|
F1 Вести |
Внеси реплика | страница <1 2223242526 55> |
Автор | ||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
ФОРМУЛА 1 - ВО НОВ ОБИД ДА СЕ НАМАЛАТ ТРОШОЦИТЕ И ДА СЕ ЗГОЛЕМИ ВОЗБУДАТА Мозли бара исти мотори во Ф1! Претседателот на ФИА, Макс Мозли вели дека сака сите формула 1
тимови да користат ист мотор. Англичанецот во интервју за францускиот
Л'Екип открива дека со идентичен мотор ќе се намалат трошоците, а во
исто време развојот кој го прават формула 1 тимовите ќе биде далеку
позначаен за обичните автомобили. Ф1 ФЛЕШ |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
гoстин
Сениор Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Кими се надева дека громот ќе удри по вторпат
Светскиот шампион Кими Раиконен признава дека неговите шанси за одбрана на формула 1 титулата се скоро непостоечки. Возачот на Ферари има 21 поен помалку од лидерот во генерален пласман Луис Хамилтон во Мекларен, но и 20 помалку од својот тимски колега Фелипе Маса, со максимални 40 поени за освојување во последните четири трки од сезоната. "Не е уште готово, но сега ќе ми биде потребно чудо, како тоа кога громот двапати удира на исто место. Поминав долго време без победа и листата на трки без поени само расте", вели Финецот, кој нема победено од април. Последната победа на Раиконен беше на Шпанското ГП во Барселона, пред 10 трки, и во тоа време тој е во сенка на Маса во текот на целото лето. Водството на Хамилтон над Финецот може да се зголеми на 27 поени ако Мекларен успеат во својата жалба следниот понеделник против казната од Белгиското ГП поради која падна од првото на третото место. "Овој спорт понекогаш може да биде тежок за варење. Даваш се од себе, туркаш до крај, но некогаш ништо не оди во твоја корист", признава 28-годишниот Финец на својот веб-сајт. Тој долго време се мачеше со Ф2008 болидот на квалификациите, кога не успеваше бргу да ја постигне вистинската температура во гумите и остануваше далеку од првите редови, по што е тешко да се вратиш напред. Во неделата во Монца, тој се квалификуваше само 14. на дождот кој не му одговараше на Ферари и успеа да стигне само до деветтото место, завршувајќи без поени, дури петти пат оваа сезона. "Пет трки без да се освои поен е навистина многу и не треба да бидеш Ајнштајн за да сфатиш дека тоа не е вистинскиот начин да се бориш за титула", додава Кими. Но, не е се така црно. Минатата година Раиконен надополни предност од 17 поени во последните две трки за да не дозволи Хамилтон како дебитант да ја освои титулата и во својата прва година во Ферари стигна до голема победа. Раиконен не е голем оптимист дека може да го направи тоа и оваа година, ако не поради друго тогаш поради големите шанси за дожд на последните четири трки во Сингапур, Јапонија, Кина и Бразил. "На Италијанското ГП го имавме истиот проблем како на неколку други трки оваа година. Под одредени услови, посебно со ниски температури и дожд, немаме доволно контрола на болидот. Сега изгледа дека ќе врне на сите други трки. Не ја загубив способноста да возам на дожд, но кога немаш доволно сила што можеш да анправиш. Работите не одат во моја корист. Понекогаш тоа се случува, но нема да се намали мојата посветеност. Сакам да победам пак оваа година и како секогаш не се откажувам до крај", додава Финецот. |
||||
|
||||
гoстин
Сениор Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ноќна трка, нов предизвик за возачите на Ф1
Извршниот директор на Мекларен Мартин Витмарш не се возбудува премногу поради ноќната трка во Формула еден шампионатот во Сингапур, додека механичарите на екипата ги поставуваат предните фарови на еден од болидите за претстојната трка. „Сингапур е нова трка за нас, нова е во календарот. Напорно работиме и се надевам дека аеродинамиката ќе знае тоа да го цени“, рече је Витмарш со насмевка. Прв пат ќе се вози ноќна трка во Формула еден и за разлика од возилата кои учествуваат на трката „24 часа Ле Ман“, болидите на Формула еден немаат фарови. Осветлувањето е најмала грижа за возачите и тимовите, бидејќи на уличната патека ќе бидат поставени 1.500 рефлектори, како би се осветлиле улиците поради високите стандарди кои ги побаруваат телевизиските преноси. Дејвид Култхард „Се радувам на новиот предизвик, меѓутоа реалност е патеката да биде комплетно осветлена. Ноќна трка е можеби поинтересна за медиите и публиката, ама мислам дека нема многу да се разликува од денските“, рече возачот на Ред Бул, Дејвид Култхард. Вработените во хотелите се многу загрижени, бидејќи екипите ќе функционираат по европско време. Квалификациите почнуваат во 22 часот по локално, што е 16 часот по средноевропско. „Ако се држиме до нашите планови и распореди, работите би биле готови околу пет часот наутро во сабота и недела, а тоа е голема промена. Тешко е да после тоа отидете во хотел и спиете во текот на денот, додека за тоа време луѓето во хотелот ја работата својата работа“, рече техничкиот директор на Вилијамс Сем Мајкл. Водечкиот во шампионатот во Формула еден, членот на Мекларен Луис Хамилтон смета дека возачите и тимовите не би требало да се прилагодат на локалното време, бидејќи тоа би можело да ги смени резултатите во наредните трки. „Не смееме да се прилагодиме на локалното време, бидејќи е поинакво од она на кое сме навикнати. Нашата тренинг програма обезбедува да во текот на неделата во која се возат трките во текот на попладнето останеме во врвна форма, а доколку не останеме на европската временска зона се ќе се поремети“, рече Хамилтон. Поедини возачи, како што е Култхард, учествуваа на ноќни трки, меѓу кои е „24 часа Ле Ман“. Останатите, како што е возачот на Ферари Кими Раиконен, се „ноќни птици“. „Претпоставувам дека Кими ќе вози добро. Тој е навикнат да настапува ноќе“, се пошегува техничкиот директор на Ред Бул Едријан Нуи, кој работеше со Финецот во Мекларен. |
||||
|
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Славење за Алонсо, мизерија за Маса
|
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Кога ке трката за гран ри на Австралиаја?
Изменето од Опитен - 25.Октомври.2008 во 18:30 |
||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||||
blackeye
Сениор The Body Регистриран: 24.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 4058 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
avstralija?!?!?
naredniot vikend e vo brazil, so sto se zavrsuva godinesnoto prvenstvo...a za vgodina ke vidime
|
||||
Ne znam kako da pobegnem
od sna, I ne znam dal' te iko voli kao ja, Al' ne bi ova noc tako bolela, Da me nisi volela.... |
||||
гoстин
Сениор Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Формула 1 сцената има нов повод за критики
Луис Хамилтон и МекЛарен слават, Формула 1 циркусот на контроверзен начин го доби новиот владетел на патеките, иако многу малку недостигаше на Британецот да му се повтори ланската судбина. Тимо Глок е најспоменуваното име денеска во Британија, по она на новиот шампион. Формула 1 сцената има нов повод за критики, за детални анализи и за расправи за моралното. Титулата светски првак чекаше на својот сопственик до последните 200 метри од сезоната, но и потоа е и долго ќе остане најкоментираната и најоспоруваната. Не е спорно дека Хамилтон ја одработи сезоната за да заслужи комотна последна трка и титула со само петто место. Но рамнодушноста паѓа пред фактот дека вицепрвакот Маса има повеќе победи од шампионот и еднаков број места на пиедесталот. Начинот на кој Хамилтон ја оствари целта додава дополнителен оган и отвора простор за сомнеж и за полемика, дали беше намерно, како се поклопија, времето местото и целта? Хамилтон е шампион, а една трка не носи таква титула. Никој немаше да нишани на Британецот ако ја зачуваше четвртата позиција од осум круга пред крајот. Вака Хамилтон трпи напади на легитимноста на пехарот, Маса остана да жали за еден сон кој за момент направи неговите солзи да изгледаат радосници. |
||||
|
||||
blackeye
Сениор The Body Регистриран: 24.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 4058 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Меѓународната автомобилистичка федерација (FIA) го донесе календарот на трките за сезоната 2009 од Формула 1. Трките започнуваат на 29 март, а завршуваат на 1 ноември.
На календарот има 17 трки, меѓу кои од овогодинешните ги нема Канада и Франција. Според новиот календар, Големата награда на Кина ќе се вози во Април наместо во Октомври, пред Големата награда на Бахреин. За разлика од последните неколку сезони, кога стандардно последна беше трката во Бразил, следната година сезоната ќе се затвори во Абу Даби, која всушност е и единствена нова патека за догодина, а се вози на 1 ноември. За разлика од планираното следната година да има една трка повеќе од веќе изминатата сезона, сепак ке има една помалку, бидејќи две патеки испаднаа од календарот. Официјалниот календар за 2009: 29 март - Австралија 05 април - Малезија 19 април - Кина 26 април - Бахраин 10 мај - Шпанија 24 мај - Монако 07 јуни - Турција 21 јуни - Велика Британија 12 јули - Германија 26 јули - Унгарија 23 август - Европа (Валенсија) 30 август - Белгија 13 септември - Италија 27 септември - Сингапур 04 октомври - Јапонија 18 октомври - Бразил 01 ноември - ОАЕ |
||||
Ne znam kako da pobegnem
od sna, I ne znam dal' te iko voli kao ja, Al' ne bi ova noc tako bolela, Da me nisi volela.... |
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
ФОРМУЛА 1 - ИНДИСКИОТ ТИМ СИ НАЈДЕ ВИСТИНСКИ ПАРТНЕР Форс Индија потпиша долгогодишен договор со Мекларен Откако се разделија со снабдувачот на мотори Ферари, Форс Индија
потврди дека ќе има техничко партнерство со Мекларен и Мерцедес. Во
долгогодишен договор, ВЈМ02 болидите на Форс Индија ќе имаат мотори на
Мерцедес, првпат германскиот производител да снабдува друг тим освен
Мекларен по скоро 15 години. |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
ФОРМУЛА 1 - ЗА РАЗЛИКА ОД ЏЕНСОН БАТОН, ШКОТЛАНЃАНЕЦОТ СО УБАВИ ЗБОРОВИ ЗА ХАМИЛТОН Култхард: "Луис е во иста класа со Сена и Шуми!" Новиот најмлад формула 1 шампион Луис Хамилтон може да биде
споменуван во ист контекст со легендите на спортот како Михаел Шумахер
и Аиртон Сена, смета новиот пензионер Дејвид Култхард додавајќи дека
неговиот британски сонародник ги "има сите состојки" за да ги повтори
нивните неверојатни успеси во спортот. |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Вебер ја скрши ногата, ќе се врати на стартот на сезоната
Австралискиот формула 1 возач Марк Вебер беше на операција откако ја скрши својата десна нога при сообраќајната несреќа на велосипед на својата аутдор трка во Тасманија, Австралија. 32-годишниот возач на Ред Бул Рејсинг тимот бил на велосипед во близина на Порт Артур во јужна Тасманија кога се удри со автомобил.
"Операцијата е завршена, се постави шипка и сега почнува процесот на заздравување", вели директорот на трката Џеф Донахју. И покрај извештаите за посериозни повреди, вклучувајќи повеќе скршеници на коските, Донахју тврди дека скршената нога е единствениот проблем на Вебер. "Тој има мала повреда на левата надлактица, но имаше целосни прегледи и се друго е в ред. Ќе биде во болница најмалку три дена, но сигурно под една недела", вели Донахју. Вебер беше однесен со хеликоптер во Ројал Хобарт Болницата по што беше префрлен во друга приватна болница. Се очекува тој да биде надвор од акција најмалку шест недели и Донахју додава дека е сигурно дека Вебер нема да биде на тестот во Херез следниот месец. "Тој може да пропушти неколку тестови, но тоа е се", вели Донахју. Според Донахју Вебер, реагирал позитивно и покрај повредата и сакал да се врати на тренинг што е можно побргу. "Изненадувачки, но тој е добро расположен. Сака да се врати на своето трчање, на возењето велосипед и на возењето кајак што е можно побргу", додава Донахју. Инцидентот се случил на вториот и последен ден од трката околу 12.40 часот по локално време во саботата. Вебер возел на пат кога удрил во автомобил кој возел во спротивната насока. Сведоците велеа дека Вебер очигледно ги имал скршено двете коски во долниот дел на ногата и неговото стапало било извртено. |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Алонсо не си заминува без трета титула
Поранешниот двократен светски шампион Фернандо Алонсо е сигурен дека нема да се пензионира се додека не освои и трета титула. "Сигурен сум дека нема да си заминам од формула 1 без уште еднаш да станам светски шампион", изјави возачот на Рено за шпанската радио-мрежа Кадена СЕР. 27-годишниот Алонсо ја освои титулата со францускиот тим во 2005 и 2006 година, но лани имаше мизерна сезона во Мекларен, во која се испокара со тимот и со клупскиот колега Луис Хамилтон пред да се врати оваа година во Рено. Проблемите продолжија и оваа сезона со Рено, пред во финишот на сезоната да биде убедливо најдобриот возач со две победи и најмногу поени во вториот дел од сезоната. Тој потпиша нов двегодишен договор со Рено и се надева дека со Р29 ќе може да се бори за титулата во 2009, но Шпанецот повторно не сакаше да отфрли иднина со најпознатиот формула 1 тим Ферари. "Брз одговор на тоа прашање нема да биде вистинскиот одговор", вели Алонсо за неговата постојана врска со тимот од Маранело. Тој ќе се појави на тестирањето во Херез следниот месец, по што ќе почне со работата на болидот за 2009 на крајот на јануари. "Денеска одам на поставување на седиштето за новиот болид, а за тоа е потребен половина ден", признава Алонсо. Тој исто така повторно доби шанса да го коментира ривалството со Луис Хамилтон, за кое се смета дека е најлутото во формула 1. "Не е толку лошо како што се мисли во Англија и во Шпанија. Му честитав кога стана светски шампион, како што направив со Кими минатата година. Му кажав да ужива, тој ми рече благодарам... Тоа е тоа", додава Алонсо. |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Алонсо се закани со повлекување во 2010!
Двократниот светски шампион Фернандо Алонсо би размислил за повлекување од формула 1 ако спортот воведе стандардни мотори од сезоната 2010. "Ако го одобрат тоа, тоа ќе биде последната капка. Ќе биде време да се размислува за пензија", вели Шпанецот. ФИА во октомври најави дека сака да ги промени правилата за тимовите да користат стандардни мотори од 2010 како дел од мерките за намалување на трошоците. Од тогаш се појави тендер за снабдување со мотори, а шпекулациите велат дека Ферари (кои може да бидат во иднината на Алонсо) и Тојота веќе размислуваат за повлекување од спортот. Алонсо, светски шампион со Рено во 2005 и 2006 година, вели дека формула 1 оди наназад технички со последните промени на правилата. "Во 2005 имавме В10 мотори со 1.000 коњски сили што беше возбудливо за возачот бидејќи одевме до лимитот. Отидовме од футуристички болиди во болиди без електронски помагала кои изгледаат како нешто од минатото", додава Шпанецот, кој оваа сезона по слаб старт имаше одличен финиш со две победи и заврши на четвртото место во генерален пласман. ФЕРНАНДО НЕ ТИПУВА НА ТИТУЛА Шпанецот додава дека не се потпира многу на изјавата на неговиот шеф Флавио Бриаторе дека Рено ќе биде во битката за светската титула во 2009. "Флавио го кажуваше истото и пред две години со Р27 болидот кој не беше добар, а и лани беше исто така што не сум сигурен дека тоа што го кажува се добри вести. Флавио го охрабрува тимот и му дава сила, но некогаш работите кои ги кажува не се важни. Не можеш да дозволиш да ја стартуваш сезоната без да размислуваш да одиш на победа. Тоа е важна цел", вели Алонсо. Новиот болид на Рено, Р29 ќе дебитира на тест патеките на 20 јануари, вели Алонсо, иако ќе го тестира болидот од оваа година со мазни гуми на 10 декември во Херез. Шпанецот посочи дека болидот во јануари за првпат ќе го има КЕРС системот, но дека ќе биде многу различен од конечниот болид за првата трка во Мелбурн во март. "Што подоцна го имаш болидот подготвен, тоа подобро", смета Алонсо. < ="#efefef" marginheight="0" marginwidth="0" ="http://www.idividi.com.mk/UpdateBrCitana.aspx?VestID=487289" style="height: 50px;" align="middle" border="0" height="30" scrolling="no">> |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Тестирањето забрането, Ф1 во нова ера
Формула 1 трошоците ќе бидат намалени следната година за најмалку 30% по серијата мерки договорени од ФИА и ФОТА во кои се вклучува забрана на тестирање во текот на сезоната. ФИА објави дека независните тимови ќе имаат преполовени цени на мотори од 2009, а од 2010 година мотор ќе чини околу 5 милиони евра. Тестирањето нема да биде дозволено во текот на сезоната освен на редовните петочни тренинзи од ГП викендите, а од 2010 ќе се забрани и додавањето гориво и можно е да се намали должината на ГП трките. Според проценките на ФИА, новите мерки ќе им заштедат на тимовите кои работат со производители околу 30% од нивниот буџет за следната година, додека независните тимови ќе имаат и поголема заштеда. Мерките доаѓаат во момент кога спортот гледа кон амбисот бидејќи големите производители на автомобили кои поседуваат половина од тимовите се наоѓаат во економски проблеми со преполовена продажба на автомобили и уште поголемо намалување на акциите. Хонда, кои потрошија стотици милиони евра без успех во спортот, веќе објавија дека се повлекуваат од спортот зголемувајќи ги стравувањата дека уште еден производител ќе се откаже пред стартот на новата Ф1 сезона во Австралија на 29 март. Светскиот Моторспорт Совет (ВСМЦ) на ФИА, откако едногласно ги одобри промените кои беа одобрени од ФОТА, асоцијацијата на Ф1 тимови, исто така додадоа дека моторите ќе бидат ограничени на 18.000 вртежи во минута и ќе мораат да траат три трки место два. Тимовите нема да можат да користат повеќе од 20 мотори цела сезона. Од јануари исто така ќе има ограничување на користењето на скапите воздушни тунели и намалување на бројот на членови на тимовите кои ќе патуваат на трките. Новиот КЕРС систем за поврат на кинетичката енергија, нема да биде задолжителен следната сезона, а ќе се разговара за 2010. Идејата на Берни Еклстоун наместо поени да се доделуваат медали како на Олимписките игри се уште не е одобрена и ќе треба да се направи целосна анализа. "Мислам дека ова е првиот чекор формула 1 да се спаси самата себеси", вели претседателот на ФИА, Макс Мозли, иако неговата идеја за стандардни мотори во формула 1 засега е ставена на страна. ШТО СЕ Е ПРОМЕНЕТО ВО ФОРМУЛА 1? Од 2009 во сила се следните промени МОТОРИ - Секој возач може да користи максимум 8 мотори цела сезона плус 4 за тестирање (вкупно 20 по тим). - Лимит од 18.000 вртежи во минута. - Мерката за мотор за 3 трки од 5 ноември останува на сила. - Цената на моторите за независните тимови ќе биде за 50% поефтин од 2008. - Едногласно е согласено моторот на Рено да има промени за 2009, сите други мотори остануваат непроменети. ТЕСТИРАЊЕ - Нема да биде дозволено тестирање во текот на сезоната освен во тркачките викендите. АЕРОДИНАМИЧКИ ПРАВИЛА - Ниту еден воздушен тунел над 60% модел и 50 метри/секунда не смее да се користи по 1 јануари 2009. - Нова формула со која ќе се балансира развојот во воздушни тунели во однос на компјутерските симулации ќе биде договорен по предлог на ФИА. АКТИВНОСТ НА ФАБРИКИТЕ - Фабриките ќе се затвораат шест недели од годината. ТРКАЧКИ ВИКЕНД - Тимовите ќе го намалат бројот на вработени преку серија мерки, вклучувајќи делба на информациите за гумите и горивото. СПОРТСКИ СПЕКТАКЛ - Ќе се направи програма за јавната реакција на новите идеи, како и можните промени на квалификациите и доделувањето на медали место поени. Од 2010 во сила се следните промени МОТОРИ - Моторите ќе бидат достапни за независните тимови за помалку од 5 милиони евра годишно. Тие или ќе дојдат од независен снабдувач или од производителите кои се во Ф1. - Истиот мотор ќе се користи и во 2011 и 2012. - Ќе се користат идентични менувачи за сите тимови. ШАСИИ - Ќе се подготви листа на сите елементи и ќе се одлучува кој ќе остане во Ф1. ТРКАЧКИ ВИКЕНД - Стандардни радио и телеметриски системи - Забрана за греачите за гуми. - Забрана за додавање гориво - Можно намалување на должината на трките. |
||||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||||
Внеси реплика | страница <1 2223242526 55> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |