|
Деца со посебни потреби |
Внеси реплика | страница <1 161718 |
Автор | |
lilica
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 548 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Јован, нетреба да ги жалиш децата со посебни потреби. Научи дека и тие се дел од нашато секојдневие.Проблемот што го имаш треба заедно со соучениците да го кажете на родителска, за да запослат дефектолог за него, кој ќе е нон-стоп со детето и така сите ќе сте задоволни.Не смее учителката да ви го натовари вам на врат.Борете се да има и тоа дете свој учител - дефектолог, бидете упорни и сложни и ако успеете да се изборите за оваа, знајте дека сте направиле МНОГУ поголема работа од жалењето.Па и тој има право на соодветен учител, нели, како и секое дете. |
|
Кој бара ќе најде.
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Секогаш со задоволство ги читам коментарите на Лилица бидејки се реални, конструктивни и многу жалам што ја нема често тука. Деновиве се изначитав лаички коментари од куп луге кои околу случајот со детето на пејачката Ребека (многу сум против откривање/повикувањето на приватноста на лугето) и неговот остранување од ПРИВАТНА градинка. Зошто велам лаички-па мешаат баби и жаби. Приватните институции (градинки, училишта, факултети) бираат клиентела. Родителите плаќаат папрено и за своите средства бараат соодветен третман. Затоа и не може секој да оди таму-само оние кои можат да платат. Друга приказна е државните (социјалните) установи. Зошто реков на почеток дека Лилица е реална? Затоа што не бара децата со ПОП да ги подучува воспитачката/учителката туку е јасна и гласна со нив да РАБОТИ ДЕФЕКТОЛОГ/ЛПГОПЕД/ПСИХОЛОГ во зависност од потребите на детето.Милион пати имам повторено (и на самата себе си станав досадна) вопситувачот/наставникот ТРЕБА ДА ГИ НАУЧИ СВОИТЕ ВОСПИТАНИЦИ ДА ГО ПРИФАТАТ-ДА СЕ АДАПТИРААТ НА ДЕТЕТО СО ПОП. Детето треба да е присутно во редовната паралелка-училиште со пратња-стручно лице кое ке биде до него, ќе му помага. Како може еден реализатор на настава да реализира наставни активности со учениците и ДА РАБОТИ со детето со ПОП во исто време. Логично е дека не може. И друго, дефектолозите/логопедите со својата тесностручна подготовка во специјалните паралелки работат со максимум 5 деца, а од наставникот во редовната настава се бара да работи со минимум 25 ученици и плус до 3 деца со ПОП. Каде е логиката? Што го замислуваат -ХУДИНИ? Време е ова да се среди. Мислам дека пејачката Ребека со својот проблем треба да работи и да делува токму на ова поле.Еднаш за секогаш да се прекине со злоупотребата на потребите на децата со ПОП и да се помине кон вистинска интеграција, со сите задолжени лица а не вината да се бара кај оној кој најмалку е виновен-наставникот/воспитувачот кој не е стручен А И НЕ ТРЕБА ДА БИДЕ, за тоа има ФАКУЛТЕТ-КАТЕДРА која промовира по 50 тина дипломирани дефектолози годишно.И убаво праша една моја пријателка-колешка- Дали дефектолозите треба да работат само на приватни часови по 2 часа дневно за добар хонорар? И дали сите родители со деца со ПОП можат да си го дозволат тоа? Многу дали, малку одговори. Знам само едно- Вака сите правиме грев према децата. И се согласувам со Ребека ВИДЕО: Ребека: Ниедно дете не заслужува ваков третман како мојот Изменето од mamamd - 26.Ноември.2011 во 09:03 |
|
Santijago
Сениор PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF Регистриран: 17.Јануари.2008 Локација: Tuka be ... Статус: Офлајн Поени: 21002 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Интеграција на лицата со посебни потреби - ѕидот полека се рушиНа трети декември се одбележува Денот на лицата со посебни потреби. Во Македонија има неофицијално околу двесте илјади лица кои живеат со одредена попреченост. Ѕидот околу нив полека се руши, но тие научиле да чекаат.Со години иста слика. На лицата со посебни потреби повеќето се сеќаваат на нивниот меѓународен ден. Пред и по тоа се препуштени на самотијата, неизвесноста, проблемите и се’ уште присутната дискриминација. Работите во општеството за нив се движат бавно, а тие немоќно, чекаат друг да им помогне и полека да се отвори светот и за нив. Во понеделник се очекува Собранието на Република Македонија да ја ратификува Конвенцијата на ООН за правата на лицата со инвалидитет, усвоена уште во 1992 година. Сите се согласуваат дека Конвенцијата е одлична рамка во која треба да се сместат правата на лицата со инвалидитет, како и обврските на државата. По притисоци од јавноста, невладиниот сектор кој го поттикнува решавањето на проблемите на лицата со попреченост, Конвенцијата ќе стане реалност. Правата на лицата со инвалидитет бавно доаѓаат до нив Аналитичарите кои ја следат оваа проблематика велат дека годинава Македонија бележи релативно скромни резултати на полето на заштитата на лицата со инвалидитет. И натаму постојат само четири посебни основни училишта, две - три средни, како и дваесеттина Дневни центри за деца со пречки во развојот. Процесот на инклузуја ги осипува специјализираните училишта, во кои и натаму недостасува стручен кадар, додека дипломираните дефектолози тешко наоѓаат работа и во специјалните, но и во основните училишта. Посебен тренд сега се приватните мали центри, во кои што дипломираните дефектолози работат со мали групи деца со пречки, но тие главно се во сферата на сивата економија. Нив ги плаќаат засегнатите родители и тие главно молчат за тоа, бидејќи избираат меѓу две зла или детето да им остане без квалитетен третман, или да платат по десеттина евра за приватен час со логопед или дефектолог. Товарот сепак го носат родителите Дека товарот на проблемите паѓа пред се’ врз родителите и семејството уверен е и Климе Топенчаров од Охрид. „Имам ќерка со тешка форма на церебрална парализа. Никогаш не сум се срамел да бидам со неа во јавност, насекаде да сме заедно. Сме се обидувале да ја вклучиме во образованието и тоа низ повеќе форми. Државата треба да има подеднаков третман за сите. Вината ја гледам во државата и нејзините приоритети. Не смеат да се заборават овие лица, иако законите најчесто ги штитат само на хартија“. Славица Илиќ и Анета ЈованоскаОхрид е меѓу првите градови во Македонија кој донесе Локален акционен план за лицата со попреченост. „Тригодишната програма предвиде низа активности. Дел од нив како што се изградбата на пристапни рампи и обележани паркинг места веќе се реализираат. Но не застануваме само на тоа, во понеделник на петти декември ќе се одржи култрно- хуманитарна забава ’Заедно против дискриминација’ на која ќе се промовира Законот против дискриминација“, вели Анета Јованоска од Црвен крст во Охрид. Државната Комисија за заштита од дискриминација повикува на поголема сензибилност од страна на граѓаните и државата за лицата со посебни потреби и нивно вклучување во сите сфери на животот. Оттаму истакнуваат дека во Македонија е донесен Закон за спречување и заштита од дискриминација и ги охрабруваат сите лица со посебни потреби кои сметаат дека се дискриминирани, да се обратат до Комисијата. Од Специјалниот завод во Демир Капија во реалниот свет Можеби светла точка во целата македонска приказна за лицата со инвалидитет се оние што после четири или пет децении минати во Специјалниот завод во Демир Капија, се згрижени во посебни станбени единици и живеат со поддршка од специјализирани тимови од центрите за социјални грижи. Во Скопје веќе има осумтакви станови, во кои заедно живеат по неколкумина штитеници. После повеќе од шеснаесет месеци, искуствата се одлични и се очекува догодина да се отворат уште осум такви станбени единици. Медиумите се тие од кои се чека гласност за лицата со посебни потреби Медиумите во Македонија освен по некоја тажна човечка судбина преку годината, што ќе ја вметнат во своите емисии, без исклучок освен Јавниот сервис МТВ немаат специјализирана емисија за лицата со пречки. Во МТВ две децении со мали прекини имаат специјализирана емисија. Виолета Софкаровска е новинар и последниве седум години ја подготвува емисијата „Петтиот ангел“. „Во Македонија е постигнат значаен напредок во однос на заштитата на нивните права и интегритет. Сепак се случуваат проблеми кои се во сферата на ирационалното и апсурдното. На пример: раното дијагностицирање на синдромите кои ги погодуваат лицата со инвалидитет, потоа процесот на образованието. Се чини најтежок проблем е нивното интегрирање како возрасни лица во заедницата. Тешко доаѓаат до вработување и многу често стануваат социјални случаи и за тоа македонската јавност треба отворено да проговори. “ Автор: Милчо Јованоски Редактор: Александра Трајковска |
|
I'm out bcz of pathetic around here
|
|
Внеси реплика | страница <1 161718 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |