IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 55>
Автор
Порака
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2007 во 13:51
И по Шуми – Формула 1

Ралф Шумахер изјави дека Германија се уште ќе ја биде будно заинтересирана за Формула 1 иако неговиот постар брат веќе нема да биде таму. Тој заклучок Ралф го поткрепува со фактот дека ќе има четири активни возачи и уште три како тестери, па со седум имиња можеби ќе има и поголема армија на навивачи.

- Исто е во секој спорт. Ако некоја земја има добар спортист во еден спорт, сите се интересираат за него, а кога тој ќе се повлече, некои од фановите се повлекуваат заедно со него. Но, ние сме повеќемина сега, па ако победуваме, повеќе ќе не гледаат. Не треба да се заборави дека Германија се интересираше за Ф1 и пред да се појави Михаел.

02.02.2007

Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2007 во 13:54
TKO JE NAJZAPOSLENIJI ČOVJEK U FORMULI 1?

Znalci će na ovo pitanje odgovoriti kao iz topa - Bernie Ecclestone. Otkrivajući novi plan da F1 u slijedeće tri godine dođe do čak 20 utrka. Može biti ali nije.

Kimi Raikkonen? Privikava se na Ferrari, gladan pobjeda i naslova. Nije.
Heikki Kovalainen? Rookie sa ogromnim potencijalom?
Lewis Hamilton? (vidi gore)
Fernando Alonso? Pokušavajući preporoditi McLaren.
Ron Dennis? Jean Todt? Adrian Newey? Frank Williams?
Ne, ne, ne i ne. Mogu nabrajati sve persone F1 svijeta do sutra ali vama na pamet neće pasti jedno ime. A to ime je Hermann Tilke.

Tko je uopće Hermann Tilke?
Rođen 31. prosinca 1955. u gradiću Olpe, Njemački arhitekt, dizajner F1 staza i rekreativni vozač auto utrka.
"Tilke Engineering" je osnovano 1984., kombinirajući vještine arhitekture, inženjerstva i elektroničkog inženjerstva kako bi došli do cjelovitih rješenja u auto-moto sportu. Prvi velik posao za Hermanna je bila promjena iz brzog Österreichring -a u kraći A1-Ring u Austriji sredinom 90-ih.

Napravivši mnoge promjene i poboljšanja sigurnosti u F1, Tilke si je osigurao ugovore da dizajnira nove staze diljem svijeta praktički iz ničega. One uključuju:

- Sepang International Circuit, Malezija (1998.)
- Bahrain International Circuit, Bahrain (2004.)
- Shangai International Circuit, Kina (2004.)
- Istanbul Racing Circuit, Turska (2005.)

Tilke je i radio preinake na već postojećim stazama. Uz A1-Ring, tu je novi Hockenheim u Njemačkoj i Fuji International Speedway u Japanu.

Zašto je Tilke najzaposleniji čovjek u F1?
Ako uzmete u obzir da će se Velika nagrada Koreje održati 2010., a Velika nagrada Abu Dhabija 2009. i da će oba trkališta dizajnirati Tilke, i da njegov "dodir" još čekaju Catalunya, Monza, Nürburgring, Silverstone i La Ciudad del Motor de Aragon (Španjolska), trebalo bi vam sve biti jasno.

Njegov dizajn karakterizira dugačka ravnica i vrlo uska ukosnica, koja bi teoretski trebala poticati pretjecanja.
Mnogi se bune da njegove staze čine Formulu 1 dosadnom, nezanimljivom i da miče sva uzbuđenja sa staze. Ali to su ljudi koji misle da su dvije najzanimljivije stvari u F1 start utrke i spektakularni sudari.
Danas je doba kada je razina sigurnosti u F1 na zavidnoj razini, a Tilke se bavi poslom koji u toj sigurnosti ima direktan utjecaj. Nije to lak posao, ali zasad mu ide više nego dobro.

07.02.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2007 во 13:55
KIMI SE POLAKO PRIVIKAVA NA FERRARI

Ferrarijev vozač Kimi Raikkonen, ovog tjedna je testirao na stazi Jerez i nastavio svoje privikavanje na novu momčad. Osim momčadskih aspekata, finski vozač, naviknut na Michelin gume u McLarenu, uči kako izvući najbolje iz Bridgestoneovih guma.

"Ide mi sve bolje i bolje, ali je potrebno nešto vremena da se sve uskladi" - izjavljuje Kimi za britanski Autosport.

"Imamo još dosta posla, ali svakim danom je sve lakše. Mislim da svi moramo raditi na bolidu, kako bi on kasnije radio za mene" - dodao je.

09.02.2007
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2007 во 22:39
ФОРМУЛА 1 - ПОВТОРНО СИТЕ СО ПРОГНОЗИ ЗА НОВАТА СЕЗОНА
БМВ како сериозен конк*рент, Прост не може да предвидува за 2007
Ник Хајдфелд не сакаше да предвидува директен напад на најдобрите тимови во формула 1, но Германецот, сепак, се согласува дека БМВ Заубер може да има одлична сезона во 2007. Покрај триото од кого најмногу се очекува: Ферари, Мекларен, Рено, БМВ е тимот кој најмногу импресионираше на зимските тестови. Фелипе Маса од Ферари изјави дека швајцарскиот тим (во кој ја почна кариерата) моментално е пред Ферари и Мекларен.

"Изгледа дека БМВ го направија најголемиот чекор во зимското тестирање", вели Марк Хене, тестерот на Ферари.

29-годишниот Германец посочи дека тимовите обично се мачат година по импресивна сезона.

"Мислам дека ние нема да го направиме тоа и ќе имаме одлична втора сезона. Но, надворешните очекувања се премногу големи и ќе биде тешко да направиме толку голем чекор како во 2006", вели Хајдфелд.

По купувањето на швајцарскиот независен тим Заубер од германскиот гигант БМВ, тимот од Хинвил скокна од осмото на петтото место во пласман на конструктори. Но, за 2007 БМВ јавно очекуваат подиуми место победи.

"Ние се натпреваруваме против производители со многу пари. Разликата меѓу нас и големите тимови засега е прилично голема. Лани беше огромна, но с$ повеќе се намалува. Секој поен кои тие ќе го загубат, ние ќе го направиме. Најважно за нашиот успех е што направивме заеднички тим од две различни фабрики, во Хинвил и во Минхен", вели Хајдфелд.
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2007 во 20:44
Последниот ден од тестирањата во Шпанија на првото место многу изненадувачки е David Coulthard од Red Bullu.

Еве ги времињата:


1. D. Coulthard - Red Bull-Renault - 1:21:855 - 112 krugova
2. N. Heidfeld - BMW Sauber - 1:21:958 - 96 krugova
3. F. Massa - Ferrari - 1:21:964 - 92 kruga
4. F. Alonso - McLaren-Mercedes - 1:22:103 - 114 krugova
5. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:22:280 - 86 krugova
6. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:22:292 - 125 krugova
7. K. Raikkonen - Ferrari - 1:22:369 - 45 krugova
8. F. Montagny - Toyota - 1:22:446 - 107 krugova
9. G. Fisichella - Renault - 1:22:758 - 90 krugova
10. H. Kovalainen - Renault - 1:22:783 - 56 krugova
11. M. Webber - Red Bull-Renault - 1:22:834 - 61 krug
12. J. Button - Honda - 1:23:061 - 91 krug
13. R. Barrichello - Honda - 1:23:257 - 39 krugova
14. A. Wurz - Williams-Toyota - 1:23:275 - 39 krugova
15. S. Vettel - BMW Sauber - 1:23:569 - 56 krugova
16. R. Schumacher - Toyota - 1:23:789 - 82 kruga
17. C. Albers - Spyker-Ferrari - 1:23:947 - 87 krugova
18. T. Sato - Aguri-Honda - 1:24:568 - 123 kruga
19. V. Liuzzi - STR-Ferrari - 1:26:822 - 30 krugova


[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2007 во 21:54
Kako ne e iznenaduvane??Ne te razbiram bash, mislish se ocekuvashe od nego da izvozi vakvo vreme??
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2007 во 11:27
BAHRAIN: FERRARI DOMINIRA

Na prvom danu petodnevnih predsezonskih testiranja na Bahrain International Circuitu, najbolja vremena postavili su Ferrarijevi vozači.

Felipe Massa i Kimi Raikkonen bili su jedini na stazi čija su vremena bila ispod granice od 1 minute i 32 sekunde, a uvjerljivo najbržem dvojcu najviše se približio Jenson Button u Hondi.

Na četvrto mjesto plasirao se Lewis Hamilton, nakon kojeg slijede Rubens Barrichello i momčadski kolega, Pedro de la Rosa.
Osmoplasirani Jarno Trulli završio je sesiju između BMW Saubera Sebastiana Vettela i Nicka Heidfelda.

Anthony Davidson je svoj Super Aguri plasirao na solidnu desetu poziciju ispred dva Renaulta, Kovalainena i Piqueta, te dva Red Bulla, Webbera i Coultharda.
Posljednja mjesta zauzeli su Ralf Schumacher u Toyoti i Vitantonio Liuzzi u novom bolidu Scuderije Toro Rosso.

Tokom dana, testiranja su bila prekidana pet puta. Prvu crvenu zastavu izazvao je Pedro de la Rosa, iz čijeg je McLarena procurilo ulje. Iduće prekide izazvali su Trulli i Heidfeld, s problemima na mjenjaču, te Jenson Button, s mehaničkim problemom na gasu. Preostale dvije crvene zastave prouzročili su Webber i Vettel.


1. F. Massa - Ferrari - 1:31:778 - 86 krugova
2. K. Raikkonen - Ferrari - 1:31:901 - 47 krugova
3. J. Button - Honda - 1:32:097 - 84 kruga
4. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:32:194 - 82 kruga
5. P. de la Rosa - McLaren-Mercedes - 1:32:628 - 48 krugova
6. S. Vettel - BMW Sauber - 1:32:646 - 97 krugova
7. J. Trulli - Toyota - 1:32:784 - 34 kruga
8. N. Heidfeld - BMW Sauber - 1:32:815 - 49 krugova
9. R. Barrichello - Honda - 1:32:920 - 100 krugova
10. A. Davidson - Aguri-Honda - 1:33:396 - 74 kruga
11. H. Kovalainen - Renault - 1:33:579 - 113 krugova
12. N. Piquet - Renault - 1:33:807 - 92 kruga
13. M. Webber - Red Bull-Renault - 1:34:076 - 27 krugova
14. D. Coulthard - Red Bull-Renault - 1:34:594 - 30 krugova
15. R. Schumacher - Toyota - 1:35:254 - 35 krugova
16. V. Liuzzi - STR-Ferrari - 1:36:345 - 25 krugova

22.02.2007
 
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2007 во 11:28
BAHRAIN: HEIDFELD NA VRHU

Na drugom, nešto toplijem danu testiranja, najbolje vrijeme postavio je Nick Heidfeld. Impresivno brz Nijemac je na 40°C vrućoj stazi odvezao najbrži krug za 1 minutu i 30.469 sekundi.

Na drugom mjestu, s gotovo jednom sekundom zaostatka, slijedi aktualni svjetski prvak, Fernando Alonso. Treća pozicija pripala je Jensonu Buttonu, nakon kojeg slijede Lewis Hamilton, Robert Kubica te sedmoplasirani Nelson Piquet Junior između dva Ferrarija, Kimija Raikkonena i Felipea Masse.

Devetoplasirani Rubens Barrichello pokazao se tri desetinke bržim od Heikkija Kovalainena, kojeg prate Mark Webber, Jarno Trulli i Anthony Davidson. David Coulthard zauzeo je 14. mjesto u današnjem poretku, dok su posljednja vremena na listi zabilježili Vitantonio Liuzzi i Ralf Schumacher.


1. M. Heidfeld - BMW-Sauber - 1:30:469 - 103 kruga
2. F. Alonso - McLaren-Mercedes - 1:31:225 - 64 kruga
3. J. Button - Honda - 1:31:807 - 107 krugova
4. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:31:934 - 87 krugova
5. R. Kubica - BMW-Sauber - 1:32:220 - 100 krugova
6. K. Raikkonen - Ferrari - 1:32:240 - 67 krugova
7. N. Piquet - Renault - 1:32:539 - 82 kruga
8. F. Massa - Ferrari - 1:32:584 - 68 krugova
9. R. Barrichello - Honda - 1:32:614 - 63 kruga
10. H. Kovalainen - Renault - 1:32:973 - 67 krugova
11. M. Webber - Red Bull-Renault - 1:33:139 - 65 krugova
12. J. Trulli - Toyota - 1:33:155 - 90 krugova
13. A. Davidson - Super Aguri-Honda - 1:33:248 - 108 krugova
14. D. Coulthard - Red Bull-Renault - 1:33:930 - 42 kruga
15. V. Liuzzi - STR-Ferrari - 1:34:187 - 24 kruga
16. R. Schumacher - Toyota - 1:34:464 - 50 krugova

23.02.200
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2007 во 11:36
Разлики:
Маса ги брани инженерите и Кими

Фелипе Маса ја даде првата јавна оценка за Кими Раиконен, откако на почетокот од зимата го пречека Финецот во Ферари со порака да не очекува дека ќе му биде втор возач. Иако се заедно само чифт месеци, Маса е задоволен од тимскиот колега.

- Тој е поинаков карактер од Михаел Шумахер, не зборува многу и своето го чува во себе. Ми изгледа многу фер, а не тип што игра политички игри. Со него е добро да се работи, па сигурен сум дека ќе се согласуваме и нема да имаме проблеми. Најважно е што и тој работи за тимот и дека и двајцата ќе имаме најдобри болиди на располагање.

Тој застана во одбрана на инженерите кои го подготвија новиот болид велејќи дека тоа се истите оние кои работеа на ланскиот болид, па нема причина зошто не би ја повториле добрата работа. Тоа што нивниот болид се разликува од конк*рентските не е многу битно, туку е битно каков резултат ќе имаат на патеката.

- Луѓето не заборавиле како се прави болид во текот на оваа зима. Ако тој е поинаков, тоа е затоа што сме сметале дека така ќе биде подобар,- изјави Маса.

21.02.2007
Кон врв
veni vidi vici Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 554
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај veni vidi vici Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2007 во 21:35
Ova BMW-to ke bide iznenaduvanje na sezonata
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2007 во 21:21
RAIKKONEN: PRIČEKAJMO PRVU UTRKU

Na ovotjednim testiranjima u Bahreinu, Ferrarijevi vozači, Kimi Raikkonen i Felipe Massa, bili su neuhvatljivo brzi. Brazilac je tijekom sva tri dana imao najbrže vrijeme, a Finac je svojeg momčadskog kolegu pratio uz stopu.

Ipak, unatoč impresivnoj formi na Bahrain International Circuitu, Kimi Raikkonen nije htio iznositi svoje prognoze te je dodao kako ćemo za realno ocjenjivanje konk*rentnosti morati pričekati prvu utrku.

"Mislim da je novi bolid jako dobar," rekao je Raikkonen na testiranjima u Bahreinu. "Čini se kako ovdje, napokon, sve izgleda u redu. Teško je reći što drugi rade, stoga ćemo morati pričekati i vidjeti što će se dogoditi u Melbourneu."

"Sretni smo načinom na koji bolid funkcionira. Kao što sam već rekao, nadamo se da je dovoljno brz. Preostaje nam samo da pričekamo prvu utrku da bismo vidjeli gdje smo, ali do sada smo sretni s onim što se događalo."


Upitan ima li namjeru ciljati na svoj prvi naslov prvaka, Kimi je odgovorio: "Naravno, pokušat ćemo osvojiti naslov i pobijediti na što više utrka, a na prvu utrku dolazimo na najbolji mogući način."

04.03.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2007 во 21:22
DE LA ROSA: MISLIM DA MOŽEMO POBIJEDITI BILO KOGA

McLarenov test vozač, Pedro de la Rosa, tvrdi kako je momčad iz Wokinga u potpunosti prebrodila razočaravajuću sezonu 2006. te da je spremna zakoračiti na najvišu stepenicu postolja u 2007.

"Siguran sam da će se naši bolidi boriti za pobjedu," rekao je Pedro za španjolsku novinsku agenciju EFE, "i mislim da možemo pobijediti bilo koga."

"Pouzdanost (bolida) je bila jako dobra tijekom cijele zime. To nam je omogućilo da glatko obradimo planirani posao, a sva unaprjeđenja koja su stigla iz tvornice, značila su konstantan napredak."

"Problemi koje smo imali su se uvijek odnosili na korištenje komponenti čiji je korisni vijek trajanja bio pri kraju. To je normalna pojava jer da bismo saznali njihovu izdržljivost, moramo ih koristiti sve dok se ne pokvare,"
objasnio je Španjolac.

05.03.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2007 во 21:23
FISICHELLA: NEDOSTAJE NAM BRZINE

Giancarlo Fisichella, koji je krajem prošle godine optimistično najavio borbu za naslov prvaka u 2007., izjavio je kako Renaultovoj momčadi nedostaje brzine da bi se njegova očekivanja ostvarila.

Prema tvrdnjama Talijana, R27 za Ferrarijem i McLarenom zaostaje oko pola sekunde po krugu. Taj se zaostatak mogao primijetiti na predsezonskim testiranjima, no francuska momčad je nedostatak brzine pokušala opravdati s izlikama o drugačijem pristupu testiranja bolida i potrazi za pouzdanosti.

"Trenutačno se borimo da pronađemo tempo," rekao je Fisichella za novine Herald Sun. "Moramo pronaći dodatnu brzinu."

"Ferrari i McLaren su trenutačno jači od nas i nalaze se jedan korak ispred. Razlika iznosi barem pola sekunde po krugu, što je mnogo.
Nismo brzi kao što smo bili prije dvije godine, kada sam pobijedio (u Australiji), i prošle godine, stoga nas trenutno muči tempo. Uskoro nam dolaze novi dijelovi za prvu utrku u Australiji, ali najvažnija stvar jest pronalazak dodatne brzine."

"Glavni cilj nam je pobjeda,"
dodao je, "ali ona ovisi o konk*rentnosti bolida. Ako budemo imali brzinu kao tijekom proteklih nekoliko godina, onda je moguće, ali u suprotnom nije. Pouzdanost je dobra, samo tre*amo više brzine."

05.03.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2007 во 21:40
Менаџмент:
Ферари купува во Ред Бул?

Дени Бахар, досегашен советник на сопственикот на Ред Бул, Дитрих Матешиц, се наоѓа на подолго отсуство од работното место и се шпекулира дека подготвува трансфер во Ферари. Тој беше десна рака на Матешиц и се смета за одговорен при преземањето на екипата Јагуар, денешен Ред Бул, како и по своите организациски способности за време на гран при викендите, каде што го изгради сензационалниот моторхоум на три спрата за двете Ред Бул екипи и создаде услови за добра атмосфера и забава на Ф1 инсајдерите. Според шпекулациите, Бахар ќе заземе една од врвните позиции во Ферари, што е речиси сигурен знак дека Рос Браун не се враќа во Маранело, како и дека линкот меѓу него и Мекларен не е толку слаб како што се прикажува во јавноста.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,484 секунди.