IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Скопје ќе добие подземна сообраќајница
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Скопје ќе добие подземна сообраќајница

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 14>
Автор
Порака
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 18:41
Морам да се сложам со брза... Бајпас на центарот на Скопје му е неопходен многу одамна, надземен или подземен. А тоа што „народот нема што да јаде“, не треба да биде пречка за инвестиции во инфраструктурата. Напротив, развиена инфраструктура отвора повеќе можности за „народот да се најаде“. Не знам каква опција предлагаат противниците на ваква инвестиција, можеби да се купи храна за „гладните“ за неколку години, за да можат мирно да протераат уште некое време. Не само тунел во Скопје, туку и пруга за Бугарија треба, салам пат до Прилеп, развој на Источна Македонија... Знаете ли дека од времето крал Александар ни еден километар пруга не е изграден во Македонија? Помалку споменици, повеќе инфраструктура, тоа се пари потрошени за општо добро. Камо среќа да се градеше повеќе за време на осумдесетите, деведесетите...
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
Diogen Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2009
Статус: Офлајн
Поени: 355
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Diogen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 22:25
Бајпас на центарот е најприоритетна работа, но никако подземен, туку надземен.
Подземната варијанта, поточно копање на пат под центарот е скапа варијанта , која ќе голтне многу пари, а ако ја додадеме и сумата предвидена за перење, многу пари ќе чини.
Надземна варијанта, според мене,секако подобра,е докомплетирање на Митрополит Теодосиј Гологанов, па преку Јужен булевар поврзување со Првомајска,
од другата страна, проширување и средување на бул. Никола Карев, кој преку бул. 8ми Септември ќе се поврзе со Илинденска , Партизанска, се до митрополит Теодосиј Гологанов,и ќе се добие некоја варијанта на заобиколница на центарот.
И дополнително, еден надвозник на бул. Крсте Мисирков , на раскрсницата кај Мавровка и Судот, исфрлање на семафорите, и добиваш турбо проточни булевари.
Многу поевтини и практични варијанти.....
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 22:43
ehh,изненадување...ja pa si pomisliv vika nadzemen (ama  bukvalno nadzemen!)...a ,ovoj ,mislel na doteruvanje na postojnite  ulici ,...

...djabe ti e se, ako imash semafori na "sekoj chekor"...pa kolku i da e zelen  branot!

...bez kilometar-dva    bez prekin vozenje nad centarot..( ili pod!).nikoe drugo reshenie nema da ..."upali""!

..ako moze da se frlat stotici milioni evra za nepotrebni stvari,...valjda ima i za toa shto e najpotrebno....ushte odamna i toa.

...a i takvi raboti ne se pravat od sopstven djeb!

...ete, toa e i edna od pogolemite polzi ...ako si so onie ,..koishto ...ete,...za chudo,...sega  bile i zad makedonija!изненадување
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
orlov Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
army veteran 2001

Регистриран: 26.Јули.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 11342
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај orlov Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 23:12
Originally posted by Diogen Diogen напиша:

Бајпас на центарот е најприоритетна работа, но никако подземен, туку надземен.
Подземната варијанта, поточно копање на пат под центарот е скапа варијанта , која ќе голтне многу пари, а ако ја додадеме и сумата предвидена за перење, многу пари ќе чини.
Надземна варијанта, според мене,секако подобра,е докомплетирање на Митрополит Теодосиј Гологанов, па преку Јужен булевар поврзување со Првомајска,
од другата страна, проширување и средување на бул. Никола Карев, кој преку бул. 8ми Септември ќе се поврзе со Илинденска , Партизанска, се до митрополит Теодосиј Гологанов,и ќе се добие некоја варијанта на заобиколница на центарот.
И дополнително, еден надвозник на бул. Крсте Мисирков , на раскрсницата кај Мавровка и Судот, исфрлање на семафорите, и добиваш турбо проточни булевари.
Многу поевтини и практични варијанти.....


Sosema ispravno  Diogene,
no sepak prvo narodt da se zgrizji a potoa neka pravat nadzemni bajpasi, a ne podzemje. I neka shto kje e podzemje nego ne kje mozje da se gleda shto rabotat segashnive iidnite. Ovaka podobro na bela videlina kolku da glea narodot shto se SE raboti a tie politicharite da gledaat kolku narodot e siromashen i doveden do stepen da mora da prebaruva sekojdnevno po kontejnerite. Zatoa i rekov prvo neka go zgrizjat narodot a potoa neka pravat nadzemje.
Sekoj mesec sum nadvor od drzjavava po nekolku dena niz ex YU republikite sega drzjavi, a i nadvor od ramkite na na ex YU. Ovaa slika koja sekojdnevno se gleda so prisustvoto na narodot po kontejnerite i toa vo prestolninata, nadvor po drugite drzjavi go nemam videno.


 
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,              
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 23:26
pa,...poradi takvite struchnjaci, kako tebe orlichu,...( vo ovaa oblast) i e taka kako shto e  so skopskiot soobrakjaj!изненадување

Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Santijago Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF

Регистриран: 17.Јануари.2008
Локација: Tuka be ...
Статус: Офлајн
Поени: 21002
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Santijago Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 23:43
Скопје нема капацитет за подобрување на сите надземни булевари. Зградите се збиени, балконите висат над улица, се е тесно и непроодно. Колку што имам видено кога одам во Скопје, градот тешко ќе може да го изведе овој зафат над земја.
Од друга страна подземното решение е идеално. Многу побрзо ќе се стигнува и главните сообраќајници ќе бидат растеретени.
 
А се додека не видам вакво НАДЗЕМНО решение, нема да ги поддржам надземните опции.
I'm out bcz of pathetic around here
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2011 во 23:58
..pa toa i e pravo nadzemnoда ...nad nivoto na pochvata,...

..ako kazesh nadzemen bulevar se misli  bash na toa,

...........nema podzemni i nadzemni bulevari tuku samo...bulevari .

....
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 00:11
Со реализација на проектот подземна сообраќајница ќе се намали сообраќајниот метеж во централното градско подрачје...

..да,ќе има кај да се паркираме "на диво" пошто над земја сите улички и сокаци се направија "паркинзи" ...и + ќе можеме ваљда...со специјално направени приоди и патеки, конечно да си појдеме да си замочаме сив бетон....на раат.
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 00:16
..и ова,само да го питам чоеков...пошто вика...

Sekoj mesec sum nadvor od drzjavava po nekolku dena niz ex YU republikite sega drzjavi, a i nadvor od ramkite na na ex YU.

...еј,да не возиш...скании од големите,а?
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 00:30
единствена опција на градот му се подземните сообраќајници, онаму каде што нема бришан простор
центарот на Скопје а.к.а. Мал ринг, потребно е да биде пешачка зона а под него да поминува еден единствен коридор кој поврзува се
надземни објекти како надвозници и проширување на булевари не доаѓа во обзир, едноставно нема каде
а за тоа што во Скопје зградите ги надвиснувале улиците и нема простор за изградба на нови улици, во други цивилизирани и развиени земји постои работа што се вика рушење, а во Скопје и онака пола од објектите беа каде таму илегални... но типично за нашево поднебје, наместо да се руши безмилосно, битни проекти се заборавија поради тоа што некој за откуп бараше 500 стана и баснословни цени
и не знам зошто упорно на тапет се ставаат парите, како прво, парите кои беа безмислосно неповратно фрлени во разни објекти, требаше да се потрошат во инфраструктура каде се повратни, а разликата во цена меѓу правење на премостувања и тунели не е огромна како што се прикажува, а и онака повеќе пари ќе се исперат, отколку што ќе се потрошат на самиот проект
а и тука нема што да се дебатира, Скопје има доволно пари како општина да изгради вакво нешто, без да се префрлаат средства од други сектори (ко што најверојатно се прави со СК2014), а тука може да инвестира и министерство за транспорт
сепак, како најголем приоритет останува квалитетот на проектот (кој тука очигледно го нема), а парите ако ги имаме за градење на бароци, ќе ги имаме и за ова
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Santijago Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF

Регистриран: 17.Јануари.2008
Локација: Tuka be ...
Статус: Офлајн
Поени: 21002
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Santijago Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 00:48
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

а за тоа што во Скопје зградите ги надвиснувале улиците и нема простор за изградба на нови улици, во други цивилизирани и развиени земји постои работа што се вика рушење
А кај била власта пред да се изградатзбунетост
 
Да рече, не може изградба на објект на помалку од 9 метри од патот. Или повеќе. Зошто да се рушат цели згради, кога требало да се мисли пред да се направат?
I'm out bcz of pathetic around here
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 01:22
Originally posted by Santijago Santijago напиша:

Originally posted by zabegan zabegan напиша:

а за тоа што во Скопје зградите ги надвиснувале улиците и нема простор за изградба на нови улици, во други цивилизирани и развиени земји постои работа што се вика рушење
А кај била власта пред да се изградатзбунетост
 
Да рече, не може изградба на објект на помалку од 9 метри од патот. Или повеќе. Зошто да се рушат цели згради, кога требало да се мисли пред да се направат?
тоа е проблемот, властите никогаш ги немало баш напротив, тие помагат што е можно повеќе да се погазуваат урбанистичките планови, и имаш многу примери за тоа, а најзастапени се зделките каде специјално се подесуваат планови и закони поради нечиј приватен кеиф и тоа го има веќе 20 години, без разлика на тоа кој е на власт... како резултат на тоа, самите урбанистички планови во себе содржат еден куп нелогичности кои на градителите им дозволуваат недозволиви работи и оставаат простор за манипулации со имотот

а ако законот кажува дека треба да се гради на 9 метри од автопатот, тогаш сите објекти поблиску од тоа се илегални, и државата може да руши без око да и трепне (а такво рушење имавме сега скоро, со Космос, каде се работеше за минимален детал, но државата со полно право го рушеше објектот)
кај нас најпрво се чека да извиреат таквите градби, па после да се гонат, и тука се заглавува во непотребни глупости... таков пример е кинески ѕид кај градски стадион, за кој секогаш се наоѓа изговор кој за чудо не може да одговара пред закон...

смешно и тоа колку тешко и оди на државата национализацијата и денационализацијата на земјиште, каде за да се изгради некој објект, најчесто улици, треба да чекаме годиништа да поминат, а се работи за не повеќе од пет метри потребни за изградба... но тоа е друга приказна
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Diogen Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2009
Статус: Офлајн
Поени: 355
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Diogen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 07:36
Проточноста и растеретувањето на сообраќајот не мора да се остварува единствено со прошитување на улиците. Примерот со кружниот тек кај католичка црква покажува колку се добива со вакви едноставни решенија.
Не се будали ни во Париз, Лондон и икс други големи градови кои се полни су кружни текови наместо семафори.
Кај нас најголема гужва прават семафорите, а во шпицот мора полиција да прави ред за растеретување.
Значи, поставување кружен тек на сите места каде условите дозволуваат, некаде и надземни премостувања (примерот кај Мавровка и Судот), во комбинација со центарот за контролирање на сообраќајот (кој би трбало веќе да профункционира) и ете , имаш елегантно и евтино решение во споредба со копање подземни сообраќајници.
Покрај тоа, довршувањето (продолжувањето) на некои булевари,како АСНОМ кон Керамидница и Центар, Теодосиј Гологанов (веќе спомнав претходно) и некои други, ќе ги растеретат постоечките преооптоварени булевари кои сега го собираат цел сообраќај како во инка...
 
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2011 во 18:15
Kako и да е, многу од вас имаат на ум крпеници на постојните улици. Најдобар пар Скопје од трет најгрд главен град во Европа, да стане прв. Такви крпеници бараат многу прилагодување на постојните објекти и не е исклучено дека ќе чинат повеќе од тунел. Само што парите ќе отидат на чукни-ваму, мрдни-таму.
 
За поголем надвозник-мост, нема место. Зградите се набиени и премногу блиску до улиците, па замислете каков отпор ќе има од оние сопственици чии станови ќе треба да се најдат под надвозникот. Тоа сигурно нее е поефтино решение од тунел.
 
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 14>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.