IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Фотографија, камери и видео
  Активни теми Активни теми RSS - Contact Printing
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Contact Printing

 Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака Обратен редослед
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 740
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Contact Printing
    Испратена: 19.Септември.2019 во 22:58

апансаз дополна во однос закаченото видео од претходниот пост, поучно доколку се нафати некој на големи трансфери ...
... вели фотографот џамбо-трансфер е склет работа - “Not many people make darkroom prints this size these days, and its quite a tedious process, taking around 5-6 hours per print,” Gronvold tells PetaPixel. “All that work may in addition be wasted at the last step, which is the most difficult, namely to wet mount the print on aluminum. Mess the mounting up, and you get start the 6 hour printing process all over again." [1] а во контекст има и интересен коментар - My first job was in the darkroom at a car factory. We would often do seriously big enlargements with several pieces of 53 inch wide paper to make prints up to 6' x 8'. ... The secret was to dilute the Amidol developer to allow a longer dev time. We rolled the paper back and forth for about ten minutes. The department employed a guy whose sole job was colouring the prints. This was in the fifties for which I was paid £3 7s 3d a week.
во секој случај треба и џамбо-лабос но и џамбо волја за да се извади трансфер наместо на хартија на слајсови од камен или дрво

https://www.largeformatphotography.info/forum/archive/index.php/f-10.html

велат друга битна работа при трансферот на негатив врз голема површина е светлото да е изедначено за да нема заматување кон краевите [1] што пак веројатно најидеално би се извело со микроплазма [2][3] третава пак фуснота посочува дека вакво осветлување е корисно и при бркање кадри иако тро солен новитет за наши услови ... конечно убаво ќе беше да има и кај нас К*рсеви за вакви џамбо акробации пр. ако не приватни [1] тогаш јавни виа Кинотека на Македонија ...

~

интересно би било во овој контекст да се напомене дека може Дигитална Фотка да се префрли на целулоиден филм, а потоа да се трансферира и развива на хартија

https://www.photo.net/discuss/threads/converting-digital-file-into-b-w-35mm-negative.246698/#post-2575210

особено корисно ако станува збор стич панорами [1][1][1][2][3][4][5]

~

конечно леб ко сунгер и сол ко емулзија, и ето ќе го биде и ко дигитал виа аналог врз што стигне каде стигне

http://www.alternativephotography.com/wp/processes/saltprints/a-dash-of-salt

https://www.instructables.com/id/Transfer-PHOTOS-to-STONE/


Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 740
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2019 во 01:55

да ја вратам темата на контакт принтинг, та мор бигр мор бетер, а колку побетер толку поегзотично, бар за фотографите ...



а може и тро фантастично да се дума, та би рекол екстремен пример на контакт принт би бил - обсК*рно фоткање на панорама врз големи целулоиди за преку нив да би се направило трансфер врз соодветно големи површини на дрво стакло или камен т.е. процедурата од првиот пост во темава ...

но најнапред треба некаква ноу-хау-импровизација налик огромен негатив ...

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Great_Picture#Development

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_photographs#Negative

https://www.youtube.com/watch?v=Nc-79vOzshw

кој сепак треба да биде единечен и проѕирен за да се извади потоа позитив слика т.е. во случајов за да се трансферира на дрво стакло или камен ... но каде имет такви целулидни филмои, конечно може и за тоа треба импровизација ...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_discontinued_photographic_films

големо/поголемо, за фантастиката да бидне и поконтрасна интересно би било употреба на беклајт трансфер т.е. дуратранс емулзии врз поголем предмет на кој ќе се трансферира негативот [1][2][3][4][5] но прашање е дали и само како емулзија може да се најде [6]


~

на крај и тро епп бидејќи не секој лабос има вичен мештер, пардон мештре!

https://spectrumphoto.co.uk/c-type-hand-printing





Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 740
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Мај.2019 во 03:23

незнам дали е можно да се равива целулоиден филм трансферирајќи го врз хидрографски филм [1]-[2][3] но ова е бонус за рељефни предмети и бочно освен одозгора ... мотивација плус за да си склепате свој фото-лабос ... а бидејќи овие микронски филмови се принтаат на инкџет та сигурно и рачно можат да се бојат т.е откако трансферирате негативот можете и да ретуширате дополнително пред да се стори водениот трансфер врз предмет ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1928&PID=200153#200153

https://www.liquidprintone.com/hydrographic-water-transfer-printing/

https://www.mydipkit.com/info/#water-transfer-printing-made-easy



Изменето од Zelenikovo - 22.Мај.2019 во 15:31
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 740
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2019 во 05:38

B&W фотографија значи простор за континуирано аналогно експериментирање од почеток до крај на бркање фаќање и вадење на Кадар, при што помеѓу има мал милион комбинации за ретуширање

https://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Weston#Exposures

но има ли денес фото-училиште каде би учел Народ да развива цeлулоидни филмои? дека од нет ќе се поучи практично тоа тнко!

https://archive.org/stream/cameracra484919411942phot/cameracra484919411942phot_djvu.txt

~

туку CP

Contact_print#Other_uses_for_the_technique

https://howlingpixel.com/i-en/Contact_print

како фора може трансферот наместо хартија и камен да оди и на Растенија

https://stories.rbge.org.uk/archives/22359

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=506&PID=29588#29588

https://www.lomography.com/magazine/294016-let-the-sun-do-the-work-with-chlorophyl-prints

http://www.alternativephotography.com/the-chlorophyll-process/

убав начин на крај од сезона панорама од градината да склепате во колаж како пазл во боја т.е. од ист негатив а ралична боја и форма на листови а од кои би излегол еден кадар ко за слика ... процесот на трансфер оди исто како во првите времиња без UV светло туку на Сонце токму ко што и Едвард Вестон погоре терал ...






Изменето од Zelenikovo - 13.Мај.2019 во 05:38
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 740
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2019 во 02:10


логично за ова ви треба целулоиден аналоген фотоапарат и олдскул фото-лабос, но доколку немате абер од црно-бела фотографија експериментите околу трансферот на камен сигурно ќе бидат каша, та еве и тро спореден но поучен офтопик B&W абер од Билд ...

Originally posted by <a href=http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3318&PID=215989#215989 target=_blank rel=nofollow><u>+Protagorist</u></a> +Protagorist напиша:


ова со фоткава од карабината на ГТЦ неодминливо потсетува на Ретро Фотографија но во bw стил од 60-тите таман тогаш и почнал муабетот со него бар околу планирањето [1] ќе да биле надлежните своевремено зафатени од добра музика па олабаиле и го развлекле стартот, затоа пак изведбата експресна, нејсе црно бели ретро фотки најлесно се вадат со аналогни направии [1] или пак кај дигиталците кога покрај црно белиот мод ќе удрите и софт блур за што поавтентична атмосфера ~ наједноставно со подобен рефлектор [2] или некоја негова импровизација [3]

постпродукциски може да се импровизира со принт медиуми [1][2][3] илити доколку фотката не е за принт таквиот ефект дигитално да се постигне со едитирање

    http://www.digital-photo-secrets.com/tip/2767/monochrome-mode-why-use-it/

    http://photography.tutsplus.com/articles/6-tips-for-becoming-a-vintage-photography-expert--photo-1401

    [1] http://digital-photography-school.com/8-reasons-to-use-silver-efex-pro-2-for-your-black-and-white-conversions/


но колку и како да ја реметите црно белата фотка таа пред се е композиција [1] т.е. што треба каде да биде во кадарот, преку дадена текстура светло и сенки [2][3] но зависи и кој што сака да раскаже, па прозирна ЦБ Фотка закачена на ѕид или во двор различно зборува, ако воопшто и некому тоа му е битно што и зошто сакал да каже авторот, обично денес и добрите раскажувачи на сликната реалност никој не ги есапи, нели заради сестрана хиперпродукција врз сите сетила никој нема време нит некого да сослуша, или на чуеното и да се задума, а не пак да измедитира, капак денес b&w е како шлагер, фокстрот па и боса нова сред техно или во најдобар случај поп атмосфера, што пак незначи дека од тоа нема да излезе никако оригинален ремикс во костец оригинални поенти [1] адио памет кратко речено [2][3] последниве два фуса ги пуштам за да ви шушне во глава дека потенцијално се што ви е дигитално дури и во нормалн времиња е осудено на далеку побрза пропаст од целолоидот, битно убо сте си поминале во меѓувреме ако ништо друго, а така и егото ќе нема потреба да ве држи во заложништво и постојано да го гланцате

http://www.cuded.com/2014/05/surreal-photography-by-souichi-furusho/ [1]

https://www.pinterest.com/explore/white-photography/



интересен есперимент би било доколку goldenhour збркате како црно-бела фотка з трансфериран на Травертин би извадил камено изгрејсонце или зајдисонце ... проштевајте за офтопик дигресииве ...

Originally posted by +Protagorist +Protagorist напиша:


бидејки сето ова горе сигурно ќе ви здосади кога тогаш, пред да се вратите на мултиколор кадрите свратете некое време и на еднобојните или монохроматските фотки, макар и индиректно [1][2][3] ако не друго како атмосфера во позадина, а и во контекст минатиот пост самиот премин од 60ти во 70ти е токму премин од црно-бела кон монохроматска фотографија земено глобално, а ми мириса дека тогаш масовно почнал да се користи и кропот заради повпечатлива колоритност или композиција [1][2][3]

http://weburbanist.com/2008/11/30/monotone-monochrome-photography/

https://www.pinterest.com/search/pins/?q=monochromatic&rs [1][2][3]

green bath [1] yellow bath

    https://en.wikipedia.org/wiki/Monochromatic_color

    https://en.wikipedia.org/wiki/Monochrome#See_also


на сето ова ако се задумате и хромо-тераписки и ете ви неограничен простор за експериментирање [1][2][3] ако не со објектите тогај со субјектите во кадарот, а за што би требало да терате и дизајнерски [11][2][3] a зошто не и видеоартовски [1][2][3]


се на се едноставноста и чистите бои преку кои во кадарот се нагласува некоја поента оставаат подолгорочен впечаток како afterimage сензација [1][2][3] ~ еве пр. кај рефлексната фотографија а каде дополнително и двосмисленоста плени меморија ~ ехо кое неретко го користат рекламните агенции во своите кампањи, нормално бар за што полесно да отскокнат сред сето маркетинг бунило @ кое да се пофалам ко такво мене сеуште не ме закачило озбилно, иако одамна му буричкам во центрифугата, среќа имав отворено и други хоризонти по вијуги, инаку посекако ќе ме однесеше матната во комерцијални води /// а вака пливај и уживај ко во хоби, а само одвреме навреме заради промена и подлабоко да нурнам, но кога ќе видам какви се суштества се накрцале во тоа креативната тиња доле, а не па под неа, повторно со леснотија добивам инспирација да уживам на површина во одблесоците и ниваму нитаму атмосферата ... блазе си им на оние кои ич мува не ги лази што понатака и постојано летаат аматерски во облаци, што пак е возможно само ако срцето здраво не си го искорумпирале со сластољубие среброљубие или славољубие 3С кои не само фотографијата ами и животот ви го ограничуваат [1 ] ако воопшто Слободата ви е идеал сред вашите духовно-културни а не материјално-телесни регистри   

да се вратам на еднобојните фотки, a кои уште повпечатливи се ко b&w кросовер, за што од корист би ви бил муабетот за селектирање неколку поста погоре, иако сега ваквиот ефект можете да го постигнете и онлајн во фотор или фотобакет едиторот [1][2]



вистина секој момент е неповторлив па и вреден да се забележи, но штом срцето за тоа не е кадарно, фотографиите навистина се незаменливи, ве поздравии ГТЦ погоре бар оние со билдерски светоглед, сепак никогаш не брзајте, и не дека брза кучка слепи кучиња раѓа, напротив колку повеќе кучиња толку повеќе можност за да се стори чопорот утре племенска глутница а таа клановски да фрли чалам на некоја територија, Но кај смирениот прст приказната склепа во воздухот а не во кадарот, а бива заробена само кога ќе проработи интуицијата [1][2][3] токму вака жените како поемотивни биднуваат добар фотограф кога совладувајки ја техниката инспирацијата ја бараат преку себе а не надвор од себе, што е корисно макар немале особен абер од композиција или кадар, уште подобро не робувајки на концепти се врзуваат за кадрирани емоции, а кога не мора нит технички да се потковани ~ само нека фоткаат со горен раК*рс за да бидат посамоуверени, за да си исконтролираат чуствата и не дозволат приказната да им забега од јаве насон, но ни тоа не е проблем ако знаат безбедно да се расонуваат штом некаде некако залутаат од таа страна артистички ~ па и комерцијално со тиква-баклава прилики [1][2][3]

за архи или пејсажни фотки нормално највпечатливо и изгрејсонце или зајдисонце кога и наједноставно би доловиле кафен жолт или портокалов-монохромо-ефект од секоја сцена [1][2][3] патем мигов е фатен со ајфон [1][2][3]


Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 740
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2019 во 00:53

додека мрморев колку импровизација е закон а верглајќи за дигитални абери, се сетив нормал колку цела оваа фото-манија во блиска иднина заради соларна бура или пак емф-оружја ќе дочека инстант-ресајкл-бин, та нормал ми текна на аналогна фотографија и колку се помалку има филмои, за што уште понормално Чоек би требало да е запознаен со фото-корените и како би импровизирал во дадени услови, но за сега имате сеуште на дофат целулоидни филмои иако не на претек, а се најдвит и фото хартија, но може поинтересно но и пооригинално би било Трансфер на Камен ... постојат и други слични трансфер техники како прокси-керамички [1] или дигитално-стаклени [2] но за оваа чинам вреди да се отвори и засебна нишка ...

https://www.kickstarter.com/projects/shotsonstone/shots-on-stone-photos-on-stone-developed-in-a-dark

https://dornob.com/old-school-technique-and-stone-tiles-make-an-artful-combination/

https://luminous-landscape.com/developing-photographs-stone-darkroom/


https://en.wikipedia.org/wiki/Contact_lithography

https://www.photrio.com/forum/threads/contact-printing-history.119288/

а убо излегува на секаков камен ...





https://www.lomography.com/magazine/318581-how-to-develop-photos-on-stone-in-a-darkroom

Each stone is also UV coated to make it resistant to deterioration






Изменето од Zelenikovo - 13.Мај.2019 во 01:01
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.