|
Adobe Premiere Tips (финтички) |
Внеси реплика | страница 12> |
Автор | |
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 18.Јуни.2007 во 11:31 |
Eve ovde ke pocnam od vreme na vreme da ostavam po nekoja finta od Premiere, za brza rabota. Za site koi sakaat da naucat kako da si ja zabrzaat rabotata
|
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Bidejki, nesto ne mi dava da napravam post na jpg print screen, ideme na slepo
Avtomatsko redenje na fotografii (moze i klipovi) vo sekvenca i odreduvanje na "default transition" 1. Se importiraraat fotografiite. 2. Tie fotki sto sakame avtomatski da gi vneseme na timeline gi selektirame. 3. Sosema gore kaj project prozorot ima edno okruglo kopce so triagolnik kako "play" (toa znaci deka tamo se otvara novo meni). Go klikame kopceto i se otvara meni, vo menito ima "automate to sequence". Go klikame toa i se otvara nov "dialog box". Site opcii vo ovoj dialog box se prilicno jasni i intuitivni za da gi objasnuvam. Tuka ima da se chekira dali da se koristi "default transition" - obicno taka i go koristam. Klikame OK i WOOOOP, gi imame site fotki naredeni na timeline zaedno so tranzicija, ili bez ako taka sakame. Za odreduvanje na default tranzicija se ide na effects tab, se otvaraat tranziciite i taa sto sakame da bide default - desen klik i "set selected as default" Tolku za pocetok Изменето од D'Dalton - 19.Јуни.2007 во 16:12 |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Podelba na stereo audio vo mono
Jas otkoga se prefrlif da rabotam intenzivno na Premiere Pro (od Avid) eden od prolemite so koi se soociv bese toa sto Premierot sekogas stereo audiot go stava na edna stereo traka vo sekvencata, a ne kako sto barem jas mislam deka treba sekoja audio traka da bide mono i avtomatski da go stavi audioto vo dve traki. Ova e bitno zaradi potrebata za posebno editiranje na sekoj kanal, posebno koga materijalot e snimen so kamera i 2 mikrofoni. Ova se resava ednostavno. Ednata opcija bi bila da se koristat filtrite "fill left" ili "fill right", no ova ne e tolku dobro, ponekogas ni treba na dru nacin. Se selektira vo project prozorot klipot so stereo audio ili audio fajlot koj sakame da podelime na 2xmono, klikame na "clip" gore na barot, potoa "audio options" i tuka se javuva opcija "breakout to mono" i tolku. Ima i + opcii tuka koi se "treat as stereo" - si kazuva samiot sto e toa Za sinhronizacija na timeline, se stavaat video i mono audio klipovite, se selektiraat so laso site i desen klik "link media" Tolku za denes |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kako prvo, fala ti za Daily Premier Tips.
A kako vtoro, se setiv za maka shto imav so stereo audio vo mono. Montirav eden kratok dokumetarec / fundraising video. Audioto od speakerot beshe snimen samo na eden kanal, i aj da go stavam na dvata poednakvo. Vrti suchi, neznam sho, i nekako go reshiv problemot so pomosh na submix. :) BTW, Premier 1.5 Pro. Pozdrav Igor Изменето од Igor-T - 21.Јуни.2007 во 01:02 |
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Drago mi e sto na nekogo mu pomognala ovaa moja tema. Mi tekna otkoga kumot moj kako sound designer pocna da gu uci premierot, pa sekoj den mu kazuvam po nesto, pa si vikam aj i ovde. So taa razlika sto on chasti i pivo, a tuka nema pivoooo .
Sledno - JKL montiranje JKL montiranjeto go smislija Avid, pa od tolku sto e adiktivno, moraa site drugi da go implementiraat. Toa znaci montiranje so tastatura, bez gluvce. Togas rabotata ednostavno leta. Trikot e vo upotrebata na JKL kopcinjata na tastaturata kako Play i Stop J - Play nanazad, K - Stop, L - Play nanapred. So dvapati brzo klikanje na L ide 2xPlay ili tripati - 4xPlay itn. istoto ova vazi i za J kopceto za nanazad. Principot na rabota ide odprilika vaka. - Se selektira klipot vo proekt prozorot se frla vo monitor i se pocnuva. - Trite sredni prsti na levata raka se na JKL tasterite. Play- Stop - napred nazad, se naogja vleznata tocka, se klika "i" za "in", prodolzuvame so JKL do "o" za "out", i klikame ". (tochka)" ili ", (zapirka)" za da go smestime klipot vo sekvencata. Bez nisto drugo da klikame direktno se prodolzuva so JKL prebaruvanje po klipot za novi tocki za vlez i izlez i so "." i "," gi smestuvame vo sekvenca. "." znaci overlay, koga ke go smesti klipot vo sekvenca ke go smesti vrz drugite, "," znaci insert i koga ke go smesti ke gi butne site dugi nanapred. Za prosto redenje bilo koe e dobro, bitno e koga ke se smestuvaat klipovite na veke naredena ili izmontirana izmegju klipovi, dali ke butne ili ke dojde vrz drugite. So ovoj nacin se uprostuva i ubrzuva celata rabota na biranje i redenje na pocetnite kadri pri prvata verzija. Jas licno gi imam remapirano funkciite na tasterite za da mozam i so dve race. JKL si se kako sto se so toa sto in i out mi se E i R, i namesto . i , gi imam Z i X - kako na Avid, vaka mi e pozgodno. (tasterite se remapiraat na "Edit - Keyboard customization") Tolku za denes |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Александар_А
Модератор Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Trim so Ctrl
Otkoga se naredeni klipovite vo sekvenca, jas najprvo gi kratam opashkite dodeka gledam. Tamo kaj sto sakam da skratam klikam Ctrl i gi trimuvam. Ako sakam da go smenam rasporedot na klipovite isto taka move pravam dodeka go drzam kliknat Ctrl. Probajte ke vidite za sto mislam Pozdrav |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Gang i referentni monitori
Edna od dosta koristeni funkcii pri montiranje posebno na filmovi e gang funkcijata. I ova proizleguva od legendarniot Avid workflow. Toa znaci deka koga k*rsorot na timeline e vo odredena pozicija, i vo source monitorot e vo bilo koja, pri klikanje "gang source and program" (se naogja kaj triagolniceto koe izgleda kako play gore desno na monitorite) kako pravime scrub po timeline taka sinhrono se dvizi i source klipot. Ova ima upotreba pri sinhronizacii na klapa ili pri playback na muzicko video. Pri kolor korekcija nekolku raboti se bitni: - dobar korektor, so dobri opcii - referenten monitor, onie so "blue only" i "underscan" opcii - osciloskop, vektroskop Za srekja Premiere Pro ima soliden kolor korektor (iako sega Final Cut izede sve so implementacija na Silicon Color vo Final Cut Studio) i ima implementirano poveke "skopovi". Za referentiot monitor ke treba sami da snajdete. Jas koristam JVC zaradi toa sto e poeftin od Sony, a se znae koj e podobar, ama ova e minimumot za profi. Za da moze da se gledaat skopovite pri kolor korekcija, a sepak da se gleda i program monitorot za da go gledame rezultatot se primenuva ovaa tehnika. Otkoga e napravena montazata, se preogja na korekcii. Se klika triagolnikot (sto lici na "play") gore desno na program monitorot, se otvara menito i se selektira "new reference monitor". Ke se otvori nov monitor vo nov prozor. Koga ke napravime scrub po timeline ke vidime deka videoto na noviot monitor stoi, dodeka vo program monitorot se dvizi. Tuka doagja funkcijata "GANG". Vo noviot monitor dole ima kopce "gang to program monitor". Go klikame i sega dvata monitori se sinhronizirani. Sega vo noviot monitor na triagolniceto gore desno koga ke klikneme dava opcii da gi gledame skopovite, moze "all scopes" ili sekoj posebno, zavisi sto e potrebno. Koga ke klikneme "all scopes" se pojavuvaat 4 scopa, najbitni se vectroskopot i YC waveform. Na ovoj nacin vo isto vreme ke go gledate rezultatot od korekcijata i skopovite vo isto vreme. Inaku najkriticni se nivoto na belo i nivoto na crveno (deka crvenata boja od spektarot prva se pravi akvarel na video) P.S. ima edna izreka "Ako izgleda odlichno - sigurno e otideno preku granicite" |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Александар_А
Модератор Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Јас кога доаѓам до колор корекцијата, ми се врти. Премиерот има толку многу опции т.е. ефекти за колор корекција што незнам со што да почнам. Стварно незнам што е најпаметно и најдобро. Обично користам колор коректор, она со девет опции, по три, т.е. за светли тонови, за средни тонови, и за темни тонови, се разбира за секоја боја посебно. Колор корекцијава барем на мене ми изгледа како многу килава работа. Посебно ако снимањето е направено во повеќе амбиенти, а долги кадри. Работата е уште по килава, ако се работи за свадба (а тоа е бајаги материјал) а сакаш боите да изгледаат пристојно. Додуша кај нас нашиве "свадбари" не се замараат со такви работи, едноставно фул ауто и средена работа, ама ако сакаш да одскокнуваш и да се двоиш, тогаш нема ауто.
Далтон кој ефект ти го користиш за корекција на боја, и кој е по едноставен за пристојни резултати, а да не е многу мачен за дотерување?
Благодарам за одговорот однапред. Изменето од Александар_А - 26.Јуни.2007 во 15:06 |
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Alexandar, kolor korekcijata e vistinska nauka, i jas seuste ucam, i doznavan novi finti, a ja rabotam veke 10 godini . Chovek se uchi dodeka e zhiv, neli..
Vo premier najcesto go koristam negoviot "color corrector" filter. Inaku za pospora poubava korekcija moj favorit za premier, AE, Avid mi e Red Giant Magic Bullet. Prilicno e pospor i ne bi ti go preporacal za svadba, koja mozes i so nativniot color corector da ja zavrsis rabotata. Za kriticni momenti ponekogas kako prv filter go stavam "shadow/highlight" ako se skrsheni senkite, a vtor e korektorot Pozdrav |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Александар_А
Модератор Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па јас со 3 години сум релативно тазе во оваа работа. (три години по комерцијално). "shadow/highlight" е многу корисен ефект, чуда прави, само не ми се бендисува баш што со него се зголемува шумот (станува по воочлив), ако сцената е снимена на тенко свето, а за беља па тогаш треба. |
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kompresiranje vo WMV
Koga ke zavrsam so nekoja rabota, zaradi odobruvanje kaj klientite najcesto im pakuvam wmv. Spored mene ima najdobar kvalitet za mal bitrate. I najbitna rabota, bez problem go pee na sekoe PC. Mac korisnicite se srekni so QT, ama kaj nas se zanemarliva kategorija. Koga ste gotovi so montazata, idete "Export/ Adobe Media Encoder", koga ke se otvori noviot prozor na najgornoto meni selektirate Windows media. Tuak treba da si napravite sopstven preset (barem jas taka pravam). Mojot ide vaka. Video - Windows media video 9, encoding passes - 2 (za pobrzo -1), Bitrate - Variabile Quality Audio - isto kako video Audiences - frame rate - 25, pixel aspect ratio - D1/DV PAL, Frame width/ hight 720/576, maximum bitrate - 1500 ili 2000, image quality - 100, audio format 96kbps ili 128kbps. Koga ke kliknete OK avtomatski ke ve prasa da go socuvate presetot i tolku. Ne zaboravajte na sledniot prozor da mu zadadete "work area" a ne cela cekvenca. Za QT koristam isto Adobe media encoder ama namesto Windows media selektiram Quicktime i potoa kaj video koristam H.264 ili Sorenson video. Ova retko go koristam deka ednostavno ne mi baraat, ama ako znam deka klientot ima Mac, vaka go pravam posrekjen Inaku ne koristete mpeg 2 za DVD od Adobe media encoderot ako sakate da go koristite toj fajl vo aplikacija za DVD avtorizacija, bidejki e Main Concept codec i poveketo aplikacii za DVD avtorizacija nema da go prepoznaat, pa ke treba da barate Main Concept instalacija i problem. |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
So site filtri i efekti, magijata e vo vnimatelnosta na doziranjeto, kako koga si pravis kafe, vistinskata merka na voda, kafe i sheker (jas bez sheker, fala ) i vistinskata merka na varenje e vistinskiot vkus. Ne treba dramaticno da se primetuva korekcijata za da bide dobra, samo malku da pipnes nekogas e poveke od dovolno. Se zavisi sto sakas da postignes. |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Александар_А
Модератор Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Тегла, те нема нешто со советиве, одамна.
|
|
Внеси реплика | страница 12> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |