|
Прашање до атеистите |
Внеси реплика | страница <1 45678 24> |
Автор | ||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не барам зборови од неверни Тома,туку од Исус,каде Исус директно рекол:ЈАС СУМ БОГ!? Не ми врти наоколу Изменето од efendija - 03.Февруари.2008 во 02:11 |
||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Исус му рече: "Поверува, зашто Ме виде" |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
efendijata ti bara citat so lichna zamenka od prvo lce ednina,..ama.ne povratna zamenka,...
|
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
samo jas ne sum riba i ne prasuvam kade e vodata, tuku jasno ti postaviv prasanje na koe ti ne davas odgovor. ako pravis komparacija deka vo raka drzis kniga a velis ova e penkalo, jas te prasuvam sto drzese vo raka koga barase definicija za Gospod? se obiduvas so materijalni dokazi za da posle kazes , ama kako moze ribata da prasa kade e vodata. pa i ribata ke prasa kade e vodata ako ja ulovi nekoj i ja stavi na suvo. |
||
tofu
Сениор Регистриран: 01.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 328 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јас не реков дека ако нешто не можам да видам, или слушнам или мириснам или фатам, т.е. ако нешто не перцепирам, дека тоа не постои. Воздухот постои иако не ги поседува овие својства. Енергијата постои, научно докажано. И тоа нема една туку повеќе форми на енергија. Значи дури и она што лаици како мене (не научници) не можат да го сфатат лесно, сепак постои и е докажано дека постои. За Господ не е докажано дека постои, ниту дека не постои. Значи јас не велам НЕ ПОСТОИ, туку дека не можам за сега да прифатам дека Господ постои само врз основа на некоја книга, која е напишана од обични луѓе. Библијата ја напишаа луѓе.
|
||
tofu
Сениор Регистриран: 01.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 328 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Баш ме интересира во кој Господ веруваат животните? Или дали Господ животните ги створи според негов лик? Или тие се грешка можеби?
Да ви ја кажам најголемата причина зошто не верувам во Господ (сепак не верувам). Затоа што ако постои тогаш до сега има направено безброј грешки на Земјата! А нели тој е безгрешен и најдобар. А јас не гледам ништо добро да им се случува на луѓето што го заслужуваат тоа! И ако постои Бог и Ѓавол, тогаш очигледно Ѓаволот победува на Земјата! Значи Бог не е најсилен и најдобар. Ако Господ постои, тогаш тој само си поигрува со луѓето! |
||
connected
Сениор Регистриран: 17.Јули.2007 Статус: Офлајн Поени: 2787 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
меси срцко,
ако веќе си го избришал мојот одговор кон бутел1, си требал барем да го едитираш нејзиниот каде таа ме повикува |
||
Fantastic Lady
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2008 Локација: United States Статус: Офлајн Поени: 169 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Gledaj najprvin imaj predvid ova: 'Ako covek se sprotivstavuva duri I na “moznosta”(citaj: m o z n o s t a) na postoenjeto na Creator, togash sekoj dokaz bi mozel da bide rationalized or explained away. Toa e kako, ako nekoj negira da veruva deka lugjeto ‘imaat slezeno na mesecinata’ togash nikoja kolicina informacii nema da go smeni nivnoto mislenje. Nitu fotografiite od astronautite dvizhejki se vo Mesecinata, kameni od mesecinata, ...site dokazi bi bile bezkorisni, bidejki covekot veke ima zakluceno deka LUGETO NE MOZAT DA ODAT VO MESECINATA,,.' Znaci rascistete gi najprvin ovie problemi so samite sebesi I potoa stavete go malku vo prorabotka mozokot I ke razberesh sto imam vo raka, namesto da prasuvate samo Zosto,,Zosto,,Zosto,,. Pozdrav od mene Изменето од Fantastic Lady - 03.Февруари.2008 во 19:41 |
||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не,тофу!-Господ не си поигрува со луѓето,очигледно ти правиш разлика помеѓу слободната и апсолутната воља.Се надевам дека мирно и со размислување ќе го прочиташ следниов текст: АКО ГОСПОД ГИ ОДРЕДИЛ МОИТЕ ДЕЛА ЗОШТО ТОГАШ МЕ ПОВИКУВА НА ОДГОВОРНОСТ? Велите дека Бог се одредува, па така и нашите дела. Ако е така, ако Тој ги одредил и моите зли дела, зошто тогаш ме повикува на одговорност заради нив ? Не велете ми по свој обичај дека јас имам право да изберам, бидејќи нема поголема лага од тоа. Ве прашувам: Дали јас сум ги избрал своето раѓање, пол, висина, боја, татковината? Дали сонцето изгрева, дали месечината заоѓа по мој избор? Дали доаѓа по мој избор одредбата? Ме изненадува смртта и ме снаоѓа трагедија, па правам злостор. Зошто Господ ме принудува да правам нешто, а потоа заради тоа ме казнува?! Ако кажете, слободен си поради тоа што покрај Господовата воља имаш и сопствена воља, зарем со ова не припишувате соучесништво и заемност на вишата воља? Покрај тоа, што велите за законите на средината, условите и нужноста за која што зборуваат историските материјалисти?! Задоволен од ова прашање истрелано како к*ршум, пријателот се опушти, убеден дека со него ме закопал засекогаш. Сосема мирно отпочнав: Ти направи неколку грешки: Твоите дела му се познати на Господ и се запишани во неговата книга, но со тоа не ти се со сила одредени. Тие се одредени само во неговото знаење. Оваа одреденост може да се спореди со следното: Ти имаш знаење за делата на својот син и во нив е содржана можноста тој да изврши прељуба. Ако го направи тоа дали ти си го принудил на тоа или тоа само било претпоставено и се случило твоето знаење да било точно? Што се однесува до твоите зборови за слободата и можноста за бирање дека тоа е само обична лага и дека тоа го докажува фактот што ти не си ги одбрал сопственото раѓање, пол, боја, татковина, дека не можеш да влијаеш на сонцето и месечината, тие ја покажуваат втората грешка што ја направи. Грешката е во тоа што ти слободата ја сфаќаш сосема поинаку од нас верниците. Ти зборуваш за апсолутна слобода, па велиш зошто не сум можел себе си да се создадам со боја, висина...кои јас си ги сакам, зошто не можам да се рамнам со Сонцето, Месечината, во што е всушност мојата слобода? На ова одговараме: ти зборуваш за апсолутна слобода...слобода за слободно располагање со универзумот, што му припаѓа само на Господ. За нас вистината е една: „А Господарот твој создава што сака и што одбира. Не е нивно да одбираат” (Касас, 68). Никој нема избор во однос на прашањето за создавањето, затоа што само Аллах џ.ш. е тој што создава што сака и бира што посакува. Господ џ.ш. нема да те повика на одговорност заради твојата висина, ниту ќе те казнува заради тоа што не си го сопрел сонцето во својата орбита. Но подрачјето на прашањето е прашање на наредбата. Ти на тој план си слободен и тоа се границите за кои зборуваме. Ти си слободен да ги скротиш своите страсти, да го скротиш својот гнев, да се спротивставиш на себе, да ги отфрлиш злите намери, а да ги продолжиш своите доблести. Ти можеш да бидеш дарежлив по себе и со имотот. Можеш да ја кажуваш вистината или да лажеш. Можеш да ја воздржиш раката од забранетото. Можеш да го воздржиш погледот од туѓата срамота. Можеш да го воздржиш својот јазик од напаѓање, оговарање и сплеткарење. На овој план ние сме слободни, и само за тоа што е во него ќе бидеме прашани и одговорни. Станува збор за релативна, а не за апсолутна слобода, слобода на човекот на план на обврските. Оваа слобода е вистинита, а неа ја докажува вроденото чувство за неа. Ние чувствуваме одговорност, каење заради грешката, а задоволство и мир кога ќе сториме добро дело. Ние во секој миг бираме и ги споредуваме сопствените можности. Дури и првата задача на нашиот разум е определувањето помеѓу повеќе можности. Ние сосема јасно го разликуваме движењето на раката која трепери од треска и раката која пишува писмо, па велиме дека првото е одредено, насилно, а второто одбрано, слободно. Да немавме слободна воља, не ќе можевме да правиме разлики. Исто така оваа слобода ја докажува а нашето чувство на немоќ да го принудиме срцето на нешто со што тоа не е задоволно. Жената можеме да ја принудиме со присилба и закани да прави се што ќе и кажеме, но со никакви средства не можеме да ја принудиме да не сака. Ова јасно покажува дека Аллах џ.ш. ги ослободил нашите срца од секаква присилба, правејќи го сосема слободно. Затоа Аллах џ.ш. ја сторил намерата т.е. нијетот, чиј извор е срцето, како столб на одговорноста. Верникот кој под присилба ја грди верата нема да одговара пред Аллах џ.ш. се додека со согласување на своето срце не го направи тоа: „..освен оној кој со сила е принуден, а неговото срце е смирено во верата..” (Ен-Нахл, 106). Втор вид на погрешност на ова прашање се состои во тоа што некои луѓе сфаќаат дека човековата слобода и е надредена на вољата на Аллах џ.ш., обвинувајќи ги застапниците на тезата за слободата дека на Господ му припишуваат соучесници во заповедувањето и одлучувањето. Па така и ти пријателе си ја разбрал, па зборуваше за повеќебројноста на вољите, што очигледно е погрешно. Човековата слобода не се воздигнала над вољата на Аллах џ.ш. Човекот е слободен да стори нешто што му се спротивставува на задоволството на Аллах џ.ш., но тој не може да стори ништо што и противречи на вољата на Аллах џ.ш. Аллах џ.ш. ни дал слобода да се спротивставиме на Неговото задоволство на наша штета, но на никого не му дал слобода да се спротивстави на Неговата воља. Ова е второ лице на релативноста на човековата слобода. Се што правиме е во рамките на вољата на Господ, дури и она што го правиме, а што не е во склад со Божјето задоволство и со Шеријатот . Нашата слобода е Божји благодет и награда која Господ ни ја дарил сосема независно од нашата воља. Нашата слобода е само негова воља: “Вие не можете да сакате нешто друго од тоа што Аллах сака” (Ел-Инсан, 30) Да се зборува за слободата во оваа смисла не значи припишување на Господ дека има другари. Нашата слобода е исто што и Неговата наредба, Неговата воља и Неговата одредба. Трет вид на погрешност на ова прашање е погрешното сфаќање на одредбата и судбината на слободната воља и слободниот избор, од страна на оние кои се занимавале со проучување на ова прашање. Тие одредувањето и судбината ги сфатиле како да е тоа принудување и присилување на човекот на она што не е во неговиот карактер и во неговата природа. Истата оваа грешка ја направи и ти, пријателу. Аллах џ.ш. ја одрекува присилбата од своја страна: „Да сакавме Ние би пратиле знак на небото, па тие пред него би ги свиткале своите вратови” (Еш-Шуа’ра, 4). Значењето на овој ајет е јасно: сосема можно било да се принудат луѓето на верување, но тоа не е сторено затоа што Господ не присилува: „Во верата нема присилба. Правата вистина јасно се разликува од заблудата” (Ел-Бекаре, 256); „Да го сакаше тоа твојот Господар, сите луѓе ќе веруваа. Зарем ти ќе ги присилиш луѓето да веруваат и да бидат вистински верници” (Јунус, 99) Во законистите, кои Господ ги дал нема никаква присилба. Одредувањето и судбината не смеат да се сфатат како присилба на нешто што не е неговата природа. Аллах џ.ш. му дава на секого само она што е во намера на поединецот, му посакува само она што самиот тој си го посакува и му сака она што самиот си го сака. Божјето управување е човеков избор, затоа што Аллах џ.ш. го управува секој човек кон она што неговото срце тежнее и каква намера има: “Кој ја бара жетвата на животот вечен Ние ќе ја умножиме жетвата негова. А кој ја бара жетвата на животот земски, ќе му ја дадеме” (Еш-Шу-ра, 20). “Во нивните срца е болест и Бог им ја зголеми болеста”. (Ел- Бекаре, 10). “А тие што се упатени им го зголеми Аллах џ.ш. упатот”.(Мухаммед, 17). Ќе го спомнеме и ајетот во кој Аллах џ.ш. им се обраќа на заробениците: “Ако Бог најде добро во вашите срца, ќе ви даде подобро од она што ви го зел...” (Енфал, 70). Аллах џ.ш. ни го овозможува она што сме го одбрале во нашите срца и она што ни се намерите и затоа нема насилие, присилба ни принудување на нешто што не е во склад со нашите природи. „На оној кој дели и се чува и кој го потврдува она што е најубаво , Ние ќе му го олесниме и она што е најлесно. А на оној кој ќе скржави и ќе се смета за независен и ќе го смета за лажно она што е најлесно, ние ќе му го олесниме (патот) за она што е најтешко (лошо дело)” (Ел-лејл, 5-10). „Ти не си фрлил, кога си фрлил, туку Господ фрлил” (Ел-Енфал, 17). Тука се поистоветува актот на човековото фрлање со фрлањето од страна на Аллах џ.ш. , та затоа постои само едно фрлање. Кај човекот е намерата, а Аллах џ.ш. го овозможува нејзиното реализирање, и тоа ако е добро со добро, а ако е зло со зло. Човековата слобода нема постојана мера туку релативна моќ, која се зголемува и намалува. Човекот може да ја зголеми својата слобода со наука: со помош на откритија и различни пронајдоци човекот успеал да ја освои земјата, да го совлада просторот и да се ослободи од прангите на времето. Откривајќи ги законите во природата, човекот успеал да завладее со нив и да ги потчини на себе. Открил како се победува жештината, студот, темнината, и така ја зголемил својата слобода на планот на активностите. Науката е значи средство за проширување на границите на човековата слобода. Второ средство е верата. Обраќањето кон Аллах џ.ш. и барањето на Негова помош, исто така ги проширува границите на слободата и ова средство го користеле сите Божји пратеници и нивните следбеници. Сулејман а.с. ги покорил џините, одел со ветерот и зборувал со птиците, сето тоа со Божја подршка и помош. Муса а.с. го раздвоил морето. Иса а.с. ги оживувал мртвите, лечел слепци, губавци и ќорави. Читаме исто така и за евлиите- тие кои му угодувале на Аллах џ.ш.- на кои им се покрива земјата и им се откриваат тајните, недостапни за обичните. Се се тоа степени на слободата, кренати над просекот на човекова слобода, кои тие ја постигнале со своето обраќање кон Аллах џ.ш. и искажување на љубовта кон Него. Ним им се подарени делови од тајното знаење. Науката се јавува по втор пат. Овој пат тоа е науката на тесаввуф-мистицизмот. Прашањето на слободниот избор и неслободната воља - Ебу-Хамид Ел-Газали го поставува и разјаснува кратко и едноставно: „Човекот има слободна воља за она што го знае, а ја нема во она што не го знае”. Со ова тој мисли дека што повеќе се проширува неговото мистично и објективно знаење, истовремено се проширува просторот на негивата слобода. Материјалистичките мислители грешат кога велат дека човекот е роб на историските нужности, гледајќи во него само алка во низата на општествено-економски случувања, сосема подредени на законите на економијата и движењето на општеството. Поимот кој тие неуморно го повторуваат, како да се работи за закон, а тоа е нужноста на класниот судир, погрешен е во научната анализае, бидејќи нема нужност на човеков план, туку најмногу што има тоа се можностите и веројатностите... во ова е и разликата помеѓу човекот и забецот, средството и материјалните тела. Можно е да се предвиди затемнувањето на сонцето во минута и секунда, а можно е и предвидувањето на неговото движење во иднината. Меѓутоа невозможно е да се сознае што човекот крие во своите намери, што ќе направи утре или задутре. Невозможно е да се знае ова освен со помош на веројатности и можности и претпоставувања и тоа под основна претпоставка за имање на доволно податоци за донесување на истите. Што се однесува до тврдењата на материјалистите за влијанието на средината и општеството и за тоа дека човекот не води самостоен живот, одговараме дека влијанието на средината и на општеството како противтежа на индивидуалната слобода го потврдува дијалектичкото знаење на оваа слобода, бидејќи индивидуалната слобода се потврдува само во соочување со противдејствата; ако нема противдејство на човековата слобода, тогаш тој и не е слободен, ако зборуваме за слободата во вистинска смисла, затоа што не постои пречка која треба да се совлада и да се потврди низ таа сопствена слобода. Д-р Мустафа Махмуд |
||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
1.Можеш ли да дефинираш нешто што не можеш да го опредметиш во свеста. Или нешто за кое веруваш дека не постои. Инаку, секој,верувал или не верувал во него, може да му даде во сопствената свест одредена форма и димензија и според неа да направи и дефиниција. Но прашање е колку ќе биде веродостојна таа дефиниција и колку ќе биде прифатена од човештвото. 2. Ако има господ, зошто на човечката свест и требале илјадници години да еволуира, и уште еволуира, во поглед на развојот на науката и техниката, а Бог не го создал веднаш човекот совршен во тој поглед. Егзистенцијата се одвва согласно биолошките принципи кои немаат ама баш никаква врска со Бог. Бог е само прашалник во свеста на примитивниот човек, со кој си дава одговор за се што не му е познато. |
||
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
||
bluebell
Сениор the craziest Регистриран: 14.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 8041 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
always look on the bright side of the life!
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Господ не може да се дефинира.
Дефиницијата претставува ограничување на поимот кој го дефинираме од останатите видови, подвидови, раси, класи и сл. За да дефинираш нешто, потребно е истото да се ограничи согласно атрибутите што тоа нешто ги содржи, а другите поими не ги содржат. Согласно ова ние не можеме да кажеме Господ е ова, ова, ова и она, затоа што на тој начин би го ограничиле Бог на само неколку атрибути т.е. само на оние атрибути кои нам ни се познати т.е. објавени од Негова страна.
Ние не можеме да го ставиме Бог во епрувета и да ги испитаме Неговите својства за да го дефинираме. Тој можеби може да не стави нас, но не и ние Него. Ние можеме да ги дефинираме мравките, но не и тие нас.
Еден од атрибутите на Бог е трансцедентноста. Согласно неа, Тој живее и надвор од творбите, надвор од времето и просторот, бидејќи Тој е нивни Создател. Нашите сетила, нашата ткн. наука не може да допре до таа страна на Бог. Ние дознаваме за Бог само преку откровение т.е. дознаваме само она што Тој ќе ни објави, а од друга страна пак и нашиот ограничен и 3 димензионален мозок не е способен да прими и повисоки инфомрации за и околу Бог.
Јас верувам дека ние ќе учиме за Бог цела вечност и далеку од тоа дека еден ден ќе го дефинираме, во вистинска смисла на зборот.
Нема никаква шанса да сме настанале случајно преку слепите сили на природата. Нашето постоење е резултат единствено на плански и интелигентен Создател. Изменето од EvAngelos - 03.Февруари.2008 во 22:30 |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Каде овде пишува:ЈАС СУМ БОГ? |
||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
А зошто пак треба така да пишува?
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Внеси реплика | страница <1 45678 24> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |