IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - МУСЛИМАНСКИ ИЗУМИТЕЛИ ШТО ГО ПРОМЕНИЈА СВ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

МУСЛИМАНСКИ ИЗУМИТЕЛИ ШТО ГО ПРОМЕНИЈА СВ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 8>
Автор
Порака
fichot Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Ноември.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 783
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fichot Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 10:45
Originally posted by khaleefah khaleefah напиша:

Znaci toa sto Da vinci,Galileo,i cela Evropa kopirase od muslimanite i posle tie "pronajdoci" si gi prepisuvase sebe nikade vo Evropa ne sespomnuva.Toa  sto muslimanite od Hindusite zele samo osnovni raboti od Matematika a posle ja usovrsile i ja napravile ona sto nie deneska znaeme deka e Matematika, pak Hindusite se tie sto izmisluvaa.Toa sto fala bogu od muslimanite naucivte najosnovna higiena inacepola Evropa se davese od Cuma ,pak ke kazete i starite egipjani sekapele.Toa sto Kinezite izmislija barut no muslimanite odnego napravija ogneno oruzje pak ne e nisto.Znaci inat do bezobrazlok! Sekoj neka bide samo muslimanite ne!


Значи сите нешто украле од вас а тоа нигде не се споменува (освен кај вас, нормално) :D:D:D:D:D:D
Пу! Срам да ви е за огненото оружје ако вие сте го измислиле... Што народ има изгинато. ццц
Кон врв
mudzahid Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 818
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mudzahid Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 10:56
Zasramise od onie koi go izmislija nuklearnoto.
Кон врв
mudzahid Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 818
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mudzahid Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 10:57
a isto taka i go upotrebija.
Кон врв
mudzahid Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 818
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mudzahid Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 10:59
A sto narod ima zaginato, a i seuste pati poradi toa.
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 12:19
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by DAIJA DAIJA напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Padisah Padisah напиша:

<P =Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN =post1><SPAN lang=PT-BR style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: PT-BR"><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p> </o:p></SPAN></SPAN>

<P =Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN =post1><SPAN lang=PT-BR style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: PT-BR">Temelite na algebrata se od arapite<SPAN style="mso-spacerun: yes">  </SPAN>samiot zbor Al cebra e arapski. Arapite gi izmislile brojkite indusite nulata<SPAN style="mso-spacerun: yes">  </SPAN>a evropejcite gi koristat. голема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевка</SPAN></SPAN><SPAN lang=PT-BR style="mso-ansi-: PT-BR"><o:p></o:p></SPAN>

I koga bilo toa?

 

Dzoni boj, aj koga kje sletas vo Makedonija, pisi mi, kje se vi dime i kje ti objasnamнамигнување


Sto ti znachi ovoj komentar ?

Tolku e tezhok odgovorot za da se objasni tuka so edna rechenica ili ima neshto drugo sto mi porachuvash ?

Go chekam tvojot odgovor.
ESERU-EL-‘ARABI VE EL-MUSLIMINE ‘ALA NAHDA AL-URUBIJ-JA
 

ARAPSKO-ISLAMSKO

VLIJANIE

VRZ EVROPSKATA RENESANSA

 

Најди ја книгава, која сакав да ти ја покажам, оти муслиманите изобилуваат со информации и цивилзацијски достигнувања, па не можам да ти напишам во два збора.
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 12:24
Мурад Хофман е поранешен германски амбасадор во земјите на арапско-исламската цивилизација.
 
Тој е вистински интелектуалец, еден од многуте.
 
Неговите книги се преведени и на босански и албански јазик, а може да ги најдете во Табернакул.
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 12:26

Denes e sre}na okolnost i toa {to se zavr{ilo ili se zavr{uva vremeto koga vo prou~uvaweto na ova i na sli~ni pra{awa preovladuva ednostavnost i diskretnost od edna strana, kako i `elba za odbrana na nacionalnoto nasledstvo pred napadite, od druga strana. Namesto toa nastanala nova faza koja se odlikuva so vlo`uvawe na {to pogolemi napori na zacvrstvuawe na me|unarodnoto razbirawe, na izu~uvaweto na ~ove~kite kulturi kako na~ini na istaknuvawe na ~ove~koto edinstvo, pottiknuvawe na vistinska sorabotka vo otstranuvaweto na site vidovi nedorazbirawa i neprijatelstva. Otapena e ostricata na kolonijalisti~kata lakomost, se stremi kon vospostavuvawe na mir me|u site narodi i narodnosti na svetot bez ogled na nivnata razlika vo pogled na bojata na ko`ata, pripadnost na nacijata i religijata, politi~koto opredeluvawe, jazikot, kulturata i dr. Se uka`uva deka kulturniot procut so koj se odlikuvaat nekoi zemji od sovremeniot svet e rezultat na sukcesivnoto vlo`uvawe na site golemi kulturi koi ostavile neizbri{livi tragi vrz istorijata na ~ove{tvoto i negoviot progres i deka site narodi i narodnosti imaat pravo da u~estvuvaat vo raspodelbata na nivnite dobra, potoa da se polzuvaat so dostignuvawata na nivnata primena. Kulturnata istorija na celoto ~ove{tvo po~iva vrz sorabotkata, zemaweto i davaweto, i nema mesto za ~uvstvo od bilo kakov vid na superiornost na stranata koja dava, nitu za ~uvstvo na kakva bilo inferiornost na stranata koja zema.

Verojatno ova e smislata na zborovite na profesorot T. Kajler Jung (T. Cuyler Joung)[1] vo deloto Vlijanieto na islamskata kultura vrz hristijanskiot Zapad kade veli: „Ova e samo istoriski pregled koj ovde imal za cel da ni uka`e na golemiot kulturen dolg koj mu go dol`ime na islamot od onoj moment koga nie hristijanite, vo period od iljada godini, sme patuvale vo islamskite zemji i kaj nivnite profesori za da gi u~ime kaj niv umetnostite, naukite i filosofiite na `ivotot, a vo toa se projavuva i na{ata klasi~na kultura koja islamot tolku prekrasno ja ~uval s# dodeka Evropa ne bila sposobna po vtor pat da ja prifati i da ja prezeme na ~uvawe. Seto ova treba da se pome{a so du{ata so koja nie odime kon islamot, nosej}i mu gi na{ite kulturi i drugi darovi. Koga e taka, da mu odime toga{ vo sredba so ~uvstvo na ramnopravnost, vra}aj}i mu go stariot dolg. Nema da ja pre~ekorime granicata na pravednost ako mu vratime {to sme mu dol`ni so dobivka, tuku }e bideme pravi hristijani ako gi zaboravime uslovite na razmena i go dademe ona {to go imame od qubov i blagodarnost za storenoto ni dobro.“

Ovoj nov duh bil eden od osnovnite pottiknuvawa za predlogot kogo Generalnata konferencija na UNESKO na svoeto Dvanaesetto zasedanie (Novemvri-Dekemvri 1962.) go usvoila baraj}i Egipetskata nacionlana komisija na UNESKO da ja prezeme vrz sebe zada~ata na prou~uvawe na vlijanieto na arapsko-islamskata kultura vrz evropskata renesansa, ~ie {to prou~uvawe najprvin }e bide podgotveno na arapski jazik, a potoa }e se podgotvi izdavawe i na nekoi svetski jazici.

Pozdravuvaj}i go ovoj predlog, spomenatata komisija povikala grupa na egipetski eksperti od razni oblasti na duhovnoto tvore{tvo: kni`evnosta, naukata, filosofijata, umetnosta i drugi da predlo`at proektna programa za ova prou~uvawe i tek na negovoto ostvaruvawe. Komisijata postavila osnovna proektna zada~a koja bi bila od isklu~ivo nau~na priroda i trebala da opfati nekoi najnovi strani na odnosot pome|u arapsko-islamskata i evropskata kultura od po~etokot na renesansata, vo interval koj trae od dvanaesettiot do {esnaesettiot vek, da se vidi {to govorat nau~nite svedo{tva za onie podra~ja na evropskata misla koi vo spomnatiot period bile pod neposredno vlijanie na arapsko-islamskata misla.[2]

Komisijata odbrala devet nau~ni oblasti za svoe prou~uvawe, i toa: kni`evnost, filosofija, prirodni nauki, medicina, geografija, pomorstvo, istorija, arhitektura i izrabotka na umetni~ki predmeti i muzika, doveruvaj}i sekoja od ovie oblasti na nekoj od poznatite specijalisti.

Prou~uvaweto na spomnatite oblasti se odvivalo pod usvoena programa, pa istra`uva~ite, sekoj na svoeto podra~je, gi prou~uvale dostignuvawata na arapsko-islamskata kultura vo odredena oblast, potoa na~inite na nejzinata transmisija vo Evropa i oblastite vo koi evropskite misliteli bile pod nejzino vlijanie, sekako ako tie vlijanija postojat na po~etokot na renesansnoto vreme, valoriziraj}i gi vo duhot na komparativnoto istorisko istra`uvawe.

Prirodno e {to vo delata se uka`uva na prodorite na arapsko-islamskata kultura vo Evropa, iako sekoj istra`uva~ gledal na toa pra{awe od agolot na svoeto prou~uvawe, nastojuvaj}i na svoeto podra~je da gi registrira rezultatite na orientalistite, naso~uvaj}i se na najnovite istra`uvawa i na seto {to e objaveno poslednite godini od otkrivaweto na tekstovite i rakopisite od strana na isto~nite i zapadnite eksperti, ~ii dela frlaat nova svetlina vrz istra`uvanata oblast.

^itatelot na ova delo }e zabele`i deka toa pretstavuva mo{ne zna~aen pridones vo prou~uvaweto na kulturnite kontakti. Isto taka }e sogleda deka istra`uvaweto na nekoe podra~je na vlijanieto na arapsko-islamskata kultura vrz evropskata renesansa go sledat najnovite dostignuvawa vo taa oblast. Site devet poglavja, sekoe na svoeto podra~je, gi prati pati{tata so koi arapsko-islamskata kultura preminuvala na Zapad na po~etokot i za vreme na renesansniot period, na~inot na procutot na ovaa civilizacija vo nekoi delovi na Evropa i kulturnoto povrzuvawe na muslimanite i hristijanite na razni podra~ja, a posebno vo Andaluzija, preveduvawe na stotici arapski knigi od site oblasti na naukata i filosofijata na latinski jazik i nekoi drugi evropski jazici. Potoa se govori, potpiraj}i se vrz nekoi od tie dela na evropskite univerziteti do skore{no vreme, za op{tiot progres i razvojot vo renesansnoto vreme. Ponatamu se rasprava za kontaktiraweto na nekoi Evropejci za vreme na krstonosnite vojni so `itelite na arapskiot istok, slu{aweto na nivnite prikazni, prenesuvaweto na nekoi dela, zapadnoto imitirawe na islamskata umetnost vo grade`ni{tvoto i dekoracijata, muzikata, poezijata, prozata i polzuvaweto na evropskite moreplovci i istra`uva~i so znaewata na Arapite od oblasta na pomorstvoto, astronomijata, geografijata i drugie nauki, kako i prezemaweto kaj zna~aen broj na evropski jazici na golem broj arapski izrazi za upotrba vo razli~nite oblasti na nau~niot i prakti~niot `ivot i vo komuniciraweto voop{to.

Site devet istra`eni oblasti davaat edna op{ta slika koja sekoj od niv ja sozdava vo svojata oblast i objektivnosta na koja & ostanuvaat verni vo izlagaweto na me|usebnite vlijanija. Sekoe od niv ima svoj karakteristi~en na~in na prou~uvawe na tematiziranata materija i sfa}awata na istra`uvaweto vo nea i rezultatot na prethodnite prou~uvawa. Ima u{te ne{to za {to vo site spomenati poglavja se vodelo smetka, pridonesuvaj}i, koga gode toa bilo korisno, za analizata na sli~nite i razli~ni elementi na oblasta na koja preovladuva predmetot na vlijanieto.

Mo`ebi predmetot na osnovnite misli na sekoe poglavje najdobro }e ni go objasni ona na {to uka`avme i toga{ koga zboruvavme za nekoi op{ti karakteristiki na nivnoto prou~uvawe.



[1] Vidi: „Es-sekafetu-l-islamij-jetu ve-l-hajatu-l-muasiretu“, str. 232-258, Kairo, 1964. god.

[2] Sigrid Hunke, Fadlu-l-Arabi ala Urib-ba, [redov d-r Fuad Hasenejn Ali, Kairo, 1964. god.

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 12:35

POGLAVJE ZA VLIJANIETO VO OBLASTA NA KNI@EVNOSTA[1]

 

Podra~jeto kade se mislelo deka mo`nostite za vlijanie se mo{ne mali uka`uva na mo{ne brz procut na arapsko-islamskata kultura vo [panija pod islamska vlast, potoa na seto {to se slu~ilo pri op{testvenoto i kulturnoto me{awe na {irokite masi na andaluziskoto op{testvo, potoa kako se {irel arapskiot jazik, osnoven jazik na kulturata i kni`evnosta na spomenatoto op{testvo, toga{ s# proizleglo od {ireweto na latinskiot naroden jazik me|u andaluziskite hristijani i muslimani, potoa kako na krajot na tretiot vek spored Hixra, devettiot od novata era, pokraj postoeweto na klasi~nata arapska kasida, nastanala nov vid andaluziska poezija poznata kako muva{ah, i kako od ovaa se razvil drug vid poezija poznata kako narodna po ime zexel. Vrz osnova na ova novo ra|awe arapskata poezija mo`ela da ostvari zna~itelno vlijanie vrz {panskata i sosednata evropska kni`evnost.

Poglavjeto ponatamu gi sledi naporite na zapadnite nau~nici, posebno vo [panija, na izu~uvawto na vlijanieto na andaluzuskiot muva{at vrz provansalskite trubadurski poeti, kako i pridonesot na sovremenite arapski nau~nici vo ovie istra`uvawa. Potoa se obyrnuva na istoriskiot pregled komparirja}i ja evropskata lirska poezija istaknuvaj}i gi nejzinite najzabele`ani pretstavnici vo prvaa faza na nejziniot razvoj. Isto taka uka`uva na nivnite kontakti so arapsko-islamskata kultura, se zanimava so sporeduvawe pome|u nekoi delovi na evropskata lirika i muva{ahot, istaknuvaj}i gi nivnite me|usebni sli~nosti i razliki kako vo pogled na predmetnosta, taka i vo pogled na rasprostranetosta i uka`uva na arapskite dela za koi preovladuva misleweto deka imale vlijanie vo toj pravec.[2]

Potoa se uka`auva na cela serija arapski prikazni koi preminale vo Evropa na po~etokot na renesansata i nivnite do sega poznati prevodi na latinski jazik kako {to se „Kalila i Dimna“ i „Sindabad“, sledej}i go nivnoto vlijanie vrz {panskata i sosednite kni`evnosti. Isto taka se govori za arapskite mekami[3] i arapski filosofski i sufiski prikazni i nivnite prevodi, za „Iljada i edna no}“ i mo{ne ranoto prodirawe na nekoi prikazni vo {panskata kni`evnost.

Prou~uvaweto se zadr`uva kaj dvajca golemi renesansni kni`evnici, edniot e pisatelot Dante Aligieri (1265-1321),[4] a vtoriot e poetot Xovavi Boka~o (1313-1375)[5] prezentiraj}i gi pretpostavkite, mislewata i teoriite za nivnoto obostrano potpa|awe pod vlijanie na islamskata kni`evnost, kutlura i misla.

Poglavjeto na krajots govori za epskata i teatarskata kni`evnost, zadr`uvaj}i se na epot „Sid“[6] i negovoto arapsko srodstvo i uka`uva na tekstovite koi potvrduvaat deka nekoi vidovi gr~ka teatarska kni`evnost ne bile potpolno nepoznati me|u Arapite i deka na {iitskite podra~ja se pojavil eden vid kni`evnost sli~na na teatarskata koja pretstavuva prethodnik na religiskata teatarska kni`evnost koja hristijanska Evropa ja poznavala od po~etokot na trinaesettiot vek pod nazivot „sakramentalen“ teatar, se istaknuva deka arapskoto op{testvo vo sredniot vek go poznavalo „fantazmogoriskiot“ teatar, odnosno teatarot na senki koj e sli~en na kukleniot teatar, pa preovladuval stavot, potpiraj}i se vrz nekoi pokazateli, deka Arapite i Andaluzijcite ja poznavale teatarskata kni`evnost i deka i toa kako ja neguvale.[7]

Taka ova poglavje ni dava potpolno nova slika za kontaktite pome|u razli~nite kni`evni vidovi na arapsko-islamskata i evropskata kni`evnost na po~etokot na renesansata, razlikuvaj}i gi, me|u ostanatoto, utvrdenoto i dominira~koto mislewe i vlijanie.



[1] Avtori na trudot se d-r Suhejra Kalemavi i d-r Mahmud Ali Meki

[2] Xerald Brenan, [panska kni`evnost, str. 42-59 i 412-426, Belgrad, 1970.

[3] Muhamed Gunejm Hilal, El-Edebu-l-mukaren, str. 213 i 214, Kairo (bez godina na izdanieto).

[4] Vidi go izvonredniot prevod na negovoto delo na arapski jazik koj go napravil Hasan Osman, koj dava mo{ne op{iren i nau~en voved vo deloto, str. 7-77, Kairo, 1970.

[5] Ne ni e poznat prevodot na ova deko na arapski jazik iako sigurno znaeme deka denes se raboti na nego vo Egipet.

[6] Vidi go prevodot, komentarot i studijata na ova delo pod naslov „Melhametu-s-Sid“ od d-r Tahir Ahmed Mekij, Kairo, 1970.

[7] Vidi ja revijata „El-Hilal“, str. 111-149, Kairo, Januari 1971. god. Inaku za ovoj problem denes postojat golem boj studii na arapski jazik, a i na zapadnite jazici.

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 12:37
Ти реков дека не можам вака?намигнување
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
biser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 04.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 85
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај biser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 14:37
Зошто имате потреба да ги промовирате НАЈГОЛЕМИТЕ МУСЛИМАНСКИ ИЗУМИТЕЛИ. Личи излитено и хендикепирано, како тие да се некои луѓе паднати од Марс. Па и ние христијаните сме чуле и читале за нив, секоја чест. Не ми е јасна поентата на темава. Поздрав
Кон врв
biser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 04.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 85
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај biser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 14:46
Мало потсетување:

Ibn Sina, Avicena, Abu Ali Husain ibn Abdullah Ibn-e Sina ili Abu Ali Al-Husain (980-1037)
Кон врв
fichot Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Ноември.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 783
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fichot Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 14:51
Originally posted by mudzahid mudzahid напиша:

A sto narod ima zaginato, a i seuste pati poradi toa.


Абе зoшо сега толкави фонтови и црвени башка...

Нуклеарното оружје, да страшно е, ама ако разгледаш подетално, па еве и само за ВСВ2 неспоредливо поголем е бројот на загинати од конвенционално оружје отколку од нуклеарно. За материјална штета муабет да не праиме...
Замисли да ја имаа 5 години порано. Колку побрзо и со помалце жртви ќе завршеше војната. Мада ова е скроз друга тема и крајно дискутабилно...

Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 15:05
Originally posted by biser biser напиша:

Зошто имате потреба да ги промовирате НАЈГОЛЕМИТЕ МУСЛИМАНСКИ ИЗУМИТЕЛИ. Личи излитено и хендикепирано, како тие да се некои луѓе паднати од Марс. Па и ние христијаните сме чуле и читале за нив, секоја чест. Не ми е јасна поентата на темава. Поздрав
 
Ne radi nas, radi vas....
Ima sto ne znaat....
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Јануари.2008 во 15:06
A zgora na toa negiraat.
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 8>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.