IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ПРОЛОГ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ПРОЛОГ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 13141516>
Автор
Порака
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Март.2007 во 11:09

СОЗЕРЦАНИЕ

Да Го набљудувам Господа Исуса пред Пилата, и тоа:

1. како Го тужат Евреите пред Пилата,  а Он не одговара ништо;

2. како ни на Пилат не му одговара ништо на прашањата;

3. како е Господ зборлив кога треба да се бранат луѓето од ѓаволот, од гревот, од болест, од смрт, а како е молчелив кога се бара Он, бранителот на луѓетО да се брани од луѓето.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Март.2007 во 11:11

БЕСЕДА

пак за второто Христово доаѓање

И ќе се соберат пред Него сите народи (Мт. 25:32).

Сите народи ќе се соберат пред Господа Исуса кога ќе се јави во славата Своја, опкружен со светите ангели, седејќи на престолот како Судија на сите живи и мртви. Сите народи ќе се соберат, без исклучок. Не само Евреите, кои го измачија, и не само христијаните, кои Го прославија, туку и незнабожците кои не Го познаа и не Го признаа. Бидејќи, ако Он не се јави на сите народи, Он на секого му испрати некој или му даде нешто, заради познание на волјата Божја и заради спасението. Затоа сите народи ќе мораат да се јават пред Него на суд.

О каква страшна и величествена глетка кога сите народи и сите земни племиња, кои биле и кои се, ќе се соберат пред Господа, посјаен од многу сонца! Каква радост за светите маченици и исповедници кога ќе видат како во таа безбројна маса од народ нема ниеден јазик повеќе да го одрекува божеството на Господа Исуса! Но на никој нема да му вреди, во тој час и на тоа место, да признае и да го исповеда божеството на великиот наш Господ, ако на Земјата го одрекнувал. Тука и таму се прави пресметка а не се стекнува и не се расипува. Кој со што ќе излезе пред Господа, со тоа ќе биде или осуден или оправдан.

Сега е време да се признае божеството на Господа Исуса, сега кога многумина одрекуваат и кога тоа е под сомнеж на многумина. Оние кои Го сакаат Господа и имаат доверба во сите Негови зборови, тоа лесно ќе го признаат. Бидејќи кога Он тоа го кажува, што има да се мачат, да се сомневаат и да се премислуваат оние кои Го љубат?

Господи Исусе Христе, Боже наш, помилуј нé! На Тебе слава и вечна пофалба. Амин.

 



Изменето од orto - 25.Март.2007 во 11:12
(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Март.2007 во 22:36


Преподобен Јоаникиј Ракотински

Архимандритот Јоаникиј е роден 1839 година, а се упокоил пред повеќе од шеесет години, на 24 јануари 1941 година. Податоците за неговиот живот се ограничени на само неколку редови, но сепак доволни да се здобиеме со точна претстава за неговата од Бога просветлена личност.

Си спомнуваме за некои од мачениците, вброени во редот на светиите заради нивното исповедање на верата, а за коишто нема скоро никакви податоци; но, нивните свети мошти сведочат за нивниот живот.

Токму светите и нетлени мошти на преподобниот архимандрит, пројавени на чудесен начин преку излегување од земјата, пред 40 години, потсетија за постоењето на овој голем богоугодник. И, по нивното второ чудесно јавување (затоа што при првото јавување заради страв од тогашните комунистички власти и заради незнаење, мештаните веднаш ги закопале), парохискиот свештеник, освен што уредно и според црковните правила ги измил, немајќи никаква подршка за понатамошна процедура, не успеал да стори ништо повеќе. Дури и податоците што тогаш ги собрал и подготвил за публикација, биле изгубени од црковната администрација. Привремено телото на подвижникот било положено во една од селските цркви, од кадешто (заради несоодветен однос кон истото), повторно било вратено во некогашниот гроб, овојпат покриен со три камени плочи и на едната од нив отвор преку којшто поклониците можеле да го видат од Бога сочуваниот лик на светителот којшто се наѕирал низ стаклото на ковчегот во којшто бил положен.

За жал, она што Бог толку време го запазил под земја, и за да ги направи луѓето свои соработници (1Кор. 3. 9) предавајќи им го на грижа, телото на блажениот заради одбивањето на соработката со Бога и негрижата, почнало да се распаѓа, та при нашата прва посета во с. Ракотинци, можевме да ги видиме светите мошти, но и да го почувствуваме прекрасното благоухание што излегуваше од нив.

Сето ова не однесе до тогаш последните живи мештани, коишто иако во длабока старост, со свежина сведочеа за неговиот живот.

Освен годината, датумот и местото на раѓањето не се познати, но мештаните паметат дека Дедо Аџија како што го нарекувале, заради неговите поклонички патувања, бил охриѓанец. Пред да се насели во манастирот „Свети Илија“ во с. Ракотинци, каде што по долгогодишен монашки живот и го оставил своето нетлено тело, извесно време живеел во Марковиот манастир. Во с. Ракотинци, на големиот манастирски имот, покрај неколкуте работници, му помагал и отец Софрониј (мештанин) којшто бил и единствениот монах што живеел со него во манастирот.

Отец Јоаникиј го паметат како најобразованиот човек во околината; за совет кај него доаѓале дури од најоддалеченото село Брезница каде што бил омилен помеѓу луѓето, но и турски аскери коишто подеднакво го почитувале. Бил помесен судија, и прв даскал во, од него, основаното училиште (1876 година). Образованието продолжувало и надвор од училишните клупи, во светиот храм каде што богослужбениот циклус течел непречено и покрај многубројните полски работи за коишто повторно грижа водел самиот тој.

Како вистински пастир, тој се грижел не само за душите на луѓето, но и за нивните тела. Ги лекувал луѓето од најразлични болести, најчесто со билки. Во црковната архива сеуште се чува од него напишаната книга „Лекаруша“. Но, таму каде што медицината затајувала, започнувала духовната медицина. Двајца од мештаните сведочат за исцеленијата добиени под епитрахилот на светиот архимандрит Јоаникиј. Едниот од нив боледувал од глисти, додека, пак, мнозина биле излечени од маларијата застапена во тоа време. Секако дека ова не биле единствените исцеленија. Тоа се гледа од масовната посетеност на манастирот за време на неговиот живот, а не помалку и по неговата смрт; оние што не успеале да примат благослов од него додека бил жив, добиле поклонувајќи се на неговите свети мошти.

Богопросветената личност на отец Јоаникиј се покажува во нејзината полнота и со дарот на пророштво. И навистина, не многу време по неговата блажена смрт, се оствариле неговите зборови дека дрвјата во околината ќе бидат исечени, изворите ќе пресушат, а мештаните ќе се исселат.

За овој свет угодник на Бога, знаел и тогашниот епископ Јосиф којшто при една средба со него забележал: „Јас сум епископ по чин, а ти по дело“.

Во овој краток приказ присутни се сите делови на агиографската структура: животот, делата и учењето, пророштвата и чудата. Најсмирено се прашуваме: зошто после возобновувањето, еве, имајќи ги предвид - епископот Гаврил Велички и архимандритот Јоаникиј, во нашата света Црква немало канонизација на светител, и дали со тоа нашата Црква е единствената во поновата црковна историја којашто, при луѓе коишто народот ги смета за светители, да нема канонизирано светител?

„Нашиот Господ Иисус Христос ни ги дарувал моштите на светиите како спасоносни извори коишто на многу начини излеваат добродетели на немоќните. Затоа ако некој се осмели да ги отфрли моштите на светителите… да се лиши (одлачи) од Светата Причест“.

Ова правило на ВИИ Вселенски Собор секако дека не ги повикува толку на одговорност мештаните од времето кога пред четириесетина години се јавиле моштите на светителот, колку што не повикува сите нас сега, кога монаштвото во Македонија е возобновено, па дури е оформена и комисија за канонизација на светители. Не смееме да останеме рамнодушни и млаки, дотолку повеќе што сега Црквата има најголема потреба од нив - зашто Црква без светители, всушност и не е Црква
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Март.2007 во 11:58

26-ти  МАРТ

 

1. Св. Никифор патријарх Цариградски. Управувал мудро и ревносно со светата црква како и најголемите архипастири Цариградски. Кога Лав Ерменецот станал против иконите, тој му се спротивставил на царот, односно прво го советувал царот, а потоа го разобличувал. Затоа нечестивиот цар го прогонил на островот Проконис. На тој остров имало манастир, кој самиот св. Никифор го изградил во чест на св. Теодор. И тука поминал овој исповедник на христијанската вера 13 години, а потоа се претставил и отишол кон Господа во 827 година. Откако изгинале сите цареви иконоборци и на царскиот престол седнал Михаил со мајка си Теодора, а на патријаршискиот престол бил повратен патријархот Методиј, тогаш (во 846 година) се пренесени моштите на св. Никифор од Проконис во Цариград и се положени прво во црквата 'Св. Софија", од која за време на земниот живот и бил изгонет, а после во црквата на 'Светите Апостоли”. Главното празнување на овој голем ерарх е на 2 јуни, а на 13 март се празнува преносот на неговите нетлени мошти. На 13 март св. Никифор бил изгонет од Цариград, и пак на 13 март, по 19 години, моштите му се пренесени во престолнината.

2. Св. мччка Христина Персијанка. За непоколебливото исповедување на верата Христова била остро мачена во Персија во ИВ век. Толку мачителите ја удирале со камшици што изнемоштила и завршила. Душата нејзина се разделила од измаченото тело и се вселила во вечната радост на Христа Царот и Господ.

3. Свештмч. Публиј. Овој свештеномаченик бил премник во епископството на славниот Дионисиј Ареопагит во Атина. Како епископ бил мачен од неверните и исечен во ИИ век. За краткото време на маката го наследил вечниот живот.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Март.2007 во 12:00

РАСУДУВАЊЕ

Големи христијани се оние кои имаат  голема љубов кон Христа. О како навистина биле големи христијани богоносните отци и маченици! Во наше време за многумина тоа не е можно ни да се претстави. Еве што еден од нив, св. Симеон Нови Богослов, исповеда во својот манастир пред сите монаси. Говорејќи од свое искуство за тоа како на него се обистиниле зборовите Божји: 'Мојот јарем е благ и бремето мое е лесно", тој вели: 'Верувајте ми, кога прибегнував кон Бога Спасителот мој ништо не сретнував жално, тешко, неподносливо... Голема и неподнослива тага имав јас самиот заради тоа што не можев да најдам доволно повод да умрам заради љубовта Христова”. Зарем ваквите души не се како пламен затворен во земјени садови? Пламен везден исправен и насочен кон небото! Штом ќе се тргне капакот, пламенот се вивнува нагоре.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Март.2007 во 12:01

СОЗЕРЦАНИЕ

Да Го набљудувам Господа Исуса на суд пред Ирода, и тоа:

1. како на Ирода најнапред му беше мило што Го виде Исуса не од некоја душевна потреба туку од радозналост;

2: како Ирод се надеваше да види некое чудо од Исуса, но во тоа се прелага, бидејќи Господ молчеше на сите негови потпрашувања;

3. како Ирод со своите соработници Му се изнасмеа на Господа и како Го облече во бела облека.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Март.2007 во 12:03

БЕСЕДА

за помирувањето на лошите заради злото

И во тој ден Пилат и Ирод станаа пријатели, оти порано беа скарани помеѓу себе (Лк. 23:12).

И во срамот и во понижувањето свое праведникот им прави добро на своите непријатели. Тој ги помирува. Навистина, во овој случај, нивното помирување не означувало заедничка работа за некое добро дело, туку заедничко гонење на праведникот. Но, барем пламенот на нивната меѓусебна омраза стивнувал и се гаснел. И тоа за праведникот е награда. Пилат и Ирод биле непријатели. Но оној ден кога Спасителот бил изведен на суд, и кај едниот и кај другиот, тие се помириле. Кнезот на мирот донесол мир помеѓу скараните, мир што помогнал да се изделка крстот за Него. Но Он и дошол да биде доброволна жртва за гревовите на многумина.

И денес меѓусебните противници се помируваат кога треба да се нападне и да се осуди Господ. Има многу кои се колат помеѓу себе додека не им го спомнете името Господово. А штом го слушнат тоа име, постепено се помируваат помеѓу себе заради напад на тоа свето име. Полесно непра                               ведник поднесува неправедник отколку праведник. Полесно се разбира и помирува неправедникот со неправедник отколку со праведникот.

Дури и партиите во некои држави, најскараните помеѓу себе, се помируваат кога треба да се пресуди какво место да Му се даде на Господа Исуса Христа во државата, дали првото (како што Нему и Му доликува) или последното? На такво прашање крвните непријатели се помируваат помеѓу себе, та на Господа Му го доделуваат последното место. Исто така, во она време, се помириле скараните партии на фарисеите и садукеите, се помириле и се здружиле против Христа.

А зошто Најчистиот и Најпотребниот да биде на последно место? Затоа што, според нивниот ум, за нив треба да останат првите места. Иста побуда на помирување била и кај фарисеите и садукеите, крвните противници, кога требало да се бара Христос да се убие. Таа иста побуда предизвикала помирување помеѓу Пилат и Ирод кога требало да се пресуди Христос да биде убиен.

О браќа мои, да не бараме никогаш мир со неправда против правда, туку секогаш да бараме мир со Бога и со совеста. Боже, помогни ни таков мир секогаш да имаме. На Тебе слава и вечна пофалба. Амин.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2007 во 09:27

14 МАРТ / 27 МАРТ

 

1. Преп. Бенедикт. Роден е во Нурсиската област во Италија, во 480 година, од познати и богати родители. Во училиште не се задржал долго, оти самиот увидел дека поради книжевното учење може да го изгуби 'големиот разум на својата душа”. И излегол од училиштето 'ненаучен мудрец и разумен незнајко”. Избегал во некој манастир каде што инокот Роман го замонашил, после кое се повлекол во една шпилеста гора каде во пештера останал повеќе од три години на голем труд околу својата душа. Роман му донесувал леб и му го спуштал од шпилеста карпа со јаже до пред пештерата. Кога се прочул по околината, да би ја избегнал славата од луѓето, се оддалечил од таа пештера. Кон себе бил мошне суров. Еднаш кога нечистиот бес на телесната похот го спопаднал, тој се слекол гол и се тркалал по копривите и трњето сé додека не ја отстранил и секоја помисла за жена. Бог го надарил со многу духовни дарови: проѕирал, исцелувал, изгонувал лоши духови, воскреснувал мртви, им се јавувал на други и најаве и на далечина во сонот. Еднаш провидел дека му е послужена чаша вино со отров. Тој ја прекрстил чашата и чашата се распрснала. Основал 12 манастири, во секој во почетокот по 12 монаси. Подоцна се создал посебен ред бенедиктанци, кој и денес постои во римската црква. На шест дена пред смртта тој наредил да се отвори неговиот гроб, порано подготвен, оти светителот провидел дека крајот му е близу. Ги собрал сите монаси, ги посоветувал и Му го предал својот дух на Господа, на Кого верно Му послужил во сиромаштија и чистота. Неговата родена сестра, Схоластика, живеела во еден женски манастир, па угледувајќи се на својот брат и самата многу се подвизувала и дошла до големо духовно совршенство. Кога св. Бенедикт ја испуштил душата своја, двајца монаси, еден на пат а другиот пак во некоја оддалечена келија на молитва, истовремено виделе иста визија: пат од земјата до небесата послан со скапоцени ткаенини и осветлен по страните со редови луѓе; на врвот на тој пат стоел некој човек со неопишлива убавина и светлина, кој им кажал дека тој пат е подготвен за Бенедикта, на Бога омилениот. По таа визија, тие двајца браќа дознале дека нивниот добар игумен се преселил од овој свет. Завршил мирно во 543 година и се преселил во вечното царство на Царот Христос.

2. Св. Евсхимон еп. Лампсакиски. Во времето на иконоборството трпел гонење и самување. Се упокоил во времето на царот Теофил иконоборецот (829-842 год.).

3. Св. Теогност митрополит Киевски. Грк по потекло и преемник на св. Петар Киевски. Страдал многу во монголската орда од Џинибек, затоа што бил наклеветен кај монголскиот цар од свои луѓе, Руси, како не му плаќал на царот никаков данок за својот чин. Кога царот го повикал и го прашал за тоа, тој рекол: 'Христос нашиот Бог ја искупи Црквата Своја од незнабожците со чесната Своја крв. Зошто сега да им плаќаме данок на незнабожците?" Најпосле некако се ослободил и се вратил дома. Управувал со црквата 25 години. Се упокоил во Господа во 1353 година

Изменето од orto - 27.Март.2007 во 09:36
(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2007 во 09:29

14 март / 27 март

РАСУДУВАЊЕ

Тешко можеме да најдеме подобра поука за тоа како не треба да сме мрзливи и да ја одлежиме молитвата и работата за утрешниот ден отколку што ни ја дава св. Ефрем Сирин со овој пример: 'На еден брат му се наметнала (од врагот) помислата: денес дај си на себе одмор, а утре стани на бдение!" Но тој ‘и одговорил на помислата: 'Кој знае, можеби утре нема ни да станам затоа треба да станам денес”. Така и при работата му се наметнала помислата: 'Дај си на себе денес одмор, па утре поработи!"  Тој пак одговорил: 'Не, туку јас денес ќе поработам, а за утрешниот ден се грижи Господ!" А св. Антониј поучува: 'При осамнувањето на секој ден, подреди го животот свој така како тој ден да ти е последен на Земјата и ќе се сочуваш од гревот”.




Изменето од orto - 27.Март.2007 во 09:33
(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2007 во 09:31

14 март /27 март

СОЗЕРЦАНИЕ

Да Го набљудувам Господа Исуса пред Пилата, и тоа:

1. како Господ молчи пред Пилата;

2. како Јуда во тоа време ги фрла сребрениците во црквата и се обесува;

3. и пак, како Пилат прашува, а Господ молчи.


(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2007 во 09:37

14 март / 27 март

БЕСЕДА

за Христовото пророштво за Својата слава

Отсега ќе Го гледате Синот Човечки како седи оддесно на силата и како доаѓа по небесните облаци (Мт. 26:64).

Кој не сака да Го види Бога како милостив Самарјанин на земјата, ќе Го види како Страшен Судија на небото. Толку биле заслепени еврејските главатари што во Христа Исуса не можеле да видат, не само Бог, ниту Месија, ниту Пророк, туку ниту обичен, добар човек. Тие го ставале подолу од обичните добри луѓе. Па не само тоа: туку го ставале пониско и од  разбојникот. Тие го ослободија Варава, а Христа го осудија! Тие Христа воопшто ни за човек не го сметаа: го плукаа, исмеваа, правеа со него маскарада како со некој евтин и непотребен предмет. Но токму во часот кога Евреите злобно си играа со Христа како со некој евтин и непотребен предмет, замолчениот Господ наеднаш ја отвори устата и проговори: 'Отсега ќе Го гледате Синот Човечки како седи оддесно на силата и како доаѓа по небесните облаци!" Колкава далечина помеѓу она што е Христос навистина и она за што Евреите го држеа!

Синот човечки, Кој седи од десната страна на силата, е Синот Божји, Господ наш Исус Христос, како што наскоро потоа Го видел св. архиѓакон Стефан и многу, многу други. Синот човечки Кој доаѓа по облаци од ангели и безбројните сили и воинства небесни е пак тој истиот Син Божји, Господ наш Исус Христос, како што Го видел и во своето Откровение го опишал св. Јован Богослов и евангелист.

О браќа мои, не заведувајте се со измамнички приказни на оние луѓе кои говорат: 'Кога ќе Го видиме Христа на небото како Бог, тогаш ќе Му веруваме!" Таа вера ќе биде задоцнета и тоа видување залудно. Ние треба со нашата вера да Го видиме Христа како Бог во оној понижен, поплукан, истепан, искрвавен и исмеан човек во дворот на Кајафа; во оној молчалив осуденик кого Евреите Го сметале за евтин и непотребен предмет со кој си правеле маскарада. Тоа е вера што се цени на небото. Тоа е вера што се наградува со воскресение и со бесмртност. Тоа е вера што досега одгледала и на небото пресадила цели војски од најсвети души, најсилни карактери, најиздржливи јунаци и најсветли умови.

Господи понижен, возвиши нé до оваа вера. На Тебе слава и вечна пофалба. Амин.


(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Март.2007 во 15:44

15 МАРТ / 28 МАРТ

 

1. Св. мч. Агапиј и седуммина со него: Публиј, Тимолај, Ромил, двајца Александра и двајца Дионисија. Сите пострадале во Кесарија Палестинска од кнезот Урбан, во времето на царот Диоклецијан. Сите седуммина, освен Агапиј, биле сосема млади луѓе и не биле уште христијани. Ниту некогаш се крстиле со вода. Но нивното крштение било со крв. Еден ден овие седум момчиња гледале како ги мачат христијаните, едни на оган, други на бесилка, трети пред ѕверови, па видувајќи со какво трпение христијаните ги поднесуваат сите маки, се разгореле со ревност за Христа, си ги врзале самите себе рацете наопаку и така врзани дошле пред Урбана говорејќи: 'И ние сме христијани!" Ласкањата и заканувањата Урбанови останале залудни. На момчињата им се придружил и угледниот граѓанин на тој град, Агапиј, кој и дотогаш доста страдал за Христа и застанал уште повеќе да ја разгорува во нив верата и љубовта кон Господа. Сите биле со меч исечени во 303 година и се преселиле во дворовите на Царот Небесен.

2. Св. мч. Александар. Од градот Сид Памфилиски. Намесникот на царот Аврелијан го прашал кој е тој и што е? На тоа Александар одговорил дека тој е пастир на стадото Христово. А каде е тоа стадо Христово?- прашал понатаму злобниот и мрачен намесник. Александар одговорил: 'По целиот свет живеат луѓе кои Христос Бог ги создаде, од кои оние што веруваат во Него се овците Негови, а сите отпаднати од својот Создател, што им робуваат на созданијата и на направиите на рацете човечки, мртвите идоли, како вие, тие се отуѓени од стадото Негово и на Страшниот Суд Божји ќе бидат поставени од лево со козите”.  По наредба на лошиот судија  прво го тепале со воловски жили, а потоа го фрлиле во огнена печка. Но огнот ништо не му наштетил. Потоа му било стругано месото од него. Потоа бил фрлен на ѕверовите, но ѕверовите не се допреле до него. Најпосле намесникот наредил, та главата му ја отсекле. Но штотуку судијата ја изрекол пресудата, го фатил лошиот дух и тој побеснал. Рикајќи бил поведен кон неговиот бог, идолот, но по патот ја испуштил од себе својата лоша душа. Свети Александар пострадал помеѓу 270 и 275 година.

3. Св. мч. Никандар Египќанец. Кожата му била одрана, па исечен за верата Христова. Вината му била таа што како лекар им помагал на христијанските маченици и телата на погубените чесно ги погребувал. Чесно пострадал во 302 година.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Март.2007 во 15:47

15 МАРТ / 28 МАРТ

 РАСУДУВАЊЕ

Љубовта кон било кој и кон било што, дури и кон самиот себе, може кај човекот привремено да се олади или сосема да се изгуби, па дури и во омраза да се претвори.  Но љубовта на човекот кон Бога, еднаш здобиена и утврдена, тешко се оладува, освен ако некој не слезе од паметот. Во првиот случај, човекот ја смалува или ја избришува својата љубов или заради промените во него, или заради промените во љубовните предмети. Во  вториот случај, човекот може да ја намали својата љубов кон Бога само и единствено заради промените во себе, а никако заради промените кај Бога. Сето тоа поубаво и појасно го изразил св. Исак Сирин, велејќи: 'Има љубов слична на потокот од дожд, кој престанува набрзо по дождот. Но има љубов слична на извор што избива од земјата и што никогаш не престанува. Првата љубов е човечка, а втората божествена”. А св. Симеон Нови Богослов зборува за таа божествена љубов: 'О света љубов! Ти си крај на законот. Ти мене ме обземаш, ти ме затоплуваш, ти го разгоруваш моето срце кон неизмерно љубење на Бога и моите браќа... Од љубов Бог се сторил човек. Од љубов Он ги претрпе сите животворни страдања за да го спаси човекот од оковите на адот и го вознел на небото. Од љубов апостолите го завршиле својот натпревар. Од љубов мачениците пролеале крв само да не Го изгубат Христа”.

 

СОЗЕРЦАНИЕ

Да размислувам за Господа Исуса кога Пилат Го изведува пред Евреите, и тоа:

1. како Господ најнапред бил камшикуван од римските војници;

2. како потоа бил исмејуван: Му ставија трнов венец на главата и му облекоа скарлетна облека;

3. како Пилат Го покажува на Евреите велејќи: 'Еве човек!"


(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
orto Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 916
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orto Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Март.2007 во 15:50

15 МАРТ / 28 МАРТ


БЕСЕДА

за пророштвото за напуштениот дом

Ете, ви се остава вашиот дом пуст (Мт. 23:38).

Зошто Господ молчел на судот пред Евреите и пред Пилата? Затоа што пред тоа сé кажал што требало да каже. Он кажал и претскажал како еврејските старешини ќе Го предадат на незнабожци и како ќе Го убијат. Повеќе пати претскажал што ќе се случи лично со Него. И тоа Неговите апостоли го чуле и добро го запомниле. Но, Он претскажал и страшна казна што Евреите ќе ја навлечат на себе со своето злосторство над Синот Божји. И Евреите тоа го слушнале, но го заборавиле.

Ете, ви се остава вашиот дом пуст! Тоа Господ им го претскажал на Евреите. И тоа Евреите го слушнале и го заборавиле. Но многумина подоцна се сетиле на пророчките зборови, многу и од оние кои учествувале во големото злосторство, кога Римјаните го разурнале Ерусалим, го разбиле и го изгореле, а неговите жители ги разгониле и ги рассеале по целиот свет; многумина ги исекле, ги угушиле, со глад ги поубиле или на крст ги распнале. Евреите со застрашување и со досадување го приморале Пилата Римјанинот да ја крене својата рака на Господа Исуса. Потоа Римското Царство се кренало против Евреите. Во оној ден кога требало пророштвото на Господа да се исполни, Римското Царство, кое некогаш Пилат го претставувал во Ерусалим, ја дигнало својата рака со преостриот меч против Ерусалим и неговите деца. Кога царот Адријан го обновил Ерусалим, му дал друго име (Елија Капитолина1)) и им забранил на Евреите под смртна казна да се населуваат во Ерусалим.

Ете, ви се остава вашиот дом пуст! И Ерусалим од тогаш до денес навистина бил оставен пуст од Евреите како народ. Децата на злобните предци, кои Го убија Христос, секаде биле досега, само не во својот дом.

Господи семоќен и Кој сé гледаш, опрости ни ги нашите гревови. На Тебе слава и вечна пофалба. Амин.

(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 13141516>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,281 секунди.