|
OШO |
Внеси реплика | страница <1 1112131415 17> |
Автор | ||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Не постои држава каде се почитуваат основните човекови права и слободи? Искрено, не си верувам на сопствените очи за тоа што го читам! Од друга страна, ти велиш дека децата се под влијание на политиката и идеологијата, а забораваш дека кога една заедница ќе воспитува деца, секогаш ќе ги наметнува своите погледи на светот врз децата, кои дури и нема да се различни, што е сосема нормално за општествено-политичка заедница, туку се сосема униформни. Патем, некои забораваат дека некои родители не се ниту религиозни, а ниту пак се политички определени. Додека кај родителите постои таков случај, кај заедницата не може да говориме за отсуство на политички ставови. А на крајот, сиот пост го зачинуваш со:
Значи од една страна го напаѓаш воспитувањето на родителите, а од друга страна велиш дека државата ги упорпастува децата. Со ова го негираш се она што погоре го кажа. Нема потреба јас да додавам повеќе или помалку. Само би додал дека во моментот кога философијата и емоциите ќе навлезат вo учењата поврзани со државата, започнуваат проблеми, кои подоцна тешко се решаваат и оставаат катастрофални последици. Да наведувам примери чинам дека нема потреба. Затоа и секогаш скептично им пристапувам на учењата разно-разни гуруа кои се плеткаат во учења кои ниту ги засегаат, а за познавање и да не говорам. Секој кого го интересираат нешта поврзани со државата, нека консултира стручна литература, која како таква претставува дел од наука, а не некакви учења кои се базираат само на обични размислувања на некоја личност. Изменето од Македон - 17.Декември.2010 во 16:14 |
||||||||||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Makedon, postojat drzavi koi gi pocituvaat covekovite prava na poedinecot, NO VO OKVIR NA DRZAVNOTO UREDUVANJE. Primer za ovie covekovi prava ni e Evropskata Zaednica, kade neli oni se zaednica od demokratski zemji kade se pocituvaat pravata na poedinecot bez razlika dali go podrzuvaat politickiot sistem ili ne, bez razlika na verata, i bez razlika ako se slobodni umetnici. E vo taa EU ima zabrana na shamii za muslimanite, zabrana na patuvanje na romite i drugo. Zboruvam za nivni gragjani, gragjani na EU. Toa sakav da go potenciram. Drzavata dava sloboda se dodeka taa sloboda se soglasuva so svakanjeto na vlasta/mnozinstvoto narod. I toa ne e sloboda, tuku vlijaenje na zivotot na lugjeto da bide spored mislenjeto na vlasta/mnozinstvoto na lughe. Zatoa bak ke povtoram, nema drzava na zamjava kade se ostava covekot da se razviva spored svesta svoja, tuku e pod vlijanie od roditelite, od ucilishteto, od rabotata, i slicno.
Drzavata e covecka kreacija koja nema nikakvo pravo da stava granici na zemja koja ona ne ja stvorila. Taa se menuva vo zavisnost od sistemot od koja e upravuvana. E tokmu toj sistem go kontrolira covekot. I zatoa velam deka toa kontroliranje go upropastuva covekot od ragjanje. Zoshto ti mora da si makedonec? Zoshto mora da si brazilec? Kako vernik koj veruva vo Boga koj ja stvoril zemjava, ne znam dali znaesh, no na neboto nema da ima makedonci, nitu pak brazilci, nitu pak lugje od bilo koja drzava na svetot shto postoela, postoi ili ke postoi. Ke ima samo Bozji sledbenici koj go prifatile Bozjiot zbor kako merilo za zivot. |
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Пријателе, ЕУ не е федерација, ниту конфедерација, ниту пак е унитарна држава. Впрочем и самиот тоа го велиш. Второ, не си информиран добро. Не е забранета шамијата, туку е забранет никабот, бурката и облеки кои го покриваат цело тело, при што не може да се утврди идентитетот на носителот, затоа што во таков случај, полицаецот не може да изврши идентификација на граѓанинот.
Дали го познаваш правото на ЕУ? Дали знаеш воопшто дека тоа не е забрана за патување на Ромите, туку забрана за постојан престој во една држава, бидејќи претставуваат сериозен товар за социјалата на таа држава, барајќи постојано зголемување на социјалните трансфери, што го погодува сиот буџет и основните функции на државата, што дури и според правните акти на ЕУ е можно.
Тие се граѓани на ЕУ, но не може врз основа на тоа да се дозволи уривање на буџетот на државата, товарење на истата до недоглед, а со тоа и попречување на нејзините функции. Никој не им забранува постојан престој, се додека не се случи тој сериозен товар врз социјата на државата. Никој нема да ги брка доколку истите не побараат од таа држава социјална помош и други социјални трансфери.
Ако таа слобода ја попречува слободата на другиот, секако дека нема да се дозволи на тој начин да се развива свеста на човекот. Тоа е нешто елементарно. Во моментот кога некој ќе почне да ги загрозува и сериозно попречува правата на другиот, несомнено дека државата ќе го искористи правото на физичка принуда и ќе реагира. Јас не знам што е тоа толку чудно. Зарем ако некој, не дај Боже наштети на било кој начин на твоето здравје или тело, не треба да биде санкциониран? Или некој што ги почитува идеите на црвените кмери, зарем треба да има можност да ги оствари?! Да не говорам за оние што сметаат дека треба да има робови и закрепостени селани.
Државата е човечка креација, без која човекот не може да опстои.
А кој вели дека морам да сум Македонец? Веднаш на наредниот попис можам да го сменам тоа и да напишам дека сум Кинез. Тоа право никој не може да ми го оспори. Но, ако јас сум Македонец, а патем и се чувствувам како таков, зарем некој ќе ми забрани да го изразам својот идентитет? Државата тоа ниту најмалку нема да го прави.Впрочем, имаше луѓе и на претходниот попис кои се пишуваа се и сешто, а тоа никого не го засегна, најмалку државата. На небото знам дека нема да има национална поделба, но не знам што сакаш да ми кажеш со тоа, а е поврзано со темава. Дали сакаш да ми кажеш дека треба да ја имитираме државата Божја? Или пак да имаме теократија? |
||||||||||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Fala na prashanjeto, no dobro sum zapoznaen so drzavite. Koga ja spomnav EU mislev na zaednica, grupa od isto deklarirani drzavi, no ako e polesno za razbiranje, da ja zememe Francija koja e poznata po svoeto "egalite" za site gragjani na Francija. No ne si "egalite" - ramnopraven - ako zenata nosi burka. Toa e tipicen primer na mojata zabeleshka deka drzavite dozvoluvaat sloboda onolku kolku tie mislat deka treba - si imaat oni pricini zoshto. Faktot deka ne I se dozvoluva da nosi javno burka e forma na krshenje na pravata na poedinecot I direktno perenje na mozok na poedinecot za da orifati sistem koj e razlicen od sistemot koj taa zena go izbrala. Toa e odzemanje na nejzinata sloboda. I ako taa zena ne go prifati noviot sistem I perenjeto na mozok od strana na drzavata, toj poedinec se kaznuva od strana na drzavata - shto e forma na nasilstvo dokolku go odbie perenjeto na mozokot. Zabranata na lugjeto da biraat kade da ziveat e ushte edna forma na vrshenje pritisok od strana na drzavata vrz poedinecot. So taa forma se poprecuva razvojot na poedinecot I slobodata na izbor na poedinecot. Faktot deka drzavata ima zakoni kazuva deka ima I ogranicuvanja, koj po definicija se nedozvoluvanje na poedinecot za sloboden izbor na svoite misli da se izrazat vo praksa. Dokolku slobodata na poedinecot zagrozuva druga sloboda na drug pooedinec, togash drzavata ima svoj sistem na merki, I povtorno doagjame do odzemanje na slobodata na poedinecot, I perenje na mozok na poedinecot deka toa shto go pravi ne e dobro. Drzavata odlucuva shto e dobro, a shto ne I povtorno isto, drzavata go kontrolira zivotot na covekot. No tuka se javuva I drug problem: shto e dobro, a shto e losho za poedinecot, I zoshto drzavata si zema pravo da go kontrolira poedinecot. Drzavata ima svoi zakoni so koj se kontrolira poedinecot I za toa ima svoi pricini. Istiot princip e I kaj gradovite koi ja vrshat istata sluzba kako I drzavata. I ima pricina zoshto ima poveke zlo vo gradovite - zagrozuvanje na pravata megju lugjeto. Site ovie principi imaat ist izvor: Bitie 4:17. Prviot ubiec Cain ima prv izgradeno grad so svoi principi. Cain ne uspea da go kontrolira Abel, pa mu go odzeme pravoto da zivee, iako nikoj ne mu go dal toa za pravo. Duhot na Cain za kontrola na lugjeto preku gradovite - podocna drzavite - e dvizeckata sila na deneshnite gradovi/drzavi da gi kontroliraat lugjeto preku edukacija, religija, politicki sistem I razni drugi formi, so cel da se ispere mozokot na lugjeto I da go prifatat sistemot na drzavata. Zatoa velam deka nema takov sistem na zemjava koja ke dozvoli na poedinecot slobodno da se razviva. |
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Ниту мажот ниту жената во Франција не смеат да носат облека преку која нема да може да се изврши идентификација на лицето.
Tие имаат причини кои се оправдани. На жената не и се забранува да носи марама, но нешто што целосно ќе ја покрие е забрането, а кажав и зошто погоре. А не е само на жената забрането, забрането му е секому да носи такво нешто. Ограничувањето на правото во овој случај е за заштита на поголемо право, а тоа е правото на живот. Дали правото на облекување штити е добро од правото на живот? Секако дека не. Таа жена, верувам дури и за лични документи би се сликала со таа облека, но, со тоа не би можела подоцна да биде идентификувана. Дали и тоа е кршење на право?
Тоа е одземање на нејзиното или неговото право да се облекува како што милува, но со тоа е заштитетно правото на живот на други, што јасно е дека е поголемо добро.
Тоа не е никакво ограничување. Не може кому ќе му текне да очекува од државата каде што ќе се населеи, да издвојува социјални трансфери постојано за да може тој да живее. Едноставно, тоа е товар кој никако не смее да се дозволи. Доколку Ромите во Франција не одат да бараат социјална помош и други нешта, а се вработат, државата нема да презема мерки какви што презеде. Едностано е недозволиво да се уништува сета држава, поради желбата некој на тој начин, кој претставува заобиколување на правото, да си обезбеди подобар начин.
За тебе ограничување на слободата на оној кој постојано ги нарушува правата на другите е ограничување? За тебе е ограничување ставање в затвор на убијците? За тебе е перење на мозок поучувањето дека нарушување на правото на другиот е казниво? Тогаш, значи, верувам, според тебе црвените кмери не се злосторници, туку оние кои ги казнуваат? За Хитлер и Сталин и да не говорам.
Ти сметаш дека државата ти го контролира животот со самиот чин што донесува закони со кои некои дела ги прогласува за казниви?
Денешните политички системи наметнуваат принципи како оние на Каин? Денешните системи ги убиваат луѓето, како Каин? Јас мислам дека денешните системи ги затвораат и казнуваа оние кои убиваат, а не оние кои се убивани. Погрешно го толкуваш стихот. А кон тоа додади дека во Стариот Завет Бог е тој кој владее со стариот Израел. Доколку Бог не сакаше таа да постои, Бог немаше да владее со таа политичка заедница.
Ако за тебе слободно развивање е живеење во комуни, каде што сиот живот ќе се одвива во рамки на таа комуна, каде што таа комуна ќе се грижи за се, за мене тоа е заостанување и вметнување на идеите на марксизмот за одумирање на државата. |
||||||||||||
DragancoLeskoec
Сениор Регистриран: 01.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 984 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Се шо почнало и се создало во овај универзум има крај, па така и на државата ќе му дојди крајот, ко ќе му помини ползата, исто како племињата, заедниците итн ...
|
||||||||||||
spiros
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: На пат Статус: Офлајн Поени: 4490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Така е Драгане, но има едно Царство, има една Комуна, една Заедница, едно Опшество, ... за кое светот набрзо ќе се разбуди (ќе се роди) , а јас го молам БОГА тоа будење (раѓање) да биде што е можно побезболно (една врста Царски Рез)! Во тоа Царство, во таа Заедница, во тоа Опшество, ... ќе нема место за луѓе со маѓепсни гласови кои самобендисано и надувено се прогласуваат за просветлени и се прават попаметни дури и од Исус кој никогаш не учел дека хендикепираните би смеело да се убиваат! Напротив! Исус и вистинските Светии ги лечеле болните и хендикепираните! ... да дојде Царството Твое (!), да биде Волјата Твоја (!), како на Небото - така и на земјата ...! Амин! п.с. Сваќаш ли Драгане за Кое Царство и Заедница станува збор? Знај дека сигурно не се зборува за царството и заедницата на ошо! Во времето на овие цареви Небесниот Бог ќе подигне Царство кое никогаш нема да пропадне и не ќе помине врз некој друг народ. Тоа ќе ги разбие и ќе ги уништи сите оние царства, а самото ќе стои довека (Даниел 2:44) Изменето од spiros - 19.Декември.2010 во 23:05 |
||||||||||||
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free, in Time & Eternity! БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...! |
||||||||||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
[QUOTE=Македон] [QUOTE=sk]
Ниту мажот ниту жената во Франција не смеат да носат облека преку која нема да може да се изврши идентификација на лицето. A zoshto e taka? Zoshto mora nekoj da go vidi liceto? Zarem toa ne e atak na privatnosta na poedinecot? So koe pravo drzavata/gradot/vlasta si zema pravo da go cekira i odzema licnoto i religioznoto pravo na poedinecot? Zarem vlasta/drzavata/gradot ne znae deka toa e del od religioznata sloboda na poedinecot, neshto shto tolku gordo Francija se cuka vo gradi? Toa e tocno ona shto velam, deka vlasta/drzavata/gradot dozvoluva sloboda na poedinecot onolku kolku taa odlucuva i dopushta, shto vo sushtina ne e sloboda, tuku kontrola na poedinecot. Tие имаат причини кои се оправдани. На жената не и се забранува да носи марама, но нешто што целосно ќе ја покрие е забрането, а кажав и зошто погоре. А не е само на жената забрането, забрането му е секому да носи такво нешто. Ограничувањето на правото во овој случај е за заштита на поголемо право, а тоа е правото на живот. Дали правото на облекување штити е добро од правото на живот? Секако дека не. Таа жена, верувам дури и за лични документи би се сликала со таа облека, но, со тоа не би можела подоцна да биде идентификувана. Дали и тоа е кршење на право? Da, toa e krshenje na pravoto, so toa shto vlasta/drzavata/gradot si dozvoluva da gi definira pravata na poedincite i da odlucuva shto e povazno. Znaci za tebe e vo red ako se zeme pravo na eden poedinec, i da se dade pravo na drug poedinec ili grupa na poedinci. Poivtorno, toa e kontrola na pravoto vrz pravoto na poedincite i ne e nishto drugo tuku siluvanje na poedinecot so toa shto treba da prifatoi neshto shto ne saka, neshto shto ne e spored veruvanjeto na toj/taa poedinec. Тоа е одземање на нејзиното или неговото право да се облекува како што милува, но со тоа е заштитетно правото на живот на други, што јасно е дека е поголемо добро. Koj odlucuva za toa? So koe pravo? Dokazano li e deka taa zena e terorist za da se odzeme nasilno praktikuvanjeto na nejzinite veruvanja? Тоа не е никакво ограничување. Не може кому ќе му текне да очекува од државата каде што ќе се населеи, да издвојува социјални трансфери постојано за да може тој да живее. Едноставно, тоа е товар кој никако не смее да се дозволи. Доколку Ромите во Франција не одат да бараат социјална помош и други нешта, а се вработат, државата нема да презема мерки какви што презеде. Едностано е недозволиво да се уништува сета држава, поради желбата некој на тој начин, кој претставува заобиколување на правото, да си обезбеди подобар начин. Ti samo odobruvash deka drzavata vo imeto na svoite celi i idei moze da go ofzeme pravoto na poedinecot, pravoto na slobodno izrazuvanje i pravoto na slobodno veruvanje, kako i pravoto na slobodno dvizenje. Neli gledash deka vo tvoite komentari ti gi odobruvash ogranicuvanjata, i toa isto go pravi i vlasta/gradot/drzavata. Zatoa toa dete koga ke se rodi veke e pod vlijanie na vlasta/gradot/drzavata i nivnite pravila i za toa dete e dlaboko vrezano vo glavata da ne se nosi buirka. So koe pravo nekoj si zema za sloboda da vlijae vrz deteto/poedinecot i da go formira spored svoite idei? Toa istoto beshe i vo komunizmot/socijalizmot, kade demokratskiot sistem gi kritikuvashe, a sega go pravi istoto. Zarem ne gledash deka sistemite i nivnite podanici odlucuvaat shto poedinecot da pravi i da veruva? За тебе ограничување на слободата на оној кој постојано ги нарушува правата на другите е ограничување? За тебе е ограничување ставање в затвор на убијците? За тебе е перење на мозок поучувањето дека нарушување на правото на другиот е казниво? Тогаш, значи, верувам, според тебе црвените кмери не се злосторници, туку оние кои ги казнуваат? За Хитлер и Сталин и да не говорам. Se toa shto go nabroja za mene e edno isto: vlijanie na eden poedinec/sistem vrz drug poedinec. Toa nema pravo nikoj da go pravi. No zoshto e taka? Ako istrazuvash detalno nanazad ke dojdesh to stihot shto go navedov vo Bitie 4:17, kade toj ist duh koj go natera Kaina na ubistvo, sega gi kontrolira lugjeto. Zatoa i zlo ima vo gradovite. Zoshto nema tolku zlo vo selata, kade shto lugjeto si gi rabotat svoite nivi? Zatoa shto toa se dva sistema. Bog rekol idete da ja ispolnite zemjata, a Kain veli ne, ziveete site na edno mesto, vo gradivi koi nie ke gi napravime. Ти сметаш дека државата ти го контролира животот со самиот чин што донесува закони со кои некои дела ги прогласува за казниви? Tocno taka. Vidi go zakonot za homoseksualcite vo Makedonija. Jas licno ne gi podrzuvam homoseksualcite zatoa shto Biblijata veli za toa. No eden sistem koj veli deka e sloboden, kako moze da ogranici sloboda na poedinec? Zoshto se ogranicuva slobodata na homoseksualcite i toa so zakon, ne se dozvoluva da si gi iskazat svoite veruvanja. Toa e ogranicuvanje. Ili vo Izrael, kade do krajot na godinata ke se kaznuva sekoj palestinec koj raboti za izraelec, ke mora da se otkaze od rabotata ili zatvor, a palestincite ne se grizi shto ke bide so tie lugje koi moraat "dobtovolno" da ja napushtat rabotata. Zarem toa ne e kontroliranje na slobodata na poedinecot? Vlasta/drzavata/gradot e taa koja gi kontrolira poedincite i nivnata sloboda preku zakoni, zakani i drugi "humani i dobrovolni" akcii. Денешните политички системи наметнуваат принципи како оние на Каин? Денешните системи ги убиваат луѓето, како Каин? Јас мислам дека денешните системи ги затвораат и казнуваа оние кои убиваат, а не оние кои се убивани. Погрешно го толкуваш стихот. А кон тоа додади дека во Стариот Завет Бог е тој кој владее со стариот Израел. Доколку Бог не сакаше таа да постои, Бог немаше да владее со таа политичка заедница. Voopshto ne e pogreshno tolkuvanje. Sushtinata na odzemanje edno pravo na poedinec od bilo koja pricina pokazuva deka neshto ne e vo red, deka postoi neshto shto gi ogranicuva lugjeto. Bog znae za toa, za tie dva sistema - Negoviot i onoj na Kain - i zatoa e staveno drvoto za poznanie vo Edem za da sekoj moze da odluci na koja strana saka da bide. Zatoa se postaveni zakonite i zatoa se veli deka nema da se smenat tie, Negovite zborovi, se dodeka toj duh koj vladee so Kain ne se istrebi. Toa ke se sluci koga potpolno ke se unishti zemjata i togash ke se napravi se novo. Zabelezi deka vo novata zemja nema da ima hram nitu zakoni, no do togash ke postojat zoshto loshiot duh se ushte e na zemjava. Ако за тебе слободно развивање е живеење во комуни, каде што сиот живот ќе се одвива во рамки на таа комуна, каде што таа комуна ќе се грижи за се, за мене тоа е заостанување и вметнување на идеите на марксизмот за одумирање на државата. Sekoj ima pravo da bira na koj sistem saka da pripagja, i sekoj ke si snosi posledici za toa. Zatoa postojat zakoni za da se dokaze i pokaze zoshto nekoj zavrshil na nebo, a drug ne. |
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Прво- не мешај ја државата со градот. Градот е единица на локалната самоуправа и нема никакви надлежности во ова прашање. Затоа и аналогијата со оној град на Каин е грешно и неточно. Државата го ограничува правото на сите, не само на Муслиманите, дури и крстови на видно место не е дозволено повеќе, во име на заштитанта на поголемо добро, а тоа во случајов е безбедноста и правото на живот и заштита на истиот. Ако ова го толкуваш како некакво ограничување на слободата, тогаш верувам дека и секуларизацијата, како и одделување на верата од државата за тебе е ропство и контрола. За затворање на оние со радикални идеи, дури страв ми е и да прашам, којзнае каков одговор ќе добијам. Tие имаат причини кои се оправдани. На жената не и се забранува да носи марама, но нешто што целосно ќе ја покрие е забрането, а кажав и зошто погоре. А не е само на жената забрането, забрането му е секому да носи такво нешто. Ограничувањето на правото во овој случај е за заштита на поголемо право, а тоа е правото на живот. Дали правото на облекување штити е добро од правото на живот? Секако дека не. Таа жена, верувам дури и за лични документи би се сликала со таа облека, но, со тоа не би можела подоцна да биде идентификувана. Дали и тоа е кршење на право?
А кој треба да ги дефинира правата на поединците, ако не државата преку Уставот и законите? Кој треба и да ги заштитува? Самиот поединец можеби? Или да се организираат во комуни?
Докажано ли е дека мора да постои секуларизација на општеството, кога веќе се забранува јавното покажување на крстови во училиштата? Значи ли тоа дека секој треба со своето право да го гази правото на другиот или да го става во опасност?
Зарем ако е загрозено друго право, не треба да се реагира? Или треба да се допушти загрозување на истото, во име на оној кој загрозува? Ако јас своето право на движење го проширам со барање за издршка, не е ли тоа злоупотреба на правото? Како очекуваш да реагира средината чие право го злоупотребуваш? Никој не е должен да издржува некого, ако тоа не го сака, освен во случаи со закон определени.
Значи ли тоа дека детето е со идеи да не се стојат крстови, односно распетија, кои Католиците ги употребуваат во училиштата или ги носат околу вратот? А за жената, стопати кажав, дека не е забрането да носи нешто што ја покрива главата, но забрането е тоа што го покрива и лицето. Социјализмот кој го споменуваш, вметни во го учењата на Ошо за комуни и слични нешта, ќе создадеш целосна слика за тоа што цело време јас го говорам.
А зарем ќе Го обвиниш Бога, кој раководеше со Израилевата држава? Да те потсетам дека Бог раководеше се до избирање на кралот и ниту еднаш не беше против државата.
Kако нема зло во селата? Зарем таму нема убиства, силувања, повредувања, тепања? Треба ли да те потсетувам на некои дела кои и на ТВ беа објаснувани, а се случија во села во Македонија?
Каков закон за хомосексуалци во Македонија? Од каде го прочита ова? Таков закон во Македонија нема. За кој закон говориш поточно?
А дали го осудуваш Законот на Мојсеј, затоа што и таму има многу ограничувања? Дали тогаш и тој претставува ограничување на правата, на религиозните слободи, на слбоодата на уверување и на безброј слободи, да не ги наведувам овде.
Каков бил системот на Израел? Како првиот, или вториот?
Зошто тогаш ти смета ограничување, а ваквите закони не се ограничување, па дури и ни препорачуваш сеуште да ги држиме, да се ограничиме со се она што беше ограничен еврејскиот народ? Самиот се доведуваш од една контрадикција во друга.
Токму така, но, кога тој систем ќе се базира на масовност, како Ошо што пропагира за воспитувањето на децата, тогаш тој систем бргу ќе стане она што беше СССР. |
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Самиот ги спомена племињата и заедниците. Тие се истотака своевидно организирање, како и државата. А како што знаеме политичкото организирање досега опстанало, независно дали како заедница, кнежество или држава. |
||||||||||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Jas ne go delam mislenjeto na Osho, iako mozebi on ima poenti vo negoviot govor.
Mojata poenta e deka drzavata koja za mene e sotonska institucija (nemoj da zaboravish deka toa porano bile grad drzavi, pa potoa porasnale vo drzavi kako shto gi znaeme denes) nema nikakvo pravo da go ogranicuva covekot nitu pak da go educira kako shto drzavata saka preku svoite zakoni doneseni od korumpirani lugje koi se dvizat spored stihijata na vremeto. Go spomna Bog i Negovite zborovi. Fakt e deka postojat dva sistema na zemjava, Bozji i na onoj drugiot, i zatoa treba da se ogranicat rabotite. Bog go ima toa pravo da go pravi, zoshto zemjata e Negova, on ja sozdal. Od druga strana nikoj poedinec nema pravo da mu zeme del od Negovata zemja i da postavi granici i vo tie granici da si sozdade svoi zakoni, pa duri i da go pere mozokot na lugjeto za da ne go zapoznaat Boga. Takviot covek/lugje/sistem izgraden od niv, se kradci, i go krshat Bozjiot zbor, ne kradi. Ima i posledici za toa. Toa se dvata sistema. I sekoj neka sam si odluci na koj sistem saka da mu sluzi. Receno e, shto ke vrzete na zemjata, toa ke bide na neboto. Bozjiot zbor E i KE BIDE na neboto, a demokratijata i nejzinite gluposti i paganski zakoni ke bide unishtena, kako i site institucii, vklucuvajki ja i drzavata, ke bidagt unishteni. Tolku od mene za ovaa tema. Koj razbral, razbral, koj ne...negova rabota. |
||||||||||||
viktorija123
Сениор Nishto Posebno, tuku EDNO Регистриран: 04.Февруари.2010 Статус: Офлајн Поени: 7300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Se e vo ovoj mig se pominato se idno i bash ovoj mig e Zhivotot Se drugo e samo delo na proshlosta, toa i ne nishto drugo osven son. OSHO |
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
За тебе е сатанска институција, но не и за Бога, како што е и објаснето во Светото Писмо.
Значи, според ова, ниту Мојсеј, ниту Самуил, ниту Исус Навин немале право да бидат водачи на народот? Да не говорам дека и самиот Бог вели дека ќе се постават судии кои ќе помагаат во спроведувањето на законот.
Зарем сакаш да кажеш сите владетели се крадци? Сите израилеви кралеви биле крадци? Ова се противи на Светото Писмо.
Секако, твое е правото да веруваш во што сакаш. |
||||||||||||
viktorija123
Сениор Nishto Posebno, tuku EDNO Регистриран: 04.Февруари.2010 Статус: Офлајн Поени: 7300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
"Jas znam samo edno neshto - deka nishto neznam" - Sokrat Znaenjeto ne e potrebno, no toa sepak neznachi deka sega treba da ostanete neznajkovci i glupaci. Ako nikogash ne ste dostignale nikakvo znaenje, vasheto neznaenje ne mozhe da bide mudro - toa e samo otsustvo na znaenje. Koga znaete premnogu - starite spisi, minatoto, tradicijata, se shto mozhe da se znae, sfakjate deka seto toa vsushnost i ne e znaenje. Toa znaenje shto ste go sobrale od pred tugja vrata ne e neposredno(zhivo) iskustvo. Koga neshto znaete preku drugi, toa e memorija, a ne znaenje - togash toa e mrtvo znaenje. Znaenjeto e zhivo samo koga ste doshle do nego neposredno, lichno - togash toa e rastenje. Neznaenjeto na Sokrat e neznaenje ili znaenje na mudrec. OSHO |
||||||||||||
Внеси реплика | страница <1 1112131415 17> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |