|
Свето Предание пренесено преку Светите Отци |
Внеси реплика | страница <1 1516171819 21> |
Автор | ||
stevompc
Сениор Регистриран: 04.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 275 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
aj bidi tolku dobar, bidejki neukite treba da bidat pouceni od ucenite, da mi pratis edne link kade e dokumentirano celoto predanie, site pisanija, avtori i zitija kade se opisani. veruvam deka stom e tolku jasno definirano, sigurno na cel internet ke ima eden link so ovie podatoci. |
||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Маран Ата - а да ми објасниш каква врска има Символот со ТЕМАВА?!?!?!
Префрлете си го муабетот во Општи муабети, а тука пишувајте за Светото Предание! |
||
Do what is right, come what may...
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Мараната, да не ти влегол комарец во уши па што толку бзззкаш
Центарот на официјалната (Римокатоличка) црква секогаш си бил во Рим. Рим = Рим, Католичка = Универзална/Вселенска. Значи универзална црква со центар во Рим. Што е тука нејасно? Јас не зборам за официјалниот нејзин назив, туку за она што та во суштина била. (Непоправлива буквалистке)
Па и во вториот случај се работи за надоплнување, а не за променување. Првиот пат пишале дека Свеитиот Дух излегува од Таткото, а потоа дополниле "и од Синот". Значи тие НЕ ПРОМЕНИЛЕ дека Свеитиот Дух излегува од Таткото, тие не смениле и не пишале "Светиот Дух не излегува од Таткото", туку само надополниле "и од Синот". Значи и во двата случаи се работи за надополнување за кое вие верувате дека е инспирирано од Свеиот Дух во првиот случај, а во вториот случај не е. Првиот случај го одобрувате, а вториот случај го осудувате.
Мене воопшто не ме мешај во оваа дискусија. Јас не сум ни католик, ни православен. Јас сум библиски изворен христијанин. Моите "одлуки" Бог ги запишал и канонизирал во Светото Писмо. Јас го одобрувам Никео-Цариградскиот ткн. "символ на верата" само затоа што сите негови членови се библиски вистини, а не заради тоа што некои ткн. "свети отци" таму ги гласале.
Но кај вас е поинаква ситуацијата. Вие верувате дека Христос и го оставил Светиот Дух на Црквата за и ПО КАНОНИЗИРАЊЕТО НА СВЕТОТО ПИСМО Тој да и дава нови објави, новитети во верата. Како што знаеме од црковната историја официјалната универзална црква со престолнина во Рим така и правела, и скоро во секој век си надополнувала еден куп новитети врз верата.
И сега одеднаш, на источното крило од црквата "не и се допаѓа" посладното надополнување и таа решава, демек од таа причина , да се отцепи од официјалната црква и да си создаде нова црква со центар во Цариград.
Не ми се верува дека цело време сте се фатиле за тој збор "и Синот" и сакате тука возрасни луѓе да убедите дека заради тоа православните се одделиле од католиците? Па дури и малите деца знаат дека поделбата е предизвикана од политичко, економски и јазични причини. Затоа што Римската Империја била во непрекинат пад, а во исто време Византија зајакнувала и оваа разлика станала толку голема што таа не сакала да биде под власта на Рим т.е. сакала да си биде независна. Дополнителна причина е и тоа што Византија не сакала нејзините литургии да се одвиваат на "светиот" непознат и мртов латински јазик, туку да си ги одвива на свој јазик.
Какви надополнувања, какви филиокве милиокве ти се молам. За пари, за моќ, за власт, за престиж, за независност, ете заради тоа се отцепија православните од католиците. Изменето од EvAngelos - 07.Октомври.2008 во 04:19 |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Бзззззз, тогаш немало римо-католици! Грешка невиденаааааа, која можаат да ја направат само оние кои немаат веза од црковната историја И уште еднаш бззззз, Символот на верата не е променет два пати, туку надополнет!!!!! Леле бе ЕвАнгелосе, срамои живи си, па прочитај, информирај се, пред да кажеш нешто неосновано. |
||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Вакви прашања кога поставуваш за веќе одговорени прашања, ми делуваш како неписмен да си (прости, ама навистина е така).
На Вториот Вселенски Собор јасно се кажало за природата на Светиот Дух (онака како што Христијаните Го исповедале) - ништо не е сменето, туку надополнето (како што велиш ти), ставено во официјалнот дел нешто што постоело неформално, додека пак со самото додавање на тој еден збор од страна на римо-католиците, се менува целата суштина на природата на Светиот Дух, што не е исправно. А ако тебе ти е во ред оној символ на римо-католиците, зошто тогаш не го исповедаш тој туку го исповедаш оној од раните Свети отци?? И по трет пат те повикувам да објасниш што подразбираш под поимот тогашната официјална Католичка вера??? Или сеуште бараш во лексикон што значи зборот католикон???? |
||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ајдеее, прво ги испомеша првиот со вториот вселенски собор, а сега ќе ми држи лекции за соборите срцка таа убава
Не ми одговори на прашањето:
Ззошто се буните што католиците го надополниле Символот на Верата за еден збор (и еден сврзник)непосредно пред вашето отцепување од нив, а не се буните за нивниото надополнување во 325 година од цели 5 члена?
п.с. Ние библиските христијани го прифаќаме Никео-Цариградскиот символ на верата затоа што, во оригиналната негова верзија, тој зад секој свој член имал библиски цитат како потврда на изјавата
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Во право си, треба да надополнам и за Вториот Вселенски Собор за да биде појасен оној назив НИКЕО-ЦАИГРАДСКИ Символ на верата. Како што реков, Вселснеките собори се свикувале поради развојот на некоја ерес и опасноста таа да навлезе во чистото учење на Христијанството.
Првиот Вселенски собор бил свикан со цел да се разреши несогласувањето околу природата на Господ Исус Христос, односно дали Тој имал иста природа како и Отецот. Светите Отци го застапувале ставот дека Отецот и Синот имаат иста природа, додека пак еретикот Ариј дека имаат слична природа (затоа и тоа ерестичко учење и движење се нарекува Аријанство). Бидејќи, како што реков, Символот на верата веќе како таков постоел од почетокот на Христијанството, а за да се побие учењето на Ариј тоа било формулирано официјално само до оној дел кој во тој момент бил битен за одбрана од ереста. Односно до делот за Отецот и Синот, каде се објаснува дека се од иста природа, затоа и се вели вистинси Бог од Бога вистински, роден, нестворен, единосуштен на Отецот... До тој момент само тоа потребно. Но, кога во времето на св. цар Теодосиј Велики (владеел 379-395) почнала да навлегува ереста за погрешното учење во однос на Светиот Дух од страна на Македониј, дека Светиот Дух е Божја твар, а не дека е ипостас од Света Троица и еднаков со испостасите на Отецот и Синот, бил свикан и Вториот Вселенски Собор во 381 год во Цариград. На тој Собор надополнет е официјалниот Символ на верата со делот каде се исповеда Светиот Дух како еднаков со Отецот и Синот. Затоа и се вели – Кој излегува од Отецот, и Кому заедно со Отецот и Синот Му се поклонуваме и Го славиме... Значи, тоа не е некој новитет внесен после 300 год. Туку тоа е древното исповедување на верата кое само се дало во конкретна форма, за да можат Христијаните да се бранат сега и од ереста на Македониј. Затоа и овој символ се нарекува и + Цариградски. (А и вие, баптистичката христијанска црква, го исповедате и тој дел) Откако ќе се затворело некое прашање на Вселенски Собор, потоа немало менување на истото, особено ако станува за догма која е непроменлива вистина за Бога. Значи, во 381 год. било затворено прашањето за природата на Светиот Дух, и било кажано дека Тој исходи само од Отецот. И крај, точка, извичник после ова! Нема менување. Додека пак римо-католиците си зеле за право тоа да го сменат. Што се однсеува до нашето предание, јасно е дека тоа воопшто не е спротивно на Светото Писмо, а тоа беше и многупати докажано. А доколку е спротивно на Светото Писмо, јас не знам зошто ти им веруваш на Светите Отци од Првиот и Вториот Вселенски Собор и го исповедаш Символот на верата кој тие го формулирале и официјализирале, кога, како што наведов, тие биле најголеми поборници за да се зачува Светото Предание! Ако лажеле за Светото Предание, значи лажеле и за Символот на верата. А и не знам како можеш да имаш таква дрзост против Апостолското Свето Предание, кога ти беа изнесени и цитати од директините, непосредни ученици на апостолите кои велат дека треба и мора да го следуваме истото ако не сакаме да паднеме во прелест и ерес. И пак те замолувам, објасни што мислиш под зборот официјална Католичка вера, затоа што очигледно не знаеш што зборуваш и зошто го користиш тој збор. |
||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Мараната, јас не сум католик, ниту пак ги бранам католиците. Јас само реков дека официјалната Римокатоличка црква, не го променила символот еднаш, туку два пати. Не знам дали знаеш ама Никео-Цариградскиот символ на верата не е од 325 година како што велиш ти во твојот пост. Брзо поправи си го додека не те прочитал некој Никео-Цариградскиот символ на верата е направен на Вториот Вселенски Собот во 381 година. Всушност на овој собор е направено НАДОПОЛНУВАЊЕ за 5 члена на првиот символ на верата кој бил направен во 325 година.
Епа јас сега ве прашувам вам, зошто се буните што католиците го надополниле Символот на Верата за еден збор (и еден сврзник)непосредно пред вашето отцепување од нив, а не се буните за нивниото надополнување во 325 година од цели 5 члена?
Па нели вие верувате дека Светиот Дух и по канонизирањето на Библијата сеуште давал и дава објави? Епа тогаш зошто се буните ако тој и дал на црквата дополнителна објава во 10-11 век? Па нели тоа е согласно вашите догми? Зошто си одите сами против себе? Зошто ритате против бодило? Зошто одите сами против вашите убедувања? Зошто ги судите католиците што си го надополнувале символот на верата кога и вие верувате дека верата може и е надополнувана со еден куп новитети што јас веќе неколку пати ви ги наведов?
На детски прашања јас не одговарам. Такви прашања можете да им поставувате на петтодделенците, можеби ќе го привлечете нивното внимание. А мене можеш да ме прашаш за историјатот на "филиокве" проблемот, за тоа како тој бил искористен како изговор за отцепување на источното Византиско крило и здобивање на политичка, јазична и економска независност од Римокатоличката црква итн... Изменето од EvAngelos - 07.Октомври.2008 во 02:20 |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
А сега да продолжиме по натаму со тоа што рекле Светите Отци за преданието. Овие се хрнолошки подредени цитати од свети отци кои живееле во ептен рано-христијанскиот период, па се до 7-ми век.
Св. Иринеј Лионски (115-202) Проповедта за вистината предадена од Црквата во целиот свет на нејзините чеда (Доказ на Апостолските проповеди, 98). Ориген (+250 ) чувајте го Светото Предание во Црквата. Св. Атанасиј Велики (295-373) разобличувајќи го личното сфаќање на Писмото од страна на Ариевците, пишува: Ако ние ја разгледаме компетентноста на онаа вера која ние, Христијаните, ја имаме, и ја употребуваме како правило, се однесува на нас, како што Апостолите учат за читањето на вдахновеното Писмо. Христовите непријатели, кои ја игнорираат оваа компетентност заскитале од патот на вистината, и се сопнале на камен за сопнување, мислејќи подруго од она што треба да го мислат… Оставете не нас да гo запазиме генералното толкување на верата, потврдувајќи дека она што тие го имаат погрешно протолкувано, има правилно толкување (Против Ариевците 3:28,35).’ Да погледнеме на самото Предание, поуки и вера на соборната Црква од самиот почеток, кој Логосот ги даде (едокен), Апостолите ги проповедаа (екерѕџан), а Светите Отци ги зачуваа (епхѕлаџан). На ова Црквата е основана (тетхемелиотаи)! А на друго место против еретиците вели Да се задоволиме со фактот дека ова не е учење на Католичката (Соборна) Црква, ниту пак Отците го поддржуавле ова. (Послание 59:3). Што се однесува до Никејскиот собор, тоа не беше обична средба, туку беше свикан поради недоложна потреба, и за разумна намера... Така што верувањата на Соборната Црква притоа ги исповедаа, за да покажат дека нивните мненија не беа новововедени, туку Апостолски, и тоа што го запишаа не беше нивно откритие туку беше истото што беше кажано од Апостолите (Соборот во Ариминија и Селеција 5). Св. Василиј Велики (330—379) , објаснува дека Светото Предание се чува непроменето преку Светиот Дух: "Преку Светиот Дух доаѓа нашето враќање во рајот, нашето вознесение во Царството Небесно, нашето враќање како посинети синови, нашата слобода да Го нарекуваме Бога наш Отец, нашето оспособување за причестување со благодатта Христова, нашето нарекување деца на светлината, нашето заедничарење во вечната слава, и, со еден збор, нашето донесување до состојба на “полн балгослов” (Рим. 15:29), и во овој свет и во идниот век…". Св. Григориј Ниски (335-394) пишува: “Го имаме Преданието наменето за нас од (Светите) Отци како наследство од апостолската последователност и предадена преку светиите. (Против Евномиј, Книга 40). во неговото разобличување на Евномиј (еретик) го дава контрастот на Црковното разбирање на Писмото со еретичкото лично расудување Бидејќи нивното изложување е изречено без да биде докажано и без да биде одобрено, кој е толку неразумен и бесчовечен за да ги смета поуките на евангелистите и апостолите, и на оние кои последователно блескаат како светила во Црквата со помала сила од овие недокажливи бесмислености? (Против Евномиј 4, 6) Св. Епифаниј Кипарски(310-403) пишува: Потребно е да се држиме до Преданието затоа што невозможно е се да се најде во Светото Писмо. Светите Апостоли некои работи ни ги предале преку пишано слово, додека пак некои - говорејќи. Како и да е, ниту еден од светите зборови нема потреба од алегориско толкување на нивното значење, но тие имааат потреба од испитување, и восприемање на силата на секое тврдење. Но Преданието мора да се користи, исто така, бидејќи не е се достапно од Светото Писмо. Бидејќи светите апостоли некои работи ни ги пренеле преку Писмото, но некои преку Преданието, како што св.ап. Павле вели *така како што сум ви ги предал преданијата * (1 Кор 11:2) и на друго место *како што учам, и го изнесов Преданието во црквите* (1 Цор 4:17) и * ако Го држите Преданието како што ви проповедав, освен ако не сте поверувале напразно* (1 Цор 15:2) (Панарион 61) Св. Августин(354-430) Во однос на епископите кои биле пред нас, луѓе кои ги држеле овие Божествени зборови верно и незборавливо…. Тоа што тие го нашле во Црквата, тоа и го пренеле; тоа што го научиле, го кажале; тоа што го примиле од Отците, тоа и го пренеле на чедата. (Против Јулијан 2, 19:34) Св. Амвросиј(338-397) и Св. Августин(354-430) Преданијата на Писмото се неговото тело; Црквата е негово тело. (Коментар на Лука). Ние учиме за Христа од Писмото, а од Писмото учиме и за Црквата. Ако Го прифаќаш Христа, зошто тогаш не ја прифаќаш Црквата? (Еп. 105) Св. Кирил Александриски(313-444) Му благодариме на Бога, Спасителот на светот, радувајќи се еден со друг дека нашите Цркви имаат вера според Божествено инспирираното Писмо и во согласност со Преданието на нашите Свети Отци. (До Јован Антиохиски 39). Св.Винсент oд Леринс (+ 450) Го изразуваме нашиот восхит на понизноста и светоста на тој Собор, така што преку бројот на свештениците беше толку велик, а поголемиот дел од нив епископи, толку начитани, толку учени, така што речиси сите беа способни да земат удел во дискусијата за доктрините, кои, заради околностите поради кои биле собрани, можеби изгледа како поттик за да донесат некоја одлука врз основа на својот авторитет, сепак тие ништо ново не измислија, ништо не си претпоставуваа, ништо за себе не си присвоија, туку го користеа секое можно внимание за на поколенијата да не им пренесат ништо ново, туку она што тие го примиле од своите Отци. И не само што задоволително располагале со суштината која им била дадена, но тие и поставиле пример за оние кои ќе дојдат после нив, како и тие треба да се придржуваат до учењето на светата древност и да ги осудат лукавствата на паганските новитети (Commonitory 31:82) Бидејќи ќе биде многу еднообразно, во овој размер, да го пресметаме наследството на сите Цркви, ги збунуваме сите оние, кои на кој било начин, дали преку злобно себезадоволување, преку славољубие, или преку слепило и развратни мисли, се собираат на неодобрени состаноци; ние го правиме ова преку укажување дека Преданието произлегува од Апостолите, од превеликата, предревна, и универзално позната Црква, основана и организирана во Рим од многуславните Апостоли Петар и Павле; исто така потенцирајќи ја верата која е проповедана на луѓето, која стигнува до нашето време преку значењето на наследството на епископите. Тоа е прашање на неопходност дека секоја Црква треба да се согласи со оваа Црква врз основа на нејзиниот истакнат авторитет, дека , верните насекаде, дотолку што апостолското Предание кое е запазено последствено од тие (верни мажи) кои постојат насекаде. (Против Ересите 3,3:2). Бидејќи канонот на Светото Писмо е комплетен, и доволен самиот за се, и дури повеќе од доволен, која е потребата тогаш да се придружи на него авторитетот на Црковните толкувања? Од оваа причина – затоа што, поради длабочината на Светото Писмо, сите не го прифаќаат во една и иста смисла, но некои неговите зборови ги разбираат на еден начин, некои на друг; така што доаѓа дека може да се протолкува на толку начини колку што има толкувачи. Новатиј го толкува на еден начин, Савелиј на друг, Донатиј на трет, Арие, Евномиј, Македониј, на четврти, Фотиниј, Аполинариј, Присцилијан, на сосема друг, Јовинијан, Пелагиј, Селестиј, на сосема друг, и на крајот Несториј на сосема подруг. Така што многу е потребно, поради толку големата збрканост на толку многу грешки, правилото на точното разбирање на пророците и апостолите да биде усторено во соодветност со правилото на Црковното и Соборното толкување. (Commonitory 2:5) Ава Доротеј (505-620) Сте виделе ли, велат тие, некој опрелестен од погрешно учење, загинувајќи од неправилен избор на аскетски подвиг? – Тогаш знај дека се следел самиот себе, неговото сопствено разбирање, неговите сопствени мислења, а не учењата на Светите Отци. (Петта поука) п.с. има и друго продолжение..... Изменето од Maran Ata - 07.Октомври.2008 во 01:43 |
||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Воопшто не одговори - јас те прашав што е разликата, а не во колку збора!
п.с. и не е само еден збор, туку има и сврзник (како што ЕвАнгелос би се фатил за буквата, а не за духот) Изменето од Maran Ata - 07.Октомври.2008 во 01:26 |
||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
На лажи, ти одговорив и тоа два пати...
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Е сега, затоа што ЕвАнгелос се уплаши да одговори на моето прашање за рaзликата на двата Символи на верата што ги пастирав, сега сум принудена сама да одговорам и по не знам кој пат пак преку Светите Отци да ја разобличам неговата лага.
Имено, едниот Символ беше оној кој го составиле Светите Отци (кои ЕвАнгелос и компани не ги признаваат) на Првиот Вселенски Собор во Никеја во 325 год. свикан од св.цар Константин Први (чија мајка меѓудругото и го нашола крстот на кој бил распнат Господ), затоа е и наречен Никео-Цариградски Символ на верата. Во него се исповедани сите вистини во кои тогаш Христијаните(а во денешно време ние православните христијани)верувале. Тој Символ на верата бил составен од Светите Отци со цел да се избегнат многу ереси кои почнале во тоа време да земаат замав. Тоа не било тогаш измислено (си постоело од постоењето на Христијанството), туку само составено за да постои како формула против ересите. Римо-католичката црква, по 1054 год., значи после големата шизма, почнува да си менува многу догми. Ако го прочитате втиориот символ на верата кој го пастирав,ќе видите дека е додадено дека Светиот Дух исходи (излегува)и од Синот, што е апсолутна ерес. Тоа е исто како да се каже Христос не бил маж туку жена. Догмите, односно вистините за Господ и неговата суштина НЕ СМЕАТ ДА СЕ МЕНУВААТ. Тоа е нешто неменливо, постојано, вечно, затоа што Господ е непроменлив и вечно ист. За прв пат кај римо-католиците таа догма официјално била призната во 1215 год на Четвртиот Латерански Собор. Значи, од Христа, па до официјалното формулирање на Символот на верата, та потоа се до 1215 год. се верувало дека Светиот Дух исходи само од Отецот, за потоа на римо-католиците да им текне да си воведат и некои новитети. Светите Отци цел милениум биле во заблуда, за после да дојде некој неписмен, ај што неписмен, туку и воопшто непобожен, да ја исправи нивната заблуда!!??? Ова е само една од догмите кои римо-католиците ги имаат сменето во минатиот милениум, што и потврдува дека се далеку од вистината, а со тоа и далеку од благодатта, односно од Светиот Дух Кој Господ ветил дека ќе ни го даде за да биде со нас до крајот на светот. Друга работа, ЕвАнгелос ги брани измените на римо-католиците, но всушност оди сам против себе. Зошто? - Затоа што и неговата христијанска баптистичка црква верува и го исповедува оној Символ на верата од 325 год. Значи, рита против бодило!!! За оние кои сакаат да се уверат во тоа што го зборувам, можат да клик на овој линк Символ на верата кој го исповеда ЕвАнгелос ЕвАнгелос, исто така, користи некои зборови, на кои не им го знае значењето. Затоа јавно го замолувам да ни открие што тој подразбира под зборот КАТОЛИЧКА. А ако не е способен да го направи тоа, ќе се потрудам сама да го објаснам (како што и редовно се случува на форумов). А што се однесува до ранохристијанските икони, мацедон_алекс, стрпи се. Полека, за се има време, се по ред.... ќе стигне дада Маран Ата и до тоа! Слава Му на Бога што ни ги дал Светите Отци, без кои денеска ќе бевме во ерес и во тешки заблуди! Слава Му и фала Му!!! +++ Изменето од Maran Ata - 07.Октомври.2008 во 01:20 |
||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Стево - уште повеќе покажуваш дека немаш воопшто поим за што пишуваш и за што зборуваш!
Светото Предание е запишано, евидентирано, многувековна работа е тоа. Точно се знае што е, како е. Дури и на интернет може да се најде многу. Така што - ако имаш нешто сериозно да кажеш, бујрум, ако не - како што си знаеш, така... |
||
Do what is right, come what may...
|
||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Evangelos икони ( слики ) се користеле и пред Првиот Вселенски собор. Погледни само во некои катакомби и ќе видиш дека и пред тоа има слики. И тоа имаш баш од Пресвета Богородица имаш. |
||
Внеси реплика | страница <1 1516171819 21> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |