IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1011121314 55>
Автор
Порака
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2006 во 17:23
CATALUNYA: FERRARI PONOVNO NAJBRŽI

Ferrarijeva momčad ponovno je završila na vrhu poretka na testiranjima u Španjolskoj na stazi Catalunya. Nakon dvodnevne dominacije Felipea Masse, danas je najbrže vrijeme postavio Ferrarijev test vozač, Luca Badoer.

Drugo najbrže vrijeme postavio je Heikki Kovalainen u Renaultu, nakon kojeg slijede Robert Kubica, Lewis Hamilton i Rubens Barrichello. Marc Gene je postavio šesto najbrže vrijeme ispred Ralfa Schumachera i Nelsona Piqueta Juniora.

Najveću pozornost privukao je bivši dvostruki svjetski prvak, Mika Hakkinen, koji je danas imao priliku voziti McLarenov MP4-21 bolid, prvi put nakon što se povukao iz Formule 1 krajem 2001. godine. Finac je tokom dana odvezao čak 77 krugova, a njegovo najbolje vrijeme od 1 minute i 19.340 sekundi, bilo je tri sekunde lošije od vodećeg Badoera.


1. L. Badoer - Ferrari - 1:16:317 - 88 krugova
2. H. Kovalainen - Renault - 1:16:609 - 119 krugova
3. R. Kubica - BMW Sauber - 1:16:729 - 65 krugova
4. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:17:077 - 87 krugova
5. R. Barrichello - Honda -1:17:190 - 115 krugova
6. M. Gene - Ferrari - 1:17:340 - 83 kruga
7. R. Schumacher - Toyota - 1:17:359 - 92 kruga
8. N. Piquet - Renault - 1:17:428 - 95 krugova
9. T. Glock - BMW Sauber - 1:17:632 - 100 krugova
10. C. Klien - Honda - 1:17:774 - 105 krugova
11. D. Coulthard - Red Bull-Ferrari - 1:17:876 - 83 kruga
12. J. Trulli - Toyota - 1:18:019 - 72 kruga
13. A. Davidson - Aguri-Honda - 1:18:045 - 111 krugova
14. N. Karthikeyan - Williams-Toyota - 1:18:087 - 78 krugova
15. S. Speed - STR-Cosworth - 1:18:528 - 95 krugova
16. M. Ammermüller - Red Bull-Ferrari - 1:18:741 - 71 krug
17. V. Liuzzi - STR-Cosworth - 1:18:798 - 99 krugova
18. M. Hakkinen - McLaren-Mercedes - 1:19:340 - 79 krugova

30.11.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2006 во 17:30
CATALUNYA: TOYOTA ZAKLJUČILA TESTIRANJA

Toyota je bila jedina momčad koja je danas odlučila iskoristiti posljednji dan ovotjednih testiranja u Španjolskoj.

Jarno Trulli i Ralf Schumacher sami su kružili praznom stazom. Talijan je odvezao 83 kruga, a s najboljim vremenom od 1 minute i 15.936 sekundi bio je točno četiri stotinke sekunde brži od momčadskog kolege, koji je odvezao ukupno 49 krugova.

"Temperatura staze je ujutro bila preniska da bi se mogle odraditi bilo kakve korisne vožnje, stoga smo morali malo pričekati da se staza zagrije," rekao je Trulli. "Kada se zagrijala, mogli smo nastaviti tamo gdje smo jučer stali s našim razvojem guma.
Ja sam imao pozitivan dojam s novim gumama i čini se kako je sve funkcioniralo bez problema. Imali smo dobar dan i naučili smo dosta toga."


Predsezonska testiranja nastavit će se već idući tjedan, ponovno u Španjolskoj, na Jerezu.

01.12.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Декември.2006 во 17:31
Gume svima nove
Bridgestone je odbio nagoveštaje da će Ferari imati prednost u 2007.

Skorašnji tehnički menadžer japanskog snabdevača guma, Hisao Suganuma, je rekao u Barceloni da Ferarijeva totalna dominacija na prvim testovima na sledećegodišnjim predloženim jedinim gumama ne znači da je timu iz Maranela data prednost.

''Naše 2007 gume su nove za Ferari kao što su i za ostale timove,'' Suganuma je insistirao.

Posle godina sa Mišelinom, top timovi Reno, McLaren, BMW i Honda su radili sa Bridgestonom po prvi put u 2006. na stazi u Španiji.

Suganuma je dodao za Ferari: ''Jedinu malu prednost koju imaju je u personalnom odnosu, što je normalno.''

U španskim novinama 'Marca', McLarenov vozač Pedro de la Rosa se složio: ''Ne mislim da Ferari ima ogromnu prednost. Za dva meseca ćemo ih svi stići.''
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Декември.2006 во 22:06
MASSA: NOVE GUME ĆE OTEŽATI PRETJECANJA

Od iduće sezone, Bridgestone će biti jedini dobavljač guma u Formuli 1. Zbog toga će smanjiti broj testiranja tijekom godine te troškovi razvoja novih mješavina. Međutim, Felipe Massa smatra kako će konzervativni pristup proizvodnji guma dodatno otežati pretjecanja na stazi.

"Kod promjena u vožnji, do izražaja najviše dolazi nedostatak trakcije, a s obzirom da su gume tvrđe, bolid još lakše počinje proklizavati," rekao je Brazilac talijanskim novinama Gazzetta dello Sport. "Put kočenja je još duži i morate voziti puno suptilnije jer je lako izgubiti kontrolu nad stražnjim krajem i zablokirati prednje kotače na kočenju.
Ne možete biti agresivni u zavojima, što sigurno neće pomoći kod pretjecanja. Prijanjanje u zavjetrini će biti još lošije."


Na prvim predsezonskim testiranjima, koja su bila održana prošlog tjedna u Španjolskoj na Catalunyi, Ferrari je uvjerljivo postavljao najbrža vremena po krugu. Mnogi misle kako ta prednost rezultat dugogodišnje suradnje između Ferrarija i Bridgestonea, no Massa je odlučno odbacio ta nagađanja.
"To nije istina, za nas je, također, sve različito. Jako smo se namučili da bi pronašli pravi set-up, iako smo se pokazali kompetitivnim."

03.12.2006
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2006 во 23:27
Svetskiot shampion vo F1 Fernando Alonso seushte ne go probal bolidot na McLaren MP4/21.Shpanskiot pilot seushte e pod dogovor so negoviot star tim Renault na Flavio Briatore koj mu zavrshuva vo dekemvri.
Pod pritisok na McLaren vrz Renault sepak Alonso ke go vidime na pistata vo Jerez od 12 do 15 dekemvri..Pa so sreka vo bolidot na McLaren
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2006 во 22:10
JEREZ: FERRARI NASTAVLJA DOMINACIJU

Ferrarijeva momčad nastavila je dominirati predsezonskim testiranjima u Španjolskoj. Ovoga puta testiranja su se održala na Jerezu, a vrh poretka zauzeli su Ferrarijevi vozači, Felipe Massa i Luca Badoer.

Treće najbrže vrijeme postavio je Lewis Hamilton, nakon kojeg slijede Christian Klien, Franck Montagny, Anthony Davidson te momčadski kolega, Pedro de la Rosa.
Hondin test vozač, James Rossiter, postavio je osmo najbrže vrijeme. Deveti je završio Heikki Kovalainen, dok su Mark Webber i Robert Kubica zauzeli iduće dvije pozicije.

Prvi dan ovotjednih testiranja na Jerezu protekao je, uglavnom, bez ozbiljnijih problema. Tokom dana, sesija je čak četiri puta bila prekinuta crvenom zastavom.
Prvu je izazvao Giancarlo Fisichella zato što je zbog mehaničkog kvara zaustavio bolid na stazi. Ista stvar se dogodila Anthonyju Davidsonu oko jednog sata. 15 minuta kasnije, crvenu zastavu je izazvao Robert Kubica, nakon što je izletio sa staze. Za posljednji prekid bio je kriv Luca Badoer, također, zbog izlijetanja sa staze.


1. F. Massa - Ferrari - 1:19:462 - 54 kruga
2. L. Badoer - Ferrari - 1:19:708 - 77 krugova
3. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:20:245 - 79 krugova
4. C. Klien - Honda - 1:20:394 - 89 krugova
5. F. Montagny - Toyota - 1:20:398 - 96 krugova
6. A. Davidson - Super Aguri - 1:20:437 - 52 kruga
7. P. de la Rosa - McLaren-Mercedes - 1:20:442 - 65 krugova
8. J. Rossiter - Honda - 1:20:725 - 103 kruga
9. H. Kovalainen - Renault - 1:20:784 - 67 krugova
10. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:20:961 - 81 krug
11. M. Webber - Red Bull-Ferrari -1:21:053 - 72 kruga
12. R. Kubica - BMW Sauber - 1:21:079 - 74 kruga
13. M. Ammermüller - Red Bull-Ferrari - 1:21:143 - 75 krugova
14. G. Fisichella - Renault - 1:21:282 - 49 krugova
15. K. Hirate - Toyota - 1:21:424 - 75 krugova
16. V. Liuzzi - STR-Cosworth - 1:21:472 - 96 krugova
17. S. Vettel - BMW Sauber - 1:22:067 - 77 krugova

06.12.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2006 во 22:12
Finac težak 51 milion
Sa odlaskom Mihaela Šumahera, njegova zamena u Ferariju je nasledio zavidan mantil najplaćenijeg F1 vozača.

Kimi Raikonen, koji će debitovati za italijanski tim u januaru, će u 2007 zarađivati oko milion američkih dolara nedeljno, prema pisanju švajcarskih novina 'Blick'.

U izdanju piše da će finčev godišnji prihod preći $51 mil.

Šumaher sa druge strane se povukao u svoj dvorac u Švajcarskoj sa ličnim bogatstvom preko više od procenjenih $800 mil., dok će mu njegova uloga 'asistenta' Žana Toda sledeće godine zajedno sa produženim sponzorskim ugovorima doneti više od $10 mil. godišnjeg prihoda.

Prihod sedmostrukog šampiona sveta u 2007 će samo marginalno biti manji od Ralfovih i Batonovih $16 mil. za vožnju u Tojoti odnosno Hondi, ali veći od Fizikelinih i Masinih $10 mil.

Britanski specijalizovani magazin 'F1 Racing' stavlja Alonsovu 2007 platu na $35 mil., dok će vatreni rukiji Kubica, Hamilton i Kovalainen imati manje od $2.8 mil ponaosob.
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Декември.2006 во 16:54
Одвај чекам , нестрплива сум.Сакам да го видам Алонсо во болидот на McLaren.

Фала за информацијата амстел
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
veni vidi vici Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 554
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај veni vidi vici Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2006 во 19:10
Ovoj Hamilton me iznenadi!!!! BRAVO
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2006 во 21:19
Posle Alonso moze da e kako vtora pozicija, au jako ke e McLaren wow
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2006 во 21:25
Zosto taka mislam, zatoa sto Alonso e dve godini nanazad sampion vo F1,ke ja brani titulata , taka lesno nema da ja otstapi
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2006 во 21:36
Na Ron mu dojde pamet posle kiksot so Kimi, taka da ovoj pat konechno napravi dobar izbor
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2006 во 00:02
DOGOVORENI DUGOROČNI PLANOVI FORMULE 1

Na današnjem sastanku FIA-inog Svjetskog motosport vijeća, dogovoreni su se dugoročni planovi za razvoj sporta. Iste planove prethodno su dogovorili predsjednik FIA-e, Max Mosley, i članovi GPMA (Grand Prix Manufacturers' Association) udruge.

Između ostalog, dogovoreno je da će se sve buduće promjene pravila najprije preispitati, i ako se pokažu korisnim za sport, primijeniti.

U izvješću za novinare predstavljen je pregled budućih planova:


2007.
- pravila su već izdana
- (postojeći 2.4 litreni V8 motori ostaju "zaleđeni")

2008.
- vrijedit će već dogovorena pravila uz potencijalno ukidanje nekih aerodinamičkih komponenti (bočnih krila, dimnjaka, krilaca iznad bočnih radijatora i sl.) i uvođenje razdijeljenog stražnjeg spoilera (kojeg još trebaju odobriti momčadi)
- moguća promjena sportskih pravila kako bi se ograničilo korištenje aerodinamičkih tunela i/ili maketa za testiranje u aerodinamičkom tunelu (samo uz suglasnost većine aktivnih momčadi)
- (postojeći 2.4 litreni V8 motori ostaju "zaleđeni")

2009.
- recikliranje energije kroz toplinsku energiju tijekom kočenja
- smanjenje aerodinamičkom potiska za 50%
- postojeći 2.4 litreni V8 motori ostaju "zaleđeni", uz mogućnost produžetka vijeka trajanja motora i mjenjača na četiri utrke

2010.
- recikliranje toplinske energije i iskorištavanje iste za pogon bolida
- recikliranje energije ispušnih plinova i iskorištavanje iste za pogon bolida
- potpuno ili djelomično standardizirana aerodinamika (ili uvođenje novih pravila koja će potaknuti istraživanje aerodinamike primjenjive na cestovnim automobilima)
- postojeći 2.4 litreni V8 motori ostaju "zaleđeni", uz mogućnost "zamrzavanja" vijeka trajanja motora i mjenjača na četiri utrke

2011.
- mogućnost da novi motori za četiri utrke uključuju: visokoefikasne turbopunjače, granice protoka goriva, direktnu injekciju, smanjenje broja okretaja na 15,000 o/min, biološko gorivo (uz mogućnost korištenja bilo kojeg biološkog goriva s ograničenim protokom energije, umjesto s ograničenim protokom goriva)
- mogući novi pristup šasiji - dodatno smanjenje aerodinamičkog potiska, veći naglasak na performanse u zavojima glede šasije, ovjesa i kočionog sustava
- potpuna sloboda u korištenju elektronike kako bi se povećala energetska efikasnost bolida
- mogućnost ukidanja vozačkih pomagala
- ograničenje u korištenju materijala, kako bi se približili onima koji se koriste u cestovnim automobilima
- razne druge tehnologije povezane s cestovnim automobilima

2012.
- novi motori sa spomenutim karakteristikama
- novi temelji bit će dogovoreni razgovorima jer će se možda razviti nove tehnologije i istraživanja koja nisu spomenuta

08.12.2006
wowwww

Изменето од Delfin - 10.Декември.2006 во 00:03
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2006 во 00:05
JEREZ: HONDIN DVOJAC NAJBRŽI

Na posljednjem danu ovotjednih testiranja na Jerezu u Španjolskoj, najbrža vremena postavili su Hondini vozači - Rubens Barrichello i James Rossiter.
Na trećem mjestu slijedi McLarenov Lewis Hamilton, koji je pred sam kraj sesije izazvao crvenu zastavu nakon što mu se bolid zaustavio na stazi.

Četvrto mjesto zauzeo je Ralf Schumacher ispred de la Rose, Kovalainena, Fisichelle i Heidfelda. Anthony Davidson u Super Aguriju postavio je deveto najbrže vrijeme, a nakon njega slijede Timo Glock, Kamui Kobayashi te Mark Webber.

14 plasirani David Coulthard našao se između dvojice Ferrarijevih vozača, Felipea Masse i Luce Badoera, koji su danas imali neugodnih mehaničkih problema s bolidom.
Posljednja dva mjesta u poretku zauzeli su Scott Speed u Toro Rossu te Kazuki Nakajima u Williamsu.


1. R. Barrichello - Honda -1:20:008 - 65 krugova
2. J. Rossiter - Honda - 1:20:171 - 108 krugova
3. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:20:325 - 79 krugova
4. R. Schumacher - Toyota - 1:20:339 - 61 krug
5. P. de la Rosa - McLaren-Mercedes - 1:20:342 - 84 kruga
6. H. Kovalainen - Renault - 1:20:372 - 70 krugova
7. G. Fisichella - Renault - 1:20:390 - 89 krugova
8. N. Heidfeld - BMW Sauber - 1:20:436 - 110 krugova
9. A. Davidson - Aguri-Honda - 1:20:542 - 87 krugova
10. T. Glock - BMW Sauber - 1:20:785 - 105 krugova
11. K. Kobayashi - Toyota - 1:20:978 - 70 krugova
12. M. Webber - Red Bull-Ferrari -1:20:985 - 79 krugova
13. F. Massa - Ferrari - 1:21:143 - 46 krugova
14. D. Coulthard - Red Bull-Ferrari - 1:21:325 - 63 kruga
15. L. Badoer - Ferrari - 1:21:327 - 43 kruga
16. S. Speed - STR-Cosworth - 1:21:327 - 51 krug
17. K. Nakajima - Williams-Toyota - 1:23:600 - 16 krugova

08.12.2006
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1011121314 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.