holy Fathers, and from certain conversations with genuine men of prayer. Of the particular rules, especially for novices, I deem the following worthy of mention.


http://www.orthodoxinfo.com/praxis/ignaty_jesus.aspx

Изменето од Asya - 30.Јануари.2009 во 08:26
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2009 во 08:31
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Мислам дека тука е клучно:
Any ecstatic states or other unusual phenomena that may occur in the course of Hesychast.
Тоа значи - ако не се појави такво чувство, тогаш нема проблем ниту причина да не се практикува ова.


Tekstot predupreduva na prelesta, na koja nikoj nema imunitet.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Јануари.2009 во 08:33
Се согласувам, но тоа не значи дека нешто не треба да се прави, заради страв од прелест. Токму во такви ситуации се гледа и се испитува силата на верата...
Do what is right, come what may...
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1920212223 29>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,233 секунди.