|
Не прави идол или слика на она што е горе |
Внеси реплика | страница <1 89101112 23> |
Автор | |||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Evangelos, знаеш што е со свој камен по глава??? Тоа што со цитат од св. Јован Дамаскин, кој ја докажал исправноста на почитувањето на иконите потврдено и со чудо, во кој се вели дека едно мислење не може да го наруши Преданието на Црквата, а кое Свето Предание вели дека иконите треба да се почитуваат, се замислуваш дека ќе докажеш нешто спротивно на тоа? Бог да чува и да брани од ваква смешна неразумност! И бај д веј, ти НИШТО не докажа. Колку што гледам, доказот стои во рацете на Македон, кој приложи линк, на кој твојот одговор беше траги комичен, велејќи дека тоа било наше вообразување дека на фреската е Богородица , а всушност историјата е таа која што го потврдува тоа. Дај те молам поштеди се од вакви брукања!!!
Елвирскиот помесен собор се оддржал во Шпанија и на него присуствувале 19 епископи од сите делови на Пенинсула (полуостровот). За оние кои не знаат за овој собор и за канонот 36, им изгледа на прв поглед дека се забрануваат иконите. Но, познато е дека таа одлука не била донесена со цел да не се изобразуваат икони, туку забраниле да се изобразуваат во надземните цркви за паганите да не земат да ги сквернават и да не се исмејаваат карикирајќи ги . А тоа било и превентвна мерка за оние пагани кои се обраќале во Христијанството да не почнат да ги сметаат иконите како идоли. Треба да се забележи дека тој собор бил помесен и се однесувал само за тогашната состојба на Шпанија. Додека пак на Вселенските собори присуствувале претставници од сите земји (секогаш нивниот број бил над 100, а на некои од соборите достигнувал и над 300) и се донесувале одлуки на ниво на целата Црква.
A уште поурнебесно е тоа што тебе еднаш ова ти беше одговорено, а сега пак се правиш мутав: Доколку некој од светителите не спомнал нешто за некоја тема (а за ова не сум баш сигурна – треба да ги прочитам сите дела на Јован Златоуст, та потоа да дадам коментар дали нема ништо запишано за иконите), тоа не значи дека ја негирал. Свети Јован Златоуст(354-407) бил епископ во Цариград после св. Григориј Богослов (325-390), кој бил соученик на св.Василиј Велики. Св. Григориј Богослов бил добар другар со св. Григориј, епископ Ниски (335– 394), брат на св. Василиј Велики. (Св. Григориј Ниски учествувал на Вториот Вселенски Собор кога бил дополнет Никео-Цариградскиот Символ на верата.) Тој ја споделувал истата вера што ја имал и неговиот брат Василиј Велики, кој проповедајќи за св.Варлаам, се повикува на сликарите да му направат на светијата подостојна слика од таа што самиот тој може да ја наслика со зборови ("Проповед за св.Варлаам", во P.G., XXXI), а и нагласува дека “Почитувањето упатено на иконата, допира до првообразот”. Значи, св. Григориј Ниски немал никаков проблем со верата на брат му за почитувањето на иконите, а неговиот пријател Григориј Богослов исто така немал прблем. Јасно дека штом Григориј Богослов бил епископ во Цариград, го поучувал народот да ги почитува иконите. После него на епископското место доаѓа св.Јован Златоуст. Доколку св.Јован Златоуст имал некакво несогласување со почитувањето на иконите од страна на народот и неговиот претходник, верувајте ми дека ќе имал конкретно напишано дело за тоа (затоа што тој токму и по своите пишани дела е познат). |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
ahmar1
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 712 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
А кој ја спомна синагогата тука?Јас сигурно не.Ние од Светото предание знаеме дека домашните цркви и првите христијански базилики и мартириуми имале фрески и икони. И на нас православните не ни требаат никакви докази за тоа. Но бидејќи вие протестантите не го признавате светото предание мораме да наоѓаме неправослaвни историски докази а во овој случај тоа се откритијата од археологијата.
Најверојатно мислиш тука на анатемат изречена од иконоборците на еден од нивните бандитски собори на кои присуствувале само епископите кои ги поставил иконоборецот Лав Исаврианецот, откако претходните правоверните ги пратил во прогонство.(и најбитно-на тие "собори" присуствуале само иконоборечките епископи од Царигратската црква).
Значи за православните Dura Europos е само еден историски доказ кој ти го укажуваме за да си ја преиспиташ својата верзија на раното христијанство. Ако доказите не ја подржуваат твојата теологија тогаш значи нешто не е во ред со твојата(мислам тука на SOLA SCRIPTUM)теологијатa а не со археолошките докази.
АУУУУ!! од право брзо читање на твојов пост ја помислив дека уствари бараш точно од кој том од литературниот опус на Свети Јован Златоуст сум го извадил тоа толкување а ти уствари бараш од кој точно стих од посланието од евреите почнува ова толкување па за да потоа спориш со толкувањето на СВ.ЈОВАН ЗЛАТОУСТ?!!! многу дрско-храбро од твоја страна . твоето толкување на светото писмо контра тоа на царигратскиот патриарх СВ.Јован кој џабе не го добил прекарот ЗЛАТОУСТ. Е ова е навистина добар виц Изменето од ahmar1 - 09.Март.2010 во 11:46 |
|||||||
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++ |
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Се разбира дека ќе биде храбро од моја страна. Јас не се плашам од вистината, зашто сум 100% убеден во она што го верувам. Но што е со тебе? Зошто не го наведе изворот на приложениот цитат кој наводно тврдиш дека е од Јован Златоуст? Ајде наведи го изворот на тој цитат, па да видиме дали таму Јован пишува за некакви си икони, или пак тоа е само православно толкување на толкувањата на Јован. Во случајов воопшто не сакам да коментирам околу тоа како Јован Златоуст го толкува послението до евреите. Сега сакам да дискутирам за твоето толкување на толкувањето на Јован... се разбира ако ти имаш храброст да го сториш тоа наведувајќи ни го изворот на цитатот кој ти со лесна рака го бутна во устата на Јован Златоуст. Чекаме... |
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
На ahmar1 му е познато дека тоа се однесувало за изобразување на фрески, статуи и слично (видиш тој лукаво го заобиколува зборот икони овде ) на ХРИСТИЈАНСКИТЕ ГРОБИШТА, а ти велиш дека тоа се однесувало за изобразување икони во НАДЗЕМНИТЕ ЦРКВИ. Ептен се заплеткавте сега. На едниот му е "познато" дека оваа забрана се однесувала за христијанските гробишта, а на другиот надземните цркви. Едниот вели фрески и статуи, другата вели икони. За да не се брукате со вакви контрадиктори изјави, најдобро договорете се по лична порака што како ќе измислувате т.е. каква верзија на историјата ќе приложувате, а потоа повелете мачкајте ни очи тука. Сепак, наспроти вашите прилагодувања на историјата со цел да ги оправдате забранетите икони, одлуката на соборот вели: In its 36th Canon, the council decreed: "It is ordained that Pictures are not to be in churches, so that that which is worshipped and adored shall not be painted on walls." (Превод: Одлучено е иконите да не бидат во црквите, па тоа кое се слави и обожаваа, да не биде сликано на ѕидовите.) |
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
ahmar1
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 712 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Каква коинциденција .Само што ги дочитав сите 81 канон од елвирскиот собор за да сам се уверам како точно тоа пишува.Бидејќи моите предзнаења на елвирскиот собор се базираат само на информациите кажани тука на форумов па малце се помачив да ги најдам СИТЕ ОДЛУКИ НА ОВОЈ СОБОР. инаку сите тие канони изворно се наведени тука: КАНОНИТЕ НА ЕЛВИРСКИОТ СОБОР И како што и претпоставив, пак целата фрка е во КОНТЕКСТОТ на истиот. Зборот канон значи дека се однесува на работи од практично значење а не во врска со ТЕОЛОГИЈА. Интересно е што целиот тон на елвирскиот собор, иако е малце престрог за сегашни стандарди, сепак со исклучок на канонот 33 и 60(кој ме збуни искрено кажано)е ПРАВОВЕРЕН. Сепак треба да се има предвид дека овој собор е од времето на ПРОТО-Православието. (Овој термин е измислен од академските кругови за да се дефинире периодот на раната црква пред вселенските собори) Мене интересно ми е што забораваш да ги спомнеш каноните 34 и 35 кои претходат на фамозниот 36 канон. 34. Candles are not to be burned in a cemetery during the day. This practice is related to paganism and is harmful to Christians. Those who do this are to be denied the communion of the church. 35.Women are not to remain in a cemetery during the night. Some engage in wickedness rather than prayer. Како и многу други канони на овој собор, ги уредуваат можните ЗЛОУПОТРЕБИ кои се случувале во Шпанија. Значи 36 канон ТРЕБА ДА СЕ ЧИТА ВО КОНТЕКСТ НА СИТЕ ОСТАНАТИ 80 КАНОНИ.А бидејќи вие протестантите тоа не го милувате незнам како може да ве убедам во спротивното. Значи прочитајте ги интегрално сите 81 канон па послем може да правиме муабет дали тој промовирал иконоборство или не.
Мислам дека е многу смешно,и глупаво, ПРОТЕСТАНТ да бара од православен толкување на толкување на Светите Оци. Па нели си го прочитал ЦЕЛИОТ ЛИТЕРАТУРЕН ОПУС на свети јован златоуст ?!Ја колку што се сеќавам ти рече дека Свети Јован никогаш не ги спомнал иконите. Зашто ти е чудно ова? Или пак може ДА НЕ СИ ГО ПРОЧИТАЛ Свети Јован Златоуст воопшто?! А башка и ти кажав од кое негово дело го препишав тоа-толкување на свети Јован Златоуст на посланието до Евреите.Православните знаат за што зборувам, а сега ако вие протестантите не разбирате незнам што можам против тоа.Или евентуално да не сакаш случајно и по пошта да ти го доставам?! Дај малце помачи се ,побарај на твојатa омилена википедија може таму ќе најдеш нешто. Изменето од ahmar1 - 09.Март.2010 во 13:14 |
|||||||
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++ |
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
E oд вакви коментари,поголемо брукање - здравје! Какви само баналности пишуваш, тоа е чудо невидено. Ама ајде, ќе го препишам тоа на твојата неинформираност и неначитаност и ќе ти објаснам дека фреските, во православието, всушност се ИКОНИ нацртани на ѕид. Ама само оној кој не ја познава иконографијата, може вака да се заплетка сам со своите коментари. А она за надземните цркви и гробиштата... според тоа што сакаш да прикажеш дека јас и Ахмар се разликуваме во коментарите, ќе помислиме дека иконите (т.е. фреските) биле цртани на надргробните камења, а не во црквите |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
A мене знаеш што ми падна во очи? Многу ме интересира кој се’ присуствувал на тој собор. Јасно е дека на сите вселенски собори кои се оддржани до сега (не разбојнички, туку регуларни и признати) присуствувале светители кои до крајот на својот живот останале верни на вистинското исповедување на Православната Вера. А што се случува со овој собор? Кој светител, раководен од Светиот Дух, бил присутен тука? |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Kako prvo, moite izvori od koi citirav se od edna stara bugarska kniga "Vistinni Poklonici" napisana nekade vo pocetokot na 20 vek od istrazuvaci od Amerika koi gi proucuvale obicaite i istorijata na Pravoslavieto ma ovie prostori. Tamu ima fusnoti za sekoj podatok sto go iznesuvaat, od koja kniga e i od koj avtor. Bev iznenaden koga vidov deka i na www.veronauka.com gi ima skoro doslovno prezemeno ovie podatoci, plus nadopolneti so drugi. Tokmu poradi serioznosta na temata ne sakav da iznesuvam moi pausalni mislenja i datumi da ne izlezam neseriozen. No, da ne izleguvame nadvor od temata. Da ti kaze nekoj koj ima vlast :"NE PRAVI IDOL ILI SLIKA NA ONA STO E GORE NA NEBOTO,STO E DOLU NA ZEMJATA I STO E VO VODATA POD ZEMJATA,NEMOJ DA IM SE POKLONUVAS I NE IM SLUZI! kako ke go sfatis toa? |
|||||||
ahmar1
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 712 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
АХА еве значи од каде е таа книга!американски протестантски мисонери.
Не си весен колку си ме израдувал (и информирал) со оваа информација. Инаку баптистичката организација од Скопје ја има ИЗДАДЕНО истава оваа книга ,пред незнам колку години, и на корица го има преставено некоја православна Црква но сликата е некако матна(вањда е заради матната теологија во истата).еве ја: п.с дај те молам кингдавид не мора ЦЕЛ пост да го цитираш,зашто многу непотребно се прави гужва на страната. Изменето од ahmar1 - 09.Март.2010 во 14:48 |
|||||||
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++ |
|||||||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Milo mi e sto te izraduvav i informirav so ovaa informacija. . Sakam koga lugeto se radosni . Pozdrav do tebe ! Inaku, replikata mi bese do Maranata |
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Дали можеш да ни кажеш кој период го опфаќа ткн. „ПРОТО-Правосалвие“? До 4-ти век? До 8-ми век? До 11-ти век? Или 14,15 итн?
А кој ти даде тебе право 36-тото правило да го ставиш во ист кош (контекст) со 34-тото и 35-тото правило? Зошто сметаш дека правилата 34, 35 и 36 треба да бидат во еден кош, а 33 и 37 да не бидат? Еве ги 33-тото и 37-то правило: 33. Bishops, presbyters, deacons, and others with a position in the ministry are to abstain completely from sexual intercourse with their wives and from the procreation of children. If anyone disobeys, he shall be removed from the clerical office. 37. Those who have suffered from an evil spirit may be baptized as death approaches. If they have been baptized, they may be given communion. Such people are not, however, to light the church candles in public. If they do so, they are to be denied communion. Каква врска имаат овие канони со гробиштата? Тогаш зошто сметаш дека контекстот е само во подгрупата 34, 35 и 36? Зарем не е поверојатно 34-тото и 35-тото правило да си одат заедно, а 36-тото правило да си е засебно бидејќи во истото не се зборува за гробишта, туку за иконите во црквите? Од друга страна, каноните кога се пишуваат тие мораат да бидат прецизни и нивната содржина поминувала деноноќни дискусии, анализи, преформулирања итн. со цел да биде целосна, презицна и да не остава простор за поинакво толкување и преминување (слично на законите во државата). Правилата (каноните) морале да бидат јасни, прецизни и целосни за да нема потреба од повторни собори на црквата за истите да се ревидираат веднаш штом ќе се појави спор околу нивното толкување. 36. Pictures (иконите) are not to be placed in churches, so that they do not become objects of worship and adoration. Оттука гледаме дека во правилото е јасно напишано дека иконите не смеат да бидат во црквите (а не гробиштата), а дадена е и причината за тоа: со цел да не станат предмети за славење и обожавање. Овие луѓе ја предвиделе судбината на иконите. Предвиделе дека ти ќе станат предмети за обожавање. Предвиделе дека еден ден луѓето ќе почнат да ги осветуваат овие обични слики, да им даваат мистични својства, да им препишуваат разни чуда, да се клањаат пред нив, да се молат пред нив, да ги бацуваат, да им оставаат пари, да прават бизнис со нив итн.
Не мора да ми го праќаш по пошта. Јас ги имам толкувањата на Јован на посланието до евреите. Но, бидејќи тој цитат што ти го наведе не успеав да го најдам во нив (затоа што сум уверен дека катастрофално е преведен во книгата од која што си го цитирал), те замолив да ми кажеш на кој дел од посланието до евреите се однесува тој стих. Отвори ја пак таа книга и ѕрирни таму убаво, тоа авторот мора да го навел. Провери и во фус нота да не има ставено. Ако нема ни таму, тогаш станува збор за крајно несериозна книга и воопшто не вреди да се дискутира. Ајде обиди се, па да дискутираме издржано, во спротивно дискутираме на база на „рекла казала“. Тогаш секој би можеш да напише било каква глупост и да рече „вака рече Јован Златоуст“. Чекаме... |
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Интересно е тоа што ти, Евангелосе, си се фатил како слеп за стап само за помесниот (ако знаеш што значи зборот помесен, ќе ти текне во какво бунило си заглибал) собор во Елвира, и не ја гледаш целосната реална слика како стоеле работите во тоа време. А за да видиш дека ние, православните Христијани, не сме како слепци за стап, еве ти неколку прекрасни фрески од 3-ти и 4-ти век: Најстарата фреска на која е претставен св. Апостол Павле, датира од 4-ти век, kako и св. Апостол Петар, се наоѓаат во катакомбата на св. Текла. Трите момчиња кои биле фрлени во печката, фреска од крајот на 3-ти почеток на 4-ти век, се наоѓа во катакомбата на св. Прискила. Св. Онуфриј, икона од 4-ти век Лазаревото воскресение, фрескa од Виа Латина во Рим, датира од 4-ти век Пресвета Богородица, св. Франческа – Рим, датира од 3-ти век Фреска на кој е прикажан Господ Исус Христос, 4-ти век, катакомба на Комодила Фреска со Пресвета Богородица, 4-ти век, Рим Христос и учениците, 300 година И оваа од ГРУЗИЈА е многу интересна икона на Пресвета Богородица. Датира од 4-ти век. Мислам дека доволно се. Ако ти требаат уште примероци, само кажи. Изменето од Maran Ata - 10.Март.2010 во 05:48 |
|||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||||||
ahmar1
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 712 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Каков 11,каков 14 век?! Значи ја убаво кажав,но треба некој внимателно да чита.
Како што и реков овој термин не сме го измислиле ние православните туку акдемските кругови.Нејзин автор поточно е Bart D. Ehrman, а за прв пат го чув овој термин од страна на Dale B. Martin, Woolsey Professor of Religious Studies, Yale University. Инаку еве ти ги предавањата на темата introduction to new testament HISTORY and literature тука имаш 26 часови (секој по 45-50 минути) на кој можеш многу да научиш,мада знам дека за протестант по првиот час може комотно едно библиско-харикири да си направи. Но еве не ми верувај на мене- види сам.
Значи пак истото..јас поточно реков:
значи СИТЕ 80 КАНОНИ.какви подргупи какви бакрачи. Значи мене поентата ми беше да истакнам дека бидејќи се работи за КАНОНИ а не за догмати овој собор укажува на разни девијации кои се јавиле на територијата на Шпанија во 4 век од морално-дисциплинкса природа. Затоа и реков дека треба во контекст да се читаат тие канони.
Значи ти како "библиски христијанин" на мене како православен ми кажуваш што е канон и како треба да се состави?! Уствари не на мене лично тука на епископите како треба да ги составуваат каноните.!! па нели бе ти не признаваш никави епископи,презвитери,ѓакони?!? од каде па сега ти експерт за канони?!па уште и КАКО ТРЕБАЛО ДА СЕ СОСТАВУВААТ!!
Ова е класичен пример на ПРОТЕСТАНСТКО ГАТАЊЕ. Значи "библиски" христијанин кој не признава никаков црковен Клир,кој има многу замаглена престава за тоа што е ЦРКВА одеднаш кажува KAKO ТРЕАБЛО ДА СЕ ПИШУВААТ? КАНОНИ,па што и МИСЛЕЛЕ тие ЕПИСКОПИ(чии чин не им го признава)и која им била целта!
Мало морген дека си го читал толкувањето на некој Свет Отец на која било тема.Абе уствари па зашто читаш литература од ЕПИСКОПИ и тоа баш од онаа ЛОША ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА? Знае ли твојот пастор дека читаш НЕ-БИБЛИСКА ЛИТЕРАТУРА? |
|||||||
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++ |
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
ahmar1, бидејќи веќе неколку пати одбегна да одговориш на моите прашања и од дискусијата на темата, се префрли во дискусија на EvAngelos, јас не продолжувам во таа насока, а те оставам тебе да си уживаш во твојот монолог и во твоите заблуди, во кои што искрено верувам дека не си убеден, туку си приморан да веруваш.
Не сум се фатил јас за тој собор, ни како слепец, ни како орел. KINGDAVID го спомна тој собор на кој што меѓу другите одлуки се забраниле и икони во црквите (со цел да не станат предмети на обожување - како што е случајот денес во православието) и јас воопшто немаше да го спомнам тој собор доколку ahmar1 не почнеше да го преименува зборот „црква“ со „гробишта“ во 36-тиот канон од тој собор. Вие можете да гатате колку што сакате и да прикажувате разно разни сликички, фрески, боенки итн. но ранохристијанската историја (а да не зборам па Новиот Завет) воопшто не спомнува икони, а онаму каде што ги спомнува, тие се забранети (како што е случајот со помесниот собор во Елвира). После 313г. откако официјалната црква ќе склучи брак со власта (империјата, државата), започнува долгиот период на компромиси со световното, периодот на онечистување на изворното христијанство со еден куп новотарии повеќето превземени од грчката филозофија и уметност, а и од другите пагански религии и филозофии. |
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
Внеси реплика | страница <1 89101112 23> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |