|
Oдносот на наставниците кон учениците |
Внеси реплика | страница <1 23456 8> |
Автор | ||
NiNa1
Сениор Love and peace Регистриран: 07.Август.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 13795 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
IMAM EDNA PO ANGLISKI I KLASNA TAA PO ANGISKI E FINA AMA TAA PO SITE PREDMETI NE E FINA
|
||
Палестинец
Сениор Регистриран: 24.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 12129 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Епа таа по сите предмети, не треба да биде по сите предмети, иако со ова мое тврдење нема да се сложат наставниците во одделенската настава.
|
||
NiNa1
Сениор Love and peace Регистриран: 07.Август.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 13795 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
E DOBRO TOGASH
|
||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не ми е јасно - не чинат професорите, не чини младината!? Кој чини - владата со паролата „Обаразованието е сила, образованието е моќ!“ |
||
orlov
Сениор army veteran 2001 Регистриран: 26.Јули.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 11342 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Доколку е така децата не треба да молчат. Има лек и за тоа. Методиката и педагогијата тоа не го предвидува. Затоа слободно нека гокренат својот глас. |
||
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
||
Гостин
Гостин |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
многу добро кажано...
|
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Епа таа по сите предмети, не треба да биде по сите предмети, иако со
ова мое тврдење нема да се сложат наставниците во одделенската настава.
----------------------------------------------------------------------------------------------------- A zoshto da ne se slozat? Koga ke se napravat kriteriumi za: -stepen na potrebno obrazovanie na kadarot( a ne moze i so sredno, visho i visoko) -uslovi za izveduvanje nastava (edni vo kombinirani/drugi vo ednogeneraciski...edni vo selo prvo lozat oginot, pa posle nastava...drugi vo dobro zagreani ucilnici so parno...edni prvo redat tendzerinja koga vrni da ne kapi po klupite...) -nastavni sredstva i pomagala (ednite kreda-drugite kompjuteri) vremetraenje na casot ( za 45 min. ni Hudini ne moze da gi prasha kako se, a ne da sraboti..) -broj na deca vo paralelka ( ne e isto so 10/15 i so 35/40) -nastavni predmeti i sodrzini od pred vojnata, pardon od 45 godina ( matemaika, majcin jazik, pio, muzicko, fizicko, likovno...e svetot odamna pio go podelil na 5 predmeti nauka, istrazuvanje, tvorenje...fizicko na plivanje, gimnastika...atletika, a nie daj topka neka trcaat decata duri e dobro vremeto oti posle ke gi zatvorime vo ucilnica pa ke reshavaat zadaci, ke preraskazuvaat...) - diferencijacija (ne za site deca isto-tuku za sekoe spored sposobnost...naucile site ne naucile mora da se pocne nova tema..oti ke ti dojde inspektor koj vo ucilnica vlegol dodeka ucel i ke ti kaze deaka od zbor do zbor mora da e isto i vo planiranjeto i vo ucebnikot i vo dnevnikot- kutriot ne cul za stepen na usvoenost...) Eeeee togash ke diskutirame za odnosot na nastavnicite...koga se ke naredime vo red...dotogash mozesh da pishuvash edinici, mozesh da vregash deca...samo zemi si partiska knishka...i ako sakash mozesh i takov kakov shto si i direktor , sovetnik, inspektor, da si stanesh) |
||
SummerLove
Сениор verliebt Регистриран: 10.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7174 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
sekoj ucitel ima svoj karakter i ne moze da kazes kakov e odnosot sprema ucenicite
|
||
Ena
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 798 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Сеуште кај нас е повеќе застапен оној традиционален модел на однесување на наставникот кон ученикот
|
||
Рај за очите,пекол за душата, а чистилиште за џебот сме ние жените ....хахахах....
|
||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
се мисли генерално - не поединечно по учител,, наставник или професор. |
||
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
||
BarbB
Сениор Регистриран: 17.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 149 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ништо не е идеално, нема абсолутно добри наставници и абсолутно добри ученици.
Има и по нешто што не чини. Но како што кажа некој погоре во нашите училишта фалат услови за изведување на модерна настава и помалубројни класови, а после е лесно |
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Od iskustvo znam dve raboti:
Site ucitelki zalat za generaciite shto im zaminale i sekogash vikaat- Ovie ne se kako tie prethodnite, tie bea kade, kade podobri... A decata, prvoto tromesecie od V odd. sekoj odmor kaj ucitelkata i samo kazuvaat :- Lele nastavnicke ...toj po istorija... lele nastavnicke taa po matematika... a posle poleka se oddalecuvaat. Zivotot si tece, decata si rastat, a nastavnicite si stareat. Nemojte da sudime po izoliranite slucaevi...gi imashe,gi ima i ke gi ima. Изменето од mamamd - 15.Јануари.2008 во 07:04 |
||
majstorce62
Сениор ... Регистриран: 23.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4251 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Денес, на третиот час, математика, се случи, нема да ми верувате, нешто несекојдневно. Не поради тоа што професорот влезе осончен и озарен како да му се паднала седмица на ЛОТО, со насмевка од едното до другото уво и ведар дух со кој оставаше впечаток на балон наполнет со хелиум.
Ниту пак поради тоа, што не поздрави со „Како сте ми денес, милички мои?“ и на секој од нас му даде по еден комплимент што те разнежнува и топи како коцка шекер кога се претвора во карамел. Не, верувале или не, човекот извади од една вистинска дедомразовска вреќа две гооооооолеми кеси со бомбони (чоколадни, од оние со вишна и ликерче внатре);ги стави на катедрата па со насмевка им се обрати на дежурните - Златнички мои, смеам ли да ве замолам да ги поделите бомбончињава на учениците, за секого има по дваесет. Дежурните, нормално, како фино воспитани деца, излегоа ги зедоа кесите и почнаа со делба на чокобомбоните. Никој не го праша наставникот што е причината за тоа. Сите се однесувавме како тоа да е најнормално, најсекојдневно, највообикновено за нас. Додека дежурните се клатеа од клупа до клупа и секому му делеа по дваесет од бонббоните, професорот со свечен глас ни објасни. Денес ќе работиме кој што сака: Значи - сакате, одземање, одзимајте, сакте собирање, собирајте.Десет минути пред крај на часот, секој од вас на хартивче нека си напише за колку научил на овој час, но не заборавајте името и презимето да си ги напишете... Од клупа до клупа, едниот од дежурните се довлечка во стил на ирвас и до мојата клупа. Но таман пружив рака да ги земам бомбоните, некој ми ја повлече назад. Погледнав до мене, празно столче...Се свртов назад - нема никој, последен сум во редицата. Ништо не ми беше јасно. Пак ја пружив раката, пак истата невидлива сила ми ја повлече назад. И ти си итер, ама јас сум поербап од тебе, си реков и со другата рака ја повлеков таа што посегаше немоќно по бомбоните. Ама бадијала, силата се зголеми па малку фалеше да ми ја откине раката дофатничка „Професоре!“ реков, а самошто не заплакав од мака. Па како да не пукнеш од мака кога сите јадат бонбони со вишничка внатре и ликерче, а јас.... „Професоре...“,повторив,рикнав да плачам Ведрината од лицето на професорот исчезна.Исчезна и насмевката што му ги развлекуваше усните од уво до уво , сега тие се собраа како цела рака киселец да му стави некој во устата. Од очите му заискрија молњи... „Станувај, магаре едно“, рикна како ламја мојот професор Силата се посилно ме тресеше „Магаре, магаре, магаре...“ ми се подбиваа моите другари од класот. Од некаде над мене се најде и братми, постариот. „Станувај магаре, едно„, ми сржа,„Да не мислиш јас сам да го чистам снегот“ Ништо не ми беше јасно. Сосема се зашеметив „Кој снег?“, едвај и да пуштив глас, повеќе со погледот прашав, оти главата ми беше тешка како камен од синоќешното лумпување. „Шарениот...“ се налути брат ми „Абе кај најде сега да чистиш снег, Кога професорот по математика делеше бомбони“ „Какви бомбони!?Абе, ти, да не почна да павкаш...?Еј, ќе те убијам,само ако те насетам“ Боже, па сето ова било сон, сватив со големо разочарување во душата А јас толку се израдував на новиот однос на нашиот професор по математика. И дека нема да одам на полагање. Не само тоа, туку ќе си се оценев барем со петка, ако не повеќе. „Големо чудо“, си се утешив веднаш по тоа, „Важно е дека зимскиот одмор уште трае. А што се однесува до единицата, тато на крај година пак ке ми ископа некоја врскичка!“ |
||
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
||
len4e
Нов член Регистриран: 13.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 6 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Pozdrav do site interesna tema nema sto jas sum profesor i bas sakam da gi slusam mislenjata od drugata strana na klupata .No sepak mislam deka opst zaklucok nemoze da se izvlece od sevo ova mislam deka sekoj profesor si ima svoi doblesti i svoi mani.A vie sepak treba da gi cenite onie koi uspeale da ve naucat nesto pa kolku i da bile strogi onie koi vistinski si ja zarabotuvaat platata zosto mislam deka kaj nas seuste ima i od toj tip nastavnici ,profesori i.t.n koi odat na cas samo kolku da bidat videni .
|
||
Внеси реплика | страница <1 23456 8> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |