IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 55>
Автор
Порака Обратен редослед
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13970
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Мај.2011 во 08:51
 aj majkata  5 godini ni shumeshe vo ushi pa zgora beshe i interesno., ajmo chk lugje  ima ushte do kraj намигнување 
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Мај.2011 во 19:55
навистина досадна сезона, Vetel најверојатно ќе стане нов рекордер, а ние ќе си умреме од досада тага
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13970
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Мај.2011 во 09:02
 
 
  nema novosti
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13970
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Мај.2011 во 11:04
 
 
 tuka se odrzhuva ., taka neshto hmплазење
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85186
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Мај.2011 во 09:57
Тимовите и официјално против правилата за 2013!

Формула 1 тимовите се согласија да се откажат од плановите за радикални промени на болидите за 2013 година. Техничките директори решија да ги одбијат плановите на ФИА да се врати "граунд-ефект" аеродинамиката на долните делови на болидите, и сакаат помалку радикален план на промени, со кој болидите би останале слични на сегашните, но би се намалила надолната сила и потрошувачката на гориво.

ФИА има до крајот на јуни да одлучи дали ќе ги примора тимовите да ги почитуваат новите правила, што би бил ризичен потег во моменти кога завршува Конкорд договорот, а се зголемуваат шпекулациите за преземање на спортот од страна на Њуз Корпорацијата.

ФИА ги делегираше Патрик Хенд (директорот на инжинеринг во Вилијамс) и Рори Бирн (поранешен главен дизајнер на Ферари), да постават нови регулативи за болидите. Целта беше да се намали потрошувачката на гориво за 35% и да се промеат сегашните 2.4 литарски В8 мотори на 1.6-литарски турбо мотори со "зелена" технологија за болидите да бидат потешки за возење, но да не бидат 5 секунди поспори од сегашните болиди. Првиот план беше да се вратат аеродинамичките делови на дониот дел на болидите, но тимовите одлучија дека тоа ќе донесе големи трошоци.

Наместо тоа, ќе се воведат серија аеродинамички ограничувања, но сегашниот дизајн на долните делови со рамен под ќе се задржи. Овие промени би требало да ги донесат истите резултати, но болидите нема да бидат толку аеродинамички ефикасни. Овие ткн. ФОТА правила беа составени од Бирн и договорени на состанок на Турското ГП, по што ги одобри работната техничка група на ФИА, во која членуваат врвните инжинери од тимовите и директорот на трки на ФИА, Чарли Вајтинг.

Никој не знае како точно ќе изгледа Ф1 во 2013

Помеѓу усогласените правила се:

- Предно крило со намалена широчина од 1800 милиметри на 1650 милиметри.

- Многу поплитко задно крило, налик на тоа кое се користи на брзата патека во Монца.

- Значително понизок нос на болидот за да се подобри безбедноста.

- Задржување на подвижното задно крило, или таканаречниот ДРС систем.

- Ограничување на сите дополнителни странични крила на болидите.

- Планот за зголемување на дијаметорот на тркалата од 13 на 18 инчи ќе биде одложен барем до 2014.

"Единствената точка на која ФИА и ФОТА не се согласуваат е тунел-подот. Се друго е во границите на предлогот на ФИА или блиску до тие побарувања. Најголемата загриженост доаѓа за големата инвестиција за тимовите", вели техничкиот директор на Вилијамс, Сем Мајкл.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2011 во 00:40
Originally posted by hariing hariing напиша:

mnogu dobro,e ova se trki,
za razlika od periodot na shumi (ko turska serija) -se znaese krajot

а тука демек не се знае на крајот, веќе на памет им ги научив позициите на првите три возачи на листата
и Алонсо погодив дека ќе се пласира петти на квалификации

нема ништо ново и поинтересно, баш напротив, се подосадно станува
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
hariing Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Декември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај hariing Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Мај.2011 во 10:33
mnogu dobro,e ova se trki,
za razlika od periodot na shumi (ko turska serija) -se znaese krajot

Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13970
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Мај.2011 во 08:26
 ova mi nalikuva na pochetok na nov "shumi" iako vo ush*te mi suni., sepak osven vetel se pozadi nego se odvivashe dobra trka., ajde emil., sevkupni rezultatiнамигнување

Изменето од pajser - 09.Мај.2011 во 09:09
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Мај.2011 во 20:54
Фетел победи... again воздивнување

во секој случај денес видовме интересна трка и сите возачи се бореа и возеа одлично

1. S. Vettel
2. M. Webber
3. F. Alonso

Денес многу ме разочараа Розберг и Маса, кои одлично се изборија за позиција на почетокот која подоцна лесно ја дадоа
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13970
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2011 во 19:11
 aman od toj shumi veke vo ushive vednash mi shumi od lipicaner ne mozhe arabski trkachне
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2011 во 16:32
утре многу тешко петел да победи оти има(ше) проблеми со керсот,велат дека го средија за оваа трка ама ќе видиме...

појма немам кој ќе победи утре,ама мислам дека нема да биди петел или вебер

јас сакам некој од мечките да победи (розберг или шуми) оти актуелниот шампион и така и така бега со поените па уште и утре ако победи ни чак норис нема да можи да го стигни голема%20насмевка




Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13970
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Мај.2011 во 13:58
 pak vetel na pool mesto ., vo momentov vo 14h., momentalna sostojba za ponataka ., utre glavnoto намигнување
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2011 во 15:39
убаво што ги спомна правилата, баш поради тие правила, болидите доаѓаат до израз, а не возачите
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Pavaroti Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Експерто нумеро 2

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pavaroti Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Април.2011 во 13:49
Originally posted by zabegan zabegan напиша:



Originally posted by Pavaroti Pavaroti напиша:

Originally posted by zabegan zabegan напиша:


како што кажав, победите се должат на болидите кои ги возат уште од времето кога Шумахер ги земаше титулите со ферари, стај ги истиве овие во послаби тимови ќе видиш на кое место на листата ќе бидат... затоа мене ми е поинтересно да ги гледам трките за десетото место, таму навистина младите возачи си ги покажуваат вештините, додека другиве летаат без контроласамо погледни ги Хамилтон и Фетел, победите им се должат на тимските стратегии, а претекнувањата на Хамилтон се скоро секогаш на рамни делници, и двајцата се агресивни и на секоја трка постои ризик од нивните докажувањаплус, гледај ги на стартовите, додека сите се борат за позиција, Фетел веќе ги изминал првите 500 метри од патеката...додека скокнувањето на Вебер од 18-то на 3-то место се должи на тоа што пола од тие позиции ги зафаќаат болиди кои се далеку инфериорни во однос на ред бул, а мора да го сметаме и менувањето на гуми, ако гледаме така, тогаш и Маса е фаца што успеал да стигне до второ местоне викам дека не се добри возачи, баш напротив, солидни се и имаат потенцијал, но тоа што нервира е што цел кредит се дава на возачите, а се заборава на други фактори кои учествуваат


И во времето на Фетел, Шумахер, Хакинен, Сена, Прост, Менсел и др. Секогаш постоеле по двајца пилоти, ама еден од нив бил прв пилот, сите овие би возеле за некој тиња тим ако не биле успешни.
Незнам од кога пратиш Ф1 ама од коментариве без навреда не е долго време.
Шумахер пред да дојде во Ферари, Ферари немаше титула 22 години колку за информација.
нема навреда, Ф1 следам околу десет години среќасе разбира дека возачите се одлични, но мора да сметаме и на техничките фактори кои ги поддржуваат возачите, еве, посматрај кој возач како возел во различни тимови, има огромна разлика, а возачот е исти се разбира дека за да влезе во поквалитетен тим дека треба да биде квалитетен возач, но еве, зошто да не гледаме како тие возачи возеле кога од тимовите со кои триумфирале, се префрлиле во други тимовиплус, гледај како се движат сезонски триумфите на одредени тимови, никогаш нема разиграност во пласманите низ сезоната, во секоја сезона има супериорен и инфериорен тим без разлика какви се возачите, сето тоа се должи на болидите и тимската стратегијаплус, не знам колку може да се споредат Сена, Прост и Менсел со денешните возачи, болидите од нивно време и денешно време се неспоредливи и денес е многу полесно да се вози и покрај големите брзинии се разбира дека во тоа што го кажуваш ти има вистина, но не е се до возачите, голем дел отпаѓа на други фактори...а и не знам дали е потребно во муабетов да ги внесеме местенките и манипулациите од разни моќници во Ф1 низ историјата, само Шумахер колку контраверзии има, ќе излезат контраверзии и за овие возачи ќе видиш

Овие сегашниве пилоти се мочка за оние порано, нема агресивност правила смешни да неможеш да браниш позиција итн.
Тоа време кога возеа Сена и Прост возеше и Шумахер со бенетон и ги има победено во трка и двајцата, ама тоа било порано сега пензионерски нема сила да победи.

Изменето од Pavaroti - 27.Април.2011 во 13:50
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.