IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Исусова молитва - исцелител
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Исусова молитва - исцелител

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 29>
Автор
Порака
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2009 во 14:08
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Originally posted by Miki_P Miki_P напиша:

              "Бидејќи, секој, кој го призове името Господово, ќе се спаси"             (Послание на св. ап. Павле до Римјаните 10,13)    Молитвата Исусова, која е составена од зборовите: "ГОСПОДИ, ИСУСЕ ХРИСТЕ, СИНЕ БОЖЈИ, ПОМИЛУЈ МЕ" – e, како и секоја друга молитва. Но, бидејќи нејзината сила излегува од силата на сесилното ИМЕ на Господа Исуса Христа – Спасителот, затоа таа е посилна (по плодотворна)од сите други.

 

Две работи би сакал да забележам овде.

 

1. Ако тоа е како што велиш "најслината молитва", тогаш зошто Христос, кога го прашале учениците како да се молат, Тој не им ја дал како пример "најсилната молитва" туку им ја дал како пример молитвата "Татко наш..."?

 

2. Во горниот стих (Рим 10:13) апостолот го цитира Јоел 2:32, а таму за "името Господово" во оригиналот стои "името ЈХВХ", а тоа е личното Име на Бог, а не името на Исус. Значи во конкретно тој стих не станува збор повикување на Исусовото Име, туку за повикување на Името на Таткото Небесен.

 


Originally posted by Miki_P Miki_P напиша:

 
Светите отци велат: Постојаната молитва е непрестано призивање на името на Христово - било да одиш или лежиш, било да си на трпеза или на работа – во секоја прилика и во секое време треба да се повикува Името Божјо.

 

Ако така папагалски си го повторуваме Божјото Име додека лежиме, додека работиме и паметот ни е во работата, тогаш сме под осуда на третата Божја заповед која вели: "Не изговарај го напразно Името Божјо!"

Но кога вие ја кршите без пардон втората Божја заповед, тогаш зошто би очекувале ти ретата да не ја кршите? среќа

 


Брате, ако ги читаш постовите ќе знаеше зашто Господ Исус Христос не им ја дал таа молитва на Апостолите, но не ја ни сокрил. Ако сакаш ке ти постирам од каде се наога изворот на Исусовата молитва ќе ти најдам аикао ако само малку се потрудиш самиот ќе најдеш во почетокот на темата.

И ова за „папагалското пофтарање“ упорно повторувате и повторно ке кажам, не читате и не разбирате или поточно не сакате да разберет. Но нема да повторувам. прочитај си сам, имаш одговор и на тоа прашање.

За жал, проблемот наш е тоа дека не се слушаме и поучуваме туку се инатеме и расправаме.

Господ со тебе и биди поздравен

Изменето од Опитен - 05.Јануари.2009 во 14:11
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2009 во 14:13
Исусова молитва:
 
Како што Ти Ме испрати Мене во светот, така и Јас ги испратив во светот; За нив се осветувам Себеси, за да бидат и тие осветени во вистината.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
Miki_P Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 985
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miki_P Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2009 во 16:29
Ризикувам да бидам опоменат за „скршнувањето“ од темата, но, тоа треба прво да се случи со пасторот „изворен“ и неговиот пријател „православен“ („православен“ и „gospel“ се една личност).

Светото Предание го дополнува Светото Писмо

Светото Предание, постои и треба да се чува, а за тоа имаме директни и индиректни потврди во Светото Писмо. Индиректна потврда е фактот дека Светото Писмо постанало од Светото Предание. Пред Мојсеј не постоела ниту една книга на Библијата. Тоа што Мојсеј го напишал во книгите Исход, Левит, Броеви и Повторени закони секако претставува лично доживување и искуство на Мојсеј. Но, тоа што го напишал во првата книга на Библијата, во книгата Битие, напишано е според преданието. Значи, во Стариот завет преданието му претходело на Светото Писмо.

Таков е случајот и со Новиот завет. Спасителот ништо не напишал. Во Евангелието е запишан само еден настан, кога Спасителот нешто пишувал. Но, и тоа што го напишал не го пишувал на папирус или пергамент, или некаква глинена плоча за да биде сочувано, туку почнал „со прст да пишува по земјата“ (Јован 8, 6), така што тоа пишување можело да го избрише првиот дожд што ќе падне, или пак да го разнесе првиот ветер како прав во воздухот. инаку, Спасителот не напишал ништо друго, туку своето учење го предавал усно, значи по пат на предание, а го потврдувал со своите дела. Исто така правеле и апостолите. Пред да почнат да ги пишуваат евангелијата и посланијата, Христовата наука ја ширеле усно, со преданија./

Дали е во книгите навистина запишано баш сè што Христос правел и учел во текот на три и пол години од своето делување? Очигледно е дека не е. Тоа се гледа од фактот што поедини описи постојат само во едно евангелие, а некои само во одруго. Описите на страдањето Христово, на Неговото воскресение и на јавувањата по воскресението ниту во едно евангелие не се дадени во сите поединости. На пример, речено е дека Христос на своите ученици им се јавувал повеќе пати во текот на четириесетте денови по воскресението до вознесението и дека им зборувал за Царството Божјо (Дела Ап. 1, 3). Но никаде не е запишано конкретно што им зборувал. За вознесението зборуваат само Лука и Марко. Останатите двајца евангелисти ништо не кажуваат. Значи, испуштиле да споменат еден толку значаен настан, каков што е вознесението! Па ни евангелистот Лука во своето евангелие не не известува кога, во кој ден се случило вознесението. А дека тоа се случило во 40-тиот ден по возскресението дознаваме дури од Делата апостолски.

Еве, уште еден пример кој според логичната нужност сведочи дека Светото Писмо не изнесува се што може да се рече за Христа. Во Црквата постои верување, засновано на светото предание, дека Спасителот по своето воскресение и се јавил на мајка му, Богородица. тоа јавување не е никаде запишано во Светото Писмо. Дали е умно, според сектантската логика, да го отфрлиме тоа предание? Зарем едно такво јавување не е блиско до секој ум? а ете, Светото Писмо за тоа молчи. Но, ако списите молчат, не значи дека молчеле и апостолите. Тие по устен пат и предале на Црквата многу повеќе отколку што напишале. Па тоа што усно го примила Црквата од апостолите, тоа е Светото предание. Таквите преданија подоцна Светите отци ги запишувале за да не му ги „дадат на заборавот“. тоа се чувало во Црквата, и тоа морало да се чува. Тоа е историски познато, а тое е и логично.

Исто така, во Светото Писмо немаме речиси ништо за животот на света Богородица, освен дека живеела, дека примила благовест од светиот архангел Гаврил, дека Го родила Спасителот и дека бегала во Египет, дека еднаш при посетата на Ерусалимскиот храм Го барала својот 12-годишен син, додека на крајот не Го нашла во храмот, дека била со Него на една свадба во Кана Галилејска, дека била присутна под крстот на својот Син на Голгота и со апостолите во „горната соба“, очекувајќи го слегувањето на Светиот Дух. тоа е сè. Треба ли тогаш, според сектантската логика, да се заклучи дека таа повеќе немала никакви доживувања, или никакв средби со апостолите и со верниците, дека своето детство не го поминала во храмот Божји каде што, според својот завет, ја одвеле кејзините родители; дури дека не се ни родила ниту, пак, умрела, затоа што во Светото писмо за тие настани не пишува ништо?!

Секако дека не. Ако за тоа не зборува Светото Писмо, зборува Светото Предание, како природно дополнение на Светото Писмо. Што има „антибиблиско“ во тоа?!

p.s. Овој текст го имав постирано во Православни проповеди..., но бидејќи таму нема ништо интересно за вас, еве, ви го постирам и овде, како што реков, со ризик да бидам „опоменат“.


Изменето од Miki_P - 05.Јануари.2009 во 16:42
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2009 во 16:31
Исусова молитва:
 
Но не се молам само за нив, туку и за оние, кои преку нивните зборови - ќе веруваат во Мене, за да бидат сите едно; како што си Ти, Татко, во Мене, и Јас во Тебе, така и тие да бидат едно во Нас, за да верува светот дека Ти Ме испрати.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2009 во 16:41
Originally posted by Miki_P Miki_P напиша:

Ризикувам да бидам опоменат за „скршнувањето“ од темата, но, тоа треба прво да се случи со пасторот „изворен“ и неговиот пријател „православен“ („православен“ и „gospel“ се една личност).

Светото Предание го дополнува Светото Писмо

Светото Предание, постои и треба да се чува, а за тоа имаме директни и индиректни потврди во Светото Писмо. Индиректна потврда е фактот дека Светото Писмо постанало од Светото Предание. Пред Мојсеј не постоела ниту една книга на Библијата. Тоа што Мојсеј го напишал во книгите Исход, Левит, Броеви и Повторени закони секако претставува лично доживување и искуство на Мојсеј. Но, тоа што го напишал во првата книга на Библијата, во книгата Битие, напишано е според преданието. Значи, во Стариот завет преданието му претходело на Светото Писмо.

Таков е случајот и со Новиот завет. Спасителот ништо не напишал. Во Евангелието е запишан само еден настан, кога Спасителот нешто пишувал. Но, и тоа што го напишал не го пишувал на папирус или пергамент, или некаква глинена плоча за да биде сочувано, туку почнал „со прст да пишува по земјата“ (Јован 8, 6), така што тоа пишување можело да го избрише првиот дожд што ќе падне, или пак да го разнесе првиот ветер како прав во воздухот. инаку, Спасителот не напишал ништо друго, туку своето учење го предавал усно, значи по пат на предание, а го потврдувал со своите дела. Исто така правеле и апостолите. Пред да почнат да ги пишуваат евангелијата и посланијата, Христовата наука ја ширеле усно, со преданија./

Дали е во книгите навистина запишано баш сè што Христос правел и учел во текот на три и пол години од своето делување? Очигледно е дека не е. Тоа се гледа од фактот што поедини описи постојат само во едно евангелие, а некои само во одруго. Описите на страдањето Христово, на Неговото воскресение и на јавувањата по воскресението ниту во едно евангелие не се дадени во сите поединости. На пример, речено е дека Христос на своите ученици им се јавувал повеќе пати во текот на четириесетте денови по воскресението до вознесението и дека им зборувал за Царството Божјо (Дела Ап. 1, 3). Но никаде не е запишано конкретно што им зборувал. За вознесението зборуваат само Лука и Марко. Останатите двајца евангелисти ништо не кажуваат. Значи, испуштиле да споменат еден толку значаен настан, каков што е вознесението! Па ни евангелистот Лука во своето евангелие не не известува кога, во кој ден се случило вознесението. А дека тоа се случило во 40-тиот ден по возскресението дознаваме дури од Делата апостолски.

Еве, уште еден пример кој според логичната нужност сведочи дека Светото Писмо не изнесува се што може да се рече за Христа. Во Црквата постои верување, засновано на светото предание, дека Спасителот по своето воскресение и се јавил на мајка му, Богородица. тоа јавување не е никаде запишано во Светото Писмо. Дали е умно, според сектантската логика, да го отфрлиме тоа предание? Зарем едно такво јавување не е блиско до секој ум? а ете, Светото Писмо за тоа молчи. Но, ако списите молчат, не значи дека молчеле и апостолите. Тие по устен пат и предале на Црквата многу повеќе отколку што напишале. Па тоа што усно го примила Црквата од апостолите, тоа е Светото предание. Таквите преданија подоцна Светите отци ги запишувале за да не му ги „дадат на заборавот“. тоа се чувало во Црквата, и тоа морало да се чува. Тоа е историски познато, а тое е и логично.

Исто така, во Светото Писмо немаме речиси ништо за животот на света Богородица, освен дека живеела, дека примила благовест од светиот архангел Гаврил, дека Го родила Спасителот и дека бегала во Египет, дека еднаш при посетата на Ерусалимскиот храм Го барала својот 12-годишен син, додека на крајот не Го нашла во храмот, дека била со Него на една свадба во Кана Галилејска, дека била присутна под крстот на својот Син на Голгота и со апостолите во „горната соба“, очекувајќи го слегувањето на Светиот Дух. тоа е сè. Треба ли тогаш, според сектантската логика, да се заклучи дека таа повеќе немала никакви доживувања, или никакв средби со апостолите и со верниците, дека своето детство не го поминала во храмот Божји каде што, според својот завет, ја одвеле кејзините родители; дури дека не се ни родила ниту, пак, умрела, затоа што во Светото писмо за тие настани не пишува ништо?!

Секако дека не. Ако за тоа не зборува Светото Писмо, зборува Светото Предание, како природно дополнение на Светото Писмо. Што има „антибиблиско“ во тоа?!


Исус им рече: „Ако Бог беше ваш Татко, ќе Ме љубевте Мене; зашто Јас од Бога излегов и дојдов; и не дојдов Сам од Себе, туку Тој Ме прати.

Мики нема надополнување на Христовите зборови, ако сакаш да си христијанин ке го слушаш Него и само Него!
Кон врв
Miki_P Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 985
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miki_P Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 00:17

ГOСПOДИ ИСУСE ХРИСТE СИНE БOЖЈИ ПOМИЛУЈ МE ГРEШНИOТ / ГРEШНAТA


Исусoвaтa мoлитвa кoјa уштe сe нaрeкувa и умнo-срдeчнa, e нaмeнeтa зa нeпрeстaнo мoлeњe нa ситe христијaни. Знaчи мoлитвaтa трeбa дa бидe пoстoјaнa, зa штo прeпoрaчувa и Библијaтa: „Мoлeтe сe пoстoјaнo (1 Сoл. 5,17); Бидeтe пoстoјaни вo мoлитвaтa, бидeтe бoдри вo нea сo блaгoдaрнoст“ (Кoл. 4, 2). Вo пoчeтoкoт, сeкoј христијaнин Исусoвaтa мoлитвa трeбa дa јa изгoвaрa кoлку штo e мoжнo пoчeстo и вo билo кoј пeриoд oд дeнoнoќиeтo, бeз рaзликa дaли извршувa физичкa или умствeнa aктивнoст или пaк сe oдмaрa. Спoрeд тoa мoлитвaтa мoжe дa сe изгoвaрa глaснo или тивкo вo сeбe или пaк мислoвнo, вo зaвиснoст oд мoмeнтaлнитe oкoлнoсти. Пoжeлнo e истaтa дa сe вмeтнe вo сeкoјднeвнoтo мoлитвeнo прaвилo.

Нa кoј нaчин тaa стaнувa умнo-срдeчнa? Вo пoчeтoкoт кaкo и сeкoјa другa мoлитвa, тaa сe изгoвaрa мeхaнички, при штo oнoј кoј сe мoли трeбa дa бидe кoнцeнтрирaн вo нea, oднoснo дa нe дoзвoлувa дa бидe сoвлaдaн oд рaзни други мисли. Св.Oтци прeпoрaчувaaт изгoвaрaњeтo нa мoлитвaтa дa сe пoврзe и сo сaмoтo тeлeснo вдишувaњe и издишувaњe, oднoснo дa сe пoвтoрувa интeрвaлнo сo oтчукувaњaтa нa чoвeчкoтo срцe. Тoa знaчи кoгa сe вдишувa вoздух сe изгoвaрa: Гoспoди Исусe Христe Синe Бoжји, a при издишувaњe: пoмилуј мe грeшниoт / грeшнaтa. Oткaкo ќe сe дoстигнe oвoј стaдиум (сe рaзбирa пo дoлгo и упoрнo прaктикувaњe), тoгaш Исусoвaтa мoлитвa стaнувa умнo-срдeчнa. Тoa пoдрaзбирa дeкa христијaнинoт вo сeкoј мoмeнт мoжe aктивнo и пaсивнo дa твoри, рaбoти и живee, мoлeјќи сe умнo-срдeчнo бeз притoa дa јa нaруши мoлитвaтa. Крaјниoт дoстрeл вo извeжбувaњeтo нa тaa умнo-срдeчнoст e умствeнoтo изгoвaрaњe нa мoлитвaтa и вo сoнoт, зa врeмe нa спиeњeтo.

Исусoвaтa мoлитвa e сoвршeнa мoлитвa, зaштo ги сoдржи нeпрoмeнливитe вистини зa спaсeниeтo и нaшaтa вeрa вo Бoжeствeнoтo oвoплoтувaњe. Имeнo, збoрoвитe Гoспoди Исусe Христe Синe Бoжји свeдoчaт дeкa Гoспoд Исус Христoс e Син Бoжји, oднoснo Бoг Син, втoрoтo лицe нa Прeсвeтaта Трoицa, нo и Бoгoчoвeк пo имe Исус, кoј вo Сeбe ги сoдржeл и Бoжeствeнaтa и чoвeчкaтa прирoдa. Зaтoa кoгa сe oбрaќaмe кoн Гoспoдa Исусa Христa нe сe oбрaќaмe сaмo кoн Исус Христoс, кoј бил Син Бoжји, туку и кoн Oтeцoт и Св. Дух, зa штo свeдoчи и Библијaтa: „Зaтoa ви кaжувaм дeкa никoј, кoј збoрувa прeку Бoжјиoт Дух, нe фрлa aнaтeмa нa Исусa, и никoј нe мoжe дa Гo нaрeчe Исусa Гoспoд oсвeн прeку Свeтиoт Дух (1 Кoр 12,3)“. Збoрoвитe пaк: пoмилуј мe грeшниoт / грeшнaтa, знaчaт нaшe дирeктнo испoвeдaњe нa Бoжeствeнaтa силa нa Спaситeлoт дa oслoбoдувa oд рoпствoтo нa грeвoт. Сo тиe збoрoви, oсвeн нaшa испoвeд прeд Бoгa, oд Нeгo прoсимe утeхa и прoстувaњe нa ситe нaши прeгрeшeнијa.

Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 00:27
ЛУКА 22:42 велејќи: „Татко! Ако сакаш, отстрани ја оваа чаша од Мене! Но нека не биде Мојата, туку Твојата волја!”
Кон врв
Miki_P Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 985
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miki_P Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 00:38




Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј не.


Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 00:52
Во тој ден ќе барате во Мое име; и не ви велам дека Јас ќе Го молам Мојот Татко за вас;

                         Јован 16-26


зашто Самиот Татко ве љуби, зашто вие Ме љубевте Мене и верувавте дека Јас Сум излегол од Бога.

                                    Јован 16-27

Изменето од izvoren - 06.Јануари.2009 во 00:56
Кон врв
Miki_P Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 985
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miki_P Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 01:29
Нешто ова, со цитативе, ме потсетува на овие што тропаат по вратите од домовите, одејќи по двајца. Дали, можеби, имате иста, или слична, вера со Јеховините Сведоци, а???

Изменето од Miki_P - 06.Јануари.2009 во 01:32
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 01:33
А мене ова со папагалското повторување на една те иста молитва ме потсетува на еден папагал Кики што по цел ден повторуваше едно те исто "здраво"
Дали, можеби, имате иста или слична вера со папагалите? голема%20насмевка
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 02:03
Originally posted by Miki_P Miki_P напиша:

Нешто ова, со цитативе, ме потсетува на овие што тропаат по вратите од домовите, одејќи по двајца. Дали, можеби, имате иста, или слична, вера со Јеховините Сведоци, а???


Brate Miki, nemoj loso za Svedocite da zboris, ako ne bea tie nemase da znam za Hristos i nemase da veruvam.

Ako ne tropaa tie na mojata vrata, jas ke tropav na vratata na gjavolot.

Te molam vo imeto na Spasitelot nas, respekt kon niv i kon site sto go priznavaat Hrista, koj go dade zivotot za nas gresnicite...

Jovan 6:37 " A koj ke dojde kaj mene sigurno nema da go otfrlam"-rece ISUS.

A za doktrinite sekoj misli deka e vo pravo, ama se dodeka se diskutira so pocit i ljubeznost, togas sme Hristijani i ISUS ke se gordee so nas.

Da ne me sfatis pogresno,te pocituvam mnogu brate Miki, Hristos posredi nas!AMIN!
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 02:07
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

А мене ова со папагалското повторување на една те иста молитва ме потсетува на еден папагал Кики што по цел ден повторуваше едно те исто "здраво"
Дали, можеби, имате иста или слична вера со папагалите? голема%20насмевка


Brate Pravoslaven, mislis deka Hristos e zadovolen so tvojot sarkasticen odgovor? Sekoe dobro i pozdrav do tebe,
da bideme malku po kulturni.

Izvini sto se mesam megu vasata prepiska...
Кон врв
Miki_P Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 985
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miki_P Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2009 во 02:23
И е, и ќе биде, брате, KINGDAVID.
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 29>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.