|
Дали наставникот може да го поттикне ученикот |
Внеси реплика | страница <1 34567 10> |
Автор | |||
devojka21
Сениор Регистриран: 02.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 184 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
"зошто учениците се оптоваруваат со оценката. Што ти вреди петката по историја ако на „Милионер“ не знаеш која година умрел Александар Македонски? " нашиот образовен систем го наметнува тоа
како некој ке оди нагоре ако нема убави оценки
????????
како ке се запише каде сака во средно или на факултет
??Мене не ми е драго но денес учениците се во трка па оценки ане по знаење .Тоа мора да се признае Изменето од devojka21 - 03.Јануари.2008 во 07:53 |
|||
Life is beautiful
|
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Odgovor na mnogu prashanja moze da ponudi sledniov dijalog:
I ucitelka- kako se isplaka kaj vas dodatokot za klasno rakovodstvo? II ucitelka- klasicarite si zemaat celo, a celodnevcite po pola, a kaj vas? I ucitelka- Isto. . Kolku deca imash vo odd.? II ucitelka- 33, a ti? I ucitelka- 32, ama ushte se prefrlaat od klasicna. raboti edna babuskera, kaj koja nikoj nesaka da dade dete. Gi vrega, vika, trebashe da odi vo penzija, ama prodolzi do 62.E doma ke sedat mladite, a taa do 62...ni na seminari odi, ni inovacii ja interesiraat...Mi se ide da puknam...i ona zeme 840 den za 8 ucenici...a jas i koleshkata po 420 den. so 32, plus sekoj den dezurstva duri ne dojdat roditelite da gi zemat. II ucitelka- I kaj nas ima nekolku takvi...Zakonot im dava...Koga nema kriteriumi...Pa sakash posle da cini obrazovanieto...Nie ne se izborivme da se sredat za nas rabotite, ostavivme nepismeniot Dojcin da ne suredi, pa ke rabotime podolgo...so duplo pogolemi paralelki...ka mu ostvaruvame prihod na privatniot gazda...Posle sakash decata da gi motivirash? a zoshto...da ucat...da zavrshat fakultet...i da cekaat nekoja da se reshi da odi vo penzija...pa da si zemesh klasicna i da si rabotish pokratko, so malku deca- a za pogolema plata... ________________________________________________________________ Naravoucenie: Ne cekaj voda, od zeden... Ne moze obrazovanie bez kriteiumi...nemotiviran nastavnik-profesor da razmisluva za motivacija...ushte dolgo ke odi vaka...zeni od 58, 59, 60, 61, 62 a mozat i do 64 godini da rabotat, a mladi da se na dogovor, ili voopshto da ne rabotat. |
|||
marco_antony
Сениор Регистриран: 17.Јули.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11062 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
za zal ovaa plocha se vrti momentalno mamma ... nesvatlivi raboti ... sepak ima nesto vo minimum napor - maksimum profit !!! no stetata se pravi kaj decata ... koi zaradi nekoi nastavnici ... moze da gi upropastat vo zivotot ... mislam deka za se treba da se stavi minimum ispod koj ne semee da se odi ... na primer ... imame taksisti ... imame divi taksisti ... gradski avtobusi ... nekoj napisal ... vozime za 10 denari ... drug ... nie za 5 denari ... nekoj razmisluva i za bezpari ... a treba da se stavi dolna granica ... ispod koja ednostavno ne moze ... se znae deka i nastavnikot ili bilo koj ... treba da prezivee ... bez koj osnoven minimum ednostavno ne moze ... ima nastavnici i nastavnici ... ama ako nema pari za egzistencija ... sto ocekuvame od nego ??? od druga strana ... se pokaza deka ulicnata skola e poefikasna ... mnogu ludje ... primenuvajki ja taa skola ... imaat ogromni kapitali ... i sega, koj e vo pravo ??? da ucime i da zatupime ... ili da ucime ulicna skola i da sme uspesni ??? to be .or. not to be ? that is a question ??? |
|||
PARADISE MACEDONIA
|
|||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Образованието е специфична професија.Платата никогаш нема да биде соодветна награда за успехот на наставникот. Најголема награда и сатисфакција, според мене, е успехот што ќе постигне ученикот во животот, односно местото што ќе го заземе во општеството. Верувам дека професорите на Илчо Манчевски, Симеон Трпчевски, Тоше Проевски, Венко Андоновски и други успешни нашинци, се гордеат денес со нив (особено кога некој од нив ќе си го спомне својот заслужен професор) Изменето од majstorce62 - 03.Јануари.2008 во 11:52 |
|||
marco_antony
Сениор Регистриран: 17.Јули.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11062 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
zdravo majstorce62 ... se slozuvam so tebe ... mada sepak treba da se prezivee mesecot nekako ... nemoe da se zivee samo na voda i vozduh ... no od spisokot bi go trgnal Milcho Manchevski ... pa toj so negovite filmovi vo kolektivnata svest kaj zapadot ... ne prikaza kako tuka da sme zaostanati ... jas mislam deka ne sme do tolku ... eve kakvi mladi genii izleguvaat ... da smenime nesto .... stetata sto ke ni ja napravi Milcho Manchevski so negovite filmovi ... ke bide ogromna ... sto ne snimime film za filip II ... film za aleksandar makedonski ... za gradto Alkomena kade ziveele generalite na Aleksadar ... za Ptolomeite ... za Cleopatra VII ... toa da se promovira ... a ne zaostanatosta ... |
|||
PARADISE MACEDONIA
|
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Образованието е специфична професија.Платата никогаш нема да биде
соодветна награда за успехот на наставникот. Најголема награда и
сатисфакција, според мене, е успехот што ќе постигне ученикот во
животот, односно местото што ќе го заземе во општеството. Верувам дека
професорите на Илчо Манчевски, Симеон Трпчевски, Тоше Проевски, Венко
Андоновски и други успешни нашинци, се гордеат денес со нив (особено
кога некој од нив ќе си го спомне својот заслужен професор)
_____________________________________________________________________ Se soglasuvam deka deka platata ne e soodvetna nagrada. Celta ne bi beshe malata /golemata plata...Tuku nemanjeto kriteriumi...vo isplatata na istata...vo penzioniranjeto...vo neizvrshuvanjeto na rabotnite zadaci..... Sega imav gosti od Kanada...tamu gradinkite/ucilishtata rabotat pola cas poveke od drugite institucii.Ako roditelot ne dojde da si go zeme deteto za toj pola cas vednash se repka po dzebot...plaka po 10 dolari za sekoj segment shto e angaziran za vreme na negovoto kasnenje...struja, voda, personal...e ni ministritrite tamoshni ne si dozvoluvaat da kasnat...Kaj nas onoj od klasicna shtom zvoni go pushta deteto vednash doma i tuka zavrshuvaat negovite obvrski kon ucenikot...a nastavnikot vo celodnevna e dolzen da go cuva deteto dodeka ne dojde roditelot...pa makar i da kasni 2 -3 saati... Znaci ako site kocki se na mesto...mozeme da zboruvame za razmisluvanje za motivacija...Vaka so isti arshin za site...plus privilegija za bogatite...nema motivacija...samo diskriminacija. |
|||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Можеби твоето размислување ќе го прочита некој од оние фактори кои можат да променат нешто на подобро и ќе се подзамисли над проблемот Образование и критериуми на наградување во него. Јас не сум од тие. Само изнесов еден сегмент од проблемот каде се може да се најде задоволство во професијата. А што се однесува до Канада... Далеку е таа: и географски и цивилизациски. Еднаш работев во една вошлива телевизија и им понудив прект од дваесетина сценарија по цена педесет ДМ од сценарио. Вошливиот газда ми рече дека се многу и дека можат да ми платат триесет ДМ од сценарио. Не се согласив и реков дека во Америка со едно сценарио се купува куќетина. А тој ми рече - знаеш ли ти колку заработуваат луѓето од мојата бранша? Значи секој си ја врти водата на својата воденица. Апсолутно се согласувам дека платите на наставниците се мали и тие директно влијаат на нивниот дигнитет и нивното достоинство. Но од друага страна во прашање се децата кои треба да бидат насочени на вистинскиот пат. Наставникот мора да балансира меѓу личните потреби и позивот на професијата во интерес на учениците. |
|||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Колку ќе ти помогнат лажните петки кога ќе се вработиш? |
|||
Viks
Сениор Регистриран: 26.Октомври.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 120 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
а можеби и нема да ти помогнат или одмогнат при вработување оценките , ама прашањето беше несто друго , за кое јас мислам дека можае наставникот д аго потикне ученикот , независно од платата или било кои други фактори, еден од проблемите можеби и е платата ,или пак можеби големината на паралелките каде нормално неможе на секој ученик да му се посвети доволно внимание или пак можеби несоодветното образование на тие наставници кои не се способни з атоа |
|||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Тоа и јас го зборувам ако ме сфати. Како наставникот може да го поттикне ученикот во ова демотивирачко и деструктивно време: Само ако му ги отвори очите дека за успех е потребно знаење а не оценка. |
|||
Monuska
Сениор Регистриран: 27.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2128 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Malku docna se vklucuvam vo temava ama eve go i moeto mislenje... Sekoe dete moze da bide pottiknato na soodveten nacin a profesorot ako e vistinski psiholog toj nacin moze da go odredi. Sepak, gi ima sekakvi po svetov ako pogolem del od niv moze da bidat pottiknati za del od niv nema lek, takvite najdobro e da se ostavat da pronajdat sami sto gi interesira i dali voopsto gi interesira nesto povrzano so obrazovanie, no se na se sekoe dete e vredno malku trud od strana na profesorot.
|
|||
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
|
|||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Погрешно е мислењето дека професорот треба да ги потикнува учениците во правец на тоа од нив да направи доктори, инженери, правници... Негова примарна задача би требало да биде да потикне кај ученикот процес на вградување на позитивни вредности, наспроти негативните кои се примаат од улицата. Има еден убав филм на оваа тема со Мишел Фајфер како професорка во државно училиште во кое учат деца кои државата ги отпишала како деликвенти. Не обрнав внимание на насловот на филмот. |
|||
Monuska
Сениор Регистриран: 27.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2128 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Pa ne ni mislev na takvo pottiknuvanje, dosta ni se doktori, inzenjeri i pravnici vo drzavava. Mislev da go pottikne da najde sto samoto dete go interesira i so sto saka da se zanimava, da go pronajde svojot talent. A za pozitivni vrednosti, mislam deka profesorite nemaat bas vreme za seto toa, sepak se toa zavisi od nacinot na predavanje. Decata se kako sungjeri se vpivaat i od se ucat (odnesuvanje, zboruvanje, iskrenost...) pa so toa se ucat i na dobro i na loso. |
|||
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
|
|||
Внеси реплика | страница <1 34567 10> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |