IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1920212223 55>
Автор
Порака Обратен редослед
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јуни.2009 во 04:21
Возачите зад ФОТА во спорот со ФИА



ГП возачите ја изразија својата поддршка за ставот на Асоцијацијата на Ф1 тимови (ФОТА) по разговорите во Истанбул пред неделната трка. Возачите и шефовите на осумте члена на ФОТА (од каде беа исклучени Вилијамс и Форс Индија) одржаа 25-минутен состанок во мотор-домот на Тојота пред можеби клучната политичка недела во формула 1. Ова дојде откако Асоцијацијата на ГП возачи (ГПДА) изрази загриженост за влијанието на ситуацијата на кариерата на членовите и фактот што возачите немаат многу влијание во донесувањето одлуки.
"Сите возачи имаат исто чувство - да ја следат ФОТА и да ја почитуваат работата на новите правила за сериозна иднина на Ф1. Тука разговаравме за правилата и за некои работи кои не ги прочитавме со весниците. За правилата, имаме иста визија со ФОТА", вели Јарно Трули од Тојота.
Трули додава дека возачите веруваат дека плановите за иднината не се добри изјавувајќи го ова пред петочниот краен рок кога ФИА ќе објави кои тимови ќе учествуваат во следниот шампионат.
"Мозли мора да сфати дека има некои работи кои не можат да се случат. Правилата за 2010 апсолутно не се добри бидејќи формула 1 мора да остане број 1 на светот, со силна технологија и со производители. Не можете само да донесете други тимови кои немаат идеја како треба да се натпреваруваш на така високо ниво", додава Трули.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јуни.2009 во 04:15
ВЛЕЗЕТЕ БЕЗУСЛОВНО ПА ПОСЛЕ МЕНУВАЈТЕ ПРАВИЛА



Претседателот на ФИА Макс Мозли напиша писмо до преостанатите осум ФОТА членови во кое ургира да се пријават безусловно за следната година, па потоа може да ја обликуваат Ф1 како што сакаат. Конечната листа со тимови ФИА треба да ја објави во петок.

Во писмото пратено до Ферари, Мекларен, БМВ, Рено, Ред Бул, Торо Росо, Тојота и Браун ГП, Мозли изјавува дека сака да седне со сите тимови кои би се натпреварувале во 2010, при крајот на овој месец, за почеток на разговор за конечно оформување на правилата. Да би се постигнало тоа, тој сака членовите на ФОТА утре да потврдат дека сакаат да се натпреваруваат во 2010, т.е. ги сменат условните во безуслови пријави.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2009 во 03:53
БОЈКОТ ПО 12 ЈУНИ???



Светската автомобилистичка федерација се уште не реагирала откако пред десет дена екипите учеснички во Формула 1 поднесоа условена пријава за учество во шампионатот за 2010 година и натаму. Двата услова кои беа истакнати се потпишување на договор „Конкорд“ меѓу организаторите и учесниците, како и да нема измени во правилата во однос на 2009 година, со исклучок на предлозите кои ќе бидат доставени од нивна страна до ФИА. Најпроблематичен дел во предложените правила се лимитирањето на буџетите на 40 милиони фунти, како и техничката слобода за оние кои ќе го прифатат тој цензус, наспроти другите екипи кои би имале порестриктивна регулатива, но слобода во формирањето на буџетите.

Два нови детали излегоа на виделина во пресрет на трката за Големата награда на Турција, откако во петокот беше соопштено дека Форс Индија поднела самостојна апликација надвор од заедничката со ФОТА, поради комерцијалните обврски. Најпрвин, англискиот коментатор Мартин Брандл во својата колумна во еден британски весник објавил дека големите фабрики (Ферари, Мерцедес, БМВ, Тојота и Рено) се обврзале дека нема да ја растурат алијансата и во следните 30 дена нема да поднесат самостојни пријави до ФИА. Тоа секој од нив го гарантирал со сума од 50 милиони долари. Дополнително, утрото на денот од трката 16 возачи од осумте екипи кои останаа обединето во ФОТА (без Вилијамс и Форс Индија), имале состанок во моторхоумот на Тојота и донеле одлука да застанат во одбрана на позициите на своите екипи. Според одредени извори, дури било разговарано и за бојкот, што секако ќе зависи од реакцијата на ФИА. Подоцна на прес конференција, Марк Вебер, кој е еден од претседателите на возачката асоцијација, запрашан за ова мошне политички избегна да одговори конкретно.

- Ние целосно ја поддржуваме ФОТА во нејзините барања за подобро управување со спортот. Како возачи, наша определба е да возиме на најдобрите патеки во светот, за најдобрите тимови,- рече возачот на Ред Бул, со што меѓу редови се остава простор евентуалниот шпекулиран бојкот, кој би се случил како најлошо сценарио откако ФИА ќе открие кои имиња се на листата екипи за 2010 година.

Овој отворен конфликт речиси со сигурност ќе доведе и до импликации при есенските избори на ФИА, но Мозли не соопштува ни дали ќе се кандидира, очигледно чекајќи да види дали опозицијата ќе истакне противкандидат
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јуни.2009 во 18:26
Хамилтон: “Треба да конструираме целосно нов болид!”



Актуелниот шампион во F1, разочаран од настапот на квалификациите во Турција, изјави дека болидот кој го вози требало да биде исфрлен многу порано и да се почне на конструирање на нов.

“Добре дојдовте во мојот свет. Ние веројатно уште многу порано требаше да го напуштиме овој болид. Сега е многу касно. Ако го напуштевме, ќе беше голем трошок и ќе имаше многу работа. И каква што е денес економијата, ќе требаше пет до шест месеци за да конструираме нов болид. И кој знае дали пак ќе го направевме добар?” – изјави очигледно збунетиот Хамилтон. Тој на квалификациите во Турција заврши како 16-ти.

На изјавата на Хамилтон се надоврза и поранешниот шеф на тимот на Џордан, Еди Џордан, кој изјави: “Болидот е просто безнадежен. Веројатно најлошиот Мекларен дизајниран досега!”

Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јуни.2009 во 04:10


Себастијан Фетел од екипата на Ред Бул ја освои пол позицијата во квалификациите за ГН Турција, возејќи еден круг за 1:28.316 (просечна брзина 217.591 км/ч). Според признанието на германскиот пилот, подобрените перформанси се должат на нови делови кои ги вградиле на болидот „во последна минута“. Бидејќи немале можност да поработат на штелувањето, не очекувале да бидат убедливи во квалификациите, но се покажа дека се функционира одлично. Возачите се двоумеа во изборот меѓу меките и тврдите гуми, што се покажа во случајот на Батон и Баричело од Браун Мерцедес (на второ и трето место), бидејќи временските услови беа како во петокот но имаше помалку ветер. Се очекуваше дека евентуално потоплото време ќе ги фаворизира потврдите гуми, но Фетел и Батон беа најбрзи на меките, додека за изненадување беше задолжен Баричело кој со тврдите гуми стигна до третото стратно место, само десетинка зад тимскиот колега, односно две десетинки за Фетел. Носителот на пол позицијата за својот избор рече дека не бил убеден во перформансите на потврдите гуми, бидејќи и двете опции биле премногу блиску. Во првата изјава Фетел дури и се збуни мислејќи дека ова му е прва пол позиција годинава, за потоа да признае дека онаа од трката Кина му била неочекувана, а за оваа работеле напорно.

Вториот возач на Ред Бул, Марк Вебер ја потврди формата на неговиот тимски колега со освојување на четвртата позиција, додека во третиот ред се Трули и Раиконен. Трикратниот победник Фелипе Маса ќе стартува од седмо место, пред Алонсо, додека првата десетка е надополнета со Розберг и Кубица во петтиот ред, при што разликата од првиот до десеттиот е само една секунда.

Фетел беше најбрз и во втората сесија кога болидите беа најлесни, возејќи повеќе од една секунда подобро време. Тогаш, меѓу првите десет не успеаја да влезат Хајдфелд, Накаџима, Глок, Ковалаинен и Зутил, при што дури 13 возачи беа во една секунда. Најслабо претставување во првата сесија од квалификациите имаа Хамилтон, Пике, Буеми, Физикела и Бурде, кои ќе стартуваат од 16 до 20 место.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јуни.2009 во 03:59
Ќе го сопре ли некој Батон? Најава – ГН Турција



Трката која е најблиску до нас кога се во прашање F1 трките, таа во Истанбул, е меѓу најпопуларните меѓу гледачите, бидејќи е конструирана така да има повеќе престигнувања.

Во прилог на ова одат и се подобрите перформанси на Ферари. Тука Италијанците треба да покажат дека деноноќната работа ќе се исплати. Тука Кими и Маса конечно ќе треба да ги покажат своите способности, нешто што и тие самите го најавуваат. Впрочем, Бразилецот победи претходните три години на оваа патека, а една година пред него токму неговиот тимски колега. Маса повеќе пати има изјавено дека многу сака да вози во Истанбул и дека патеката му одговара на стилот.

Но, не е се така лесно и едноставно. Браун објави дека за оваа трка има ново предно крило, додека Ред Бул ќе возат со двоен дифузор. И два тимови делуваат стабилно и покажуваат перформанси како на патеката, така и во организацијата. Интересно, Тојота исто така најавува атак на врвот и покрај катастрофалните резултати на претходната трка, за која рекоа дека не му одговарала на болидот.

Би било некоректно да се исклучат и Хамилтон и Алонсо секако. И двајцата се светски шампиони, па и покрај тоа што имаат болиди само за средината на табелата, треба да се очекува добар пласман. Не треба да се изостават ниту Вилијамс, тим кој покажа одлични перформанси во Монако. Од БМВ не би можело да се очекува подобар пласман, бидејќи тие и самите признаа дека болидот не се лепи доволно на подлогата, а патеката во Истанбул е полна со брзи свиоци.

Иако Батон доминира оваа сезона, прогнозата за оваа трка нема да биде лесна. Секако, главните шанси за победа ги има токму Британецот, но, не треба да исклучат ниту Ферари и Ред Бул, кога е во прашање првата позиција, а од позадина најмногу можат да изненадат Тојота и Рено. Според тоа, повторно би требало да гледаме интересна трка, после досадното вртење по тесните улички низ Монако.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јуни.2009 во 03:51


Liderot vo generalen plasman, Jenson Button, ovaa nedela uzivase vo vrakjanjeto vo centarot na britanskiot
javen zivot. Vozacot na Brawn vo vtornikot navecer i ja dodeli na avstraliskata pop zvezda Kylie Minogue titulata
za "Zena na godinata" na dodeluvanjeto na nagradite na Glamour magazinot vo London.
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јуни.2009 во 01:27
Батон ставил 50.000 долари дека ќе биде шампион сезонава
05/06/2009 16:26

Два дена пред трката во Турција, германски Билд излезе со информација дека британскиот возач Џенсон Батон се обложил на себеси пред почетокот на сезоната.

Како што се наведува во таблоидот моменталниот лидер во Ф1 циркузот на почетокот на овогодинешново првенство ставил 50 000 долари дека токму тој ќе биде новиот шампион во Формула 1 оваа сезона. Се претпоставува дека тој бил мошне добро информиран дека неговиот тим е технички супериорен во однос на другите оваа сезона.

Батон е убедлив лидер во Ф1 сезонава. Тој има пет победи на шесте трки одржани сеознава и е на добар пат дури и да го сруши рекордот од најмногу победи во едена сезона на Шумахер.

Се уште нема никаков демант на оваа информација и се очекува да се види како ФИА ќе реагира на сето ова.

Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јуни.2009 во 04:04


Sefot na Red Bull Racing, Christian Horner e ubeden deka bitkata za titulata ne e zavrsena i pokraj golemata prednost na Brawn vo dvata sampionata.
Jenson Button so Brawn stigna do pet pobedi vo sest trki i ima 16 poeni prednost pred kolegata Rubens Barichello i 28 poeni povekje od Sebastian Vettel
vo Red Bull. Brawn vo megjuvreme vodat so 43.5 poeni pred Red Bull. "Brawn ima ogromna prednost vo plasman na konstruktori i golema kaj vozacite, no nie se
fokusirame od trka na trka. Slednite nekolku pateki ni odgovaraat na formata na nasiot bolid i imame dosta podobruvanja", veli Horner.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јуни.2009 во 03:43
"Ф1 тимовите имаат нереални желби"



Макс Мозли во средата не звучеше оптимистички расположен за крај на политичката битка во формула 1 откако одби да ги послуша барањата на сегашните Ф1 тимови. Откако го суспендираа Вилијамс од ФОТА алијансата, деветте останати тимови во петокот поднесоа "условна" апликација за влез во шампионатот во последниот рок. Тие јасно ставија до знаење дека нивните апликации ќе бидат "неважечки", отстранувајќи се од шампионатот во 2010, доколку ФИА не потпише Конкорд договор за 2012, престана со плановите за ограничен буџет и се согласи на нивните предлози за намалување на трошоците.

Но, Макс Мозли за швајцарската публикација Моторспорт Актуел не изгледаше дека е подготвен да ги прифати овие барања.

"Ние ги правиме правилата. ФИА одлучува како ќе биде. Тоа го правиме веќе 60 години и ќе продолжиме да го правиме", вели Мозли.

Тој додава дека не знае дали конфликтот има решение, но ги отфрли поголемиот дел од барањата на ФОТА како "крајно нереални".

На пример за новиот Конкорд договор, тој вели дека е финализиран предоцна, така што нема смисла да биде потпишан до 12 јуни. Тој исто така е критичар на тоа што тимовите решија апликациите да ги поднесат на крајниот рок на 29 мај.

"Очигледно тие сакаат да направат тешка атмосфера за новите тимови", вели Мозли, посочувајќи ја иронијата за намалување на трошоците да се прави на скапата јахта на Флавио Бриаторе во Монако.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јуни.2009 во 03:05
Тојота подготвени да си заминат



Од тимот на Тојота се упорни дека ќе останат дел од формула 1 шампионатот само ако контроверзниот предлог за ограничен доброволен буџет од 40 милиони фунти е отфрлен за 2010. Сите сегашни тимови поднесоа апликација за следната сезона по долгиот конфликт на линија ФИА-ФОТА околу иницијативите за намалување на трошоците, но сите тимови од Асоцијацијата на Ф1 тимови (ФОТА) јасно објавија дека нивното учество зависи од "задржувањето на сегашните регулативи за 2009, сменети според предлозите на ФОТА".

Тимовите исто така бараат нов Конкорд Договор, со кој се уредуваат односите ФИА-тимови-носител на комерцијални права, и тоа до 12 јуни, кога ФИА треба да ги објави успешните кандидати за пополнување на 26 стартни места следната сезона.

Досега, шест нови тимови - Продрајв, Лола, Тим УСФ1, Кампос Мета 1, Тим Суперфанд и Лајтспид ГП, поднесоа апликации за влез во шампионатот.

Потпретседателот на Тојота Моторспорт и во исто време потпретседател на ФОТА, Џон Хаует потврди дека ако има било какви "траги" од двоен систем на правила со технички ограничувања за тие кои нема да прифатат ограничен буџет, големиот јапонски тим и неколку ривали ќе побараат нова тркачка серија.

"Веруваме дека сите мораат да се натпреваруваат под исти правила. Не верувам дека некој има против новите тимови во формула 1, но во моментов нема да има разговори за ограничување на буџетот. Повеќето тимови сметаат дека ако овие услови не се исполнат, тогаш ќе мораме сериозно да размислиме за алтернативите", вели Англичанецот.

Има многу шпекулации дека тимот со седиште во Келн нема да продолжи на долги патеки во формула 1, прво поради тоа што немаат ниту една победа во 129 трки од Ф1 дебито во 2002 година, а потоа и поради глобалната економска криза.

Поизненадувачка е заканата на тимот на Ферари, од каде исто така велат дека се подготвени за заминување. Скудерија е единствениот Ф1 тим кој ја стартувал секоја сезона од воспоставувањето на Формула 1 Шампионатот во 1950 година.

"Не, апсолутно не", одговори шефот на тимот Стефано Доменикали на прашањето дали пријавувањето за шампионатот значи прифаќање на ограничен буџет. "Барањето за регулативите од 2009 значи дека нема да има ограничен буџет. Ако тоа не се исполни тогаш апликациите се неважечки".

Во меѓувреме несигурноста во формула 1 ги разубеди тимовите на РМЛ, Епсилон Еускади и иСпорт од влегување во спортот, додека Суперфанд тимот, предводен од поранешниот Ф1 возач Алекс Вурц, бара брзо објаснување на ситуацијата.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јуни.2009 во 03:35
"Ф1 ќе умре без нови тимови"

Шефот на ФИА, Макс Мозли, целосно ги поддржа новите апликации во формула 1, што не е изненадувачки ако се знае неговата битка со постоечките тимови околу ограничувањето на буџетот. Ферари прво јавно ги исмејуваа новите тимови велејќи дека за таква формула 1 е подобро да се нарече "Формула ГП3", но Мозли вели дека тоа е вистинскиот потег.

"Ниту еден спорт не е здрав без нови луѓе. Ферари забораваат дека сегашниот БМВ тим започна како Заубер, сегашниот Вилијамс тим почна кога Вилијамс го купија Марч. Тајрел стартуваа како мал тим на крајот на 60-тите, потоа станаа Хонда, а сега се Браун. Дури и Енцо Ферари дојде во 1948 година стартувајќи од нула. Ако ги сопреме новите тимови тогаш формула 1 ќе умре. Не смее да останат само старите луѓе", вели Мозли.

69-годишниот Британец беше еден од основачите на тимот на Марч, а по заминувањето од тимот во 1977 година почна неговиот политички раст.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јуни.2009 во 03:31
Паул Гасол влегува во F1



Екипата Кампос наводно веке се пријавила за натпреварување во следната сезона на Формула 1, искористувајќи ги “кавгите” на големите тимови со Меѓународната Автомобилска Федерација (FIA) околу лимираниот буџет.

Шпанскиот тим, предводен од бившиот возач на Минарди Адријан Кампос, наводно веќе осигурал пари за дебитанската сезона во F1 шампионатот, со голема помош од најдобриот кошаркар на “црвената фурија” Паул Гасол, но и од мексиканскиот бизнисмен Карлос Слим.

Играчот на Лос Анџелес Лејкерс, спрема пишуваната шпанска медија, одушевен влегол во нов проект, како што со своето име и авторитет, кои има во спортските кругови, би му помогнал на тимот да осигура уште спонзори.

Екипата Кампос, наводно веќе го решила и прашањето за возачкиот кадар. Станува збор за искусниот 38-годишен Педро Де Ла Роса, кој моментално тестира за Мекларен, дупло помладиот и поперспективен Мексиканецот Серхио Перез кој оваа сезона ќе се зајакнува во GP2 првенството.
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Јуни.2009 во 04:43
Многу тимови заинтересирани за Батон



Успешниот настап во тимот на Браун оваа година, го направи британскиот возач најинтересен за другите тимови во Формула 1. За него веќе се заинтересирани повеќе моќни тимови.

Според едно интервју со засега неименуван шеф на некој тим, перформансите на Батон оваа сезона се феноменални, а доказ за тоа е и тоа што тој на секоја трка е подобар од својот тимски колега, Рубенс Баричело.

За наредната година ќе има неколку слободни места во тимовите, а најбаран ќе биде токму Батон. Иако Браун изјави дека тој нема да си оди од тимот, факт е дека има многу финансиски помоќни тимови во првенството, на кои нема да им биде проблем да платат голема сума на пари за возач како Џенсон.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1920212223 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,313 секунди.