IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2223242526 55>
Автор
Порака
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Септември.2008 во 16:40

ФОРМУЛА 1 - ВО НОВ ОБИД ДА СЕ НАМАЛАТ ТРОШОЦИТЕ И ДА СЕ ЗГОЛЕМИ ВОЗБУДАТА

Мозли бара исти мотори во Ф1!

Претседателот на ФИА, Макс Мозли вели дека сака сите формула 1 тимови да користат ист мотор. Англичанецот во интервју за францускиот Л'Екип открива дека со идентичен мотор ќе се намалат трошоците, а во исто време развојот кој го прават формула 1 тимовите ќе биде далеку позначаен за обичните автомобили.

Мозли, нарекувајќи го сегашниот тренд на трошење на технологија на тимовите "ирационален", исто така додава дека сака и стандардни суспензии и менувачи во спортот. Формула 1 тимовите моментално се во задолжителното "замрзнување" на развојот на моторите, а некои како Рено се жалат дека паднаа зад ривалите бидејќи тие го прекршуваат духот на правилата.

"Не можам да сфатам како можеме да бидеме казнети уште три години", вели шефот на Рено, Флавио Бриаторе.

По шокантната победа на Себастијан Фетел во Скудерија Торо Росо на Италијанското ГП во Монца, повторно се потенцираше разликата помеѓу неговиот СТР3 болид со мотор на Ферари и болидот со мотор на Рено на сестринскиот и "поважниот" тим, Ред Бул Рејсинг.

Иако подобрувањето на моторите не е дозволено, производителите можат да менуваат делови во дискреција со ФИА, ако се намалуваат трошоците или се подобрува постојаноста. Таквите додатоци можат да дадат и подобри перформанси.

Повеќе тимови се незадоволни од ситуацијата со која би имале послаб мотор најмалку до 2013, доколку не се сменат правилата и лобираат за промени во ФИА.

"Само сакаме да биде поеднакво меѓу сите мотори на стартот. Многу тимови мислат така и ФИА мора да реагира. Фернандо Алонсо ја одложува одлуката за тоа дали да остане во Рено токму поради тој проблем", вели анонимен извор од еден тим.

Шефот на Ред Бул Рејсинг, Кристијан Хорнер вели дека е потполно зад иницијативата да се "израмнат" перформансите, велејќи дека е невозможно да остане вака, каде што некои производители имаат предност од над 30 коњски сили.

"Рено ни дадоа многу добри услуги. Лани имавме конк*рентен болид, а оваа година другите се пред нас. Очигледно нема многу разлика помеѓу двата тима на Ред Бул, така што е важно да се реши ова. Проблемот е што тие го сфатија 'замрзнувањето' вистински и платија казна за тоа. Не верувам дека во Рено ќе се пресреќни да продолжат така пет години. ФИА ги има сите информации", додава Хорнер.

Сепак, Хорнер не смета дека победата на Торо Росо направи притисок кон Ред Бул.

"Ова е победа за Ред Бул. Сите знаеме дека Себастијан е новата ѕвезда. Како тимови ние ги делиме информациите отворено и го правиме тоа две и пол години. Единствената разлика е во возачите и во моторот", смета Хорнер.

Трофеите во Монца ги прекршиле правилата?

Трофеите кои беа доделени на победникот на трката во Монца, Себастијан Фетел и на Хеики Ковалаинен и Роберт Кубица наводно ги прекшуваат спортските регулативи на формула 1. Многумина беа изненадени што по Италијанското ГП, наместо традиционални трофеи, на тие на подиумот им беа доделени сребрени награди во форма на логото на главниот спонзор на трката, Банко Сантандер.

Блогерот Шеибан Шакери пак ги "пролиста" спортските регулативи на ФИА и откри дека според нив ГП промотерите мораат да претстават трофеи "во форма на традиционални купови". Според Шакери, трофеите треба да претставуваат уметничко дело, од кристалната ваза во Монтреал до сребрениот волан во Будимпешта.

"Сите сме свесни за Банко Сантандер. Нивното лого е на сите страни во ТВ преносите. Логовците се добри, но трофеите треба да останат трофеи", вели Шакери.

Ф1 ФЛЕШ

Мекларен застанаа во одбрана на перформансите на Хеики Ковалаинен, откако Финецот заврши втор зад Себастијан Фетел во Монца и покрај тоа што стартуваше во првиот ред. "Хеики нема причина да биде разочаран. Реалноста е таква - тој не направи ниту една грешка на тешката трка. Да не заборавиме дека Хеики е многу брз, но се уште го гради својот приод во Мекларен", вели Мартин Витмарш. Мекларен веќе го потврдија Ковалаинен за следната сезона.

Јарно Трули е сигурен дека неговата Тојота може да го совлада Рено за четвртото место во генерален пласман, и покрај подобрата форма на францускиот тим во последните трки. Тојота имаше 10 поени предност пред Рено по Европското ГП, но во последните две трки во Белгија и Италија не освоија поени, а Фернандо Алонсо заврши четврти во двете трки и сега тимовите се израмнети по бројот на поени. "Цела сезона покажавме добри перформанси, но во Спа и Моцна немавме среќа и сега сме израмнети со Рено. Ќе биде возбудливо и мали работи можат да ја сменат ситуацијата, но мислам дека ние сме во предност", вели Италијанецот.

Кристијан Клин го постави најбрзото време на вториот ден на формула 1 тестирањето во Херез, оставајќи го БМВ на врвот. Австриецот го превзеде Ф1.08 болидот од Марко Асмер, кој имаше најбрзо време првиот ден и комплетираше 84 круга со најдобро време од 1:19.537. По него најдобро време имаше Германецот Себастијан Фетел, свеж по победата на Италијанското ГП.

Флавио Бриаторе вели дека Рено ќе направат се да го заддржат Фернандо Алонсо во тимот. "Не знам што ќе донесе иднината, и ќе треба да видиме како ќе заврши сезоната, но ако Фернандо не биде со нас следната година. Но, Рено направија чекор напред со него. Ние не сме Мекларен или Ферари, но по нив нашиот болид е најбрз бидејќи Фернандо повторно е лидер. Се што направивме го направивме за него, и така ќе продолжи", вели Бриаторе.

Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
гoстин Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 7557
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај гoстин Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Септември.2008 во 17:38
Кими се надева дека громот ќе удри по вторпат

Светскиот шампион Кими Раиконен признава дека неговите шанси за одбрана на формула 1 титулата се скоро непостоечки. Возачот на Ферари има 21 поен помалку од лидерот во генерален пласман Луис Хамилтон во Мекларен, но и 20 помалку од својот тимски колега Фелипе Маса, со максимални 40 поени за освојување во последните четири трки од сезоната.

"Не е уште готово, но сега ќе ми биде потребно чудо, како тоа кога громот двапати удира на исто место. Поминав долго време без победа и листата на трки без поени само расте", вели Финецот, кој нема победено од април.

Последната победа на Раиконен беше на Шпанското ГП во Барселона, пред 10 трки, и во тоа време тој е во сенка на Маса во текот на целото лето. Водството на Хамилтон над Финецот може да се зголеми на 27 поени ако Мекларен успеат во својата жалба следниот понеделник против казната од Белгиското ГП поради која падна од првото на третото место.

"Овој спорт понекогаш може да биде тежок за варење. Даваш се од себе, туркаш до крај, но некогаш ништо не оди во твоја корист", признава 28-годишниот Финец на својот веб-сајт.

Тој долго време се мачеше со Ф2008 болидот на квалификациите, кога не успеваше бргу да ја постигне вистинската температура во гумите и остануваше далеку од првите редови, по што е тешко да се вратиш напред. Во неделата во Монца, тој се квалификуваше само 14. на дождот кој не му одговараше на Ферари и успеа да стигне само до деветтото место, завршувајќи без поени, дури петти пат оваа сезона.

"Пет трки без да се освои поен е навистина многу и не треба да бидеш Ајнштајн за да сфатиш дека тоа не е вистинскиот начин да се бориш за титула", додава Кими.

Но, не е се така црно. Минатата година Раиконен надополни предност од 17 поени во последните две трки за да не дозволи Хамилтон како дебитант да ја освои титулата и во својата прва година во Ферари стигна до голема победа. Раиконен не е голем оптимист дека може да го направи тоа и оваа година, ако не поради друго тогаш поради големите шанси за дожд на последните четири трки во Сингапур, Јапонија, Кина и Бразил.

"На Италијанското ГП го имавме истиот проблем како на неколку други трки оваа година. Под одредени услови, посебно со ниски температури и дожд, немаме доволно контрола на болидот. Сега изгледа дека ќе врне на сите други трки. Не ја загубив способноста да возам на дожд, но кога немаш доволно сила што можеш да анправиш. Работите не одат во моја корист. Понекогаш тоа се случува, но нема да се намали мојата посветеност. Сакам да победам пак оваа година и како секогаш не се откажувам до крај", додава Финецот.

Кон врв
гoстин Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 7557
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај гoстин Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Септември.2008 во 18:14
Ноќна трка, нов предизвик за возачите на Ф1

Извршниот директор на Мекларен Мартин Витмарш не се возбудува премногу поради ноќната трка во Формула еден шампионатот во Сингапур, додека механичарите на екипата ги поставуваат предните фарови на еден од болидите за претстојната трка.

„Сингапур е нова трка за нас, нова е во календарот. Напорно работиме и се надевам дека аеродинамиката ќе знае тоа да го цени“, рече је Витмарш со насмевка.

Прв пат ќе се вози ноќна трка во Формула еден и за разлика од возилата кои учествуваат на трката „24 часа Ле Ман“, болидите на Формула еден немаат фарови.

Осветлувањето е најмала грижа за возачите и тимовите, бидејќи на уличната патека ќе бидат поставени 1.500 рефлектори, како би се осветлиле улиците поради високите стандарди кои ги побаруваат телевизиските преноси.
Дејвид Култхард


„Се радувам на новиот предизвик, меѓутоа реалност е патеката да биде комплетно осветлена. Ноќна трка е можеби поинтересна за медиите и публиката, ама мислам дека нема многу да се разликува од денските“, рече возачот на Ред Бул, Дејвид Култхард.

Вработените во хотелите се многу загрижени, бидејќи екипите ќе функционираат по европско време. Квалификациите почнуваат во 22 часот по локално, што е 16 часот по средноевропско.

„Ако се држиме до нашите планови и распореди, работите би биле готови околу пет часот наутро во сабота и недела, а тоа е голема промена. Тешко е да после тоа отидете во хотел и спиете во текот на денот, додека за тоа време луѓето во хотелот ја работата својата работа“, рече техничкиот директор на Вилијамс Сем Мајкл.

Водечкиот во шампионатот во Формула еден, членот на Мекларен Луис Хамилтон смета дека возачите и тимовите не би требало да се прилагодат на локалното време, бидејќи тоа би можело да ги смени резултатите во наредните трки.

„Не смееме да се прилагодиме на локалното време, бидејќи е поинакво од она на кое сме навикнати. Нашата тренинг програма обезбедува да во текот на неделата во која се возат трките во текот на попладнето останеме во врвна форма, а доколку не останеме на европската временска зона се ќе се поремети“, рече Хамилтон.

Поедини возачи, како што е Култхард, учествуваа на ноќни трки, меѓу кои е „24 часа Ле Ман“. Останатите, како што е возачот на Ферари Кими Раиконен, се „ноќни птици“.

„Претпоставувам дека Кими ќе вози добро. Тој е навикнат да настапува ноќе“, се пошегува техничкиот директор на Ред Бул Едријан Нуи, кој работеше со Финецот во Мекларен.


Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2008 во 21:31
Славење за Алонсо, мизерија за Маса





По повеќе од една година чекање, Фернандо Алонсо повторно триумфираше на една трка во Формула 1-шампионатот. Поранешниот Ф1-првак ќе биде запишан како победник на првата ноќна трка во овој шампионат, за Големата награда на Сингапур.
Иако ја стартуваше оваа трка од очајното 15. место, Алонсо со трпеливо возење ги искористи киксовите на дел од оние што се наоѓаа пред него и кога излезе на чело на колоната, без проблеми си ја осигури првата победа сезонава.
Кога сме кај киксовите, најголем беше оној во пит-спотот на Ферари во 18. круг. Фелипе Маса, кој дотогаш се наоѓаше на првото место, влезе за смена на гумите и за дотур на гориво, но веднаш зад него се појави и Кими Раиконен. Механичарите на Ферари како да се збунија од оваа ситуација и предвреме му дадоа знак на Маса да тргне со болидот, иако цревото за дотур на гориво не беше извадено. Така, Бразилецот извозе стотина метри влечејќи го цревото зад себе, и потоа мораше да чека уште околу две минути за истото да биде отстрането, што само по себе значеше и губење на шансите за освојување бодови на оваа трка.
Казни со застанување од 10 секунди во боксот заработија и пилотот на БМВ Заубер, Полјакот Роберт Кубица, како и водечкиот по настанатиот хаос по првото влегување во боксовите, возачот на Вилијамс, Нико Розберг. Со казната и Розберг го загуби водството, па така Јарно Трули (Тојота) се најде на водечката позиција.
Двократниот светски шампион Фернандо Алонсо го презеде водството на 25 круга до крајот, кога Трули замина во гаражата за промена на гумите и за долевање гориво. Шпанецот имаше перфектно второ влегување кај своите механичари, излегувајќи повторно назад на патеката како водечки на 20 круга до крајот.
Трката заврши за нешто повеќе од два часа, а причина беше второто излегување на безбедносното возило по забивањето во заштитната ограда на Адријан Сутил (Форс Индија).
Со третото место од оваа трка Луис Хамилтон ја зголеми предноста во однос на Маса во генералниот пласман и сега на три трки до крајот има седум бода позитива во однос на бразилскиот ас.


Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2008 во 18:29
Кога ке трката за гран ри на Австралиаја?

Изменето од Опитен - 25.Октомври.2008 во 18:30
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Октомври.2008 во 20:02
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Кога ке трката за гран ри на Австралиаја?
avstralija?!?!?
naredniot vikend e vo brazil, so sto se zavrsuva godinesnoto prvenstvo...a za vgodina ke vidimeсреќа
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
гoстин Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 7557
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај гoстин Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Ноември.2008 во 21:53
Формула 1 сцената има нов повод за критики

Луис Хамилтон и МекЛарен слават, Формула 1 циркусот на контроверзен начин го доби новиот владетел на патеките, иако многу малку недостигаше на Британецот да му се повтори ланската судбина.

Тимо Глок е најспоменуваното име денеска во Британија, по она на новиот шампион.

Формула 1 сцената има нов повод за критики, за детални анализи и за расправи за моралното.

Титулата светски првак чекаше на својот сопственик до последните 200 метри од сезоната, но и потоа е и долго ќе остане најкоментираната и најоспоруваната.

Не е спорно дека Хамилтон ја одработи сезоната за да заслужи комотна последна трка и титула со само петто место. Но рамнодушноста паѓа пред фактот дека вицепрвакот Маса има повеќе победи од шампионот и еднаков број места на пиедесталот.

Начинот на кој Хамилтон ја оствари целта додава дополнителен оган и отвора простор за сомнеж и за полемика, дали беше намерно, како се поклопија, времето местото и целта?

Хамилтон е шампион, а една трка не носи таква титула. Никој немаше да нишани на Британецот ако ја зачуваше четвртата позиција од осум круга пред крајот.

Вака Хамилтон трпи напади на легитимноста на пехарот, Маса остана да жали за еден сон кој за момент направи неговите солзи да изгледаат радосници.

Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2008 во 14:32
Меѓународната автомобилистичка федерација (FIA) го донесе календарот на трките за сезоната 2009 од Формула 1. Трките започнуваат на 29 март, а завршуваат на 1 ноември.

На календарот има 17 трки, меѓу кои од овогодинешните ги нема Канада и Франција.

Според новиот календар, Големата награда на Кина ќе се вози во Април наместо во Октомври, пред Големата награда на Бахреин. За разлика од последните неколку сезони, кога стандардно последна беше трката во Бразил, следната година сезоната ќе се затвори во Абу Даби, која всушност е и единствена нова патека за догодина, а се вози на 1 ноември.

За разлика од планираното следната година да има една трка повеќе од веќе изминатата сезона, сепак ке има една помалку, бидејќи две патеки испаднаа од календарот.

Официјалниот календар за 2009:
29 март - Австралија
05 април - Малезија
19 април - Кина
26 април - Бахраин
10 мај - Шпанија
24 мај - Монако
07 јуни - Турција
21 јуни - Велика Британија
12 јули - Германија
26 јули - Унгарија
23 август - Европа (Валенсија)
30 август - Белгија
13 септември - Италија
27 септември - Сингапур
04 октомври - Јапонија
18 октомври - Бразил
01 ноември - ОАЕ

Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Ноември.2008 во 16:44

ФОРМУЛА 1 - ИНДИСКИОТ ТИМ СИ НАЈДЕ ВИСТИНСКИ ПАРТНЕР

Форс Индија потпиша долгогодишен договор со Мекларен

Откако се разделија со снабдувачот на мотори Ферари, Форс Индија потврди дека ќе има техничко партнерство со Мекларен и Мерцедес. Во долгогодишен договор, ВЈМ02 болидите на Форс Индија ќе имаат мотори на Мерцедес, првпат германскиот производител да снабдува друг тим освен Мекларен по скоро 15 години.

Тимот на Заубер возеше мотори на Мерцедес во 1994 година, пред тие да се префрлат во Мекларен во 1995. Договорот со Форс Индија означува првпат Мерцедес да снабдува два тима истовремено.

Покрај тоа, Форс Индија ќе има приод кон мрежата на партнери на Мекларен, и тимот ќе добива менувачи и хидраулични системи од тимот. Форс Индија исто така планира да постави на своите болиди систем за поврат на кинетичката енергија (КЕРС) кој го развиваат Мекларен и Мерцедес. Амбициите на тимот и индискиот сопственик Виџај Малја се гледаат и во тоа што ќе се зголемува компјутерскиот центар во нивниот Брекли Аеро Центар заедно со компанијата за развој на вселенска технологија ЕАДС.

"Пресреќни сме што можеме да го објавиме техничкото партнерство со Мекларен и Мерцедес, и да најавиме зголемување на фабриката во Силверстоун. Мекларен и Мерцедес се две многу познати имиња во моторспорт историјата. Форс Индија формула 1 тимот постои само една година, и нормално тоа беше период на учење. Но, од почеток најавивме дека сме сериозни и не сме тука само да бидеме на стартот", вели Малја.

Малја го купи тимот од холандската компанија Спајкер, кои го водеа само една година откако го превземаа од канадскиот бизнисмен со руско потекло, Алекс Шнајдер, кога тимот беше познат како Мидланд. Предходно Шнајдер го купи тимот од основачот Еди Џордан, кој го формираше во 1991 година и имаше одлични успеси и во 1999 година беше трет во генерален пласман.

Покрај техничкото партнерство со Мекларен, Форс Индија од тимот ќе добие и "помош" преку 46-годишниот Сајмон Робертс, директор за операции на Мекларен, кој сега ќе работи целосно со Форс Индија. Од Мекларен велат дека тој ќе има само советничка улога.

Монтеѕемоло: "Поради Хамилтон го скршив телевизорот!"

Претседателот на Ферари, Лука Ди Монтеѕемоло го искршил својот телевизор откако го видел Луис Хамилтон од Мекларен како ја освојува титулата пред Фелипе Маса на Бразилското ГП.

"Да бидам искрен, го искршив телевизорот. Кога ќе се скрши телевизор, тој прави голема бука. Мојата ќерка во другата соба се исплаши многу. За среќа имаме и друг телевизор и можев да ја гледам церемонијата на подиумот и во неа уживав", вели Монтеѕемоло.

Маса победи на домашната трка и беше блиску до титулата, пред Хамилтон да го претекне Тимо Глок во последната кривина за да стигне до петтото место кое му требаше.

"Мислам дека во историјата на формула 1, никогаш не сме виделе шампионат кој се одлучува во последната кривина од последната трка. Чудата се случуваат, но само еднаш. Го велам тоа бидејќи лани со Кими стигнавме до титулата преку чудо, а во Бразил бевме блиску до ново чудо со Маса", објаснува Италијанецот.

Торо Росо го "бркале" Монтоја

Шефот на тимот на Торо Росо, Франц Тост призна дека се распрашувал дали Хуан Пабло Монтоја, освојувачот на 7 ГП трки, би бил заинтересиран за камбек во Ф1 со неговиот тим. 33-годишниот Монтоја блескаше во Вилијамс и Мекларен, додека во средината на 2006 година реши да се префрли во НАСКАР.

"За наша несреќа Хуан Пабло веќе не сака да биде во формула 1", вели Тост.

Хамилтон повторно со "специјален третман"

Луис Хамилтон склучил втор добар договор со шефот на Мекларен, Рон Денис. Откако предходно самиот Хамилтон призна дека ако освои три титули, Денис ќе му го даде Мекларен Ф1 ЛМ супер-автомобилот (вреден околу 8 милиони $), кој моментално е во музејот на тимот, бидејќи направени се само пет копии. Сега 23-годишниот признава дека си заддржал дел од трофеите, иако Денис и Мекларен обично ги заддржуваат трофеите (дури тие кои ги освои Аиртон Сена).

"Направив договор со Рон со кој можам да ги заддржам трофеите за првиот подиум, првата победа, првата победа во Монако и првата светска титула. Задоволен сум", вели Хамилтон кој титулата за Ф1 шампионатот ќе ја добие на гала-вечерата на ФИА во Монако следниот месец.

Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Ноември.2008 во 18:02

ФОРМУЛА 1 - ЗА РАЗЛИКА ОД ЏЕНСОН БАТОН, ШКОТЛАНЃАНЕЦОТ СО УБАВИ ЗБОРОВИ ЗА ХАМИЛТОН

Култхард: "Луис е во иста класа со Сена и Шуми!"

Новиот најмлад формула 1 шампион Луис Хамилтон може да биде споменуван во ист контекст со легендите на спортот како Михаел Шумахер и Аиртон Сена, смета новиот пензионер Дејвид Култхард додавајќи дека неговиот британски сонародник ги "има сите состојки" за да ги повтори нивните неверојатни успеси во спортот.

Со поминувањето на ривалот од Ферари Фелипе Маса за титулата за само еден поен по драматичното Бразилско ГП, Хамилтон со 23 години и 301 ден стана најмладиот шампион подобрувајќи го рекордот на неговиот поранешен колега Фернандо Алонсо за 122 дена. Култхард, кој возеше за Ред Бул и ја заврши својата кариера на неславен начин откако беше удрен од болидите на Вилијамс во првиот круг, верува дека оваа титула е само прва од многуте за момчето од Стевениџ.

"Фер е да се стави Луис во друштво со луѓето како Сена и Шумахер. Неговите резултати последните две сезони се неверојатни. Има над 200 поен и беше втор и прв во првите две сезони. Тоа е неверојатен старт на сезоната и нема начин да се каже дека не е талентиран како тие момци бидејќи не сме виделе докази дека е поинаку. Можеме да размислуваме кој од тројцата е најдобар возач бидејќи никогаш не ги видовме во исто време на патека, но Аиртон ќе биде на врвот на сите листи поради болидите кои ги возеше, со нормални менувачи и без помагала. Михаел, пак, освои седум титули со неверојатен професионализам. Луис е од новиот тип на формула 1 возачи, подготвуван од детството. Тој беше во Мекларен и кога јас бев таму и слушавме колку е добар во картинг трките и во ГП2. Има уште многу работа пред него да ги стигне успесите на Аиртон и Михаел, но сите состојки се тука", вели Шкотланѓанецот, кој извозе 15 сезони за британскиот Дејли Мирор.

Ова е сосема поинаква оценка за Хамилтон од таа која неодамна ја даде уште еден британски возач, Џенсон Батон од Хонда, кој велеше дека Луис не е ништо посебно и дека и тој би стигнал до титулата со силен болид како Мекларен.

Култхард додава дека важната разлика меѓу најдобрите возачи како Шумахер, со кого имаше многу дуели во кариерата, е нивната реакција на промените. Затоа Хамилтон ќе станува уште подобар.

"С$ што гледаш како тркач е следното парче асфалт пред тебе! Размислуваш еден круг или можеби неколку круга напред. Кога ќе видите дека возачот пред тебе е бавне на една кривина, мислите дека следниот пат ќе го фатите таму, но најдобрите ја гледаат ситуацијата во дел од секундата и ја искористуваат. Затоа се најдобри. Тоа е инстиктивно тркање и затоа Луис е поинаков. Тој сфаќа дека Ф1 не е за тоа колку можеш најбрзо да извозиш круг, туку с$ е за целта. Свесноста за користењето на овие реакции станува подобра со години. Како и во животот, знаеш многу повеќе кога имаш 30 отколку кога имаш 20 години", додава Култхард.

Шкотланѓанецот, кој следната сезона ќе продолжи да работи како советник во тимот на Ред Бул, сепак, го предупредува Хамилтон да не се обврзува со Мекларен, посебно поради промените во спортот во следните неколку години. Хамилтон пред работниците на Мекларен во Вокинг изјави дека сака да остане во тимот до крајот на кариерата.

"За да остварува победи би било смешно да остане во Мекларен ако има лош болид. Тој сака да победува и знам зошто би кажал сега такво нешто бидејќи е на врвот на светот. Не треба да мисли многу на иднината, туку да ужива во титулата и следната година. Никој од нас не знае што носи иднината", додава Култхард.

Зошто Ф1 возачите ја сакаат Швајцарија?

Кога Луис Хамилтон минатата година изјави дека се сели на брегот на езерото Женева тој се жалеше дека притисокот на славата го натерал да го направи тоа. Неколку месеци откако го купи станот во Весеназ, предградието на Женева, тој се жалеше на досадата... Тоа е нормално е кога се следат советите на сметководителите.

Џеки Стјуарт исто така беше во Швајцарија да ги намали даноците. Тука е и Михаел Шумахер, Алан Прост и неодамна Фернандо Алонсо. На само час со автомобил, Хамилтон може да го посети Берни Еклстоун. За тие со сериозни пари и многу слободно време Швајцарија е совршена земја.

Секој странец кој сака да живее во Швајцарија и кој нема намера да работи во земјата без разлика на приходите плаќа фиксна сума, која се одредува според годишното трошење. Обично тоа се прави со сумата за кирија помножена по пет, по што се применуваат вообичаените закони. Во Женева тој процент е 40%, но за Хамилтон и друштвото тоа е одличен избор. Неговиот годишен приход, вклучувајќи ги договорите со Таг Хојер и Рибок вреди околу 28 милиони $. И да плаќа огромна кирија за станот во Женева, швајцарскиот данок е само мал дел од тоа што би го плаќал во Британија.

Мика стана менаџер за возачи!

Поранешниот светски шампион Мика Хакинен има нова кариера - како менаџер на возачи. 40-годишниот Финец, кој се пензионираше од Мекларен во 2001 година, стана дел од Ејсес групацијата од Монако, која е предводена од неговиот долгогодишен менаџер Дидие Котон и ќе работи на пронаоѓање и развој на млади возачи.

"Од сопственото искуство сфаќам што е потребно да се биде на врвот и колку е важно да имаш група професионалци на кои ќе им веруваш околу тебе", вели Финецот.

На почетокот на кариерата на Хакинен беше поддржуван од светскиот шампион од 1982 и негов сонародник Кеке Розберг, чија сестра е омажена за Котон. Покрај Мика, Котон беше менаџер и на Оливие Пани и Алекс Вурц.

Ф1 ФЛЕШ

Шефот на тимот на Хонда, Рос Браун, вели дека моторите во формула 1 мораат да имаат изедначени перформанси следната година бидејќи инаку шампионатот не би бил фер. Се шпекулира дека некои производители оваа година успеале да пронајдат дупки во правилата за да ги подобрат своите мотори, а исто како Браун размислува и шефот на Рено, Флавио Бриаторе. "Мораме да имаме вистински замрзнат развој на моторите, но тој мора да биде навистина вистински. Хомологацијата на моторите ја направи својата цел и сега тие кои имаат предност велат дека с$ е в ред", вели Браун.

Поранешниот возач на Ферари, Еди Ирвајн го поддржа Берни Еклстоун во тврдењата дека во формула 1 нема вистински расизам и покрај навредите кон Луис Хамилтон на тестирањето во Барселона. "Светот е полн со луѓе кои се расисти и тоа нема да се смени. Тие можат да одат на интернет и да се прават веб-сајтови с$ додека физички не повредуваат никого", вели 43-годишниот Ирвајн.

Екс шефот на Ферари, Жан Тод, не е сериозен кандидат за заменик на Макс Мозли на место претседател на ФИА. Тоа го вели шефот на Чешката моторспорт федерација, Радован Новак, кој се смета за еден од најблиските соработници на Мозли. "Тоа е мое лично мислење, но Жан Тод не е вистинската личност за тоа место. Тод ја нема поддршката на Берни Еклстоун и тоа е клучно. Флавио Бриаторе исто така е многу добар менаџер, но ако тој стане претседател тогаш во весниците ќе има приказни за неговите девојки, и тоа ќе биде полошо од проблемот на Мозли", вели Новак.

По с$ изгледа, повторно сме пред ново "натегање" за пари во формула 1. Според британскиот Гвардијан, сегашната асоцијација на Ф1 тимови (ФОТА) е бесна поради тоа што за долговите од 5 милијарди $ на сопствениците на Ф1 правата, ЦВЦ, формула 1 плаќа 230 милиони $ годишно. "Имаме банки, компании за нафта, финансиски институции и фармацевтски компании како спонзори, добиваме повеќе пари и ги намалуваме трошоците... Спортот заработува многу пари, а тимовите добиваат трошки", вели еден шеф на тим кој сакаше да остане анонимен.

Валентино Роси ќе се врати зад воланот на болид на Ферари на 20 и 21 ноември во Мугело. Новите тестирања за шесткратниот Мото ГП шампион се "награда" за неговата нова титула, велат од Ферари. Ова е петти тест за Роси во Ферари Ф1 болид, но само втор со други возачи, по приватните тест-сесии во Фиорано и Мугело.

Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Ноември.2008 во 09:11
Вебер ја скрши ногата, ќе се врати на стартот на сезоната

Австралискиот формула 1 возач Марк Вебер беше на операција откако ја скрши својата десна нога при сообраќајната несреќа на велосипед на својата аутдор трка во Тасманија, Австралија. 32-годишниот возач на Ред Бул Рејсинг тимот бил на велосипед во близина на Порт Артур во јужна Тасманија кога се удри со автомобил.

Евакуација на повредениот Вебер

Вебер учествуваше на својата трка во добротворни цели, Марк Вебер Пјур Тасманија Челенџ, трка од 250 километри во која се користат маунтбајк велосипеди, кајак и трчање кога се случил инцидентот.

"Операцијата е завршена, се постави шипка и сега почнува процесот на заздравување", вели директорот на трката Џеф Донахју.

И покрај извештаите за посериозни повреди, вклучувајќи повеќе скршеници на коските, Донахју тврди дека скршената нога е единствениот проблем на Вебер.

"Тој има мала повреда на левата надлактица, но имаше целосни прегледи и се друго е в ред. Ќе биде во болница најмалку три дена, но сигурно под една недела", вели Донахју.

Вебер беше однесен со хеликоптер во Ројал Хобарт Болницата по што беше префрлен во друга приватна болница. Се очекува тој да биде надвор од акција најмалку шест недели и Донахју додава дека е сигурно дека Вебер нема да биде на тестот во Херез следниот месец.

"Тој може да пропушти неколку тестови, но тоа е се", вели Донахју.

Според Донахју Вебер, реагирал позитивно и покрај повредата и сакал да се врати на тренинг што е можно побргу.

"Изненадувачки, но тој е добро расположен. Сака да се врати на своето трчање, на возењето велосипед и на возењето кајак што е можно побргу", додава Донахју.

Инцидентот се случил на вториот и последен ден од трката околу 12.40 часот по локално време во саботата. Вебер возел на пат кога удрил во автомобил кој возел во спротивната насока. Сведоците велеа дека Вебер очигледно ги имал скршено двете коски во долниот дел на ногата и неговото стапало било извртено.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2008 во 08:46
Алонсо не си заминува без трета титула

Поранешниот двократен светски шампион Фернандо Алонсо е сигурен дека нема да се пензионира се додека не освои и трета титула.

"Сигурен сум дека нема да си заминам од формула 1 без уште еднаш да станам светски шампион", изјави возачот на Рено за шпанската радио-мрежа Кадена СЕР.

27-годишниот Алонсо ја освои титулата со францускиот тим во 2005 и 2006 година, но лани имаше мизерна сезона во Мекларен, во која се испокара со тимот и со клупскиот колега Луис Хамилтон пред да се врати оваа година во Рено. Проблемите продолжија и оваа сезона со Рено, пред во финишот на сезоната да биде убедливо најдобриот возач со две победи и најмногу поени во вториот дел од сезоната.

Тој потпиша нов двегодишен договор со Рено и се надева дека со Р29 ќе може да се бори за титулата во 2009, но Шпанецот повторно не сакаше да отфрли иднина со најпознатиот формула 1 тим Ферари.

"Брз одговор на тоа прашање нема да биде вистинскиот одговор", вели Алонсо за неговата постојана врска со тимот од Маранело.

Тој ќе се појави на тестирањето во Херез следниот месец, по што ќе почне со работата на болидот за 2009 на крајот на јануари.

"Денеска одам на поставување на седиштето за новиот болид, а за тоа е потребен половина ден", признава Алонсо.

Тој исто така повторно доби шанса да го коментира ривалството со Луис Хамилтон, за кое се смета дека е најлутото во формула 1.

"Не е толку лошо како што се мисли во Англија и во Шпанија. Му честитав кога стана светски шампион, како што направив со Кими минатата година. Му кажав да ужива, тој ми рече благодарам... Тоа е тоа", додава Алонсо.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2008 во 08:46
Алонсо се закани со повлекување во 2010!

Двократниот светски шампион Фернандо Алонсо би размислил за повлекување од формула 1 ако спортот воведе стандардни мотори од сезоната 2010.

"Ако го одобрат тоа, тоа ќе биде последната капка. Ќе биде време да се размислува за пензија", вели Шпанецот.

ФИА во октомври најави дека сака да ги промени правилата за тимовите да користат стандардни мотори од 2010 како дел од мерките за намалување на трошоците. Од тогаш се појави тендер за снабдување со мотори, а шпекулациите велат дека Ферари (кои може да бидат во иднината на Алонсо) и Тојота веќе размислуваат за повлекување од спортот. Алонсо, светски шампион со Рено во 2005 и 2006 година, вели дека формула 1 оди наназад технички со последните промени на правилата.

"Во 2005 имавме В10 мотори со 1.000 коњски сили што беше возбудливо за возачот бидејќи одевме до лимитот. Отидовме од футуристички болиди во болиди без електронски помагала кои изгледаат како нешто од минатото", додава Шпанецот, кој оваа сезона по слаб старт имаше одличен финиш со две победи и заврши на четвртото место во генерален пласман.

ФЕРНАНДО НЕ ТИПУВА НА ТИТУЛА

Шпанецот додава дека не се потпира многу на изјавата на неговиот шеф Флавио Бриаторе дека Рено ќе биде во битката за светската титула во 2009.

"Флавио го кажуваше истото и пред две години со Р27 болидот кој не беше добар, а и лани беше исто така што не сум сигурен дека тоа што го кажува се добри вести. Флавио го охрабрува тимот и му дава сила, но некогаш работите кои ги кажува не се важни. Не можеш да дозволиш да ја стартуваш сезоната без да размислуваш да одиш на победа. Тоа е важна цел", вели Алонсо.

Новиот болид на Рено, Р29 ќе дебитира на тест патеките на 20 јануари, вели Алонсо, иако ќе го тестира болидот од оваа година со мазни гуми на 10 декември во Херез. Шпанецот посочи дека болидот во јануари за првпат ќе го има КЕРС системот, но дека ќе биде многу различен од конечниот болид за првата трка во Мелбурн во март.

"Што подоцна го имаш болидот подготвен, тоа подобро", смета Алонсо.


< ="#efefef" marginheight="0" marginwidth="0" ="http://www.idividi.com.mk/UpdateBrCitana.aspx?VestID=487289" style="height: 50px;" align="middle" border="0" height="30" scrolling="no">
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Декември.2008 во 15:00
Тестирањето забрането, Ф1 во нова ера

Формула 1 трошоците ќе бидат намалени следната година за најмалку 30% по серијата мерки договорени од ФИА и ФОТА во кои се вклучува забрана на тестирање во текот на сезоната. ФИА објави дека независните тимови ќе имаат преполовени цени на мотори од 2009, а од 2010 година мотор ќе чини околу 5 милиони евра.

Тестирањето нема да биде дозволено во текот на сезоната освен на редовните петочни тренинзи од ГП викендите, а од 2010 ќе се забрани и додавањето гориво и можно е да се намали должината на ГП трките. Според проценките на ФИА, новите мерки ќе им заштедат на тимовите кои работат со производители околу 30% од нивниот буџет за следната година, додека независните тимови ќе имаат и поголема заштеда.

Мерките доаѓаат во момент кога спортот гледа кон амбисот бидејќи големите производители на автомобили кои поседуваат половина од тимовите се наоѓаат во економски проблеми со преполовена продажба на автомобили и уште поголемо намалување на акциите. Хонда, кои потрошија стотици милиони евра без успех во спортот, веќе објавија дека се повлекуваат од спортот зголемувајќи ги стравувањата дека уште еден производител ќе се откаже пред стартот на новата Ф1 сезона во Австралија на 29 март.

Светскиот Моторспорт Совет (ВСМЦ) на ФИА, откако едногласно ги одобри промените кои беа одобрени од ФОТА, асоцијацијата на Ф1 тимови, исто така додадоа дека моторите ќе бидат ограничени на 18.000 вртежи во минута и ќе мораат да траат три трки место два. Тимовите нема да можат да користат повеќе од 20 мотори цела сезона. Од јануари исто така ќе има ограничување на користењето на скапите воздушни тунели и намалување на бројот на членови на тимовите кои ќе патуваат на трките. Новиот КЕРС систем за поврат на кинетичката енергија, нема да биде задолжителен следната сезона, а ќе се разговара за 2010.

Идејата на Берни Еклстоун наместо поени да се доделуваат медали како на Олимписките игри се уште не е одобрена и ќе треба да се направи целосна анализа.

"Мислам дека ова е првиот чекор формула 1 да се спаси самата себеси", вели претседателот на ФИА, Макс Мозли, иако неговата идеја за стандардни мотори во формула 1 засега е ставена на страна.

ШТО СЕ Е ПРОМЕНЕТО ВО ФОРМУЛА 1?

Од 2009 во сила се следните промени

МОТОРИ

- Секој возач може да користи максимум 8 мотори цела сезона плус 4 за тестирање (вкупно 20 по тим).

- Лимит од 18.000 вртежи во минута.

- Мерката за мотор за 3 трки од 5 ноември останува на сила.

- Цената на моторите за независните тимови ќе биде за 50% поефтин од 2008.

- Едногласно е согласено моторот на Рено да има промени за 2009, сите други мотори остануваат непроменети.

ТЕСТИРАЊЕ

- Нема да биде дозволено тестирање во текот на сезоната освен во тркачките викендите.

АЕРОДИНАМИЧКИ ПРАВИЛА

- Ниту еден воздушен тунел над 60% модел и 50 метри/секунда не смее да се користи по 1 јануари 2009.

- Нова формула со која ќе се балансира развојот во воздушни тунели во однос на компјутерските симулации ќе биде договорен по предлог на ФИА.

АКТИВНОСТ НА ФАБРИКИТЕ

- Фабриките ќе се затвораат шест недели од годината.

ТРКАЧКИ ВИКЕНД

- Тимовите ќе го намалат бројот на вработени преку серија мерки, вклучувајќи делба на информациите за гумите и горивото.

СПОРТСКИ СПЕКТАКЛ

- Ќе се направи програма за јавната реакција на новите идеи, како и можните промени на квалификациите и доделувањето на медали место поени.

Од 2010 во сила се следните промени

МОТОРИ

- Моторите ќе бидат достапни за независните тимови за помалку од 5 милиони евра годишно. Тие или ќе дојдат од независен снабдувач или од производителите кои се во Ф1.

- Истиот мотор ќе се користи и во 2011 и 2012.

- Ќе се користат идентични менувачи за сите тимови.

ШАСИИ

- Ќе се подготви листа на сите елементи и ќе се одлучува кој ќе остане во Ф1.

ТРКАЧКИ ВИКЕНД

- Стандардни радио и телеметриски системи

- Забрана за греачите за гуми.

- Забрана за додавање гориво

- Можно намалување на должината на трките.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2223242526 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,250 секунди.