|
Историски погледи на црковните прашања |
Внеси реплика | страница <1 23456 37> |
Автор | |||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Герман е познат од Дјуканжовиот список на Архиепископите на Бугарија, за него пишува дека имал седиште во Воден и Преспа, поставен е по патриархот Дамјан и пред Филип кој бил во Охрид.
Значи тој извор се совпаѓа со сведоштвата од грамотите на Василиј. Од разговорот со тебе се убедив дека тезата за континуитет со Доростолската црква е вистинита. Нема кај Самуил никаква Јустинијана Прима, црквата си била продолжение на бугарската патриаршија. Јас ти давам грамотите на Василиј и Дјуканжов список, ти не ми цитираш никакви документи. Кој работи на принцип рекла-кажала? Изменето од cercetator - 05.Јуни.2009 во 17:38 |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Сега so ова сакаш да ме убедуваш дека Охридската Црква била кривоверна и поставила Архиепископ кој бил во служба на Патријарх кој е расчинет и нема веќе никакво значение? Патријархот Дамјан и да стигнал во Воден не бил Патријарх, туку обичен човек. Милион пати ти повторив, според Православната еклисиологија, со тоа што избегал веќе не е Патријарх, неговите епархии си станале дел од Константинополската Црква, а тој ја изгубил функцијата.
Да го видиме тој извор те молам.
Секако, ти и пред тоа си беше убеден.
Документ да видиме, како Црква која престанала да постои и не била призната од никого, продолжила да постои во Охрид.
Кој работи на принцип рекла-кажала? Јас ти ги дадов каноните, ти објаснувам како стојат работите од Црковна гледна точка. Ако не веруваш барај ги каноните, номоканонот и проверувај. |
|||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Проблем ми е да го најдам на Нет Дјуканжовиот список.
Го имам во книга. Можам да го препишам, ако сакаш. Каноните се едно, историските настани друго. И според Грамотите и според архиепископот Јоан Комнин (Дјк. сп.) има поглавари во Доростол, Воден, Преспа и накрај во Охрид, каде го сварил Василиј. |
|||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
5. Дамян (който светителствал) в Доростол, а сега Дриста. При него и България бе почетена за автокефална. Той по заповед на император Романа Лакапина се провъзгласи за патриарх от императорския съвет, а после биде низведен от Йоана Цимисхия.
6. Герман, наричан и Гаврил, (светителствал) във Воден и Преспа. 7. Филип, (светителствал) в Лихнида, в древността наричана Сасарипа, а сега Охрид. 8. Йоан, и той (светителствал) в Охрид. Той бил от Дебър, от село Агноандики, игумен на тамошния манастир на Богомайката. 9. Лъв, пръв от ромеите, (бивш) хартофилакс на Великата църква. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Ако е за во книга, многу работи имам во книгите, јас говорам за Црковен документ. Е како сега каноните се едно, Црквата друго? По што се води Црквата, по каноните или некакви списоци? Ова е како да говориме за државата , а правниот систем да велиме дека е друго. И ако ( ова според тебе, не според мене ) Охридската Црква ги прекршила каноните, значи таа е кривоверна, еретичка и не е Православна... Ама најтрагично е што таа никогаш, каде и да бараш, не се повикала на Доростол...и на Патријархот...кој и не бил Патријарх. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Ова кажува се. Значи тој бил тргнат од тронот и со тоа се завршила работата. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Имам прашање.
Зошто наследникот на Патријархот Дамјан, Глигориј, во календарот на БПЦ се слави како Митрополит Бугарски? Ако навистина Црквата во Охрид била бугарска, зошто оној кој дошол по Дамјан, е само Митрополит? Ако Цар Самуил ја почитувал Црквата како Бугарска, зошто наследникот на Дамјан е само Митрополит? Зошто таа епархија е само Митрополија, а не Архиепископија и повеќе? Да не е случајно таа епархија снижена и пред Василиј II од Архиепископија на Митрополија? Изменето од macedon_alex - 05.Јуни.2009 во 20:24 |
|||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Поглаварот на црквата одел таму, каде бил и царот.
|
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Прво, Дамјан не бил поглавар по уништувањето на Доростолската Црква, а второ ако одел кај царот требало да оди во Константинопол, таму бил бугарскиот Цар, чија круна е положена пред Цариградскиот Патријарх и дадена како поклон на Цариградската Црква, заедно со епархиите на Доростол. Значи Патријархот Дамјан, кој тогаш веќе не бил ниаков Патријарх не одел кај никаков цар, затоа што ако одел така ќе одел кај својот, во Константинопол, каде што бил и Поглаварот на бугарските епархии, Цариградскиот Патријарх. Многу едноставно. |
|||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Из Втора грамота (1020 г.)
Прочее заповядваме епископът на Дръстър (Силистра) да има в градовете на своята епархия и в другите градове около нея 40 клирици и 40 парици. Защото при царуването на Петър в България тая (епархия) е блестяла с архиепископското достойнство, а след това архиепископите (й) са се преместили от едно място на друго, единият в Триадица (София), другият във Воден и Мъглен, и след това ние намерихме сегашния архиепископ в Охрид. Затова (заповядваме) самият Охрид да има архиепископ, а за Дръстър да бъде ръкополаган епископ. 5. Дамян (който светителствал) в Доростол, а сега Дриста. При него и България бе почетена за автокефална. Той по заповед на император Романа Лакапина се провъзгласи за патриарх от императорския съвет, а после биде низведен от Йоана Цимисхия. 6. Герман, наричан и Гаврил, (светителствал) във Воден и Преспа. 7. Филип, (светителствал) в Лихнида, в древността наричана Сасарипа, а сега Охрид. 8. Йоан, и той (светителствал) в Охрид. Той бил от Дебър, от село Агноандики, игумен на тамошния манастир на Богомайката. 9. Лъв, пръв от ромеите, (бивш) хартофилакс на Великата църква. Ете ти документи каде ти е објаснено кое како било. Ама ти не сакаш да биде така како е според документите и измислуваш своја историја. Ајде кажи тогаш на кој црква се поглавари Герман и Филип. Како е според каноните? |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Jас не си измислувам како е според мене, туку како е според Православната Црква. Тоа што Бугарската Црква си има други толкувања, сите знаеме на што е последица, иако тие толкувања не и ги прифаќа ниту една Црква, па ниту самиот Константинопол.
Од каде излезе сега Архиепископ Филип? По упокојувањето на Гаврил на чело на Архиепископијата не доаѓа никаков Филип, туку тоа е Архиепископот Давид, кој подоцна по наредба на Василиј е сменет и на негово место доаѓа игуменот Јован. А за Дамјан милион пати повторив, провери ги моите претходни постови. Не ми одговори на претходните прашања, за Митрополитот Григориј, а за каноните милион пати ти објаснив, ама ти си се фатил за толкувањето на БПЦ и не мрдаш понатаму. |
|||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
За Филип се знае, гледаш, од архиепископот Јован Комнен (Дјуканжовиот список). Дали Филип е ист со Давид?
Григриј убаво си го напишал и ти дека е митрополит. Поглаварот на црквата бил веќе во слободниот дел на царството. Басилиј пишал дека единит бил во Софија, после во Воден и Преспа и накрај во Охрид. Кога видам дека не сум во право ќе мрднам, ама се уште немаш сигурен аргумент. „Архиепископот Давид, кој подоцна по наредба на Василиј е сменет и на негово место доаѓа игуменот Јован“ Дали е според каноните царот да наредува на црквата? Изменето од cercetator - 06.Јуни.2009 во 13:38 |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Мило ми е за Григориј, значи тој е обичен Митрополит во Доростол, односно доростол нема значение во времто на Самуил, туку си е обична Митрополија, значи согласно каноните. Сега, пак запна со Поглаварот на Црквата. Нема никаков Поглавар, Дамјан не е никаков поглавар, јас не знам како не можеш да сфатиш, а ако веќе настојуваш да тргнел накај Царот, тогаш требало да оди во Константинопол, кај својот Цар и оној кому му биле дадени вашите епархии- Цариградскиот Патријарх.
Тука те чекав, конечно! Според менување на джавните граници, се менува и територијата на Црквата. Вашите епархии влегле во Византија, па станале дел од Константинополската Црква, како што и твојот документ пишува, Јован Цимиски го премавнал Патријархот. Кога пропаднало Царството на Самуил, тоа влегло во рамки на Византија, па од Византија и зависело дали Охридската Црква ќе постои или нема да постои. Царот одлучил да постои како автономна Црква, во рамките на Константинополската Црква. Во вашиот случај Царот одлучил да не постоите ( и самиот ти напиша за Јован Цимиски како го турнал од тронот вашиот Поглавар ), па согласно тоа епархиите станале дел од Константинополската Патријаршија. Не знам јас овде што е толку сложено. Согласно каноните- менувањето на државните граници носи и менување на црковните граници. Меѓутоа сепак и во рамки на тие граници не може да се "селат" епархиите заедно со оние што бегаат. Изменето од macedon_alex - 06.Јуни.2009 во 13:51 |
|||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Јас не реков дека е задолжително да биде Дамјан. Види дека имало во Софија па по тоа и на други места.
Од каде се појавила Охридската црква? Ако речеш пак за Јустинијана, треба да дадеш и некој документ. |
|||||
Внеси реплика | страница <1 23456 37> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |