IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Градови во Македонија
  Активни теми Активни теми RSS - Аеродром Битола
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Аеродром Битола

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 234
Автор
Порака
Deniz Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 15.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 11
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Deniz Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Декември.2007 во 14:19
Како мала нација од 2 000 000 души нас и 2 аеродроми ни се многу. Треба нив да ги средиме
Кон врв
Гостин Кликни и види ги опциите
Гостин
Гостин
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Гостин Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Декември.2007 во 17:20
 
 
 
 
   Iako ziveam vo Skopje, si go sakam Prilep ama glasam za Bitolcani....
   da im se dade se sto ke posakaat...големо%20гушкањенамигнувањеголемо%20гушкање
Кон врв
m_gjorgiev Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 17.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 12
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај m_gjorgiev Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Август.2008 во 14:32
Treba nesto i vo istocna makedonija podobro da bide vo strumica
Кон врв
Dimon Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 21.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 66
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Dimon Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Август.2008 во 23:38
Па ете како за Битола доволен е аеродромот во Логоварди.
А може да се изгради нов аеродром во Битола едино ако му текне на некој Грк па кај и да е полека,полека еден ден и Битола ќе си ја приспојат кон Грција.
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Февруари.2019 во 22:58

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=19650#19650

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=136037#136037

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=19692#19692

хаос рулз афтер д рисент отанизејшн, урџент иф нот имидиент акшн ис нидед, фор лајф ту би лес ординари ...
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2019 во 12:41

колку урџент? многу! та и оние кои се спремаат да заминат бар од време навреме да се подвраќаат, огниште да си зачистат, дедовина да подсочуваат, потенцијално има уште толку иселени колку што сега има жители во регионот кој би го опслужувал еден пелагониски аеродром, а бар 3-тина од нив да доаѓаат годишно и ете и' гужва пред гол ... начин како да се дефокусираат мнозина од скопската ценрифугалност на повеќе нивоа, а и шанса за поголем регионален развој, та и Мариово пополека ќе заживее ...

https://www.citylab.com/transportation/2012/05/surprising-math-behind-airports-and-city-size/854/

Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јануари.2020 во 23:54

веројатно битолчани треба да прават притисок за Пруга Ох-Бт па да ги компензираат со Аердром ... 1км писта чинам беше 20 милиона евра, требаат 2 минимум, што ќе биде далеку поефтино од пруга или автопат кон Охрид, финансиската конструкција и проектот можат да се преземат од оној каргото за кривола за кој исушија што исушија [1] но чинам на ТАВ тие средства не им се реинвестирани и стојат во фиока, не пратев последнава деценија што се случуваше со овој дел од договорот но мжно е веќе и да се лапнати парите на некакви шмирглања на охридскиот и скопскиот аеродром та да мора нови средства!?

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1785&PID=236007#236007

на крај ако имаат битолчани ксмет ќе дочекаат и Пруга и Аеродром бидејќи тие би биле стратешки инвестиции од аспект на економско но и воено реосигурување транспорт помеѓу градоите во југозападна Македонија ... си велите после зачленување во нато вам безбедносно и економски овците ви се на број, Но почекајте ќе видете дека сте се излажале!
Кон врв
paralelogram Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Мај.2017
Статус: Офлајн
Поени: 787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај paralelogram Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Јануари.2020 во 05:51
Bitola nema ajrodrom
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Јануари.2020 во 13:26

за сега има Ајвардром но се помалку и Кyртовска Капија се сади ... можеби ако има Карго Аеродром ќе почне масовно во Пелагонија да се праи Ајвар, но ако се чека тоа ЗКП да го инцира ќе се изначекаат битолчани, кога Гагачев не го врати И-то во акронимот што па Камчев, иако за да бидне Индустри освен Земјоделски Комбинат Пелагонија т.е. ЗИК најнапред требаше да турнат инерција кон своја Млекара, едно време се залетуваа и претходните и сегашните стопани кон ваква идеја но после светкста и потоа европската криза 2008-ма ретерираа Камчеви кои ја фросираа ваквата амбиција!

веројатно чаре е Општината да срочи еден ваков ЗИК за да ги поттурне локалните Земјоделски Задруги доколку ги има или така ги мотивира земјоделците да се здружуваат та да не шиткаат суровина тука да вадат финален производ индиректно ете со помош на државата преку општинатаво случајов можеби коопштински ЗИК меѓу Битола Новаци и Прилеп ...

Аеродром во случајов на почеток повеќе би бил рефјул дестинација за сите оние авиони кои би морале да се ретанкираат сега на СКП а каде така само прават гужва, потоа Патнички ова би било чакмак за иселениците од битолско леринско воденско, теоретски ова би повлекло поголема ваква искористливост доколку имаме Национален Авиопревозник кој би понудил субвенционирани чартер летови до прекуокеанските иселеничките центри како би стекнале навика тие сонародници на одмор да одат во стари крај наместо негде другде што ќе биде сигурно доколку се има во предвид нивната носталгичност и македонизам, но за што сепак треба и туристичка анимација на Пелистер и Преспа каде сега има сместувачки капацитети за локални потреби и никаква озбилна туристичка анимација ... долгорочно од воени и земјоделски потреби ваква идеја би била и повеќе од исплатлива, но веројатно постојните планери удбалитичари и бизнисмени не добацуваат до моментот дека Храната натака ќе биде се поголем инвестициски бонус па по таа логика и Пелагонија се помасовно експлоатирана соодветно, а предноста на ваков краго аеродром во однос оној претходно зацртаниот кај штипско Сушево е во однос Поволната Ружа на Ветрови и големиот простор за маневрирање при слетување ... но тука се поставува прашање како да се поврзе истокот со еден ваков аеродром, за што неоходно би било тунел под Плетвар но не за класична пруга туку нешто налик хиперлуп но во негова рудиментриана форма која велат едикои иноватори поефтина е и од пруга и од автопат [1] - A double pipe, that is, a two-track section, would cost about 3 million euros per kilometer, compared to about 13-15 million euros for a kilometer of highway in urban areas, which is on the surface, with all the problems associated with that. If you look at tunnels, a kilometer of tunnel would cost about 20 times as much, and a high-speed rail track about 15-18 million euros per kilometer ова последново за хајспидки некако нему е точн изгледа лапнале една нула а километар тера и до 2оо-3оо милиони евра по километар, всушност зависи и за каква хајспидка говори ...



Изменето од Zelenikovo - 16.Јануари.2020 во 13:28
Кон врв
paralelogram Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Мај.2017
Статус: Офлајн
Поени: 787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај paralelogram Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Јануари.2020 во 17:17
Shto sakas da kazhesh
Кон врв
Zelenikovo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 16.Јуни.2018
Статус: Офлајн
Поени: 809
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zelenikovo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Јануари.2020 во 18:34

да преведам - ќе има Ајродром ако се праи Ајвар на ангро :) но бидејќи и тоа би било малу та ако се дума и за мас-туризам но и потенцијално за карго-тјуб од источна Македонија ...

веројатно и без ова доколку думаат дека воено постојат еден куп ризици натака паметно е властите да фрлат камен и без сето ова на еден ваков пелагонски аеродром ... во овој контекст можеби паметно е само М5 како магистрален во еден дел да го сторат меѓу Прилеп и Битола Автопат со метални банкни посреди кои по потреба би се тргале ...

во секој случај скапа работа за која ако не се случи скоро светска економска криза ќе се најде камен, само да не закаснат како по обичај, просто Пелагонија само вака може да се понадева на поозбилен ако не брз развој, бидејќи без Аеродром ќе си остане отсечена во однос потенцијалот можностите и волјата за инвестирање во Земјоделие кое како минува време ќе биде една од најдоходовните наши стопански гранки, нормално ако си чукнат маусдонци глава и сконтаат колку е саат, а во овој случај главен проблем е дали плодното земјиште ќе го остават Народ да го плодоужива или пак ќе му го остават на корпорациите,што без да се стимулира ко што велам со Општествени ЗИК-ови јасно е дека ќе замине натаму муабетот! вака видено пак поитно е средствапрво да се издвојат за вакви проекти а потоа да се фрлаат на Аеродром ...




Кон врв
paralelogram Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Мај.2017
Статус: Офлајн
Поени: 787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај paralelogram Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Јануари.2020 во 19:33
Не се согласувам
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 234
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,094 секунди.