IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Што е Адвентистичката црква?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Што е Адвентистичката црква?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 39>
Автор
Порака
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2010 во 14:12



   Od pocetokot!



Пред да направат грев, нашите прародители ја празнувале Саботата која била воспоставена во Едем; откога направиле грев и биле протерани од Едем тие продолжиле да ја празнуваат. Ги вкусиле горчливите плодови на непослушноста и научиле дека секој кој ги погазува Божјите заповеди, порано или покасно, мора да свати – дека Божанските закони се свети и непроменливи и дека казната за престапот што го прават сигурно ќе го стигне грешникот. Саботата ја празнувале и сите потомци на Адам кои останале верни на Бога. Но, Каин и неговите синови не го празнувале денот во кој Бог се одморил и го посветил. Тие си одбрале време за работа и одмор по свое мислење, и не обратувале внимание на изречната Господова заповед. Адам во својата невиност, во Едемската градина, ја празнувал Саботата. Но и откако направил грев, за кој горко се каел, и бил протеран од својот среќен дом, тој продолжил да ја празнува Саботата.

Сите патријарси – од Авел па до праведниот Ное, Аврам и Јаков – ја празнувале Саботата. Кога избраниот народ бил во египетско ропство, многумина го изгубиле познавањето на Божјиот закон поради идолопоклонството кое што таму владеело. Надзорниците ги принудувале Израелците да ја погазуваат Саботата, па тие во голема мера го изгубиле поимот за нејзината светост. Но, кога Израел бил ослободен, Господ го објавил својот закон на величествен начин пред собраниот народ за сите да ја дознаат Неговата волја, да имаат стравопочитување кон Него и да Му бидат секогаш послушни. Кога на Синај бил кажан Законот, првите зборови од Четвртата заповед гласела: “Сеќавај се на денот од одмор да го светкуваш“, покажувајќи со тоа дека Саботата не е тогаш воспоставена, нагласувајќи дека Саботата потекнува од создавањето. Оттогаш па се до денеска, на Земјата е чувано и пренесувано познавањето на Божествениот закон, а Саботата како Четврта заповед и седми ден постојано била празнувана. И покрај честите одбивања, потсмејувања и прогонување, секогаш имало луѓе кои сведочеле за вечноста и непроменливоста на Божјиот закон и за свечената обврска за празнување на Саботата како сеќавање на создавањето. Саботата, како сеќавање на создавањето, укажува на Бог како Творец на небото и земјата. Таа нас не потсеќа дека му служиме на вистинскиот Бог. Кога Саботата би била секогаш верно празнувана, никаде не би имало атеисти или идолопоклоници. Саботата како благословен и посветен ден за одмор, со потекло од Едем, стара е колку и светот.

- Со цел да го избрише Бог од човековите мисли, сатаната решил да го тргне тој голем споменик кој што укажува на Вистинскиот Бог. Доколку успее да го наведе човекот да го заборави својот Создател, човекот повеќе нема да се спротивставува на силите на злото и сатаната ќе има сигурен плен. "Но, за народот Божји се уште останува почивката Саботна. Оти, кој ќе влезе во спокојот Негов, тој ќе се одмара од делата свои, како и Бог од Своите. И така, да се погрижиме да влеземе во оној спокој, та да не би некој да падне во слична непослушност "(Послание до Евреите 4,9-11)
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2010 во 15:24
Ne sum adventista, no ja drzam Sabotata (ne kako avdentistite), pa bi sakal da ja vidime celata rabota ne pred grevot, zoshto ne ziveeme vo takvo okruzenie, tuku posle grevot.

Sinot Bozji go rekol slednovo:

"Небото и земјата ќе поминат, но Моите зборови нема да поминат.” - Matej 24:35

Zapazete gi slednive poenti:
1.     Negoviot zbor ne se menuva, tuku ona shto go rekol toa ke se ispolni;
2.     Neboto i zemjata ke pominat, a nie se ushte ziveeme pod isto nebo i na ista zemja kako i Sinot Bozji. Znaci se do promena na neboto i zemjata koja treba da se sluci vo idnina, do togash zborovite na Sinot Bozji se se ushte vo sila;
3.     Sinot Bozji ja dal ova izjava vo pocetokot na ovaa era, da kazeme megju Negovata 30-33 godina od zivotot na zemjata. Od togash pa do denes koga go pishuvam ovoj tekst, Negovite zborovi se vo sila i nema covek koj ima pravo da go promeni toa. Vo sprotivno, toa ke znaci deka zborovite na Sinot Bozji se smenile, dokolku neshto e poinaku. Znaci ne stanuva zbor za period dodeka e On ziv i odi po zemjava, tuku i posle Negovoto raspetie. Promenata na Negovite zborovi (Matej 24:35) ne se vo zavisnost od toa dali e On na zemjava ili na nebo, tuku tie se ograniceni od momentot na davanje na taa izjava, pa se do novoto nebo i novata zemja (toa go vklucuva i novozavetniot period)

Sledna vazna izjava e ova:

“Што чувте од почетокот тоа да остане во вас. Ако остане во вас она што го чувте од почетокот, и вие ќе останете во Синот и Таткото. - 1 Jovan 2:23.24

Zapazi gi slednive poenti:
1.     Izjavava e dadena od Jovan, kade on veli deka zborovite na Sinot Bozji ne se menuvaat;
2.     Izjavava e dadena vo pocetokot na ova era, nekade vo prviot vek od ova era; vo toa vreme noviot zavet ne posotel (prv pat Tetulian vo A.D. 170-175 go spomnuva Noviot Zavet i go rangira na isto nivo kako i Stariot Zavet)
3.     Naukata, ona shto e cueno od pocetokot (od sozdavanjeto na zemjava pa do vremeto koga e dadena ova izjava…A.D. 100) e vazecka, i Jovan ne povikuva da ostane taa nauka ista, da ne se promenuva; onoj koj jai ma istata nauka, ona shto go cule od pocetokot, ke ostane vo Sinot Bozji i Nebesniot Tatko; znaci, dokolku ima poinakva nauka od ona shto e cueno od pocetokot, rezultatot e gubenje na Sinot Bozji I Nebesniot Tatko;
4.     Zborovite na Jovan se vo sklad so zborovite na Sinot Bozji vo Matej 24:35

Sledna izjava koja e vazna da se napomene e ova:

“Тогаш Исус им одговори и рече: „Мојата наука не е Моја, туку на Оној Кој Ме пратил. “ - Jovan 7:16

Zapazete gi slednive poenti:

1.     Negovite zborovi se nepromenlivi, se do novoto nebo i novata zemja
2.     Izjavata e dadena vo pocetokot na ova era, nekade pomegju A.D.30-33, licno od Sinot Bozji
3.     Naukata na Sinot Bozji e vo potpolnost ista so naukata na Nebesniot Tatko; Sinot Bozji veli deka toa e naukata na Nebesniot Tatko, taka On kazal, a ne Sinot Bozji
4.     Celata nauka koja e plasirana od strana na Sinot Bozji e vsushnost naukata, ucenjeto na Nebesniot Tatko

I posleden vazen stih koj e bitno da se napomene, vo vrska so Sabotata, e sledniov:

“Помни го саботниот ден, за да го осветуваш. Шест дена ќе работиш и ќе ги вршиш сите свои работи. А седмиот ден е сабота Господова, на твојот Бог. Тогаш никаква работа не ќе работиш: ни ти, ниту твојот син, ниту твојата ќерка, ни твојот слуга, ниту твојата слугинка, ниту твојот добиток, ниту странецот што е внатре во твоите порти. Зашто во шест денови Господ ги направи небото и земјата, морето и сè што е во нив, а на седмиот ден се одмори. Затоа Господ го благослови и го освети саботниот ден.” – Izles 2:8-11

Zapasete gi poentite:
1.     Ova LICNO go kazuva Nebesniot Tatko, kade nema nikoj iznad Nego
2.     Sedmiot den, sabotata ne e na evreite, nitu na adventistite, nitu na bilo koj drug, tuku na GOSPOD
3.     Objasneto e shto treba i shto ne treba da se pravi, a najvazno e toa shto e dadena pricina zoshto e taka: zatoa shto Gospod se odmoril i go blagoslavil toj den.


Zaklucok:
Sabotata e kreirana od Gospod licno, i On bara od Negovite sledbenici da ja pocitucaat Negovata Volja. Sinot Bozji go prifaka celosno ucenjeto na Nebesniot Tatko, ne go menuva, nitu bukva, a kamoli cela uredba. Sinot Bozji veli deka toa ke e taka se do novoto nebo i novata zemja.

Ne postoi nitu eden covek, smrtnik na zemjava, nitu Pavle, nitu nekoj pastor, propovednik, religiski vodac, NIKOJ, koj ima pravo da kreira poinakva doktrina, ucenje od Sinot Bozji i Nebesniot Tatko. Vo sprotivno, Zborovite na Sinot Bozji nema da se tocni, a so toa se gubi celata smisla na spasenieto.

Кон врв
Pravoslavie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Октомври.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1732
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslavie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2010 во 15:58
Каде е напишано дека Адам, Ное, Авраам, Исак, Јаков ја држеле саботата?
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело
Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!!
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Февруари.2010 во 13:10




Vo pravo e LoveHime, nekoi raboti ne treba poveke pati da se povtoruvaat.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Февруари.2010 во 13:22



       Verata go oblikuva zivotot.- Ako svetlinata i vistinata se vo nasiot domen, a nie zanemaruvame da ja podobrime privilegijata na slusanje i gledanje na vistinata, nie vsusnost gi otfrlame; ja odbirame temninata namesto svetlnata.


Verata vetuva uspeh.- Ke imame uspeh ako odime napred so vera, odlucni razumno da go izvrsime Bozjoto delo.
   Ne smeeme da dozvolime da ne porecuvaat luge koi sakaat da stojat na negativnata strana, pokazuvajki sosema malku vera.
   Bopzjoto misionersko delo treba da go izvrsuvaat luge so golema vera, i treba cvrsto da rasne vo sila i napreduvanje.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Февруари.2010 во 16:24

      Што прави верата?



    Тешко е да се замисли колку се тешки страдањата на оние што не веруваат во живиот Христос и немаат вера во Бога кој е љубов и кој на крај се изведува на добро. Верата во Христа не ја опфаќа само надежта во животот што ќе дојде, туку создава доверба во Божјата потпора и водство во сегашниот живот.

Знаеме дека за Христа ништо не е тешко. Тој не храбри и не поддржува во сите страдања што наидуваат на нас во овој живот. Бог не дозволува неговото дете само да ја води борбата. Тој секогаш знае каде сме и со будно око го следи секој наш чекор. Бог ги познава подробностите од животот на секој човек. Тој го знае нашето име, улица, куќа, соба. Тој не познава нас. Не можеме да го обвинуваме Бог за се што ни се случува, зошто Тој не го предизвикува злото и неговите последици. Но Бог може и сака да стори нешто. Тој се труди и сака неговите деца да стекнат најдобри искуства. Не е лесно да се верува во тоа додека преминуваме низ тешки животни околности. Па, сепак тоа е вистина. Понекогаш Бог нашите молитви ги прима поинаку отколку што очекуваме ние. Некој непознат војник оваа мисла ја изнел во песната што е пронајдена во неговиот дневник:



„Го молев Бога за сила да постигнам успех,

Станав слаб за да се научам понизно да слушам.

Молев за здравје да правам големи дела,

Добив немоќ за да правам подобри дела.

Молев за богатство за да бидам среќен,

Добив сиромаштво да бидам паметен.

Молев за моќ за луѓето да ме фалат,

Добив слабост за да чувствувам потреба од Бога.

Молев за се да уживам во животот,

Добив живот да уживам во се.

Не добив ништо за што се молев,

Добив се што очекував.

Моите неискажани молитви се вослишени,

Јас сум меѓу најблажените.“
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Февруари.2010 во 23:53
Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:

Што е среќа? Да чувствуваш или да бидеш среќен.

Во принцип гревот никогаш не може да ти го даде она што ти го нуди- да ја задоволи жедта на човековата душа. Во гревот човекот може да чувствува среќа но не и да биде среќен. Не е исто да чувствуваш среќа и да бидеш среќен. Чувството на среќа колку и да биде силно и возвишено никогаш не може да ја задоволи туку само да ја загуши жедта на човековата душа. Таа може само да ја потисне свеста за внатрешното незадоволство, но не и да го отстрани.

       Ние секогаш сакаме да ја задоволиме желбата на своето срце со пријатни доживувања. Обидот на човекот да ја задоволи желбата на своето срце со пријатните доживувања е исто толку бесмислено колку обидот на жедниот човек да ја задоволи својата жед така што би се поливал со кофа со ладна вода. Чувството на влажен и мокар ниту има функција да ја задоволи човековата жед, ниту тоа може да го постигне.

       Како што дарот зборува за дародавецот, така и чувството на влажен и мокар само кажува дека станува збор за вода. Но водата треба да ја пиеш, а не само да ја чувствуваш дека е мокра. Чувствата на среќа можат да зборуваат за Бога но не и да Го заменат.Со ова не сакам никој да убедувам дека неговите чувства на среќа не би можеле да бидат длабоки и возвишени.Да претпоставиме дека човекот преку телесните уживања или преку религиозниот систем остварил блажено чувство на среќа. Но и покрај тоа што го има тоа блажено чувство тој и понатаму во својата суштина е несреќен. Тоа ги поокажува неговите побуди. Тој и понатаму е себичен. Тој и понатаму ја бара среќата. Да е среќен среќата не би ја барал туку би ја давал.Би ја изразувал во својот живот. Тоа што во неговиот живот го работи би го работел затоа што е среќен а не за да биде среќен. Наместо со себичност би бил покренат со права несебична љубов. Растеретен од внатрешните незадоволства тој веќе не би бил оптеретен со прашањето како се чувствува. Туку би бил слободен да одговори на животните потреби на другите луѓе.

      Човекот кој во својата суштина е незадоволен не само што го бара она што го нема- а тоа е среќата, туку го дава тоа што го има-а тоа е несреќата.

      Таблетите против болка не го отстрануваат причинителот на болеста туку само симптомот. Тие некогаш имаат мобни последици затоа што го задржуваат човекот во состојба на самозадоволство и привидна сигурност. Пациентот може да биде премногу задоволен од услугата на својот лекар. Тој може искрено да изјави дека веќе не чувствува болки, а воопшто да не биде свесен за својот внатрешен процес на распаѓање. Исто така човек може да биде задоволен со својата духовна состојба, а да е во потполност несвесен за својата духовна изгубеност. Критериуми за телесната и за духовната благосостојба не се чувствата. Потребно е да уклучиш разумни критериуми.

      На духовен план Законот е оној со кој ја проверуваме состојбата во која се наоѓаме. Без Законот човекот не е свесен за своите духовни потреби, Туку само за своите оптеретувања и чувства. На човекот тогаш му пречат само последиците од направениот грег а не гревот сам по себе.Тој човек е жеден за опојно вино наместо за водата на живото.




   
Благој, како прво сакам да знаеш дека не сум против заповедите БОЖЈИ дадени на Св.Пр. Мојсеј, дека и четвортата заповед (Саботата) ја сваќам како еден прекрасен БОЖЈИ подарок даден на народот израилев, подарок од кого ние сите (свестно или несвестно, помалку или повеќе) профитираме и дека нејзината суштина прекрасно упатува на СОВРШЕНАТА ВИСТИНА (ХРИСТОС)!

Но, сега имам едно прашање до тебе.

Пред 2 недели ја отворив оваа анкета и тема, а импулсот ми беше една средба со еден видно сиромав но среќен пастир, со кого се сретнав 2 дена пред отварањето на темава и тоа баш на местото кадешто досега имав 2 пати сообраќајна “несреќа“.

Денеска - значи 2 недели после отварањето на темава - утрината кога станав, на втората национална програма од овдешното радио, во 8 и пол часот имаше получасовна радиоемисија баш за среќата. Тоа беше првата информација што ја примив преку надворешните медиуми. Вечерва пред спиење мојот син ме замоли да гледаме еден филм (The Pursuit of Happyness) на германскиот канал про7. Се сложив, незнаејќи дека и денеска последната тема од надворешните медиуми ќе ми биде баш среќата.
Би сакал да забележам дека овој филм е направен 2006та година, значи годината кога го имав вториот “удес“ на местото кадешто се сретнав со пастирот од уводниот пост.
Синми ми предложи да го снимаме филмот бидејќи тој (според обичај и правило) ќе мора неколку минути после 9 да оди во кревет. Така и направивме. Додека го вклучив рекордерот и легнав на креветот покрај синми, часовникот покажуваше 20:20. Филмот беше поделен на четири дела меѓу кои имаше реклами. Непосредно (2-3 секунди) пред крајот на вториот дел синми си замина на спиење, а јас останав самиот да ги догледам и доснимам последните два дела кадешто на двапати неможев да ги сопрам солзите.

Те молам простими што прво олку опширно опишував пред да ти го поставам прашањето, но тоа е во врска баш со пастирот и главната личност на филмот (Крис Гарднер) кој што е снимен според вистинита случка.

Што приметив кај пастирот беше дека тој со овците работеше и во сабота и во недела, а истото го правеше и Крис Гарднер за да го прехрани своето дете и да му даде кров над глава.

Дали за овие луѓе кои мораат да работат и сабота и недела - според твојата вера - има спасение, или можеби се несреќници кои одат во вечна пропаст бидејќи го кршат законот БОЖЈИ?


Ти благодарам однапред за евентуелниот одговор


спирос








Изменето од spiros - 02.Март.2010 во 23:26
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Февруари.2010 во 20:42


    Spiros zivotot na ovaa zemja e maka, Bog stvoril ruza koja e mnogu ubava ama na nea ima i trnja.

Sekoj covek ke bide odgovoren spored svetlinata koja ja primil od Boga.No vo sekoja Bozja zapoved lezi i vetuvanje od Boga deka Toj ke najde i resenie za iskusenijata koja samata gi nosi.

Toa sto si go gledal e samo mal del od macniot zivot sto go ima covekot na ovaa zemja .

Od moe licno iskustvo , ijas imav teska soobrakajka so golemi posledici za mene i semejstvoto, no toa neznaci deka za toa e vinoven Bog, da gi gazam zapovedite za da si go podobram zivotot.

Znam za iskustva na mnogu luge koi poradi sabotata imaa izgubeno rabota i pokraj teskata finansiska polozba, no site onie koi mu ostanaa verni na Boga podocna bea povekepati blagoslovenii dobija slobodna sabota i posebna pocit kaj pretpostavenite.
Bog veli vredno raboti vo ostanatite sest rabotni dena i vo tie denovi Toj ke go izlee svojot poseben blagoslov koj sto ke go nadohnadi i sedmiot saboten den.

Tuka e na ispit nasata doverba vo Boga i negovite slavni vetuvanja.

Dajtemu, dajtemu moznost na Boga da ja objavi svojata sila, ispitajtego pa ke vidite deka ne e prekratka Gospodovata raka da ve blagoslovi-- stavete ja verata na ispit.

A Isus im rece: Ako veruvas, se e mozno za onoj koj veruva.... I KE JA VIDITE SLAVATA BOZJA!
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2010 во 00:46
Зошто адвентистите велат дека го следат старозаветниот закон, а сепак не се обрежуваат?
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Февруари.2010 во 10:51
Зарем е толку тешко прашањево па ниту еден адвентист не се потруди да одговори?

Друго прашање: Зошто адвентистите не јадат свинско (и друга старозаветно нечиста храна), кога во новиот завет тоа е дозволено?

Јадете сè што се продава во месарница, не испитувајќи ништо заради совеста, зашто „Господова е земјата и сè што ја исполнува.“ (1 Коринтјаните 10:25, Новиот Завет)

„Не сфаќате ли дека ништо не може да го направи човекот нечист, што влегува однадвор во него, зашто не влегува во неговото срце, туку во стомакот и оди на одредено место?” Така ги прогласи сите јадења за чисти. “ (Господ Исус Христос во ев Марко 7:18-19, Новиот Завет)
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Февруари.2010 во 16:30



      EvAngelos ne e da nekoj nemoze da ti odgovori, no mnogupati ja povtoruvame istata rabota, a ti kako da nemozes ili nesakas da razberes.

   Cesto vo Biblijata gi srekavame izrazite star i nov zavet.
   Sto znaci toa?
      
     Koga ke kazeme "star zavet", nie mislime na zbirkata starozavetni prorocki kanonski knigi sto se napisani pred Hrista -39 na broj.Vo niv se napisani starozavetnite zakoni koi gi delime na na pet grupi;
    Moralen zakon [Desete Bozji zapovedi], koj e nepromenet i koj Bog Licno so svoj prst gi napisal, za niv ti velam deka gi drzime , toa e Bibliski. No za zal toa ne go mislat taka drugite crkvi, i duri nezam so kakva smelost napravile i promeni.
    Hristos ni kazuva: " nemojte da mislite deka Jas dojdov da gi ukinam Zakonot i Prorocite! Ne dojdov da gi ukina, tuku da gi ispolnam. Zasto vistina vi velam, dodeka ne isceznat neboto i zemjata, nitu najmala bukva, ni crticka,ne ke gi snema od Zakonot, dodeka ne se ispolni se"[Matej 5,17-18].
    Fala na Boga, neboto i zemjata uste ne isceznale, no od Bozjiot zakon isceznale celi zapovedi, a i od drugiot del sto ostanal, spored mislenjeto i tvrdenjeto na hristijanite, isceznalo slovoto, ostanalo samo duhot.- Nesvatlivo i tragicno.
   Hristos veli deka ne smee da se menuva nisto vo zakonot se dodeka postojat neboto i zemjata, a hristijanite Bozjiot zakon go izmenile i go pogazile.

-Obreden zakon[ tuka spaga zakonot za zrtvite, graganski zakoni ,zdrastveni zakoni i uredbi i pravila.
Site ovi zakoni , osven moralniot Bozji zakon imaat PRIVREMEN KARAKTER.

    Sto se odnesuva do zakonite so privremen karakter: obredniot zakon[zakonot za zrtvi, za svestenstvoto i i za Svetilisteto, za obredno cistenje i posvetuvanje], graganskite i zdrastvenite zakoni, sto mu gi dal Bog na na svojot narod Izrael posredno preku Mojsej- navistina tie ja zavrsile svojata uloga i zadaca sto ja postavil Bog pred niv i zasluzeno zaminale vo arhivite na bibliskata istorija i ne se veke vo aktivna sluzba, ukinati se.

Sto se odnesuva za obrezanieto, Apostol Pavle ima mnogu dobro napisano za nego vo Rimjanite , pa bi ti predlozil da procitas, za da podobro razberes.
Da nie da se obrezeme vnatresnoi duhovno, a telesnoto ne e mnogu vazno.

A za zasto ne jademe svinsko,- bi trebalo da znaes sto sodrzi svinskoto meso i kolku e dobro za ishrana, sepak sakame da si go zacuvame zdravjeto.

Ako Adventistite se prepoznavat :po ne jadenje na svinsko, ne pienje alhohol, kafe ili drugi ne korisni raboti za teloto ,sme ja zavrsile rabotata-vprocem toa go pravat luge i ne Aventisti, --no ne e taka.

Koga gi citas Evangelijata na Jovan, Marko ,Matej, Luka, toa sto go citas mozes da go razberes polesno .
No st se odnesuva za Pavle, Pavle e nesto drugo, toj rabotite malku gi pisuva vo zavitkana polozba, i tamo treba malce podlaboko da pokopas za da dojdes do vistinata.

Za nas Adventistite kako Noviot Zavet ,taka ni e vazen i Stariot Zavet.
VO STARIOT ZAVET E OBVITKAN NOVIOT ZAVET, A NOVIOT ZAVET GO OBJASNUVA STARIOT ZAVET.

   

   

Изменето од Blagoj_s - 27.Февруари.2010 во 16:31
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Февруари.2010 во 17:42

Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:


    Sto se odnesuva do zakonite so privremen karakter: obredniot zakon[zakonot za zrtvi, za svestenstvoto i i za Svetilisteto, za obredno cistenje i posvetuvanje], graganskite i zdrastvenite zakoni, sto mu gi dal Bog na na svojot narod Izrael posredno preku Mojsej- navistina tie ja zavrsile svojata uloga i zadaca sto ja postavil Bog pred niv i zasluzeno zaminale vo arhivite na bibliskata istorija i ne se veke vo aktivna sluzba, ukinati se.
  


Колку е само интересна оваа адвентистичка теологија. Кога станува збор за некои работи кои што тие сметаат дека не треба да се прават од стариот завет велат: ама тоа било од привремен карактер, тоа не треба да се прави сега во новиот завет, таа Божја заповед е укината итн. А кога станува збор за Шабатот (ткн. Сабота) одма ти ги цитираат следниве стихови:

Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:


    Hristos ni kazuva: " nemojte da mislite deka Jas dojdov da gi ukinam Zakonot i Prorocite! Ne dojdov da gi ukina, tuku da gi ispolnam. Zasto vistina vi velam, dodeka ne isceznat neboto i zemjata, nitu najmala bukva, ni crticka,ne ke gi snema od Zakonot, dodeka ne se ispolni se"[Matej 5,17-18].
  


И во овој случај си толкуваат дека овде Христос зборува за Шабатот и нејадењето на свинско, но не и за обрезувањето и другите исто така старозаветни закони.
Самите сте си ги групирале законите во некои свои произволни групи, а потоа велите овие се привремени, овие вечни, за овие закони горните Христови зборови не важат, за овие важат. Божјите заповеди можат да бидат изменети и укинати кога станува збор за оваа заповед, но не и за онаа заповед. среќа

Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:


Sto se odnesuva za obrezanieto, Apostol Pavle ima mnogu dobro napisano za nego vo Rimjanite , pa bi ti predlozil da procitas, za da podobro razberes.
Da nie da se obrezeme vnatresnoi duhovno, a telesnoto ne e mnogu vazno.
  


Значи сепак сте го укинале старозаветното обрежание кое било телесно и слика на новозаветното? Тогаш зошто не прифатиш и дека старозаветниот Шабат бил слика за новозаветниот одмор во Христос како што учи Павле во посланијата?

Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:


A za zasto ne jademe svinsko,- bi trebalo da znaes sto sodrzi svinskoto meso i kolku e dobro za ishrana, sepak sakame da si go zacuvame zdravjeto.
   


Друг да бламираш со овие лаги. Адвентистите одбиваат да јадат свинско не од здравствени причини, туку од религиозни причини, затоа што им забранила нивната пророчица г-га Елена Вајт. Здравствените причини се секундарна причина, религиозните се тие кои што ви забрануваат - исто како и муслиманите.

Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:


   Hristos veli deka ne smee da se menuva nisto vo zakonot se dodeka postojat neboto i zemjata, a hristijanite Bozjiot zakon go izmenile i go pogazile.
  


Ништо, освен обрезанието, јадењето свинско и ред други работи за кои што адвентистите сметаат дека се надвор од доменот на оваа Христова изјава среќа
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
LoveHim Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 11.Февруари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 13
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај LoveHim Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Февруари.2010 во 22:24
EvAngelos кога си толку ревносен за законот и кажуваш дека веке саботата не важи, ајде те молам дај ми Библиски доказ дека неделата е Божји ден. Ако ми најдеш доказ дека неделата е воспоставена како Божји ден за одмор и дека Исус со својата смрт ја воспоставил, тогаш јас ќе речам дека твоето кажување е вистина.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Февруари.2010 во 00:38
Originally posted by LoveHim LoveHim напиша:

EvAngelos кога си толку ревносен за законот и кажуваш дека веке саботата не важи, ајде те молам дај ми Библиски доказ дека неделата е Божји ден. Ако ми најдеш доказ дека неделата е воспоставена како Божји ден за одмор и дека Исус со својата смрт ја воспоставил, тогаш јас ќе речам дека твоето кажување е вистина.


А кој вели дека неделата е Божји ден? среќа
Мислам дека полека се доближуваме до разрешување на недоразбирањето. Адвентистите мислат дека останатите христијански деноминации го замениле старозаветниот Шабат со новозаветната недела, но тоа воопшто не е така. Можеби има некое малцинство што ја третираат неделата како старозаветниот Шабат, но мнозинството христијани во светот воопшто не ја третираат неделата како старозаветниот Шабат. Да, овие христијани можеби не одат на работа во недела, но сепак тие си готват храна, одат на излет, си прават скара, одат на богослужба, си перат теписи во тој ден и слични работи од кои  некои беа забранети во старозаветниот Шабат нели.

Значи, пак ќе повторам, ние не сме го замениле старозаветниот Шабат  со неделата, туку едноставно ние влеговме во новозаветниот Шабат (Христовиот одмор) и ние седум дена неделно сме во тој Шабат (одмор) и немаме новозаветен Шабатен ден во неделата. Тоа не е ниту сабота, ниту недела, ниту вторник, ниту било кој ден од неделата.

„Дојдете при Мене сите, кои се трудите и сте обременети, и Јас ќе ви дадам одмор. Земете го Мојот јарем на себе и научете се од Мене, зашто Јас сум кроток и понизен по срце; и ќе најдете одмор на своите души; зашто Мојот јарем е пријатен и Моето бреме е лесно.“ (Исус во ев. по Матеј 11:28-30)

Старозаветниот Шабат беше претслика (сенка) за идното влегување на Божјиот народ во Христовиот одмор:

„И така, никој да не ве осудува за јадење, или за пиење, или за некаков празник, или за млада месечина, или за саботи. Тоа е само сенка на она што ќе дојде, а стварноста е Христос.“ (Колошаните 2:16-17)

„Зашто некаде за седмиот ден е речено вака: „И Бог одмори во седмиот ден од сите Свои дела.” И пак на тоа место: „Нема да влезат во Мојот одмор.” (Псалм 95:11) И така, ако останува некои да влезат во него, а оние кои порано го чуле евангелието не влегле заради непослушност; пак определил некој ден, „денес”, кога по толку време зборувал преку Давида, како што е речено порано: „Денес ако го чуете Неговиот глас, не закорувајте ги вашите срца.” Зашто, ако Исус Навинов можеше да ги доведе во одморот, не би зборувал после тоа за друг ден. Значи, на Божјиот народ му остана одморот. Имено, кој влегол во Неговиот одмор, тој се одморил од своите дела, како и Бог од Своите. И така, да се погрижиме да влеземе во тој одмор, за да не падне некој по примерот на истата непослушност!“ (Евреите 4:4-11)

Од овој пасус, ако внимателно читате, ќе забележите дека под новозаветниот одмор (еврејски: шабат) не се подразбира одреден ден во неделата, туку станува збор за долг временски период кој започнал со Христос, а трае сеуште за Божјиот народ кој сеуште влегува во Божјиот одмор преку вера во Христос. Затоа, ако сакаме да бидеме дел од Божјиот народ, да ја оставиме старозаветната сенка и да се погрижиме да влеземе во Божјиот одмор како што не советува апостолот погоре.

Originally posted by LoveHim LoveHim напиша:

EvAngelos кога си толку ревносен за законот...


Можеби погрешно си ме разбрал. Јас не сум ревносен за старозаветниот Синајски закон кој Христос го прикова на Голготскиот крст. Јас сум ревносен за Христовиот новозаветен закон.


Изменето од EvAngelos - 28.Февруари.2010 во 00:40
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 39>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,640 секунди.