IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - КУЛТОТ ЗА МАРИЈА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

КУЛТОТ ЗА МАРИЈА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2627282930 60>
Автор
Порака
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 03:23
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

pravoslaven sto ne ja pocituva bogorodica ne e pravoslaven. pocituvanjeto na majkata bozja ne e kult, tuku bogougodenie!! Jas imam 3 ikoni od bogorodica doma i mnogu gi postuvam. samo za molenjeto kon nea imam malku nejasnotii. porano i se molev mnogu ama sega sum malce nesiguren. ne znam dali e pravo da i se molime nejze. poveke lugje razlicno mi kazuvaat
ti sto mislis?


Можеш да се молиш таа да се застапи за тебе пред Бога, но самата таа, нема да направи ништо - Бог е тој кој прави се. Така е со молењето кон секој светец.
Do what is right, come what may...
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 04:30
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

и во последниов пост EvAngelos на оваа тема трескаш глупости, ама ајде ќе почнам со ред:
 
Мореее еден куп "ортовци" сте се намножиле додека бев отсутен, ако ако, ќе најде EvAngelos време за сите вас. Ајде почни со ред, а јас ќе одам чекор со тебе голема%20насмевка

Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Богородица = Христос е Бог, Пречистата Марија го раѓа Христос, следува Пречистата е Богородица

Христос е Богочовек. Христос е Бог, но и Христос е Човек. Христос не ја добил божествената природа од Марија, туку дирекно од Бог. Христос ја добил само човековата природа од Марија. Марија не е мајка на Божјиот Син, туку на Човечкиот Син во Исус Христос. Марија не го родила Бог, туку Човекот во Исус Христос.
Христос е Творецот на Марија, а не она на Него. тајм%20аут
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Најголемата = Јован е најголем, а Богородица најголема, која како жена е поголема и од Јован, зашто Човекот падна преку Ева, а стана преку Дева Марија

Епа сега реши се, кој е најголем Јован или Марија? голема%20насмевка
Христос рекол дека "меѓу родените од жена никој не се подигнал поголем од Јован Крстител" (Матеј 11:11)
Дали ова се однесува само на машките родени од жена? Зарем Марија не е родена од жена?
Епа ако е родена од жена, согласно горната изјава на Христос, тоа значи дека е помала од Јован, а пак тоа значи дека сигурно не е најголема. намигнување
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Вечна Девица = нигде не пишува дека не е, но имајќи на ум дека Јосиф имал 80 години и уште, дека архангел Гаврил му рекол дека Детето е бессемено зачнато по Божја промисла, на Јосифа сигурно не му паднало на памет да и се приближи, а камо ли да ја наруши Нејзината Присно девственост
 
Какви 80 години имал Јосиф бе не тресете зелени голема%20насмевка (zidarski види погоре како он ми вели дека трескам глупсоти голема%20насмевка)
 
Точно така, никаде не пишува дека Марија останала вечна девица, ниту пак имало потреба од тоа и се чудам зошто вие православните инсистирате на тоа да ја направите Марија вечна девица? Зарем имало потреба таа да остане вечна девица? Зарем таа не си ја извршила својата девствена улога до моментот кога Го родила Исус? До тука Бог барал од неа девственост, а по тоа таа слободно можела да си има односи со Јосиф и да си раѓа други деца како секој нормален брак. Тоа го потврдува и Светото Писмо...
 
"И (Јосиф) не се доближи до неа, додека таа не Го роди својот првороден Син и Го нарече Исус."
(Матеј 1:25)
 
Од овој стих јасно се гледа дека Јосиф не се "доближил" до Марија т.е. немал однос со неа ДОДЕКА таа не го родила Исус, што алудира на тоа дека потоа Јосиф се доближил до неа.
Значи стихот не вели "никогаш", туку "додека".
Исто така стихот не вели "единороден", туку "првороден", што алудира на тоа дека по Исус следеле и втородениот, третородената итн.
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Пресвета = како не ќе биди Пресвета кога е осветена со самото тоа што Бог благоволил во Нејзината утроба да се всели и да се храни од Нејзиното млеко

 
Тоа е само твојата логика, твоето мудрување, твоја филозофија, но во Библијата никаде не е наречена пресвета. Пресвет е само Бог!
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Пречиста = е овде се сложувам со тебе дека не била без ниеден грев, оти само единиот ГИХ е безгрешен, но со самото раѓање на Бога Словото таа се очистила од сите Нејзини гревови за навек

 
Повторно, твои мудрувања, твоја филозофија, а никаква поткрепа во Божјиот Збор за тоа. Во Библијата никаде не пишува дека Марија се очистила од своите гревови со раѓањето на Исус. А дури и да е така, тоа не значи дека таа понатаму не направила грев, а со тоа повторно се "онечистила" и потоа секојдневно се чистела со Христовата крв како и секој од нас.
Запомни: Марија имала иста толкава потреба од Спасителот Исус како и секој еден од нас. Исус умре на крстот и за Марија, како и за секој еден од нас кој верува во Него.
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Преблагословена = како не е Преблагословена кога се удостоила нетлено да го роди Бога Словото. Зарем има поголем благослов од тоа да во рацете се држи Создателот на светот, да со Свое млеко се храни Оној Кој ги храни сите...

Остави млекото на страна и прочитај што вели Божјиот Збор среќа
 
"А кога го зборуваше тоа, една жена извика од народот и му рече: “Блажена е утробата, што Те носела, и градите, од кои си се хранел!” А Он рече: “Да, но блажени се и оние што го слушаат словото Божјо, и го пазат."
(Лука 11:27-28)
 
Како што гледаш овде, Исус веднаш и го трга фокусот на жената од Марија кон послушноста и пазењето на Божјото слово, сакајќи да ја поучи наместо да и се восхитува на блажената Марија, подобро да се потруди да го пази Божјото Слово.
Марија никаде не е наречена ПРЕблагословена, туку само благословена меѓу жените. И тоа не е единствената која е наречена "благословена меѓу жените". Истот е кажано и за жената Јаил, цитирам...
 
"Нека е благословена меѓу жените Јаил"
(Судии 5:24)
 
Те изненади овој стих признај хм? голема%20насмевка
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

почесна од Херувимите и неспоредливо пославна од Серафимите = нити Херувимите, нити Серафимите не смеат да го гледаат Бога в лице, единиот ангел кој смеел да го прави тоа, паднал. Но, глеј чудо невидено Бог станува Човек и се раѓа од Дева. Зарем е поголем оној кој не смее да го погледне Бог в лице, од Онаа, Која нетлено го раѓа? Не можам да ја сфатам твојата логика.

 
Ни јас не можам да ја сфатам твојата логика, ама ете тоа е, кој има уши нека слуша среќа
Прво, не знам од кај го ископа ова дека Серфимите и Херувимите не смеат да го гледаат Бог во лице? Во Библијата пишува дека човекот не може да го гледа Бог во лице, но никаде не е кажано тоа за Серафимите и Херувимите. Па за нив е кажано дека живеат околу Божјиот престол, зошто би го криел Бог лицето Свое од нив?
Второ, Сатаната не паднал заради тоа што го гледал Бог во лице, туку заради тоа што сакал да се изедначи со Него, да стане и тој бог.
Трето, веќе ти докажав дека, според Христос, никој не е поголем од Јован, а исто така Христос вели дека најмалиот во Небесното Царство е поголем од Јован, значи најмалиот таму е поголем и од Марија. А Серафимите и Херувимите имаат високи функции на Небото и се далеку поголеми од најмалиот таму, кој пак е поголем од Јован, кој пак е поголем од Марија голема%20насмевка
 
Originally posted by Orthophill Orthophill напиша:

Владичица = Христос е Владиката, па следбено на тоа Неговата Пречиста Мајка е Владичица.
 
Е на ова немам коментар... само ќе се прекрстам, ама со лева рака голема%20насмевка
 
Нека Бог ти ги отвори очите за вистина и мене нека ми прости за мојот сарказам, АМИН!


Изменето од EvAngelos - 31.Август.2008 во 04:35
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 06:08
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

pravoslaven sto ne ja pocituva bogorodica ne e pravoslaven. pocituvanjeto na majkata bozja ne e kult, tuku bogougodenie!! Jas imam 3 ikoni od bogorodica doma i mnogu gi postuvam. samo za molenjeto kon nea imam malku nejasnotii. porano i se molev mnogu ama sega sum malce nesiguren. ne znam dali e pravo da i se molime nejze. poveke lugje razlicno mi kazuvaat
ti sto mislis?


Можеш да се молиш таа да се застапи за тебе пред Бога, но самата таа, нема да направи ништо - Бог е тој кој прави се. Така е со молењето кон секој светец.


zidarski, sakash da kazhesh deka svetecot ke bide nekakov zastapnik, nekakov advokat, pa ke se zalaga pred Boga vo ime na onoj sto go moli?

Zarem semokniot i seznajniot Bog ne znae sto e vo nash*te misli i dushi, zarem ne znae sto sme napravile ili sto ni napravile, zarem ne znae sto ni treba ili sto ne ni treba, pa nekoj od strana treba da mu objasnuva ili da go omeknuva so molenje da ne bide mnogu strog ili nedajbozhe nepraveden prema Negovite cheda?

Zarem megju nas i Boga treba da ima posrednici? Taka propovedashe Isus?


Navistina ne razbiram sto misleshe so posledniov komentar...

Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 07:07
Месинџер, ја водевме оваа дискусија наскоро, на долго и на широко... така што во кратки црти, за да не бегам од темата.
По логиката дека Бог знае што е во нашите мисли и души, не треба воопшто да се молиме. Целта на молитвата не е да му кажеме на Бога што сакаме, туку да му оддадеме почит, да оддадеме верност, да ја наведнеме главата, да заборавиме на гордоста, да се соединиме со него во тој миг.
Ќе ти го кажам моето мислење и идеја во врска со ова.
Во Библијата се вели - молете се еден за друг. Значи, освен што директно самите го молиме Бога, истотака го молиме и за нашите ближни кои имаат мака, потреба, па дури и да немаат потреба, па дури и за луѓето кои не ги познаваме, убаво е да се помолиме. Истотака вели дека молитвата на праведниците има чудотворна сила.
Врската на човекот и Бога е во духот. Духот е вечен. Кога се обраќаш до светецот, се обраќаш до неговиот дух. Како што би го замолил блискиот твој да се помоли за тебе, така го помолуваш и светецот да се помоли за тебе.
Значи - тој НЕ посредничи! Тој не ја заменува твојата молитва која ја упатуваш кон Бога. Тој само се моли за тебе, како што ќе се помоли за тебе твојот ближен. Нивната молитва има чудотворна сила, затоа што нивните души се чисти, тие се луѓе кои биле предани Богу целосно (или барем ние веруваме така).
Многу е погрешно да се молиш на светецот. Многу е погрешно да се молиш само на светецот. Молитвата се упатува до Бога, и потоа се замолува светецот да се помоли за тебе. Секогаш, молитвите кон светците се во формата на "Света Ано, помоли се за нас, грешните...". А не - Света Ано те молиме излечи не (на пример).
Do what is right, come what may...
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 12:21
Sega razbiram sto mislish.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 14:01
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Во Библијата се вели - молете се еден за друг.
 
Точно така се вели во Библијата, ама таа препорака апостолот Јаков им ја пишува на живите верници, а не на починатите. Апостол Јаков го адресира писмото до локалните цркви, а не до Небото каде што се починатите верници. Апостол Јаков во продолжение вели: "молете се еден за друг, за да оздравите" (Јаков 5:16) Оттука јасно се гледа дека Јаков мисли на живи луѓе, инаку, зарем е можно починат да оздрави? среќа
 
Живите верници можат да ги слушнат нашите потреби и да се молат за нас, но од каде ни нас гаранција дека починатите верници не слушаат нас? Дека ги слушаат нашите молитвени потреби? Немој повторно да ми го спомнуваш смешниот пример со повикувањето на духот на Саул затоа што веќе дискутиравме дека тој дух во Стариот Завет е повикан со врачање кои било строго забрането и со смрт казнувано од Бог.
Ако починатите верници ги слушаат нашите молитви, тогаш ЗОШТО Самоил морал да оди кај врачарка за да му се обрати на починатиот верник Саул? Зошто едноставно не му се обратил дирекно како што вие дирекно и се обраќате на починатата Марија?
Зошто никој во Библијата не замолил починат верник да се застапува за него?
Зошто апостолите не го замолиле Илија да се застапува за нив?
Зошто не го замолиле Авраам? Сара? Мојсеј? Лот? Ное? Исак, Јаков, Јован Крстител? Некој од пророците? Туку на некој икс векови подоцна му текнало да се моли на починати верници за застапништво лутина


Изменето од EvAngelos - 31.Август.2008 во 14:04
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 17:28
Евангелос би сакал да ти реплицирам на тврдењето дека Марија не останала Девица.

Најчесто користен стих за да се негира девството на Марија по раѓањето на Исус е следниот стих:

Матеј 1,25: И не се доближи до неа, додека таа не Го роди својот првороден Син и го нарече Исус.

Во овој цитат акцент се става на зборовите додека и првороден како непобитни факти за тоа дека Марија имала други деца.

1. Зборот додека асоцира на тоа дека Јосиф се доближил до Марија по раѓањето на Исус.
2. Првороден асоцира на повеќе деца.

Во однос на зборот додека и зборовите кои се слични со овој, да видиме и други примери во Светото Писмо

Јован 21,22: Исус му рече: Ако сакам тој да остане, дури дојдам, тебе што ти е? Ти врви по мене.

Зборовите дури и додека имаат исто значење, но дури е пред се карактеристика на македонските народни говори.

Еве и друг пример од Светото Писмо:

Втора книга Царства 6,23: A Мелхола, Сауловата ќерка, остана без рожба до денот на смртта своја.

Матеј 28,20: и учејќи ги да пазат се што сум ви заповедал;и ете, Јас сум со вас преку сите дни до свршетокот на светот. Амин

Зборовите употребени во стиховите( дур,додека,до) не укажуваат дека Исус ќе престане да биде со нас по свршетокот на светот ( Матеј 28,20 ), дека Мелхола имала деца по смртта своја ( 2 Книга Царства 6,23) , или пак дека Јован ќе остане жив дур не дојде Исус (како што си го протолкувале учениците, што е уште појасен доказ за тоа како се протолкувало зборчето дур, а во наредниот стих е појаснето како треба да се толкува-таму стои и зборот додека), туку укажува дека авторот става акцент на настанот кој се случил пред некој друг-не потоа. Значи јасно е дека зборовите додека,дур,до не означуваат нужна промена. Има уште многу вакви примери во Светото Писмо:

5 Книга Мојсеева: и го погребаа во земјата Моавска близу до домот Фогаров,и дури до денеска никој не знае каде е погребан.


Псалм 109,1: Му рече Господ на мојот Господ:Седи од Мојата десна страна, додека ги ставам непријателите Твои во подножјето на нозете Твои

Е сега за зборот првороден.

Во грчкиот јазик зборот прототокос означува првороден. Проблемот е што грчкиот прототокос не означува исто што и првороден во другите јазици. Кај нас, во македонскиот стандарден јазик, зборот првороден може да имплицира и на други деца, а во многу случаи и се подразбираат други деца. Но со зборот прототокос не е така.

Евр 1,6: Исто така кога го воведе Првородениот во вселената, рече: Да му се поклонат сите ангели Божји.

Во овој случај не може да станува збор за "второроден".

Римјаните 8,29: оти оние, кои ги позна порано, нив и ги определи да бидат слични по образот на Неговиот Син, та Он да биде првороден меѓу многуте еднородни браќа.

Значи зборот прототокос не означува дека има други деца, за тоа најјасно ни сведочи Евр 1,6.

НО ШТО СО ИСУСОВИТЕ БРАЌА И СЕСТРИ СПОМНАТИ ВО СВЕТОТО ПИСМО?

Постојат повеќе стихови во Светото Писмо кои алудираат на Исусови браќа и сестри.

Матеј 13,55: Не е ли Овој син на дрводелецот? Мајка му не се ли вика Марија, и браќата негови- Јаков и Јосија, Симон и Јуда?
Матеј 13,56: И сестрите Негови не се ли сите меѓу нас? Од каде, пак, сето тоа при Него?

Има еден традиционален одговор кој вели дека тие се деца од претходниот брак на Јосиф. Истотака некогаш се вели дека станува збор за роднини на Исус ( братучеди и сл.)

Многу е важно да се спомене дека во времето на Христос во Палестина се користел арамејскиот јазик. Во арамејскиот јазик, користен во тоа време, не постоел збор за означување на братучед.Поради тоа Евреите биле принудени да го користат зборот брат за близок роднина од машки пол. И денес во некои јазици се користи зборот брат за братучед. На пример во српскиот јазик се користи брат, иако Србите додаваат брат од чичко, тетка итн. Но, во арамејскиот тоа го немало.

Има ли доказ за тоа?

Прва книга Мојсеева 14,14: A кога Авраам чу дека му е заробен братанецот Лот, го вооружа слугите свои, триста и осумнаесет, кои се родија во неговата куќа и тргнаа во потера до Дан.

Значи се користи зборот братанец. Во македонскиот јазик постои зборот братанец кои асоцира на некое сродство или голема блискост, но сепак не е исто со зборот брат. Во другите јазици немаат таков збор и затоа се користи зборот брат, иако знаеме дека Лот му бил внук на Авраам. Истото е и случајот со арамејскиот јазик каде немаат збор како што имаме ние во македонскиот стандарден јазик.

Но, Новиот Завет бил напишан на грчки, каде има збор за братучед.

Да, но постојат докази од Раното Христијанство дека Евангелието по Матеј имало и арамејска верзија, која била достапна за Светите Отци кои сведочеле за нејзиното постоење. Истотака, луѓето во Палестина говореле на арамејски, па затоа нормално би било првите документи за Исус да бидат на арамејски. Со зборот брат во арамејски се означувал братот, братучедот, близок роднина од машки пол и секој кој бил многу близок. Значи зборот брат од арамејски бил преведен на грчки. Тоа се случило и со Првата Книга Мојсеева каде зборот братанец ја добил формата брат во многу јазици, кои немале соодветен збор.

Кои се "браќата" на Исус?

А Додека Јаков и Јосиј се споменати како браќа на Исус во Матеј 13,55 појаснето е во Матеј 27,56 и Марко 15,40 дека нивна мајка е друга Марија.

Матеј 27,56: Меѓу нив беа Марија Магдалина и Марија, мајка им на Јакова и Јосија, и мајката на Зеведеевите синови.

Марко 15,40: Имаше и жени што гледаа одалеку;меѓу нив беше и Марија Магдалина, и Марија, мајката на малиот Јаков и на Јосија, и Саломија.

Другата Марија е убаво објаснета во Јован 19,25: При крстот Исусов стоеја мајка му Негова и сестрата на мајка Му, Марија Клеопова, и Марија Магдалина.

Значи другата Марија е Марија Клеопова, која ако ја погледнеме паралелата во стиховите на сите евангелисти кои ја опишуваат сцената на крстот ќе видиме дека е мајка на Јакова и Јосија. Значи од ова следува дека Јаков и Јосиј не се синови на Дева Марија и не се Исусови браќа.

Б) Ако го погледнеме Јован 19,25 ќе видиме дека Марија Клеопова е наречена сестра на Дева Марија. Бидејќи знаеме дека никој кој има две ќерки не ги крштева со името Марија двете, произлегува дека Марија Клеопова не е сестра на Дева Марија. Значи и тука ја имаме истата ситуација како со “ браќата” на Исус.

В) Во соборното послание на Светиот Апостол Јуда, апостолот се претставува како слуга на Исуса Христа, а брат на Јакова ( Јуда 1,1). Ако Јуда бил брат Исусов зар немало да се претстави така? Тој во своето послание јасно се идентификува како брат на Јаков, а слуга на Исус. Ако тој се идентификувал како брат Исусов тоа ќе значело многу, но сепак тој никаде не се идентификувал така. Сите ние ја знаеме причината зошто не се идентификувал така. Тоа е затоа што и во Светото Писмо тој од Матеј 27,56 и Марко 15,40 е идентификуван како брат на Јаков и Јосиј. Значи од ова следува дека и Јуда е син на Марија Клеопова.

Д) Јаков е идентификуван како еден од Апостолите во посланието на Апостол Павле до Галатјаните. Од наведеното погоре знаеме дека ниеден од Апостолите кој се викал Јаков не бил син на Марија. Па затоа Јаков не може да биде брат на Исус.Тој е всушност Јаков, син на Алфеј ( за Алфеј се мисли дека е прекат на Клеоп). Од ова следува дека Јаков е братанец на Исус, а не брат.

Други факти кои укажуваат дека Марија немала други деца:


1)Во Лука 2,41-51 дванаесетгодишниот Исус оди со Мајка Му и Јосиф во Ерусалим на прославата, но потоа се одвојува со нив и се губи, за по три дена да биде најден во Храмот. Сепак туак се споменува само Исус, Марија и Јосиф. Не се споменуваат други деца, иако целата фамилија одела во Ерусалим. Ако сите оние кои се споменуваат кај Матеј се вистински браќа на Исус, тогаш Марија би имала уште 6-7 други деца, помлади од Исус, за кои би требало да се грижи. Всушност, Марија и Јосиф брзаат назад за Ерусалим, иако изминале еден ден пат, за да го најдат Исус, по патишта кои во тоа време биле полни со разни опасности, нешто што не би можеле да го направат доколку имале помали деца за кои би требало да се грижат.

2)Луѓето од Назарет го нарекуваат Исус “Синoт на Марија” ( Марко 6,3), не син на Марија, а потоа стои брат на Јаков, Јосиј, Јуда и Симеон. Ако и овие биле нејзини синови, зар не ќе рекле: Зар не е овој еден од децата на Марија, брат на Јосиј,Јуда, Јаков и Симеон. Само тој е наречен СИНОТ на Марија, а не тие.

3)Доколку овие биле синови на Марија зошто би му ја доверил Исус, Дева Марија на Јован да ја чува? Според тогашните еврејски обичаи доколку најстариот син починел, мајката ја земал вториот син. Доколку таа имала други деца едноставно ќе ја чувале тие а не Јован. Исус не би ја лишил Марија од другите деца, со што дополнително ќе предизвикал срам за своето семејство, за Марија и за “браќата” негови.


Со оваа реплика не сакам да натерам некого веднаш да почне да ја почитува Марија, како што ја почитуваме ние Православните Христијани, туку да укажам на фактите кои прозилегуваат од Светото Писмо во однос на девственоста на Дева Марија.

Поздрав до сите.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 17:56
ЕвАнгелос - тоа е само твое толкување на тој стих, како што моето е само мое. Јас имам многу јасна причина и објаснување зошто сметам така како што сметам, ти имаш своја причина.
Do what is right, come what may...
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 18:37
macedon_alex, секој писмен може да забележи од овој стих...
 
"И (Јосиф) не се доближи до неа, додека таа не Го роди својот првороден Син и Го нарече Исус."
(Матеј 1:25)
 
...дека Јосиф немал однос со Марија само до раѓањето на Исус и дека потоа Марија си имала и други деца. Во Евреите 1:6 зборот "првороден" се однесува Исус ама во релација со Бог Отецот, за што дополнително е објаснето во Библијата дека Исус бил и единороден Син на Отецот. Таму зборот "првороден", во строга релација со Отецот, Му е даден на Исус за да го потенцира првородството (наследството) кое Му следува на Исус како Син на Отецот.
Додека зборот "првороден" во Матеј 1:25 е во релација на Марија, бидејќи стихот вели "таа (Марија) не го роди својот првороден син". Оттука јасно следи дека зборот "првороден" се однесува на Марија, а не на "првородството" што небаре Исус го наследува од Марија.
 
А за зборот "додека" - смешно е да коментирам што си пишал. Примерите не ти се ни одблиску адекватни на употребата на зборот "додека" во конкретниот случај на односот на Јосиф со Марија. За ова не треба дополнително објаснување. Доволно е само човек да го прочита стихот што јас го наведов и примерите што ти ги наведуваш. Навистина ми е незгодно да ти го објаснувам зборот "додека". Верувам дека доколку истиот збор ти е употребен во друг/секојдневен контекс дека поинаку ќе го разбереш. На пример, доколку јас ти речам: "Не го положив испитот додека не седнав и не го научив". Верувам дека овде нема дискусија што тој збор значи, но кога е во контектот на некоја веќе предодредена ДОГМА, тогаш значењето му се разводнува, а навистина нема потреба да е тоа така нели?
Стихот Римјаните 8:29 ти е погрешно цитиран. Зброот "единородните" ти е вишок.
 
 
zidarski, јас не го толкувам стихот. Стихот јасно вели "молете се еден за друг за да оздравите". Починати луѓе не можат да оздрават. Јас не толкувам кога велам дека Јаков го адресира своето послание до живи верници, верници кои дишат, јадат, се движат и сл. Јас не толкувам кога велам дека немаш гаранција дека починатите верници ги слушаат твоите молитвени потреби. Јас не толкувам кога велам дека во Библијата ниту еден не се обратил на починат верник за молитвено застапништво. Јас не толкувам, јас пишувам. Бројот "0" не е толкување, тоа е факт. Во Библијата има 0 примери на молитви упатени до светци. Тоа не е толкување, тоа е факт.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 19:09
Толкување е Евангелосе - затоа што духот не умира. Јас соодветно така го разбирам овој стих. Духот е вечен, соодветно може да се помоли за тебе.
За многу работи нема примери во Библијата. Има и примери кои се таму дадени, а решаваме да не ги применуваме денес (дури и оние кои се сметаат за најисправни Христијани)... многу работи се лична врска.
Do what is right, come what may...
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 21:54
Evangelos и самиот си кажа убаво СВОЈОТ ПРВОРОДЕН СИН се однесува на Марија. А инаку да зборот првороден не го исклучува тоа да Исус бил и единствен син на Дева Марија. А инаку за тоа кој како си ги толкува зборовите додека,дур и сл. можеш да се смееш колку што сакаш, сепак тоа е само твое мислење, што не значи дека е точно.

Поздрав
Кон врв
gospel Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 01.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 405
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gospel Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 22:20
АКО ИСУС БИЛ ЕДИНСТВЕН СИН НА МАРИЈА ЌЕ БИЛ НАРЕЧЕН - ЕДИНОРОДЕН.
НО СЕКАДЕ СЕ ВЕЛИ ДЕКА БИЛ ПРВОРОДЕН ОД МАРИЈА И ЕДИНОРОДЕН ОД ОТЕЦОТ.
ПРВОРОДЕН ЗНАЧИ ДЕКА Е ПРВ РОДЕН, НО ПО НЕГО СЛЕДАТ ДРУГИ ДЕЦА, ДОДЕКА ЕДИНОРОДЕН ЗНАЧИ ЕДЕН И ЕДИНСТВЕН РОДЕН.


Со почит, Госпел.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 22:30
ЕвАнгелос (а и Госпел), многу пати велите дека ако нешто било од важност, сигурно би го пишувало во Библијата.
Дали некаде пишува дека Марија по Исус имала други деца или таа идеја ја базирате на второстепени аргументи?
Do what is right, come what may...
Кон врв
AlDra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 823
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај AlDra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Август.2008 во 22:44
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Толкување е Евангелосе - затоа што духот не умира. Јас соодветно така го разбирам овој стих. Духот е вечен, соодветно може да се помоли за тебе.
За многу работи нема примери во Библијата. Има и примери кои се таму дадени, а решаваме да не ги применуваме денес (дури и оние кои се сметаат за најисправни Христијани)... многу работи се лична врска.


Ваквиот став води кон обожавање на мртвите. Така живееле нашите предци- паганите кои ги обожавале своите предци. Имањето на куќна слава ме потсеќа на Римјаните. Тие имале свои домашни божества. Си играте со оган!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2627282930 60>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,391 секунди.