Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Izzi
Сениор
BRAINIAC
Регистриран: 18.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4475
|
Испратена: 30.Ноември.2008 во 17:57 |
|
|
|
Izzi
Сениор
BRAINIAC
Регистриран: 18.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4475
|
Испратена: 30.Ноември.2008 во 18:03 |
Fly_By 2Будали со муда к'о кокосизапазете го третиот
Изменето од Izzie - 30.Ноември.2008 во 18:03
|
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 06.Декември.2008 во 19:32 |
P 47 thunderbolt, добар авион од 40-ите, има и наоружување од ракетки, а поради практичноста мислам дека е користен и во кореанската војна (но не сум сигурен за ова), битно е дека е внесен во употреба кон крајот на ВСВ и е доста успешен
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 06.Декември.2008 во 19:34 |
ти реков на почеток на темава дека хариерот е добар
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 08.Декември.2008 во 18:00 |
можда не е соодветно на темата, но ипак е поврзано на некој начин, пошто се жалевте дека немаме воена сила еве ви, можда после овие возила ќе преминат на тенкови и на крај на авиони ипак е некој почеток, само ако не го купат Македонија има шанса да произведува оклопен транспортер |
|
|
|
Автор: Александар Божиновски |
|
Македонија
се наоѓа пред голема шанса за производство на сопствен оклопен
транспортер. Предлог-проектот веќе е доставен до Владата и доаѓа
директно од украинската влада и се однесува на изградба на фабрика за
производство на оклопен транспортер во Македонија. БТР-4 „Букефал“
официјално е регистриран како македонско-украински транспортер, бидејќи
во неговиот развој учествувале и група македонски инженери. Во
почетокот транспортерот само би се склопувал во државава, а подоцна дел
по дел би се преземало и производството на одредени делови. За
„Букефал“ интерес веќе пројавиле армиите од регионот - Србија, Босна и
Херцеговина, Албанија... Дали ова ќе се оствари ќе зависи од
Министерството за одбрана и неговата одлука за кој транспортер ќе
пресече. Во конк*ренција покрај украинско-македонскиот транспортер ќе
бидат и финскиот „Патриа“, австрискиот „Пандур“ и швајцарскиот
транспортер „Пирана“.
Од канцеларијата на вицепремиерот Зоран
Ставревски не добивме мислење за овој проект, додека Зоран Коњановски,
министерот за одбрана, вели дека проектот се анализира.
- Ова е
првокласен транспортер, двојно поевтин од другите и ќе отвори нови
работни места во двете исклучително пријателски земји - вели Витали
Москаленко, амбасадорот на Украина во Македонија.
Се предвидува во почетокот да се отворат стотина работни места. Фабриката за склопување би можела да се изгради за 9 месеци.
Министерството
за одбрана, во согласност со барањата на НАТО до крајот на 2009-та,
треба да набави 30 нови транспортери, а до крајот на 2015 македонската
армија треба да има 80 нови транспортери.
БТР-4 „Букефал“ е
транспортер правен врз основа на легендарниот руски транспортер БТР-80,
кој веќе десетина години го користат АРМ и МВР. Проектот го образложува
Димитриј Александровиќ Перегудов, директор на фабриката
„Укрспецекспорт–Укринмаш“.
- На проектот работеа околу 70 луѓе.
Се решивме да работиме со Македонија затоа што таа е една братска и
пријателска земја, со која речиси сме соседи. Ни одговара и тоа што
менталитетот, но и ситуацијата во двете земји се слични. Нам стара
Европа не ни помага. Мораме сами да си помогнеме. Направивме одличен
транспортер и сакаме со помош на Македонија да ги освоиме балканскиот и
светскиот пазар - објаснува Перегудов.
Јовица Ѓуричиќ е еден од
македонските инженери што учествувале во развојот на „Букефал“, воедно,
сопственик на скопската фирма „Специјална опрема Скопје“ (СОС).
-
БТР–4 „Букефал“ е модерен оклопен транспортер, кој е направен да ги
задоволи сите потреби на современите армии по НАТО-стандардите,
истовремено зачувувајќи ги сите добри карактеристики на семејството
транспортери од типот БТР. Украинските конструктори од фабриката
„Морозов“се познати како конструктори на легендарниот советски тенк
„Т–34“ од Втората светска војна. Таа школа на конструктори и денес
работи на конструирање, модернизација и производство на оклопна техника
од најразлични профили, не само за потребите на украинската армија туку
и на многу други армии низ светот. Во таа смисла уште одамна се
зафатија со нови разработки на БТР–80, кој сè уште е еден од најдобрите
и се наоѓа во состав на многу светски армии. Од таа разработка
произлезе одличниот БТР–3, кој е продаден и успешно се користи во
неколку земји во светот. Стремежот на Украина за влегување во НАТО,
поставените задачи за компатибилност со НАТО и имплементирање на
важечките стандарди на НАТО во оваа област доведоа до производство на
нов транспортер БТР–4. Во таа фаза пред неколку години се приклучи и
стручниот тим на македонската фирма СОС, со задача на целосно
вклопување на транспортерот во барањата на НАТО-земјите и понатамошна
комерцијализација на пазарите што порано не беа својствени на
„источната“ техника. СОС преку договор за заедничка работа и
комерцијализација е поврзан со своите украински партнери „Морозов“ и
државната компанија „Укрспецекспорт–Укринмаш“ од Киев и заедно со нив
ќе го нуди овој производ. Ќе настапиме на најголемиот светски саем на
вооружување и воена опрема идната година во Абу Даби - вели Ѓуришиќ.
Покрај
Македонија, според официјалните податоци од министерствата за одбрана
на балканските земји, набавки на транспортери планираат и Србија,
Албанија, Црна Гора, Бугарија и Романија.
„Букефал“ рамо до рамо со најдобрите
Перформансите
на БТР-4 веќе биле тестирани на полигоните во Украина. Според
Перегудов, „Букефал“ е рамо до рамо со најсилната конк*ренција, како
финската „Патриа“, австрискиот „Пандур“ и швајцарската „Пирана“.
-
Нашата најголема предност е цената. „Букефал“ ќе чини приближно еден
милион евра, додека другите не се поевтини од два милиони евра - вели
Перегудов.
„Букефал“ има погон 8 х 8. Тежината му се движи од
17,5 до 23 тони во зависност од нивото на оклопна и противминска
заштита. Посадата ја сочинуваат возачот, командирот и
операторот–нишанџијата и има можност да превезе десантно одделение од 6
до 8 војници. Покрај заштитениот транспорт, одделението може и да
дејствува од внатрешноста со личното вооружување. Возилото, покрај
греење и климатизација, е опремено и со уред за заштита на посадата и
војниците во случај на хемиска или нуклеарно-биолошка опасност.
„Букефал“ има можност и за активно учество во боеви дејства. За таа цел
е опремен со боев модул „штурм“ (купола со вооружување, која се наоѓа
монтирана на горната страна). Модулот е без посада со телевизионо
дистанционо управување од страна на операторот, кој седи во
внатрешноста на возилото и командирот. Вооружувањето се состои од топ
со калибар од 30 милиметри, спрегнат митралез со калибар 7,62 мм,
автоматски фрлач на гранати со калибар од 30 мм (опција 40 мм) и против
оклопни ласерско водни ракети „Бариер“. За заштита и маскирање е
предвиден фрлач на чадни кутии. Модулот е опремен и со модерна
оптоелектроника од француската компанија „Сажем“. Модулот содржи
дневно–ноќни камери, термокамера, ласерски мерач на далечината,
ГПС-уред и многу други софистицирани „ситници“. Возилото е опремено и
со современ систем за комуникација од американската фирма „Харис“, што
овозможува комуникација и содејство со другите единици од разни
земји-членки на НАТО. На уреден пат може да се движи со брзина од 110
км/час. Конструкцијата овозможува и совладување водни пречки со пливање
без никаква претходна подготовка со брзина до 12 км/час. |
http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&EditionID=258&top=1&ArticleID=13158
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Callidus
Нов член
СССР
Регистриран: 13.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 21
|
Испратена: 08.Декември.2008 во 19:27 |
Bravo!
Redno e vekje da se osvrneme malku na NASHE proizvodstvo - dodusha vo prvo vreme sklopuvanje, ama ponatamu...proektov moze da se tera daleku.
Iako sum pesimist vo pogled na razvivanje na avion po vakov princip (sorabotka so druga zemja). Ogromen proekt e.
"Bukefal" e uspeh :)
|
Not one step backwards!!!
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 09.Декември.2008 во 17:28 |
ова може да ве интересира
Понеделник, 24 Ноември 2008 03:44 |
Во
1970-тите години за прв пат на американските сателитски фотографии за
прв пат се појави овој објект се мислело дека е нормален Џамбо Џет во
изградба на земја, но кога подоцна бил фотографиран пловејќи во вода,
американските разузнавачи биле зачудени - "што е ова?"
"Каспиското
морско чудовиште" на сликава се движи со брзина поголема од 500 јазли,
а тежи преку 540 тони! Екраноплан не се вбројува во воздухоплови ниту
во бродови, едноставно е мешавина од двете. Се движи по динамичка
перница од воздух која се создава од движењето нанапред кое го
остварува. Има слични карактеристики како повеќето лебдечки направи - и
обете летаат на мало растојание од површината, но не може да лебди
додека е неподвижен.
Овие летачки бродови се огромни во
големина и се движат со голема брзина, па се до падот на комунизмот во
раните 1990-ти години беа чувани во тајност од светот. Нивната предност
се состои во тоа што тие се буквално невидливи за радарите бидејќи
летаат на само неколку метри од водената површина. Замислете стотици
вакви бродови да нападнат една земја, буквално би биле незабележани се
до моментот кога би се приближиле до самиот брег. Се
започнало како многу амбициозна програма лансирана во 1960 година кога
Екранопланот успешно ги помина сите летечки тестови. КМ или Каспискиот
морски звер - 540 тонска машина била изградена со многу понапредна
технологија од актуелната на Западот. Причината што е толку голем се
потребите за тестирање на основите на еден ваков дизајн. Сите тестови
биле успешни па во 1967 година била постигната неверојатна брзина од
500 јазли и висина од 20 метри, иако почетната максимална висина била
само 3 метри. Осум КМ биле направени со различни спецификации. Како што
Екранопланот забрзува, воздухот е компресиран под неговите кратки
стабилизирачки крилја се додека нема доволно притисок за да биде
создадена сила за подигање, која го одржува леталото во воздух. Ова е
познато како Wing-In-Ground effect а овие летала уште и се нарекуваат
со кратеницата WIG. Огромната
брзина која Екранопланот може да ја постигне се должи на фактот што
нема триење помеѓу трупот на леталото и водата. Сите Екраноплани се
амфибиски летала и лесно можат да летаат над земја или вода со огромна
брзина, се додека површината е релативно рамна. Обично тргнувањето и
застанувањето се извршува од вода, но не мора да биде правило. Последниот
Екраноплан бил изграден во 1987 година во поранешниот Советски Сојуз и
бил 100-процентна борбена платформа која можела да испалува проектили и
да пренесува војници. LUN тежел 400 тони и носел 6 големи проектили на
горниот дел од трупот и можел да пренесува тенкови и камиони во
огромниот карго простор. Во времето на распаѓањето на Советскиот Сојуз
вториот LUN бил во изработка, но поради финансиските тешкотии армијата
го откажала проектот. |
(материјалот е превземен од македонскиот сајт за авијација)
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 19.Јануари.2009 во 15:33 |
ова е Hs-129B-3/Wa 1944 видете го топот па коментирајте
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
fiks
Администратор
ПРАВДОЉУБЕЦ
Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
|
Испратена: 06.Март.2009 во 09:51 |
Топот што ќе го коментираш,отворач на конзерви
Забеган а што авион е тоа бе?
|
Само шлаг пена ќе бидеме. Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии.
|
|
fiks
Администратор
ПРАВДОЉУБЕЦ
Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
|
Испратена: 06.Март.2009 во 10:13 |
еве една страна горе долу доста добра за WW2
http://www.svetskirat.net/
|
Само шлаг пена ќе бидеме. Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена, само шлаг пена ќе бидеме и можеби неколку жолти ракии.
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 06.Март.2009 во 21:26 |
fiks напиша:
Топот што ќе го коментираш,отворач на конзерви
Забеган а што авион е тоа бе? |
фикс, за малце помислив дека ќе приумре темава значи тоа авионот со „отварачот на конзерви“ е Hs-129B-3/Wa, германски е и е направен кон крајот на војната инаку „отварачот“ е голем за неговото време, секој топ исфрла огромни зрна кои можат со 1-2 погодоци да срушат авион, проблемот е што брзо се распаѓаат и треба да се пука од блиску за да се има асален погодок обично вакви топови имало на тешките бомбардери, но и на ловците муабетот беше што овој изгледа како поголем од другите, ама може така ми се чини, може има само подолга цевка, не можев да најдам податоци
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 06.Март.2009 во 21:34 |
добра страна, има и некои авиони првпат што ги гледам, а има и подетални информации за оние за кои знам инаку јас имам еден тон нови авиони за прикажување, вреди да ги постирам?
Изменето од zabegan - 06.Март.2009 во 21:46
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 07.Март.2009 во 14:54 |
бидејќи имаше многу љубители на руските авиони на форумов еве уште еден, користен на источниот фронт исто како Штурмовикот, само што овој е „лесен“ тежок бомбардер Pe - 2
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
zabegan
Модератор
Другарот на Мона Лиза
Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
|
Испратена: 15.Март.2009 во 13:57 |
извидничкиот Fieseler Fi 156
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|