Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Platenik
Сениор
Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 03:39 |
eptendosadno напиша:
Каснакоски напиша:
До 1054г. е малку пресилено да се зборува за католици и православни.
Фактите си се факти - Јустинијана Прима ако постоела, во времето на Самуил и по тоа веќе ја немало. Од 1157 некој започнал да се повикува на неја, што и да значи тоа повикување.
Чоли истакна нешто важно за карактерот на Архиепископијата, ама се пак нејзиниот почеток е јасен од хрисовулите на Василиј. Таа била продолжение на Бугарската Патриаршија. Тоа што си го променила ИДЕНТИТЕТОТ со тек на времето е друго прашање.
|
Невозможно е да се спори со Вас , па затоа останувам на предходните изјави и ставови :
Вака , се манипулира од Бугарите - бугарската историографија со смешни извадоци од некои наслови , имиња и сл.
Бугарија е византиска тема , со самото тоа жителите на таа тема се Византијци .
Обидот е тие да се представат како Бугари само затоа што Црквата Јустинијана ( црквите ги носеле имињата според градот во кој им е седиштето ) има додавка “ цела Бугарија “
Па тоа фолирање со такви “ докази “ е веќе ептендосадно .
Таа била продолжение на Бугарската Патриаршија. Тоа што си го променила ИДЕНТИТЕТОТ со тек на времето е друго прашање.
Аналогно на тоа , според бугарската историографија Јустинијана Прима е наследничка на Бугарската Патријаршија .
Јустинијана Прима е црква основана од Јустинијан I (527-565 г.), што апсолутно е невозможно ( од математички причини ) истата да биде наследник ( продолжение ) на српската , бугарската или грчката црква , или да бара признавање од истите . Па затоа денешните наметнати “ спорови “ околу сопстевноста на Јустинијана Прима се безсмислени и неплодотворни .
Дали се сменил ИДЕНТИТЕТОТ на жителите на митрополијата , не добив одговор :
Пловдискиот митрополит и особено на митрополитот Дамјан - "екзарх на Тракија и Драговитија"
Иако некогаш тоа таму било тема Македонија , која дала Македонци во историјата и влијателна македонска династија .
Инаку , колку што ја познавам бугарската историографија , истата брои ТРИ Бугарии , трипати возобновување на истата .
Спорд мојата математика , возобновувањето на истата е многу , многу почесто , побројно од три пати , но сепак истата сметаат дека има континуитет и дека не е наследничка на ништо и на никого освен на Бугарите .
Но тоа е друга тема .
 |
Добра тие е математиката Ептендосадно, трипати создадена, тирпати уништена и трипати возобновена. Секој пат со различен доминантен етникум.
Значи ако постои континуитет (иако од 1300 години, барерм половината непостоел), континуирано е само името, што сугерира дека сепак станува збор за политички создаден идентитет.
|
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
 |
Каснакоски
Сениор
Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 09:53 |
eptendosadno напиша:
Таа била продолжение на Бугарската Патриаршија. Тоа што си го променила ИДЕНТИТЕТОТ со тек на времето е друго прашање.
Аналогно на тоа , според бугарската историографија Јустинијана Прима е наследничка на Бугарската Патријаршија .
Јустинијана Прима е црква основана од Јустинијан I (527-565 г.), што апсолутно е невозможно ( од математички причини ) истата да биде наследник ( продолжение ) на српската , бугарската или грчката црква , или да бара признавање од истите . Па затоа денешните наметнати “ спорови “ околу сопстевноста на Јустинијана Прима се безсмислени и неплодотворни .
 |
„Таа“ е Охридската архиепископија и е продолжение на Бугарската патриаршија.
А она црква од Јустинијан минала и заминала. Никој не ти ја сака Јустинијаната од 6 век.
Нешто намерно ги мешаш Јустинијаните.
Охридската црква ЗАПОЧНАЛА на се повикува на Јустинијана, ама кога?
|
 |
чоли
Сениор
Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 10:22 |
eptendosadno напиша:
Дали се сменил ИДЕНТИТЕТОТ на жителите на митрополијата , не добив одговор :
Пловдискиот митрополит и особено на митрополитот Дамјан - "екзарх на Тракија и Драговитија"
Иако некогаш тоа таму било тема Македонија , која дала Македонци во историјата и влијателна македонска династија .
|
Самата месност Гергевец крие клучот за еден одамна нерешен проблем во бугарската историографија - Драговитиja. Некои истражувачи претпоставуваат дека овде во месноста Гергевец некогаш имало голем град - Драговец. При направените испитувања во врска со ископувањето на големата христијанска базилика во м Гергевец, се покажа дека тука имало населба, се наоѓа на територија од над 200 Декарa. Само едни систематски ископувања би разкрили тајната на тоа место и ако тоа се случи, ќе можеме да собереме многу парчиња од сложувалка на црковна организација во областа. Дел од оваа сложувалка е појавата во титула на Пловдискиот митрополит и особено на митрополитот Дамјан (можеби истиот убиен во 1410 година) - "екзарх на Тракија и Драговитиjа" и соодветно "екзарх на Европа и Драговитиjа". Оваа титула пловдивскиот митрополит задржува подолго време, бидејќи двајца ерменски патници од ХVІІ век го потврдуваат. Досега беше тешко да се поврзе Драговитиjа - на словенското племе Драговити над Солун, со појавата на Драговитиjа во титула на митрополитот на Пловдив...
екзарх на Тракија и Драговитија
И што општо има грцкиот екзарх во случаjот?
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 12:20 |
Каснакоски напиша:
eptendosadno напиша:
Таа била продолжение на Бугарската Патриаршија. Тоа што си го променила ИДЕНТИТЕТОТ со тек на времето е друго прашање.
Аналогно на тоа , според бугарската историографија Јустинијана Прима е наследничка на Бугарската Патријаршија .
Јустинијана Прима е црква основана од Јустинијан I (527-565 г.), што апсолутно е невозможно ( од математички причини ) истата да биде наследник ( продолжение ) на српската , бугарската или грчката црква , или да бара признавање од истите . Па затоа денешните наметнати “ спорови “ околу сопстевноста на Јустинијана Прима се безсмислени и неплодотворни .
 |
„Таа“ е Охридската архиепископија и е продолжение на Бугарската патриаршија.
А она црква од Јустинијан минала и заминала. Никој не ти ја сака Јустинијаната од 6 век.
Нешто намерно ги мешаш Јустинијаните.
Охридската црква ЗАПОЧНАЛА на се повикува на Јустинијана, ама кога?
|
Прво , дај ми го името на црквата од 11 век , името на титулата на архиепископот од 11 век , сакам да видам каде пишува дека е “Охридска“ .
Второ , нема второ .
Изменето од eptendosadno - 11.Јануари.2010 во 12:23
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 12:35 |
Platenik напиша:
eptendosadno напиша:
Каснакоски напиша:
До 1054г. е малку пресилено да се зборува за католици и православни.
Фактите си се факти - Јустинијана Прима ако постоела, во времето на Самуил и по тоа веќе ја немало. Од 1157 некој започнал да се повикува на неја, што и да значи тоа повикување.
Чоли истакна нешто важно за карактерот на Архиепископијата, ама се пак нејзиниот почеток е јасен од хрисовулите на Василиј. Таа била продолжение на Бугарската Патриаршија. Тоа што си го променила ИДЕНТИТЕТОТ со тек на времето е друго прашање.
|
Невозможно е да се спори со Вас , па затоа останувам на предходните изјави и ставови :
Вака , се манипулира од Бугарите - бугарската историографија со смешни извадоци од некои наслови , имиња и сл.
Бугарија е византиска тема , со самото тоа жителите на таа тема се Византијци .
Обидот е тие да се представат како Бугари само затоа што Црквата Јустинијана ( црквите ги носеле имињата според градот во кој им е седиштето ) има додавка “ цела Бугарија “
Па тоа фолирање со такви “ докази “ е веќе ептендосадно .
Таа била продолжение на Бугарската Патриаршија. Тоа што си го променила ИДЕНТИТЕТОТ со тек на времето е друго прашање.
Аналогно на тоа , според бугарската историографија Јустинијана Прима е наследничка на Бугарската Патријаршија .
Јустинијана Прима е црква основана од Јустинијан I (527-565 г.), што апсолутно е невозможно ( од математички причини ) истата да биде наследник ( продолжение ) на српската , бугарската или грчката црква , или да бара признавање од истите . Па затоа денешните наметнати “ спорови “ околу сопстевноста на Јустинијана Прима се безсмислени и неплодотворни .
Дали се сменил ИДЕНТИТЕТОТ на жителите на митрополијата , не добив одговор :
Пловдискиот митрополит и особено на митрополитот Дамјан - "екзарх на Тракија и Драговитија"
Иако некогаш тоа таму било тема Македонија , која дала Македонци во историјата и влијателна македонска династија .
Инаку , колку што ја познавам бугарската историографија , истата брои ТРИ Бугарии , трипати возобновување на истата .
Спорд мојата математика , возобновувањето на истата е многу , многу почесто , побројно од три пати , но сепак истата сметаат дека има континуитет и дека не е наследничка на ништо и на никого освен на Бугарите .
Но тоа е друга тема .
 |
Добра тие е математиката Ептендосадно, трипати создадена, тирпати уништена и трипати возобновена. Секој пат со различен доминантен етникум.
Значи ако постои континуитет (иако од 1300 години, барерм половината непостоел), континуирано е само името, што сугерира дека сепак станува збор за политички создаден идентитет.
|
500 години турско ... години , византиско , никејско , влашко , куманско , нордиско , татарско , руско .... , а сепак се горди на своето богато државно минатот , бројат “ 1300 години бугарска државност “.
Тоа е , таа математика ја знаат , на неа се темели целата бугарска наука во однос на државата , на црквата и т.н.
Изменето од eptendosadno - 11.Јануари.2010 во 12:36
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 12:42 |
чоли напиша:
eptendosadno напиша:
Дали се сменил ИДЕНТИТЕТОТ на жителите на митрополијата , не добив одговор :
Пловдискиот митрополит и особено на митрополитот Дамјан - "екзарх на Тракија и Драговитија"
Иако некогаш тоа таму било тема Македонија , која дала Македонци во историјата и влијателна македонска династија .
|
Самата месност Гергевец крие клучот за еден одамна нерешен проблем во бугарската историографија - Драговитиja. Некои истражувачи претпоставуваат дека овде во месноста Гергевец некогаш имало голем град - Драговец. При направените испитувања во врска со ископувањето на големата христијанска базилика во м Гергевец, се покажа дека тука имало населба, се наоѓа на територија од над 200 Декарa. Само едни систематски ископувања би разкрили тајната на тоа место и ако тоа се случи, ќе можеме да собереме многу парчиња од сложувалка на црковна организација во областа. Дел од оваа сложувалка е појавата во титула на Пловдискиот митрополит и особено на митрополитот Дамјан (можеби истиот убиен во 1410 година) - "екзарх на Тракија и Драговитиjа" и соодветно "екзарх на Европа и Драговитиjа". Оваа титула пловдивскиот митрополит задржува подолго време, бидејќи двајца ерменски патници од ХVІІ век го потврдуваат. Досега беше тешко да се поврзе Драговитиjа - на словенското племе Драговити над Солун, со појавата на Драговитиjа во титула на митрополитот на Пловдив...
екзарх на Тракија и Драговитија
И што општо има грцкиот екзарх во случаjот? |
Види , нема грчки , српски , македонски егзарх , патријарх , архиепископ ... , има Грк , Србин , Македонец како раководител на патриаршија , егзархија и.т.н.
Teofiлакт Бугарски... Во овој случај , “ненамерно “ гркот станува бугарски
Изменето од Македон - 11.Јануари.2010 во 16:10
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 16:38 |
Каснакоски напиша:
Македон напиша:
Зошто ниту еден Архиепископ не се повикува на грамотите на Василиј II, освен еден, ама таму ие интересно да се види на што се повикува, туку се повикуваат на Јустинијана Прима? |
Зошто се ромеизирала, за тоа. Оној првиот е најважен. Тој најдобро знаел од каде потекнува црквата. А другите по него барат нов идентитет и го наоѓаат кај Јустинијан.
Сам кажа дека црквата на Јустинијан постоела недолго време. Црквата од времето на Самуил си е бугарската црква, Василиј пишува каде биле поглаварите на црквата, па го опишува континуитетот. За него разлика во црквата од времето на Симеон, Петар и Самуил нема. Таа е една та иста. Каде е во тоа време Јустинијаната? Зошто Климент проповедал на езичници-пагани?
Повикувањето е од 1157 г. Зошто до тогаш не се повикувале? Најверојатно дури не знаеле дека имало некаква Јустинијана Прима. И кога научиле, решиле да се повикуваат. Па црквата тогаш била ромеизирана.
Пак да кажам, мене не ми е многу јасно за што спориме.
Пак да прашам - што точно разбираш под ПОВИКУВАЊЕ? Што значи да се повикуваат на традициите на Јустинијана Прима?
|
Значи одговараш 1 од 5 прашања и после ме убедуваш дека се си одговорил.  Според ова што си го одговорил, навистина не ти е јасно за што спориме, ама важното е што повторуваш постојано исти работи, за кои нема и потреба да кажам дека се неточни, самиот знаеш! Црквата на Јустинијан не постоела долго време, додека пак и бугарската не постоела долго време истотака, а и она време кое постоела била продолжена рака на Константинополската Црква, независна била доста малку време, ако и можеме да кажеме дека била навистина независна. Значи сепак има разлика, Јустинијановата била независна, другата во канонско единство и во рамки на Константинополската. И ти навистина мислиш дека Охридската Црква си е бугарска. Зарем Самуил бил толку наивен да дозволи да влезе Цариград, ако не преку врата, преку прозорецот?! Зошто тогаш би барал круна од Рим?! Зошто тогаш самиот Архиепископ не го крунисал?! За Василиј секако дека ќе нема разлика, тоа му е шанса Цариград да го зголеми влијанието, односно да го има истото кое го имало врз бугарската Црква. Јас објаснив, не се повикувале затоа што дотогаш уште биле живи традициите на Василиј Втори, a потоа се повикале на другите традиции, кои секако носеле помали придобивки за Црквата ( едно од прашањата што не ги одговори секако ). Спориме за традициите, или со други зборови, за потеклото на Црквата. Прашањата сеуште стојат...
|
 |
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 16:51 |
чоли напиша:
eptendosadno напиша:
Ти ја дадов процедурата како српскиот архиепископ стал патријарх .
Ти треба да ми дадеш извор за процедурата и личностите кои ја направиле Јустинијана патријаршија , нели ? |
Jустиниана прима првоначално е била на потчинение на римскиот папа /демек е била католичка - ако и сеуште схизмата да не е настапила формално/. Император Лав Исавр jа е укинал веднаж завинаги таа црква и веке таа jа е немало. Точка. |
Kaде бараш Католици во тоа време?!  Чоли, на ептендосадно одлично му се познати работите, има навистина добри поенти во неговите текстови, ако се прочитаат секако. Дури и да ја укинал Лав Исавр, Лав Исавр е еретик...а сите акти од еретици се поништени на Црковните собори од Светите Отци.  Тоа значи дека не си во право.
|
 |
Каснакоски
Сениор
Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 17:13 |
Македон напиша:
И ти навистина мислиш дека Охридската Црква си е бугарска.
Зошто тогаш би барал круна од Рим?! Зошто тогаш самиот Архиепископ не го крунисал |
Ајде пак да се вратиме на изворот за круната од папата. Дали ти е познат?
|
 |
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 17:23 |
Каснакоски напиша:
Македон напиша:
И ти навистина мислиш дека Охридската Црква си е бугарска.
Зошто тогаш би барал круна од Рим?! Зошто тогаш самиот Архиепископ не го крунисал |
Ајде пак да се вратиме на изворот за круната од папата. Дали ти е познат?
|
Очигледно забораваш дека еднаш ти ми го прати истиот. Да не одиме надвор од темата, одговори на прашањата, да видиме кое и што е, така најлесно ќе расчистиме за Црквите, во тие прашања има многу работи, кои треба да се лесно одговорени ако веќе тврдиш дека Охридската Црква потекнува од Бугарската Црква.
|
 |
Каснакоски
Сениор
Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 17:33 |
Дај да разчистиме прво за круната. Ако е сигурно дека Самуил добил круна од папата, тогаш твоето прашање зошто архиепископот или патриархот на бугарската црква не го крунисал би било сосема логично и силен аргумент. Но...
Изворот се писмата помеѓу Калојан и Инокентиј Трети.
„Во името на Отецот и Синот и Светиот Дух, амин. Бидејќи беше угодно на Господа наш Исус Христос да ме въздигне господар и цар на цела Бугарија и Влахи, издирих во пишувањето и книгите на нашите предци и законите на блаженопочившите цареви, наши претходници, отгде тие добиле бугарско царство и царско утвърждение, круна за главите и Патријаршиски благослов. И како истражување грижливо, најдовме во нивните пораки дека овие блаженопочивши цареви на Бугарите и Власите и наши претходници Симеон, Петар и Самуил добиле корона на своето царство и Патријаршиски благослов од пресветата Божја Римска црква и од Апостолски престол, од кнезот на апостолите Петар . Исто така и моето царство сакаше да добие благослов и царско утвърждение со круна на главата на своето царство и Патријаршиски благослов на Римската црква“ (гоогле транслате)
|
 |
чоли
Сениор
Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 17:34 |
Македон напиша:
Kaде бараш Католици во тоа време?! Чоли, на ептендосадно одлично му се познати работите, има навистина добри поенти во неговите текстови, ако се прочитаат секако.Дури и да ја укинал Лав Исавр, Лав Исавр е еретик...а сите акти од еретици се поништени на Црковните собори од Светите Отци. Тоа значи дека не си во право. |
Да не мислиш што расколот е станал во 1054 година изведнаж? И дотогава нештата са били братски? Во деjствителност нештата са трганали уште од 580 г. во еден црковен собор во Толедо во коj е подменет един од основните постулати во теолоогиjата - за триединството "Отец-Син-Дух".... И така лека-полека до 1054 г.
Еден вопрос: каков богослужебен език е бил ползван от црквата на Jустиниана прима? Латински или грцки? Веднага сакам да кажам што не знам отговорот, но подозирам што е латинскиот. Ако е така - за каква приемственост може да се говори помегу Jустиниана прима и Охридската архиепископиjа?
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 17:39 |
Каснакоски напиша:
Македон напиша:
И ти навистина мислиш дека Охридската Црква си е бугарска.
Зошто тогаш би барал круна од Рим?! Зошто тогаш самиот Архиепископ не го крунисал |
Ајде пак да се вратиме на изворот за круната од папата. Дали ти е познат?
|
Папа = Отец на словенски ?
Во ред , таква информација постои , но само толку .
Јас ги сакал да говорам за бугарскта круна и жезло , симболите на бугарскот владар кои биле во Константинопол , за тоа историографијата има повеќе информации .
Тие не биле достапни на Самуил .
Изменето од eptendosadno - 11.Јануари.2010 во 17:40
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 11.Јануари.2010 во 17:44 |
чоли напиша:
Македон напиша:
Kaде бараш Католици во тоа време?! Чоли, на ептендосадно одлично му се познати работите, има навистина добри поенти во неговите текстови, ако се прочитаат секако.Дури и да ја укинал Лав Исавр, Лав Исавр е еретик...а сите акти од еретици се поништени на Црковните собори од Светите Отци. Тоа значи дека не си во право. |
Да не мислиш што расколот е станал во 1054 година изведнаж? И дотогава нештата са били братски? Во деjствителност нештата са трганали уште од 580 г. во еден црковен собор во Толедо во коj е подменет един од основните постулати во теолоогиjата - за триединството "Отец-Син-Дух".... И така лека-полека до 1054 г.
Еден вопрос: каков богослужебен език е бил ползван от црквата на Jустиниана прима? Латински или грцки? Веднага сакам да кажам што не знам отговорот, но подозирам што е латинскиот. Ако е така - за каква приемственост може да се говори помегу Jустиниана прима и Охридската архиепископиjа? |
Од Црквата на Јустинијана Прима како јазик во богослужбите чинам дека е латинскиот, затоа што тогаш дури и Византиската Круна го користела латинскиот јазик во официјалната кореспонедција, иако улогата на грчкиот веќе се засилувала. Инаку секако дека не станал расколот одеднаш, имало проблеми и во времето на Папата Никола I и Патријархот Фотиј, ама тоа било и последица на еретичките движења како иконоборството и слични работи, како и на мешањето на политиката во државните работи. Можеме да говориме за наследување, затоа што истата ги прифатила традициите од Јустинијана Прима, независно од јазикот, затоа што и Папите во првите векови биле Грци, а потоа Римјани, тоа не игра никаква улога, дури и бугарската Црква на почетокот го користи грчкиот јазик во богослужбите, па потоа старославјанскиот.
|
 |