|
Кинеска авто индустрија |
Внеси реплика |
Автор | |
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 26.Јануари.2007 во 12:01 |
Еве ви неколку примери на кинеска авто индустрија, која настапува со засилено темпо на европските и американските пазари, и претставува огромна закана за останатите производители на автомобили од светот, пред се заради фактот што кинеските автомобили се дупло поефтини од останатите автомобили. Се разбира квалитетот не е на исто ниво, но да речеме, автомобил со големина колку Hyundai Accent, или Seat Cordoba, со комплет опрема (клима, кожа, бандажи.....) кошта нешто преку 7000 евра. И тоа до регистрација.
Еве неколку сајтови: http://www.geely-global.com/ http://www.faw.com/webcontent/index.htm Изменето од NRGMKD - 26.Јануари.2007 во 12:01 |
|
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
|
ultra
Сениор Регистриран: 17.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 2616 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ne znam (a i me mrzese da guglam) za kineskive auta dali filtrite za izduvni gasovi im se po evropski standardi, inace primamliva e cenata.
|
|
Audiofil
Сениор Регистриран: 23.Мај.2006 Статус: Офлајн Поени: 374 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Vo Kina ima momentalno najmalku 10 fabriki za koli.Tocno koi deset firmi vlegoa so investicii ne mi teknuva samo znam deka Opel i Volkswagen so sigurnost investiraa taka sto pocnaa da proizveduvaat isklucivo karoserii so poinakvi modeli od onie sto se prodavaat vo Evropa i Amerika i poinakvi iminja bidejki bea nameneti za kineskiot pazar i vo ostanatite aziski drzavi.No pred da vlezat investitorite kineskata vlada im postavi najstrogi uslovi pod koi sto smeat da otvaraat fabriki.Uslovot bese akciite vo tie fabriki da bide isklucivo 50:50,odnosno 50% stranecot a ostanatite 50% kineskata vlada za da ne se vrsi eksploatacija na rabotnicite vo slucaj stranecot da ima najmalku 51%.Od pocetok se bunea i mnogu kritikuvaa strancite za vakvite uslovi no faktot deka Kina ima pazar od 1200000000 ziteli gi natera strancite da investiraat pod takvi uslovi.Inaku cenata na rabotnata sila vo tie fabriki se dvizi od 2 do 3 dolari na cas.Avtomobilite iako se so postara tehnologija kako sto citav gi zadovoluvaat euro standardite koga se raboti za izduvnite gasovi.
Изменето од Audiofil - 14.Февруари.2007 во 14:39 |
|
ultra
Сениор Регистриран: 17.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 2616 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kinezive mislam deka gi sutnaa germancive, za VW ne sum sigurna ama Opel da, taka da sega profitot e samo nivni. Germancive nemaat nisto od toa, odnosno kratko traese... Sto se vika im go zedoa zanatot i gi batalija...
|
|
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Дефинитивно е факт дека кинеската авто индустрија ќе ги победи сите. Само да го подобрат квалитетот, и мислам дека сите останати авто марки ќе почнат да се откажуваат од своето производство. Ќе опстанат само најупорните и најдобрите. Инаку кинеските автомобили ги исполнуваат сите европски стандарди, секако сеуште не исполнуваат ЕУРО 4 стандарди, ама затоа Еуро 3 да, само затоа што сега купуваат мотори од ФОРД, ОПЕЛ, БМВ, и Фолксваген.
|
|
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
|
Внеси реплика | |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |