IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 55>
Автор
Порака
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Јануари.2007 во 22:01
Две-три секунди побавни од лани!

Без помпезност, Ферари објави први фотографии од новиот болид, педесет и трети произведен за натпреварувања во Формула 1, а воедно дистрибуираше соопштенија за јавноста во врска со техничките новитети. Според нив, дел од новитетите кои доаѓаат со персоналните промени се тие што новиот технички директор Марио Алмондо сега под своја јурисдикција го има и одделението за моторот, а Рос Браун досега беше одговорен само за шасијата. Лука Балдизери е новиот прв оперативец кој ќе ја води екипата на трките, додека Кими Раиконен ќе го наследи тимот на механичари кои лани работеле на болидот на Михаел Шумахер.

- Михаел беше вчера на шопинг во Милано со мене, а сега го разгледува болидот во фабриката. Рос Браун е на риболов, инаку веројатно и тој ќе дојдеше,- вели во своето соопштение Тод, наведувајќи дека ова е почеток на нов циклус во Ферари. – Претстојното првенство ќе биде тешка битка, бидејќи имаме силни и амбициозни конк*ренти. Ние секогаш сме биле амбициозни, а сега ќе се обидеме да бидеме доволно силни, да реплицираме со факти, за кои сега ги имаме елементите. Подобрувањата се видливи на сите нивоа на симулации, а сега тоа ќе се обидеме да го докажеме и на патеката. Сепак, поради промената на гумите, очекуваме да бидеме две до три секунди побавни од лани,- вели Тод.

Шефот на одделот за шасијата, Алдо Коста, кој го заменува легендарниот Рори Брн, во своето соопштение дава повеќе детали, меѓу кои и тоа дека болидот е десет килограми потежок од лани, поголемо меѓуоскино растојание, но со зголемена безбедност.

- Ќе го задржиме агресивниот пристап од лани. Аеродинамиката беше комплетно ремоделирана, со акцент на предната суспензија, а поради новата архитектура на менувачот ја намаливме и задната оска. Поради новите правила за креш тестот работевме на цврстината на шасијата и постигнавме одлични резултати во поглед на безбедноста. Предната суспензија е сменета за да одговара на новите гуми, додека менувачот сега ќе ги менува степените на пренос многу побрзо и нема да има загуба во време.

Ферари тврди дека само крилата на болидот, напред и назад ќе бидат модификувани за трката во Мелбурн, иако од разни извори се тврди дека поради недореченост кај некои новитети, некои инженери на Ферари останале на работните места и за време на Божикните и новогодишните празници. Алдо Коста потврди дека промени ќе има, но тврди дека болидот е дефинитивен во својата структура.

Честа прв да го испроба новиот болид вчера ја имаше Фелипе Маса, а потоа и Кими Раиконен. Бразилецот во пресрет на пробното возење изјави дека пневматиците имаат многу послаб контакт со подлогата и ќе биде потребно секој возач да простудура нови можности за штелување на болидот.

Претставувањата на новите болиди продолжуваат следниве денови со Мекларен и БМВ Заубер.

15.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Јануари.2007 во 22:03
Мекларен е фаворит за титулата!

Новиот болид на Мекларен е првиот по 2000 година што го има бројот 1 на својот нос и ќе биде управуван од ланскиот светски првак Фернандо Алонсо. Тимот воедно промовираше нов изглед на својата шасија, поради промената на насловниот спонзор со телеком компанијата Водафон. Од инженерска страна, ова е прв болид кој не е проектиран од Адријан Њуи, поранешен технички директор на тимот кој се префрли во Ред Бул.

Мекларен во соопштението за јавноста вели дека новиот болид има 11.000 компоненти, но најмногу објаснувања дава за безбедноста на болидот која е подигната на барање на ФИА со воведување на поригорозни правила за креш тест. Тимот не наведува некое ново револуционерно решение, но се повикува на усовршена аеродинамика.

Фернандо Алонсо (25) и Луис Хамилтон (21) се меѓу најмладите тимски екипажи кои некогаш се појавиле во Формула 1. За обајцата ова е свеж почеток: за Шпанецот по двете титули со Рено, а за црномурестиот Бриатенц со потекло од Карибите, ова е деби сезона.

- Моите обожаватели ми се инспирација и убаво е што овој настан се одржува во Шпанија. Се надевам дека уживаа во промоцијата по улиците на Валенсија,- прокоментира Алонсо. – Во Мекларен се чувствува професионализмот и тимот е посветен на првенството. Сите очекуваат дека оваа година ќе направиме кам-бек. Ние сме фаворити за титулата! – тврди Шпанецот.

- Пред мене е долг пат, бидејќи сум на почетокот и имам многу за учење. Едвај чекам да дојде првата трка во Мелбурн,- понесен од атмосферата изјави Хамилтон.

Првите тестови се закажани за в среда, а најавено е дека до првата трка во Австралија ќе има дополнителни подобрувања на болидот.

18.01.2007

Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Јануари.2007 во 22:05
SPYKER POTVRDIO DATUM PREZENTACIJE

Spyker F1 tim je danas potvrdio kako će se službena prezentacije novog bolida održati 5. veljače na Silverstoneu u Velikoj Britaniji, nedaleko od sjedišta momčadi.

Christijan Albers i Adrian Sutil već su potvrđeni kao vozači za predstojeću sezonu, kao i Mike Gascoyne u ulozi glavnog šefa tehnologije. Međutim, objava da će nizozemska momčad koristiti dva zračna tunela dodatno je podigla očekivanja za njihovu prvu sezonu u Formuli 1.

Kako će se nazvati Spykerov bolid još nije poznato.

19.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Јануари.2007 во 22:06
Нови трки во Абу Даби и Валенсија?

Емиратот Бахреин има ексклузивно право да организира Ф1 трки на Блискиот Исток до крајот на 2008 година, но веќе во 2009 се очекува да добие конк*ренција од Абу Даби. Кралското семејство веќе е сопственик на акции во Ферари, годинава преку својот инвестициски фонд „Мубадала„ ќе го спонзорираат тимот, а наскоро ќе отворат и тематски парк за Ферари во Дубаи. Неодамна беше објавено дека друг инвеститор ќе гради забавен парк во Дубаи кој тематски ќе биде посветен на Формула 1, со што би се создале поволни услови за навала од Ф1 туристи, за разлика од Бахреин кој има едвај 20.000 хотелски легла и не може да се снајде најдобро со навалата на гости. Објавувањето за вметнувањето на Абу Даби во календарот се очекува на почетокот од февруари.

Истовремено, Берни Еклстоун конечно потврди дека е можна втора трка во Шпанија и тоа во Валенсија, иако и Севиља и Мадрид ќе имаат Ф1 патеки. Сепак, тој за време на присуството во Валенсија за претставувањето на новиот болид на Мекларен изјавил дека разговарале и за опција на улична трка. Бројката од над 100.000 посетители за време на промотивните возења по улиците на Валенсија е надополнета со 4,4 милиони кои го следеле настанот во живо преку ТВ каналот Теле5, за да го видат дебито на Алонсо со новиот тим. Овој туристички град во Шпанија годинава е домаќин и на едриличарскиот Америка Куп.

19.01.2007

Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Јануари.2007 во 22:07
Ферари ќе доминира!

Хуан Пабло Монтоја на прес конференција во САД беше запрашан за очекуавњата оваа година во Формула 1, но и за неговите евентуални планови околу враќањето во „циркусот„.

- Добив порака на мобилниот телефон, но нема да кажам од кого. Таа гласеше дека ако НАСКАР ми здосади, вратите на тој тим ќе ми бидат отворени. Пукнав од смеа кога ја прочитав! Но, немаше да ја смени мојата одлука ниту ако беше од Рено. Во Ф1 имав уште 3-4 години кариера, а во НАСКАР може да возам до 45 и повторно ќе бидам млад. Што се однесува до новата сезона, сметам дека со новите гуми на Бриџстоун, Ферари не само што ќе освои титула, туку ќе доминира на сите трки!

19.01.2007

Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:25

Ovog jutra Kimi je napravio svoje prve krugove za Ferrari. Finac je nastupao u prošlogodišnjem bolidu 248F1.

Ovog jutra Kimi je napravio svoje prve krugove za Ferrari. Finac je nastupao u prošlogodišnjem bolidu 248F1.

Ferrari je palnirao testirat na svojoj privatnoj stazi, ali zbog lošeg vremena test je premješten na Vallelunga, stazu blizu Rome.

Filipe Massa je debitirao u novom bolidu prošle sedmice
  23.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:26
Renault predstavio novi bolid

Renault je u Amsterdamu predstavio svoj novi bolid za predstojeću sezonu.


Renault je u Amsterdamu predstavio svoj novi bolid za predstojeću sezonu.
Bolid je promjenio izgled i sada je u bojama novog partnera ING.

"Tim je predstavio novo lice svijetu dolaskom novog partnera, ali naš cilj na stazi ostaje isti," rekao je Renaulrov predsjednik Alain Dassas.

Renaultov novi bolid je evolucija i nastavak iste filozofije koju su započeli predhodnici. Aerodinamički paket predstavlja sljedeći korak evolucije i donosi mnogobrojne novine koje će poboljšat preformanse bolida. Nova je i transmisija koja je rađena da bi se što bolje uklopila i podesila prema novim gumama.

Novi bolid već je prešao 2000. kilometara i imao je samo malih tehničkih problema.
24.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:27
Hamilton dozivio tešku nesreću

Na testiranjima u Valensiji, na stazi Ricardo Tormo, McLarenov vozač Lewis Hamilton doživio je tešku nesreću.


Na testiranjimaa u Valenciji, na stazi Ricardo Tormo, McLarenov vozač Lewis Hamilton doživio je tešku nesreću. Hamilton je imao sreću da izađe neozljeđen iz novog McLarenovog bolida.

Njegov timski kolega, Fernando Alonso, je nastavio sa programom bez ikakvih problema.

Alonso je odvozio 76 krugova sa najboljim vremenom od 1:11.698.
Hamilton je odvezao 33 kruga sa najboljim vremenom od 1.12.596
25.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:28
Red Bull predstavio novi bolid

Red Bull je predstavio svoj novi bolid. Bolid je predstavljen u Španiji zajedno sa vozačima. Bolid ovog puta potpisuje Adrian Newey.


Red Bull je predstavio svoj novi bolid. Bolid je predstavljen u Španiji zajedno sa vozačima. Bolid ovog puta potpisuje Adrian Newey.

Novi bolid neodoljivo podsjeća na McLaren što je Newey i priznao, ali ima novih i svježih ideja podjednako.

"Neke elemte ćete primejtit sa prošlog McLarena kojeg sam dizajnirao, dok su neki posve novi i svjezi," rekao je.

Očekivanja od novog Adrianovog bolida su velika, ali on priznaje kako je bio ograničen vremenom i da su imali problema sa zračnim tunelom.

"Sa testovima u zračnom tunelu smo počeli kasno, jer sam zelio da bude kalibriran kako treba," završio je.
27.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:30
McLAREN OTKAZAO TESTIRANJA

McLarenova momčad danas je objavila kako neće odraditi posljednji dan testiranja na stazi Ricardo Tormo u Španjolskoj.

Iako su prvotno bila planirana tri dana testiranja u Valenciji, momčad iz Wokinga bila je prisiljena napustiti stazu jedan dan ranije zbog loših vremenskih uvjeta.

McLaren će nastaviti svoje predsezonske pripreme idući tjedan na istoj stazi. Za volanima srebrnih bolida bit će Lewis Hamilton i test vozač Pedro de la Rosa.

26.01.2007
26.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:31
VALLELUNGA: NOVI PROBLEMI ZA FERRARI

Ferrarijevi problemi na ovotjednim testiranjima na Vallelungi, nedaleko od Rima, nastavili su se i danas. Nakon što su loši vremenski uvjeti pokvarili planove momčadi iz Maranella, Felipe Massa je danas izletio sa staze u novom F2007 bolidu.

Brazilac se izvukao bez ozljeda nakon što je izletio sa staze u posljednjem zavoju, međutim, prednji kraj novog bolida bio je znatno oštećen.
Ipak, Ferrarijevi mehaničari su uspjeli popraviti Massin bolid, no nedugo nakon što se ponovno vratio na stazu, mehanički problemi su okončali njegov radni dan. Zbog mnogobrojnih problema tokom dana, Felipe je odvezao samo devet krugova i postavio najbrže vrijeme od 1 minute i 22.279 sekundi.

U međuvremenu, Kimi Raikkonen je odvezao pristojna 52 kruga i postavio najbrže vrijeme od 1 minute i 19.758 sekundi.

26.01.2007
26.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2007 во 15:32
Календар:
Грција го отвора патот

 

Грција е на чекор поблиску до организирање на Формула 1 ГП, откако претседателот на државата го одобри законот кој овозможува инвеститорите кои се обидуваат да организираат трка да побараат подршка од владата.

Развојот на настаните претходните неколку месеци изгледа наметнаа владата на Р.Грција да воочи дека организирањето на ваков настан ќе придонесе за развивање на туризмот, една од гранките која е главен извор на приходи. Плановите се за изградба на патека лоцирана во близитата на Атина.

25.01.2007

Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Јануари.2007 во 22:23
Правила:
ФИА на ги слуша возачите

Марк Вебер ја критикуваше Светската автомобилистичка федерација дека не ги почитува мислењата на возачите кога ги носи правилата за натпреварување. Коментирајќи ја одлуката (која се уште не е официјално потврдена) дека во текот на трката возачите ќе мораат да употребат две различни компоненти на гумите, Австралијанецот избезумено ја обележа идејата како глупава и чудна. Тој саркастично потенцираше дека правилото нема да придонесе во зачинувањето на спектаклот.

- Што ќе кажат возачите е апсолутно не важно,- изјави Вебер, потсетувајќи дека кога возачите изјавија дека Монца е небезбедна, добиле закана од Макс Мозли дека на тие што си дозволуваат со свои оценки да ја девалвираат работата на ФИА (која имала своја комисија за утврдување на безбедноста – з.а.) ќе им ги одземе лиценците за настап во Ф1.

- Вториот тип на гуми кој всушност ќе значи дека болидот ќе биде побавен, ќе го користиме во последните мигови од трката, кога всушност и нема многу престигнувања. Всушност, тоа правило нема да донесе некое поголемо возбудување,- изјави Дејвид Култхард, сметајќи дека лесно ќе се справат со наметнатото правило.

Ваквиот тип на правило е користен во американската КАРТ серија, при што возачите имаат една гума како примарна опција за поголемиот дел од трката, но и задолжителна употреба на втората опција гуми од производителот, кои се обележани со црвена лента од страната, за да публиката може да разликува кој возач кога ќе ги употреби оние гуми кои претходно ги оценил како побавни и помалку компатибилни со неговото штелување на болидот. Оправдувањето е дека на тој начин ќе се оправдаат трошоците на производителите на гуми, кои трошат огромни средства за да развијат одреден тип на гума, а можно е никогаш да не се употребат во трка. Пред еден месец Бриџстоун демантираше дека вакво правило е донесено и инсистираше дека според актуелната спортска регулатива возачите ќе имаат на располагање две опции од пневматиците со цел да изберат една. Дали користењето на вториот тип на гума барем еднаш во трката (односно квалификациите) ќе стане задолжително, треба да објави ФИА.


29.01.2007
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Јануари.2007 во 22:23
RICARDO TORMO: ALONSO PONOVNO PRVI

Na drugom danu testiranja u Španjolskoj, čak je 10,000 gledatelja posjetilo stazu kako bi bodrilo svojeg domaćeg junaka, Fernanda Alonsa, koji je ponovno završio na vrhu poretka s najbržim krugom od 1 minute i 12.582 sekunde.
Španjolac je bio jednu desetinku brži od bivših momčadskih kolega iz Renaulta - Giancarla Fisichelle i Heikkija Kovalainena.

Četvrto najbrže vrijeme postavio je Kimi Raikkonen u Ferrariju F2007, nakon kojeg slijede Nick Heidfeld, Jarno Trulli, Robert Kubica te Finčev momčadski kolega, Felipe Massa.
Rubens Barrichello i James Rossiter plasirali su svoje Honde ispred Ralfa Schumachera i Pedra de la Rose, koji se danas pojavio u popravljenom McLarenu MP4-22, kojeg je prošlog tjedna Lewis Hamilton oštetio u sudaru.

Kazuki Nakajima sesiju je završio kao 13. najbrži ispred Davida Coultharda i Gieda van der Gardea, koji je danas debitirao za volanom Super Agurijevog bolida. Nizozemac, koji još treba zaslužiti FIA-inu super licencu, danas je odvezao samo četiri kruga.

Zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta tijekom prva dva dana testiranja na stazi Ricardo Tormo, većina momčadi je odlučila produžiti ovotjedni program do petka.


1. F. Alonso - McLaren-Mercedes - 1:12:582 - 86 krugova
2. G. Fisichella - Renault - 1:12:737 - 37 krugova
3. H. Kovalainen - Renault - 1:12:770 - 43 kruga
4. K. Raikkonen - Ferrari - 1:12:860 - 51 krug
5. N. Heidfeld - BMW Sauber - 1:13:012 - 50 krugova
6. J. Trulli - Toyota - 1:13:297 - 47 krugova
7. R. Kubica - BMW Sauber - 1:13:310 - 42 kruga
8. F. Massa - Ferrari - 1:13:574 - 48 krugova
9. R. Barrichello - Honda - 1:13:690 - 72 kruga
10. J. Rossiter - Honda - 1:13:732 - 28 krugova
11. R. Schumacher - Toyota - 1:13:839 - 31 krug
12. P. de la Rosa - McLaren-Mercedes - 1:14:286 - 41 krug
13. K. Nakajima - Williams-Toyota - 1:14:401 - 116 krugova
14. T. Sato - Aguri-Honda - 1:14:812 - 36 krugova
15. D. Coulthard - Red Bull-Renault - 1:15:939 - 26 krugova
16. G. Van Der Garde - Aguri-Honda - 1:26:348 - 4 kruga

31.01.2007
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,160 секунди.