![]() |
|
SCENSKA ILI TEATARSKA FOTOGRAFIJA |
Внеси реплика ![]() |
страница <1234> |
Автор | |
GEMINI ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 311 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zoki sakav da ja dolovam realnata scena, koja vprocem se sostoese od crni platna kako pozadina nekolku predmeti i dvajcata glumci.
Inaku koga fotografiras na prestavi so vakva scenografija bez premnogu detali i sodvajca akteri rabotata na fotografot e dosta poednostavn. Koga imate pogolem ansambal vo nekoi prestavi (so poveke akteri), so posarenolika scenografija, pa promena vo cinovi... rabotata stanuva dosta komplicirana. |
|
![]() |
|
Igor-T ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voobicheno na prestavite na koi sum bil
svetloto e mnogu kontrasno. So golo oko gi primetuvam "izgorenicite", a da ne zboreme shto ke kazhe camerata ! ![]() Kako shto kazha Zoki, reshenie bi bilo da se podigne ambientalnata svetlina i se fino si upadne vo optimalnite granici na mediumot. Toa shto za oko togash bi bilo lito i nekontrasno za kamerata ke bide OK. ============================= Gemini, gledam deka zaedno so slikata koja ja stavash izleguva i "Show this Image on Twitter" i plus edno (vishok) [ /IMG ]. Pogore jas pisha koj drug link od ImageShack da go kopirash i kako megju [ img ] [ / img ] da go paste-irash. Probaj taka. Ako ne biva... ke treba da se videme. ![]() Pozdrav Igor Изменето од Igor-T - 04.Март.2009 во 21:00 |
|
![]() |
|
GEMINI ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 311 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Zoran K ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tokmu toa sakav da kazham Igor. Ne e problem crnata pozadina bez detali, tuku osvetluvanjeto koe treba da bide postaveno za kamerata, a ne kako za pretstavata nameneta za publikata.
Toa se postiga so fino balansiranje na key i fill light od strana na kamerata so hear light koj nikako ne smee da odi nekolku blendi posilno od niv. Bidejki za vakvata fotografija se ima dovolno vreme za podgotvuvanje, podesuvanjeto ne se pravi od oko, nitu pak so proverka od skrinot na kamerata, tuku so rachen svetlomer. Balansiranjeto na svetloto se pravi spored vrednostite sto gi dava toj. Potoa kamerata se stava vo manuelen mode i blendata i vremeto se stochnuvaat spored prochitanite vrednosti od svetlomerot. Vaka sredenata scena se fotografira so poziranje ili so odvivanje na dejstvieto so razni fokalni dolzhini i razni agli bez da mu se misli na ekspozicijata. Site fotograii kje bidat korektno eksponirani i kolor balansirani (se razbira se pravi i kolor balans pred da se fotografira). Sekakov drug mode za fotografiranje sigurno vodi do problemi so eksponiranjeto. Ne treba da spomnuvam deka osvetluvanjeto se mesti spored potrebite na pretstavata ili spored planot za sto kje se koristat napravenite fotografii. Taka sto toa mozhe da bide poramnomerno i pomeko ili podramatichno i pokontrasno i t.n. Vazhno e da se drzhi vo ramkite na tehnichkite limiti na koristeniot alat. ![]() ![]() ![]() ![]() Изменето од Zoran K - 05.Март.2009 во 01:48 |
|
![]() |
|
GEMINI ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 311 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inaku i White balansot e dosta specificen pri fotografiranjeto na scena. Vo teatrite koristat raflektori
cij intenzitet se menuva so REOSTATI. Taka pri namaluvanje na svetlinata ili nejzino zgolemuvanje imame i razlicni parametri na temperaturata na osvetluvanjeto. Zamislete svetat 30 tina reflektori so razlicno nivo na Reostatot i site imaat svoja temoperatura. Trebe da se odbere nekoja sredna vrednost kako ne bi se izgubil tonalitetot na scenata a vo isto vreme colorot na fotografijata da bide prifatliv. Foto shopot mnogu pomaga vo obrabotkata. Zatoa uste na pocetokot rekov deka B/W scenska fotografija e malku po ednostavna. IGORCE GLEDAS DEKA NA PRESTAVA NE MOZES DA FOTOGRAFIRAS. A MORA NA MAJSTOR MICO (INSPICIENTIOT VO STIPSKIOT TEATAR) DA MU TAKSAS PASTRMALIICKA DA PORABOTE MALKU SO REOSTATITE A PO NEKOJ PAT DURI DA SE KACE NA MOSTO PA DA STAVE NEKOE DIFUZERCE (U TEATRITE GI IMA DOVOLNO) NA NEKOJ REFLEKTORI, PA DA SE OPRAVE RABOTATA. |
|
![]() |
|
Zoran K ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beliot balans ne e nikakov problem.
Ako vo scenata ne se koristat kolorirani svetla kako nezin kreativen element, togash posle podesuvanjeto na svetloto se pravi beliot balans i potoa se pristapuva na fotografiranje na taa scena so poziranje ili vo dejstvie. Dokolku se upotrebuva raznobojno svetlo, togash prvin se podesuva onoa "beloto" svetlo, se pravi bel balans na nego, pa potoa se dodavaat koloriranite svetla. Ili ushte poednostavno... dokolku na pretstavata intenzivno se koristat raznorazni kolorirani svetla togash mozhe beliot balans na kamerata da se postavi na priset za toplo sijalichno svetlo ili bilo kade vo rasponot od 2800 do 3200K. Rabotata e sto pri takva eksplozija na raznobojnost nikoj nema da zne koja e pravata boja na osvetlenite objekti i sekoj kje ochekuva lugjeto od nea da bidat nekako oboeni. Vsushnost rabotata so vakvoto scensko osvetluvanje e najlesno bideki e najmalu kritichno od aspekt na dobivanje vistinska boja na akterite. Takva "ispravna" boja vo vakviot sluchaj ednostavno ne postoi i mozhe da bide kolo koja. Nikoj nema da ja sporeduva fotografijata so zhivata scena i da analizira dali bilo malu posino, pocrveno ili pozeleno ![]() Vo sekoj sluchaj, poentata mi e deka za beliot balans se reshava PRED fotografiranjeto, a ne posle nego vo Fotoshop. Eventualnite korekcii vo Fotoshop se pravat dokolku neshto izleglo nepredvideno ili dokolku otposle se saka da se postigne nekakov kreativno/artistichki izgled spored novodojdenite idei. Ne bi trebalo da se potpira na nego kako glaven faktor za odreduvanje na beliot balans. Toa e moeto najdobro lichno iskustvo, a vasheto ili na nekoj drug sekako mozhe da e podrugo. ![]() |
|
![]() |
|
Igor-T ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Edna korekcija okolu poimot inspicient.
Inspicient na angliski e Stage Manager. (menadzher na scenata) Nemozham sega da navlezam detalno shto e negova rabota, povekje obvrski se. Povekje ke najdete online. Svetlata ne se negova nadlezhnost, tuka na svetlo majstorot ili osvetlitel. Kaj nas inspicient i sufler e Lidija (na Rade), a za svetlo e Kicho ( Micho e za soundot. ![]() Pozdrav Igor Изменето од Igor-T - 06.Март.2009 во 18:33 |
|
![]() |
|
Zoran K ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Taka e Igor, no jas veruvam oti GEMINI celo vreme go spomnuva inspicientot kako merodaven faktor vo celava rabota bidejki preku nego i negovio interfon kontaktira so majstorot za osvetluvanjeto.
![]() |
|
![]() |
|
Igor-T ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pushtiv link za interview so Joe McNally i trazhejki negovi photosi kako za primer naidov i na nekolku negovi od pretstavi: ![]() ![]() ![]() Ubavo, ubavo... Pozdrav Igor |
|
![]() |
|
aboskovski ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 09.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Diskutiravme pred 3-4 godini za prednosta na rabota so RAW, pred se poradi WB i "navodnite"izgorenici.
Eve uste ednas, zaradi konsekventnost: Dokolku snimate vo raw: - WB ne igra nikakva uloga, ne mora ni da mislite na toa. Vo post-processot vistinksiot WB se nagoduva za 3 sekundi, bez zaguba na kvalitet. - Ona sto vi izgleda kako izgorenica na JPG mozebi i ne e vistinska izgorenica. So RAW vredi da se proba, posebno pri profesionalni (u)potrebi. Изменето од aboskovski - 06.Март.2009 во 22:18 |
|
![]() |
|
Zoran K ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Potpolno si vo pravo koga velish deka za vakvi seriozni raboti, osobeno so razlichno i daleku od idealno osvetluvanje, najdobro e da se koristi RAW.
Toa nudi fleksibilnost koja ne mozhe da se dobie od JPG. Sepak, vo odnos na beliot balans i ekspozicijata, od moe iskustvo, ne se slozhuvam deka najdobroto reshenie e celosno potpiranje vo post. Iako mozhe i taka da se raboti, ne gledam zoshto bi se troshelo naknadno vreme za nivno podesuvanje i unificiranje (najchesto vo prashanje se stotici fajlovi po proekt), koga toa mozhe ednash da se podesi pred fotografiranjeto i istovremeno tochno da se odredat tehnichkite limiti vmesto da se pretpostavuva za niv. Za merenje na svetlinata treba mozhebi edna minuta, a za beliot balans vo prashanje se sekundi. Bidejki toa se pravi dodeka se sreduva scenata i dodeka akterite se podgotvuvaat na nea, praktichno ne se "troshi" nikakvo posebno vreme. Ako se fotografira dodeka pretstavata odi vo zhivo, sekako deka seto ova planiranje i podgotvuvanje pagja vo voda... Изменето од Zoran K - 07.Март.2009 во 04:35 |
|
![]() |
|
GEMINI ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 311 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Igorce,
Bate Gemini znae dobro sto znaci inspicient. Vo vremeto na komunizmot imase SUFLER, INSPICIENT odgovoren za tonot, PA MAJSTOR na osvetluvanje, SMINKER, KROJAC, SCENOGRAF, TISLERI, MOLERI ... (tatko mi bese 10 godini sekretar vo Stipskiot teatar, pa taka golem del od detstvoto pominav vo tie prostorii). Stip bese eden od retkite vo minatoto koj imase KUKLEN TEATAR vo koj imase vraboteno covek koj gi izrabotuvase i kuklite (CRN VASIL (cicko Vasil koj pokraj kuklar bese uspese i kako glumec). Kako vo procesot na tranzicijata se reducirase brojot na vrabotenite MAJSTOR Mico eden period bese Katica za se. Denes (pretpostavuvam) so masovnite partiski vrabotuvanja se vrabotile luge za odredena rabota. Inaku uste vo pocetokot koga ja vovedov temata rekov deka za nasata rabota e od osobena vaznost MAJSTOROT KOJ RABOTI SO OSVETLUVANJETO no za da ne pisuvam tolku vo narednite tekstovi go koristev zborot INSPICIENT. Izgorenica si e izgorenica samo zavisi dali e od prv,vtor ili .... stepen. |
|
![]() |
|
aboskovski ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 09.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ne rekov deka se' treba da se pravi vo post. Pravilnoto eksponiranje (za RAW) e najbitno (a, voedno i mislev deka pravilnoto eksponiranje se podrazbira). WB ne igra nikakva uloga, i na stotici fotografii moze da im se zadade edna fiksna vrednost vo post-processot so samo nekolku klikovi. Pri toa ne se gubi na kvalitet (za razika od jpg opcijata). Ponatamu, vo vrska so jpg opcijata: sekako kje mora da se koregira WB kaj eden dobar del od jpg fotografiite, bez razlika kako i kolku tocno bil istiot podesen pred fotografiranjeto, pred se' poradi nepredvideni svetlosni efekti i refleksii od oklinata. Zoki, ne mislev da diskutiram za ovaa vekje sekomu dobropoznata problematika (jpg vs raw), no tvoite detalni instrukcii za vaznosta na podesuvanjeto na WB pred fotografiranjeto me navedoa na zaklucok deka pretpoticas rabota vo jpg, a vo gorenavedenite primeri (teatar) toa i ne e bas najsrekjnoto resenie. |
|
![]() |
|
Zoran K ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Angel, nikade ne rekov deka scenskata fotografija pretpochitam da se fotografira vo JPG i zatoa potpolno se slozhiv so tebe deka treba da se koristi RAW.
Nikogash ne sum bil PROTIV rabota so RAW, no sum velel deka ne mora SEKOGASH da se koristi takviot format, nitu pak treba fotografot da se evaluira spored toa dali upotrebuva RAW ili JPG bidejki i dvata formati postojat so mnogu dobra prichina. No za toa vekje imame razgovarano i ne bi se vrakjal na istitiot muabet. Tuku me interesira neshto drugo vo kontekst na temava... Ne znam dali imash praveno scenska fotografija, pa ako si pravel ili ako bi pravel, vo kakov WB mode bi ja stavil kamerata za takva rabota? |
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1234> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |