IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Авиони, бродови, воена технологија
  Активни теми Активни теми RSS - 787 Dreamliner - Prv let
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

787 Dreamliner - Prv let

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123>
Автор
Порака
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: 787 Dreamliner - Prv let
    Испратена: 16.Декември.2009 во 20:40
Denes za prv pat poleta Boeing 787 Dreamliner. Ovde mozete da stavate sliki i komentari.



Изменето од 10101 - 16.Декември.2009 во 20:41
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2009 во 21:12
изгледа поаеродинамично од останатите, само многу ми личи на 737

патем има нешто ново и посебно во авионов или само онака освежување во боинг е?
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2009 во 22:29
Ima razlika vo izrabotkata, od najsovremeni materijali e izraboten(50% kompozitni materijali, 20% aluminium, 15% titanium 10% celik i 5% drugi materijali.Staklata se megju najgolemite na bilo koj avion i se postaveni povisoko od drugite. izraboteni se od "pametno staklo" - so posebno zatemnuvanje bez namaluvanje na vidlivosta. Od tehnickite novosti, site fluorescentni cevki(neonki) koi gi imase vo enterierot na postarite avioni ke bidat zameneti so LED diodi so 128 mozni kombinacii na boi na svetla. Poradi podobrenite materijali, ke moze da se zgolemi pritisokot vo kabinata od pritisok na 2400m(na poveketo avioni koi se koristat sega) na pritisok na 1800m. ima i sistem za podobruvanje na udobnosta vo turbulencii i sosema poinakov sistem za vozduh vo kabinata od drugite avioni.
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2009 во 22:33
i vistina e mnogu slicen so 737 ama e pogolem.
eve slika za sporedba megju 787 i drugi slicni avioni

787 e isto taka i prviot avion od Boeing Yellowstone proektot(na pocetokot 787 bese narecen Y2).
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Декември.2009 во 18:46
Originally posted by 10101 10101 напиша:

Ima razlika vo izrabotkata, od najsovremeni materijali e izraboten(50% kompozitni materijali, 20% aluminium, 15% titanium 10% celik i 5% drugi materijali.Staklata se megju najgolemite na bilo koj avion i se postaveni povisoko od drugite. izraboteni se od "pametno staklo" - so posebno zatemnuvanje bez namaluvanje na vidlivosta. Od tehnickite novosti, site fluorescentni cevki(neonki) koi gi imase vo enterierot na postarite avioni ke bidat zameneti so LED diodi so 128 mozni kombinacii na boi na svetla. Poradi podobrenite materijali, ke moze da se zgolemi pritisokot vo kabinata od pritisok na 2400m(na poveketo avioni koi se koristat sega) na pritisok na 1800m. ima i sistem za podobruvanje na udobnosta vo turbulencii i sosema poinakov sistem za vozduh vo kabinata od drugite avioni.
интересно, одиме се понапред и понапред
а што е со капацитетот на резервоарите за гориво и безбедносните системи и и нормално основните инструменти за контрола?

офтопик, леле колкав бил 777, ја мислев помал е


Изменето од zabegan - 17.Декември.2009 во 18:46
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Декември.2009 во 20:17
rezervoarite za gorivo davaat maksimalna dolzina na patuvanje(range) od 14200-15200km(boeing 787-8, toj sto go testiraa).Ima kapacitet od 210-250 patnici. Kapacitetot na gorivo e 33,528 US gal (126,917 L). Od instrumentite, megju novitetite e HUD(Heads-up display). Drugite se standardni instrumenti(elektronski, "glass cockpit", iako ne sum siguren dali ima i nekoi pomosni analogni instrumenti, kako 737NG,747 i drugi slicni)
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Декември.2009 во 20:18


Slika od kokpitot
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Декември.2009 во 02:50
исто како во ловец да си со стаклениве екрани голема%20насмевка
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Декември.2009 во 18:58
mnogu e jak 787, verojatno ke bide vo idnina kako tehnoloska i dizajn osnova na drugite boeing avioni.
bas bi sakal da go vidam Boeing Yellowstone Y1(zamena za 737, 787 e Y2)
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
Renatax Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 27.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11613
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Renatax Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 20:35
787 Dreamliner...se odusheviv ,poglednete samo....
 
 
 
 
Мирно движи се низ галамата и хаосот, секогаш имајќи на ум каков мир постои во тишината.

Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 20:44
исто како дома голема%20насмевка
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
10101 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Април.2009
Локација: Jamaica
Статус: Офлајн
Поени: 963
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај 10101 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Февруари.2010 во 02:09
Boeing Business Jet najavuva verzija na 787. Ne se znae koga ke pocne da leta.
98% of the internet population has a signature. If you're part of the 2% that doesn't have a signature, copy and paste this into your sig.
Кон врв
Renatax Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 27.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11613
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Renatax Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Февруари.2010 во 11:11
Сигурно ќе биде ултра модерна верзија,нешто налик на  овој  Боинг погоре.
Мирно движи се низ галамата и хаосот, секогаш имајќи на ум каков мир постои во тишината.

Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Февруари.2010 во 15:10
Originally posted by 10101 10101 напиша:

Boeing Business Jet najavuva verzija na 787. Ne se znae koga ke pocne da leta.
зарем има нешто понапредно од овој погоре?
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.