|
КУЛТОТ ЗА МАРИЈА |
Внеси реплика | страница <1 2425262728 60> |
Автор | ||
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
KAKOV E OVOJ KOMENTAR OD HRISTIJANIN???
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ете ти подвлеков каде е нашата разлика. Ти ја почитуваш Марија на позицијата која ти ја одредиле Светите Отци, а јас пак ја почитувам на позицијата на која ја поставиле Бог, Христос, Апостолите т.е. Божјиот Збор - Светото Писмо.
Јас ја почитувам како мајка на Човечкиот Син - Човековата телесна природа на Исус (но не и на Божјиот Син!). Ја почитувам како блажена и благословена меѓу жените, но не и како вечна девица, пресвета, богородица, безгрешна, Ко-Спасителка, заштитничка на Скопје, услишувачка на молитви итн.
Мене ми е важна само теологијата која ја проповедале Христос и Апостолите запишана во Библијата. (читај мој потпис).
Христос рече:
Така одејќи, направете ги сите народи Мои ученици (а не ученици на Стари Отци), крштавајќи ги во името на Таткото и Синот и Светиот Дух! Учејќи ги да пазат се што Сум ви заповедал (а не што некој подоцна ќе ви заповеда)! (Матеј 28:17)
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
postariot brat
Сениор Регистриран: 20.Мај.2007 Статус: Офлајн Поени: 491 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Bog e rekovme Eden i deka toj se manifestira vo poveke oblici , a na zemjava edinstven pat koga se pojavil toa bilo preku negoviot Sin, vo kogo toj samiot se voplotil, i se edno, i koga voskresnal Isus, toa znaci deka toj se vratil vo Ednoto, ili Bog, kako nas primer ili pravec vo zivotot, Tret vo trojstvoto e svetiot duh koj se javuva nasekade naokolu bidejki go ima vo se sto e od Boga sozdadeno, i zatoa porano se veruvalu vo poveke Bogovi, bidejki lugjeto go znaele samo toa lice Bozjo, ili nadvoresnata manifestacija na Bozjata sila. Bez pritoa da uviduvaat deka pozadi site tie sili stoi vsusnost edna sila, a toa e Bog.Istoto vazi i za Svetcite koi se proglaseni za svetci i go zazemaat svoeto mesto na nebesata, no zapomni svoeto mesto na nebesata, znaci tie se vo Boga, ama ne se Bog.
|
||
Od iskona, do denes, a i vo vecnosta sekogas so nas e postariot brat Hristos, zosto se smiluva na nas i ni dade sansa da poveruvame, i da se nareceme ceda bozji.
|
||
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
SEGA ZABEGA, POMESA I HRISTIJANSTVO I MNOGUBOSTVO
|
||
Sektas
Сениор Регистриран: 14.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Кој се бе тие свети оци да поставуваат некого погоре или подоле жити се најмило.Ајде доста само се глупирате.Земете читајте бибија и баталете тие житија и светци ако сакате да ја спознаете вистината ако не ке си останете залутани овци.Најдобронамерен совет.
|
||
.............Тој е челник на назаретската секта. Дела 24:5
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Исто така и оваа е добра тема за Марија
Епа повели тука Asya, за да не ја упропастуваме темата "Верски Вести"
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Azrael
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 382 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Oh, da sega vidov na shto postirav, mislev na ovaa tema..za tuka bese mojot post..pa eve
Гледам на верски весто дебатирате за Богородица, а ето тука имало баш таква тема Незнам дали некогаш сме дебатирале за Третиот вселенски собор и за спорот околу називот БОГОРОДИЦА? Дали е исправен овој епитет? Дали Богородица значи дека го родила Бог предвечниот или само Бог Логосот...и како се прима називот меѓу недоволно теолошки потковани луѓе? Може некој стварно си мисли дека Богородица Е мајка на Бог? |
||
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !
|
||
David1
Нов член Регистриран: 29.Август.2008 Локација: Western Sahara Статус: Офлајн Поени: 27 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Георгиј Флоровски - Православно учење за Дева Марија
..... Марија „нашла милост пред Бога“ (Лука 1:30). Таа била избрана да послужи за тајната на Воплотувањето. Со тој предвечен избор и предназначеност, Таа во извесна мера била одвоена од човештвото, издвоена од созданието. Може да се каже дека Таа е поставена над сета твар. Таа е претставничка на човечкиот род, но во исто време и го превасходи. Во тој Божествен избор се содржи противречност. Марија е издвоена од човештвото. Уште пред Воплотувањето, како идна Мајка на Воплотениот Господ, Таа се наоѓа во особени и неповторливи релации со Бога, со Света Троица, зашто тоа што се случувало со Неа не е само обичен историски настан, туку исполнување на предвечната Божја одлука. Во Божествената икономија на Спасението Таа има Свое особено место. Преку Воплотувањето човекот повторно го стекнува единството со Бога, разурнато и уништео со падот во грев. Осветеното човештво на Исус станало мост преку гревовната шир. А човештвото Му ја дало Дева Марија. Самото Воплотување му открило нов пат на човештвото, означило почеток на ново човештво. Во Воплотувањето е роден „Последниот Адам“ – навистина, Човек, но сепак повеќе од само човек: „Втор човек – Господ од небото“ (1 Коринтјаните 15:47). И Марија, како Мајка на тој „Втор Човек“, непосредно учествува во таинството на искупителното пресоздавање на светот. Се разбира, Таа влегува во групата искупени, Таа пред сите други го добива Спасението.... ..... Внатрешното искуство на Марија е сокриено од нас. Според самата природа на тоа искуство, тоа не му е достапно на никој друг. Тоа е – тајна на личноста на Пресвета Дева. И Црквата, говорејќи за Марија, избегнува догматски дефиниции. Таа прибегнува кон јазикот на молитвената пеозија, јазикот на антиномиски образи и метафори.... povekje na: http://preminportal.com.mk/content/view/2502/54/ Изменето од David1 - 30.Август.2008 во 01:51 |
||
Pustinski-Lav
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
A be marija bila zena normalna kako i site, samo sto bila posvetena na Gospod,, si veruvala zenata.... nemojte ds i oteznuvate pa da se prevrtuva vo grob......... kako moze da bide bogorodica........ pa toj termin e parazoiden, od kaj ste go iskopale!
|
||
NEMOZETE DA GO NAUCITE NA DRUGI SO NISTO; MOZE SAMO DA MU POMOGNETE SOZNANIETO DA GO SPOZNAE VO SEBE
|
||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Nie pravoslavnite veruvame vo Sv.Bogorodica i se molime i ja pocituvame - sto e bitno ako bilo koj od vas ovdeka napise bilo sto za nea koga NIE VERUVAME VO TOA, sem sto ce seete navredi i plus ce dobivate navredi nisto drugo nema da se sluci, zatoa dajte bre ludje oladete malku ostavete gi Svetcite na mira, ostavete go pravoslavjeto na mira, ednostavno e toa, da ne vadime oci medju sebe zasto site sme Hristijani....
|
||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
А кој тоа ја поставил над сите? Господинот Флоровски? Бог сигурно не затоа што и самиот Исус Христос вели дека никој од луѓето не се воздигнал над Јован Крстителот
"Вистина ви велам, меѓу родените од жена никој не се подигнал поголем од Јована Крстител..."
(Матеј 11:11)
Вие велите дека Марија била неспоредливо пославна од Херувимите и почесна од Серафимите, но Исус во продолжението на горниот стих вели дека:
"...но најмалиот во царството небесно е поголем од него (Јован)."
(Матеј 11:11) Значи и најмалиот од царството небесно е поголем од Јован, кој пак е најголем меѓу луѓето (вклучувајќи ја и Марија). Јасно е дека Сераfимите и Херувимите се од царството небесно, значи според изјавата на Исус тие се поголеми од Јован, а со тоа и поголеми од Марија.
Понатаму, Исус никаде не кажал нешто слично за Марија. Исус никаде не ја воздигнал Марија над другите луѓе. Кога на Исус еден му рекол...
"Еве, мајка Ти и Твоите браќа стојат надвор и сакаат да зборуваат со Тебе.” А Тој во одговор му рече на оној, кој му го кажа тоа: „Која е Мојата мајка, и кои се Моите браќа?” И ја протегна Својата рака кон Своите ученици и рече: „Еве ја Мојата мајка и Моите браќа; зашто, кој ја врши волјата на Мојот Татко, Кој е во небесата, тој Ми е брат, и сестра, и мајка."
(Матеј 12:47-50) Од овде јасно се гледа дека Исус повеќе алудирал на духовното сродство, а не на телесното, така што гледано од духовното сродство, секој кој ја исполнува вољата на Небесниот Отец е брат, сестра и мајка на Исус. Значи, гледано по духовното сродство, Марија нема никакво ексклузивно право на богородица, бидејќи таа не го родила божественото во Исус, туку само телесното. Затоа и Исус во евангелиајта ја нарекува Марија "жено", а никаде не ја нарекува "мајко" за да не остави простор подоцна мајка му да биде обожавана т.е. барем да не биде Тој изговорот за оние кои веќе го прават тоа.
Не е точно. Мојсеј, Ное, Лот, Авраам, Исак, Јаков, пророците итн сите овие се неколку века пред да се роди Марија, така што тие први го добиле спасението. Изменето од EvAngelos - 30.Август.2008 во 02:44 |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
David1
Нов член Регистриран: 29.Август.2008 Локација: Western Sahara Статус: Офлајн Поени: 27 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Gledam ne si go prochital tekstot od navedeniot link kade poznatiot ruski teolog dava izdrzhano objasnuvanje, taka da tvoive komentari koi svoevolno gi vadish se dosta suvoparni i bi rekol, bez dovolna logichnost gi bazirash vtz citati od Biblijata: Ajde fa probame so ushte eden citat ( vnimavaj): Единствена врска „Но кога се исполни времето, Бог го испрати Својот Син, Кој се роди од жена“ (Галатјаните 4:4). Така Писмото ја потврдува онаа вистина за која се бореле отците на Црквата во Халкидон. Но, кое е точното значење и смислата на тие зборови: „се роди од жена?“ Мајчинството – дури и чисто човечко – не се исцрпува само со фактот на физичкото раѓање. Само оној што пребива во целосна заслепеност не може да го забележи духовното значење на раѓањето. Самото раѓање воспоставува особена духовна врска меѓу мајката и детето. Таа врска е единствена и неповторлива. Нејзина основа е – приврзаноста и љубовта. Можеме ли, говорејќи дека нашиот Господ е „роден од Дева Марија“, да заборавиме на таа љубов? Во ова прашање, како и во христологијата воопшто, не се дозволени никакви докетски отстапувања. Се разбира, Исус бил (и останува) Вечен Бог, но Тој се воплотил, и Марија е – Негова Мајка во целосна смисла на тој збор. Во спротивно, воплотувањето би било лажно. Но, тоа значи дека едно човечко битие е поврзано со Господа со особени и мошне тесни врски: говорејќи директно, за тоа човечко битие Исус е не само Господ и Спасите, туку и Син. Од друга страна, Марија била вистинска Мајка на своето Дете, и тоа што е Таа Мајка и на човек, не е помалку важно од тоа што е Таа Мајка на Бог. Детето на Марија било Бог. Но, исклучителноста на ситуацијата не ја намалило духовната страна на Нејзиното мајчинство, исто како што и Божеството на Исус не Му пречело да биде вистински човек и да ги доживува синовските чувства како одговор на Нејзината мајчинска љубов. И тоа не се бесмислени расудувања. Недозволено е да се проникнува во светата тајна на единствените, неискажани релации на Марија со Нејзиниот Божествен Син. Но, уште помалку е дозволено да се прескокнува таа тајна со апсолутно молчење. Како и да е, би било крајно осакатено во Мајката на Господа да се гледа само физички инструмент за Негово облекување во плот. Таквиот поглед не само што е ограничен и богохулен, тој уште од најраните времиња е формално отфрлен од страна на Црквата. Богомајката не е „канал“ преку кој Господ се појавил во светот, туку вистинска Мајка од Која Тој ја добива Својата човечка природа. Изменето од David1 - 30.Август.2008 во 03:37 |
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Za da go isprati Bog Svojot Sin i da go manifestira megju lugjeto vo nivniot materijalen svet, Toj trebashe da upotrebi zemna zhena. Taa beshe onaa koja pomogna bozhenstvenoto da se transformira i da se prenese vo ovoj svet, no ne e negova sozdatelka, negova roditelka.
Samo Boginja mozhe da rodi Bog i navistina da se nareche bogorodica. Vo sluchajot so Marija, ovoj zbor go prifakjam samo kako epitet i kompliment za zhenata koja odigrala edna mnogu vazhna uloga vo Bozhjiot plan, no nikako nemozham da go prifatam bukvalno, spored negovoto sushtinsko znachenje. Od istiot aspekt, odnosot majka-dete megju Marija i Isus ne mozhe da se prifati i da se interpretira isto onaka kako sto toa se pravi megju lugjeto. Marija vo sluchajov e posrednik spored Bozhjiot izbor za manifestacija, a ne e Bozhja majka. Marija ne ragja bozhenstvenost, tuku pomaga bozhenstvenosta da dobie podatna materijalna forma. Se razbira, ne treba nikoj da se pochustvuva pogoden ili navreden od ovaa interpretacija, kako sto ne mora nikoj da ja prifati isto taka. Изменето од Messenger - 30.Август.2008 во 04:07 |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
А наместо да се смета дека е тоа култ, зошто не се погледне поинаку - на пример дека е почит кон жената која (како што погоре кажа Месинџер) му ја дава човечката природа на Бога, односно - го отелотворува?
Изразот Богородица, не е толку изразување почит кон Марија, колку што е израз на почит кон Исус. |
||
Do what is right, come what may...
|
||
Внеси реплика | страница <1 2425262728 60> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |