|
За хомосексуализмот |
Внеси реплика | страница <1 1213141516 17> |
Автор | ||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Тој што ова го напишал oчигледно нема познавања од историјата, а за историјата на Христијанството и Православната Црква и да не говориме.
Треба да се биде целосно слеп, или пак неписмен, за да не се увиди суштинската противречност меѓу овие две работи. Вака вели св. Апостол Павле: Римјаните: 1:26 Затоа Бог ги предаде на срамни страсти: нивните жени го заменија природното општење со неприродно; 1 Коринтјани: 6:9 Или не знаете ли дека неправедниците нема да го наследат Божјото Царство? Не измамувајте се! Ни блудниците, ни идолопоклониците, ни прељубниците, ни мекушците, ни изопачените мажи (содомци). Затоа не може да стане збор за некакво одобрување на хомосексуализмот од страна на раната Црква, а за "бракови" и не може ниту да се помисли.
Ритуалот на братимење не е никаков брак, ниту некаква негова метаморфоза, ниту пак има некаква врска со бракот, ниту со нешто поврзано со тие прашања. Збратимување постои и денес во Православната Црква. За тоа може повеќе да се прочита овде. Останатото е само шпекулација и невистина. Впрочем, хомосексуализмот бил толериран од Римската Држава се до доаѓањето на св. Рамноапостолен Костантнин Велики на власт, кога Христијанството, а и Црквата го зајакнува своето влијание, а за првпат, Императорот носи едикти со кои се забранува хомосексуалноста. Впрочем, постои сведоштво, дека при неговиот поход во Египет, а при неговите походи, карактеристично е што покрај него постојано се движеле и дел од Епископите, откако тој слуша дека египетски свештеници- евнуси, прават нешта кои се срамни, а во тоа се вплеткуваат и дел од војниците, го уништува нивниот храм до темел, а оние кои биле фатени да прават такви нешта ги загубиле животите. Истото се случувало и со храмовите кои биле посветени на Афродита и служеле како бордели. Неговите синови дури, со поддршка на Црквата, носат и антихомосексуални закони, иако еден од синовите ќе тргне по тој пат и ќе се заљуби во телохранителот, за што секако, ќе ја изгуби поддршката од сите. Секако, тој тоа ќе го прави по смртта на татко му, затоа што додека бил жив Константин Велики, такви нешта не биле толерирани, дури ниту од најблиските членови на фамилијата.
Ниту од далеку не е потребно да дојде до менување на ставовите, а со тоа и до погазување на Христовото учење, Светото Писмо и се она на што се темели Христијанството. Црквата не е некаква демократска невладина организација, ниту пак е државна институција, па со тоа и нема потреба да менува нешто само затоа што некој така сака. Знаеме дека на таквите луѓе им смета ставот на Црквата, кој и не е измислен од самата Црква, туку има поткрепа од Светото Писмо, но, тоа не е проблем на Светата Црква.
Кога тоа ќе биде докажано и од страна на оние кои се повикани тоа да го докажат, тоа ќе се наоѓа во медицинските учебници, а тоа сеуште го нема таму како нешто што е докажано и потврдено. На тоа медицината сеуште не дала точен и прецизен одговор. А Црквата, повторно ќе кажам, не мора да одговара на сечии повици за некои нешта и слободно може да си опстојува на Светото Писмо, на учењата на Господ Исус Христос и на се она што и е предадено. Никој не може да ја принуди да прифати нешто што е спротивно на ова што го наведов како темел на ставот на Црквата.
Комплетно неточно. Цитатите кои ги наведов се токму еклисиолошката основа, која некој намерно се обидува да ја тргне од видикот за да може да говори дека нема основа, дека тоа е така или онака. Секој кој знае да чита може да ја прочита основата. Ако пак почнам да го цитирам и Стариот Завет, ќе може да го увидиме истото.Таквите поделби, како што некој ги нарекува, ги прави Светото Писмо и Самиот Господ, Кој кажал што е правилно, а не Црквата, која го следи Неговото учење и Неговите заповеди. Време е да се кажат нештата онакви какви што се, а не да се извртуваат работите.
Таквите верници, кои имаат желба да се придржуваат кон едно, а да не се пдридржуваат кон друго, затоа што тоа е во спротивност со нешто, самите се сегрегираат. Црквата не ги сегрегира. Не може да се седи на две столици. Впрочем, таквите верници не ја губат поддршката од Црквата доколку останат самите свесни дека тоа е грешно и неправилно и имаат желба да се поправат. Сите грешиме, но за тоа не е виновна Црквата, ниту некој друг, ниту пак смееме да ја переме совеста со такви оправдувања.
Од една страна се обвинува Црквата дека измислува нешта, а од друга страна се бара да се биде член токму на таа Црква, да се следи тоа учење кое се обвинува. Тоа се нарекува парадокс.
Тоа што е цитирано е од Стариот Завет. Стариот Завет беше исполнет од страна на Нашиот Господ Исус Христос, а со тоа истиот повеќе не важи во деловите кои се однесуваат на јадењето, пиењето, ропството. Никаде во Стариот Завет не се осудува војската, ниту пак цивилната администрација, ниту нешто слично на тоа. Очигледно авторот не разликува што пишува во Стариот, а што во Новиот Завет, а со тоа и не прави разлика меѓу овие нешта, или пак ја прави, ама нештата не од ат во насоката во која тој сака да се движат, па се обидува да подметне нешта кои не можат да поминат кај секој кој го прочитал Светото Писмо. Никаде не се осудува власта. Ќе повторам, авторот се обидува да подметне тези кои не можат да поминат. Св. Апостол Павле, а и самиот Господ Исус Христос говорат дека власта е дадена од Бога и таа треба да се почитува.
Христос го следел Законот во однос на моралните прашања, односно сите оние заповеди дадени од Бог на св. Пророк Мојсеј. Христос мошне јасно кажал кои нешта не треба да важат по Неговото Воскресение. Она кое Христос не го кажал јасно, го кажале Неговите Апостоли.
Оваа констатација можеби би ја прифатиле оние кои не знаат да читаат, но не и писмените луѓе, кои за разлика од авторот, прочитале нешто од Светото Писмо.
Секако дека не! Православната Црква не размислува воопшто за некаква промена. За другите Цркви не знам, иако и Римокатоличката е доста тврда по тоа прашање.
Не се согласувам дека Епископот Методиј ќе се согласи со геј браковите, или пак нешто слично. Впрочем, тоа прашање не е ниту на дневниот ред, а не пак да стане збор за нешто посериозно во рамките на Светиот Архиерејски Синод. Во однос на признавање на правата пред државата, дури ниту тоа нема да се случи, а за форма на брак и да не говориме. Сеуште законите ги пишуваат професори од Правниот Факултет, а таму такво расположение засега нема, освен можеби, за тоа не сум сигурен, кај еден професор, кој говори за некакви промени, иако не сум сигурен дали говори токму за брак, а и неговото влијание не е толку големо за да се случи којзнае што. Цивилистите мошне рестриктивно го толкуваат Законот за семејството, а за такви промени и не може да стане збор сеуште. Во правото не постои раководење од чувства, желби и слични нешта, барем според мислењето на професорите- цивилисти кои ми предаваа мене. Изменето од Македон - 24.Февруари.2012 во 21:38 |
||||||||||||
Novak Nastich
Сениор Регистриран: 14.Јануари.2012 Локација: Mauzdonia Статус: Офлајн Поени: 364 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
“Основната цел на Православието е не да се ,,уподоби,, на светот, и либералните трендови, производ на човечката ,, мудрост,, читај возгордеаност.”
-Не е, но низ целата своја историја тоа се однесувало на тој начин, и добро е што е тоа така. Инаку „изворното„ Православие од антиката и раниот среден век да требаше денес да го практикуваме би било рамно на фашизам, лудило (ропство, шовинизам, сурово казнување, смртни казни за се нешто итн.). Токму поради тоа што се согласувам дека религијата и треба да има критички однос кон оттуѓеноста која доаѓа со модерноста, затоа и теолозите треба крајно критички да пристапат во (пре)вреднувањето на предизвиците на новото време (и хомосексуалноста како еден од нив |
||||||||||||
Mantijata e Klovnovski kostum sto go nosat dvorskite shutovi na nebesniot dvor
|
||||||||||||
Novak Nastich
Сениор Регистриран: 14.Јануари.2012 Локација: Mauzdonia Статус: Офлајн Поени: 364 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Ритуалот на братимење не е никаков брак, ниту некаква негова метаморфоза, ниту пак има некаква врска со бракот, ниту со нешто поврзано со тие прашања. Збратимување постои и денес во Православната Црква. За тоа може повеќе да се прочита овде. Останатото е само шпекулација и невистина. Впрочем, хомосексуализмот бил толериран од Римската Држава се до доаѓањето на св. Рамноапостолен Костантнин Велики на власт, кога Христијанството, а и Црквата го зајакнува своето влијание, а за првпат, Императорот носи едикти со кои се забранува хомосексуалноста. Впрочем, постои сведоштво, дека при неговиот поход во Египет, а при неговите походи, карактеристично е што покрај него постојано се движеле и дел од Епископите, откако тој слуша дека египетски свештеници- евнуси, прават нешта кои се срамни, а во тоа се вплеткуваат и дел од војниците, го уништува нивниот храм до темел, а оние кои биле фатени да прават такви нешта ги загубиле животите. Истото се случувало и со храмовите кои биле посветени на Афродита и служеле како бордели. Неговите синови дури, со поддршка на Црквата, носат и антихомосексуални закони, иако еден од синовите ќе тргне по тој пат и ќе се заљуби во телохранителот, за што секако, ќе ја изгуби поддршката од сите. Секако, тој тоа ќе го прави по смртта на татко му, затоа што додека бил жив Константин Велики, такви нешта не биле толерирани, дури ниту од најблиските членови на фамилијата.
Што се однесува до природата на побратимувањата, секако не планирам да спорам на научна база, но ниту еден од тие односи кои ги наброја не исклучува хомосексуални елементи. Не верувам дека она што се променило во 19 век било тоа што на мажите со поинаква определба наеднаш туку така им текнало „ај ќе ја узурпираме институцијата братимење за да правиме геј бракови„, затоа што ниту хомосексуалноста не се појавила тогаш, ниту браковите. Но она што се променило во 19 и 20 век, како и насекаде во светот впрочем, е третирањето на хомосексуалноста во рамки на модернистичкиот масовен дискурс, од што и произлегува хомофобијата како што ја знаеме денес. Па оттаму и реакционерната улога на црквата во тоа време, за која познато е, со векови пред тоа во манастирите, а и ден денес дури на Света Гора, обезбедувала простор каде цутела хомосексуалната љубов (лишена од секс. Веројатно.) Веројатно и мене, како и Босвел, би можел да ме обвиниш дека ете не сум дел од живото ткиво на Црквата, гледам премногу однадвор на проблемот, премногу објективно речиси, и ти би бил во право за тоа. Но она што мене ме интересира не е како ќе се развие внатрешната динамика со која ќе се реши ова прашање, туку резултатот кој на крајот таа ќе го даде. И она што тврдам е дека во тој процес нема да се изврши ниту еден преседан, ниту едно прекршување на канон или принцип што веќе не бил многупати прекршен, т.е. дека црквата или црквите веќе имаат механизми и искуство како да го метат политички усмрденото ѓубре (од домашно или библиско производство, сеедно) под тепих, дури и како да го менуваат за друг корисен и пред се етички материјал. Проблем е единствено недостатокот на волја тоа да се направи, што повторно не враќа на политиката на интереси, како и секогаш |
||||||||||||
Mantijata e Klovnovski kostum sto go nosat dvorskite shutovi na nebesniot dvor
|
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Институцијата братимење нема никаква врска со нешто хомосексуално. Впрочем, ако се размисли подобро, нормално е да не се очекува некој да има односи со неговиот брат, зарем не? Зарем некој, кој верува во Бога, ќе се збратими со оној во кој е вљубен, а со тоа да си стави дополнителен грев инцест, поради тоа што со збратимувањето, лицето со кое се збратимил му станало брат? Во Библијата, постои пример кога некој се смета за брат, односно сестра, иако не е тоа. Тоа значи дека крвното сродство не е единствен вид сродство кое е фактор за регулирање на општествените односи .Така, ако маж, кој има син, земе за сопруга жена, која има ќерка, синот на мажот и ќерката на жената, во очите на Бога се брат и сестра. Дури и во очите на државата, иако постојат разлики од библиското сфаќање на сродството, сепак, сродството по сватовство е брачна пречка, која може да се премости само со дозвола на суд. Мошне ме интересира од каде ги извади податоците дека на Света Гора и другите манастири се негува хомосексуалната љубов. Такво нешто никаде не сум прочитал, ниту сум видел нешто такво, барем во манастирите кои сум ги посетил. Ако се од некои геј сајтови, воопшто не ги покажувај, тие не се релевантни за нешта како овие, исто како и оној блог кој го цитираш, а за кој видовме, дека изобилува од неточни нешта од областа на историјата. Немам намера да те обвинувам во ништо, но, сепак, околу овие нешта, во Црквата никогаш немало преседани, колку и некои да посакуваат нешто. Тие се јасно дефинирани. За промена на Светото Писмо и не може да стане и збор. Штом Господ јасно дефинирал некои нешта, а Црквата, за која Господ кажа дека вратите на пеколот нема да ја надвладеат, ги прифатила истите, нема потреба од никакви промени. Ако Црквата ги изгуби тие учења, тогаш вратите на пеколот ќе ја надвладеат и ќе се докаже дека таквата организација е само некаков театар, а не Црквата за која говори Господ. За промени, барање некакви права и слични нешта, постојат други организации. Црквата не е адресата каде што треба да се бараат некакви недефинирани права.
Твоите зборови се живиот доказ дека нема потреба тие права да се бараат во Црквата. Ако некој говори за некакво ѓубре, а потоа бара од институцијата која го следи учењето кое за некого е ѓубре права, нормално е таквата институција да ја искорсити сета моќ која и припаѓа за да стави на знаење дека за некои нешта нема место во рамки на истата. Колку побрзо го сфатат ова маргинализираните групи, толку подобро за сите.
Изменето од Македон - 25.Февруари.2012 во 20:32 |
||||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Каде ти во Православното Христијанство најде фашизам,ропство, шовинизам и смртни казни за се нешто? Каде во Новиот Завет може да се најдат казнени одредби за гревовите? Очигледно ти не разликуваш, или пак одлично разликуваш, ама во име на некакви недефинирани права, ги пренебрегнуваш разликите меѓу римскиот казнен систем и Православното Христијанство. Ако ги знаеше разликите, ќе знаеше дека римскиот казнен систем, за првпат, дури по победата на Христијанството и доаѓањето на св. Константин Велики на власт, доживува промени во однос на распнувањето на крст, затварањето, тепањето робови и многу други нешта. |
||||||||||||
MalcolmX
Група Регистриран: 11.Март.2012 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Не знам дали е одговорено прашањето тука ама пак ќе го поставам ме интересира а немам време мн да читам наназад низ страниците.
Какво е гледиштето на христијаните за второ доаѓање на Исус, според каков закон ќе суди на земјата, дали демократски ќе дава права на хомосексуалците, на прељубниците или како според стариот закон око за око заб за заб што би се рекло... мислам се разбираме ако можи некој да ми објасни повеќе и со докази, зашо има некои викаат Исус уопште нема да слези на земјата, као демек ќе лета во воздух, има некои викаат дека ќе чекори по земјата и тн и тн. И да не биди одговорот „прочитај го откровеине таму се е објаснато“. Значи појасно да биде прашањето: според кој закон ќе бидат судени христијаните на земјата кога ќе дојде Исус кога никогаш и немале нит спроведувале некаков закон, или кој закон ќе го споведе Исус, дали стариот заветен, дали некој трет, какво е христијанстото гледиште околу тоа(а демократијата е факт дека не е закон со кој дошол Исус, дали може ќе го потврди тој закон денеска тие закони и ќе останат или)? - (прашањето преземено од еден форум ама тоа ме потикна и тука да се отвори таква тема.) Изменето од MalcolmX - 18.Март.2012 во 18:21 |
||||||||||||
Кој ќе спаси еден човечки живот е како да го спасил целото човешство, а кој ќе убие еден невин човечки живот е како да го убил целото човештво.- Куран
|
||||||||||||
saguaro
Сениор Регистриран: 25.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 482 |
Опции за коментарот
Благодарам(1)
|
|||||||||||
Најдобро ти е за ова Исус да го прашаш. Разработи ја латаифата Khafa и кога ќе го видиш во живо пренеси ни што ти кажал.
Ако сакаш ќе ти дадам линк и кај кој шеик да одиш. |
||||||||||||
MalcolmX
Група Регистриран: 11.Март.2012 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Тоа ти е подфорум вероисповед кога има модератор атеист, нормално дека ќе има секад вакви испади и вакви офф топици....
Изменето од MalcolmX - 18.Март.2012 во 18:56 |
||||||||||||
Кој ќе спаси еден човечки живот е како да го спасил целото човешство, а кој ќе убие еден невин човечки живот е како да го убил целото човештво.- Куран
|
||||||||||||
saguaro
Сениор Регистриран: 25.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 482 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Може сега ќе се разбереме:
http://www.nurmuhammad.com/HeartLevels/coverLataif5levelsofheart.htm |
||||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
MalcolmX , не можам да изигрувам Исусов адвокат, па да го застапувам пред јавноста, но cпоред идеата на твоето прашање можам да го цитирам и ако твоите уши се за неговите зборови тогаш ќе разбереш :
38 ”Сте чуле дека било речено: ‘Око за око и заб за заб.’ 39 А Јас пак ви велам: не противете му се на злото; туку, ако некој те плесне по твојот десен образ, сврти му го и другиот. ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ, Глава 51 „Не судете, за да не бидете судени!" ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ, Глава 7 15 Ако вие не им ги простите на луѓето нивните престапи, ни вашиот Татко нема да ви ги прости вашите.” ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ, Глава 6 36 ”Учителе, која е големата заповед во Законот?”
37 А Тој му рече: „Љуби Го Господа твојот Бог со сето свое срце, и со сета своја душа и со сета твоја мисла!” 38 Тоа е најголемата и прва заповед; 39 а втората е како и оваа: „Љуби го твојот ближен како себеси!” ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ, Глава 22За оние кои мислат дека Царството Божје ќе се случи некако одненадеж, некако одеднаш, дека неочекувано ќе биде донесено или доживеано... или ќе бидеме однесени таму, Исус вели вака: 20 А кога фарисеите Го прашаа: „Кога ќе дојде Божјото Царство?” Тој им одговори и рече: „Божјото Царство не доаѓа така, за да може да се види; 21 ниту ќе се рече: ‘Еве го тука, или онаму!’ - зашто, ете, Божјото Царство е во вас внатре Изменето од Messenger - 18.Март.2012 во 19:08 |
||||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||||||||
goran-twin
Сениор Регистриран: 02.Јануари.2012 Статус: Офлајн Поени: 385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Само да кажам за хомосексуалноста дека тие што ја бранат утре да не им е криво кога ќе си го видат детето геј .
Се гледа дека мислиш дека христијанството е изменувано со текот на времето.Жалам што никогаш не си ја сватил библијата.А и сам всушност си кажуваш дека не ја сваќаш и дека за тебе таа е каша попара .
"како на небото,така и на земјата" Јасно укажува дека не се мисли од небото да се префрли целото царство на земјата и така да остане вечно.Туку она што ќе дојде ќе биде само дел од небесното царство и ќе биде на земјата царството додека да дојде крајот на христијаните на оваа земја и одење во друга.
Го прашаа кога,затоа што им беше познато на евреите од писмата дека со доаѓањето на Месијата доаѓа и царството,а тие не го познаа тоа царство."зашто, ете, Божјото Царство е во вас внатре". "ќе дојде време и веќе е" Но во библијата за многу нешта се говори како за сегашно време и идно.А тоа значи дека се повторуваат нештата. |
||||||||||||
ekszi88
Сениор In Love Регистриран: 10.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7008 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Aко, да се биде педер или лезбејка, трансродов и шо ја знам е толку непростлив грев и дека сме толкави грешници затоа што така сме ИЗБРАЛЕ!!! зошто ондак бе постои како ОПЦИЈА??? За избор потребна е опција.. а ако вашиот севишен е совршен и остало според тие нови стари завети, сеедно.. зошто постои како опција? Значи живи глупости... Избор.. на мајка ми чифтијаните... ја одбрав мене некој да ми се смее цел живот за одредени работи. Дај не тресете за се нешто. Грев било... Тогаш вашиот бог кој го претставувате како таков е најголемиот тиранин. За некои работи едноставно не ни дава избор туку КАКО ТАКВИ не тупнува на планетава само за нечиј потсмев и осуда очигледно. Ете каков е вашиот бог... што сте си го зацртале во вашите глави.
|
||||||||||||
Never apologize for being sensitive or emotional. Let this be a sign that you've got a big heart aren't afraid to let others see it. Showing your emotions is a sign of strength!!
|
||||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Креаторот не создава ништо за потсмев и осуда. Потсмевот и осудата се последица од човековото (не)знаење, (не)просветеленост и (не)достаток на љубов. 39. „Љуби го твојот ближен како себеси!” ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ, Глава 22 |
||||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||||||||
ekszi88
Сениор In Love Регистриран: 10.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7008 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||
Јас само се надоврзав на еден куп бесмислени постови што ги прочитав на темава од одредени членови. А и не знам со која идеја мене ме создал тој севишниот, ама знам јас каде и како за што послужив. Немам веќе проблем со тоа како некој ме гледа, најголем човеков проблем е како тој самиот себе се гледа [aма околината е таа која што не учи како да гледаме на себе во текот на нашиот развој]. Јас повеќе не се менувам за никого, ќе си останам своја и ќе си го одам својот пат.. ама некои бесмислици од типот - буквално толкување на библијата - ме иритираат. Не треба да ги сфаќам можеби прелично, шо знам, ама ми го стеснуваат мене просторот за реализација и искажување на себеси како таква. Заради некои буквалистички толкувања јас живеам со еден товар а не сакам. Не ни морам до душа веќе, но се во име на тоа да се заштитам затоа што имам чувство дека мнооогу работи ми зависат од одредени факти. И у право си, се е тоа недостаток на знаење просветленост љубов и многу останати ЧОВЕЧКИ вредности.
Изменето од ekszi88 - 05.Април.2012 во 16:07 |
||||||||||||
Never apologize for being sensitive or emotional. Let this be a sign that you've got a big heart aren't afraid to let others see it. Showing your emotions is a sign of strength!!
|
||||||||||||
Внеси реплика | страница <1 1213141516 17> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |