IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Догматот за Богородица
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Догматот за Богородица

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 4>
Автор
Порака
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Догматот за Богородица
    Испратена: 18.Април.2007 во 23:56

Догматот за Богородица

 

Постојат две вистини за Св. Дева Марија едната е дека е присно дева (секогаш дева) и другата дека е Богородица.

Богородица е приснодева (aeipatrenos) затоа што при раѓањето, за време на раѓањето и по раѓањето на спасителот била и засекогаш останала девојка. Девојка зачна, девојка роди и по раѓането девојка остана вели Блажени Августин.  Оваа вистина е потврдена уште во стариот завет, за раѓањето на Спасителот од девојна светиот пророк Исаија вели Девица ке зачне и ке роди син и ке му го стават името Емануил (со нас е Бог) (Иса. 7.14). Значи Спасителот ќе го роди чиста непорочна девојка (алма), Мојсеј видел на планината Хорив несогорлива капина која е праслика на приснодевственоста на Богородица (1 Мој. 3, 1-8). И истчната врата во симболичката визија на пророкот Језекил низ која поминува само Господ Бог Израилев (со своето доаѓање на овој свет) и при тоа останува затвотена за секогаш, е праслика на приснодевствпто (Језек. 44,2). Толкувајќи го ова место Св. Јован Дамаскин вели: Како што Господ ја сочувал девица онаа која го родила така и откако се родил го сочувал нејзиното девство неповредено. Он поминал низ неја и ја сочувал затворена.

Новиот Завет уште појасно го прикажува раѓењето на Спасителот од девојка без присуство на маж. Кога архангелот Гаврил и ја јавил на благата вест на Марија дека ќе го роди спасителот на светот таа зачудено прашала: Како ќе биде тоа кога јас не знам за маж (Лука 1,34). Архангелот Гаврил и одговорил:  Светиот Дух ќе слегне на тебе и со силата на свишниот ќе те осени; па за тоа роденото од тебе ке се нарече Син Божји (Лука 1,35). Овој разговор веќе бил воден кога Св. Дева Марија веќе била верена за Јосиф. Ова го потврдува и евангелистот Матеј: По свршувачката на мајка му Марија за Јосиф се виде дека е тешка од Светиот Дух (Мат. 1,18). Значи уште пред свршувачката на Марија со Јосиф таа склучила завет со Бога дека ќе ја сочува девството засекогаш па Јосиф не и бил маж во вистинска смисла на зборот туку чувар и покровите кој не го нарушуивал нејзиното девство. Дека тоа е точно сведочи и фактот дека Јосиф кога дознал дека е бремена сака да ја отпушти но ангел му се јавува на Јосиф и му вели: тоа што е зачнато е од Светиот Дух (Мат 1,20). Дека Јосиф не му бил вистински татко на спасителот и маж на Богородица се потврдува во генеологијата кај евангелитот Матеј. Стигнувајќи од Авраама до Јосиф не се вели дека Јосиф го роди Исус туку Јаков го  роди Јосифа, мажот на Марија од кој се роди Исус наречен Христос (Мат. 1,16). Од ова јасно се гледа дека Марија му е мајка на Христос а Јосиф не му е татко.

За деството на марија сведочи и севетото предание. Верата во нејзината девственост црквата ја изложила во Символот на верата со зборовите: Koj се овоплоти од Светиот Дух и Марија Дева. Оваа вистина ја потврдуваат и оците на петтиот Вселенски собор со зборовите: Ако некој не исповеда две раѓања на Бог Словото едно предвечно не од времетобезтелесно од Отецот и второто од присно дева Марија нека биде анатема .Сите свети оци сведочат за приснодевството на Богородица.

Богородица и по раѓањето на Исус останала дева. Штом го сочува своето дество до раѓањето на Сопасителот не траба ни да се помислува за тоа дека е можнода го изгубила по неговото раѓање. Мајката на Спасителот требало да биде девојка зошто преку девојката Ева влегла смртта во човештвото па преку Дева Марија треба да влезе Спасението на сите.

Оние што го оспоруваат приснодеството се повикуваат на некои места на Светото писмо и ги толкуваат погрешно. Инс се доближи до неја Јосив се добека таа не го роди својот првороден син (Мат. 1,25). Тие толкуваат дека по христовото раѓање Јосиф ја познал Марија што не е точно, овде како и на многу други места зборот дотека значи никогаш, за ное се вели: И пушти гавран да види дали се повлекла водата од земјата, откако се врати одлета донека не се исуши водата од земјата (1 Мој. 8,7). Зборот додека значи никогаш зошто гавранот не се вратис кога водата се исушила. А Мелхола, Самоиловата керка остана без рожба се до денот на смртта своја (2 Цар. 6,23), не значи дека по смртта родила туку дека никогаш неродила. Зборовите на Спасителот И ете ја сум со вас преку сите дни до свршетокот на светот (Мат.28,20), не значат дека потоа нама да бидат со нас. Невозможно е Богородица да стапила во брачни односи со Јосиф по чудесното зачнување на Спасителот. За Јосив кој бил праведен човек ова било не возможно по засведоченото јавување за Соасителот.

Зборот првенец не значи дека Богородица имала и други деца, овој збор се однесува на детето што прво ке се роди без разлика дали по него има и други деца или не. Првенци биле нарекувани зошто закаонот налагал да бидат посветени на Бога.

Во Светото Писмо се спомнуваат и браќа на Господ Исус Христос ( Јаков, Јосија, Симон и Јуда {не искариот}) и сестри. Меѓу тоа ова не значи дека тоа се негови браќаи се стри по крв туку по закон ние знаеме дена има многу такви пример кога и блиските роднини се нарекувале браќаи сестри. Авраам и Лот се нарекуваат браќа иако Лот е внук на Авраам зошто е син на брат му Аран. Ако Богородица имала и други деца христос немало да ја повери на Св. Јован за чување туку таа одговорност ке ја презеле нејзините деца.

Приснодеството е тајна во која треба да се верува и со вера да се прима. Онаму каде што сака Бог ги победува природните закони. Цв. Јован Златоуст вели: во сето ова не барај  поредон на природата и брачните закони. Се овде е над природно ние не знаеме како Неопфатливиот го опфатила утробата на Дева, како Содржителот пребива во утробата на Дева, како Дева раѓа и останува дева. Св. Игнатие Богоносец вели: Од кнезот на овој свет беше сокриен деството на Марија, раѓањето и смртта на Господа, три славни тајниизвршени со Божјо молчение.

Света дева е Богородица, не во таа смисла што го родила господ Исус христос по Божество, ниту пак дека дела почеток на неговата божествена природа која е вечна и безпочетна, туку зошто го родила Богочовекот Христос во кого се соединилое двата природи божјата и човечката. Бог Словото во моментот на зачнувањето ја примил во човековата природа единство со својата божествена природа. Телото е земено од Богородица и станало тело на Словото. Бидејќи Исус Христос е еднороден син Божји и по овоплотување Бог, па според тоа и Св. Дева која го родила Словото по тело е вистинска Богородица. Таа не родила обичен човек туку вистински Бог во тело – овоплотен. Кој не го донел телото од небесата и не прошол ни Дева како низ канал туку Го примил од неја едносушно на нашето и го зел во својата Ипостас (според св. Јован Дамаскин и св. Кирил Александриски) православното исповедание вели од неја се роди Христос, Бог совршен и човек совршен.

Светото откровение сведочи дека св. Дева е богородица. Пророкот Исаија пророкува  Девица ке зачне и ке роди син и ке му го стават името Емануил (со нас е Бог) (Иса. 7.14), побожната Елисавета ја нарекува мајка на Господа, тоа е важно зошто ја нарекла така исполнета од Светиот Дух а не сама од себе. (Лука 1.42-43). Архангелот Гаврил и ја јавил на благата вест на Марија дека ќе го роди спасителот на светот Синот Бпжји (Лука  1.31-32). Свети Апостол Павле вели: кога се исполни времето Бог го испрати својот возљубен Син Кој се роди од Дева (Галатјаните 4.4)  Голема е тајната на побожноста Бог се јави во тело (Тим. 3.16). значи ако некој не исповеда дека Емануил не е вистински Бог и св. Дева Богородица нака биде анатема.

 

 

 

 

 

 



Изменето од чаир - 18.Април.2007 во 23:57
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:08
Originally posted by чаир чаир напиша:

Богородица е приснодева (aeipatrenos) затоа што при раѓањето, за време на раѓањето и по раѓањето на спасителот била и засекогаш останала девојка. Девојка зачна, девојка роди и по раѓането девојка остана вели Блажени Августин. 



ajdeeeeeeeee..... сега и Августин е апгрејдуван во Блажен... LOLLOLLOLLOLLOL

И не знам дали добро си го сфатил чика Августин... Тој рекол дека Марија била девица кога забременила, девица кога била трудна, девица кога родила, односно постојано девица... Како што гледаш, тој никогаш не спомнува дали имала после Христовото Девствено раѓање други деца, иако самото Св. Писмо јасно укажува на тоа дека имала...

И трето, тоа што некој (Августин) рекол нешто, не значи дека е вистина.... Августин исто така рекол дека Марија умрела, така? Ама вие не верувате во тоа? Зошто?
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:15
каде прочита во светото писмо дека богородица родила и други деца

Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:25
Originally posted by чаир чаир напиша:

Света дева е Богородица, не во таа смисла што го родила господ Исус христос по Божество, ниту пак дека дела почеток на неговата божествена природа која е вечна и безпочетна, туку зошто го родила Богочовекот Христос во кого се соединилое двата природи божјата и човечката.



Во цел пост, нешто и паметно ќе најде човек.... LOLLOLLOL
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:32
LOL
Колку си се изнапишал бе чаир, а со ништо не докажа дека Марија немала други деца после Исус. LOL
Не мора да ни докажуваш дека била девица пред да го роди, со тоа никој тука нема проблем.
 
 
Додека Тој (Исус) сеуште зборуваше на народот, ете, мајка Му и Неговите браќа стоеа надвор и сакаа да зборуваат со Него. А Некој Му рече: "Еве, мајка Ти и Твоите браќа стојат надвор и сакаат да зборуваат со Тебе."  Мaтеј 12:46
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:35
абе, смешно му е тврдењето, дека првороден не значи првороден, и други браќа и сестри не значи дека имал други браќа и сестри, и Богородица, не значи дека го родила бога.... LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL се заплеткал во 100 ова не значи тоа што пишува, за да докаже СОСЕМА непотребна догма... LOLLOLLOL
LOL
И без Вечната Девственост на Марија, ништо не се менува во Христовата природа, туку само со тоа се има за цел да се зајакне ересот на култска побожност кон Марија...
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:36
Originally posted by аџија аџија напиша:

Originally posted by чаир чаир напиша:

Света дева е Богородица, не во таа смисла што го родила господ Исус христос по Божество, ниту пак дека дела почеток на неговата божествена природа која е вечна и безпочетна, туку зошто го родила Богочовекот Христос во кого се соединилое двата природи божјата и човечката.



Во цел пост, нешто и паметно ќе најде човек.... LOLLOLLOL
 
Браво бе аџија, јас се утепав од барање да најдам нешто паметно, ама изглеа пошо сум поспан не успеав да најдам LOL
Браво чаир, ова е добар цитат, освен тоа Богородица, малце стрчи, ама си положил, добро е, само напред..
 
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:36
Originally posted by аџија аџија напиша:

Originally posted by чаир чаир напиша:

Света дева е Богородица, не во таа смисла што го родила господ Исус христос по Божество, ниту пак дека дела почеток на неговата божествена природа која е вечна и безпочетна, туку зошто го родила Богочовекот Христос во кого се соединилое двата природи божјата и човечката.



Во цел пост, нешто и паметно ќе најде човек.... LOLLOLLOL


мило ми е и што се согласуваш со мене
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:38

знаеш што ќе пишат сега: дека браќата Негови всушност не биле синови на мајка Му Smile  закон се еј, почнаа да ми се допаѓаат Wink

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:42
Пошто на чаир уште не му е јасно каде тоа пишува дека Марија имала други деца, ај да го потсетам со два стари поста, каде ова е убаво срочено...

Originally posted by аџија аџија напиша:

Матеј 1:25 за Јосиф и Марија вели:

„И не се доближи до неа (грч. „не ја позна“ гносис, познатиот Библиски еуфемизам за сексуален однос. Значи немал однос) ДОДЕКА таа не го роди својот ПРВОРОДЕН Син и Го нарече Исус“

Тука две работи се важни:

1. Јасно е опишано дека немале сексуални односи само ДОДЕКА Исус не се родил. Да немале воопшто односи, ќе пишуваше „И Јосиф не се доближи до неа“, но овде јасно пишува дека воздржувањето траело само до Христовото раѓање. Нема ниту смисла ни логика, ниту пак теолошка потреба да остане така и понатаму.

2. Пишува дека таа го роди својот ПРВОРОДЕН Син. Ова е многу важно од две причини. Прво, тоа значи дека немала други деца пред Исус. Но, второ, исто така многу важно, е дека Исус не е опишан како нејзин ЕДИНСТВЕН Син, туку како оној кој прв го родила. Јасно укажувајќи на тоа дека по него имала и други синови, инаку текстот ќе велеше ЕДИНСТВЕН.

ВО НИЕДЕН РАНОХРИСТИЈАНСКИ СПИС, МАРИЈА НЕ Е ОПИШАНА КАКО ВЕЧНА ДЕВИЦА.

А ти каде прочита дека НЕМАЛА односи воопшто?


Originally posted by Messenger Messenger напиша:



Marija i Josif imale i drugi deca posle Isusovoto ragjanje. Toa go znaele lugjeto koi zhiveele zaedno so Isusovoto ovozemjeno semejstvo, no bese mnogu konvencionalno “zaboraveno” od Katolichkata crkva, a potoa i od ortodoksnite hristijani bidejki mnogu ubavo se vklopuva vo dogmata koja e konstruirana pochnuvajki od krovot nadole, vmesto od temelite nagore.

Otvorete go Noviot Zavet oti odgovorot e zapishan tamu.

Mateja 1.24: Stom se razbudi Josif od sonot, napravi taka kako sto mu bese zapovedal angelot Gospodov i ja primi zenata svoja. 1.25: i ne se doblizi do nea, dodeka taa ne go rodi svojot prvoroden Sin i Go nareche Isus.

Ovie zborovi, kako sto veke naglasi adjija, eksplicitno velat deka tie nemale odnosi kako maz i zena DODEKA ne se rodil Isus.

Mateja 13.55: Neli e Ovoj sin na drvodelecot? Majka Mu ne se li vika Marija i brakata Negovi – Jakov i Josija, Simon i Juda?

Da ne se javi somnenie dali se ovie decata na Marija prosledete go i ova:

Mateja 27.56: Megju niv bea Marija Magdalena i Marija, majka im na Jakova i Josija i majkata na Zevedeevite sinovi.

Marko 6.3 : Ne e li On drvodelecot, Sinot na Marija, brat na Jakova, Josija, Juda i Simona? I ne se li ovde megju nas sestrite Negovi?

Ako ima nekoj koj misli deka zborovite “braka” i “sestri” se samo atributi za onie koi go sledele Isus po vera, neka gi prochita slednive nekolku reda:

Marko 3.31 : I dojdoa majka Mu i brakata negovi, pa, stoejki nadvor, porachaa da go viknat. 3.32: A okolu Nego sedeshe narodot. I Mu rekoa: “Ete majkaTi i brakata Tvoi, i sestrite Tvoi, nadvor se i Te baraat”. 3.33: A On im odgovori, velejki: “koja e Mojata majka, ili koi se brakata Moi?” 3.34: Pa, koga gi pogledna onie sto sedea okolu Nego, reche: “Eve gi Mojata majka i Moite braka.” 3.35: Zasto onoj, koj ja ispolnuva voljata Bozhja, toj Mi e brat, i sestra, i majka”.

Ochebijno e deka samiot Isus tuka pravi razlika megju brakata i sestrite od negovoto semejstvo i onie koi mu se braka i sestri po Bozhjiot zbor. Toj eksplicitno veli deka negovi braka i sestri ne se samo chedata na Marija i Josif, tuku site onie “koi ja ispolnuvaat voljata Bozhja”.

Razlikata megju negovite braka i negovite uchenici e naglasena i spored Evangelieto na Jovana 2.12: Potoa sleze vo Kapernaum, On i najka Mu, i brakata Negovi, i uchenicite Negovi; i tamu ostanaa nekolku dena.

Treba podobar dokaz ovoj deka Marija I Josif imale i drugi deca?

Tvrdokornite dogmatichari i skeptichari bi rekle: a sto ako site ovie deca bea sozdadeni od Josif pred Isusovoto ragjanje? Toa bi znachelo deka Isus e poslednoto nivno dete i kako takov bi bil najmlad. Prosledete go Marko uste ednas:

Marko 15.40: Imashe i zheni sto gledaaod daleku; megju niv bese i Marija Magdalina, i Marija, majkata na maliot Jakov i na Josija, i Salomija, 15.41: koi kako i togas, koga On bese vo Galileja, vrvea po Nego i Mu sluzheja, i mnogu drugi sto bea doshle so Nego vo Erusalim.

Tvrdenjeto deka Marija nemala drugi deca e tolku s kraja od umot sto gi zaslepuva tvrdokornite agitatori na ovaa besmislica do stopen na potpolno slepilo. Ako e tochno onoa vo sto tie tolku cvrsto veruvaat, togas zosto vo nivnite ljubeni skripti, koga se spomnuva Isus vo relacija so Marija, sekogas se potencira deka Toj e nejziniot PRVORODEN Sin? Samo zatoa sto pred nego majka mu nemala rodeno dete? Ili zatoa sto so upotrebata na zborot PRVO ochigledno se naglasuva deka posle nego Marija rodila i vtoro, treto i t.n.

Mateja 12:46 do 12:50 go potvrduva onoa sto go navedovme od Marko 3.31 do 3.35.

Dobar primer za razlikata megju Isusovite braka po krv i “brakata”(uchenicite) po Bozhjiot zbor e ovoj del od Jovanovoto Evangelie:

Jovan 7.3: Togas brakata Negovi Mu rekoa: “Izlezi odovde i otidi vo Judeja, ta i uchenicite Tvoi da gi vidat delata sto gi vrsis. 7.4: Oti nikoj ne pravi nesto tajno, koga i sam saka da se prochue. Ako Ti gi vrsis ovie raboti, togas pokazi se pred svetot? 7.5: Zasto i brakata Negovi ne veruvaa vo Nego.

Vo originalot na grchki jazik, za “rodnini” se koristi zborot “sugenes” (sugenia), sto oznachuva rod po krvna linija. Ja zabelezuvate strukturata na zborot “suGENES”? Vo nea se sostoi zborot “geni”. Za onie koi se rodeni od ista majka se upotrebuva zborot “adelfos” (od ist stomak, od ista vnatresnost). Tokmu ovoj zbor e upotreben vo Jovanoviot tekst. So toa ednoznachno e potvrdeno deka “brakata” Isusovi se negovi rodeni braka, a ne rodnini, prijateli ili uchenici i idni apostoli.

Najubava potvrda za ova ima vo Poslanieto na svetiot apostol Pavle co Galatjanite:

Do Galatjanite 1.19: Drugi, pak, od apostolate ne vidov osven Jakova, bratot Gospodov.

Kako posledno bi vi posochil nesto od deloto na svetiot apostol Luka:

1.13: I koga dojdoa, se iskachija vo gornata odaja, kade sto ziveeja Petar i Jakov, Jovan i Andrej, Filip i Toma, Vartolomej i Matej, Jakov Alfeev i Simon Zilot i Juda Jakovov. 1.14: Tie site ednodusno bea postojano vo molitva i molenje so nekoi zheni i so Marija, majkata na Isusa, i so brakata Negovi.

Spored posochenite delovi ochigledno e deka Isus imal brajka i sestri i deka toj ne bil najmladiot od niv. Znaeme deka brakata mu se vikale Simon, Jakov, Josija i Juda, i deka edna od negovite sestri se vikala Salomija.


После ова, ако чаир се сложува, темата може комотно да ја затвориме, оти се е јасно мислам? Embarrassed
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 00:53
и тоа е објаснето во нојот пост прочитај го цел
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
Pravoslavie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Октомври.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1732
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslavie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2007 во 09:45
Originally posted by аџија аџија напиша:

Матеј 1:25 за Јосиф и Марија вели:

„И не се доближи до неа (грч. „не ја позна“ гносис, познатиот Библиски еуфемизам за сексуален однос. Значи немал однос) ДОДЕКА таа не го роди својот ПРВОРОДЕН Син и Го нарече Исус“

Тука две работи се важни:

1. Јасно е опишано дека немале сексуални односи само ДОДЕКА Исус не се родил. Да немале воопшто односи, ќе пишуваше „И Јосиф не се доближи до неа“, но овде јасно пишува дека воздржувањето траело само до Христовото раѓање. Нема ниту смисла ни логика, ниту пак теолошка потреба да остане така и понатаму.

2. Пишува дека таа го роди својот ПРВОРОДЕН Син. Ова е многу важно од две причини. Прво, тоа значи дека немала други деца пред Исус. Но, второ, исто така многу важно, е дека Исус не е опишан како нејзин ЕДИНСТВЕН Син, туку како оној кој прв го родила. Јасно укажувајќи на тоа дека по него имала и други синови, инаку текстот ќе велеше ЕДИНСТВЕН.

ВО НИЕДЕН РАНОХРИСТИЈАНСКИ СПИС, МАРИЈА НЕ Е ОПИШАНА КАКО ВЕЧНА ДЕВИЦА.

А ти каде прочита дека НЕМАЛА односи воопшто?
 
Ако Марија имала други деца, освен Исус, зошто тогаш имало потреба / причина Исус од Крстот да му каже на Ученикот кого го љубел: “Ете ти мајка“ а на Марија да и’ каже “Ете ти Син“, по што Ученикот ја зел кај себе. Зошто било ова потребно ? Ако имала Таа други деца, барем еден од синовите или барем една од ќерките ќе ја земела кај себе да ја чува и да се грижи за неа. Не знам дали Јован имал живи родители во тој момент. Ако не му биле живи, тогаш Исус би рекол од таа причина: Јован да оди кај Марија, а не да ја земе кај Себе. Туку пишува дека од тој час “Ученикот ја зеде кај Себе“, а не пишува “Таа го зеде ученикот кај Себе“.
 
(за оние што не знаат, “Ученикот Кого Исус Го Љубел“, “Милиот Ученик“ - тоа е Свети Јован Богослов - Евангелистот на “Евангелие според Јован“, авторот на Трите посланија и запишувачот на Откровението според Јован)
 
Во контекст на она: “Твојата Мајка и Твоите Браќа се надвор“ кога Тој ќе им одговори: “Моја Мајка и Мои браќа се оние кои Го слушаат Божјото Слово и Го Пазат“. Тоа што некои луѓе биле нарекувани ’негови браќа’ не значи само по себе дека се деца на Марија. Може да биле и:
1. Деца на Јосиф од првиот негов брак. Од Светот Предание е познато дека Јосиф имал брак пред Марија. Сопругата од тој брак починала, а тогашниот Закон дозволувал да се стапи во нов брак ако почине сопружникот. Ако во тој брак имало деца, тогаш...
Апостолот Јаков е веројатно едно од децата на Јосиф од тој брак.
 
2. Мене ми е познато дека во Црна Гора велат за братучед - “брат од стрица“, “брат од тетке“... така да тие браќа кои се спомнуваат во контекстот: “Твојата Мајка и Твоите Браќа се надвор“ може да се внуци на Јосиф од неговите браќа, сестри (ако ги имал), евентуално и од неговите братучеди (ако ги имал)
 
Ако се загледа малку подлабоко во личноста на Марија, не е возможно да не се почуваствува како Таа се чувствувала во оние девет месеци додека Го носела во Својата Утроба.
Како се чувствувала телесно ?
Како се чувствувала во Душата ?
Како се чувствувала додека Го носела на рацете како Бебенце ?
Како Таа се чувствувала додека си играла Мајчински со Исус додека бил детенце ?
Како Таа се Чувствувала додека Таа Живеела со Него и Го следела како Личност во сите фази на Неговиот Живот на Земјата ?
Тоа се ненадминливи нешта по својата убавина. Можноста Која Ја Имала Марија, Ја нема НИКОЈА ДРУГА НА СВЕТОТ.
Сето тоа оставило белег во неа и по Христовото Раѓање и по  Вознесувањето.
ТАА ВООПШТО НЕ Е ОБИЧНА И СЕКОЈДНЕВНА ЛИЧНОСТ !!!
 
Факт е дека Бог не можел да дозволи Својот Логос да го смести во Утробата на Порочна Жена, која била блудна, пијаница, псујачка, лоша, раздразлива... личност со маани.
 
Самото доаѓање на Свет на Една Таква Личност (Марија) било процес во кој Бог соработувајќи со Слободната Волја на Личностите низ историјата (нејзините Родители, Дедовци, Прадедовци...) создава Тло на Кое ќе може да донесе на Свет Личност преку Чија што Утроба ќе може да Го Облече во Тело Својот Логос.
ТАА ВООПШТО НЕ Е ОБИЧНА И СЕКОЈДНЕВНА ЛИЧНОСТ !!!


Изменето од Pravoslavie - 19.Април.2007 во 16:25
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело
Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!!
Кон врв
DARKDOG Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 218
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DARKDOG Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 00:15
pozdrav na sittttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 00:36
Православие, иако мислам дека твоите аргументи не држат вода, еве ќе се обидам 2-3 работи да разложам...

1. Теоријата ете ти мајка, еве ти син, не држи, затоа што тоа не кажува ништо за тоа дали Марија имала други синови или не. Едноставно, можеби Христос го избрал Јован, бидејќи другите браќа, нели, се уште не верувале, па подоцна поверувале...

2. Црна Гора не е Израел... LOLLOLLOL Тоа што црногорците викаат „брат“ за братучед, не значи дека Евреите кои си имаат таков збор го користат на ист начин. А плус, дали го прочита и ова од Messenger>
Za onie koi se rodeni od ista majka se upotrebuva zborot “adelfos” (od ist stomak, od ista vnatresnost).

Погодуваш, за Исус и браќата се користи зборот Аделфос....

3. Ако тогаш користеле брат за братучед, тогаш барем Павле којшто им пишувал на НЕЕВРЕИТЕ во Галатија, ќе појаснел или ќе искористел друг грчки збор, кога пишува за братот на Исус - Јаков.

Едноставно, сите докази водат кон тоа дека имала деца. А и плус, нема никаква ДОГМАТСКА причина зошто да нема... Па не е раѓањето грев??? ConfusedConfusedConfused Каква ви е таа ерес сега?


Изменето од аџија - 20.Април.2007 во 00:37
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 4>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.