IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ВЕХАБИИ - СЕЛЕФИТИ, кои се тие?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ВЕХАБИИ - СЕЛЕФИТИ, кои се тие?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 151617
Автор
Порака
Sahih Bukhari Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Декември.2007
Локација: Germany
Статус: Офлајн
Поени: 389
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sahih Bukhari Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Април.2008 во 18:47
Mali abe ti si postanal expert vo ova fotoshop !!!

Sramota za tebe stvarno, tolku vreme si na forumov a nishto nesi naucil od islamov, smao edno isto pak isto....

ali aj moze i ti nesi kriv, bolka si e bolka....
aj ke ti preporacam dobar lekar za vakvi stvari, ke ti pisham na lp. da ne ti go zeme nekoj, vaka javno na forum....
OUR DIGNITY IS IN ISLAM!!!
Кон врв
Padisah Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Ноември.2007
Локација: Turkey
Статус: Офлајн
Поени: 393
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Padisah Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Мај.2008 во 01:47

posle arapite Turcite stanuvaat lideri na islamot so toa i hilafetot  pominuva vo  niva raka (zastitnik na muslimanite) so nivnoto vozdignuvanje hrsitijanska evropa se isplasila i so godine e pravela palnovi kako da go unisti islamot od vnatre taka da polse nekolku veka e uspeala nivnata namera  , nivnite spioni odela do taa krajnost sto duri i odela vo dzamija klanjale namaz(se pravale deka klanjaaat) i ne samioo toa a vo pozadina unistuvanje na islamot od vnatre vo vrska so ovaa ke vi prilozam eden tekst i toa e samo eden primer od mnogute....za zal



Изменето од Padisah - 06.Мај.2008 во 02:05
Sultan Ulü-l Ebsar
T.Han B.Osman bin lahavle
Daimi Muzaffer
Dünya Fatihi Haşmetli ve Ulu Sultan
Кон врв
Padisah Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Ноември.2007
Локација: Turkey
Статус: Офлајн
Поени: 393
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Padisah Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Мај.2008 во 01:54

NASTANAK I ŠIRENJE VEHABIZMA

[Ovaj tekst je najvećim dijelom prijevod iz Ejub Sabri pašine knjige Mirat-ul-haremejn. Ova knjiga je na turskom jeziku i ima 5 tomova. Nju je izdala istanbulska Izdavačka kuća “Matba’a-i Bahriye” 1301.-1306. godine po Hidžri.]

36 - U vrijeme kada je Osmanlisko carstvo bilo dominantno, na Arapskom poluotoku je svakom državom upravljalo službenik kojeg je izabrala država. Kasnije je svaka oblast, osim Hidžaza, pripala svakom ko ju je mogao oteti i vladati njom kao šejhovlukom.

Načela vehabizma, koja je Muhammed bin Abdulvehhab širio su za kratko vrijeme, 1150./1737. godine, zauzela političku formu. Ona su se raširila po cijeloj Arabiji. Muhammed Ali paša, guverner Egipta, je kasnije, na zapovijed halife iz Istanbula, oslobodio Arabiju od njih egipatskim vojnim snagama.

Abdul’aziz bin Muhammed bin Sa’ud, koji je vjerovao u vehabije, je 1205./1791. godine po prvi put najavio rat emiru Mekke, šerifu Galib-efendiji. Oni su dotad tajno širili vehabizam. Oni su poubijali i mučili mnoge muslimane, zarobljavali njihove žene i djecu, i silom prisvajili njihovu imovinu.

Muhammed bin Abdulvehhab je pripadao plemenu Beni Temim. On je rođen 1111./1699. godine u pustinji Nedžd, u selu Ujejne, kod jedne kasabice zvane Hurejmile. Umro je 1206./1792. godine. On je ranije išao u Basru, Bagdad, Iran, Indiju, i Damask, sa namjerom da trguje, gdje je bio, zahvaljujući njegovom agresivnom držanju, nazvan imenom “šejh od Nedžda”. On je u ovim mjestima vidio i naučio svašta i svezao svoje srce za ideju da postane šef. On se 1125./1713. godine sreo u Basri sa Hemferom (Hempher), jednim engleskim špijunom, koji je razumio da ovaj neiskusni mladić žudi da putem revolucije postane vođa. Hempher je sa njim uspostavio dugoročno prijateljstvo. On ga je inspirisao lažima i trikovima koje je naučio od engleskog Ministarstva za kolonije (Ministarstva komonvelta). Kada je on vidio da Muhammed uživa u ovim inspiracijama on mu je predložio da on osnuje novu vjeru. Na ovaj način su i špijun i Muhammed bin Abdulvehhab dobili ono što su tražili. On je mislio da bi bilo pogodno da on osnuje novi put (tarikat) i dođe do svog cilja. On je, u pripremama za ovaj svoj cilj, počeo pohađati u blagoslovljenom gradu Medini predavanja hanbeli uleme, a kasnije, izvjesno vrijeme i u Damasku. Kada se je vratio u Nedžd on je napisao za seljake male vjerske knjižice. On je (u njima) napisao ono što je naučio od engleskog špijuna i u to pomiješao još i pokvarena učenja mu’tezila i drugih inovatorskih (bid’at) grupa. Mnogi (neuki) seljaci su ovo počeli slijediti. Ministarstvo komonvelta, koje je osnovano u Engleskoj sa ciljem da iznutra razori i uništi islam, je obavijestilo šejha od Nedžda, Muhammeda bin Sa’uda, o ovoj situaciji. Oni su mu dali ogromnu sumu novaca i obećali vojnu pomoć ako on počne sarađivati sa Muhammedom bin Abdulvehhabom. Arapi su (u to vrijeme) pridavali veliku važnost ličnim i rodovskim odlikama. Pošto je Muhammed bin Abdulvehhab bio neuk (džahil) on je upotrijebio ime Muhammeda bin Sa’uda kao polugu (alatku) da raširi svoj put koji je on nazvao vehabizam. On je predstavio sebe kao kadiju (Poglavara za vjerska pitanja) a Muhammeda bin Sa’uda kao hakima (vladara). On je napisao u njihovoj konstituciji da ih mogu naslijediti samo njihova djeca.

Kada je 1306./1888. godine napisana knjiga Mir’at-ul Haremejn emir Nedžda je bio Muhammedov bin Sa’udov potomak Abdullah bin Fajsal, a kadija, to jest vođa za vjerska pitanja, potomak Muhammeda bin Abdulvehhaba.

Abdulvehhab, Muhammedov otac, koji je bio dobar i čist alim u Medini, i njegov brat Sulejman bin Abdulvehhab, i njegovi učitelji, su osjetili iz riječi i izjava, ponašanja, i ideja koje im je on često postavljao kao pitanja dok je on bio učenik u Medini, da će on postati otpadnik, jeretik, koji će ubuduće iznutra oštetiti islam. Oni su njemu savjetovali da ispravi svoje ideje a muslimanima da ga izbjegavaju. Međutim, oni su ubrzo naišli na ono čega su se najviše plašili. On je počeo otvoreno širiti svoje otpadničke ideje kao vehabizam. On je, da bi prevario vjerski neuke ljude (džahile) i idiote, ponudio reforme i inovacije koje nisu bile u skladu sa knjigama alima islama. On je bio toliko nepromišljen da se usudio smatrati da su pravi muslimani ehli sunneta vel-džema’at kafiri.
Sultan Ulü-l Ebsar
T.Han B.Osman bin lahavle
Daimi Muzaffer
Dünya Fatihi Haşmetli ve Ulu Sultan
Кон врв
Padisah Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Ноември.2007
Локација: Turkey
Статус: Офлајн
Поени: 393
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Padisah Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Мај.2008 во 01:57

Kada se Abdulvehhabov sin obratio vladarima Der’ijje, s vizijom lakog širenja ovih njegovih krivovjerja preko njih, oni su se voljno ujedinili sa njim u nadi da će proširiti svoje teritorije i povećati svoju moć. Oni su zapeli iz petnih žila da ove njegove ideje svugdje rašire. Oni su najavili rat svima onima koji su to odbili i koji su im se suprotstavili. Kada je rečeno da je dozvoljeno (halal) pljačkati i ubijati muslimane, ljudi zvijeri, i pustinjski pljačkaši, su se utrkivali jedni s drugim u priključivanju Muhammedovoj bin Sa’udovoj vojsci. Muhammed bin Sa’ud i Muhammed bin Abdulvehhab su 1143./1730. godine zajedno zaključili da su oni, koji ne prihvataju vehabizam, nevjernici i višebošci (kafiri i mušrici) i da ih je dozvoljeno ubijati i konfiskovati im njihovu imovinu. Oni su, sedam godina kasnije, javno oglasili ovu svoju deklaraciju. Abdulvehhabov sin je onda, kada mu je bilo trideset dvije godine, počeo izmišljati lažne idžtihade koje je kasnije oglasio u četrdesetoj godini života.

Essejjid Ahmed bin Zejni Dahlan rahmetullahi alejh, muftija šafi’ijiskog mezheba u blagoslovljenom gradu Mekki mukerremi, je u temi pod naslovom Fitnet-ul-vehhabijje, opisao načela vehabizma, mučenja, i pokolje koje su vehabije nanijele muslimanima. [Ova tema se nalazi na 228. stranici drugog dijela knjige El-Futuhat-ul-islamijje. Ova knjiga je izdata 1387./1968. godine u Kairu. Ovaj dio je reprodukovan foto ofsetom 1395./1975. godine u Istanbulu.] On piše, “Oni su, da bi prevarili mekkansku i medinsku ulemu, poslali svoje ljude u ove gradove. Međutim, ovi ljudi nisu bili u stanju da odgovore na pitanja koja su im postavili alimi islama. Postalo je jasno da su oni bili neuki jeretici. Presuda koja kaže da su oni kafiri je napisana i svugdje distribuirana. Emir grada Mekke, šerif Mes’ud bin Sa’id, je naredio da se vehabije pozatvaraju. Neke vehabije su pobjegle u Der’ijju i ispričale šta im se desilo.” [Zejni Dahlan je preselio 1304./1886. godine na ahiret u gradu Medini.]

Alimi sve četiri mezheba u Hidžazu, uključujući i Muhammedovog bin Abdulvehhabovog brata Sulejmana i njegove učitelje, su, da bi svim muslimanima obratili pažnju, pročešljali Muhammedove knjige i napisali odgovore na njegova pokvarena pisanja koja su destruktivna za islam. Oni su napisali knjige koje su dobro dokumentovane jakim dokazima i koje pobijaju njegova otpadnička pisanja. [Molimo čitaoca da pročita peti članak na početku ove knjige. U njemu se nalazi prijevod odlomka iz knjige Sava’ik-ul ilahijje firredd-i alel-vehhabijje koju je napisao Sulejman bin Abdulvehhab, brat Muhammeda bin Abdulvehhaba. Ova knjiga je štampana prvi put 1395. godine po Hidžri. Drugo izdanje, koje je reprodukcija ofsetom, je izdato u Istanbulu 1395./1975. godine.]

Ove knjige nisu pomogle puno. One su izazvale mržnju prema muslimanima i pobudile Muhammeda bin Sa’uda da napadne na muslimane i poveća krvoproliće. On je pripadao plemenu Beni Hanife. On je potomak onih idiota koji su vjerovali da je Musejleme-tul Kezzab poslanik. Muhammed bin Sa’ud je umro 1178./1765. godine. Njega je naslijedio njegov sin Abdul’aziz bin Muhammed bin Sa’ud. Jedan šija je 1217./1803. godine u džamiji u Der’ijji izvršio atentat na Abdul’aziza i zabio mu nož u stomak. Tada je Sa’ud bin Abdul’aziz postao vođa vehabija. Ova tri su se puno borila, kao da su se takmičila, da proliju što više muslimanske krvi, zavaraju Arape, i rašire vehabizam.

Sultan Ulü-l Ebsar
T.Han B.Osman bin lahavle
Daimi Muzaffer
Dünya Fatihi Haşmetli ve Ulu Sultan
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2008 во 00:59
Bravo sultane, sve biseri naogjas....
 
Kade moze da se procita ova?
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2008 во 02:06
Ubav izvadok Padisah sekoja cest.....spored ovaa mi e jasen tvojot stav prema vehabiite, koj i jas go imam a toa e deka se obicni kriminalci...
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 151617
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 1,781 секунди.