![]() |
|
РАЗГОВОРИ ЗА РЕЛИГИИТЕ - ОПШТО И НЕВРЗАНО |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 6465666768 242> |
Автор | ||
maria_magdalena ![]() Сениор ![]() ![]() trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Благодарам на поддршката и убавите зборови, тебе, како и на КингДавид и Меси ![]() |
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
![]() |
||
Marko sk ![]() Сениор ![]() Регистриран: 08.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aman so tie svekji...ima li kraj ?
OK, da vidime neshto pokompleksno, neshto koe zafakja povekje i od samite bibliski citati:
Qvotiranava recenica ja zemam kako light motive za da prozborime malku poseopfatno ( bi rekol) i poakademski za znacheneto i likot na Presveta Bogorodica. Postapnata santifikacija i konechnoto diviniziranje na Marija se, pred se, rezultat na pobozhnosta na narodot. Kon krajot na I vek, vo vremeto na evangelieto spored Jovan, Crkvata vekje go imala priznato religiskoto znachenje na Marija. Taa e Deipara ( termin koj za prv pat se srekjava vo pochetokot na III vek), za potoa , koga monofizitite go upotrebile vo eretichko znechenje, da bide zamenet so poprecizniot – pojasniot termin Theotokos. No, taa sekogash bila Majka Devica, a dogmata za vechnata devstvenost na Marija bila objavena na sobirot vo Efes. I tuka mozhe da se voochi obidot za asimilacija i revalorizacija na arhaichna i univerzalna raspostraneta ideja. Vsushnost, teologijata za Marija, Devicata Majka, povtoruva i dopolnuva prastari azijatski i mediteranski koncepcii za partenogeneza ( sposobnost za samooploduvanje) na golemite bozhici. -Marijalnata teologija pretstavuva transkonfiguracija na najstariot i najznachajniuot nachin na odavanje na pochit shto ushte od predistorijata i se ukazhuva na religiskata misterija na zhenstvenosta. -Vo zapad. Hristijanstvo, Dveicata Marija kje se identifikuva so bozhestvenata mudrost. Sprotivno na ova, Istochnata Crkva, pokraj teologijata za Theotokos, kje razvie doktrina za nebesna mudrost, Sophia, vo koja se razviva zhenski lik na Svetiot Duh. -Mnogu vekovi podocna za intelektualnata elita na istochnoto hristijanstvo, sofijanologijata kje odigra uloga slichna na onaa shto ja imal neotomizmot vo obnovuvanjeto na katolichkata filozofija. Poslednive tri pasusa zasluzhuvaat dodatna analiza i komentar, da se doobjasnat soodvetno na tekstov koj go navedov - parafrazirano spored (mnogumina najkompetenata trlogijata) "Istorija na veruvanjata i religiskite idei", M. Elijade. I normalno, kako i sekoja solidna akademska kniga, vo fusnotite posochuva na dodatna literatura vo koja mozhe da se prochita povekje, no za zhal na Mkd prostor taa voopshto ne e dostapna. Изменето од Marko sk - 31.Декември.2008 во 01:29 |
||
![]() |
||
gospel ![]() Сениор ![]() Регистриран: 01.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 405 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Макариос,
Напиша цели реферати, но не добив одговор на моите поставени прашања. Убаво те прашав каде библијата користи термини од типот: Свет, Посвет, Најсвет, Пресвет.... Требаше да цитираш Библиски стихови, а не да ми даваш ПАУШАЛНИ одговори. Убаво те прашав каде тоа Библијата ја нарекува Марија Мајката Исусова ПОСРЕДНИК, ЗАСТАПНИК или ОТКУПИТЕЛ на човечкиот род, како што ТИ тврдиш дека таа ги има сите тие титули. Требаше да цитираш Библиски стихови, а не да ми цитираш стихови кои што немаат никаква врска со прашањето. Исто така требаше да ми цитираш најмалку еден стих каде што се користи терминот СВЕЌА за верски цели, и каде тоа Бог даде заповед дека свеќата е Бескрвна жртва? Во Стариот завет има убаво Бог заповедано што претставува Бескрвна жртва, како и каде таа се принесува. Но никаде зборот Свеќа не постои. Ни во Стариот па ни во Новиот завет. Макариос,пријателе, колку и да се залажувате со своите догми, бајки и приказни, теологијата ви паѓа во вода, Пријателе. Водата ви бега меѓу прстите.И ќе ви бега, затоа што за темел во своето верување сте го ставиле Смртниот човек, а не вечниот Бог кој се откри на луѓето преку личноста на Исуса Христа. Но еве што зборува Библијата: „ Зашто, кога Го познаа Бога, тие не Го прославија како Бог, ниту пак, Му благодарија, туку се заблудија во своите помисли, и нивното неразумно срце им се помрачи; тврдејќи дека се мудри, тие обезумија, и славата на непропадливиот Бог ја заменија со лик на смртен човек, на птици, на четириножни животни и на лазачи..... ....Тие ја заменија вистината Божја со лага и му се поклонија и му служеа на создаденото повеќе отколку на Создателот, Кој е благословен во вечни векови. Амин!“ (Римјаните 1:21-25) |
||
![]() |
||
makarios ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Целиот контекст на цитатот: Матеј 9:11 Но штом го видоа тоа фарисеите, им рекоа на учениците Негови: „Зошто вашиот Учител јаде и пие со цариници и грешници?” 12 А Исус, кога го чу тоа, им рече: „Здравите немаат потреба од лекар, туку болните; 13 одете и научете се што значи: ,Милост сакам, а не жртва‘. Зашто не дојдов да ги повикам праведниците, туку грешниците на покајание.” Фарисеите цело време принесувале жртва а немале мислост, односно ги пазеле заповедите од Законот, но тоа го правеле само колку да се покажат себеси праведни. Значи, милоста подразбира љубење на сите луѓе, без разлика дали се грешни или не. Ние православните не принесуваме крвна жртва со ритуално колење на животни, затоа што тоа било во Стар Завет. Во Новиот Заветм Господ е таа жртва која се даде еднаш за секогаш. Ние православните според заповедта на апостолот си принесуваме бескрвна жртва. А каква е таа жртва? Римјаните 12:1 Браќа, во името на Божјото милосрдие ве молам подајте ги телата ваши во жртва жива, света и благоугодна на Бога, како ваша духовна богослужба. Филипјаните 2:17 Но, иако се излевам како жртва леаница и за служба на вашата вера, се радувам сам и се радувам со сите вас. 4:18 Добив се и имам во изобилие, се пренаполнив со блага, кога го примив од вас испратениот дар преку Епафродит, кој е мирис сладок, жртва пријатна, благоугодна на Бога. 2 Тимотеј 4:6 Зашто јас веќе се изливам како жртва леаница, а времето за моето заминување настапи. Евреите 13:15 Преку Него, пак, секогаш да Му принесуваме на Бога пофална жртва, односно плод од усните што го прославуваат името Негово. |
||
![]() |
||
makarios ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
(ова веќе е пишувано): Најчесто протестантите заглавуваат на овој стих и го користат дека не треба да се молиме на светиите за тие да се молат за нас пред Бога, затоа што Тој е единствен посредник меѓу луѓето и Бог. 1 Тимотеј: 2:5 Зашто еден е Бог и еден е Посредник меѓу Бога и луѓето - Човекот Христос Исус, Но овде сака да каже нешто сосема друго. За ад се види смислата на овие зборови, треба да се прочита цела главата. После овој стих следуваат следниве стихови: 1 Тимотеј: 2:6 Кој се даде Себе како откуп за сите - а тоа се посведочи во свое време; Значи, сака да каже дека еден е посредникот помеѓу луѓето и Бога во смисла дека само Христос не избавил од гревот и смртта. Односно, пред да пострада Христос, бидејќи со отпаѓањето на нашите прародители од рајот, рајските врати биле затворени, сите грешници, но и праведници оделе во пеколот. Откако Господ ја пролеа Својата Крв за нас и не откупи од смртта, рајските врати се отворија, а тоа се посведочи со Неговите зборови дека разбојникот ќе биде првиот што ќе влезе во рајот со Него. Значи тоа е посредништвото – никој друг не можел тоа да го направи освен Господ. Но никаде не забранува дека треба да се молиме на светиите, туку напротив. Во истата глава, првите неколку стихови гласат 1 Тимотеј: 2:1-4 Молам, пред се, да се прават просби, молитви, молби и благодаренија за сите луѓе: за царевите и за сите што се на власт, та да поживееме тих и мирен живот во потполна побожност и достоинство. Тоа е добро и угодно пред нашиот Спасител Бог, Кој сака сите луѓе да се спасат и да ја познаат вистината. Тука се наметнува прашањето – зошто да правиме молитви и просби за оние кои самите можат да се молат на Бог? А ако го прочитаме цел Нов Завет, ќе видиме дека апостолите со молитва кон Бога лечеле многу луѓе и воскреснувале мртви. Дела 9:40 Петар, откако ги истера сите надвор, падна на колена, се помоли, па се сврте кон мртвото тело и рече: „Тавита, стани!” И таа ги отвори очите свои, го погледна Петар и седна. Дела 9:17 А Ананија отиде и влезе во куќата и, откако ги положи рацете свои над него, рече: „Брате Савле, Господ Исус, Кој ти се јави по патот, по кој доаѓаше, ме прати за да прогледаш и да се исполниш со Дух Свети.” Дела 28: 8 А таткото на Поплиј се разболе и лежеше, страдајќи од треска и болки во стомакот. Павле влезе кај него, се помоли и, положувајќи ги рацете свои врз него, го исцели. Тука пак се наметнуваат реторички прашања – зошто тие луѓе самите не се молеле на Бога за да бидат исцелени? Зарем им требало „посредник“ за тоа? Зарем во тие случаи и апостолите не „изиграваат посредници“? А еве што вели Светиот Архиѓакон Стефан: Еднаш кога меѓу Евреите, фарисеите и садукеите и елинските Евреи искрснал спор за Господ наш Исус Христос, и едни од нив зборуваа дека Тој е пророк, а другите дека е лажец, трети пак дека е Син Божји, свети Стефан се качи на повисоко место и почна на сите да им благовести за Христос Господ велејќи: „Луѓе браќа! зоштои толку се лутите и препирате, а цел Ерусалим се поделил на делови? Блазе на човекот кој поверувал во Господа наш Исус Христос, затоа што Тој заради тоа ги сви небесата, слезе и се роди од Пресветата и Пречиста Дева, која е избрана пред стварањето на светот, за нас да не ослободи од нашите гревови; Тој нашите немоќи ги зеде и нашите болести ги понесе; на слепите им даваше вид, лепрозните ги очистуваше, демоните ги изгонуваше.“ |
||
![]() |
||
makarios ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Воопшто не те одбегнувам, но некако досадно е веќе да се повторуваме за истите работи. Нели сметаш дека веќе имаме разговарано на овие теми?
Зарем Господ не се роди од Најчистата Дева? Не беше ли таа од царско и свештеничко семејство? Зарем не беше таа Дева? Зошто чекаше човештвото токму таа да се појави, таа да прифати да биде Мајка на нашиот Бог? Зарем призивањето на нејзиното име, и името на нашиот Господ Исус Христос, Седржителот, Семилостивиот, Преслаткиот, Предобриот, ... може да предизвика горчина? Зарем солзите кои ги пролеваме сеќавајки се на нив се горки? Зарем топлината од нивната љубов не` гори? Зарем на родените родители им се обраќаме со погрдни зборови? Се сеќаваме ли какви бевме како деца? Зарем не баравме закрила од нашите родители? Зарем не им се обраќавме со слатки и милни зборови? Јас можам да ти постирам еден куп цитати каде што се употребува зборот Свет, и зборот светии, и да те потсетам дека и терминот „Света Троица“ го нема во Светото Писмо, а прв го употребува Тертулијан, но каква полза имаме од сувопарноста на цитатите? Цитатите не се теологија, и не се учат на памет (иако совршените го знаат целото Свето Писмо напамет). Вистинската теологија е љубовта кон Господ, и непрестајното повикување на неговото име. Теологијата не треба да се учи, туку треба да се живее. Која полза ако го знаеме наизуст Писмото, а да немаме чисто срце, ако немаме солзи и копнеж по Вечниот Живот? А како ќе ја нарекувам Богородица - тоа е мое право. А може ли да ја нарекувам погрдно, или да ја унижувам нејзината големина? Таа го роди Спасителот на нашите души... а заради тоа не може ни да искажеме најсоодветни зборови за благодарност кон неа. Овдека зборовите секнуваат, и почнуваат да течат солзите... започнува молитвата. |
||
![]() |
||
gospel ![]() Сениор ![]() Регистриран: 01.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 405 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
МАКАРИОС, Гледам дека ги одбегнуваш овие прашања, и затоа уште еднаш ќе те повикам да одговориш на нив и да не ги одбегнуваш. Поткрепи ги твоите одговори со Библиски цитати (доколку е тоа библиски можно). Однапред Благодарен за твоите одговори и за одвоеното време. |
||
![]() |
||
Zlatnik ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Колку искреност, колку детска наивност, колку чистота во овие зборови. ![]() ![]() Мариче девојче. ![]() ![]() |
||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
||
![]() |
||
Majkl ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Браќата кои се инкарнираа со налогот тоа да го направат, за жал му подлегнаа на човечкото, грешното. Планот не можеше да биде извршен преку нив. Така Христовиот Божји Дух тргна по други патишта да ги реализира своите планови. Имено се отвори една друга можност: пророчицата Божја, Габриеле од Вирцбург, да го прими низ духовен диктат делото „Ова е Мојата Реч: Алфа и Омега„. Бидејќи оваа книга не беше во непосредниот духовен налог на прорчицата за денешното доба, и бидејќи времето станува се поскапоцено, Христос излезе во пресрет на начин што упати на една веќе постоечка книга, едно старо апокрифно дело: „Евангелие Исусово„ познато и како „Евангелието на дванаесетмината„ надградувајќи ја истата со објаснениа, исправки и продлабочувања. Причината зошто токму се посегна по тоа апокрифно евангелие а не по некое друго е следната: и покрај преводите и грешките кои се провлекуваат дури и таму, тоа евангелие останало најблиску до вистината и дава подлабоки увиди во животот и учењата на Исус од Назарет, пред 2000 години. Така настана книгата која еве сега Бесплатно на хрватски јазик може да се симне(околу 1,5MB) во PDF формат под Ovo je Moja Riječ - Alfa i Omega - Kristovo otkrovenje. За мене таа е меродавна кога се во прашање совршениот живот и учењата на Христос, синот Божји, кој меѓу нас беше присутен како Исус од Назарет. p.s. книгата е достапна и на македонски јазик, но засега ја нема он-лајн. Изменето од Majkl - 31.Декември.2008 во 01:25 |
||
![]() |
||
Pravoslaven ![]() Сениор ![]() Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
E ne mi se veruva, za tolku prosto i ednostavno prashanje me upatuvas kon odredena kniga. Pa ova e forum covece, tuka sme dojdeni da diskutirame, no vo red e. Iako ne mi e jasno, pretpostavuvam zosto ne ti se odgovara ova prashanje. Nego me interesira neshto drugo, dali postoi nekoja "filtrirana Biblija" t.e. kniga koja e sostsavena samo od citatite koi vie veruvate deka se vistinski?
Ako postoi, kade moze da se najde taa kniga? Toa bi bilo zgodno da se ima za nasite disksuii, barem da znaeme na koi citati mozeme da se povikuvame, za da ne ti citiram nekogas nekoj citat koj ti ne go smetas za vistinski i sl.
Vaka barem ke si procitam, na primer, od evangelie po Matej vistinski se samo 5 i 6 glava, polovina od 11 glava i 2 stiha od 21 glava. Od evangelie po Marko, samo 4 stiha od 7ma glava i sl.
Moze da se najde takva kniga?
|
||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
||
![]() |
||
Majkl ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Одговорот беше повеќе од духовна природа за самоспознание, прости не сакав да те навредам. Го наведов затоа што верувам дека ти го знаеш одговорот на прашањето упатено до мене а сепак го поставуваш, во таа смисла го реков...
Би ја спомнал само брошурата „Библијата е фалсификувана„ која е достапна и на македонски јазик, а содржи цитати и податоци од луѓе кои немаат врска со духовната заедница Универзален живот.Инаку веќе ти го одговорив прашањето преку линк, прости но не ми се збори понатака за тоа во моментов, повеќе пати ме прашуваа вакви прашања на форумов. Изменето од Majkl - 30.Декември.2008 во 02:20 |
||
![]() |
||
Pravoslaven ![]() Сениор ![]() Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kakov odgovor e ova? Pa ne sme na filozofija forumot, tuku na Veroispoved. Kako bi bilo koga site taka bi odgovarale?
Jas najkulturno te prasav, od kade znaes koi delovi od Biblijata se vistina, a koi laga, bidejki vidov deka se povikuvas na odredeni citati od Biblijata i velis "vaka rece Isus", a za drugi delovi od Biblijata velis "toa ne go rekol Isus, toa e covecka izmislica".
Epa normalno e posle nesto vakvo covek da prasa i od kade znaes koi citati Isus navistina gi kazal, a koi ne?
Dali Isus gi kazal samo onie citati so koi nie se slozuvame t.e. onie koi se uklopuvaat vo nasate predhodno skroena ideologija, ili pak nekoj drug avtoritet ti gi pocrtal vistinskite citati vo Biblijata?
Prashanjeto e mnogu prosto i ednostavno i od nego se ocekuva slicen odgovor.
|
||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
||
![]() |
||
Majkl ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Videte sea vie dvajcata, svesni li ste deka i nudite na Marija Magdalena dushepogubna rezervacija za karti vo pekolot? Barem spored mnogumina teolozi... No fala mu na boga jas ne sum teolog, pa i ne mislam taka, ete i jas go pozdravuvam stavot na dvajcava "eretici". Konecno, Nova Godina se blizi, sigurno ima i popust na rezervacijata ![]() |
||
![]() |
||
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ne mozham, a da ne se slozham vo potpolnost KINGDAVID.
So moi zborovi kazhano, ostani si i natamu takva religiozna kako sto si beshe i ostavi ja teologijata ponastrana. ![]() |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 6465666768 242> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |