|
Историски погледи на црковните прашања |
Внеси реплика | страница <1 89101112 37> |
Автор | ||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Интересна слика! После ова тешко некој да ме убеди дека Бугарите континуирано се бореле против Грчката Црква. На сликата пишува колку години ( петнаесет ) траела таа борба. Пропаднаа во вода убедувањата дека укинувањето на Бугарската Црква со доаѓањето на Турците и доаѓањето на Грчката наишло на отпор...или дека селаните не разбирале ништо и се бореле против Грчката Црква. Се е јасно....
Само за потсетување Бугарската Црква е укината по освојувањето на Турците и нејзините епархии се дадени на Цариградската Патријаршија. Изменето од Македон - 07.Октомври.2009 во 15:53 |
||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Борбата против Вселенската патриаршија била наша заедничка, под обшчото име, види го и претходниот мој пост. За 15 години има некоја грешка. Барањата се издигнати во 1844 од Иларион Макариополски и Неофит Бозвели и во сите настани има Македонци. Тоа со 1844 е почеток на организирана борба, значи до 1870 не се 15, туку малку повеќе години.
А стихијни акции има од порано, сеќавам се на 1824 во Враца. Изменето од Каснакоски - 07.Октомври.2009 во 16:02 |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Значи пак, сакал не сакал, најрано од XIX век почнува борбата.....сепак останува она што еднаш го кажав дека немало неколкувековна борба против Патријаршијата, односно дека нема постојан отпор против истата. Значи, првиот протест е од Враца 1824 година ( целта на протестот е од економска природа, односно воведување вонреден данок од Митрополитот, а не национална ), а Бугарската Црква е укината 1393 година. До 1767 година, дел од Бугарските Епархии се контролирани од Цариград ( повеќето ), а некои и од Охридската Црква. По 1767 година, сите се контролирани од Цариград. Значи јасно е дека континуирана борба за обвнова на Бугарската Црква не е присутна. Изменето од Македон - 07.Октомври.2009 во 16:15 |
||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
И кој го тврди обратното?
|
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Добро штом се сложуваш со мене! |
||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Не јас да се сложувам. Тоа си се знае од училиште, мислам шести клас се учи Б`лгарско В`зраждане.
|
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Во ред, штом е така. Од ова произлегуваат интересни работи, ама не е тема тука. Доволно е ова. |
||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Одговорот го дај на темата за црквите. Од каде знаеш дека јазикот во грчката Охридска архиепископија на цела Бугарија бил црковнословенскиот?
Ајде да зборуваме со факти, а не „немам доказ, али тврдим“ |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Повели, еве документи за моето тврдење. Фрагмент од житието на Охридскиот Архиепископ Варлаам, за неговото свирепо убиство на 28-ми Мај 1598 година и репресалиите од страна на турската власт Грамота од Архиепископот Харитон до царството Русија од 27.7.1645 година Сепак, во односите со Цариградската Црква се користело грчки, сепак Охридската Црква била во канонско единство со Цариградската Црква. Тоа и денес чинам дека е така со сите Цркви. |
||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Документите се многу интересни, ама прашањето е кога се пишувани, од кого се пишувани и најважното - каде се пишувани.
Огниште на грамотноста на црковнословенскиот јазик биле Зографскиот манастир, Рилскиот манастир и другите манастири. Вториот документ ми изгледа пишуван во Рилскиот манастир. Доколку знам манастирите си имале некаква автономија. Прашав јас за Охридската архиепископија. И зошто те чуди дека слушале луѓето богослужбите на грчки јазик и ништо не разбирале? Нели борбата за самостојна црква била имено мирјаните да го разбираат словото божие. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Напишано е на нив од кога се, до кого се и каде се пишувани. Ако се потпишани од Архиепископ, мислам дека е јасно од кого се.
Има ли докази за ова? Зографскиот манастир е на Света Гора, малку ми е чудно таму да се негувал Црковнословенски јазик. Тие манастири се под директна управа на Цариградскиот Патријарх
Манастирите не верувам да имале автономија. Читај го Рајко Жинзифов што пишува за посетите на Епископите на манастирите и како завршувале книгите по таквите посети. Манастирите се дел од некоја Епархија, таму има надлежен Епископ, тој одлучува.
Извини Каснакоски, ама пет века да слушале грчки, ќе научеле. Во Македонија само еден век грчка доминација, па грчкиот јазик се распространил, а за пет века ќе се распространел многу повеќе. Јас при првата неволја, зедов научив, па сега ги читам имињата на Светците и на грчки без проблем. Зарем веруваш дека пет века луѓето оделе во Црква и ништо не разбирале?! Секако дека борбата била затоа, ама што правеле пет века? |
||||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Не знам од каде да започнам.
1.На првиот каде виде од кого и каде е пишуван? 2. На вториот јасно се чита Рилски 3. Најмногу од зачуваните, не уништени од грците документи се точно во Зографскиот манастир. Таму ја завршил својата историја и Паисиј, 5 години пред уништувањето на Охридската архиепископија. 4. И јас цел живот слушам англиски песни, ама од тоа англискиот јазик не го научив. Пеењето во црквите е ритуално пеење. Сега се пее на црковнословенски, ама не знам некој да го научил, дури и поповите не го знаат. Ако ми дадеш текстот и јас ќе го читам и ќе пејам, ќе разберам нешто, ама .... Значи генерално не се сложувам со твоите тврдења. Дај доказ, дека во црквите на Охридската архиепископија богослужбите биле на црковнословенски. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
1. Каснакоски, за кого се пишуваат житијата? Кој ги пишува? Цркава или не? 2. Рилскиот манастир можеби е тој кој кој го зачувал тој документ, ама напишаното е важно. Ако имашконкретен доказ, негирај го напишаното. 3. Да, ама дали ја објавил историјата јавно или дури подоцна се појавила? На кој јазик се зборува таму? 4. Богословите учат и црковнословенски, а свештениците одлично го знаат тој јазик, го учат во текот на своето образование, па твоето не држи вода. И на крајот, ако не се држеле на Црковнословенски, зошто тогаш се борел народот да ја обнови истата? |
||||
g-1
Сениор Регистриран: 10.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 356 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
"Hrisovulata" na Vasilie II Makedon go odreduva statusot na "Ohridskata Arhiepiskopija",; pod cija jurisdikcija e,koja oblast ja opfaka, komu mu sluzi (na koi narodi), i soodvetno koj jazik t.e jazici se koristele. Akad.C.Grozdanoski kako expert po crkovnoto prasanje, moze da go dade odgovorot. |
||||
Внеси реплика | страница <1 89101112 37> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |