![]() |
|
Тестирања на крајот на учебната година |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 2627282930> |
Автор | |
magdalena ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група ![]() ![]() Регистриран: 24.Декември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
navistina e glupost,pa ne mozes za site 13 predmeti da polagas i da izvades odlicni otcenki...sekako deka ne mozes da naucis 9-10 knigi so 200 st za mesec. podobro e da sekoj mesec ili nedela da se polaga za razlicen predmet...
ti ke cekas den pred testovite da ucis? a so ke praes cela godina mislis da spies? ke si zemes po red ke si gi ucis lekciite, najvaznoto ke si go zapametis i toa. jas potpolno sum ZA vakvite testovi zosto barem malku ke se potrudime nie ucenicive da ucime za znaenje a ne za ocenka i nema da trcame po profesorite i da gi molime da ni napisat pogolema ocenka kako sto sega pravime. ke znaeme deka taa ocenka ni e zasluzena a ne pokloneta t.e ke znaeme kolku mozeme da postigneme nesto vo zivotot. a so poklonetite ocenki koi na zalost mnogu gi ima samo ke se lazeme s*be si.
|
|
Those who love deeply never grow old; they may die of old age, but they die young!
|
|
![]() |
|
ПодВодно ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 09.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 7391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Тестирањата на крајот на учебната година не се лоша идеа. Секоја засегната страна ќе добие фидбек од кој ќе извлече поука: не само наставниците и учениците, туку и Бирото за развој на образование и другите „виши инстанци“, судии и кадии. Но, имајќи ги на ум споменатите недостатоци на замислата, кои Палестинец и други реално ги елаборираа, за почеток доволен ќе биде срамот. Или пак некој смета дека таквата инвестиција нема да се исплати доколку не падне некоја глава!?
|
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...Buserce ...biserce...me iznasmea slatko...pa dobro be milo kako inaku osven pismeno bi gi reshila dropkite.Pa i na tabla se tretira kako pismeno, shtom za doagjanje do odgovor se bara pishuvanje. Polesno ti e deka pri prezentiranje na reshenieto moze da ti se ukaze na greshkata pa da izvrshish popravka. na reshenijata na test nema pomosh. |
|
![]() |
|
Гостин ![]() Гостин ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ма нека им стават тестирање да го згрејат столчето
![]() |
|
![]() |
|
Палестинец ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 24.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 12129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Уживај.....и да има.....оценките ќе ти бидат тие што си ги имала пред тестирањето. |
|
![]() |
|
BisernA ![]() Сениор ![]() Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
искрено се надевам дека нема да има никакви тестови...
|
|
![]() |
|
Палестинец ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 24.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 12129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Гарант ништо нема да биде од тоа..... ќе видиш........а и да биде нешто..... само ќе биде чиста формалност..... |
|
![]() |
|
BisernA ![]() Сениор ![]() Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
еве јас сум ви пример за брзање на тестови,... минатата година немав ниедна единствена точно решена дропка
![]() а не е работата дека јас не учам или дека ми ги поклонуваат оценките... мислам дека подобро одговарам усно... и сега на крај нас тестови ќе ни лупнат... и гарант ќе си расипам некоја оценка заради тоа мое брзање.... ![]() |
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
... i da sakam ne mozam da te demantiram
![]() |
|
![]() |
|
Палестинец ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 24.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 12129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
По предметот Биологија во Повеќето Стручните Средни училишта се изучуваат 3 часа и тоа во паралелките со трет степен (само во прва година), а останатите паралелки се по реформирана програма (т.е Фаре) каде овој предмет не се изучува.....Продолжувам...
Имаш случај да професорот има само три часа со еден единствен клас со околу 30 ученика (можеш да замислиш какви ученици се..... каква оценка и да пишеш единица или двојка нема да отстапуваш односно нема да се најдеш во квотата 10 %-намалување на платата.....обратно... многу големи ти се шансите да влезеш во квотата 15 %- зголемена плата) останатото го надополнува со Проектни активности и Библиотека. А имаш случај каде професорот предава Македонски Јазик и има 7 паралелки (со различен квалитет) со 30 ученика или вкупно 210 ученици кај кои постои огромна можност да се најде во квотата 10 %-намалување на плата. И на крај според екстерното оценување ќе го добиеме следното: Професорот што предава во една паралелка и по една наставна програма каде идат полуписмени ученици и кои најлесно се оценуваат ќе биде награден....а Професорот кој предава две или повеќе наставни програми (Класичната и Фаре програмата се разликуваат) во повеќе паралелки со повеќе уеници ќе биде казнет. Демантирај ме, ако не е така. |
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
... sekogash...vo komisiite za podgotovki ima nastavnici/profesori koi podgotvuvaat testovi... odnosno za 1 zadaca za test se razgleduvaat povekje ponudeni zadaci (ajtemi)i od niv komisija vrshi izbor. Vo pregleduvanjeto ucestvuvaat nastavnici od cela Makedonija. Nema takareci nikakvi razliki vo nacinot na sostavuvanje i pregleduvanje na testovite od onie za maturskiot ispit.
|
|
![]() |
|
Палестинец ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 24.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 12129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ајде да ви појаснам ....иако и во Министерството за образование и во Бирото за развој на образование не е уште до крај прецизирно.
Екстерното проверување на постигањата на учениците на крајот на секоја учебна година (тука би рекол наставна година) се спроведува врз основа на стандардизирани тестови изготвени од Бирото за развој на образованието, а ги спроведува Министерството и Држаниот просветен инспекторат. Резултатите од ова проверување не влијат врз општиот успех на ученикот (односно на неговите оценки) освен ако разликата помеѓу оцената од ова испитување и оцената пишана од наставникот се разликува за повеќе од една оценка (што ќе следува ако се случи ова немаат пропишано....ова се однесува за учениците) Свидетелство за завршена година се издава после ова екстерно испитување. Понатаму.....Министерот изготвува ранг листа.....20 % од наставниците кај кои има најмали отстапувања од добиените показатели им се зголемува платата за наредната година 15% од примањата што ги имале претходно (дали ранг листата ќе биде на државно, локално или училишно ниво....не е дефинирано). Ако три години по ред покажат вакви резултати.....се унапредуваат во наредното звање. Обратно..... 20 % од наставниците кај кои има најголеми отстапувања им се намалува платата за 10% за наредната година. Ако три години по ред покажат вакви резултати....им престанува работниот однос. Ако три години во текот на мандатот на директорот најмалку 10 % од наставниците од неговиот колектив се во тие 20 % кај кои има големи отстапувања и него му се намалува 10 % од платата. Нема да го коментирам законот. Само би кажал мое размислување......Нели е подобро во Бирото за развој на образование да се вработи по еден соодветен човек за секој предмет (гимназиско и стручно образование) кој ќе изработува стандардизирани тестови за секоја тема по определен предмет, а професорите (за кои овие тестови би биле недостапни) ќе оценуваат според клуч кој ќе им биде испратен по изработката на тестот....Крајната оценка нека биде една средна оценка од сите тематски оценки..... Така ќе нема големи забелешки од родителите....а за професорите чии што ученици покажуваат константно слаби резултати да следува соодветна казна или прекин на работен однос. |
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
... jas negde podolu napishav deka otstapki se dozvoleni do 2 ocenki, shto znaci na ucenikot kako i na nastavnikot mu se dava moznost za greshki. Vo mojata dosegashna praksa ne sum zabelezala ucenik koj usno znae za 5 a pismeno za 1. sekogash se slucuvale mali ostapuvanja od ocenite no najmnogu do 2 oceni,odnosno da se dobie 4 eventualno 3. Sigurno deka nastavnicite nema da si dozvolat decata da ne gi podgotvat, odnosno ke rabotat na testiranje posle sekoja tema, ke gi podgotvuvaat ucenicite za odnesuvanje pri davanje odgovori na testovi. |
|
![]() |
|
Andjelina ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Miss High Hill’s Регистриран: 07.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 14129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
да,познато е дека и тоа го има.не се сетив
|
|
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува
|
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 2627282930> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |