|
Целодневна настава |
Внеси реплика | страница <12345> |
Автор | |
Freya
Сениор Регистриран: 29.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 491 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Seto ova do 15:30, koga zvoni i 90% od decata si odat doma. Kako i vo klasicna (ucitelkite,
bez razlika dali se vo celodnevna ili klasicna zemaat ista plata-
ironija sto na celodnevcite 840 den kolku se plaka klasnoto rakovodstvo
im se deli po pola, zatoa sto grizata za decata bila pomala)
zavrsuva rabotnoto vreme na ucitelkata. I sega pocnuva edna ustalena
komedija- edna grupa roditeli koi imaat svoj biznis, ili se drzavni
administrativci ne doagaat vednas po deteto, tuku si se vleckaat do kaj
17 casot. E pa vo niedna kapitalisticka zemja nema vakvo samovolie.
Drzavnite administrativci rabotat do 16,30 casot, doagame odma posle rabota, i ne se vleckame kako sto velis ti tuku trcame kako ludi zatoa stho znaeme deka nasite deca se posledni. |
|
Во мене се борат две личности,идиот и гение, се плашам да не попушти попаметниот.
|
|
Гостин
Гостин |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
јас кога бев второ одд,...одев во целодневен....и што ми фали сега ?? ништо....па и не е толку лошо таму...барем нема дома да седиш за џабе...
|
|
flash-mk
Нов член Регистриран: 24.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 7 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
za kogo kako :)
|
|
Miriam
Сениор Регистриран: 25.Април.2007 Локација: United States Статус: Офлајн Поени: 336 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Учителка, од тебе опишаното мене ми звучи добро за децата, си учат, си играат, супер. Што дека се таму повеќе време? Единствен недостаток е што трае до 3ч а многу малку родители завршуваат работа во тоа време. Според мене би требало да има опција останување до 5-6ч на пример, може и со доплаќање од страна на родителите што ќе ги земаат тогаш.
За учителките не гледам дека е огромен напор, и сама кажа дека се 2 учителки - за наутро и навечер. Исто така, нема повеќе материјал за покривање. Ако слободните занимања со децата (надгледување додека си играат или гледаат тв, цртање итн) се потешки отколку висењето во канцеларија од 11-15ч (затоа што сепак работното време на наставниците колку што знам не завршува со предавањето на лекцијата), тогаш можеби проблемот е во учителот... да не кажам неговата мрзеливост... До овој пост изгледаше загрижена за тоа како целодневниот престој се одразува на децата, ама изгледа поголем проблем на учителите се малку зголемените обврски. Ако ви е толку тешка работата, пробајте некаква друга, каде што се работи до 5-6-6-8ч, па работа до 3ч звучи како розова фантазија. Изменето од Miriam - 24.Ноември.2007 во 15:45 |
|
Try again. Fail again. Fail better.
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
До овој пост изгледаше загрижена за тоа како целодневниот престој се
одразува на децата, ама изгледа поголем проблем на учителите се малку
зголемените обврски.
__________________________________________________________________________________________________________________ Seuste sum zagrizena za nivnoto fizicko zdravje. naprotiv na ucitelite ne im se zgolemeni nastavnite obvrski, imaat vreme, ako citase vnimatelno po dva casa i poveke za edna nastavna aktivnost. Poveke sum za site deca da imaat prodolzen prestoj, a ne da rabotat doma posle doaganjeto na roditelite od rabota.Plukate po pogresni nastavnici, tie od klasicna ako ne stasaat za 45 min, zadavaat rabotata da se zavrsi doma, tocno kako sto kaza Butel. A za trcanjeto na roditelite, zosto deteto ne bi si odelo samo, kako si odi samo deteto od klasicna nastava na istata vozrast? Izjavite od tipot ...bev vo celodnevna i mi bese ubavo... pokazuvaat deka ucitelkite od celodnevna, barem poveketo si ja vrsat rabotata inaku decata ne bi sakale da odat na skolo. |
|
Miriam
Сениор Регистриран: 25.Април.2007 Локација: United States Статус: Офлајн Поени: 336 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Учителка, можеби грешката е во мене, но навистина не разбирам што сакаш да кажеш - дека е добра или не целодневната настава? Некои мислења ти се контрадикторни - еднаш велиш дека не треба да има, родителите сами да си обезбедат бебиситерки, друг пат дека треба да е задолжителна таква настава за сите, трет пат дека е загрозено физичкото здравје на децата. Ако е вистина третото, зошто би сакала да важат првото и второто?
Ако на учителите не им се зголемени наставните обврски, кој е проблемот да бидат платени подеднакво со учителите во обична настава? За трчањето на родителите - па проблем е, затоа и е измислена целодневната настава, да бидат децата згрижени додека се тие на работа. За еден родител е подеднакво лошо дете на прво одделение да се враќа само дома во 11ч или во 15ч, во секој случај само минува улици и седи само дома неколку часа во кои не се знае што ќе му текне. Не мора сите учители да седат до 5, ама како што реков, да има можност, со екстра доплаќање макар, да седат и до покасно. Изменето од Miriam - 24.Ноември.2007 во 16:34 |
|
Try again. Fail again. Fail better.
|
|
Freya
Сениор Регистриран: 29.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 491 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Dete od 6-7 gofini da si odi samo?! Ti sigurna si deka decata od 6-7 godini stho odat vo klasicna nastava si odat sami doma, ili doaga nekoj da gi zeme? |
|
Во мене се борат две личности,идиот и гение, се плашам да не попушти попаметниот.
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Dete od 6-7 gofini da si odi samo?! Ti sigurna si deka decata od 6-7
godini stho odat vo klasicna nastava si odat sami doma, ili doaga
nekoj da gi zeme?
_______________________________________________________ Da sigurna sum bidejki 99% od decata vo Makedonija ucat vo klasicna nastava. I nivnite roditeli rabotat, nemaat site babi i dedovci. Moite deca sedea sami, pogolemiot se grizese za dve godini pomaliot brat. Tokmu zatoa sto ne se dozvoluvase celodnevna za site ucilista. Fizickiot napor e tokmu zatoa sto vo ucilistata nema prostorii za odmor. Na prvo mesto parite da ne odat kaj gazdata na iznajmenata kujna, tuku da se organiziraat roditelite, pa da se izborat pogolem procent da ostanat vo uciliste. Roditelskiot sovet da obezbedi prostorii kade decata ke si sednat, ke gi sobujat paticinjata. Ne me napagajte mene, ucitelite koga diskutiraat za ovoj problem vednas kako i na Forumov gi napagaat za kratkoto rabotno vreme, a bozem golemata plata. Celodnevnata nudi po kvalitetna nastava- no nema kvalitetni uslovi vo nasite ucilista. |
|
Цаци Галапчарот
Сениор Регистриран: 24.Јуни.2007 Локација: Byelorussian SSR Статус: Офлајн Поени: 955 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kude ove ucitelice, ne pustam dete ni moga komsiju
|
|
Julija
Сениор Регистриран: 02.Март.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Децата мора некој да ги зема... денес времето е такво... наоколу има секакви манијаци, педофили... скраја далеку... какво оставање дете само да се враќа дома?!... Па и надвор кога играат, со пријателките сме договорени секогаш најмалку една од нас да биде во близина на децата и да надгледува... Инаку јас сама се враќав дома од училиште и сама одев да си играм надвор, или понекогаш со сестра ми, но тогаш беше друго време... |
|
|
|
Julija
Сениор Регистриран: 02.Март.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Баш добро што го напишавте просечниот распоред на часови во целодневната... Забележувам дека тој е сличен со оној по кој ние се раководиме... Зар не мислите дека два часа еден по друг од ист предмет е премногу за деца до 4-то одделение? Колку што знам, дете од прво одд. држи внимание на часот 15-20 минути, а тоа се зголемува прогресивно за 5 минути во секое наредно одделение. Па зар не мислите дека е подобро часовите по македонски и математика да бидат разбиени со некој друг предмет, како на пример музичко, ликовно или ЗПО, колку да се избегне монотонијата и презаситеноста од еден предмет, а и да им се дозволи на децата да го заборават она што го учеле претходходно, па повторувањето да го претвори стекнатото знаење во трајно... Добив забелешка дека моето дете учи и дома... Зошто е тоа така? Затоа што знаењето што го стекнало на школо или не е добро усвоено (пропуст на наставникот, дупки во неговите знења...) или пак преоптовареност на самите часови... На пример, математика: зададени се 6 задачи со пресметување на табла, од кои секоја содржи по 10 збира или разлики. На дете од второ одделени му требаат околу 35 минути да ги препише од таблата, а му остануваат само 10 минути за да ги реши... Нормално, невозможно... На писмена: задачите не се само со пресметување, туку се 50-50 пресметување и текстуални, иако на процентот на работење текстуални задачи на час е околу 15%... Да не зборуваме за неусогласеноста на материјалот по математика со ЗПО при изучувањето на месеците, деновите и часовите...Сега зборувам конкретно за второ одделение, но сигурна сум дека има слични примери и за другите одделенија... Двајцата наставници треба заедно да седнат и да го обмислат наставниот план за соодветната школска година, а не секој да прави наставен план само за своите предмети...така се добива само една клепаница и ништо повеќе... Заклучок. Целодневната настава е добра за децата, но треба да биде поразновидна. Така и на наставникот и на децата ќе им биде интересно на часовите... Забелешки за коментарите за платите. Платите се разбира се мали - тоа е факт- но мали плати имаат 90% од родителите чии деца се во целодневна. Општата состојба е таа. Наставникот кој си ја сака работата ќе предава совесно, а кој е дојден во настава само за да зема плата, тоа ќе го прави како било, дури и да му е платата поголема... Заклучок. Не може секој да биде наставник! Изменето од Julija - 26.Ноември.2007 во 13:08 |
|
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Julija stojam zad ona sto go zboruvam. Obrazovanieto ni e za nikade i sto e najtragicno nikomu ne mu egajle.Taka e propisano, a organizacijata na rabota e individualna rabota na nastavnikot, kako i sorabotkata megu dvete koleski, a mnogu pati i od uslovite koi gi ima ucilisteto. Koga zboruvam, zboruvam prvenstveno za decata, a potoa za nastavnicite, pa i za roditelite. Mojot revolt e sto site se staveni vo ist kos, nastavnik koj go baraat roditelite zaradi svojot avtoritet i kvalitet raboti so 25-35 deca so godini vo celodnevna, planira, integrira, prosiruva znaenja, gi raboti site predmeti so podednakov intenzitet i kvalitet, raboti po sovremeni formi i metodi, gi uci duri i kompjuteri, simnuvanje potrebni podatoci od internet, nabljudenija i poseti...ne dozvoluva doma da se raboti so decata i roditelite toa go pocituvaat zatoa sto zaklucile deka nivnite deca dobro napreduvaat vo uciliste e platen isto, duri i za 420 den pomalku od onoj koj raboti vo klasicna so 9-15 deca zaradi toa sto so svojot los odnos, ne rabotenje nikoj ne go bara.Fakt e deka ima i obratni situacii, klasicnite polni, a celodnevnite poluprazni zaradi ona sto prethodno go kazav, ili zaradi toa sto so decata se raboti samo prepisi resi matematika 4 casa, makedonski 4 casa, tek tuk priroda i opstestvo, a za likovno, fizicko i muzicko ne cule.. Ima grizlivi roditeli koi gledaat sekoja minutka da ja iskoristat da bidat so svoeto dete, ama ima i takvi koi celodnevnata ja dozivuvaat kako spas i osloboduvanje od rodenite deca. Sedat doma, imaat pari,1800 den nisto ne im znacat, si setaat, a decata gi nosat najrano sabajle a gi zemaat najkasno. Tokmu tie predizvikuvaat najgolem revolt kaj nastavnicite, zaradi toa sto i nastavnicite se roditeli, pa dodeka tie gi cekaat "grizlivite majki" nivnite deca nekade sedat sami. Isto taka e fakt deka celodnevna imaat samo skopskite ucilista, nigde vo vnatresnosta nema i ne se dozvoluva da ima iako i tamu mnogu roditeli imaat potreba od takov vid zgrizuvanje.
|
|
orlov
Сениор army veteran 2001 Регистриран: 26.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11342 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Од целодневната настава нема фајде. Единствено во времето кога таа се воведе ни беше од корист што децата ни беа згрижени додека бевме на работа. Но тоа беше во почетокот или средината на седумдесетите години од минатиот век.
Изменето од orlov - 28.Ноември.2007 во 18:27 |
|
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Pocetokot na sedumtesetite postoeshe dneven prestoj kade decata se prifakaa posle casovi i ne beshe obvrzna tuku poveke zgrizuvacka ...se pishuvaa domashni...
------------------------------------------------------------------------------------------------- Kukame deka ucilishtata nemaat pari a im se odzemaa kujnite koi im bea edinstven izvor na prihod od koi se opremuvaa ucilishtata... Sega se bogati privaten gazda- a ucilishtata mu se staveni vo funkcija na bogatenje. Drzaven prostor...drzaven kadar...privatno bogatenje. |
|
Внеси реплика | страница <12345> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |