IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Нај евтини автомобили во Германија
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Нај евтини автомобили во Германија

 Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13903
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Нај евтини автомобили во Германија
    Испратена: 16.Јануари.2024 во 20:23
Кои се најевтините нови автомобили во Германија?
Во Германија се достапни само четири автомобили со цена пониска од 15.000 евра.


Во годините помеѓу 2020 и 2023 година, цените на автомобилите експлодираа, според анализите напишани од германскиот автомобилски клуб (ADAC). Ова важи и за основните модели, меѓу 2017 и 2023 година градските автомобили поскапеа за 35 отсто, а малите за дури 55 отсто.
<

Во моментов, само четири модели се достапни во Германија за помалку од 15.000 евра – Dacia Sandero, Citroën C3, Fiat Panda и Mitsubishi Space Star.


И овие автомобили поскапеа во последните години. На пример, Dacia Sandero беше достапен за помалку од 7.000 евра до 2019 година, но најевтината варијанта сега е 11.300 евра. Тоа е зголемување од 62 отсто. Mitsubishi Space Star и Fiat Panda имаа сличен раст, само цената на Citroën C3 се зголеми нешто поумерено.
<

Dacia нуди дури и пожива верзија со 90 КС за помалку од 15.000 евра, наместо слабата база од 67 КС. Panda е најкратката од споменатите автомобили, додека Sandero го нуди најголемиот багажник.


Сите тие имаат трицилиндричен бензински мотор под хаубата, но сепак има разлики. Само моторот на Dacia има турбополнач, тој има најголем вртежен момент од 160 Nm и најголема моќност од 67 kW/91 КС.

Fiat е единствениот благ хибрид на теренот и има 12V систем со интегриран генератор кој може накратко да додаде дополнителни 5 КС на бензинскиот мотор со 70 КС. Panda може да го исклучи моторот и при брзина до 30 км/час, на пример кога се тркала до црвено светло. Сепак, возачот мора да соработува и пред тоа да префрли во неутрална.


Италијанецот на тестот ADAC постигна потрошувачка од 5,5 l/100 km. Citroën (5,9 l) и Dacia (5,8 l) се малку повисоки, Mitsubishi е уште поекономичен со 5,2 l/100 km - иако го нема ни старт-стоп системот што е вообичаен денес.

Mitsubishi Space Star 1.2 ги мами германските клиенти со цена од 13.590 евра, но во опрема која не нуди клима, централна брава или радио. Сето тоа се работи кои ги земаме здраво за готово, без кои ретко кој купувач денес сака - и без кои би било тешко да се препродаде автомобилот.


Citroën претстави пристојна линија на опрема за C3. Со изоставувањето на некои детали за опремата, Французите успеаја да ја намалат основната цена за речиси 4.000 евра на 14.940 евра.

Fiat наплаќа највисока цена од најмалку 14.990 евра. Panda има многу фанови и е на пазарот од 2012 година и ја користи платформата на моделот од 2003 година. Добрата вест е што оваа година пристигнува наследник.



Изменето од pajser - 16.Јануари.2024 во 20:25
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,703 секунди.