|
Diskusii za filmovi |
Внеси реплика | страница <12345 7> |
Автор | ||
aboskovski
Сениор Регистриран: 09.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 336 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
.... mene cesto mi se slucuva (onoj "WOW" efekt) koga kje gledam nekoj film posle 15,20,25 godini. Toa se najcesto filmovi koi i vo mladosta mi ostavile silen vpecatok, no sega nekako poinaku gi dozivuvam, pospokojno.....verojatno poradi padot na IQ vo megjuvreme A, mislam i deka so evolucijata na mediumite i navikite na publikata mnogu se izmenija. Aa, i samata publika, nejzinite ocekuvanja i pobaruvanja, pa soodvetstveno na toa i produkcijata. Изменето од aboskovski - 28.Февруари.2009 во 17:48 |
||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Go gledav vcera Slumdog Milionaire pa da si kazam i jas nesto na temava.
Filmot e super, samo iskreno ne mi e za tolkava galama i tolku oskari. Filmot e za na Sundance ne za Oskar. Odlicen film, no sepak predvidliva prikazna. Uste vo prvite 10 minuti znaev kako kje ja raskazuva prikaznata do kraj. Za mene najoskarovski film mi bese Batman. Spektakl od golemi razmeri. |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
fichot
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 26.Ноември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 783 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Burn after reading.
Najdobar film sto sum go gledal godinava (od prethodnite do ovie oskari). Ama ne biva brakava (Coen) dva pati po red da zemaat oskar (lani za No Country for Old Men) Dobar del od nominiranite uste gi nemam izgledano (pretpocitam "original" Dvd-rip ili hd-rip namesto dvd-scr, r5 ili cuvaj boze cam) ama Slumdog ne mi ostavi nekoj vpecatok. Fino filmce. Ama tolku. |
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Vo sushtina, idejata vo ovoj film e ista kako i vo No Country for Old Men (koj za mene e znachitelno podobro napraven) - kako sudbinata i igrata na sluchajot gi prepletuva razlichnite chovechki karakteri, razmisluvanja, reshenija, afiniteti, zhelbi, stravovi i moralni stavovi vo eden zaednichki vrtlog na bezbroj mozhnosti narechen zhivot, koi se usloveni, no ne i kompletno determinirani, od dejstvata i pretpostavkite kreirani od sekoja lichnost posebno.
Toa se umetnichka pretstava na onoa sto E REALNOSTA na zhivotot, za razlika od onoa sto nie mislime deka e ... Tamu glumeshe i Javier Bardem koj maestralno ja odigra svojata uloga (ne veruvam deka kje go zaboravam vo taa rolja), a isto taka se javuva kako glaven protagonist i vo najnoviot "Vicki Christina Barcelona" za koj sto sto Penelope Cruz dobi Oskar. Vo ovoj najnov film na Woddy Allen postoi taa ideja na neochekuvano prepletuvanje chovechki sudbini (kako vprochem vo sekoj negov film) kako sto toa mnogu pokontrastno, poneutralno i podirektno go pretstavuvaat brakjata Coen. |
||
branko_k
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 10.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 682 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
em pokontrastno em poneutralno? inaku burn after reading mene ne mi se dopadna, osven dopadliviot nacin na raskazuvanje svojstven na coen-ovcite, filmot nema sushtinsko tkivo, kako masina za perenje vklucena da vrti vo prazno... vicky, cristina, barcelona navleguva mnogu podlaboko po vertikalata na psiholoshkite profili, svojstveno za woody allen, no ovoj film se razlikuva po dve raboti od prethodnite negovi filmovi: 1. ostavena e njujorshkata estetika nastrana i nervozniot karakter od menhetn i 2. se chuvstvuva za nijansa podepresivna prikazna (mnogu suptilno), osobeno so vmetnuvanjeto na likot na penelope kruz (odlichna izvedba, zasluzen oskar)... go gledav konechno "the reader"... mozam da kazam samo deka dobro ja prati novelata na b.schlink, a so samoto toa go pravi za mene eden od najdobrte filmovi sto sum gi gledal vo poslednite nekolku godini... konechno seriozen (i dobar) film od stephen daldry... |
||
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
"The Reader" mi e tuka na gotovs. Vija denovi ke go izgledam. Sega sakam da go gledam "Ip Man" Za poznatiot uchitel na Wing Chun Kung Fu. Bruce Lee ima trenirano pod nego od 13–18ta godina. (godinite spored wikipedia). Pozdrav Igor PS: Gi imam i germanskiot "Der Baader Meinhof Komplex" ama losha kino snimka.... Изменето од Igor-T - 11.Март.2009 во 23:28 |
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Mislev "poneutralno" od aspekt na nameren nedostatok na lichna interpretacija od strana na brakjata Coen, za razlika od priodot na Woody Allen. A koga rekov "pokontrasno" mislev na sosem malu usileno i poednostaveno pretstaveni karakteri (iako odlichno,odigrani od site akteri). Vprochem, Coen tolku se neutralni sto toa se chuvstvuva kako nekakva sterilnost i navistina izgleda kako sto velish ti - nebare fimlot e mashina za perenje koja raboti vo prazno... Taa praznina e nivnoto distanciranje kako interpreti na onoa sto se zbidnuva. Neobichen i interesen pristap koj sekako nema da mu se bendisa na sekogo, no koj shto sekako ja reflektira vistinskata realnost na svetov vo koj zhiveeme. Sekakva nivna avtorska poraka ili moraliziranje okolu onoa sto sakaat da go prikazhat bi bilo vekje odamna videno i kontraproduktivno na nivnata originalna prezentirachka ideja. Iako i taa ne e 100% originalna... Prvo sto mi pagja na um e Tarantinoviot film "Reservoir Dogs" koj go nachna onoa sto sega go gledame stokmeno od Coen. Изменето од Zoran K - 12.Март.2009 во 01:45 |
||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
No country for old mene mi ostavi vpecatok na nedovrsen. Super e filmot, ama nesto mi fali na kraj.
Woody Alen ne go varam organski taka sto by default nieden negov film ne mi se svigja. Javier Bardem mislam deka imal 10 pati podobri izdanija vo Spanski filmovi sto sum gi gledal. Sinojka go gledav Benjamin Button. Steta sto e predolg. 2.50' e premnogu za nacinot na koj e izmontiran. Kako montazer kje kazam deka od tamu ladno bi izvadil 40' - 60' i filmot kje gi dobiese site oskari . Duri na kraj vidov deka imalo duri i dva montazeri . Steta za odlicnata prikazna koja e razvodnile so nepotrebni sceni. "Reader" go imam doma i denovive kje go gledam pa kje kazam dva tri zbora . Da vi preporacam eden old school film. "There will be Blood" napraven staromodno, so kolor korekcii vo laboratorija, bez moderni kompjuterski Digital Intermediate. I mnogu dobro izmontiran - pola saat nisto ne prozborea, ama ima odlicno tempo. |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
focus
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група Регистриран: 15.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 78 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Bravo Tegla! Tri-cetiri pati go gledam "There will be blood" i sekoj pat se povece se "palam". Bas toj del kade sto ne zboruvaat, samo si rabotat neli, e genijalno sklopen. Samo mislam deka i ovoj film bi mozel da trae nesto pokratko,odnosno deka nekoi raboti mozele da se skratat. Inaku, "No country for old men" mene mi ostavi strasen vpecatok posebno vo fotografijata. I uste eden so strasna fotografija, "The assasination of Jesse James by the coward Robert Ford", uh posebno tie "Shift" objektivite ! |
||
If your pictures aren't good enough, you aren't close enough.
|
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
"There will be blood" e odlichen film od sekoj aspekt. Se slozhuvam so focus deka mozhe da bide pokus ( fokus-pokus ).
Krajot osobeno mi se dopagja, koga se srekjavaat materijalniot i duhovniot hohshtapler... ... zarem ima nekakva razlika megju niv? |
||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Jas kako monter , gi cenam filmovite po vodenjeto na prikaznata, tempoto.... taka sto ne mi teknuva na shift lekjite |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
focus
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група Регистриран: 15.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 78 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Shift lecite gi ima vo "izobilie" vo "The assasination of Jesse James". Posebno vo naratorskite sekvenci koga se zboruva za atentatorot(za kogo vo filmot gledame deka e mentalno retardiran) i vo nekoi kadri vo koi toj "se dvizi, se priblizuva". Znaci, onie deformacii na vidnoto pole (posebno na periferijata na vidnoto pole) koi sega vo ovie vreminja bi gi protolkuvale kako rezultat na post produkcijata, voopsto ne se produkt na istata, tuku se proizvedeni "on set" za vreme na samoto snimanje, sto e uste eden pokazatel na majstorstvoto na Roger Deakins. Roger Deakins za zal kako i Meril Strip stanuva eden od rekorderite vo nominacii za Oscar, osum nominacii a ni eden Oscar (Meril Strip sepak ima osvoeno 2 od 15). Изменето од focus - 13.Март.2009 во 05:37 |
||
If your pictures aren't good enough, you aren't close enough.
|
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Sto podrazbirash pod "shift objektivi"? Ako zboruvash za objektivi, togash se podrazbira nivnata fizichka gradba - shift/tilt. Tie ja imitiraat gradbata na onie objektivi koi imaat mev za podesuvanje na perspektivata po vertikala i horizontala, osobeno praktichni za fotografiranje na objekti kade sto e potrebno da se izbegne geometrijskata distorzija ili da se postigne tochno odreden selektiven fokus. Vakvite objektivi se so fiksna fokalna dolzhina i ne se zumovi.
Ako pak, kolku sto razbiram od prethodnata replika, zboruvash za zumiranje koga glavniot akter e vo preden plan i negovata dimenzija ne se menuva (ostanuva konstantna pri zumiranjeto), dodeka samo pozadinata okolu nego se zumira, togash toa e neshto sosem drugo. Toj efekt se pravi so obichni objektivi i relativno lesno se postiga bez nikakva post produkcija. So malu vezhbanje toa mozhesh i samiot da go napravish dodeka snimash. Prv pat beshe efektno upotrebeno od Spielberg vo "Jaws" (http://www.imdb.com/title/tt0073195/) vo edna scena koga Roy Scheider stoi na plazhata i mu stanuva jasno deka ajkulata e iminentna opasnost za lugjeto vo vodata. Изменето од Zoran K - 13.Март.2009 во 15:28 |
||
focus
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група Регистриран: 15.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 78 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Se slozuvam deka ne bev dovolno jasen. Mislev na efektite kako "dreamlike vigneting" vo Jesse James koi se mnogu interesno izvedeni pri samoto snimanje vo samata kamera.
Vprocem, eve sto kazuva za toa samiot Deakins: A number of shots in Jesse James have a sort of dreamlike vignetting at the edges of the frame. How did you achieve that effect? Deakins: That was done entirely in camera with lenses that are now called ‘Deakinizers.’ I used to use this gag where I put a small lens element in front of a 50mm to get a similar effect. I went to Otto Nemenz and asked how we could create that effect in a better way, with more flexibility and lens length. The lens technician suggested taking the front element off a 9.8 Kinoptic, and also mounting the glass from old wide-angle lenses to the front of a couple of Arri Macros. Otto now rents out three Deakinizers. Removing the front element makes the lens faster, and it also gives you this wonderful vignetting and slight color diffraction around the edges. We used different lenses, so some were more extreme or slightly longer than others. Sometimes we used [Kardan] Shift & Tilt lenses to get a similar effect. Most of those shots were used for transitional moments, and the idea was to create the feeling of an old-time camera. We weren’t trying to be nostalgic, but we wanted those shots to be evocative. The idea sprang from an old photograph Andrew liked, and we did a lot of tests to mimic the look of the photo. Andrew had a whole lot of photographic references for the look of the movie, mainly the work of still photographers, but also images clipped from magazines, stills from Days of Heaven, and even Polaroids taken on location that looked interesting or unusual. He hung all of them up in the long corridor of the production office. That was a wonderful idea, because every day we’d all pass by [images] that immediately conveyed the tone of the movie he wanted to make. |
||
If your pictures aren't good enough, you aren't close enough.
|
||
Внеси реплика | страница <12345 7> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |