IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 72>
Автор
Порака
oblachinja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Март.2006
Локација: United Kingdom
Статус: Офлајн
Поени: 4990
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај oblachinja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јуни.2007 во 20:18
Ne mi e jasno shto se protivi tolku MPC okolu toa krshtevanje...pa ako nekoj saka da se krsti vo pravoslavna crkva ke se krsti i kako vozrasenTonguestvarno ne e vo red go krstish kako bebe,a potoa od nego nevernik stanuva...ne e vo red
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јуни.2007 во 20:45
Originally posted by аџија аџија напиша:

ставовите на Августин не се прифатени на Вселенските Собори??? хехехе, сарде, навистина за ова не си упатен... па Августин ти е столб на догмата донесена на Соборите... Навистина НЕМА Отец со поголемо влијание врз одлуките на Соборите...

Православната теологија ги издвојува следните четворица како најзначјни во поставувањет на догмите:

Св. Василиј Велики, Св. Јован Златоуст, Св. Григориј Палама (навистина многу после соборите) и Св. Григориј Богослов.

Погледни го овде овој список, го гледаш ли некаде Св. Августин.
http://www.verujem.org/sveti_oci_azbucnik.html

Св. Августин се јавува рано. Догмата водена од Св. Дух со текот на времето полека се расчистува. Ние учиме и ден денес. Откриваме не помали тајни како што биле откривани и пред илјада години. Августиновите ставови се есенцијални но сеуште ја немаат расчистено последичноста во целост. Некои од Св. Августиновите гледишта се земаат како погрешната основа врз која се гради Римокатолицизмот, додека истите се коригирани од отците кои ги набројав погоре.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јуни.2007 во 21:09
Originally posted by аџија аџија напиша:

формата е само алатлка на суштината, а за жал тоа што ти го браниш е фарисејството, кое само ја гледа формата без никаков допир веќе со суштината.

затоа и застапуваш ваков став, дека формата на крштевањето е важна, а не суштината, што е спротивно на учењето на Јован Крстителот, Исус, Августин и други...


Формата и суштината се подеднакво важни! Тоа е учењето на Бога и на Бога преку Светителите и не може да биде поинаку бидејќи би било противприродно.
Невозможно е да се отфрли формата и формата Господ ја почитувал. Зошто барал да биде крштеван, нели Нему не му требало да се крштева. Зошто за време на крштевањето овластувањето го добива и од Отецот и од Светиот Дух. За да биде зачувана формата на овластувањето. Зошто Мелхиседек го благословил Авраам. За Авраам да не ја врши свештеничката функција без формално овластување. Зошто издвоил 1. 12 апостоли, 2. 70 ученици, 3. останати следбеници. Зошто сите не му биле исти, пример сите да бидат ученици или сите да бидат апостоли.
Зошто воопшто го одредил актот на крштевањето како знак за формално станување на Христов верник и прием на Светиот Дух ако формата не е битна? Дали тоа не значи дека сопствената декларација дека јас сум Христијанин не е доволна се додека не е извршено крштевањето. А ако таквиот акт е потребен тогаш потребна и формата на самиот акт како тој акт се изведува. Формата не значи дека постои суштината, меѓутоа ниту суштината се признава доколку не биде извршена во соодветна форма.


Изменето од sard - 06.Јуни.2007 во 01:08
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 00:16
Originally posted by sard sard напиша:


Формата и суштината се подеднакво важни!
 
Ако формата и суштината се подеднакво важни тогаш зошто се држите само до формата, а суштината или ја занемарувате, или пак ја изветоперувате?
 
Зарем крштевањето на бебињата не е изветоперување и хулење на суштината на крштевањето?
Библијата е сосема јасна околу прашањетоза кого се однесува крштевањето. Тоа е за оние кои го слушнале евангелието, поверувале во него, се покајале, се обратиле и поверувале во Исус Христос. Погледни ги глаголите што ти ги подвлеков и кажи ми дека едно бебе може да ги изврши!
 
Што му рече Филип на етиопијанецот кога овој изрази желба да се крсти? Цитирам: Ако веруваш од се срце, тогаш можеш!
Ја разбираш ли оваа условна реченица или шараш бараш по светите отци за да видиш како тие ти ја толкуваат? Не се мачи, прашај ја наставничката по македонски јазик од основно одделение и таа ќе ти каже дека тоа е условна реченица која го условува крштевањето со предходна вера од се срце.
 
Логично прашање: Дали едно бебе може од се срце да поверува во Исус Христос? Дали едно бебе знае колку букви има во името Исус Христос?
Какви се тие смешни изговори (hardcore) дека Бог и зборува на душата на бебето и демек таа може да поверува. Се читате ли до каде забегувате со толкувањата немајќи ни најмала сламка да се фатите за да не потонете?
 
Некој порано измисли изговор дека кумот верувал за бебето Smile
Демек еден верува, друг се спасува. Демек Филип му рекол на етиопијанецот: Ако твојот кум верува од се срце, тогаш можеш! LOL
Зарем не е верата и обраќањето личен повик од Христос до секој поединец? Какви кумови, какви застапници, секој лично ќе одговара на судниот ден!
 


Изменето од EvAngelos - 06.Јуни.2007 во 00:17
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 00:25
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

 Ако формата и суштината се подеднакво важни тогаш зошто се држите само до формата, а суштината или ја занемарувате, или пак ја изветоперувате?
 
Зарем крштевањето на бебињата не е изветоперување и хулење на суштината на крштевањето?
Библијата е сосема јасна околу прашањетоза кого се однесува крштевањето. Тоа е за оние кои го слушнале евангелието, поверувале во него, се покајале, се обратиле и поверувале во Исус Христос. Погледни ги глаголите што ти ги подвлеков и кажи ми дека едно бебе може да ги изврши!
 
Што му рече Филип на етиопијанецот кога овој изрази желба да се крсти? Цитирам: Ако веруваш од се срце, тогаш можеш!
Ја разбираш ли оваа условна реченица или шараш бараш по светите отци за да видиш како тие ти ја толкуваат? Не се мачи, прашај ја наставничката по македонски јазик од основно одделение и таа ќе ти каже дека тоа е условна реченица која го условува крштевањето со предходна вера од се срце.
 
Логично прашање: Дали едно бебе може од се срце да поверува во Исус Христос? Дали едно бебе знае колку букви има во името Исус Христос?
Какви се тие смешни изговори (hardcore) дека Бог и зборува на душата на бебето и демек таа може да поверува. Се читате ли до каде забегувате со толкувањата немајќи ни најмала сламка да се фатите за да не потонете?
 
Некој порано измисли изговор дека кумот верувал за бебето Smile
Демек еден верува, друг се спасува. Демек Филип му рекол на етиопијанецот: Ако твојот кум верува од се срце, тогаш можеш! LOL
Зарем не е верата и обраќањето личен повик од Христос до секој поединец? Какви кумови, какви застапници, секој лично ќе одговара на судниот ден!

Се спасуваме ли ние едни со други или секој сам за себе се молиме и спасуваме?


Изменето од sard - 06.Јуни.2007 во 00:29
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 00:59
Originally posted by sard sard напиша:

Се спасуваме ли ние едни со други или секој сам за себе се молиме и спасуваме?
 
Колку и да се молиш ти за едно бебе, во никој случај бебето нема да порасне во една секунда.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа нема да интелектуално да созрее до степен да осознае кој е Исус и да донесе одлука да го следи Неговото учење.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа нема да се здобие со знаење за Христовото учење.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа нема да ја свати својата грешност и најмалку потребата дека треба да се покае.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа само ќе ти ѕури во очите и се што ќе размислува е кога мама ќе дојде повторно за да го нацица. Smile
 
Сард, не ја вади од контекст молитвата, и не ја изветоперувај и неа како и крштевањето.
 
Дозволено е да се молиш за бебето Бог да го сочува до неговата полна зрелост кога ќе може да осознае кој е Исус Христос и Бог да му даде разум да го прифати и позитивно да одговори на Евангелието... Бог да го заштити од лукавиот, од пороци, од неморал, од лошо друштво итн... ти можеш да се молиш на Бог да те усреќи еден ден со незаборавната глетка да го видиш твоето пораснато "бебе" како одлучно, храбро и радосно му вели "Да, верувам!" на оној кој го крсти.
Но не можеш да се молиш Бог неправилно и небиблиски вонредно да го избања твоето бебе и тоа да му биде засметано како правилно крштевање.
 
Прости ако те разочарувам, ама во Христијанството, работите си имаат свој ред, и се си има свое време
Поздрав!
 


Изменето од EvAngelos - 06.Јуни.2007 во 01:38
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 01:43
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Се спасуваме ли ние едни со други или секој сам за себе се молиме и спасуваме?

 
Колку и да се молиш ти за едно бебе, во никој случај бебето нема да порасне во една секунда.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа нема да интелектуално да созрее до степен да осознае кој е Исус и да донесе одлука да го следи Неговото учење.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа нема да се здобие со знаење за Христовото учење.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа нема да ја свати својата грешност и најмалку потребата дека треба да се покае.
 
Колку и да се молиш за едно бебе, тоа само ќе ти ѕури во очите и се што ќе размислува е кога мама ќе дојде повторно за да го нацица. Smile
 
Сард, не ја вади од контекст молитвата, и не ја изветоперувај и неа како и крштевањето.
 
Дозволено е да се молиш за бебето Бог да го сочува до неговата полна зрелост кога ќе може да осознае кој е Исус Христос и Бог да му даде разум да го прифати и позитивно да одговори на Евангелието... Бог да го заштити од лукавиот, од пороци, од неморал, од лошо друштво итн... ти можеш да се молиш на Бог да те усреќи еден ден со незаборавната глетка да го видиш твоето пораснато "бебе" како одлучно, храбро и радосно му вели "Да, верувам!" на оној кој го крсти.
Но не можеш да се молиш Бог неправилно и небиблиски вонредно да го избања твоето бебе и тоа да му бдие засметано како правилно крштевање.
 
Прости ако те разочарувам, ама во Христијанството, работите си имаат свој ред, и се си има свое време
Поздрав!
 



 Црквата ги разгледувала овие прашања со векови. Старците молитвениците на Бога го барале одговорот. Ги спојувале разните места кои зборуваат за одредено прашање од Библијата, го разгледувале животот створен од Бога како и директните Божји сведоштва и на Вселенските собори ставовите биле прочистувани и одлуки оформувани. Тоа се нарекува Црква водена од Светиот Дух. И нови прашања ќе ни се поставуваат во животот и пак низ Духот кој пребива во нас-Црквата ќе бидат донесувани одлуките. Како што кажа се си има свој ред и време во Христијанството.


Па така:

Гледале старците

Човекот може да верува со умот, а да не верува со срцето. Ако тоа важи, тогаш важи и човек може да верува со срцето, а да не биде свесен за тоа со умот т.е. да не верува со умот. Свесниот треба да поверува и со умот и со срцето, несвесниот верува со срцето. Така што исполнети се Христовите зборови
„Ако веруваш од се срце, тогаш можеш!“ за да биде крштеван несвесниот.

Исто така гледале дека Господ врз основа на верата на едни им чини спасоносни дела на други. За тоа сме сите сведоци. Спасението зависи од нашата состојба, а нашата состојба зависи не само од нашите напори туку ни помагаат и оние околу нас. Исто така нашата духовна состојба зависи и до товарот на делата на нашите родители. Така носиме поголем или помал товар од своите родители. Нивните гревови и добри дела. Ние сносиме последици за гревовите на родителите, но и за добрите дела на родителите ние  добиваме Божја милост. Сети се на Давид и Израил кој заради делата на Давид пред Бог, Бог се смилува генерации подоцна или Давид и Соломон кој згреши, но не беше казнет заради неговиот татко. Потомокот има можност да се ослободи од товарот на гревот од предците како и што може наградата за добрите дела на предците да не ја добие поради сопственото небогоудно однесување. Меѓутоа прелевање на спасението поради делата на едни луѓе врз други очигледно постои. Од таму и лицата кои самите не се способни да донесуваат одлуки може да ги добијат даровите на Светите тајни врз основа на верата на старателите. Со тоа тие ќе бидат во подобра положба  во поглед на сопственото спасение. Времето поминато без осенувањето од Светиот Дух би го зголемило закоравувањето на нивното срце во темнината на демонот.



Изменето од sard - 06.Јуни.2007 во 01:48
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 02:29


Originally posted by sard sard напиша:


Човекот може да верува со умот, а да не верува со срцето. Ако тоа важи, тогаш важи и човек може да верува со срцето, а да не биде свесен за тоа со умот т.е. да не верува со умот.

Прочитај само каква "логичка тавтологија" користиш.
Ако p => q тогаш и q => p Smile

Сард, изгледа математиката не ти е најјака страна.
Морам да те поправам дека ти, или старците, погоре сте направиле многу очигледна логичка грешка.
Горното равенство/заклучок важи само при логичката еквиваленција, но не и при логичката импликација.
Значи ова е дозволено: Ако p <=> q тогаш и q <=> p
А ова е погрешно: Ако p => q тогаш и q => p

Или, доколку ова погоре ти е виша математика, да ти преведам на народен јазик:
Човек може да верува со умот (интелектуално), а да не верува со срцето.
Но човек не може да верува со срцето, а да не верува со умот.

Човек мора да го познава објектот за да верува во него. Бог од нас не бара слепа вера, туку разумна, интелектуална вера со соодветно знаење за таа вера, со вклучени воља, чувства, со целото наше битие.

Ако тврдиш дека човек може да верува и без умот, тогаш ти можеш да тврдиш и дека Бог со потопот сите ги крстил Smile, иако они не биле разумно свесни - но во срцето верувале.

Морам да ти признам дека малку ме разочара во моите очекувања од твоите постови. Но сепак не мислам и не верувам дека ова се должи на твојот разум, туку на твоето жилаво и по секоја цена држење до православните квази-доктрини на Библијата.
Ти си интелегентен момак сард, ослободи се од овие небиблиски ставови, врати му се на Словото, и ќе видиш како твоите постови ќе заблескаат со разумни вистини.

Originally posted by sard sard напиша:


Ние сносиме последици за гревовите на родителите,

Да, ние сносиме последици од гревовите на родителите. А тоа е грешното тело со своите грешни страсти, болести, заслепеност кон Божјата вистина итн.
Но ние не сносиме осуда (духовна смрт, пекол) за гревот на нашите родители се до оној момент кога ние свесно и намерно ќе го прекршиме Божјиот Закон. Со други зборови, ние наследуваме мртов грев, или грев немоќен за да го осуди нашиот дух.
Еве ти библиска поткрепа на моите тврдења:

"Имено, гревот беше во светот уште пред Законот, но гревот не се засметува кога нема Закон. " Римјаните 5:13

"зашто без Законот - гревот е мртов." Римјаните 7:8

"И јас живеев некогаш без Законот; но кога дојде заповедта, гревот оживе, а јас умрев. " Римјаните 7:9

"Да не дојдев и да не им зборував, немаше да имаат грев; но сега немаат изговор за својот грев." Јован 15:22


Православните велат: "Ако не го крстиме беебто (па макар и небиблиски) тоа ќе оди во пеколот."
Ова е теолошки погрешно! Нашиот Бог не е мазохист! Прочитајте погоре што вели Библијата за осудата на гревот во релација со Законот, а ако тоа не ви е доволно, еве ви уште еден, можеби појасен, стих...

Имено евреите му приговориле на Бог: "зошто ако татковците јаделе кисело гозје, на децата да ги болат забите?" (еквивалентно илустрирано прашање на горенаведеното)
На ова Бог им одговорил:

"Оној кој ќе згреши, тој и ќе умре.
Синот нема да го носи татковиот грев, ни таткото синовиот грев. Врз праведникот ќе биде неговата правда, а врз безбожникот, неговата безбожност."
Езекиел 18:20

Значи драги мои браќа и сестри во Христос, воздивнете и радувајте се на нашиот мудар и милостив Господ, кој нема да ги прати невините бебиња во пеколот, туку со раширени прегратки ги очекува во Своето Царство.
Слава Му на нашиот Праведен и Милостив Бог!



Изменето од EvAngelos - 06.Јуни.2007 во 02:30
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 09:37
Originally posted by sard sard напиша:


Православната теологија ги издвојува следните четворица како најзначјни во поставувањет на догмите:

Св. Василиј Велики, Св. Јован Златоуст, Св. Григориј Палама (навистина многу после соборите) и Св. Григориј Богослов.



јас Василиј и Златоуст не можам да ги препознаам во православната богословија... А за Палама, тоа да... од а до ш се ви е базирано врз него, кој рака на срце нема благе везе со отците пред него... Но ај, тоа е друга тема...

Цитирај
Формата и суштина имаат подеднакво значење.


грешка си, и тоа во опасна грешка која води кон фарисејство...

Формата е само АЛАТКА на суштината. Суштината (внатрешната вера), се разбира дека мора некако да се искаже, надворешено. Затоа и постои формата, бидејќи таа е надворешна видлива форма на суштината... Значи таа И СЛУЖИ на внатрешната вера за да дојде до израз...

Но обратното, никогаш не важело... Не може формата да се замени за суштината. Затоа и во моменти кога човек не е во можност да ја искористи алатката, или кога недостасува внатрешноста, формата станува комплетно безвредна...

Да не почнам да ги редам сите примери од Св. Писмо, ќе набројам само неколку:

- жртвата на Каин не беше прифатена, заради недостаток на внатрешна побожност
- Давид го прекрши правилото и јадеше од храната оставена во Храмот
- Бог кој ги заповеда жртвувањата во С. Завет „не ужива во жртви, ниту во паленици“ за потоа да каже „жртва за Бога е скрушениот дух, понизно и смирено срце“...
- Исус катаљон пати го прекрши саботното правило, заради поважните суштински добри дела
- Јован Крстителот ги одби фарисеите кои имаа СОВРЕШНА надворешност и сакаа да ја извршат формата (крштевањето)... Ги нарече змиини породи, и ги предупреди најпрвин да произведат суштинска вера, а потоа да му дојдат со формата (ете повторно пример за крштевањето)
- во Дела апостолски Ефесјаните мораа да бидат ПРЕКРСТЕНИ бидејќи (иако по форма го имаа крштевањето) го немаа во неговата суштина...
- разбојникот на крстот, во недостаток на можност да ја исполни формата, не му беше земено како недостаток тоа што не е крстен, туку истиот ден отиде во рајот...

итн итн...

Едноставно, секаде повторно и повторно го гледаме истиот пример: суштината е важна, да...изразена во одредена надворешна форма, но ни на крај памет не може да најдеме еден пример, каде суштината не била битна, затоа што одредена форма е запазена, како што ти сакаш да не убедиш во врска со бањањето на малите бебиња во црква...

Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 19:57
Ако некој не слушнал за Свети Василие велики и за најдобриот проповедник кој оден по земјата Свети Јован златоуст тој си нема врска од теологија и од догматско богословие
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 22:37
Originally posted by чаир чаир напиша:

Ако некој не слушнал за Свети Василие велики и за најдобриот проповедник кој одел по земјата Свети Јован златоуст тој си нема врска од теологија и од догматско богословие
 
А си ја прочитал ли ти следнава изјава на Јован Златоуст...
 
Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Св. Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО. (13 Хомилија на Битие).
Ете затоа Аџија ви пиша дека не ги препознава Василиј и Златоуст во православната богословија, затоа што нивната богословија сосема е рацлична со православната богословија. Ама кој го разбра.
 
Еве ви 2 примери за тоа (од горниот цитат на Златоуст)
 
Јован Златоуст вели дека Писмото се толкува самото себе
православната вели дека светите отци го толкуваат писмото
 
Јован Златоуст вели дека треба да ги затвориме очите за се друго и исклучиво да го следиме канонот на Светото Писмо
православната вели дека треба да ги следиме и житијата на светите отци, усните преданија, одлуките на вселенските собори итн итн..
 
Ја свативте поентата? Ако да, мило ми е.
Поздрав!
 
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 22:44

 
Originally posted by Ев Ангелос Ев Ангелос напиша:

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Св. Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.


неможе Свети Јован Златоуст да си е контрадикторен сам на себе еднаш да вели тека не треба да го разбираме напишанота онака како што е напишано туку на труг начин а после да вика дека треба буквално да ги разбираме зборовите од Светото  Писмо колку за информација во црквата постојат два типа на толкување Алегориско и Буквално


Изменето од чаир - 06.Јуни.2007 во 22:45
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 22:45
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

 
Ја свативте поентата? Ако да, мило ми е.
Поздрав!
 


абе ти ептен им нацрта... LOLLOLLOLLOL
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2007 во 22:51
Originally posted by чаир чаир напиша:


 
Originally posted by Ев Ангелос Ев Ангелос напиша:

Јован Златоуст: Велат дека нештата околу рајот треба да ги разбереме НЕ КАКО ШТО ПИШУВА, туку на друг начин. Но кога Св. Писмо сака да не научи нешто, ТОА СЕ ТОЛКУВА САМОТО СЕБЕ, И НЕ ДОЗВОЛУВА ЧИТАТЕЛОТ ДА ПОГРЕШИ! Затоа ве молам и преколнувам, ДА ГИ ЗАТВОРИМЕ НАШИТЕ ОЧИ ЗА СЕ ДРУГО, И ИСКЛУЧИВО ДА ГО СЛЕДИМЕ КАНОНОТ НА СВЕТОТО ПИСМО.


неможе Свети Јован Златоуст да си е контрадикторен сам на себе еднаш да вели тека не треба да го разбираме напишанота онака како што е напишано туку на труг начин а после да вика дека треба буквално да ги разбираме зборовите од Светото  Писмо колку за информација во црквата постојат два типа на толкување Алегориско и Буквално
 
Јован ниакде не вели дека не треба да го разбираме напишаното онака како што е напишано, туку тој цитира што велат некои еретици, прочитај поубаво!
А и никаде Јован не вели дека целото Свето Писмо треба буквално да го толкуваме, туку вели дека Писмото се толкува самото себе.
 
Не ми се верува дека почна и светите отци да ги извртуваш Smile
 
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1718192021 72>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,734 секунди.